Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o. Poznań? Zadaj pytanie

2.1/5
Na podstawie 795 ocen.

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Carry Sp. z o.o. Poznań, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Carry Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze pytania nt. pracy w Carry Sp. z o.o. w Poznań

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nikita
Pracownik

Oni od zawsze czytają wpisy. Wątpię że jakiś wpis śmieszny posunął centralę do zwolnienia pracownika. Gdyby tak było, to regionalni i kierownicy byliby wymieniani jak rękawiczki. Pan Filip był najbardziej w porządku z nich wszystkich, kulturalny, z poczuciem humoru. Czasem jakimś sarkazmem zarzucił, trzeba mieć dystans do siebie, by potrafić je zrozumieć. Wam zawsze będzie w (usunięte przez administratora) źle.

Heh
Pracownik
@Nikita

Dla nas był mega chamski bez powodu i za grosz kultury nie miał. Odzywał się w taki sposób, że wszyscy byli w osłupieniu jak to możliwe żeby przełożony tak śmiał się odezwać. Nic nie umiał załatwić, kontakt był trudny i trudna relacja. Jeden toksyk mniej. Niech zatruwa życie komuś innemu teraz.

Mila
Pracownik
 Pytanie

Czy na PO KS otrzymywaliście premię ? Jeżeli tak to pełną czy jakąś mniejszą ?

Mala
Pracownik
@Mila

Na przestrzeni lat różnie to bywało, kiedyś na PO nie przysługiwała premia/tak samo jak na okresie próbnym. Potem to zmienili i była a jak jest teraz nie wiadomo. Zapytaj RKS ,tylko tak się dowiesz.

Żadnej premii
Pracownik
@Mila

W tej firmie przeżyłam już wiele i uwierz, jak będą mieli jak to zabiorą ci każdy grosz. Możesz zapieprzać cały miesiąc w najgorszych dniach, weekendy,dostawy, zwroty, przeceny i nie dostaniesz grosza premii.

Mala
Pracownik
@Mila

Premia na PO KS nie przysługuje. Masz to napisane w porozumieniu .

anonim
Inne
 Pytanie

Hej, czy ktoś może mi powiedzieć jakie są zarobki na stanowisku SZ i Z-ca?

Nieopłacalne
Pracownik
@anonim

Między zastępcą kierownika a sprzedawca zastępcą różnica zarobków różni się o niecałe 100 zł netto. SZ ma dodatkowo troszkę wyższą premię, ale też jest to różnica około 100 zł. W zależności od salonu.

Pracownica
Pracownik

No u nas tez nie ma czegoś takiego żeby SZ mial wieksza premie wiec to chyba zależy od salonu

Grabarz
Pracownik
 Pytanie

Cześć. Mam problem. Chciałbym się dowiedzieć jaką funkcję pełni dekorator w salonie? Z tego co mi wiadomo, to jest dekorator-sprzedawca, prawda? Czy do dekoratorów należy wydawanie poleceń innym sprzedawcom? Odkąd jest nowy kierownik w salonie, ona zachowuje się strasznie. Ciągle przeciąga przerwy, cały czas chodzi z telefonem w ręku. Zamiast pracować to potrafi pół dnia przesiedzieć na magazynie z młodszym zastępcom i plotkować. Obie obgadują cały czas innego pracownika, a jak tamten jest w pracy, to ich nastawienie do niego zmienia się o 360 stopni. Dodatkowo strasznie przeklina. Nie zwraca uwagi czy klient jest obok czy nie. Uszy więdną. Jak jest więcej pracy - większa dostawa lub zwroty, potrafi stanąć i prosto do ucha krzyczeć "SZYBCIEJ, SZYBCIEJ". Rozumiem, że mam mniejsze doświadczenie na pewno, niż ta dekorator, w końcu ma umowę na czas nieokreślony. Kierownik nie potrafi się odezwać, a ta dekorator tylko pokazuje co mam robić. Źle się czuję w tej pracy. Brak szacunku do innych. Nie tak powinna wyglądać praca. Moim zdaniem podchodzi to pod (usunięte przez administratora) Nie będę jej pomiataczem. Wynieś, przynieś, pozamiataj. Najchętniej to by jeszcze opluła. Bardzo niesmaczne zachowanie z jej strony. Kierownik widzi wszystko, a nic z tym nie robi. Regionalny też nic z tym nie zrobi, bo widać gołym okiem, że są dobrymi znajomymi. Można to gdzieś zgłosić? Za każdym razem, gdy jestem w pracy i ona jest, to wiem, że ten dzień będzie okropny. Dobrze, że niedługo kończy mi się umowa na okres próbny, na pewno nie będę jej przedłużać.

Dekorator
Pracownik
@Grabarz

Ogólnie dekorator to również osoba funkcyjna u może wydawać polecenia sprzedawcom ,związane z pracą z towarem lub Vm ,aczkolwiek powinna to robić z klasą i kulturą i w miły sposób. Rządzić nikt nikim nie powinnien nawet ks powinien z szacunkiem wydawać polecenia .

Bez sensu
Pracownik
@Grabarz

Pisanie tu takich rzeczy nic nie da, każdy może ty napisać wszystko co mu się spodoba na czyjś temat i nie musi to być prawda. Więc firma raczej nie bierze sobie tego do serca . Zobacz ile tu różnych dużo gorszych niż Twoja opinii o kierownikach i RKS -ach i czy coś to zmienia. Skoro jak napisałaś ks i RKS nic nie robią z tą Panią to znaczy że im ona odpowiada ,często pracownicy na siebie nagadają nic nowego .

Grabarz
Pracownik
@Bez sensu

Wyraziłem swoją opinię na temat dekorator. Widzę, że jest tu wiele negatywnych opinii na temat innych pracowników. Poprosiłem też o radę, którą chciałbym otrzymać. Gdzie mógłbym zgłosić swój problem, ponieważ nie jest to normalne zachowanie.

Xxxx
Pracownik
 Pytanie
@Grabarz

A gdzie taka sytuacja ma miejsce? Bo w ostatnim czasie dużo jest opinii na temat dekoratorów

Bez sensu
Pracownik

To wiele wyjaśnia ,z tego co tu wypisują ludzie to chyba najgorszy region … O RKS same mega złe opinie i o kierownikach też tu były głównie złe . Więc chyba najlepiej uciekać jak można bo czuję że niestety nic z tym biedny sam nie zrobisz ,zgłosić do Kierownika sieci można albo Kierownik Sieci vm ktòremu podlegają dekoratorzy.

Region
Pracownik
@Grabarz

Możesz to zgłosić do kadr, i poprosić żeby chronili Cię jako sygnaliste, musisz jednak podać przykłady zachowania, i dobrze mieć świadka tego zachowania. Skończyć to się może różnie, czasami wystarczy rozmowa, ale jak ktoś jest mściwy to może nie być za fajnie.Tutaj KS powinien ustawić deko do pionu ale najwidoczniej jest za słaby.

Grabarz
Pracownik
@Bez sensu

Dziekuję za radę. Na szczęście niedługo kończy mi się umowa, więc mój problem się skończy. Niestety na moje miejsce przyjdzie ktoś nowy i wtedy obierze sobie za cel kogoś innego.

Grabarz
Pracownik
@Region

Dziekuję. Na pewno tego tak nie zostawię. Przykładów niewłaściwego zachowania akurat mam wiele.

ŚLĄSK.
Pracownik
 Pytanie

ZNOWU WROCŁAW??? KAŻDY NA KAŻDEGO JEDZIE NA GOWORKU. NAWET RKS PISZE NA KIEROWNIKÓW ZŁE RZECZY, ŻEBY POSTAWIĆ ICH W ZŁYM ŚWIETLE, BO DOSKONALE WIE, ŻE KTOŚ Z CENTRALI CZYTA TE KOMENTARZE. ZAMIAST PODEJŚĆ I POROZMAWIAĆ NA OSOBNOŚCI, TO LEPIEJ PRAĆ BRUDNY PUBLICZNIE. DO TEGO DĄŻY RKS, WIĘC TAKIE MAMY EFEKTY. PRACOWNICY WOLĄ PISAĆ NA FORUM PUBLICZNYM. BO PRZYNAJMNIEJ TUTAJ KTOŚ WIDZI, CZYTA, DORADZI. A W CENTRALI ZAMIOTĄ POD DYWAN I BĘDĄ UDAWAĆ, ŻE NIKT NIC NIE WIEDZIAŁ.

Grabarz
Pracownik
 Pytanie
@Dekorator

Tutaj nie chodzi tylko o pracę z vm, czy o towar. Mam wrażenie, że ona przychodzi do pracy wyładować złą energię na innych. Nie wiem czy jej się nie układa w życiu prywatnym, czy ma jakieś problemy życiowe. Nie interesuje mnie to. Prywatne sprawy zostawia się w domu, nie przynosi się ich do pracy. A jeśli przynosi je do pracy, to znaczy że nie jest taka perfekcyjna jak jej się wydaje. I tylko do mnie ma problem, bo jako jedyny mam umowę na okres próbny. Czyli to jest powód, aby mogła mną pomiatać jak (usunięte przez administratora)? Jakiś czas temu próbowałem nawet z nią porozmawiać dlaczego to na mnie się wyładowuje, ale to nic nie dało, wręcz przeciwnie. Jest jeszcze gorsza, niż była. Naprawdę nie chce mi się już chodzić do tej pracy. Ona nie potrafi pójść po ściereczkę i wytrzeć plamy na podłodze, ona się drze na cały regulator przez cały sklep, że mam to zetrzeć, bo ona jest dekoratorem, a nie sprzątaczką. I to nie jest jedna sytuacja, jest ich wiele. Nie przekazuje żadnej wiedzy na temat pracy z vm. W pierwszy dzień dała mi książkę do poczytania i na tym się skończyło. Żadnej praktyki. Twierdzi, że nie muszę mieć innej wiedzy. Do niczego nie jest mi to potrzebne. Naprawdę? Mój dział to strefa wejścia, nie mam prawa z niej schodzić, chyba że idę na 15 minutową przerwę. A, żeby pójść do toalety muszę się prosić, aby ktoś mógł stanąć na chwilę za mnie. To jest chore

Vm ka
Pracownik
@Grabarz

Nie no serio jakaś (usunięte przez administratora) to jest ,też jestem dekoratorką i nie wyobrażam sobie takich sytuacji ,oczywiście też daję polecenia ale zawsze w miły sposób ,bardziej proszę o coś niż każe i dotyczy to towaru i Vm -u /dziewczyny zwłaszcza funkcyjne same pytają w czym mogą mi pomóc i chcą to robić ,o wszystkie sprawy związane z towarem każdy pyta mnie (co i jak z nimi robić) ja też jestem wsparciem i normalnie kasuje ,klipsuje ,wysyłam maile ,raporty inne takie .Na moim salonie jest duża rotacja sprzedawców ,zawsze staram się być dla nowych wsparciem i mam nadzieję że jestem ,na naszym salonie w strefie wejścia stoją często nawet osoby funkcyjne . Zdążyło się ze byłam to ja a nawet Ks jak trzeba było bo było nas mało od rana.Bo oczywiste jest że nie jest to ulubione miejsce do pracy na salonie i każdy ma go czasem dość,a czasem sami chcą . Myślę że masz pecha i trafiłeś na zły salon. Regionem w którym RKS jest kiepski a co za tym idzie cała reszta osób na stanowiskach funkcyjnych powinna się zainteresować góra . To jest skandal że nic z tym nie robią pomimo aż tylu skarg. Przeprowadź się na Śląsk (region Kraków) u nas jest fajnie .

Ula
Pracownik
@Grabarz

(usunięte przez administratora)... To długotrwałe nękanie pracownika, taka sytuacja musi trwać pół roku, żeby ją tak nazwać, w tym przypadku jest to niewłaściwe zachowanie pracownika, ale jeszcze nie (usunięte przez administratora)... Myślę ,że rozmowa w tym przypadku powinna wystarczyć, i to powinien zrobić RKS, na tyle delikatnie, żeby obie strony nie czuły się pokrzywdzone. Utrzymanie dobrej atmosfery i reakcja w tym przypadku należy już do KS, ale i całego zespołu, najgorzej jak taka (usunięte przez administratora) się znajdzie bo to trudno wykorzenić.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Jak to jest…. Ze sprzedawca ma więcej do powiedzenia NIŻ kierownik. Pracuje na jednym salonie dolnośląskim i sprzedawca dyktuje innemu pracownikowi co ma robić a kierownik tylko się przygląda… Czy to tak powinno być, że sprzedawca-dekorator czuje się jak nietykalny ?

Kaja
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Nieodpowiednia osoba na nieodpowiednim stanowisku. Nie martw się, takich osób w carry jest wiele (na nieodpowiednim stanowisku). Może Pan/Pani dekorator chciał/a by zostać kierownikiem?

Andziaks
Były pracownik
 Pytanie

Co myślicie o RKS na dolnym śląsku? Dziwię się że kogoś takiego trzymają w tej firmie. Jest chamski, nic nie potrafi załatwić, nigdy nic nie wie, dba tylko o swój (usunięte przez administratora) Sprzedawców traktuje z góry jak zło konieczne. Lubi się wywyższać i arogancko zachowywać. Ponoć wcześniej był kierownikiem w tej firmie więc chyba powinien dobrze znać realia pracy na salonie i być za ludźmi a nie przeciwko nim.

Kinga22
Pracownik
@Andziaks

Ciężko się zgodzić z tą opinią. Mamy zupełnie inne wrażenie bo zawsze możemy liczyć na pomoc RKS i zawsze dostajemy wszelkie informacje o które pytamy.

Były pracownik
Były pracownik
@Andziaks

To prawda. W jednym z salonów pracuje jego chłopak - pan G. - były kpv. Jak p.G. coś nie pasowało to od razu leciał jak dziecko że skargą do RKS, co później rzutowało na ocenę salonu i współprace z RKS. Kpv w vm nie umiał i ciągle chciał kogoś do pomocy, żeby ktoś zrobił za niego czarną robotę. Pewnie teraz razem z RKS zatruwają życie salonowi w którym pracuje p. G.

Xxx
Były pracownik
@Były pracownik

Ile rzeczy to wyjaśnia. Ciekawe czy centrala o tym wie, że ręka rękę myje. To co ta dwójka wyprawia to się w głowie nie mieści. Mam nadzieję że ktoś z centrali zainteresuje się nimi. Powinni.

Były pracownik
Były pracownik
@Xxx

Pracowałem w firmie, wszystko było w porządku. Pan Dawid jest świetnym człowiekiem. Profesjonalnie podchodzi do stanowiska jakie podejmuje. Dekorator również wywiązuje się idealnie ze swoich zadań i obowiązków. Zawsze można liczyć na ich pomoc.

Pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Z tego co wiem, to żadne sklep z którym mam kontakt nie narzeka na RKS zawsze jest pomocny i szybko załatwia sprawy o ile centrala nie zawali. Zawsze znajdzie się osoba która jest leniwa i wydaje się jej ze do pracy chodzi się poplotkować a nie pracować

Pracownik
Pracownik

Widać że ewidentne RKS staną na odcisk jakieś pani ze sklepu i jak widać stara się zemścić w internecie. U nas na salonie jak jest RKS to zawsze panuje miła atmosfera i padają konkrety

Pracownica
Pracownik

W końcu ktoś się odezwał i napisał prawdę. Możemy na rzęsach stawać i zero pochwał, ale tylko się noga powinie czy sprzedaz spadnie od razu e-maile i telefony. A tak to cisza :)))

anonim
Inne
@Pracownica

No i co dalej z takimi mailami? Pojawiają się w nich jakieś streści stricte motywacyjne lub cos w ten deseń? jak jesteście wtedy mobilizowani do pracy i do podkręcenia wyników? Często jest tak ze sprzedaż idzie momentami gorzej? W jakich okresach / sezonach?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zazwyczaj sam zadaje pytanie jaki mamy plan na sprzedaż? Co mamy w związku z tym zrobić? No nie wiem? Siłą zaciągać ludzi z zewnątrz, zrobic transparent i moze wyjsc na parking i proponować kurtkę za 500zl ? :) bądźmy ludźmi

Diabełek
Pracownik
@Były pracownik

Jaka szkoda ze dopiero teraz dowiaduje sie pan rks jest zajety :( a moglismy pujsc na te pierogi. akurat w magnoli serwuja dobre :)

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Hej Czy dowiem się od was czym zajmuje się UP? Czy może prowadzić sam zmianę podczas nieobecności KS SZ Z-Cy? Jeżeli była by taka sytuacja? Bo jak próbuję się gdziekolwiek dowiedzieć to słyszę tyle opcji, że już sama nie wiem...

Asia
Pracownik
@Pytanie

Zmiany nie prowadzi, nie może zamknąć dnia, zrobić konwoju ani innych dokumentów, może zrobić otwarcie dnia. Tak samo jak wykonuje zmiany Vm jak każdy inny pracownik, dostawy itd.

Terka
Pracownik
@Pytanie

Przy jakiejś sytuacji podbramkowej gdzie nie ma możliwości obstawić zmiany przez KS,sz,z-cy, wtedy UP wyjątkowo moze zmianę poprowadzić.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Terka
Pracownik

To jest kierownik sieci jak już, w firmie nie ma stanowiska dyrektora.

Dolny Śląsk
Były pracownik
 Pytanie

Co myślicie o Rks dolny Śląsk ? Czy jest tak samo u Was jak się coś sypie na salonie to nie macie pomocy i regionalny umywa ręce ?

Xxx
Pracownik

Zgodzę się Diabełek z Tobą. Nigdy nie spotkałam tak pomocnego i uczciwego RKS a pracowałam wielu firmach. Zawsze mogę na niego liczyć ! ❤️

Diabełek
Pracownik

Nie rozumiem z czego się tak śmiejecie. Rks to naprawdę fajny gość. Na pewno to wy jesteście wredni i wtedy on odwdzięcza się tym samym. Zawsze jest miły uśmiechnięty i dobre słowo powie albo cieknący kran naprawi. Powinniście brać przykład z tego pana. A firma powinna być szczęśliwa że ma pod swoimi skrzydłami tak wspaniałego człowieka. Buziaki

Puk
Pracownik

Bo ludzie są wredni i szukają problemu i nie umieją przyznać racji, że RKS jest dobrym człowiekiem

Żałosne
Pracownik
@Dolny Śląsk

Ja jako pracownik nie mam dobrego zdania o rksie. On lubi się wywyższać, nigdy w niczym nie pomógł, zawsze chamski, arogancki uśmiech. Fałszywy do granic możliwości. To jest przykre, bo to on powinien nas motywować, żeby mieć lepsze wyniki, a jednak jest na odwrót-demotywuje. Taka prawda. Ktoś usuwa komentarze. Złe opinie o rks. To jest żałosne.

Next
Pracownik
@Dolny Śląsk

Właśnie tego doświadczyłam.totalnue zlewa problem, mam wrażenie że nawet jestem w jego miewaniu winna, brak czasy na rozmowę ,brak idp na maile.zenada.

Jk
Pracownik
@Next

Gorszego regionalnego jak on nie ma, żadnej pomocy, wiecznie nie ma czasu, wszystko później albo kiedyś a najgorsze że nie można go pominąć w załatwianiu spraw bo centrala chce żeby wszystko odbywało się przez niego i tak koło zamknięte się toczy a człowiek zostaje na lodzie z problemami

Marta F.
Kandydat
 Pytanie

Czy firma daje umowy na czas nie określony czy nie daje?

Wiola
Pracownik
 Pytanie

Wiecie może co dzieje się w sklepach w Częstochowie ? Ciągle pojawiają sie ogłoszenia na sprzedawce i kierowników i tak od kliku miesięcy ...

misia
Pracownik
@Wiola

Standardowo - wszędzie się tak pojawiają - tak ta firma robi. Ogłoszenia beda nawet wtedy jak nie szukają tam nikogo.

Obrzeża Wawa
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie do regionu Wawa. Was też RKS tak ciśnie na sprzedaż? Uwzięła się na nas tylko czy na inne salony regionu też ? Jesteśmy salonem typowo warszawskim ale nie w samym centrum i sprzedaż u nas wygląda różnie raz jest lepiej raz gorzej ale RKS jakby się na nas uwzięła. Już mam dość nie wiem co mogę więcej zrobić skoro nie ma klientów

Ewa
Pracownik
 Pytanie
@Obrzeża Wawa

Nic nie zrobisz, a im bardziej cisniesz tym gorzej, RKS musi w końcu zaakceptować,że być może salon jest mniej sprzedażowy ze wzg na lokalizację.Szanujcie się kochani i nie stresujcie, taka rola RKS żeby cisnąć, chociaż efekt takich działań jest marny.Lepiej gdyby jak człowiek przyjechała i pgadala z załogą, co możemy wspólnie zrobić żeby poprawić sytuację? Jak wygląda u Was sytuacja, czego potrzebujecie? Tego brakuje w tej firmie, takich rozmów i podejścia, i prawda jest taka,że w wielu zaognionych sytuacjach KS walczy sam, nie ma żadnego wsparcia.

Nikola
Inne
@Obrzeża Wawa

Wytłumaczysz na co naciska jeśli chodzi o wynkkk ? Chodzi o przysłowiowy koszyk i ile zostanie sprzedanych rzeczy na jednym paragonie ? Zastanawia mnie tez czy np jak jest inwentaryzacja to pracownicy oddają ze swoich ?

Region
Pracownik
@Nikola

Nie oddajemy za braki w towarze, jednak przy dużych minusach KS musi wdrozyc plan naprawczy i dążyć do zmniejszenia strat.

mimi
Kandydat
 Pytanie

Czy w Czewie potrzebują nowych pracowników? Co chwila wyskakuje mi oferta pracy i zastanawiam się czy wisi tylko żeby zbierać cv Czy może na sklepie jest taka rotacja ?

Były pracownik Bydgoszcz
Były pracownik
 Pytanie

Wszytko zaczęło się od momentu jak poprzedni kierownik dał wypowiedzenie( broń boże nie jego wina, firma poprostu wykończyła go psychicznie, ma się teraz (usunięte przez administratora) w nowej pracy) wiadomo szukanie nowego itp itd jako starszy zastępca przez 1,5 msc JA PROWADZIŁAM SALON i było wszytko jak najbardziej na plus, kadry zadowolone i wielce dziękowanie, że dajemy radę, że to super, tamto rewelacyjnie, jak już znaleźli kierownika, szanowny pan dyrektor działu sprzedaży zapewniał ze będzie to osoba pomocna, nie przesiadujące za komputerem zbyt dużo czasu, będzie dla nas wsparciem na salonie. Niestety ja wraz z pozostałymi pracownikami nie zauważyliśmy żadnej z wymienionych, wręcz było przeciwnie, przesiadywanie za kasa 8 h dodam PRZESIADYWANIE tak siedziała sobie całe 8 h z kawką czy herbatką, pomocy żadnej nie było, każdy z nas brał poprawkę na to, że jest to nowa osoba i trzeba się podszkolić jednak jeżeli po 3 msc ta osoba nadal robi to samo to jaki jest sens? Było zgłaszane to zachowanie do RKS do głównego dyrektora, była ankieta antymobbingowa( rasizm, wyzwiska i nękanie pracowników) za każdym razem słyszeliśmy - jest to nowa osoba dajmy jej szanse na wykazanie się, powinnismy być jako zespół wsparciem dla niej, ale co w przypadku jeżeli ona od nas tej pomocy nie chciała! Jak już byliśmy mili i coś tam próbowaliśmy zagadać czy coś to od razy było ze góra tak nie pozwala że tak nie wolno. Salon jest wielki coś około 1,400 m2 każda strefa jest tez śmiesznie wydzielona i według nowych standardów wprowadzonych podobno przez centrale jest to aby każda osoba miała przypisaną swoją strefę i nie można z niej wyjsc pod żadnym pozorem a jak chce się iść do toalety to trzeba się najpierw zapytać czy ktoś ma czas żeby zastąpić - pieski na wybiegu i dzieci w przedszkolu. Co do przymierzalni jest Max 5 rzeczy to nagle tez poprzez wprowadzenie nowych wytycznych można zabierać 10 i wieciej ! Kierowniczka kłóci sie i wyzywa pracowników przy klientach, wcina sie w rozmowy z klientem przy kasie, jest bezczelna i fałszywa co dowodzi chociażby to co nam przekazuje a czego potem dowiadujemy sie od kadr, mówi ze my jej nie szanujemy gdzie to ona z każdym najmiejszym problemem leci do centrali, śmieszne. Kończąc wcześniej niż 21 lub zaczynajac później niż 8:30 potrafiła siedzieć w galerii i przechadzać się co jakiś czas żeby sprawdzić co się robi, kto normalny się tak zachowuje ?! Jak można powiedzieć nowemu pracownikowi że sie go pochwaliło a przez to ze jest tam gdzie mu się wytyczyło zadania i je wykonuje zasugerować ze unika rozmowy z kierownikiem i zawsze te słowa można cofnąć? Bądź chodzić i mówic ze jak cos się nie podoba to możemy złozyc wypowiedzenie, ona by chciała cały nowy zespół od podstaw sobie zbudować. Ja przepraszam ale jak można być aż tak chamskim i złośliwym ? Podsłuchiwała nasze PRYWATNE rozmowy - (usunięte przez administratora) nie kierownik. RKS tez powinien się zmienić, jak można powiedzieć do pracownika który mówi ze jest nie tak na salonie co się dzieje poinformował go ze jest zaalarmowany zachowaniem nowego kierownika to ten potrafi rzucić tekstem - haha mam nadzieje ze nie dostanę niedługo od pani wypowiedzenia ? No to już jest bezczelność. Wiadomo jesteśmy zespołem wiec musimy się jakoś dogadać a co za tum idzie czasami utwarzają się jakieś znajomosci przyjaźnie it, szanowny RKS potrafił zasugerować ze przez znajomość z poprzednim kierownikiem dostałam posadę SZ ale przecież kierownik ma (usunięte przez administratora) do gadania na tem temat przecież, wiec jak cos by im nie pasowało to mogliby nie zatwierdzić. Dodoatkowo jak można wypominać ze wie się jak wyglądały zmiany z poprzednim kierownikiem już podczas jego nieobecności ? - niby 10 przerw na papieroska co chwile gdzieś wychodzenie, Bujda na resorach :)) Firma krzak nie idziecie do niej, strach co się teraz tam dzieje, nie dość ze premii nie zobaczycie wcale to jeszcze wypłata tez wam może przypadkowo zmaleć. Jeżeli już jesteście w tej „firmie” to uciekajcie ☺️

Bzdury
Inne
@Były pracownik Bydgoszcz

Co ty gadasz . Chodziliście po 10 razy na przerwy na papieroska . Nie rob z siebie idealnego pracownika a z tego kierownika jakiegoś wykorzystanego świętego bo jak ci sie (usunięte przez administratora) zapalił to przyszłaś sie wyżalać dopiero

PANDEKORATOR
Inne
 Pytanie

Siema. Jak wygląda wejście w dekoratorka? Jak wygląda talent i co później? Jak ze szkoleniami bo póki co nic nie ma, a jak już to śmieszne rzeczy. I czy ktokolwiek wie jakie są zarobki /premie z tego tytułu bo te tsz temat tabu. Dziex za każde info.

Berta
Inne
@PANDEKORATOR

Do talent zgłasza Cię KS, wysyła zdj Twoich prac vm, więc warto pokazać się z najlepszej strony, w międzyczasie możliwa wizyta KPV,który ocenia przyszłego sd.Jezeli dział VM akceptuje kandydata, kadry wypisują umowę na to stanowisko.Z tego co pamiętam jakiś szczególnych szkoleń nie ma.Jezeli chodzi o premie dla DS to faktycznie owiane są tajemnicą, podobno są kwartalne, ale czy nadal są to nie wiem :) Powodzenia!

Kama
Pracownik
 Pytanie

Hej ! Wiecie kiedy będą zwroty ?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Heh
Pracownik
 Pytanie

Ale po co to? Masz zdjęcia inspiracyjne, masz vm booka, kpv do dyspozycji.

XXX
Pracownik

Nie wiem jak w innych miastach. Ale my na Pomorzu to już od dawna mamy z naszym KPV. Wystarczy na Messengera stworzyć grupę.Polecam ,dobre rozwiązanie.

Halo
Pracownik
 Pytanie

Może mi ktoś powiedzieć o co tu chodzi? Nie wchodziłem od tygodnia na goworka a tu takie zaskoczenie na temat RKs

Kama
Inne
 Pytanie

Hej jak się wam podoba nowa kolekcja Oraz Ceny nowej kolekcji?? ? My w szoku a klienci w jeszcze większym Koszulki za 90 złoty albo koszule jakie drogie Cobto ma być??

Pracownica
Pracownik
@Kama

U nas i tak się sprzedaje, chociaż nie jest to sklep w dużym mieście i centrum tylko na obrzeżach

Przyszły pracownik
Inne
 Pytanie

Biorę udział w rekrutacji na KS w większym mieście, czy ktoś może mi podać widełki zarobków jakich można się spodziewać?

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Carry Sp. z o.o.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii