Monnari Trade S.A.

Adres: Radwańska 6, Łódź

NIP: 7251784741 REGON: 472333285 KRS: 0000184276

Monnari Trade S.A.
2 189 834 5 1

Opinie o Monnari Trade S.A.

Filtruj opinie po kryteriach:

Ula
 Opinia

W monnari można awansować na wyższe stanowisko?

Pomocna?
TakNie
Monarrka
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Wynagrodzenie, które firma oferuje swoim pracownikom jest nieadekwatne do pracy i obowiązków które wykonują. Ciągłe obciążanie pracowników odpowiedzialnością finansową za niewykonanie dodatkowych poleceń i zdań. Ogromna rotacja pracowników wywołana niechęcią współpracy z firmą. Kierownictwo jest nieświadome jak wygląda praca na sklepie liczy się tylko zysk.

Pomocna?
Tak6Nie1
Majka
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Monarrka 23.05.2019 13:46

Popieram w 100%.Nawet jeśli kierownictwo jest świadome jak wygląda praca na sklepie i tak nic z tym nie zrobi dopóty,dopóki będą takie (usunięte przez administratora)jak my,które godzą się na taką pracę za te śmieszne wynagrodzenie.Niestety.Nie polecam pracy w tej firmie za taką pensję.Naprawdę i szczerze odradzam.Urobisz się jak wół,a zarobisz jak muł.Niestety.

Pomocna?
Tak10Nie
Marta
 Opinia
@Majka 23.05.2019 15:12

Zgadzam się z wami. I nawet nie masz pewności że za chwilę ci nie wręczą wypowiedzenia bez powodu bo tak im się zachciało. U nas było wiele takich sytuacji.

Pomocna?
TakNie
Zainteresowany
 Opinia

Mysle o pracy na stanowiski Sprzedawcay. Czy ktoś wie jak wygląda godzinowo grafik? Mam dodatkową pracę i nie wiem czy uda mi sie ta prace polaczyc z innymi zadaniami.

Pomocna?
TakNie
Majka
 Opinia
@Zainteresowany 23.05.2019 08:54

No masz do wyrobienia określoną zgodnie z kodeksem pracy liczbę godzin,np w maju 168,i ustala grafik kierownik,czy robisz po 8 czy po 11.To jest indywidualna sprawa każdego salonu jaki grafik ustali kierownik.Nie da się powiedzieć jaki będziesz miała ty,czy pogodzisz z inną pracą.

Pomocna?
TakNie
Marta
 Opinia
@Zainteresowany 23.05.2019 08:54

U nas to był system 12-godzinny

Pomocna?
TakNie
do pracy
 Opinia

Czy doświadczenie jest potrzebne? Z chęcią chciałbym podjąć pracę po studiach i wydaje mnie się, że to dobry start

Pomocna?
Tak1Nie
jaa
 Opinia
@do pracy 29.05.2019 09:23

nie jest potrzebne jesli potrafisz pracowac z ludzmi. odnajdziesz sie na pewno szybko.

Pomocna?
Tak1Nie
Anka
 Opinia
@do pracy 29.05.2019 09:23

Jeżeli masz tylko checi do pracy i dasz rade połaczyć studja i pracę to składaj.

Pomocna?
Tak1Nie
nana
 Opinia
@do pracy 29.05.2019 09:23

Jeżeli masz tylko chęci do pracy i dasz radę połączyć studja i pracę to składaj.

Pomocna?
TakNie
prac-WLKP
 Opinia
@do pracy 29.05.2019 09:23

Ja zaczynałam na studiach i teraz kontynuuję pracę. Nie miałam problemów z dopasowaniem grafiku do pracy.

Pomocna?
Tak1Nie
Marta
 Opinia
@do pracy 29.05.2019 09:23

Szkoda twoich nerwów na tą pracę.

Pomocna?
TakNie
Powiem sobie dość
 Opinia

Kier. Regionu śląskie - dramat, tyle osób co się przez tą Panią zwolniło, lub zrezygnowało z pracy. Mimo wielu doniesień, ankiet dotycząch nieodpowiedniego stosunku do pracowników "Góra" nic z tym nie zrobiła. Nikt na dłuższą metę nie chce pracować u boku tej Pani dot. Stanowiska dekoratora regionu.

Pomocna?
TakNie
zainteresowana
 Opinia

W monnari można awansować na wyższe stanowisko? np. stanowisko kierownika skklepu?

Pomocna?
Tak1Nie
jaaa
 Opinia
@zainteresowana 04.06.2019 12:44

Tak jeżeli tylko chcesz i się pokazesz że chcesz to tak. wszystko w twoich rekach.

Pomocna?
TakNie
KAŚKA
 Opinia

Cześć, Jak wygląda sprawa rabatów pracowniczych w Monnari?

Pomocna?
TakNie
UL
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Czy ktoś wie jak wygląda godzinowo grafik? Mam studia i mogę pracować w weekendy, ale nie wiem czy tak można…

Pomocna?
Tak1Nie
Marta
 Opinia
@UL 24.05.2019 08:41

Ja zaczynałam na studjach i teraz kontynuję pracę. Nie miałam problemów z dopasowaniem grafiku do pracy.

Pomocna?
Tak1Nie
SylwiaM.
 Opinia

Fakt...praca nie jest lekka ale od razu dostałam umowę o pracę. Jeżeli potrzebuję wolnego dnia, bo mam coś do załatwienia to jestem w stanie dogadać się z kierowniczką i bez problemu mam dzień wolny.

Pomocna?
Tak2Nie2
Asia
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Monnari Legnica coraz gorzej ,obsługa masakryczna ciągle nowe Panie i strasznie nie miłe No chyba jak trzeba coś wcisnąć to są ok???? po zatem sklep powinien mieć klasę , a wiadomo ,że robią to pracownicy teraz tego nie ma . Pamiętam na początku roku były fajne sprzedawczynie, szkoda FERIO galeria masakra widok pracowników aż wchodzić się nie chce.

Pomocna?
Tak1Nie5
Ania
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Złożyłam cv na stanowisko sprzedawcy – w jakim czasie mniej więcej trzeba czekać na odpowiedź i jakich pytań mogę siię spodziewać na rozmowie? Orientujecie się? akurat mam doświadczenie w pracy w sklepie więc chyba szybko dostanę odpowiedź?

Pomocna?
Tak2Nie1
Kinga
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Ania 11.04.2019 09:43

Pytają o Twoje doświadczenie i kontkat z klientem. Czasem jest pytanie o o sytuacje z trudnym klientem- co byś zrobiła w danej sytuacji, albo jak Ty zareagowałaś w konkretnej Twojej trudnej sytuacji. Także z takich najważniejszych to to.

Pomocna?
Tak1Nie1
kandydatka
 Opinia
@Ania 11.04.2019 09:43

ja miałam rozmowe przez telefon, a potem spotkanie. Rozmowa w porzadku. Opowiadali jak wyglada praca i czego sie spodziewac. pytali o doswiadczenie, obowiazki i jak wygladala obsluga klienta w poprzedniej pracy. Ogolnie ok i na luzie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zadowolna
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Monnari w Łodzi obsługa rewelacja! Nie spotkałam się jeszcze z tak miłą obsługą. Panie przemiłe nic nie stanowiło dla nich problemu. Z zaangażowaniem i chęcią starały się ściągnąć buty z innego z sklepu kiedy okazało się że nigdzie w Łodzi nie ma mojego rozmiaru. Buty przyszły na czas o czym zostałam poinformowana telefonicznie. Dziękuję bardzo i napewno będę wracała i polecała ten sklep!

Pomocna?
Tak2Nie1
Pracować_trzeba
 Opinia

Dziewczyny! Czytając wcześniejsze wypowiedzi i te często bzdury zastanawiam się, czy ktoś Was trzyma/trzymał w tej firmie na siłę? Jak w każdej pracy są plusy i minusy, wszędzie trzeba pracować, bo za darmo to nic nie ma. Monnari to nie jest firmą marzeń ale są gorsze. Ja wypowiem się jako kierownik i osoba,która pracuje już jakiś czas. Zaczynałam od sprzedawcy w małym salonie i fakt premii jakiś wielkich nie było, ale co miesiąc na waciki wpadło. Obecnie od 2lat jestem kierownikiem jednego z większych salonów i być może Was uswiadomię ALE atmosfera, grafik, godziny pracy, premia, zadania zależą od kierownika. Nie od (usunięte przez administratora), Prezesa, czy regionalnej. To jak się pracuje w danym sklepie zależy od kierownika i wiadomo, że maile od (usunięte przez administratora)za godzinę Brawo dacie radę, albo na godzinę przed zamknięciem Tyci Tyci brakuje wam 2000, są (usunięte przez administratora) Ale wystarczy przycisk delete i po sprawie. Macie racje, że jednego dnia dostawy a drugiego transfery są co najmniej idiotyczne bo ile to kasy na kurierów idzie, a nasza praca jest bez sensu. Oczywiście, że 5maili dziennie raz z jedną przeceną raz z drugą a potem odwołanie obu to utrudnianie nam pracy . ALE żadnej z tych rzeczy nie jesteśmy w stanie zmienić, ponieważ CENTRALA to tak naprawdę pokoiki w których wszyscy pracują na kupie. Nie ma porządnego analityka, nie ma komunikacji magazyn-analityk i największy (usunięte przez administratora) jest właśnie tam. A co do premii.... Średnie roczne zarobki moich dziewczyn wychodzą (usunięte przez administratora) Premia jest ustalana odgórnie i tu nie mogę się doczepić, że plany są brane z kosmosu bo mam wgląd w wyniki kilka lat wstecz i wzrost jest niewielki. Pamiętajcie że to czy wliczane Wam jest sprzątanie w godziny i pracy, wyrobienie premii, a co za tym idzie zarobki w dużej mierze zależą od Waszego kierownika.

Pomocna?
Tak13Nie1
Marta
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

Trzeba powiedzieć, że masz niezwykle zdrowe podejście do pewnych kwestii. I z całą pewności pomogłaś swoim wpisem tym, którzy szczególnie interesują się firmą Monnari Trade. Proszę tylko, abyś nie używała tu więcej danych personalnych konkretnych osób. Czy wszyscy pracownicy mogą tam liczyć na natychmiastową umowę o pracę?

Pomocna?
Tak1Nie1
Pracować_trzeba
 Opinia
@Marta 15.11.2018 13:55

Oczywiście że tak. Jeśli jest w danym sklepie rekrutacja, a kandydat ma jakiekolwiek pojęcie o takiej pracy to tak. Zatrudnienie nowej osoby zajmuje mniej więcej 10dni.

Pomocna?
Tak3Nie1
teżkier
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

Co do wysokości średnich zarobków... Kłamiesz kochana:) (usunięte przez administratora)to może kierownik weźmie raz w roku, po planach grudniowych i barrdzooo wysokich obrotach. (usunięte przez administratora) Z reszta się zgadzam.

Pomocna?
Tak11Nie1
teżkier
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

Ps. Premie dzieli kierownik ,a nie jest ustalana odgórnie . Więc chyba nie jesteś kierownikiem :)

Pomocna?
Tak5Nie1
Pracować_trzeba
 Opinia
@teżkier 16.11.2018 16:33

Oczywiście że premie dzieli kierownik, chodziło mi o plany

Pomocna?
Tak2Nie1
Pracować_trzeba
 Opinia
@teżkier 16.11.2018 16:31

Czytać ze zrozumieniem trzeba umieć... 2600 to moja średnia ROCZNA wypłata. Dziewczynom premie rozdzielam sprawiedliwie dlatego ich zarobki też źle nie wychodzą. Ale to trzeba rozumiec... Wyrabianie planów co miesiąc wystarczy żeby takie mieć zarobki.

Pomocna?
Tak1Nie1
5566
 Opinia
@Pracować_trzeba 16.11.2018 18:55

Czytam. Jeżeli średnio Ci tyle wychodzi to masz premie na poziomie (usunięte przez administratora)tys brutto do podziału, ha, ha Żarcik. A twój personel średnio (usunięte przez administratora)pensji... Spora różnica między kierownikiem a pracownikiem.

Pomocna?
Tak5Nie1
Pracownik
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

Kierownik, który pisze o Dyrektorze od nazwiska? Pan Dyrektor to raczej nie jest Twoim kolegą z podwórka.

Pomocna?
Tak1Nie
Kierownik Monnari
 Opinia
@Pracować_trzeba 16.11.2018 18:55

Cos kręcisz z tą premia. Jest to niemozliwe zeby sklep otrzymywal tyle premii do podziału

Pomocna?
Tak4Nie1
Pracować_trzeba
 Opinia
@5566 16.11.2018 19:01

Różnica spora, ale skoro jesteś kierownikiem to wiesz, że w obowiązkach też jest spora różnica. Czy tylko w moim salonie między kierownikiem, a sprzedawcą jest jeszcze zastępca i dekorator? Wiem, że najłatwiej jest wylewać wiadro pomyj na firmę zamiast wziąć się do roboty. Ja opisałam jak to wygląda w moim przypadku i w przypadku moich pracowników. Nie wiem jak wygląda to w innych sklepach,czy regionach. Trzeba ocenić tę firmę obiektywnie, a nie pisać bzdury, bo jest się sfrustrowanym. Moja ocena jest taka, że dużo rzeczy jest które naprawdę denerwują to wynikają ze złej organizacji u góry. Ale w każdej firmie są takie, a nie inne problemy. Zawsze można trafić gorzej. Ale myślę, że jeśli kierownik tak jak już pisałam zadba o personel grafikiem, podziałem obowiązków, miła atmosfera, motywowaniem to jakoś to idzie. Nie szukajcie problemów na siłę ????

Pomocna?
Tak5Nie1
Fb
 Opinia
@Pracować_trzeba 17.11.2018 07:03

Nie ma takich premii w Monnari.

Pomocna?
Tak6Nie
Takjest
 Opinia
@Pracować_trzeba 17.11.2018 07:03

Za różnicę w obowiązkach to masz dodatek funkcyjny. Premia jest za plan, dla sklepu.

Pomocna?
Tak5Nie
Kaś
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

Pięknie napisane . Ale po wpisie widać ze premii to najwięcej dajesz sobie , bo podstawa i dziewczyn to na rękę (usunięte przez administratora). Z tego wynika że dziewczyny dostają premi średnio (usunięte przez administratora)zla Ty 3 razy więcej . Czy to do końca takie sprawiedliwe ?

Pomocna?
Tak4Nie
Kaś
 Opinia
@Pracować_trzeba 16.11.2018 18:55

Też mi się nie zgadza co Ona pisze z premiami albo strasznie zawyzyla albo kroi biednych pracowników z premii i udaje jakim to jest wspaniałym i dobrym kierownikiem w stosunku do nich ;)

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Normalny człowiek
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

I tu i później wypisujesz same kłamstwa i brednie. Poza tym to uważasz że za taki za....l 1750 to jest luksus? Ja w normalnej firmie mam 2500. A że kierownik ma 2600? Nieźle kantujesz innych i zabierasz ich kasę. Chyba że to ktoś z firmy co to każą pisać.

Pomocna?
Tak2Nie
Do zdziwionych
 Opinia
@Kaś 18.11.2018 14:03

Zamień się na jeden dzień obowiązkami i odpowiedzialnością z kierownikiem to przestaniesz się wymadrzac, bo tak naprawdę to kierownik ma wszystko na głowie.. Tez jestem kierownikiem i w moim sklepie premie wychodzą podobnie. Zaskoczenie?? Porostu trzeba pracować

Pomocna?
Tak7Nie1
Ityle
 Opinia
@Do zdziwionych 20.11.2018 06:18

Żeby mieć takie premie trzeba wypracować około (usunięte przez administratora)miesięcznie, w miesiącach premiowanych, jest to niemożliwe, w miesiącach nie premiowanych dwa razy tyle.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nikt ważny
 Opinia
@Normalny człowiek 19.11.2018 09:25

2600 kierownik i to Twój powód do dumy?W Biedronce na kasie tyle zarobisz jako pracownik świeżak...Po czasie dodatki stażowe,premie...

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jop
 Opinia
@Ityle 20.11.2018 07:25

Uwierz mi, że my wyrabiamy plany codziennie a pracujemy na bardzo duzym sklepie i mamy bardzo wysokie plany i nikt nie przemowi mi że plany, jakie narzuca centrala sa nie do wykonania, bo tak może sądzić jedynie osoba ktora szuka tylko powodu zeby ponarzekac. Sama jestem kierownikiem i wiem, znam osoby ktore tak jak czesc tutaj tylko gdacza jak tu a jeśli ich nie popchne do czekokolwiek to palcem nie ruszą a o tym zeby same od siebie podeszly do klienta mozna zapomniec, one wlasnie maja najwiecej do powiedzenia na temat tego , ze nie mozna wyrobic planu.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kaś
 Opinia
@Do zdziwionych 20.11.2018 06:18

Jestem kierownikiem ! Zdziwko ? Tylko ja sobie nie daje 3 razy więcej premii A premie mamy co miesiąc . Ale widać ze się cenisz albo zespół masz kiepski ale to żeby mieć lepszy to też Twój obowiązek . Tak jak ktoś tu wspomniał za obowiązki kierownicze masz dodatek funkcyjny ... za mało Ci ?? To zmień pracę a nie zeruj na swoich pracownikach i Waszej wspolniej premii

Pomocna?
Tak8Nie1
Ityle
 Opinia
@Jop 20.11.2018 18:50

Naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie piszę że nie da się wyrobić planów tylko że, aby mieć tak wysokie premie plan musi być wyrabiany na poziomie minimum (usunięte przez administratora)miesięcznie co miesiąc. To uważam za niemożliwe.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marta
 Opinia
@teżkier 16.11.2018 16:31

Chyba trzeba Ci przypomnieć o regulaminie serwisu Gowork: https://www.gowork.pl/regulamin Jasno z niego wynika, że na forum należy wypowiadać się w sposób stosowny - zawsze o tym pamiętaj. Długi masz już staż pracy w Monnari Trade?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Teżkier
 Opinia
@Marta 21.11.2018 19:48

A ty?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
teżkier
 Opinia
@Marta 21.11.2018 19:48

Co to znaczy " sposób stosowny", ja za niestosowne uważam okradanie pracowników z ciężko zarobionych pieniędzy .

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Zosia
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

Witam, Zarobki przeciętnego pracownika są małe ale godzimy się na te warunki podpisując umowę. Uważam, że mamy zbyt mało czasu na pracę z klientem, który powinien być najważniejszy. Cały nasz czas pochłania praca z towarem, ciągle dostawy i wysyłki. Sklepy są zasypane towarem co bardzo źle wpływa na ich wizerunek. System na którym pracujemy działa bardzo, bardzo wolno. Każdą pozycję musimy zmieniać ręcznie przy promocjach non stop a klienci kwitną przy kasach. Pracy jest bardzo dużo

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jop
 Opinia
@Kaś 21.11.2018 12:27

Juz mnie nie dziwi ze niektórzy nie potrafia czytac tekstu ze zrozumieniem. Nie o mnie to na szczescie świadczy. Premie dziele sprawiedliwie. Nie zeruje na nikim ale nie moge czytac bzdur ze premie nie sa do wyrobienia. Żeby nie wyrobic premii w tych miesiacach trzeba stac i kompletnie nic nie robic, nic. Piszecie bzdury totalne. U mnie w teraz -mamy po 300- 400 zl premii.Pracuje na duzym sklepie i mamy bardzo duze plany a jednak wyrabiamy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Żal.pl
 Opinia
@Kierownik Monnari 16.11.2018 22:22

Oczywiście że jest to możliwe, bo u mnie też tak jest ale dziewczyny i ja pracujemy a nie bimbamy i narzekamy. Mam na te inteligentny zespol, ze rozumie, ze trzeba pracować czyli wywiazywac sie z umowy....a Ty nie jesteś "kierownik monnari" tylko ," kierownik sklepu monnari" Kumasz różnice?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kierownik Monnari
 Opinia
@Żal.pl 27.11.2018 19:59

A Ty taka kumata jestes a nie potrafisz porządnie zdania sklecic .

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
m
 Opinia
@Jop 25.11.2018 22:37

A w jakim mieście masz ten sklep Jop?Wawa,Kraków,Poznań?Mieszkańców ponad 500 tys to nie dziw się,że plany są wyrabiane.Gorzej jak jest sklep w małym mieście a plany co najmniej jak w stolicy.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Żal.pl
 Opinia
@Kierownik Monnari 27.11.2018 21:53

Wiesz co.. mimo, że masz inne zdanie niż ja, szanuję Cię za to że potrafisz dac kontrę w grzeczny sposób :-)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
kasia
 Opinia
@Nikt ważny 20.11.2018 07:40

(usunięte przez administratora)ale brutto ,jezeli już....

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ania
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

Ciekawe,gdzie Kierownik zarabia 2600 ? Dodaj jeszcze, ze te 2600 to juz z największą premią i to raz w roku.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Expracownik
 Opinia
@Pracować_trzeba 15.11.2018 06:37

Tak, właśnie dlatego na takie warunki pracy nie wolno się zgadzać i trzeba jak najszybciej uciekać o tych z centrali, którzy siedzą w jednym pokoiku. Bo dlaczego pracownicy na sklepie mają dwać sobą pomiatać, bo 'centrala'. Większość ich dochodu i sprzedaży idzie ze sklepu, a więc to panie sprzedawczynie dają na chleb centrali. I proszę nie pisać takich bzdur, bo człowiekowi się od razu ciśnienie podnosi jak to czyta. Od kierownika zależy czy sprzątanie jest wpisane w godziny pracy??? Z całym szacunkiem, ale chyba Pani pracowała 10 lat temu jako kierownik. Od kiedy do pracownik ma za darmo i charytatywnie odkurzać podłogi, myć lustra i ścierać kurze. Pracować trzeba, ale nie w takich warunkach i za takie pieniądze. A co do tych legendarnych premii, to Pani jest kierownikiem i jak sama Pani twierdzi, że wpada na 'waciki' to ma Pani rację, waciki i bilet do domu można za tą premię kupić, ale oprócz tego to goła pensja.

Pomocna?
Tak6Nie
Ja
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Nikt ważny 20.11.2018 07:40

Tak?A pracowałeś kiedyś w Biedrze albo Lidlu? Mega ciężka praca fizycznie i psychicznie .Kiedyś pracowałam tam i fakt, kasa lepsza ale poległam fizycznie A parcie na utargi (tak,tam też nacisk jest na utarg)jest o wiele większy niż w odzieżówce. W większości sklepów trzeba PRCOWAC A nie ładnie wyglądać. Wolę pracę przy AKTYWNEJ obsłudze klienta w odzieżówce i mieć premię za OSIĄGI niż np.w Biedrze ale co kto woli.Nikt nikogo na siłę nigdzie nie trzyma

Pomocna?
TakNie1
Pracownik
 Opinia

Praca w monnari nie byłaby zła gdyby nie spadający poziom kultury klienta. Osobiście uważam się za prezentująca wyższy poziom intelektualny a często muszę obslugiwac ludzi, ktorym czesto słoma z butów wystaje. To ciężkie dla kogoś kto ma poczucie własnej wartości.Jest różnica pomiędzy byciem miłym a blaznowaniem, granica, której nigdy nie przekrocze.

Pomocna?
Tak4Nie4
Beti
 Opinia
@Pracownik 11.03.2019 00:41

Dziewczyny, czy możecie podzielić się opiniami na temat urządzenia do raportowania, które firma niedawno wprowadzila? Niektóre sklepy już je testują...

Pomocna?
TakNie1
a
 Opinia
@Beti 11.03.2019 21:06

Jakiego raportowania?Jakie urządzenia?U nas nic takiego nie ma...

Pomocna?
TakNie1
Monika
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Pracownik 11.03.2019 00:41

Jeśli takie masz podejście do klienta tzn. że ta praca nie jest dla Ciebie. W tej pracy to Ty jesteś dla klienta a nie On dla Ciebie i choćby mu słoma z butów wychodziła trzeba go obsłużyć. Twój wpis nie świadczy o poczuciu własnej wartości a raczej o poczuciu wyższości nad innymi.

Pomocna?
Tak5Nie5
Pracownik
 Opinia
@Monika 15.03.2019 19:44

W zadnej pracy sprzedawca -klient nikt nie jest "dla kogos". Handel to relacja obustronna, wiazana, zawiazywana w trakcie transakcji, z ktorej obie strony czerpią korzyści. Serio uwazasz ze powinnam z uśmiechem obsługiwać chamskich klientow? Serio myslisz że to dobrze świadczy o sprzedawcy, usmiechac się jak głupi do sera, gdy ktos Cie obraża? Bez komentarza...

Pomocna?
Tak12Nie1
Jop
 Opinia
@Monika 15.03.2019 19:44

Stawianie wyraźnej granicy której chamski i prostacki klient nie może przekroczyć nie ma nic wspólnego z poczuciem wyższości sprzedawcy. Chamscy klienci to zazwyczaj osoby zakompleksione i pomiatane w domu. Każdy dobry trener personalny twierdzi, że nie należy przyjmowac roli sługi, bo to bardzo zle o nas swiadczy.Klient ma obowiązek szanować Ciebie tak jak Ty jego. Bardzo czesto klasa obslugi przerasta klasę klienta. Widać to gołym okiem w usługach. Ktoś kto robi u mnie zakupy za kupe kasy nie jest królem życia tylko trybikiem w maszynie napedzajacym handel.On ma korzysc i ja też nikt tu nie jest "dla kogos".

Pomocna?
Tak9Nie
Asia
 Opinia
@a 15.03.2019 07:36

To za chwilę będzie...Urządzenie to wygląda podobno,jak tel. Będą tam pytania, na które będziemy musiały odpowiedzieć, dotyczące oczywiście pracy np,o czystość witryny,czy saldo się zgadza,kiedy była wpłata do banku itp.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
praca
 Opinia
@Pracownik 17.03.2019 01:16

idź sprzedawać kebaby to będziesz miała porównanie , który klient lepszy .

Pomocna?
TakNie3
mmm
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Pracownik 11.03.2019 00:41

Monnari to sklep z ubraniami bardzo słabej jakości, z wygórowanymi cenami.w dodatku jest problem z reklamacjami. zapewne dlatego klienci poirytowani. a pani wypowiedź -żal..

Pomocna?
Tak2Nie
Ja
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Jop 17.03.2019 23:25

W punkt????

Pomocna?
TakNie
Ania
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Hej jak wygląda praca zastępcy kierownika? jakie sa obowiązki?

Pomocna?
Tak2Nie1
Normalny człowiek
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Ania 26.04.2019 08:57

Jasne szansę zawsze u nich dostaniesz. Niestety lepiej głodować niż w tym miejscu pracować. Masakra. Do tej pory żałuję tego że podjęłam się tej pracy. Doświadczenie z głupotą tych ludzi jednak bezcenne

Pomocna?
Tak3Nie
Anka
Nazwa działu: IT
 Opinia
@Ania 26.04.2019 08:57

Jakie są obowiązki na stanowisku? Ponawiam pytanie.

Pomocna?
TakNie
Normalny człowiek
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Anka 06.05.2019 14:05

Obowiązki? Wszystko. Musisz robić wszystko. Sprzedawać, układać,kasować, sprzątać A i oprócz tego całymi dniami odrywać i przyczepiać nowe papierki z promocjami, to jest najgorsze i najgłupsze co 5 min nowa promocja i co chwilę zmiana.

Pomocna?
Tak5Nie1
Marta
 Opinia
@Ania 26.04.2019 08:57

Ja pozytywnie oceniam ta prace. Duzo sie nauczylam jesli chodzi o sprzedaz, obsluge klienta i prace z ludzmi.

Pomocna?
Tak1Nie2
Kryśka
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

nie mam doświadczenia w byciu sprzedawcą, pracuje w znanym markecie na kasie. Niestety nie jest u nas tak kolorowo jak piszą. Chciałabym spróbować u Was złożyć CV – czy bez doświadczenia w odzieży i wieku 40+ mam szanse? :)

Pomocna?
Tak1Nie3
Olaa
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kryśka 09.04.2019 09:23

Jasne , ze masz. Tam przyjmują każdego jak leci

Pomocna?
Tak5Nie1
Ewa86
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kryśka 09.04.2019 09:23

Oczywiście, że masz szanse, ale osobiście odradzam pracy w tym miejscu

Pomocna?
Tak8Nie
Basia
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kryśka 09.04.2019 09:23

@Krysia ja pracuje w Monnari i mam super zespół, kierowniczka wymagająca,ale to chyba normalne, że wymaga. Pracy jest dużo, ale wypłata jest zawsze na czas, grafiki tez spoko, zawsze można się dogadać. nie liczy się doświadczenie a chęci i kompetencje. także pani Krysiu - proszę składać cv. trzymam kciuki :)

Pomocna?
Tak1Nie6
Karolcia
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Olaa 10.04.2019 08:55

ja mam niewielkie doświadczenie w handlu - byłam na rozmowie i dostałam informację negatywna, więc nie przyjmują każdego. Widocznie zależy od kierownika kogo potrzebuje.

Pomocna?
Tak1Nie1
AnnaBeata
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Pracowałam w jednym ze sklepów i szczerze odradzam. Najgorsza praca jaką miałam. Brak szkolenia wstępnego dla nowych pracowników. Nierówne traktowanie . Pani kierownik trzymała się z jedną osobą z najdłuższym stażem i z nią wszystko uzgadniała , a ja byłam "szkolona" przez osoby które jak się potem okazało niewiele jeszcze umiały albo wiedziały " źle " bo same były nowe w tej pracy . Mimo że nie było zastępcy ani dekoratora Pani kierownik chodziła do pracy co drugi dzień i tak układała grafik żeby być na zmianie ze swoją "prawą ręką" . Ja- nowa najczęściej byłam z innymi nowymi i jakoś tam musiałyśmy sobie radzić. Ciągle trzeba było do nich dzwonić a i tak zdarzały się wpadki. Potem było to komentowane . Szczególnie upatrzyły sobie jedną osobę którą lubiły obgadywać nawet przy nas. Atmosfera popsuła się jeszcze bardziej kiedy do pracy wróciła Pani -zastępca kierownika i zaczęło się wytykanie błędów , poniżanie i rozliczanie pracowników nawet w obecności klientów na sali sprzedaży. Tego samego dnia od niej usłyszałam najpierw że " nikt Cię nie musiał szkolić bo procedurę mogłaś sobie znaleźć sama i się nauczyć" a potem " żeby się zawsze pytać bo nie jest aktualna". Odkąd pojawiła się "zastępca" Pani kierownik bardzo często w ogóle nie przychodziła do pracy nawet jak była w grafiku i w karcie pracy więc nie widywałam się z nią tygodniami. Moje próby samodzielności źle były odbierane przez "zastępcę" i nazywane samowolką.( mimo że sama rozwiązywałam problem ). Błędy były głośno komentowane na sali i przy wszystkich. Wiem że przez tą osobę dziewczyny już wcześniej zwalniały się z pracy a mimo to firma przyjęła ją z powrotem. Widać atmosfera pracy nie jest ważna dla Monnari. Młodsze stażem i mniej odporne psychicznie przychodzą do pracy z bólem brzucha albo głowy ale boją się odezwać w obawie przed utratą pracy. Pani kierownik nauczyła nas wszystkie oszukiwać przez zasłanianie licznika wejść a Regionalna rozliczyła za to tylko jedną osobę robiąc z niej kozła ofiarnego. Plany dzienne robi się tam przez "dobijanie sprzedaży" , potem brakuje tych pieniędzy w kasie . Następnie robi się zwrot towaru. Pracownicy nie znają regulaminu premiowania ( a chyba jakiś istnieć musi ) . Dzielą nas na tych co wiedzą o co chodzi i tych gorszych od czarnej roboty czyli głównie sprzątania, przyjmowania dostaw, robienia przecen. Szkolenia są dla kierownika i zastępcy. Praca w soboty i niedziele dla reszty. To nie praca dla inteligentnych i z ambicjami. Nie polecam . No chyba że trafisz na lepszy region.

Pomocna?
Tak23Nie2
6
Ania
 Opinia
@AnnaBeata 15.03.2019 22:39

Co za bzdury, system premiowania zna każdy. Skoro go nie znacie, to co zrobiłyscie, żeby go poznać.? Nad kierownikiem jest Kierownik Regionalny, więc skoro tak Ci źle było mogłaś porozmawiać z KRS. Regionalna często jest w sklepie. Po co teraz te żale...

Pomocna?
Tak5Nie3
2050006807033
Nazwa działu: Marketing
 Opinia

Robię zakupy w sieci Monnari od kilku lat I WIĘCEJ JUŻ ICH NIE ZROBIĘ. W grudniu dokonałam zakupu dwóch sukienek. Niestety pech w jednej rozmiar 38 zepsuł się zamek, a w drugiej rozmiar 40 podczas pierwszego założenia znajoma zauważyła, że po niżej pośladków rozszedł się szew. Oddałam wiec obie do reklamacji. I niestety drugiej reklamacji nie uznano. Sukienka, jak stwierdzono, była nie dopasowana do sylwetki. Złożyłam więc drugą reklamacje i tej też nie uznano. Najdziwniejsze jest to, że uznano reklamację w węższej sukience, a drugiej mimo, że była w większym rozmiarze, i podszewka się nie rozeszła tylko wierzchni materiał nie uznano, bo kolokwialnie mówiąc jestem do niej za gruba. Nikt nie wziął pod uwagę mojego tłumaczenia, że są tam wyrwane włókna od zabezpieczenia antykradziezowego. Jestem rozgoryczona, ponieważ robiąc zakupy w Monnari liczyłam się z najwyższej jakości produktami. Dlatego NIGDY JUŻ NIE ZROBIĘ TAM ZAKUPÓW i Wam drogie klientki tej sieci radzę oglądajcie dokładnie kupowane tam produkty, bo jak same wiecie nie są to rzeczy tanie, a jak widzicie na moim przykładzie niskiej jakości. Na koniec dodam, że dopiero po swojej interwencji po trzech tygodniach dowiedziałam się wykonując telefon do sklepu, że reklamacja nie została uznana. Pewnie gdybym nie zadzwoniła to do tej pory byłabym w nieświadomości. Jestem nauczycielką i tej sieci niewątpliwie POSTAWIŁABYM JEDYNKĘ. Pozdrawiam. Moje sugestie dla Monnari Trade S.A.: Proszę o uwzględnienie reklamacji. Lubię atmosferę w Monnari Trade S.A. za: Ekspedientki były miłe, ale nie zwróciły uwagi, że zakupowana sukienka jest uszkodzona.

Pomocna?
Tak3Nie5
Pilot śmigłowca
 Opinia
@2050006807033 16.03.2019 19:34

To forum pracownicze. Pani nauczycielko (czy jakoś tam - w końcu każdy klient może kreować się na kogokolwiek, uwielbiamy to sluchanie kto kim jest, polowa jest wyimaginowanymi adwokatami, druga - lekarzami) to nie jest forum dla klientów serio tak ciężko to zrozumieć???

Pomocna?
Tak2Nie2
Monika
 Opinia
@2050006807033 16.03.2019 19:34

To raczej powinna Pani pisać skargi i zażalenia do Firmy lub udać się do rzecznika praw konsumenta,a nie tutaj płakać na forum pracowniczym.

Pomocna?
Tak2Nie2
Annnaa
 Opinia
@2050006807033 16.03.2019 19:34

Droga Pani, rozumiem Pani rozczarowanie, jednak nie wiem czy zwróciła Pani uwagę, że to jest forum, na którym oceniany Monnari jako miejsce pracy. Takie opinie tworzą bałagan i osoba, która chce dowiedzieć się czegoś więcej o Monnari jako o pracodawcy musi przebić się przez wiadomości na temat tego, że nie przyjęto komuś reklamacji... Szanujmy siebie i swój czas.

Pomocna?
Tak2Nie1
Kk
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Zarobki najniższa krajowa wstyd Moje sugestie dla Monnari Trade S.A.: Podnieść pensje Lubię atmosferę w Monnari Trade S.A. za: Załoga

Pomocna?
Tak13Nie
Emilia M.
Nazwa działu: IT
 Opinia

Pracowałam w tej Firmie parę lat. Dla mnie super ludzie ,wspaniała kadra zarządzająca głównie Prezes,wspaniały i dobry człowiek,najlepszy przedsiębiorca jakiego znam.Polecam????

Pomocna?
Tak2Nie4
Praca
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Emilia M. 10.03.2019 19:30

Hhhahahahhahahhahahha..... fake komentarz

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Aniam
 Opinia
@Praca 11.03.2019 03:42

Dokładnie, chyba jakiś kierownik sklepu, albo regionu. Ewentualnie wierny łoś broniący honoru swojej firmy ;))

Pomocna?
Tak4Nie
ABC
 Opinia
@Emilia M. 10.03.2019 19:30

Chyba ktoś pomylił firmy i opis . Chyba że opinia jest napisana przez kogoś z firmy

Pomocna?
TakNie
Expracownik
 Opinia

Serdecznie odradzam i nie polecam pracy w tej firmie. Pracując przez dwa lata, jako młoda osoba bez doświadczenia zawodowego zobaczyłam chyba wszystko co może być najgorsze w traktowaniu pracownika. (usunięte przez administratora) Brak profesjonalizmu ze strony wyżej wymienionej Pani, która nie szanuje pracownika, wiecznie knuje jakieś intrygi zamiast normalnie i po ludzku powiedzieć co nie pasuje w czymś sposobie wykonywania pracy. Jej telefony podnoszą wszystkim ciśnienie, w mailach zawsze jest milion wykrzykników. (usunięte przez administratora) brak kultury w mowie i w piśmie. Wpadnie raz na miesiąc do sklepu palcem pokaże co jest źle, jak ma zły humor to jeszcze przeklina pod nosem. Człowiek po takiej wizycie czuje się jak zbity pies. Czasem zorganizuje jakieś szkolenie, raz do roku. Oczywiście jak w każdej pracy są jakieś plusy, na szczęście żaden z pracowników nie jest obciążony za kradzieże, nie trzeba wybijać się na przerwę i są zniżki dla pracowników, ale z dobrych rzeczy to tylko tyle. Zarobki na stanowisku sprzedawcy najniższa krajowa plus jakieś ochłapy z premii, którą w większości kierownicy sklepu biorą do kieszeni. Nie ma żadnych bonusów, premi świątecznych, już nie wspomnę o jakieś pochwale.(usunięte przez administratora). Sama centrala też bardzo nieprzyjemna, jak jest jakiś problem w zapisach kasowych to żaden pracownik nie chce zadzwonić do księgowej i poprosić o pomoc, bo się zwyczajnie boi. Pan (usunięte przez administratora)obłudnie uprzejmy w mailach, ale jak zjawi się w sklepie to nawet ręki nie poda i nie przedstawi się. Nie ma żadnych szkoleń stanowiskowych, niczego nie nauczą nowego pracownika, a później pretensje, że coś jest źle zrobione albo wcale. Od pracowników oczekują cudu, a sami od siebie nie potrafią dać nic. Nie zwracają uwagi na to, że na salonach są stare i zniszczone meble, że żarówki przepalone, dywaniki brudne w przymierzalniach, manekiny poobijane, ale Ty pracuj i sprzedawaj jak w luksusowym butiku szkoda tylko, że oprócz cen Monnari nie ma nic wspólnego z luksusem. Przestarzałe metody pracy, które spowalniają wszystkie prace na sklepie związane z przecenami, odsyłkami, czy przyjmowaniem towaru. Kilka tysięcy sztuk ciuchów przecena się z listy o długości papieru toaletowego. Cała kadra kierownicza i centrala powinna wziąć sobie do serca słowa, że firmę tworzą ludzie, a za wizerunek sklepów są odpowiedzialni pracownicy sklepów. To czy klient kupi, czy wróci ponownie na zakupy to zależy tylko i wyłącznie od sprzedawcy czy innego pracownika sklepu, (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak12Nie
zniesmaczonatraktowaniemludzi
 Opinia

Dziewczyny z Wrocławia... Szanujcie siebie! Powinnyście sie wszystkie zwolnic w tym samym czasie za to obłudne traktowanie przez Waszą "cudowną" regionalną... Poziom jej zachowania to dno i wodorosty.

Pomocna?
Tak7Nie
Bylypracownik
 Opinia
@zniesmaczonatraktowaniemludzi 02.03.2019 20:04

To prawda.. pracowałam we Wrocławiu jakiś czas... poziom Pani regionalnej to jakieś cyrki.. wieczne zastraszanie, intrygi itp. Zwolnilam się i to była moja najlepsza decyzja! Dziewczyny nie dajcie sobą pomiatać!

Pomocna?
Tak5Nie
Anna K.
 Opinia

Reklamowałam sukienkę, tak samo reklamacja odrzucona. Nie polecam kupować w tym sklepie. Sukienka sje zbiegła pomimo prania w 30 stopniach ( tak jak jest napisane na metce) 140 zl wyżucone w błoto, raz założona. Nigdy więcej nic tam nie kupię. W odpowiedzi uznali iż nikt poza mną tej sukienki nie reklamował (argument "niedopodważenia" ) Moje sugestie dla Monnari Trade S.A.: Weźcie się w garść. Wasze ciuchy kosztują kupę kasy A jakość żadna. W dużo tańszej sieciówce od Was każda reklamacja rozpatrywana jest pozytywnie. Wiadomo dlaczego. U nich ciuchy się nie psują więc mogą sobie na to pozwolić aby raz na jakiś czas zwrócić kasę że reklamowane rzeczy. Wy byście zbankrutowali bo sprzedajcie szmelc który po pierwszym praniu nie nadaje się do chodzenia. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Wyjść do klienta.

Pomocna?
Tak3Nie
An
 Opinia
@Anna K. 21.02.2019 21:05

To kobieto idz do sieciowki, kogo to interesuje gdzie bedziesz robić zakupy?Ma nam być żal że tak sadzisz czy coś takiego??To forum pracownicze a nie forum sfrustrowanych klientek.

Pomocna?
Tak1Nie1
An
 Opinia
@An 24.02.2019 00:25

i popraw swoje błędy ortograficzne, których pełno w twojej wypowiedzi, bo czuję się zażenowania jak to czytam

Pomocna?
Tak1Nie1
Antyprostaczka
 Opinia
@Anna K. 21.02.2019 21:05

Wiesz co, takich jak Ty traktuje się: "jednym uchem wpuścić, drugim wypuścić". Nie masz kobieto najwyraźniej pojęcia o jakości produktów poszczególnych marek i nie dojrzalas do Monnari.Dlaczego nasze legendarne, przednie stale klientki nie narzekaja? -Bo wiedzą jak dbać o ciuchy.Klasyka. Faktycznie, lepiej kupuj w sieciowkach :)

Pomocna?
TakNie1
Heh
 Opinia
@Anna K. 21.02.2019 21:05

Naprawdę myślisz szanowna klientko, że to robi na kimkolwiek wrażenie?Skoro tylko ta suknia byla reklamowana to chyba dział reklamacji mial racje, to raczej oczywiste. Ale wiemy że odrzucona, nawet słusznie, reklamacja zawsze boli a im mniej klientka ma obycia tym bardziej się burzy, standard.Klient z klasą potrafi wypowiadać się z kulturą i na poziomie. Na "wy" to bądź sobie z rodziną lub przyjaciółmi ale nie "wykaj" tu ludziom dla Ciebie obcym bo ani firma ani sprzedawcy nie przechodzili z szanowna Pania na "ty".

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ania
 Opinia
@Antyprostaczka 24.02.2019 21:10

Nasze "legendarne,przednie stałe klientki" przestały kupować w Monnari,bo jakość ta co była a ta co jest jak to mówią nie jest warte nawet na 70% na przecenie.Wolały lata temu zapłacić kupę kasy za rzeczy najwyższej jakości,które noszą po dziś dzień.Dzisiaj jak mówią wolą poliestry kupić gdzie indziej za 1/3 tej ceny.Niestety jakość jaka była 8-10 lat temu,wzory,fasony niepowtarzalne swoje robiły,teraz to tylko zwykła sieciówka,chyba najdroższa.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Żaneta
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Pracuję w Monnari 2 miesiące i na tym się kończy kariera. 1550zl i nic więcej. Cały czas stoisz, nie ma krzeseł dla personelu na salonie. Przez 12 godzin stoisz. Obsługujesz klientów, doradzasz itp. W tym czasie musisz zmieniać ceny, co chwila są przeceny. Wkładasz towar, rozkładasz, klipsujesz, przeglądasz i tak zawsze. To wszystko za najniższą krajową. Dno. Nigdy więcej w tej firmie i wam też nie polecam.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
tessa
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Dzień dobry, niestety mam bardzo zła opinię o sklepie Monnari, reklamowałam już u nich 3 sukienki, oczywiście wszystkie nie zostały uwazględnione, oszusci, przestrzegam przed zakupami w tym sklepie

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownica
 Opinia
@tessa 21.02.2019 08:35

Dzień dobry. To jest forum pracownicze i Pani opinia nijak ma się do jego charakteru. Tu wypowiadają się pracownicy a nie klienci. Pani opinia na temat asortymentu i Monnari nikogo tu nie interesuje.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kasia
 Opinia

Ciekawie wyglądają premie płacone na sklep. Jeśli oczywiście są. Kierowniczka bierze dla siebie jakieś 50, 60, 70 % przydzielone do podziału. To Ona ustala kto i ile dostanie. Komu jak nie sobie da najwięcej :-) Najlepsze to, że nie pozwala pracownikom rozmawiać kto i za co dostaje premie. Reszta dostaje ochłapy. Trudno w to uwierzyć ? Trzeba przyjść do Plazy w Sosnowcu i zapytać. I na koniec ciekawostka, jeśli wyrabiasz normę przez cały miesiąc, każdego dnia wyrabiasz plan a pójdziesz na L4 na 1 dzień, bo dziecko boli ząbeczek to nie dostaniesz NIC bo poszłaś na L4 :-)

Pomocna?
Tak9Nie
Aga
 Opinia
@Kasia 15.01.2019 16:29

Moja droga, premie ,która przydziela Kierowniczka muszą zostać zaakceptowane jeszcze przez Kierownik Regionalną,to do niej należy ostatnie słowo !

Pomocna?
Tak6Nie
Jop
 Opinia
@Kasia 15.01.2019 16:29

Jak dziecko boli zabeczek to nie jest powód żeby nie przyjść do pracy, bo gdyby każdy pracowal tak jak Ty i bral L4 bo dziecko boli ząbeczek to nie byłoby komu pracować. To co piszesz, że o tym ząbeczku to jakiś żart??Krótkie łapki do pracy, dlugie do piniążków, spostrzeganie tylko praw i zapominanie o obowiązkach pracownika - coraz częściej spotykany styl pracy, stanowiący o totalnej klęsce pracodawcy. Czy sa jeszcze normalni, solidni praciwnicy??

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Nick
 Opinia
@Jop 25.01.2019 02:28

Nie rozumiem,a jeżeli masz zapalenie oskrzeli,anginę,czy złamaną rękę też masz nie iść na L4 tylko przychodzisz do pracy bo "wszystko dla Monnari"?Tak,czasem się zdarzy,że dostajesz biegunki i na 1 dzień idziesz na L4,i co,też godzisz się z tym,że cały miesiąc tyrasz jak wół oprócz 1 dnia i nie dostajesz premii?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jop
 Opinia
@Nick 30.01.2019 13:21

Nie przesadzaj, mówię o tym, że ludzie szukają byle powodu by nie przyjść do pracy. Jest różnica między zapaleniem płuc a bólem ząbeczka u dziecka, którą każdy normalny czlowiek, pracownik zauważa. Jak słyszę o tak błahych powodach to ogarnia mnie pusty śmiech. Jak masz wzdęcia też nie przychodzisz do pracy?

Pomocna?
Tak1Nie
Uuuu
 Opinia
@Jop 01.02.2019 02:00

Niektóre to mają biegunkę w każdy piątek...

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia
@Nick 30.01.2019 13:21

Szanuje swoje zdrowie ale wiem kiedy z kaszlem, czy bólem gardła moge przyjść do pracy a kiedy faktycznie nie powinnam, szanuje też moje koleżanki i dlatego potrafię wywazyc kiedy faktycznie powinnam iść na L4 a kiedy bym ściemniala. Do mojej kierowniczki jedna pisała o 2 w nocy że ma problem emocjonalny i nie przyjdzie do pracy. od tej pory wiem ile ma kieras na glowie i że zawsze nawet w nocy jest na posterunku. Ludzie kierownik to nie cyborg, jeśli go nie szanujecie, to szanujcie chociaż współpracownice które za wasz "ból zabeczka" u dziecka są ściągane do pracy. Takie osoby same wystawiają sobie opinie w zespole i nie sa lubiane a to ból ząbeczka a to kupka za rzadka lub za mala. Zenada i zal.pl

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jola
 Opinia

Praca w tej firmie to tylko stres, parcie na plany. Przede wszystkim obsługa klienta-ale oczywiście jak przychodzi mail o promocji to trzeba to zrobić tyle ze wtedy nie posługujesz, No to masz robić dwie rzeczy na raz bo musi być obsługa i nowa promocja(plakaty, ceny, stickery, itp) do tego płaca-śmiech na sali. Najniższa krajowa. No chyba ze masz funkcje to dodatkowa 100 i tyle. Premie są owszem, ale co z tego jak praktycznie nie możliwe do osiągnięcia, plany nie dostosowane do tego jaki sklep ma przemiał klientów. I nawet jeżeli uda się zrobić plan miesiąca to są jedynie 2% od planu, o ile uda się go zrobić. A jak nie to musisz zrobić 10x plan dzienny w miesiącu żeby dostać premie - wychodzi mniej więcej 100 zł po odjęciu podatku. ???????????? do tego premie rozdziela kierownik, i nie musi się tłumaczyć ile i komu i dlaczego dał ???? podsumowując jeżeli miałabym możliwość odwrócenia czasu, napewno bym to zrobiła. Nie polecam nikomu !!! Mobing, zastraszanie, wykorzystywanie!! Moje sugestie dla Monnari Trade S.A.: Zacznijcie doceniać pracowników! Dajcie im więcej kasy skoro tyle od nich wymagacie! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Dać więcej kasy, to podstawa. I przestać wprowadzać reżim ... żal

Pomocna?
Tak12Nie
kasia
 Opinia
@Jola 18.01.2019 17:11

Wyobraz sobie,ze musi się wytłumaczyć przed Kierownik Regionalną z przydzielonej premii. bo to Regionalna musi zaakceptować premie.Fakt,ze są to niewielkie kwoty,ponieważ są liczone jako nagrody i opodatkowane 30%,więc po odjęciu 30% podatku niewiele zostaje do podziału na 5,6 dziewczyn.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MMnicki1`2
 Opinia

fatalne warunki slabo platne niepowazni ludzi odwoluja robote z dnia na dzien serdecznie nie polecam nikomu !! Moje sugestie dla Monnari Trade S.A.: (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marta
 Opinia
@MMnicki1`2 08.01.2019 23:35

Wiele pracowników Monnari Trade narzeka na tamtejszą wysokość wynagrodzenia podstawowego. Jak łatwo można zauważyć - i Ty do takich właśnie osób się zaliczasz. Ale pamiętaj, że na całkowity obraz danego pracodawcy wpływają także inne czynniki, które chociaż pokrótce mogłabyś Nam opisać. Czy pracodawca ten zapewnia Wam jakieś interesujące dodatki pozapłacowe?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Brednie
 Opinia
@MMnicki1`2 08.01.2019 23:35

Może jednak warto dodać, że możliwe jest wyrobienie premii , ktorej wysokość zależy od obrotu. Moj sklep wyrabia premie przynajmniej co drugi miesiąc i może to być kilkaset złotych dla pracownika więc po co ten ryk.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Fb
 Opinia
@Brednie 11.01.2019 00:49

Kilkaset złoty brutto. I, nie zawsze jest grudzień.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marta
 Opinia
@Brednie 11.01.2019 00:49

W takim razie dobrze, że pracodawca umożliwia Wam wyrobienie premii. To bowiem sprawia, iż pracownicy są bardziej zmotywowani do pracy. A Ty masz już szczególnie szczęście, skoro akurat Wasz sklep wyrabia ją - jak wspomniałaś - co drugi miesiąc. A co powiesz o dodatkach pozapłacowych, o które pytałam wcześniej? Czy pracodawca, jakim jest Monnari Trade oferuje Wam jakieś?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Fb
 Opinia
@Marta 16.01.2019 14:09

Co ty bredzisz Marto? Pracodawca "umożliwia nam wyrobić premie".

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia

A jak tam Mikołaj? Był czy utknął w kominie :-D

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@Ja 12.12.2018 17:42

Mikołaj jest tam gdzie premia z zeszłego roku za wyrobione wskaźniki za kwartał.

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik
 Opinia
@Pracownik 13.12.2018 18:06

Mikołaj już dobrych parę lat błądzi.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Marta
 Opinia
@Pracownik 14.12.2018 15:48

Trzeba od razu powiedzieć, że trochę odbiegasz od tych kwestii, które powinny Cię tu zajmować. Jeśli faktycznie jesteś pracownikiem w Monnari Trade, to najlepiej byłoby, jakby Twoje posty oscylowały wokół opisu warunków zatrudnienia w tej firmie. Czy dostajecie tam jedynie podstawę, czy też prowizję od sprzedaży? Powiedz, jak to konkretnie wygląda.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Do męczybuł
 Opinia

W handlu wszędzie jest podobnie. Nie oszukujmy się. Jak kasa większa to z reguły brak umowy o pracę. Jeśli uznajecie że powinniscie wiecej zarabiac to po prostu zmiencie pracę. Wylewacie jad na pracodawcę ktory nic wam nie zrobil, podpisujac umowę godzicie sie na takie warunki a potem zachowujecie sie jak przekupy na rynku usilujac egzekwowac coś, czego nikt Wam nie obiecywal. To troche glupkowate i świadczy o niskim piziomie...... sorry, taka prawda.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bebe
 Opinia
@Do męczybuł 09.12.2018 23:48

W sklepie z ubraniami zarabialam 2400-2600 proszę nie mówić ze w handlu jest wszędzie tak samo p.s umowa o prace od razu na okresie próbnym

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bebe
 Opinia
@Bebe 15.12.2018 11:01

Dodam ze 2400-2600 do ręki

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Normalny człowiek
 Opinia
@Do męczybuł 09.12.2018 23:48

Wiesz? W sumie nie masz racji. Jeśli przy podpisywaniu umowy mówią Ci że do tego dolicza się premię, która jest co miesiąc to liczysz że premia jest. Potem nagle okazuje się, że rzeczywiście premia jest ale rozdaje ja kierownik wg własnego uznania. I najwięcej jest to 100 zł. Teraz też pracuję w handlu, jak zresztą już prawie 18 lat i warunki są zupełnie inne. Premię daje mi szefowa i nie jest to 100 zł. Umowę mam. Teraz po roku w tym sklepie monnari gdzie pracowałam nie ma nikogo z całego zespołu. Zwolnili wszystkich, nawet tą kierowniczkę deb....kę. Ciągłe zastraszania i obelgi oraz całkowity brak szacunku do pracownika ale też i do klienta żadnego podejścia.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Do męczybul
 Opinia
@Normalny człowiek 19.12.2018 22:09

Powiem szczerze, mi na rozmowie rekrutacyjnej przedstawiono sytuację taką jaka jest, że premia "bywa" i że jest to premia uznaniowa, która dzieli kierownik. Teraz sama jestem kierownikiem i rozmowy prowadzę tak, że rzetelnie i jasno nakreslam jak to wygląda, ze jest tu najnizsza krajowa a premia może byc a nie musi, bo albo się ja udaje wyrobic albo nie, bo nie wyobrazam sobie prowadzić tak nieprofesjonalnie rozmowy jak Twój kierownik, bo to zwyczajne oszustwo i nie moze mówić nieprawdy. Wyjasniam z czego premia wynika i jakie sa warunki zeby w ogole byla. Widac wiele zależy od kadry.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Monnari Trade S.A. - Łódź

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny