Monnari Trade

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 143 ocen.

Opinie o Monnari Trade

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Monnari Trade

premia, hmmm?

Czy ktos dostal premie za PAZDZIERNIK (!) ?

M
@premia, hmmm? 23.11.2017 01:20
Czy ktos dostal premie za PAZDZIERNIK (!) ?

Dostaniesz w grudniu , dopiero była dzielona.

zart
@M 23.11.2017 07:50
Dostaniesz w grudniu , dopiero była dzielona.

W grudniu za pazdziernik????? :d toz to komedia!

fuck you

Pozdrawiam monnari... srodkowym palcem!

Takietam

Czy ktoś wie kiedy Piotrusiowi kończy się kontrakt?

123

Witam. Chciałam podzielić się opinią o jakości obsługi w salonie Monnari w Kielcach w galerii Echo. Po uznanej reklamacji bluzki, Panie w salonie niechętnie chciały pomóc w wyborze innego towaru oczywiście z dopłatą. Wybrałam sweterek , przymierzyłam ale okazało się, że ma wadę na przodzie więc wzięłam z półki taki sam już nie przymierzając, w domu po przymiarce sweterek był trochę za ciasny więc następnego dnia udałam się do salonu aby wymienić go na większy. Niestety Pani która obsługiwała mnie była bardzo zmęczona i nawet nie ukrywała niechęci wobec mnie - cytuję "O Jezu". Po moim pytaniu co takiego ja wymagam Pani odpowiedziała, że ma dużo pracy, zaznaczam, że w tym czasie w salonie byłam tylko ja i jeszcze dwie Panie ekspedientki, po czym jedna z Pań oświadczyła, że mogę przecież przeszyć guziki i będzie dobry. Ja rozumiem, że każdy wykonuje jakąś pracę ale żeby aż tak być niechętnym wobec klienta to gratuluję Firmie Monnari wyboru kadry do salonu w Kielcach w galerii Echo. Pozdrawiam Maria

passa
@123 29.09.2017 09:00
Witam. Chciałam podzielić się opinią o jakości obsługi w salonie Monnari w Kielcach w galerii Echo. Po uznanej reklamacji blu...

No i tak to właśnie jest, coś nie przypasowało, wzięła Pani inny sweterek, oczywiście z innym rozmiarem bo są pojedyncze, potem wymiany, zwroty. Dlaczego nie można od razu pójść przymierzyć? Po co te roboty papierkowe niepotrzebne.... Szkoda czasu i naszego i Pani...

Justyna
@123 29.09.2017 09:00
Witam. Chciałam podzielić się opinią o jakości obsługi w salonie Monnari w Kielcach w galerii Echo. Po uznanej reklamacji blu...

Pani myśli,że my tylko stoimy i nic nie robimy???Nie mogła sobie Pani iść sweterka po prostu przymierzyć?Jakoś w każdej innej sieciówce każda klienta sama potrafi sobie pooglądać,poszukać ciuchów,pomierzyć,a nagle w monnari kaleki się robią i oczekują,że będziemy latać koło nich jak koło jajka i bawić się w prywatne stylistki?My harujemy jak woły,roboty mamy mnóstwo i latanie koło jednej niezdecydowanej klientki jest naprawdę czasem ponad nasze siły.Pisze pani,że sprzedawczyni zmęczona,tak proszę Pani,ma prawo być zmęczona bo tyramy po 11-12 godzin non stop na nogach!I mamy prawo być zmęczone!

klientka plazy Zgorzelec

Chciałam powiedzieć ze ten sklep jest okropny dziewczyny robią co chcą robią sobie zdjęcia na sali sprzedaży piją kawkę na sali nie mówiąc nic o pani kierownik p.Kamili nie miła arogancka nie polecam tego salonu

Mała_Mi
@jjjj 13.11.2017 21:25
Sama jesteś idiotka doskonałe wiem co się dzieję Nie mówiąc nic ze trzeba być bez muzgiem aby robić sobie zdjęcie na sali spr...

Coś tu pachnie byłą pracownicą ???? dziecko to portal o opiniach o pracy w Monnari a nie o salonie. I proszę weź słownik do ręki bo aż oczy bolą od tych błędów ????????????

Mózg
@jjjj 13.11.2017 21:25
Sama jesteś idiotka doskonałe wiem co się dzieję Nie mówiąc nic ze trzeba być bez muzgiem aby robić sobie zdjęcie na sali spr...

''Bez muzgiem'' jestes ty, skoro myslisz ze ktos bedzie spragniony przez 12 cy 13 h pracy przez takich jak ty.. ktorym trzeba uslugiwac. Damulke rzniesz a z ortografia jakos ci nie po drodze :d

Monsrari

Dlczego nikt sie nie wezmie za ten syf? Moze warto pojsc gdzie trzeba skoro bogowie monnari tak traktuja pracownikow? To jet kpina... dziewczyny, olejcie taka pracę :( nie dajcie sie ponizac!

miss

Jak tam idzie rozdawanie ulotek :) ? a kiedy obsługa, dostawa i milion innych rzeczy, a tak na marginesie promocja jest do bani, wymyśl Pan wkońcu coś lepszego :)

Kasia
@miss 16.11.2017 21:16
Jak tam idzie rozdawanie ulotek :) ? a kiedy obsługa, dostawa i milion innych rzeczy, a tak na marginesie promocja jest do bani...

Rozdawanie ulotek to już jest jakaś porażka,a najlepsze są miny klientek na wysokość rabatu z okazji urodzin :) Kobitki tylko głowami kręcą ale dział IT pewnie myśli,że jest fajny hehe :) Szkoda było kasy na te milion ulotek,co druga kończy w koszu na śmiecie.Zmiana manekinów co 2 dzień,ulotki,towar,karteczki,metkowanie,układanie towaru.A nas na sklepie 2.Obsługa klienta?Panie Piotrze,przy takiej ilości głupot do zrobienia,niestety nie ma kto obsługiwać.Zresztą,pisze pan w mailach,że plany robimy dzięki karteczkom i manekinom,czyli że utargi się niby same robią,no to w sumie,po co mamy obsługiwać?Czyż nie?Robi się z waszych sklepów istny szmatex,chociaż tam chyba jakość lepsza.Karteczek miliony,które nic nie dają,no ale wy za biurkami myślicie,że to jest strzał w dziesiątkę-chyba w kolano.Jakość szanowni państwo,to była u was dobre 10 lat temu,aż dziw bierze,że w ogóle to ktoś kupuje,to nie jest warte nawet połowy waszych cen.Ale co wy tam wiecie,to my świecimy oczami przed klientkami czym handlujemy.Proponuję każdej osobie wyjść zza ciepłego biurka,iść na miesiąc do tej harówki na sklepie,może zobaczycie w jakie (usunięte przez administratora) nas pakujecie.Ale ludzie ogarnijcie się,bo wasza przyszłość będzie fatalna.Zwłaszcza szyjąc byle co,zwłaszcza z tak kretyńskimi promocjami.I pamiętajcie,to nie wasze durne karteczki robią utargi,tylko my!!!!

Calaprawda
@Kasia 18.11.2017 18:33
Rozdawanie ulotek to już jest jakaś porażka,a najlepsze są miny klientek na wysokość rabatu z okazji urodzin :) Kobitki tylko g...

Jak czytam te meile że dzięki wspaniałej przecenie .... To mi się odechciewa. Gdyby nie nasze nagabywanie i opowiadanie o promocji to nic byście nie sprzedali. To nasza ciężka praca robi utargi a nie durne karteczki i rodzaj czcionki.

etna

Też uciekłam z tego piekła. Nową pracę znalazłam od razu. A jestem po czterdziestce. Dziewczyny pracy jest bardzo dużo . Odwagi i powodzenia.

farbujaca tunika

Wsadzcie sobie w d*** smieszne zrobki i premie, dalej szyjcie szmaty w Chinach i oszukujcie klientki . I moze niech jakis pseudo dyrektor sam swieci oczami przed tymi biednymi klientkami . Moze uda sie wyrobic plan z kosmosu wziety :d

Będę zobowiązany

Przestańcie hejtować :)

stokrotka
@Będę zobowiązany 07.11.2017 00:00
Przestańcie hejtować :)

My nie hejtujemy my piszemy tak jak jest.Szkoda że Pan Dyrektor nie odpowiada na e-m pracowników.Firma pozbywa się wartościowych ludzi ,a ceni "kapo obozowe",które za 2000 zł niszczą uczciwych ludzi.

Elo
@Będę zobowiązany 07.11.2017 00:00
Przestańcie hejtować :)

Ale to nie jest Hejt to jest cała prawda o firmie niestety

ucieczka

Uciekać jak najdalej od tych oszustów!

KobietaPracująca

Pracując w tej firmie można przyjąć tylko jeden kierunek - nie gorączkować się i nie spodziewać niczego wielkiego po swoim Pracodawcy. Równocześnie, ze swojej strony, nie należy dawać zbyt wiele, tylko tyle ile trzeba i oczywiście nie w zawrotnym tempie ;-) Dzień pracy będzie bardziej do wytrzymania i unikniecie niepotrzebnych rozczarowań. Zawsze wszystko działa w obie strony . Największym poświęceniem jest tu chyba przeżycie 12 godzinnego dnia pracy w pozycji stojąco - chodzącej, usiąść nie wolno, nawet na chwilkę , gdy nie ma klientów - ależ to by była zbrodnia....po prostu zamach stanu ;-) Do klasycznych obowiązków należy informowanie klientek o promocjach, pomoc w odnalezieniu rozmiaru, gdy klientka sobie życzy obsługa przy przymierzalni, kasowanie i przygotowywanie dostawy. Zmiany plakatów i promocji są, owszem, ale musi przecież coś być, bo bez tego chyba by wszystko padło. Monnari płaci swoim sprzedawcom tyle , ile po prostu musi. Przy tym trzeba uczciwie powiedzieć, że wynagrodzenie jest zawsze na czas, sprawy grafikowo-urlopowo-kadrowe wzorowo. Ewentualne nadgodziny(głównie za letni okres urlopowy) oddawane, co do minuty. Od tej strony w porządku. Mnie pracuje się przyjemnie, bo mam fajne współcierpiące;-) Jak traficie na osoby, z którymi trudno się porozumieć, to nawet na prace za kilka tysięcy miesięcznie będziecie narzekać. Jeżeli chodzi o system premiowania, to nie wyszedł Panom Dyrektorom Dyrektorów Dyrektora zbyt dobrze. 1 zł brutto za sztukę.....tak Panowie chcą zatrzymać czy pozyskać dobrych sprzedawców ??Dla super harta sprzedawcy liczy się prowizja tzn. czy warto podjąć "walkę o ten ogień" , czy się po prostu nie opłaca. Przy sprzedaży drogiego produktu z najnowszej kolekcji, za kilka tysięcy złotych - 1 zł brutto. Przy sprzedaży zawieszki do torebki za 50 zł - 1 zł brutto prowizji. Nawet najlepszy i ambitny sprzedawca - czarodziej - gawędziarz, zamieni się w snującego się bez sensu podawacza rozmiarów, oczywiście aż do momentu kiedy się zwolni. Przeczytałam wnikliwie to forum, jest tu wiele prawdziwych informacji. Wcale nie hejtu, tylko prawdy, rzeczywistości jaka nas otacza co dnia w pracy. Nie spodziewajcie się wiele po tej firmie, ale i ona niech nie spodziewa się szaleństwa w Waszych oczach podczas obsługiwania klientek ;-)

Mała
@KobietaPracująca 07.11.2017 11:39
Pracując w tej firmie można przyjąć tylko jeden kierunek - nie gorączkować się i nie spodziewać niczego wielkiego po swoim Prac...

Piotrek ma szaleństwo w oczach przy tworzeniu planów. Myśli że za "miskę ryżu " i obiecanki cacanki zrobimy wszystko. :)

Justyna
@Mała 07.11.2017 17:36
Piotrek ma szaleństwo w oczach przy tworzeniu planów. Myśli że za "miskę ryżu " i obiecanki cacanki zrobimy wszystko....

I chyba ma rację,skoro dalej to robimy...

Eeeeee

Gdzie jest premia kwartalna panie p.

gość
@Eeeeee 23.10.2017 07:56
Gdzie jest premia kwartalna panie p.

Santa Ci przyniesie, tak jak przyniósł w zeszłym roku ...hahahahahaha

Tusia

Nie wiem jak jest z tymi tunikami służbowymi bo w tym roku nie było ani nowych letnich, ani nowych zimowych.

xoxoxo
@Tusia 08.10.2017 00:28
Nie wiem jak jest z tymi tunikami służbowymi bo w tym roku nie było ani nowych letnich, ani nowych zimowych....

W tym sezonie zapewne też ich nie będzie :)

gość
@xoxoxo 08.10.2017 21:29
W tym sezonie zapewne też ich nie będzie :)

Na pewno będą, ale takie co farbują ręce, ciało i bieliznę..... haa hahahahah

Ala

Apeluje do pracownic z Wrocławia! Dziewczyny, Wiecie że bezrobocie w naszym mieście wynosi około 2 %? Wiecie że ofert pracy za LEPSZE PIENIĄDZE jest w bardzo dużo? Więc czemu dobrowolnie dajecie się tak wykorzystywać i pomiatac?

Xxx

Praca w tej firmie to najgorsza decyzja w moim życiu. (usunięte przez administratora).....Nie polecam!!!! Slabe zarobki, jakos ubran mówi wiele do zyczenia. Ciagle zmieniajace sie przeceny, oznaczenia i plalaty. Tuniki pracownicze to jeden wielki dramat. Sam poliester. Taka firma a o pracownika ma gdzieś.....

Klara

Odpowiedz do : W KOŃCU W NORMALNEJ FIRMIE. Śmiech , co ta osoba wypisuje,ze jako sprzedawca zarabia 3.000 zł i premia.Bzdura.Odrazu widać,ze negatywna opinia celowo wystawiona firmie Monnari,a KRS dobrze Ci powiedziała:" Jak się nie podoba to się zwolnij ".Pewnie się na Tobie poznała. Ha,Ha

Do Klary
@Klara 18.10.2017 23:13
Odpowiedz do : W KOŃCU W NORMALNEJ FIRMIE. Śmiech , co ta osoba wypisuje,ze jako sprzedawca zarabia 3.000 zł i premia.Bzdura.O...

Śmiechem jest Twój komentarz ;) Ja tez pracowałam w tej żałosnej firmie jako dekorator sklepowy. Miałam płacone 2000zł brutto + 100zł premii, a teraz w innej firmie odzieżowej mam 2700 brutto + premia ;) Ale rozumiem KLARO że jesteś (usunięte przez administratora) Monnari i może Twoja KRS kazała Ci to napisać bo jak nie to zwolni Ciebie? :D Chyba się nie zdziwię jak się okaże że to ta z Dolnego Śląska :D

byłypracownik
@Klara 18.10.2017 23:13
Odpowiedz do : W KOŃCU W NORMALNEJ FIRMIE. Śmiech , co ta osoba wypisuje,ze jako sprzedawca zarabia 3.000 zł i premia.Bzdura.O...

Widzę ze ktoś jest tutaj zazdrosny :D ha, ha

werka

Ludzie są zawistni i chłonni sensacji,a szczególnie kobiety.Dajcie juz spokój z tymi negatywami.w kazdej firmie są pozytywy i negatywy.Na pewno zaraz zacznie się hejt na moją pozytywną odp.o Monnari.Ale prawda jest taka,ze piszą tutaj głównie kobiety niezadowolone,nakręcające się,bo te zadowolone nie mają na to czasu :) Jak się komuś nie podoba niech zmieni pracę !!! Pracuję w MOnnariI i jestem ogólnie zadowolona. Wiadomo zawsze mogłoby być lepiej.Zespół mam zgrany,wypłatę na czas,a nawet wcześniej.Atmosfera przyjemna.Wiadomo maile,tak,jak wszędzie,mozemy czasami niespójne i powielające się.Ale trzeba do tego podejsć z przymruzeniem oka,a nie wszędzie doszukiwac się sensacji. Owszem dodam,ze system premiowania powinien się zmienić na WYZSZY.Więcej płacone za sztukę !!!

Onaaa

Nie polecam tej firmy, jeżeli ktoś się zastanawia nad pracą to niech to dobrze przemyśli. Pomorze - mniejsze miasto, dwa sklepy a kierowniczki brak słów... Słupsk

55555

Monnari, kasuje nieprzychylne posty.

Panna Anna
@55555 12.10.2017 07:59
Monnari, kasuje nieprzychylne posty.

Chyba nie kasuje bo tu jest większość nieprzychylnych. Nie polecam pracy w Monnari. Bardzo złe zarządzanie firmy i to zaczynając od najwyższego szczebla. Jest takie powiedzenie,że ryba zawsze psuje się od głowy i tutaj się to sprawdza w 100 %. Słyszałam,że ma się ukazać spory artykuł w poczytnym piśmie kobiecym o firmie Monnari, relacja od strony byłych pracowników. To klientki chyba zaczną masowo odchodzić jak sobie poczytają.

Tadam
@Panna Anna 12.10.2017 18:41
Chyba nie kasuje bo tu jest większość nieprzychylnych. Nie polecam pracy w Monnari. Bardzo złe zarządzanie firmy i to zaczynaj...

W jakiej ?

WkocncuWnormalnejFirmie

Najpierw skomentuje opinie Pań z biura - Racja - popracujcie KILKA DNI na sklepie, dopiero w tedy piszczcie, że panuje "rodzinna" atmosfera i zarobki do negocjacji. Opiszę swoją sytuację. Pracowałam w jednym z Monnari (zachodnia Polska) jako sprzedawca. Czytałam wcześniej te opinie, ale nie chciała wierzyć - postanowiłam się przekonać sama sądząc, że wypisują tutaj zdesperowane i zwolnione osoby specjalnie, żeby "obsmarować" firmę. - MYLIŁAM SIĘ. Od kiedy zaczęłam pracę w jednym ze sklepów, czułam dziwnie panującą atmosferę. Nie trudno zgadnąć, że to czy w sklepie panuje RODZINNA atmosfera decyduje przede wszystkim KIEROWNIK sklepu. Ja niestety na swoją niekorzyść trafiłam na nieodpowiednią osobę na to stanowisko. Na domiar złego (mimo wielu zażaleń do KRS) nie było żadnej reakcji. Nawet lepiej - informacja zwrotna od KRS : "JAK CI SIĘ NIE PODOBA TO SIĘ ZWOLNIJ". Płaca? Najniższa krajowa bez żadnej możliwości negocjacji + premia UZNANIOWA uzależniona od HUMORKU KIEROWNICZKI. Możliwość awansu? Jak najbardziej, na zastępce kierownika jeśli usatysfakcjonuje Cię 2300 brutto + ta słynna premia UZNANIOWA. Z perspektywy czasu ( nie całych dwóch miesięcy ) teraz się z tego śmieję. Pracuję w innej firmie jako sprzedawca z wynagrodzeniem 3000 zł brutto + premia - NIEUZNANIOWA. Zabawne, że zarabiam teraz więcej niż zastępca czy nawet kierownik w Monnari. Jeśli szanujecie swój czas i pracę - nie polecam Monnari. Firma całkowicie nie dba o pracownika. A KRS są nieodpowiedzialni i nie kompetentni. "JAK SIĘ NIE PODOBA TO SIĘ ZWOLNIJ" - Zwolniłam się i nie żałuję tej decyzji :)

ZwyklyPracownik

Pracuje w Monnari w biurze i nigdy nie odczułem tego, co większość osób tu wypisuje. Atmosfera w firmie jest b.dobra, wręcz momentami rodzinna. Każdy sobie pomaga, gdy ktoś nie wie jak coś zrobić. Gdy ktoś musi gdzieś wyjść wcześniej lub musi coś załatwić w trakcie pracy zawsze można się dogadać. Myślę, że po prostu części osób nie wyszło w Monnari, bądź nie wiedzą jak działa taka firma i u konkurencji lub w innej firmie będzie tak samo lub gorzej, więc wylewają całą fale hejtu, bo przecież im się należy wszystko co najlepsze.

jolka
@ZwyklyPracownik 04.10.2017 08:51
Pracuje w Monnari w biurze i nigdy nie odczułem tego, co większość osób tu wypisuje. Atmosfera w firmie jest b.dobra, wręcz mom...

Proponuje ludziom z biura przyjsc na dwa trzy dni do pracy na salon. Odczytywać setki meili i ciagle cos zmieniac jednocześnie obslugujac ze skutecznoscia sprzedazy:)

Tadam
@ZwyklyPracownik 04.10.2017 08:51
Pracuje w Monnari w biurze i nigdy nie odczułem tego, co większość osób tu wypisuje. Atmosfera w firmie jest b.dobra, wręcz mom...

Ale wy odbieracie poleceni tylko do siebie a na sklepach odbieramy polecenua od biura ,całego. Często nie przemyślane, dokladacie nam roboty a my głównie mamy sprzedawać i wyobrazcie sobie że na sklepie jest jeden komputer. Do sprzedaży odbierania i odpisywania na wasze meile ten sam. I może skoordynujcie trochę polecenia na sklepy bo my się nie klonujemy i nie wyjdziemy wczesniej a klientki czesto 5 minut przed zamknieciem....

Madzia

Dzień dobry, Ktoś kiedyś powiedział " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" ja w firmie Monnari jestem już po raz trzeci i wiele widziałam i wiele słyszałam, przeżyłam wielu dyrektorów i kierowników. Wypłata zawsze jest na czas , a nawet wcześniej :) Co do podwyżek to akurat nie tylko w Monnari ile sobie wynegocjujesz na wejściu tyle masz, atmosferę w pracy tworzymy także my sami i na każdego jest sposób, tylko nie trzeba się poddawać i zaraz być nastawionym na nie. A co do Pana Piotra jest specyficzny, ale kto z nas nie jest? :) ja akurat nie odczułam z jego strony negatywnych emocji. Tak dla wyjaśnienia to jestem pracownikiem biurowym, kupcem i pozdrawiam wszystkich kupców, my akurat atmosferę mamy super w pracy jak i po :) Pozdrawiam Magda

Tadam
@Madzia 03.10.2017 09:33
Dzień dobry, Ktoś kiedyś powiedział " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" ja w firmie Monnari jestem już po raz t...

To może kup wreszcie coś z klasą. Bo jak na razie szału nie ma a plany jakbyśmy były jedynem sklepem na rynku.

MS
@Madzia 03.10.2017 09:33
Dzień dobry, Ktoś kiedyś powiedział " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" ja w firmie Monnari jestem już po raz t...

Tylko ciekawe ,że co chwilę przychodzą maile w których kolejne osoby z centrali żegnają się z firmą

kaczkadziwaczka

Dziewczyny piszecie że 1450 zł wynagrodzenie za cały etat, tzn jak robicie 12 godzin to co drugi dzień ?

WKURZONA na HEJT!

Odnoszę wrażenie, że wypowiadają się tutaj tylko osoby które już ukończyły swoja kariery w Monnari lub je właśnie kończą.... Defetyzm, hejt i fala żółci wylana na MONNARI. Oczywiście jak w każdej firmie jest lepiej i gorzej ale to co czytam powyżej jest co najmniej naciągnięte i wyolbrzymione przez duże W. Pracuję w MONNARI ponad 3 lata, przeszłam 2 awanse obecnie zajmując stanowisko Z-cy Kierownika. Wynagrodzenie i premie zawsze są na czas (więc nie wiem kto i w jakim celu wypisuje głupoty) gdy wynikają nadgodziny - są opłacone lub odbieramy za to dni wolne. Urlopy, dni wolne - wszystko kwestia dogadania. Dlaczego żadna z Was nie napisze, że mamy od firmy na każdy sezon stroje służbowe (gdzie inni zobowiązani są do chodzenia we własnej odzieży) - ktoś pisze o rajstopach, że firma nie daje.... błagam WAS, a skoro w bankach wymagany jest na paznokciach french lub kolor natural to oznacza, że firma ma sponsorować wizyty u maniciurzystki lub dawać na sezon po lakierze do paznokci? Co Wy wypisujecie? Dlaczego żadna nie wspomni o elastycznych grafikach pod szkoły, dzieci, życie prywatne. Dlaczego nikt nie pochwali systemu który nie rozlicza indywidualnie, nie trzeba logować się na imienne loginy - nie ma wyścigu szczurów. Dlaczego nie docenicie faktu iż nie jesteśmy karane za ankiety Mystery Shoppera gdzie w wielu firmach negatywna opinia = brak premii. My nie mamy wizyt MS które wpływają na nasze wynagrodzenia. A może przypomnieć niektórym Paniom o tym, że nie ma odpowiedzialności materialnej za inwentury - nie podpisujemy żadnej lojalki czy innych papierów, gdzie u konkurencji spłacasz każdą zaginioną rzecz. Wkurzyłam się, bo widać iż chyba nie macie co robić jak przesiadywać na necie i pisać głupoty. Ja wyznaję zasadę - nie podoba mi się - wychodzę i nie wylewam gara brudów na firmę tylko dlatego, że mi się nie udało. MONNARI to świetna firma do rozwoju i zdania nie zmienię.

Wrocław
@WKURZONA na HEJT! 27.09.2017 13:25
Odnoszę wrażenie, że wypowiadają się tutaj tylko osoby które już ukończyły swoja kariery w Monnari lub je właśnie kończą.... De...

Taka tylko jedna sprawa to w pracodawcy obowiązku należy zabezpieczenie swojego mienia. Takie odpowiedzialności materialne nakładane na pracowników są łamaniem prawa !!! W sądzie to pracodawca obrywa a nie pracownik.

Public Enemy
@WKURZONA na HEJT! 27.09.2017 13:25
Odnoszę wrażenie, że wypowiadają się tutaj tylko osoby które już ukończyły swoja kariery w Monnari lub je właśnie kończą.... De...

Kiedyś ktoś powiedział: "jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie przynosi zysków to trzeba zmienić ku..y nie firanki" a tu [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to łagodne stwierdzenie. To najgorsza praca jaką można mieć. Nacisk i mobing to tylko niektore rzeczy. To że w większości pracują tam zawistne pustaki to większość już zauważyła. Trzymają się tej pracy tylko totalne zera. W jednym z salonów pewna Pani tzw. Renifer z zawiści i strachu o stanowisko kabluje na pozostałe a kierowniczka szpieg i debil. Prostaczki których nikt inny by nie zatrudnił.

Marta

Wszystkie te komentarze nie wyglądają najlepiej - trzeba to przyznać. Jednak zastanawiam się, czy w niektórych przypadkach słowa nie są zbyt mocne. @Leja jesteś pewna, że mobbing to odpowiednie słowo do opisania sytuacji w Monnari Trade? Pamiętaj, że jest to nękanie pracowników. Czy mogłabyś podać w takim razie konkretne przypadki takiego zachowania wobec pracownika?

565hnv
@Marta 25.09.2017 22:08
Wszystkie te komentarze nie wyglądają najlepiej - trzeba to przyznać. Jednak zastanawiam się, czy w niektórych przypadkach słow...

A Pani Marta to kto ? Ciocia " dobra rada" ?

Miłośnik monnari

Sieć sklepów dla idiotów .Moja żonka też niestety tam pracowała. Za każdym razem sprzątanie sklepu za darmo. Premie zabiera przeważnie kierowniczka . Nie płacone za pranie (proponuję nie prać aż do zniszczenia bo wtedy św. Piotr może się ogarnie). Rajstop nie dostajecie mimo że tego wymaga firma. Grafik zmieniany jak dziwki w agencji. Dlaczego nikt z tym nic nie zrobi? Po roku pracy szukanie haka żeby wywalić . Na taka ilość pracowników w tylu salonach wg polskiego prawa powinien być socjal czyli paczki lub bony na święta. Ale niestety firma widocznie biedna która karze płacić np. za produkt z wełny prawie 500 zeta z zawartością wełny 3%. Widocznie klienci metek nie czytają. Miałem kiedyś podobną sytuację w mojej firmie. Pozew do sądu załatwił sprawę. Pomyślcie bo za najniższą krajową znajdziecie pracę wszędzie. Lidl płaci 3 tysie brutto plus mają pełen socjal i nie po 12 godzin.

Ha ha ha
@Miłośnik monnari 23.09.2017 23:19
Sieć sklepów dla idiotów .Moja żonka też niestety tam pracowała. Za każdym razem sprzątanie sklepu za darmo. Premie zabiera prz...

Nie wierze, rajstopy ma firma dawać? A może majtki, staniki i buty również? Co do szukania haka na pracownika. Po pierwsze haka szukać nie trzeba, umowę na czas określony rozwiązać można w każdym momencie więc po co to wymyślanie. Socjal w Lidlu masz rację, jest bogaty więc wyślij tam swoją żonkę i niech zapierdziela w półkach nosząc i układając towary ważące po kilka i kilkanaście kilogramów. Myślę, że będzie dumna że kochany małżonek wysłał ją do takiej pracy - w końcu przyniesie 3 tyś. W swięta na kasie posiedzi do 18 stej ale nie martw się - przyniesie gratisy w postaci puszek z szynką którym kończą się daty. Ależ to będą święta! :P

Tola

RKS Klaudia prawdziwa Omnipotentka. Wysokie mniemanie o sobie i prawdziwa huśtawka nastrojów. Nigdy nie wiadomo kogo zastaniesz , Doktor Jekyll czy Mr Hyde. Czasami takie niezrównoważenie emocjonalne wynika z innych powodów. Może gdyby zaczęła jeść słodycze byłaby milsza i uśmiechnięta, bo usteczka w podkówkę nieładnie wyglądają. Dieta wegetariańska vel kubełkowa chyba jej nie służy.

Leja

Monnari- najgorsza firma,niekompetentne i mściwe kierowniczki i zastępczynie kierowników, mobbing na porządku dziennym, chamstwo, nękanie pracowników, nieprzestrzeganie przepisów bhp, nieznajomość kodeksu pracy,niedopełnianie obowiązków przez kierowników, krzywdzenie pracowników, regionalne ,pomimo wiedzy, nie reagują na to co się dzieje w salonie,wciąż odchodzą dziewczyny, nikt nie reaguje,nowe nie mają pojęcia o pracy w sklepie odzieżowym,pracownik z dłuższym stażem jest zmuszony pracować za nie, a nowe odchodzą zobaczywszy co się dzieje w salonie, coraz mniej klientów, coraz mniej pracowników,nikt nie reaguje, odbieranie premii, cięcie premii,pomimo wyrobienia targetów, lipne konkursy dla pracowników, najniższa krajowa, praca bardzo ciężka,nikt już nie chce pracować w tym bagnie.

klientka ,już była .....
@Leja 13.09.2017 21:52
Monnari- najgorsza firma,niekompetentne i mściwe kierowniczki i zastępczynie kierowników, mobbing na porządku dziennym, chamst...

wstyd :(( ,tak traktować pracowników

Marta

A może by tak firma zadbała,skoro pracownice nie dostają sukienek pracowniczych na sezon,żeby chociaż za rajstopy płacili?Drą się niemiłosiernie,na 1 dzień roboczy idzie 1 para,a nierzadko i 2 lub 3,każda kosztuje ok 3,5-4 zł,proszę sobie policzyć,ile z marnej pensji musimy wydawać jeszcze na rajstopy.Wszystko najważniejsze,utargi,klientki obok których musimy skakać,a które już mają dość naszej nachalności,wdrażanie promocji,wycinanie karteczek,niezrozumiałe promocje i smsy do klientek,wszystko na naszych głowach a my tyramy za marne grosze!

Marta

@pracownik, kwoty, które podajesz to cały etat w Monnari Trade? Stawki są dość niskie dlatego zastanawiam się o jakim wymiarze pracy rozmawiamy. Co do systemu motywacyjnego to rzeczywiście powinno się to zmienić i na pewno sposób przyznawania premii powinien zostać ulepszony, żeby nie dochodziło do takich sytuacji jak opisuje @lola559.

Ddgg
@Marta 09.09.2017 12:07
@pracownik, kwoty, które podajesz to cały etat w Monnari Trade? Stawki są dość niskie dlatego zastanawiam się o jakim wymiarze...

To są stawki na cały etat. TAKIE STAWKI DAJE POLSKI PRACODAWCA .

julia

Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Monnari Trade Łódź. W razie stwierdzenia ukrytej wady towaru reklamacje nie są uwzględniane. Jeśli towar "zepsuje się", to zawsze wina leży po stronie konsumenta, ponieważ niewłaściwie użytkował towar.

lola559

W salonie, gdzie pracowałam byłam najmłodsza. Od początku czułam niechęć kierowniczki. Mimo starań przez ponad pół roku pracy premię dostałam 1 raz 100zł, kiedy koleżanka, rówieśniczka kierowniczki, już na okresie próbnym w tym samym momencie dostała premię wysokości 200zł. Cały czas byłyśmy na tej samej zmianie. Klientki wchodząc do salonu szukały mnie, żebym to ja się nimi zajęła. Ale kierowniczka była na to ślepa, miałam wrażenie że odwracała się, żeby tego nie widzieć. Ale wiecie co? Zostawiłam monnari, gdzie chęć pójścia na studia była wadą. Poszłam na wiele rozmów kwalifikacyjnych, gdzie dostrzegli mój potencjał. Na start na nowym stanowisku dostaję 2000zł netto + multisport+ opieka medicover + premia kwartalna po okresie próbnym. Można? Można! Wystarczy w siebie uwierzyć. 12 godzin pracy z krótkimi 2 przerwami to kpina i obóz pracy. Robienie z siebie debila za najniższą krajową to się nie godzi. Wszystkie dziewczyny jakie ze mną pracowały, jakie poznałam na stanowisku sprzedawcy, wykształcone, dobrze się prezentujące. Nie mam pojęcia dlaczego boją się zaryzykować. Ja trzymam kciuki za Was.

Pracownik

Pensja sprzedawcy netto 1459 zł, kierownika 1800 zł. Premia opodatkowana czyli minus jakieś 28%. Na rękę to wychodzi 50-100 zł i to nie co miesiąc. Brak paczek czy bonów na święta, brak systemu motywacyjnego. Ciągła rotacja personelu.

Ddgg
@Pracownik 31.08.2017 09:27
Pensja sprzedawcy netto 1459 zł, kierownika 1800 zł. Premia opodatkowana czyli minus jakieś 28%. Na rękę to wychodzi 50-100 zł...

Ale: codziennie dostajesz paczki ????, możesz pobawić się nożyczkami przy wycinaniu karteczek, brać udział w konkursach których główną nagrodą jest " Brawo Wy. ...". No i presiż ..... pracy w tak szacownej firmie. Mało ????

Pracownik
@Ddgg 31.08.2017 13:24
Ale: codziennie dostajesz paczki ????, możesz pobawić się nożyczkami przy wycinaniu karteczek, brać udział w konkursach któryc...

Taaa, najlepszy tekst motywujący to: "jeszcze tyci tyci i jest plan", przepraszam czy my pracujemy w przedszkolu???Te infantylne teksty, nikt już tego nawet nie czyta.

Marta

@Miśka a jak ty będziesz na urlopie, to rownież możesz liczyć na dodatkową premię? Jeżeli tak - to warunki jej przydzielania wydają się być na swój sposób uczciwie.

Wroclaw

Żenada. Zero organizacji pracy. Kierowniczka niczym się nie interesuje, dziewczyny zmieniają grafik kiedy chcą i nawet nie informuja o tym nikogo, a później dziwa się, że ktoś nie przyszedł. Starsza pracownica, która ledwo co ogarnia kasę i wszystko inne popija sobie desperadosy na zapleczu w czasie pracy. Informujesz kogoś dzień wcześniej, że Cię nie będzie z przyczyn niezależnych od Ciebie, a nikt tego nie rozumie. Za tak marne pieniadze nie warto tam pracować. NIE POLECAM! Wrocław.

Marta

Czy premia w firmie często generuje takie niedopowiedzenia i wzajemny żal @Miśka? Jasny jej podział faktycznie zazwyczaj pozytywnie wpływa na relacje między pracownikami, ale też na te pracownik - pracodawca.

47%75 5
@Nigdy więcej 28.08.2017 09:05
U nas kierowniczka byla na urlopie a dostala razem ze swoją świtą najwiekszą premię - nikt nie zareagował... Regionalna ma w du...

Do premi liczone są dni z wykonanym planem. Możesz stać na rzęsach ale jak nie wykonasz planu lub 80%, to nic dla zespołu nie zarobiłaś. Problemem nie jest kolesiostwo , w twoim salonie a sposób naliczania premii. Jeden salon ma 2000 a drugi 8000. A potemi widzę pochwała brawo 200% planu wykonanie. A koleżanki miały 1500 do zrobienia. To jest kpina z pracownika. ...

47%75 5
@Nigdy więcej 28.08.2017 09:05
U nas kierowniczka byla na urlopie a dostala razem ze swoją świtą najwiekszą premię - nikt nie zareagował... Regionalna ma w du...

Skąd wiesz ile kto dostał? Premie są tajne.

Ola

Czytanie od klinentki czy standardem jest mówienie " dzien dobry" ?

pracownik

Mam nadzieję,że Pan Piotr czyta te opinie i wyciągnie wnioski.

Ddgg
@pracownik 21.08.2017 21:47
Mam nadzieję,że Pan Piotr czyta te opinie i wyciągnie wnioski.

Ha haha ta, wnioski! W cuda wierzysz

MonaLisa

Z tego co pamiętam to za sztukę w miesiącach wyprzedażowych jest płacone 1zł brutto:) w miesiącach nie wyprzedażowych 2 zł brutto a żeby premia sztukowa została wypłacona musi być wyrobione 10 dni:) Na szczęście mnie to już nie dotyczy, czego i Wam życzę

aąaa
@MonaLisa 19.08.2017 18:00
Z tego co pamiętam to za sztukę w miesiącach wyprzedażowych jest płacone 1zł brutto:) w miesiącach nie wyprzedażowych 2 zł brut...

Zapomniałaś dodać, ze 1 zł lub 2 zł BRUTTO wypłacane jest tylko za te dni gdzie wyrobiono 80% planu dziennego i więcej

567
@aąaa 21.09.2017 15:55
Zapomniałaś dodać, ze 1 zł lub 2 zł BRUTTO wypłacane jest tylko za te dni gdzie wyrobiono 80% planu dziennego i więcej...

A potem i tak się okazuje że tego lub tamtego nie liczą bo była promocja. Firma dziad .

Monnari

Witam, Wyjaśnienia dotyczące podziału premii lub naliczania budżetu premiowego można uzyskać w biurze Kierownictwa Sieci – kontakt telefoniczny jest dostępny w Dziale Kadr. Jeśli nie możecie lub nie chcecie zwrócić się do bezpośredniego przełożonego, to zawsze można zgłosić problem lub wyjaśnić wątpliwości w Centrali firmy – Dział Kadr jest zawsze do Waszej dyspozycji.

pra
@Miśka 17.08.2017 09:39
@Monnari Niestety ale takie dzwonienie i dopytywanie o informacje na temat premii kończy się nie otrzymaniem jej i krzykami re...

Premia jest uznaniowa. Możesz ja dostać lub nie....

Miśka
@pra 18.08.2017 08:29
Premia jest uznaniowa. Możesz ja dostać lub nie....

To zupełnie nie odpowiada na moje pytanie. To, że jest uznaniowa to wiem i napisałam nawet w jednej z wypowiedzi...

Ewa222

Witam. Praca jest ciężka za marną najniższą krajową. Czas zwiększyć pensje. Najgorsze są te czerwone karteczki z przecenami które wyglądają jak w najgorszym lumpeksie - lepiej postawić formatkę z info że tu są rzeczy przecenione na 50,60 lub 70 procent. Wycinanki jak w przedszkolu. I jeszcze jedno p. Klaudia regionalna Gdańsk może trochę kultury w rozmowie z nami bez krzyków bo nigdy nie wiadomo może będziesz też tak traktowana. Od nas zależą wasze pensje i stołki. Kultura i szacunek to podstawa. Pozdrawiam

Marta

Dobrze, że pracownicy mogą liczyć na forum na wytłumaczenie ze strony firmy @Monnari. To na pewno zwiększa wiarygodność w oczach innych użytkowników. Czy kwestia premii, o którą pyta @Miśka, zostanie wyjaśniona?

Miśka

Witam, czy któraś z pań może mi przybliżyć jak naliczana jest premia za dany miesiąc? Ile jest za sztukę przy 100%, ile przy 80% planu dnia? I jak to wygląda przy wykonaniu minimum 10 dni a jak przy wykonaniu planu miesiąca? I proszę o podanie czy piszą panie o kwocie netto czy brutto za sztukę. Bo nikt nie chce powiedzieć ile jest do podziału, premia jest uznaniowa i za zadawanie pytań ją tracę. Pozdrawiam.

Monntrade

Jestem pracownica monnari w Plazie Poznań, za czerwiec nie została nam przyznana premia chociaż plan został zrobiony, duuuuzy minus.

Monnari
@Monntrade 11.08.2017 09:52
Jestem pracownica monnari w Plazie Poznań, za czerwiec nie została nam przyznana premia chociaż plan został zrobiony, duuuuzy m...

Witam, To musi być jakieś nieporozumienie. Bardzo prosimy nie wprowadzać osób przeglądających wpisy w błąd. Premie zostały przyznane i już pracownikom wypłacone – w razie potrzeby, wszystko jest do sprawdzenia w dokumentacji płacowej.

Caryca.
@Monnari 11.08.2017 12:39
Witam, To musi być jakieś nieporozumienie. Bardzo prosimy nie wprowadzać osób przeglądających wpisy w błąd. Premie zostały...

Witam. Bardzo się ciesze że Ktoś z Firmy tu zagąda i czyta wpisy.Większość z nich ma odbicie w rzeczywistosci.Zwłaszcza postępowanie pań kierowniczek wobec pracowników.Mam nadzieje że Firma przyjży się niektórym przypadkom i wyciągnie wnioski.Prywata i chamstwo ocierające sie o mobbbing działaja destrukcyjnie na pracowniów ,a na tym cierpi Firma ,a pracownicy są załamani.

47%75 5

P. Piotr dużo obiecuje a nic z tego nie wynika. Motywacja, obiecuje " złote góry " i na obiecankach kończy... Wstyd!

ONA-ŻONA

Pracuje w Monnari 2 lata. Wnioski? Obserwacje? 1. Totalny chaos i brak wdrożenia usprawnień 2. Brak logiki działania - nieprzemyślane akcje wdrażane na godzine prze zamknięciem sklepów 3. Przetowarowywanie sklepów tymi samymi modelami - brak pełnej rozmiarówki 4. Brak komunikacji - centrala nie odpisuje na maile, nikt sobie nie pomaga. Księgowość wydziera sie przez telefon, karcąc nas jak młode psy to normalne? 5. Płace najniższe - premie - mimo, że wypracowujemy je to co to jest 2000 zł brutto podzielone na zespół 8 osób? Ochłapy! 6. Obiecano nam szkolenia w maju - i oczywiście cisza w firmie - nikt nic nie wie 7. G. Wieczorek - złota kobieta która mam wrażenie przejmuje sie tą firma i sytuacja w niej bardziej niż swoim życiem - doceńcie takich ludzi 8. Pan Piotr - uprzejmy człowiek ale bardzo niesłowny. Obiecywane sa nam nagrody, konkursy i niestety nic nie jest tak jak było mówione. Nie mówiąc o zmianach stanowisk ze sprzedawców na doradców.

Jadwiga G.

Moje uszanowanie. Chciałam sie podzielić z Wami bardzo niemiłą sprawą. Otóż chodzi o salon mody w Rybniku. Jestem stałą klientką od istnienia tej marki, jestem z Gliwic, ale jeżdżę do Rybnika ponieważ zawsze byłam traktowana jak ważny klient. A teraz? Niestety od przełomu kwietnia-maja jestem bardzo rozczarowana. Ja nie wiem gdzie są te moje Panie takie czarnulki... Nie wiem jak się nazywają ale wiem, że pracowały tam bardzo długo, jedna z nich chyba tam kierowniczyła a druga miała czarne proste włosy, zawsze ładnie pomalowane no ideał nie kobiety. Bardzo je lubiałam mimo, ze znamy się tylko z zakupów salonowych. Moje ogladanie kolekcji z tymi Paniami kończyły się na wydatkach w granicach 1000-2000zł tygodniowo. Niczego nie żałuję, wszystkie rzeczy idealnie mi służą do dziś. Jeszcze pamietam Panią, która miała blond włosy i piękne rzęsy długie naturalne, zawsze ją podziwiałam za urodę i wdzięk, ale z tego co mi dziewczyny mówiły to już odeszła do innej firmy. Szkoda. Ale powodzenia jej życzę!. Teraz nie zostawię ani złotówki. Obsługa jest beznadziejna!!! Wiczny nieład nic nie można znaleźć (choć szukać powinny te dziewczyny, ale nie są zainteresowane klientem). Pewnie firma zauważy spadek sprzedaży, stałe klientki od Was odejdą. Mam nadzieję, że Te Panie wrócą i podniosą waszą markę! Moje drogie doradczynie jeśli to czytacie odpiszcie mi. Serdecznie Was pozdrawiam gdziekolwiek jesteście! Jest mi bardzo przykro. Na chwilę obecną przenoszę sie z zakupami do innych marek lub Gliwic.

jula
@Justyna 03.08.2017 09:46
Pani myśli,że za 1450 zł panie będą się bawić w prywatne stylistki?Co z tego,że pani zostawiała tysiąc zł,myśli pani,że chociaż...

Każdy wybiera prace taka jaką ma. I obowiazki niestety należy wypełniać. Zawsze można zmienić prace jak komuś nie odpowiada. Doradzanie to chyba miła rzecz czas szybciej leci...

Rozczarowana...
@Justyna 03.08.2017 09:46
Pani myśli,że za 1450 zł panie będą się bawić w prywatne stylistki?Co z tego,że pani zostawiała tysiąc zł,myśli pani,że chociaż...

Podejrzewam że jest Pani sprzedawczynią w sklepie tej firmy.... wcale się nie dziwię że są takie opinie, bo komentarz Pani świadczy właśnie o profesjonalizmie pań sprzedających....

Marta

Na pewno przy pierwszym kontakcie @Olu pracodawca poinformuje Cię o sposobie rekrutacji ale z ogłoszeń wynika, że najważniejsze jest tutaj jednak doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Ja

Znowu karteczki zaraz zwariuje!!!!!!!!!!!!!podziurawmy wszystkie ubrania bo ktoś sobie tak wymyślił a potem niech panie kupują szmaty z dziurami i niech do nas nie narzekają ze zniszczone. Czy ktoś tutaj myśli? ??????

lucyna
@Ja 29.06.2017 16:16
Znowu karteczki zaraz zwariuje!!!!!!!!!!!!!podziurawmy wszystkie ubrania bo ktoś sobie tak wymyślił a potem niech panie kupują...

W tej firmie poza ekipami w salonach nikt nie myśli :) Także nie łudź się, że będzie lepiej. Jak to się mówi.... Lepiej już nie będzie, tylko gorzej! :)

Zostaw opinię o Monnari Trade - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Monnari Trade