Monnari Trade

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 153 ocen.

Opinie o Monnari Trade

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Monnari Trade

Mmsss

Witam . Interesuje mnie ile netto zarabia kierownik salonu monnari w Warszawie ? Pozdrawiam

monnarka
@M 12.12.2017 17:56
Masz fantazję jak Piotr przy tworzeniu planów. 2500 , błagam....

jeszcze tyci tyci i plan jest wasz :)

M
@Kaska 13.12.2017 18:04
dużej różnicy nie ma bo 4000 brutto to 2880 netto, a tu jako kierownik masz 2500 netto plus premie.

2500 brutto nie netto.

żaldupęściska

Środkowy paluszek w stronę regionalnej J.P.! Wsadź sobie gdzieś swoje mądrości o motywowaniu premią w wysokości 2 zł brutto :P

qulka

Ma ktoś wiedzę na temat pracy poza konkretnym salonem? Jak wygląda praca i płaca np w dziale reklamacji? Czy ogólnie gdzieś od zaplecza jakby się zaczepić. Warto?

Były pracownikkk

Mam wrażenie, że te POZYTYWNE opinie piszą lizuski regionalnych (niektórzy kierownicy) i regionalne ;) Dziwię się też, że jeszcze za te pieniądze niektóre kobiety chcą pracować... PS... Ciekawe czy po nowym roku, jak zwiększą najniższą krajową, znów usuną jeden etat - przecież trzeba ciąć koszty ;)

tez byly pracownik
@Były pracownikkk 11.12.2017 22:09
Mam wrażenie, że te POZYTYWNE opinie piszą lizuski regionalnych (niektórzy kierownicy) i regionalne ;) Dziwię się też, że jesz...

Dokladnie :) olac je. Niech sie plaszcza , czopki.

Monnarka

‚Jaka płaca- taka praca’. Od jakiegos czasu w moim salonie przestałyśmy sie przejmować czy wystarczy nam czasu na przecenę i przestałyśmy nadskakiwac nad kazdym klientem... W tym miesiącu targety sa tak wysokie, ze z premia mozna sie pożegnać i woooow zrobili nam łaskę, ze za pełen przepracowany miesiac dostaniemy 300 zł brutto (kalkulacja łasztów była i bardziej sie to im opłaca niz zatrudnienie nowego pracownika na okres świąteczny ;)). ...a i tak pomijając brak zwrotu kosztów za pranie, brak jednorazowej wypłaty pieniedzy na nowe buty, nasze przychodzenie 30 min przed otwardziem (to jakies 8 h w miesiącu)... I ta motywacyjna premia prowizyjna - śmiech na sali- tyle tego jest... także dyrektorzy naszej firmy, możecie zapomniec o wychodzeniu z siebie i stawaniu obok aby Wam trzepać kasę :) Mamy nadzieje, że chociaz w tym roku na święta sie postaracie bardziej, niz denne ‚zakupy na -70’. Nie bedziemy tu zostawiać pieniedzy.

Pracownik

Prawda jest taka że nie jest tu źle , sa uregulowane sprawy placowe i umowne a jesli ktos wylewa brudy to widocznie cznie nie chce mu sie pracowac. U nas tez pracowaly dziewczyny po kilkamiesiecy i one o dziwo maja najwiecej do powiedzenia :-)

zenua
@Pracownik 09.12.2017 21:53
Prawda jest taka że nie jest tu źle , sa uregulowane sprawy placowe i umowne a jesli ktos wylewa brudy to widocznie cznie nie c...

dla takich pustakow jak ty moze i jest dobrze w tym chinskim magazynie :)

były pracownik

Niestety muszę się zgodzić z opiniami o tej firmie.. traktują dziewczyny jak tanią siłę roboczą.. miałam fajne dziewczyny w zespole i to jedynie na plus..dziwie się dlaczego niektóre dziewczyny aż tak się starają za tak marne pieniądze. Ja już nie wyrobiłam bo nie wyobrażam sobie pracować za minimalną i codzienne słyszeń ' no dziewczyny chyba nie pracujecie, chyba sieste sobie robicie itp..' nie mówiąc o tym że jest pełno dodatkowej roboty czyli np. na dwuosobowy team który jest w pracy 12h przypada.. dostawa np 5 kartonów, obsługa klientek które co chwile czegoś potrzebują albo nawet jak nie potrzebują to trzeba im to wcisnąć bo przecież budżet sam się nie zrobi.. dodatkowo trzeba coś odesłać czyli sprawdzić, wyszukać towar itp. promocje ometkować cały sklep i pozmieniać ceny np. 399 na 380 o to wielka promocja! masakra.. jedyne co daje obrót to OBSŁUGA! mój zespół stawał na głowie żeby robić budżety gdzie masz z tego minimalny śmiechu warty zysk!!! coś w tym jest jeżeli już zaczeli ukralinki na zlecenie zatrudniać! (bez urazy, nic nie mam do tej narodowości ale czy to nie jest dziwne żeby w tak EKSKLUZYWNEJ FIRMIE zatrudniać dziewczyny które ledwo mówią po polsku? chyba coś jest nie halo. Większość klientek skarży się że ceny są nieadekwatne do jakości..wg ceny są z kosmosu a promocje w stylu przy zakupie za 400 zł dostajesz upust 40 zł..żal.. albo co chwile wymyślają promocje które są niezrozumiałe dla klientek..wysyłają smsy które są nieprawdziwe i pózniej przychodzą zaskoczone i niezadowolone klientki że są robione w ciula tak samo jak przy promocjach typu 'do' -50% na wszystko!!! gdzie wszystko to 4 rzeczy na krzyż na sklepie.. serio już lepiej iść gdziekolwiek..

Były pracownik
@były pracownik 01.12.2017 22:04
Niestety muszę się zgodzić z opiniami o tej firmie.. traktują dziewczyny jak tanią siłę roboczą.. miałam fajne dziewczyny w zes...

Zgadzam się , właśnie w tej firmie pracuje ostatni miesiąc , byłam w innych firmach na rozmowie o prace i płace są wyższe nawet o 600zl na rękę niż w Monnari. Chciałam odejść z tej firmy zaporozumieniem stron , na co usłyszałam ze nie ma takiej możliwości ponieważ nie ma kto pracować w Monnari -nic dziwnego.... i takim sposobem regionalna pozbawiła mnie pracy w innej firmie za przyzwoita płace. Żadnej osobie nie polecam pracy w tym sklepie ... to są jakieś żarty , budżety są tak wysokie tylko po to żeby nie dostać premi która i tak jest tak marna ze szkoda gadać . I jeszcze się chwała tym ze masz 2zl za sprzedana sztukę . Tylko szkoda ze od tego 2 zł jeszcze trzeba odliczyć podatek , z reszta co to jest 2 zł skoro ja sprzedam kurtkę która kosztuje 800zl - KPINA . Monnari uważa się za bóg wie jaka firmę , a tylko patrzą jakby tu pracownikowi nie wypłacić premi . W dodatku co chwile zmieniająca się promocja , oznaczenia sklepu plakatami które i tak nikt nie zauważa , niszczenie ubrań głupimi karteczkami które trzeba wpiąć do ciuchów ..... Lepiej za ta kasę wywalona na plakaty zawieszki , podnieśli by pensje pracownikom bo to tylko dzięki nam pan prezes ma zyski , samo by się raczej nie sprzedawało.... i jeszcze te maile których się już czytać nie da ... wieczni jakiś problem ! Podnieście jeszcze bardziej cene tych szmat to będzie wam się sprzedawać - NA PEWNO! Co chwile maile które podchodzą pod mobbing , co chwile telefony od regionalnych . Ludzie zastanówcie się . I co z tego ze dostajemy strój robocze , tuniki które są całe sztuczne i człowiekowi gorąco w nich jak diabli i w dodatku które jeszcze farbują bieliznę . Co z tego ze nie ma podpisywanej odpowiedzialności .... niby za co , za te chińskie szmaty które są warte może max 40-50 zł a są sprzedawane po 200-300 żałosne.

bajbaj
@Były pracownik 09.12.2017 11:34
Zgadzam się , właśnie w tej firmie pracuje ostatni miesiąc , byłam w innych firmach na rozmowie o prace i płace są wyższe nawet...

Czyzby regionalna krowa JUSTYNA P.? :)

47%75 5

P. Piotr dużo obiecuje a nic z tego nie wynika. Motywacja, obiecuje " złote góry " i na obiecankach kończy... Wstyd!

Natalia
@47%75 5 08.08.2017 19:28
P. Piotr dużo obiecuje a nic z tego nie wynika. Motywacja, obiecuje " złote góry " i na obiecankach kończy... Wstyd!...

Niech moc będzie z wami ????

WKURZONA na HEJT!

Odnoszę wrażenie, że wypowiadają się tutaj tylko osoby które już ukończyły swoja kariery w Monnari lub je właśnie kończą.... Defetyzm, hejt i fala żółci wylana na MONNARI. Oczywiście jak w każdej firmie jest lepiej i gorzej ale to co czytam powyżej jest co najmniej naciągnięte i wyolbrzymione przez duże W. Pracuję w MONNARI ponad 3 lata, przeszłam 2 awanse obecnie zajmując stanowisko Z-cy Kierownika. Wynagrodzenie i premie zawsze są na czas (więc nie wiem kto i w jakim celu wypisuje głupoty) gdy wynikają nadgodziny - są opłacone lub odbieramy za to dni wolne. Urlopy, dni wolne - wszystko kwestia dogadania. Dlaczego żadna z Was nie napisze, że mamy od firmy na każdy sezon stroje służbowe (gdzie inni zobowiązani są do chodzenia we własnej odzieży) - ktoś pisze o rajstopach, że firma nie daje.... błagam WAS, a skoro w bankach wymagany jest na paznokciach french lub kolor natural to oznacza, że firma ma sponsorować wizyty u maniciurzystki lub dawać na sezon po lakierze do paznokci? Co Wy wypisujecie? Dlaczego żadna nie wspomni o elastycznych grafikach pod szkoły, dzieci, życie prywatne. Dlaczego nikt nie pochwali systemu który nie rozlicza indywidualnie, nie trzeba logować się na imienne loginy - nie ma wyścigu szczurów. Dlaczego nie docenicie faktu iż nie jesteśmy karane za ankiety Mystery Shoppera gdzie w wielu firmach negatywna opinia = brak premii. My nie mamy wizyt MS które wpływają na nasze wynagrodzenia. A może przypomnieć niektórym Paniom o tym, że nie ma odpowiedzialności materialnej za inwentury - nie podpisujemy żadnej lojalki czy innych papierów, gdzie u konkurencji spłacasz każdą zaginioną rzecz. Wkurzyłam się, bo widać iż chyba nie macie co robić jak przesiadywać na necie i pisać głupoty. Ja wyznaję zasadę - nie podoba mi się - wychodzę i nie wylewam gara brudów na firmę tylko dlatego, że mi się nie udało. MONNARI to świetna firma do rozwoju i zdania nie zmienię.

EM
@Wglowiesieniemiesci 07.12.2017 16:44
Widzę że nie dostanę odpowiedzi. Czyli wyssane z palca. I, nie "gniję" w galerii.

np. ja takie info dostałam od kierownika w jednym z nowych salonów. nawet podczas ,,rozmowy kwalifikacyjnej'' zaznaczyłam, że uczę się zaocznie i pani, z którą wtedy rozmawiałam, zadzwoniła do regionalnej i też usłyszałam, ze należą mi się 2 wolne weekendy w miesiącu , więc szkoła nie stanowi problemu. tak też było.

stokrotka
@Wglowiesieniemiesci 07.12.2017 16:44
Widzę że nie dostanę odpowiedzi. Czyli wyssane z palca. I, nie "gniję" w galerii.

Z-ca kier 1780 zl na reke.

Aniela

A jak u Was wygląda premiowanie?

Ja

W życiu nie widziałam tak dużo złych opinii o pracodawcy!!

na szczescie BYŁA pracownica
@Ja 30.11.2017 17:18
W życiu nie widziałam tak dużo złych opinii o pracodawcy!!

Opinie nie bylyby zle gdyby pracodawca byl uczciwy. Pawda jestvtaka, ze ta sieciowka to porazka. Moze dziewczyny pracujace w sklepach sa ok, ale gora... ma nierowno pod sufitem. Naprawde nie wiedzialam, ze kiedhys powiem, iz pracownicy Biedronki maja o niebo lepiej: wyzsze wynagrdzenie, premie, paczki, bony na swieta itp.

MalinA

Najgorsza firma pod słońcem, jeszcze praca w salonie to pół biedy, żebyście zobaczyli co się na magazynach dzieje. Prezes zarabia ciężka kasę, a magazyn co chwila zalany bo dach przecieka! Ubrania rozwalone po podłodze, ludzie traktowani jak przedmioty do pomiatania, syf brud kurz i kto wie co jeszcze. Po tygodniu smarka się na czarno. Kible zasrane, brak papieru, brak mydła. No A na dodatek jak już postanowisz to przetrzymac, ale nie masz umowy stałej to będziesz najgorszym podmiotkiem, darcie ryja o nic te sprawy. Pracownicy nie mają równych praw. Można by też wspomnieć o przekretach w księgowości, o tam to się dopiero dzieje. Najgorsza firma świata.

zenua
@mi 30.11.2017 14:37
To się przyjrzy.

Widac prawda w oczy kole :) nie pozdrawiam i wsolczuje ze jestes wiezniem tego chinskiego obozu pracy :d no ale coz... musisz byc zdesperowanym czlowiekiem :d

mi
@zenua 30.11.2017 19:30
Widac prawda w oczy kole :) nie pozdrawiam i wsolczuje ze jestes wiezniem tego chinskiego obozu pracy :d no ale coz... musisz b...

A, tu się z Tobą zgodze.:)

Desperados

Piotrek, oddaj kasę. Miała być w sierpniu i nic...Nadal niema. Sponsoruj sobie monnari za swoje.

Tereska

I ja pracowałam chwilę w Monnari.Szkoda,że tzw."góra" nic nie robi sobie z sugestii pracowników.Gdyby nie my,sprzedawcy,mielibyście jedną wielką upadłość.Wciskanie tych szmat obstawiam,że niedługo się skończy,bo marka i jakość zeszły na psy.Po co wieszać i dziurawić ubrania głupimi zawieszkami z rabatami?Naprawdę myślicie,że klientki to kupują?Zapierdziel po 10-12 godzin non stop,plany nie do wrobienia,a nawet jak się wyrobi to się czepiają że wskaźniki nie takie,to że towar nie zrobiony,to,że przeceny nie skończone.Bo każda z nas ma w jednej sekundzie robić milion rzeczy na raz.Metkowanie,wieszanie głupich karteczek,które musimy same wycinać jak dzieci w przedszkolu,sprzątać,wykładać rozmiarówki,obsługiwać klientów jak prywatne stylistki,a zarabiamy jak sprzątaczki.Chociaż one chyba nawet lepiej zarabiają.Ok,można to robić,ale traktujcie te dziewczyny,które zostały godnie i płaćcie im godnie!!!!!Bo za psie pieniądze tyrają jak woły!!!!!Fizycznie i psychicznie!!!!!Wiele klientek odwróciło się od waszej marki plecami,dziękujcie sprzedawczyniom,że jeszcze funkcjonujecie bo to tylko dzięki nim!!!!!Rozejżyjcie się po innych markach,sieciówkach jak się robi promocje i bierzcie z nich przykład,bo póki co stajecie się jednym wielkim lumpeksem!Dziwi mnie bardzo,że w ogóle jeszcze są chętni d pracy w waszej firmie.

Malina
@Tereska 09.06.2017 07:33
I ja pracowałam chwilę w Monnari.Szkoda,że tzw."góra" nic nie robi sobie z sugestii pracowników.Gdyby nie my,sprzedaw...

Wierz mi, że my ci z "wyżej" też musimy radzić sobie z głupotą prezesa i nie mamy nic do powiedzenia, a dosłownie absurd siedzi na absurdzie

Kulson

Najgorsza praca jaką sobie człowiek może wyobrazić, do tego chamstwo i pomiatanie za ciężko wykonywaną pracę. A kasa marna.

premia, hmmm?

Czy ktos dostal premie za PAZDZIERNIK (!) ?

zart
@M 23.11.2017 07:50
Dostaniesz w grudniu , dopiero była dzielona.

W grudniu za pazdziernik????? :d toz to komedia!

N
@zart 24.11.2017 00:37
W grudniu za pazdziernik????? :d toz to komedia!

Tak masz w regulaminie, dzielona w listopadzie do pensji listopadowej.

fuck you

Pozdrawiam monnari... srodkowym palcem!

Takietam

Czy ktoś wie kiedy Piotrusiowi kończy się kontrakt?

123

Witam. Chciałam podzielić się opinią o jakości obsługi w salonie Monnari w Kielcach w galerii Echo. Po uznanej reklamacji bluzki, Panie w salonie niechętnie chciały pomóc w wyborze innego towaru oczywiście z dopłatą. Wybrałam sweterek , przymierzyłam ale okazało się, że ma wadę na przodzie więc wzięłam z półki taki sam już nie przymierzając, w domu po przymiarce sweterek był trochę za ciasny więc następnego dnia udałam się do salonu aby wymienić go na większy. Niestety Pani która obsługiwała mnie była bardzo zmęczona i nawet nie ukrywała niechęci wobec mnie - cytuję "O Jezu". Po moim pytaniu co takiego ja wymagam Pani odpowiedziała, że ma dużo pracy, zaznaczam, że w tym czasie w salonie byłam tylko ja i jeszcze dwie Panie ekspedientki, po czym jedna z Pań oświadczyła, że mogę przecież przeszyć guziki i będzie dobry. Ja rozumiem, że każdy wykonuje jakąś pracę ale żeby aż tak być niechętnym wobec klienta to gratuluję Firmie Monnari wyboru kadry do salonu w Kielcach w galerii Echo. Pozdrawiam Maria

passa
@123 29.09.2017 09:00
Witam. Chciałam podzielić się opinią o jakości obsługi w salonie Monnari w Kielcach w galerii Echo. Po uznanej reklamacji blu...

No i tak to właśnie jest, coś nie przypasowało, wzięła Pani inny sweterek, oczywiście z innym rozmiarem bo są pojedyncze, potem wymiany, zwroty. Dlaczego nie można od razu pójść przymierzyć? Po co te roboty papierkowe niepotrzebne.... Szkoda czasu i naszego i Pani...

Justyna
@123 29.09.2017 09:00
Witam. Chciałam podzielić się opinią o jakości obsługi w salonie Monnari w Kielcach w galerii Echo. Po uznanej reklamacji blu...

Pani myśli,że my tylko stoimy i nic nie robimy???Nie mogła sobie Pani iść sweterka po prostu przymierzyć?Jakoś w każdej innej sieciówce każda klienta sama potrafi sobie pooglądać,poszukać ciuchów,pomierzyć,a nagle w monnari kaleki się robią i oczekują,że będziemy latać koło nich jak koło jajka i bawić się w prywatne stylistki?My harujemy jak woły,roboty mamy mnóstwo i latanie koło jednej niezdecydowanej klientki jest naprawdę czasem ponad nasze siły.Pisze pani,że sprzedawczyni zmęczona,tak proszę Pani,ma prawo być zmęczona bo tyramy po 11-12 godzin non stop na nogach!I mamy prawo być zmęczone!

klientka plazy Zgorzelec

Chciałam powiedzieć ze ten sklep jest okropny dziewczyny robią co chcą robią sobie zdjęcia na sali sprzedaży piją kawkę na sali nie mówiąc nic o pani kierownik p.Kamili nie miła arogancka nie polecam tego salonu

Mała_Mi
@jjjj 13.11.2017 21:25
Sama jesteś idiotka doskonałe wiem co się dzieję Nie mówiąc nic ze trzeba być bez muzgiem aby robić sobie zdjęcie na sali spr...

Coś tu pachnie byłą pracownicą ???? dziecko to portal o opiniach o pracy w Monnari a nie o salonie. I proszę weź słownik do ręki bo aż oczy bolą od tych błędów ????????????

Mózg
@jjjj 13.11.2017 21:25
Sama jesteś idiotka doskonałe wiem co się dzieję Nie mówiąc nic ze trzeba być bez muzgiem aby robić sobie zdjęcie na sali spr...

''Bez muzgiem'' jestes ty, skoro myslisz ze ktos bedzie spragniony przez 12 cy 13 h pracy przez takich jak ty.. ktorym trzeba uslugiwac. Damulke rzniesz a z ortografia jakos ci nie po drodze :d

Monsrari

Dlczego nikt sie nie wezmie za ten syf? Moze warto pojsc gdzie trzeba skoro bogowie monnari tak traktuja pracownikow? To jet kpina... dziewczyny, olejcie taka pracę :( nie dajcie sie ponizac!

miss

Jak tam idzie rozdawanie ulotek :) ? a kiedy obsługa, dostawa i milion innych rzeczy, a tak na marginesie promocja jest do bani, wymyśl Pan wkońcu coś lepszego :)

Kasia
@miss 16.11.2017 21:16
Jak tam idzie rozdawanie ulotek :) ? a kiedy obsługa, dostawa i milion innych rzeczy, a tak na marginesie promocja jest do bani...

Rozdawanie ulotek to już jest jakaś porażka,a najlepsze są miny klientek na wysokość rabatu z okazji urodzin :) Kobitki tylko głowami kręcą ale dział IT pewnie myśli,że jest fajny hehe :) Szkoda było kasy na te milion ulotek,co druga kończy w koszu na śmiecie.Zmiana manekinów co 2 dzień,ulotki,towar,karteczki,metkowanie,układanie towaru.A nas na sklepie 2.Obsługa klienta?Panie Piotrze,przy takiej ilości głupot do zrobienia,niestety nie ma kto obsługiwać.Zresztą,pisze pan w mailach,że plany robimy dzięki karteczkom i manekinom,czyli że utargi się niby same robią,no to w sumie,po co mamy obsługiwać?Czyż nie?Robi się z waszych sklepów istny szmatex,chociaż tam chyba jakość lepsza.Karteczek miliony,które nic nie dają,no ale wy za biurkami myślicie,że to jest strzał w dziesiątkę-chyba w kolano.Jakość szanowni państwo,to była u was dobre 10 lat temu,aż dziw bierze,że w ogóle to ktoś kupuje,to nie jest warte nawet połowy waszych cen.Ale co wy tam wiecie,to my świecimy oczami przed klientkami czym handlujemy.Proponuję każdej osobie wyjść zza ciepłego biurka,iść na miesiąc do tej harówki na sklepie,może zobaczycie w jakie (usunięte przez administratora) nas pakujecie.Ale ludzie ogarnijcie się,bo wasza przyszłość będzie fatalna.Zwłaszcza szyjąc byle co,zwłaszcza z tak kretyńskimi promocjami.I pamiętajcie,to nie wasze durne karteczki robią utargi,tylko my!!!!

Calaprawda
@Kasia 18.11.2017 18:33
Rozdawanie ulotek to już jest jakaś porażka,a najlepsze są miny klientek na wysokość rabatu z okazji urodzin :) Kobitki tylko g...

Jak czytam te meile że dzięki wspaniałej przecenie .... To mi się odechciewa. Gdyby nie nasze nagabywanie i opowiadanie o promocji to nic byście nie sprzedali. To nasza ciężka praca robi utargi a nie durne karteczki i rodzaj czcionki.

etna

Też uciekłam z tego piekła. Nową pracę znalazłam od razu. A jestem po czterdziestce. Dziewczyny pracy jest bardzo dużo . Odwagi i powodzenia.

farbujaca tunika

Wsadzcie sobie w d*** smieszne zrobki i premie, dalej szyjcie szmaty w Chinach i oszukujcie klientki . I moze niech jakis pseudo dyrektor sam swieci oczami przed tymi biednymi klientkami . Moze uda sie wyrobic plan z kosmosu wziety :d

Będę zobowiązany

Przestańcie hejtować :)

stokrotka
@Będę zobowiązany 07.11.2017 00:00
Przestańcie hejtować :)

My nie hejtujemy my piszemy tak jak jest.Szkoda że Pan Dyrektor nie odpowiada na e-m pracowników.Firma pozbywa się wartościowych ludzi ,a ceni "kapo obozowe",które za 2000 zł niszczą uczciwych ludzi.

Elo
@Będę zobowiązany 07.11.2017 00:00
Przestańcie hejtować :)

Ale to nie jest Hejt to jest cała prawda o firmie niestety

ucieczka

Uciekać jak najdalej od tych oszustów!

KobietaPracująca

Pracując w tej firmie można przyjąć tylko jeden kierunek - nie gorączkować się i nie spodziewać niczego wielkiego po swoim Pracodawcy. Równocześnie, ze swojej strony, nie należy dawać zbyt wiele, tylko tyle ile trzeba i oczywiście nie w zawrotnym tempie ;-) Dzień pracy będzie bardziej do wytrzymania i unikniecie niepotrzebnych rozczarowań. Zawsze wszystko działa w obie strony . Największym poświęceniem jest tu chyba przeżycie 12 godzinnego dnia pracy w pozycji stojąco - chodzącej, usiąść nie wolno, nawet na chwilkę , gdy nie ma klientów - ależ to by była zbrodnia....po prostu zamach stanu ;-) Do klasycznych obowiązków należy informowanie klientek o promocjach, pomoc w odnalezieniu rozmiaru, gdy klientka sobie życzy obsługa przy przymierzalni, kasowanie i przygotowywanie dostawy. Zmiany plakatów i promocji są, owszem, ale musi przecież coś być, bo bez tego chyba by wszystko padło. Monnari płaci swoim sprzedawcom tyle , ile po prostu musi. Przy tym trzeba uczciwie powiedzieć, że wynagrodzenie jest zawsze na czas, sprawy grafikowo-urlopowo-kadrowe wzorowo. Ewentualne nadgodziny(głównie za letni okres urlopowy) oddawane, co do minuty. Od tej strony w porządku. Mnie pracuje się przyjemnie, bo mam fajne współcierpiące;-) Jak traficie na osoby, z którymi trudno się porozumieć, to nawet na prace za kilka tysięcy miesięcznie będziecie narzekać. Jeżeli chodzi o system premiowania, to nie wyszedł Panom Dyrektorom Dyrektorów Dyrektora zbyt dobrze. 1 zł brutto za sztukę.....tak Panowie chcą zatrzymać czy pozyskać dobrych sprzedawców ??Dla super harta sprzedawcy liczy się prowizja tzn. czy warto podjąć "walkę o ten ogień" , czy się po prostu nie opłaca. Przy sprzedaży drogiego produktu z najnowszej kolekcji, za kilka tysięcy złotych - 1 zł brutto. Przy sprzedaży zawieszki do torebki za 50 zł - 1 zł brutto prowizji. Nawet najlepszy i ambitny sprzedawca - czarodziej - gawędziarz, zamieni się w snującego się bez sensu podawacza rozmiarów, oczywiście aż do momentu kiedy się zwolni. Przeczytałam wnikliwie to forum, jest tu wiele prawdziwych informacji. Wcale nie hejtu, tylko prawdy, rzeczywistości jaka nas otacza co dnia w pracy. Nie spodziewajcie się wiele po tej firmie, ale i ona niech nie spodziewa się szaleństwa w Waszych oczach podczas obsługiwania klientek ;-)

Mała
@KobietaPracująca 07.11.2017 11:39
Pracując w tej firmie można przyjąć tylko jeden kierunek - nie gorączkować się i nie spodziewać niczego wielkiego po swoim Prac...

Piotrek ma szaleństwo w oczach przy tworzeniu planów. Myśli że za "miskę ryżu " i obiecanki cacanki zrobimy wszystko. :)

Justyna
@Mała 07.11.2017 17:36
Piotrek ma szaleństwo w oczach przy tworzeniu planów. Myśli że za "miskę ryżu " i obiecanki cacanki zrobimy wszystko....

I chyba ma rację,skoro dalej to robimy...

Eeeeee

Gdzie jest premia kwartalna panie p.

gość
@Eeeeee 23.10.2017 07:56
Gdzie jest premia kwartalna panie p.

Santa Ci przyniesie, tak jak przyniósł w zeszłym roku ...hahahahahaha

Tusia

Nie wiem jak jest z tymi tunikami służbowymi bo w tym roku nie było ani nowych letnich, ani nowych zimowych.

xoxoxo
@Tusia 08.10.2017 00:28
Nie wiem jak jest z tymi tunikami służbowymi bo w tym roku nie było ani nowych letnich, ani nowych zimowych....

W tym sezonie zapewne też ich nie będzie :)

gość
@xoxoxo 08.10.2017 21:29
W tym sezonie zapewne też ich nie będzie :)

Na pewno będą, ale takie co farbują ręce, ciało i bieliznę..... haa hahahahah

Ala

Apeluje do pracownic z Wrocławia! Dziewczyny, Wiecie że bezrobocie w naszym mieście wynosi około 2 %? Wiecie że ofert pracy za LEPSZE PIENIĄDZE jest w bardzo dużo? Więc czemu dobrowolnie dajecie się tak wykorzystywać i pomiatac?

Xxx

Praca w tej firmie to najgorsza decyzja w moim życiu. (usunięte przez administratora).....Nie polecam!!!! Slabe zarobki, jakos ubran mówi wiele do zyczenia. Ciagle zmieniajace sie przeceny, oznaczenia i plalaty. Tuniki pracownicze to jeden wielki dramat. Sam poliester. Taka firma a o pracownika ma gdzieś.....

Klara

Odpowiedz do : W KOŃCU W NORMALNEJ FIRMIE. Śmiech , co ta osoba wypisuje,ze jako sprzedawca zarabia 3.000 zł i premia.Bzdura.Odrazu widać,ze negatywna opinia celowo wystawiona firmie Monnari,a KRS dobrze Ci powiedziała:" Jak się nie podoba to się zwolnij ".Pewnie się na Tobie poznała. Ha,Ha

Do Klary
@Klara 18.10.2017 23:13
Odpowiedz do : W KOŃCU W NORMALNEJ FIRMIE. Śmiech , co ta osoba wypisuje,ze jako sprzedawca zarabia 3.000 zł i premia.Bzdura.O...

Śmiechem jest Twój komentarz ;) Ja tez pracowałam w tej żałosnej firmie jako dekorator sklepowy. Miałam płacone 2000zł brutto + 100zł premii, a teraz w innej firmie odzieżowej mam 2700 brutto + premia ;) Ale rozumiem KLARO że jesteś (usunięte przez administratora) Monnari i może Twoja KRS kazała Ci to napisać bo jak nie to zwolni Ciebie? :D Chyba się nie zdziwię jak się okaże że to ta z Dolnego Śląska :D

byłypracownik
@Klara 18.10.2017 23:13
Odpowiedz do : W KOŃCU W NORMALNEJ FIRMIE. Śmiech , co ta osoba wypisuje,ze jako sprzedawca zarabia 3.000 zł i premia.Bzdura.O...

Widzę ze ktoś jest tutaj zazdrosny :D ha, ha

werka

Ludzie są zawistni i chłonni sensacji,a szczególnie kobiety.Dajcie juz spokój z tymi negatywami.w kazdej firmie są pozytywy i negatywy.Na pewno zaraz zacznie się hejt na moją pozytywną odp.o Monnari.Ale prawda jest taka,ze piszą tutaj głównie kobiety niezadowolone,nakręcające się,bo te zadowolone nie mają na to czasu :) Jak się komuś nie podoba niech zmieni pracę !!! Pracuję w MOnnariI i jestem ogólnie zadowolona. Wiadomo zawsze mogłoby być lepiej.Zespół mam zgrany,wypłatę na czas,a nawet wcześniej.Atmosfera przyjemna.Wiadomo maile,tak,jak wszędzie,mozemy czasami niespójne i powielające się.Ale trzeba do tego podejsć z przymruzeniem oka,a nie wszędzie doszukiwac się sensacji. Owszem dodam,ze system premiowania powinien się zmienić na WYZSZY.Więcej płacone za sztukę !!!

Onaaa

Nie polecam tej firmy, jeżeli ktoś się zastanawia nad pracą to niech to dobrze przemyśli. Pomorze - mniejsze miasto, dwa sklepy a kierowniczki brak słów... Słupsk

55555

Monnari, kasuje nieprzychylne posty.

Panna Anna
@55555 12.10.2017 07:59
Monnari, kasuje nieprzychylne posty.

Chyba nie kasuje bo tu jest większość nieprzychylnych. Nie polecam pracy w Monnari. Bardzo złe zarządzanie firmy i to zaczynając od najwyższego szczebla. Jest takie powiedzenie,że ryba zawsze psuje się od głowy i tutaj się to sprawdza w 100 %. Słyszałam,że ma się ukazać spory artykuł w poczytnym piśmie kobiecym o firmie Monnari, relacja od strony byłych pracowników. To klientki chyba zaczną masowo odchodzić jak sobie poczytają.

Tadam
@Panna Anna 12.10.2017 18:41
Chyba nie kasuje bo tu jest większość nieprzychylnych. Nie polecam pracy w Monnari. Bardzo złe zarządzanie firmy i to zaczynaj...

W jakiej ?

WkocncuWnormalnejFirmie

Najpierw skomentuje opinie Pań z biura - Racja - popracujcie KILKA DNI na sklepie, dopiero w tedy piszczcie, że panuje "rodzinna" atmosfera i zarobki do negocjacji. Opiszę swoją sytuację. Pracowałam w jednym z Monnari (zachodnia Polska) jako sprzedawca. Czytałam wcześniej te opinie, ale nie chciała wierzyć - postanowiłam się przekonać sama sądząc, że wypisują tutaj zdesperowane i zwolnione osoby specjalnie, żeby "obsmarować" firmę. - MYLIŁAM SIĘ. Od kiedy zaczęłam pracę w jednym ze sklepów, czułam dziwnie panującą atmosferę. Nie trudno zgadnąć, że to czy w sklepie panuje RODZINNA atmosfera decyduje przede wszystkim KIEROWNIK sklepu. Ja niestety na swoją niekorzyść trafiłam na nieodpowiednią osobę na to stanowisko. Na domiar złego (mimo wielu zażaleń do KRS) nie było żadnej reakcji. Nawet lepiej - informacja zwrotna od KRS : "JAK CI SIĘ NIE PODOBA TO SIĘ ZWOLNIJ". Płaca? Najniższa krajowa bez żadnej możliwości negocjacji + premia UZNANIOWA uzależniona od HUMORKU KIEROWNICZKI. Możliwość awansu? Jak najbardziej, na zastępce kierownika jeśli usatysfakcjonuje Cię 2300 brutto + ta słynna premia UZNANIOWA. Z perspektywy czasu ( nie całych dwóch miesięcy ) teraz się z tego śmieję. Pracuję w innej firmie jako sprzedawca z wynagrodzeniem 3000 zł brutto + premia - NIEUZNANIOWA. Zabawne, że zarabiam teraz więcej niż zastępca czy nawet kierownik w Monnari. Jeśli szanujecie swój czas i pracę - nie polecam Monnari. Firma całkowicie nie dba o pracownika. A KRS są nieodpowiedzialni i nie kompetentni. "JAK SIĘ NIE PODOBA TO SIĘ ZWOLNIJ" - Zwolniłam się i nie żałuję tej decyzji :)

ZwyklyPracownik

Pracuje w Monnari w biurze i nigdy nie odczułem tego, co większość osób tu wypisuje. Atmosfera w firmie jest b.dobra, wręcz momentami rodzinna. Każdy sobie pomaga, gdy ktoś nie wie jak coś zrobić. Gdy ktoś musi gdzieś wyjść wcześniej lub musi coś załatwić w trakcie pracy zawsze można się dogadać. Myślę, że po prostu części osób nie wyszło w Monnari, bądź nie wiedzą jak działa taka firma i u konkurencji lub w innej firmie będzie tak samo lub gorzej, więc wylewają całą fale hejtu, bo przecież im się należy wszystko co najlepsze.

jolka
@ZwyklyPracownik 04.10.2017 08:51
Pracuje w Monnari w biurze i nigdy nie odczułem tego, co większość osób tu wypisuje. Atmosfera w firmie jest b.dobra, wręcz mom...

Proponuje ludziom z biura przyjsc na dwa trzy dni do pracy na salon. Odczytywać setki meili i ciagle cos zmieniac jednocześnie obslugujac ze skutecznoscia sprzedazy:)

Tadam
@ZwyklyPracownik 04.10.2017 08:51
Pracuje w Monnari w biurze i nigdy nie odczułem tego, co większość osób tu wypisuje. Atmosfera w firmie jest b.dobra, wręcz mom...

Ale wy odbieracie poleceni tylko do siebie a na sklepach odbieramy polecenua od biura ,całego. Często nie przemyślane, dokladacie nam roboty a my głównie mamy sprzedawać i wyobrazcie sobie że na sklepie jest jeden komputer. Do sprzedaży odbierania i odpisywania na wasze meile ten sam. I może skoordynujcie trochę polecenia na sklepy bo my się nie klonujemy i nie wyjdziemy wczesniej a klientki czesto 5 minut przed zamknieciem....

Madzia

Dzień dobry, Ktoś kiedyś powiedział " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" ja w firmie Monnari jestem już po raz trzeci i wiele widziałam i wiele słyszałam, przeżyłam wielu dyrektorów i kierowników. Wypłata zawsze jest na czas , a nawet wcześniej :) Co do podwyżek to akurat nie tylko w Monnari ile sobie wynegocjujesz na wejściu tyle masz, atmosferę w pracy tworzymy także my sami i na każdego jest sposób, tylko nie trzeba się poddawać i zaraz być nastawionym na nie. A co do Pana Piotra jest specyficzny, ale kto z nas nie jest? :) ja akurat nie odczułam z jego strony negatywnych emocji. Tak dla wyjaśnienia to jestem pracownikiem biurowym, kupcem i pozdrawiam wszystkich kupców, my akurat atmosferę mamy super w pracy jak i po :) Pozdrawiam Magda

Tadam
@Madzia 03.10.2017 09:33
Dzień dobry, Ktoś kiedyś powiedział " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" ja w firmie Monnari jestem już po raz t...

To może kup wreszcie coś z klasą. Bo jak na razie szału nie ma a plany jakbyśmy były jedynem sklepem na rynku.

MS
@Madzia 03.10.2017 09:33
Dzień dobry, Ktoś kiedyś powiedział " Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" ja w firmie Monnari jestem już po raz t...

Tylko ciekawe ,że co chwilę przychodzą maile w których kolejne osoby z centrali żegnają się z firmą

kaczkadziwaczka

Dziewczyny piszecie że 1450 zł wynagrodzenie za cały etat, tzn jak robicie 12 godzin to co drugi dzień ?

Marta

Wszystkie te komentarze nie wyglądają najlepiej - trzeba to przyznać. Jednak zastanawiam się, czy w niektórych przypadkach słowa nie są zbyt mocne. @Leja jesteś pewna, że mobbing to odpowiednie słowo do opisania sytuacji w Monnari Trade? Pamiętaj, że jest to nękanie pracowników. Czy mogłabyś podać w takim razie konkretne przypadki takiego zachowania wobec pracownika?

565hnv
@Marta 25.09.2017 22:08
Wszystkie te komentarze nie wyglądają najlepiej - trzeba to przyznać. Jednak zastanawiam się, czy w niektórych przypadkach słow...

A Pani Marta to kto ? Ciocia " dobra rada" ?

Miłośnik monnari

Sieć sklepów dla idiotów .Moja żonka też niestety tam pracowała. Za każdym razem sprzątanie sklepu za darmo. Premie zabiera przeważnie kierowniczka . Nie płacone za pranie (proponuję nie prać aż do zniszczenia bo wtedy św. Piotr może się ogarnie). Rajstop nie dostajecie mimo że tego wymaga firma. Grafik zmieniany jak dziwki w agencji. Dlaczego nikt z tym nic nie zrobi? Po roku pracy szukanie haka żeby wywalić . Na taka ilość pracowników w tylu salonach wg polskiego prawa powinien być socjal czyli paczki lub bony na święta. Ale niestety firma widocznie biedna która karze płacić np. za produkt z wełny prawie 500 zeta z zawartością wełny 3%. Widocznie klienci metek nie czytają. Miałem kiedyś podobną sytuację w mojej firmie. Pozew do sądu załatwił sprawę. Pomyślcie bo za najniższą krajową znajdziecie pracę wszędzie. Lidl płaci 3 tysie brutto plus mają pełen socjal i nie po 12 godzin.

Ha ha ha
@Miłośnik monnari 23.09.2017 23:19
Sieć sklepów dla idiotów .Moja żonka też niestety tam pracowała. Za każdym razem sprzątanie sklepu za darmo. Premie zabiera prz...

Nie wierze, rajstopy ma firma dawać? A może majtki, staniki i buty również? Co do szukania haka na pracownika. Po pierwsze haka szukać nie trzeba, umowę na czas określony rozwiązać można w każdym momencie więc po co to wymyślanie. Socjal w Lidlu masz rację, jest bogaty więc wyślij tam swoją żonkę i niech zapierdziela w półkach nosząc i układając towary ważące po kilka i kilkanaście kilogramów. Myślę, że będzie dumna że kochany małżonek wysłał ją do takiej pracy - w końcu przyniesie 3 tyś. W swięta na kasie posiedzi do 18 stej ale nie martw się - przyniesie gratisy w postaci puszek z szynką którym kończą się daty. Ależ to będą święta! :P

Tola

RKS Klaudia prawdziwa Omnipotentka. Wysokie mniemanie o sobie i prawdziwa huśtawka nastrojów. Nigdy nie wiadomo kogo zastaniesz , Doktor Jekyll czy Mr Hyde. Czasami takie niezrównoważenie emocjonalne wynika z innych powodów. Może gdyby zaczęła jeść słodycze byłaby milsza i uśmiechnięta, bo usteczka w podkówkę nieładnie wyglądają. Dieta wegetariańska vel kubełkowa chyba jej nie służy.

Leja

Monnari- najgorsza firma,niekompetentne i mściwe kierowniczki i zastępczynie kierowników, mobbing na porządku dziennym, chamstwo, nękanie pracowników, nieprzestrzeganie przepisów bhp, nieznajomość kodeksu pracy,niedopełnianie obowiązków przez kierowników, krzywdzenie pracowników, regionalne ,pomimo wiedzy, nie reagują na to co się dzieje w salonie,wciąż odchodzą dziewczyny, nikt nie reaguje,nowe nie mają pojęcia o pracy w sklepie odzieżowym,pracownik z dłuższym stażem jest zmuszony pracować za nie, a nowe odchodzą zobaczywszy co się dzieje w salonie, coraz mniej klientów, coraz mniej pracowników,nikt nie reaguje, odbieranie premii, cięcie premii,pomimo wyrobienia targetów, lipne konkursy dla pracowników, najniższa krajowa, praca bardzo ciężka,nikt już nie chce pracować w tym bagnie.

klientka ,już była .....
@Leja 13.09.2017 21:52
Monnari- najgorsza firma,niekompetentne i mściwe kierowniczki i zastępczynie kierowników, mobbing na porządku dziennym, chamst...

wstyd :(( ,tak traktować pracowników

Marta

A może by tak firma zadbała,skoro pracownice nie dostają sukienek pracowniczych na sezon,żeby chociaż za rajstopy płacili?Drą się niemiłosiernie,na 1 dzień roboczy idzie 1 para,a nierzadko i 2 lub 3,każda kosztuje ok 3,5-4 zł,proszę sobie policzyć,ile z marnej pensji musimy wydawać jeszcze na rajstopy.Wszystko najważniejsze,utargi,klientki obok których musimy skakać,a które już mają dość naszej nachalności,wdrażanie promocji,wycinanie karteczek,niezrozumiałe promocje i smsy do klientek,wszystko na naszych głowach a my tyramy za marne grosze!

Marta

@pracownik, kwoty, które podajesz to cały etat w Monnari Trade? Stawki są dość niskie dlatego zastanawiam się o jakim wymiarze pracy rozmawiamy. Co do systemu motywacyjnego to rzeczywiście powinno się to zmienić i na pewno sposób przyznawania premii powinien zostać ulepszony, żeby nie dochodziło do takich sytuacji jak opisuje @lola559.

Ddgg
@Marta 09.09.2017 12:07
@pracownik, kwoty, które podajesz to cały etat w Monnari Trade? Stawki są dość niskie dlatego zastanawiam się o jakim wymiarze...

To są stawki na cały etat. TAKIE STAWKI DAJE POLSKI PRACODAWCA .

julia

Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Monnari Trade Łódź. W razie stwierdzenia ukrytej wady towaru reklamacje nie są uwzględniane. Jeśli towar "zepsuje się", to zawsze wina leży po stronie konsumenta, ponieważ niewłaściwie użytkował towar.

lola559

W salonie, gdzie pracowałam byłam najmłodsza. Od początku czułam niechęć kierowniczki. Mimo starań przez ponad pół roku pracy premię dostałam 1 raz 100zł, kiedy koleżanka, rówieśniczka kierowniczki, już na okresie próbnym w tym samym momencie dostała premię wysokości 200zł. Cały czas byłyśmy na tej samej zmianie. Klientki wchodząc do salonu szukały mnie, żebym to ja się nimi zajęła. Ale kierowniczka była na to ślepa, miałam wrażenie że odwracała się, żeby tego nie widzieć. Ale wiecie co? Zostawiłam monnari, gdzie chęć pójścia na studia była wadą. Poszłam na wiele rozmów kwalifikacyjnych, gdzie dostrzegli mój potencjał. Na start na nowym stanowisku dostaję 2000zł netto + multisport+ opieka medicover + premia kwartalna po okresie próbnym. Można? Można! Wystarczy w siebie uwierzyć. 12 godzin pracy z krótkimi 2 przerwami to kpina i obóz pracy. Robienie z siebie debila za najniższą krajową to się nie godzi. Wszystkie dziewczyny jakie ze mną pracowały, jakie poznałam na stanowisku sprzedawcy, wykształcone, dobrze się prezentujące. Nie mam pojęcia dlaczego boją się zaryzykować. Ja trzymam kciuki za Was.

Pracownik

Pensja sprzedawcy netto 1459 zł, kierownika 1800 zł. Premia opodatkowana czyli minus jakieś 28%. Na rękę to wychodzi 50-100 zł i to nie co miesiąc. Brak paczek czy bonów na święta, brak systemu motywacyjnego. Ciągła rotacja personelu.

Ddgg
@Pracownik 31.08.2017 09:27
Pensja sprzedawcy netto 1459 zł, kierownika 1800 zł. Premia opodatkowana czyli minus jakieś 28%. Na rękę to wychodzi 50-100 zł...

Ale: codziennie dostajesz paczki ????, możesz pobawić się nożyczkami przy wycinaniu karteczek, brać udział w konkursach których główną nagrodą jest " Brawo Wy. ...". No i presiż ..... pracy w tak szacownej firmie. Mało ????

Pracownik
@Ddgg 31.08.2017 13:24
Ale: codziennie dostajesz paczki ????, możesz pobawić się nożyczkami przy wycinaniu karteczek, brać udział w konkursach któryc...

Taaa, najlepszy tekst motywujący to: "jeszcze tyci tyci i jest plan", przepraszam czy my pracujemy w przedszkolu???Te infantylne teksty, nikt już tego nawet nie czyta.

Marta

@Miśka a jak ty będziesz na urlopie, to rownież możesz liczyć na dodatkową premię? Jeżeli tak - to warunki jej przydzielania wydają się być na swój sposób uczciwie.

Wroclaw

Żenada. Zero organizacji pracy. Kierowniczka niczym się nie interesuje, dziewczyny zmieniają grafik kiedy chcą i nawet nie informuja o tym nikogo, a później dziwa się, że ktoś nie przyszedł. Starsza pracownica, która ledwo co ogarnia kasę i wszystko inne popija sobie desperadosy na zapleczu w czasie pracy. Informujesz kogoś dzień wcześniej, że Cię nie będzie z przyczyn niezależnych od Ciebie, a nikt tego nie rozumie. Za tak marne pieniadze nie warto tam pracować. NIE POLECAM! Wrocław.

Zostaw opinię o Monnari Trade - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Monnari Trade