Opinie o Play P4 Sp. z o.o. Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie P4 Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie P4 Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o P4 Sp. z o.o. w Warszawa

MM

Widzę, że PLAY obawia się prawdy, więc wrzucam wpis ponownie: 1. Gowork większości zarabia na reklamach, które wyświetlają się na stronie. Jak nie wiesz to sama sobie poczytaj, bo tutaj dostrzegam braki. Widzę, że nie dysponujesz kompletną wiedzą. Każdy portal, który dodaje oferty pracy, zarabia również na ofertach. 2. "Firemka" - małostkowe podejście osób tam pracujących. Pewnie sama wiesz. Te czasy, kiedy Play dbał o Pracownika dawno się skończyły. Skoro pracujesz tak długo w takim miejscu, to wygląda na to, że masz bardzo małe perspektywy przed sobą. A Play poszukuje takich zdesperowanych osób., wiec jesteś idealnym kandydatem. 3. Wycieczki? hmmmm Na te wycieczki przeważnie jeżdżą RKS-i i kilku Konsultantów. Sposób przydzielania jest wątpliwy i sama doskonale o tym wiesz. Każdy punkt ma inny potencjał, a konkurs bierze wszystkich do jednego wora. I takie konkursy wygrywają osoby, którym Konsultanci oddają swoje umowy, albo są w wielkich punktach. RKSi mają stały składzik jeżdżących. Serio nie stać Cię, żeby choć raz w roku odłożyć sobie na wakacje? Przecież piszesz, że bardzo dobrze zarabiasz. Czy jest to sprawiedliwe nagradzanie? Ja tak nie uważam :) Skoro bywasz na takich wycieczkach wiesz jak jest ;) I RKS-i mają stały skład, który wspierają i zabierają ze sobą:) 4. Bycie lizusem i próbowanie zabłysnąć w oczach RKS bardzo popłaca - firma docenia takich desperatów. 5. Dobra kasa? Dawno się skończyła! Teraz jest dopychanie planów na siłę. Wpychanie Klientowi dodatkowych kart, których nie che, żeby sieć miała ilościowo aktywne karty SIM. Wciskanie a siłę usług dodatkowych i jest nakaz włączania usług dodatkowych automatycznie, gdzie Klient przykładowo nie płaci przez pierwszy miesiąc, ale od kolejnego już płci. Tłumaczenie jest takie, bo RKS wymaga i są wskaźniki i tabele, które musi zrealizować. Są to nieuczciwe praktyki stosowane w tej firmie. I wiedzę, że się do tego dostosowałaś - po tylu latach to chyba nawet robisz to pewnie automatycznie. 6. Szkolenia? Jest kilka w ścieżce i nie są to jakie chcesz. Umówmy się jakość tych szkoleń pozostawia wiele do życzenia. Dla ludzi z małych miejscowości większą atrakcją jest wyjazd do Warszawy, niż merytoryczny przekaz i wartość szkolenia. 7. Sama wiesz jak wygląda ścieżka kariery - po 10 latach nie masz żadnych możliwości rozwoju. Konsultanci nazywają ją ścieżką niedorozwoju i uwstecznienia. Większość punktów jest zależna od decyzji RKS. I tutaj uwaga nie liczą się Twoje faktyczne osiągnięcia, tylko to jak żyjesz z RKS-em, czy podlizujesz się, czy robisz mu wyniki na usługi dodatkowe, które są sprzedawane w NIEETYCZNY sposób!!! 8. Mówienie, że jest to praca nie dla każdego ... Ach, tak zawsze te osoby, które trzymają się swojego stołka uważają się za wyjątkowych - guzio prawda. (usunięte przez administratora) arogancja, cwaniarstwo,. (usunięte przez administratora) nie czyni Cę kimś wyjątkowym. A RKS i OKS ma do Ciebie pogardę, że se tak dajesz i to wykorzystuje. 9. Te opinie są tutaj bardzo istotne dla osób, które dopiero myślą o pracy w tej firmie, ponieważ mogą uniknąć przykrych rozczarowań lub niepotrzebnego stresu z obcowaniem z tymi żałosnymi ludźmi. RKS to uważa się za najważniejszego w tej firmie, a prawda jest taka, że jak się skończą wyniki lub noga się powinie to powiedzą mu: DZIĘKUJĘ w mniej kulturalny sposób. 10. PREMIE - maleją za każdym razem, ludzie odchodzą z Play, bo nie ma ich czym zatrzymać. Firma wykorzystywała potencjał ludzi, teraz nawet to nie wystarczy. 11. Play staje się karykaturą swojej legendy, ponieważ upada na (usunięte przez administratora) a Ci są od lat będą się trzymać, bo stali się ofiarami tego, że poza ta praca nie widzą nic innego dla siebie i pójdą ma wszystkie ustępstwa. 12. Dopóki kadra managerska nie zostanie odświeżona to będzie tylko gorzej. 13. Skostniała polityka komunikacyjna prowadzona jak w czasach dyktatury. 14. Beznadziejny dział HR, który nic nie może ... Nigdy nie staje po stronie Pracownika. Wszystko jest zależne od RKS-ów, OKS-ów i "panów dyrektorów" 15. Stosowanie technik mobbingu jest standardem w tak zwanym " ciśnieniu" na sprzedaż. Nazywajmy rzeczy po imieniu i jak się na to godzisz to serdecznie Ci współczuję. Byłaś ofiarą w poprzedniej firmie i w tej też jesteś :( 16. Wszechobecna pogarda, koleżeńskie układziki, protekcjonalne podejście to charakterystyka tej firmy. 17. Brak jasnych zasad naliczania premii, jedna wielka niewidoma - tak naprawdę nie jesteś w stanie wyliczyć premii, bo skąd możesz wiedzieć czy Klient zapłaci na czas???? Potrącenia, wątpliwe rozliczenia pakietów dodatkowych, ekstra premie od RKS-a TYLKO dla WYBRANYCH. 18. I na deser użeranie się z głupotą ludzką w Sklepie i w firmie.

Piotr
Pracownik
@MM

Prawda, układy i liziusorstwo kierowników salonów z rksami. Kierownicy sklepów wieczne l4 zakupy w necie, kopanie dołków pod nie przychylnymi im. Nagonka non stop, wyrywanie sobie klientów. Obrażanie na forum sklepu przez rks, częsty brak szacunku do sprzedawców. Rks bez kompetencji, zero pomocy, wieczne ślizganie w pracy, głupoty prywatne załatwiane non stop w pracy, mylne wysyłanie statystyk itp. Ale od sprzedawców wymaga cudów. Każdy taki rks powinien m.in 1miesiąc z sobotami pracować w sklepie !! rksi i kierownicy którzy pracują powyżej 9 lat w tej firmie wielu z nich dawno powinni być zwolnieni, za olewactwo, rutynę, nie wypełnianie obowiązków, układy, brak kompetencji. Nie polecam

Były Players
Były pracownik

Pracowałem w Play 5 lat. Ostatnie lata tylko pokazują jak firma stacza się na (usunięte przez administratora) Pracownicy są poniżani przez kierowników i RKS. (usunięte przez administratora) jest na porządku dziennym i tak jak było pisane wyżej wszystko zamiecione przez Kadry. Stawki premiowe obniżane co nową ofertę. Na szczęście udało mi się uwolnić z tego fioletowego g***a mimo że zarabiałem 6-8 tysięcy to pieniądze nie są warte atmosfery która panuje w firmie. Powodzenia innym w zmianie pracy. Nie dziwcie się że Play rekrutuje tyle nowych osób to po prostu efekt tego, że wiele starszych pracowników się zwalnia bo nie akceptuje tego jak zaczyna wyglądać ta praca. Z zasady na porządku dziennym jest wciskanie nieświadomym klientom ubezpieczeń, dodatkowych Kart do Internetu 20GB i oczywiście TV która ostatnio jest nowym przebojem w Play. Jednym zdaniem jeszcze raz nie polecam i radze jak najdalej od tej firmy.

wojtek z Częstochowa
Inne
@Były Players

Gość napisał prawdę, konsultanci wciskają telefonicznie kit, to co było w UPC nie jest już w Play, internet się ścina, programy nie są przesyłane kablowo a przez internet, ogólnie jest źle.

Ocalony
Były pracownik

Jeżeli chodzi o warunki pracy to firma nie odbiega od standardu na rynku. Dobre benefity pozapłacowe, wysokie premie sięgające nawet 25% zarobków rocznych. Jest jednak inna strona medalu. Ja osobiście odszedłem z takiego powodu, że czułem się mobbowany przez jedną z ważniejszych osób z managementu Play, a także obserwowałem to zjawisko na niektórych moich przyjacielach, którzy podzielali moje odczucia. W obawie o brak ochrony przy ewentualnym poruszeniu tej sprawy w sposób formalny postanowiłem odejść z firmy i w ten sposób rozwiązać swój problem. Odchodząc już od części merytorycznej mam osobiście odczucie, że firma w ciągu ostatnich kilku lat zamieniła się w typowe korpo znane z memów. Okazuje się, że te memy są inspirowane rzeczywistością. Nie polecam pracodawcy.

Taki jeden
Pracownik
@Spadochroniarz z UPC

Ta opinia ma pokrycie w prawdzie, związkowcy którzy wraz z ludźmi z UPC pojawili się w P4 życzliwi i pomocni.

Wzorowa pracownica
Pracownik

Bardzo fajna praca. Fajne wyzwania, dobre pieniondze i ogromny rozwój zawodowy. Kierownictwo super na poziomie zawsze pomocne. Praca spokojna nie wymagająca stresu super przygoda dla każdego.

2
MK
Pracownik
@Wzorowa pracownica

zgadzam się, wszystko super praca na najwyższym poziomie, wszyscy pomagają, sprzęty zawsze są takie jak potrzebuje, firma nie dokłada nowych czynników, od których zależy prowizja, nikt prowizji nie obcina a nawet płacą więcej, jest super ....

1
były pracownik
Były pracownik

(usunięte przez administratora) coraz większe plany i coraz mniejsza kasa. Tak w skrócie można opisać pracę w tej firmie krzak. Pożegnanie się z Playem i świadomość, że nie będę musiała więcej tam przychodzić przyniosło ogromną ulgę. Stres związany z tą pracą mocno odbił się na moim zdrowiu i fizycznym i psychicznym. Jeśli cenicie swoje zdrowie, to szukajcie gdzie indziej, naprawdę.

Mariposa
Pracownik

Myślę nad zbiorowym pozwem przeciw Play za nękanie psychiczne i (usunięte przez administratora) Szukam chętnych osób .

Aga
Pracownik
@Mariposa

Tez o tym myślałam . Nawet był taki pomysł u mnie na salonie ale ucichło . Każdy się boi o prace. Wszyscy narzekają ale nikt nie ma odwagi

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Ja nie myśle o tym aby pozwać Centralle ale myśle o tym aby wyjawić prawdę o moim RKS , który mnie totalnie ignoruje. Daje mi do zrozumienia, ze dla niego jestem niewidzialna. Taka taktykę przyjął i tak mnie traktuje. Jestem SiD em . Ja nie potrzebuje rozmów o życiu ale potrzebuje żeby traktował mnie poważnie a przede wszystkim żeby mnie widział. Ja wiem ze milczenie jest złotem ale jego milczenie jest wyrazem braku szacunku co do mojej osoby. Dla mnie jest to osoba, która nie powinna zajmować stanowiska tak ważnego. Gdzie ucieka od problemów i zamyka się na pracownika. Brak rozmowy, brak chęci rozwiązania problemu to nie tylko brak szacunku mojej osoby ale to jest brak profesjonalizmu. Taktyka, która przyjął może stosować sobie gdzie chce ale nie względem pracownika. Ja nie jestem zjawą, ja mam wpływ na wynik, odpowiedzialna jestem za prace i elementem składowym jego pracy i wynagrodzenia. Nie wiem jak funkcjonuje w innych salonach ale podobno to jego styl pracy. Nie będę dyskutowała nad jego stylem pracy ale jak mam pracować dla kogoś dla kogo nie istnieje, kto mnie totalnie ignoruje. Potrzebuje przegadać biezace tematy i pomocy w trudnych sytuacjach bo chyba od tego jest. Jak mam być zmotywowana do pracy jak czuje się niewidzialna. Podejrzewam i mam ku temu powody, ze jestem niewygodna. Wielokrotnie został złapany na tym, że nie potrafił rozwiać problemu a to wynika z jego braku wiedzy. Ciagle wyglada na obrażonego chłopca, który nie chce „ się bawić” czyli pracować z zespołem. Czy na tym polega praca RKS ? Zastanawiałam się czy może ja złe oceniam sytuacje ale wiem ze tak jest to odbierane przez innych. Czy ktoś z Was ma podobny problem i czuje się niewidzialny ?

Spadochroniarz z UPC Nowy wpis
Pracownik
@Aga

Skoro macie tak duże obawy, by zgłosić problemy wyższym przełożonym, czy do HRBP, zanim zabierzecie się do pozwów, zgłoście się do związków zawodowych. Oni nie ujawniają żadnych nazwisk, zgłaszają problemy i za zwyczaj doprowadzają do dobrego zakończenie sprawy, które do nich trafiły...w UPC tak było, więc dla czego w PLAY miałoby być inaczej.

Mariposa Nowy wpis
Pracownik
@Aga

Ja się tam o pracę nie boje bo i tak dłużej nie wytrzymuje. Nie dam rady dłużej pracować. Nie ta praca to inna. Chcę złożyć pozew i mam nadzieję na odszkodowanie za (usunięte przez administratora)

Julia Nowy wpis
Inne
@Mariposa

Ale jednego nie rozumiem w tym wątku, bo Wy przecież nie piszecie, czy tak się dzieje w salonach i których, czy w centrali. Czy to zjawisko dotyczy zarówno centrali, jak i salonów własnych - całej sieci w Polsce? Szukasz ludzi do pozwu, ale taki się składa w miejscu, gdzie dochodzi do naruszeń. Jak konsultant np. z Zakopanego ma to zrobić razem z konsultantem np. z Gdyni. Coś mi nie styka.

Obserwator Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Mariposa

Pozew zbiorowy? To nie jest najlepszy pomysł. To mogłoby być ostateczne rozwiązanie, ale wcześniej raczej należy wyczerpać inne drogi do rozwiązania problemu. Koniecznie powinien dowiedzieć się o tym przełożony wyższego szczebla. Jeżeli problemem jest zachowanie i działanie RKS, to sprawa powinna trafić do OKS. Można też, a nawet trzeba by poinformować HR i Compliance Officer. W ostatnich dniach było nawet wysyłane zaproszenie do szkolenia, mówiącego o przeciwdziałaniu i zwalczaniu (usunięte przez administratora) Bardzo dobre i przydatne szkolenie. We wpisach w tym wątku powtarza się słowo "strach". Jeżeli ktoś z jakiegoś powodu ma obawy przed zgłoszeniem tego wspomnianym wyżej osobom, to zawsze pozostają jeszcze związki zawodowe. Mnie swego czasu związki pomogły, to było jeszcze w UPC, a to są nadal ci sami ludzie.

Ocalony
Były pracownik

Jeżeli chodzi o warunki pracy to firma nie odbiega od standardu na rynku. Dobre benefity pozapłacowe, wysokie premie sięgające nawet 25% zarobków rocznych. Jest jednak inna strona medalu. Ja osobiście odszedłem z takiego powodu, że czułem się mobbowany przez jedną z ważniejszych osób z managementu Play, a także obserwowałem to zjawisko na niektórych moich przyjacielach, którzy podzielali moje odczucia. W obawie o brak ochrony przy ewentualnym poruszeniu tej sprawy w sposób formalny postanowiłem odejść z firmy i w ten sposób rozwiązać swój problem. Odchodząc już od części merytorycznej mam osobiście odczucie, że firma w ciągu ostatnich kilku lat zamieniła się w typowe korpo znane z memów. Okazuje się, że te memy są inspirowane rzeczywistością. Nie polecam pracodawcy.

Ocalony
Były pracownik
@Ocalony

Mój wpis dotyczy pracy w centrali

1
LudzieMilczą
Pracownik
@Ocalony

Jest sprawa o (usunięte przez administratora) w tej firmie. Oczywiście firma wszystkiemu zaprzecza. Takie praktyki też są stosowane w Salonach Play m. Centrala za wszelką cenę broni osób, które mobbują. Takie zachowania zaczynają wchodzić w kulturę organizacyjną w firmie Play. Obrzydliwe, podle zachowania. Pani z HR stosuje wszystkie możliwe techniki „zamknięcia” ust ofiary, zero zrozumienia sytuacji. Od samego początku jest chronienie własnego interesu, im masz wyższe plecy tym mobber może czuć się bezpiecznie. Wszystkie sprawy zamiatane są pod dywan. Dyrektorzy tutaj bronią swoich, a smutny dział HR tylko tuszuje sprawy. Nie pomogą paczki na dzień dobry, jak nie zaczniecie szanować ludzi Play.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Ocalony

A na czym te zachowania polegały? Skoro to dotyczyło przełożonego to czemu nie polecasz pracodawcy?

Rezyser
Pracownik
@LudzieMilczą

To ten sam wpis od zawsze czyli pewnie ktos kto lubi negatywnie pisać.

Ocalony
Były pracownik
@Ania

Ania, książkowa definicja mobbingu. Ta sprawa jest zbyt złożona, żebym mógł Ci szczegółowo odpowiedzieć na zadane pytania. Każde moje wyjaśnienie niesie za sobą ryzyko zidentyfikowania mnie, a ja nie chcę już nigdy w życiu mieć do czynienia z tą osobą. Jeżeli doświadczyłaś kiedyś prawdziwego mobbingu to powinnaś mnie zrozumieć. Jeśli nie to życzę ci aby nigdy cię to nie spotkało. Dobrą analogią w tym przypadku jest powiedzenie "biedny bogatego nie zrozumie" - dokładnie ten sam mechanizm.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Ocalony

Dlatego wszedłeś na blog o pracodawcy? Milczenie nic nie zmieni. Jeżeli masz rację warto z takie zachowania opisywać aby na przyszłość ktos mógł wyrobić Sobie zdanie i Twoja lekcje wykorzystać na przyszłość. Zresztą juz odszedłeś to po co i kto miałby Cie namierzać?

Ocalony
Były pracownik
@Ania

Tak. W mojej ocenie sam fakt zaalarmowania, że na takie zjawisko można być narażonym jest w pełni wystarczający i nie wymaga ujawniania szczegółów. Ten kto nie doświadczył tego zjawiska lub zna je tylko w teorii i tak to info zmarginalizuje, niezależnie od tego jakie szczegóły dodatkowe bym ujawnił. Ten kto jednak doświadczył tego zjawiska zastanowi się dwa razy zanim zdecyduje się na współpracę.

Ania
Pracownik
@Ocalony

Ale ponieważ nie chcesz powiedzieć co, jak i kto takiego maile moze napisać kazdy. Nie wiem o jakim zjawisku jest mowa. Aż tyle tajemnic w Twoim wpisie. Dziwne to wszystko i takie jakos mało realne.

Ocalony
Były pracownik
@Ania

Ania, nie zamierzam Ciebie przekonywać. Zarówno Ty jak i każdy inny weźmiecie z mojego wpisu tyle ile będziecie chcieli. A odnosząc się do "Dziwne to wszystko i takie jakos mało realne", przypominam: "biedny, bogatego nie zrozumie". I tutaj postawiłbym kropkę. Dobrego dnia i dbaj o siebie.

Ania
Pracownik
@Ocalony

Tego typu wpisy to dla mnie prosty hejt. No coz, również wszystkiego dobrego dla Ciebie.

MwPlay
Były pracownik
 Pytanie
@Ania

Dziwnym trafem nagle niewygodne opinie są usuwane. Ania w każdym wpisie podważa każdą opinię, czy to nowy etat w Play? Tak wygląda sytuacja, że nikt nie chce zgłaszać nieprawidłowości do HR, bo nic z tym nie zrobią. Nie, przepraszam, zrobią - oskarżą ofiarę o hejt. Ludzie wolą odejść, niż mieć styczność z tą firmą. Też byłam ofiarą złego traktowania.Pani z HR wszystko zamiotła pod dywan, ekspresowo. Jeżeli masz problem ze złym traktowaniem natychmiast SZUKAJ POMOCY PRAWNEJ. HR zamiecie wszystko pod dywan, to eksperci jak wypierać (usunięte przez administratora) Oby MEDIA zajęły się tym tematem i sprawa została NAGŁOŚNIONA. Panie Prezesie, tak traktujecie pracowników? Powinno być o tym GŁOŚNO W MEDIACH.

Ania
Pracownik
@MwPlay

Nie wiem w co mnie ubierasz. Tego typu agresję słowna można opanować. Warto skorzystać z pomocy.

1
@Ocalony
Były pracownik
 Pytanie
@Ania

Ania, masz prawo tak interpretować mój komentarz. To Twoja percepcja i nic mi do tego. Rozumiem, że mój komentarz nie zawierający detali sytuacji, którą opisałem może dla części czytelników również wydawać się niewiarygodny. Zaufaj mi jednak, że te osoby które doświadczyły w swoim życiu zjawiska na literę "M" nie potrzebują detali. Wystarczy im samo zaalarmowania, że takie zjawisko może się pojawić. W mojej ocenie Ty jesteś osobą, która na szczęście nigdy tego nie doświadczyła na własnej skórze. Zwróć proszę uwagę, że dzieląc się swoją opinią nt. mojego wpisu i oznajmiając, że w twojej ocenie mój wpis to hejt, niektórym niedoświadczonym osobom możesz niechcący zasugerować, aby zbagatelizowali mój wpis. Czy warto? Jesteś bardzo aktywnym użytkownikiem tego forum (nie wnikam jaka jest Twoja motywacja) i z jakiegoś względu zależy Ci na tym, aby odpowiadać na komentarze innych userow. Jeżeli już jesteś w takiej roli to może warto zmienić narrację, tak aby w efekcie Twojego komentarza, postronny użytkownik nie odnosił wrażenia, że wyraźnie stajesz po jednej ze stron. Pozdrawiam.

Ania
Pracownik
@@Ocalony

Nie stoja po nikogo stronie. Bardzo łatwo Ci przedstawiać mnie w złym świetle, mimo że mnie nie znasz. Nie jestem aktywna. Uważam jednak ze skoro piszesz negatywnie a wychodzi ze spędziłeś wiele lat w firmie, więc dziwne ze nic z tym nie robisz. Twoje wypowiedzi są agresywne w stosunku do mnie a ja takim zachowaniom wyraźnie mówię nie. I ja napisałam co m się nie podoba w tym jak do mnie piszesz.

Rezyser
Pracownik
@MwPlay

Ja chętnie nakręcę ten film. Moja oferta dalej aktualna. Tylko potrzebny scenariusz. Pisałem Ci już.

Ocalony
Były pracownik
@Ania

Nigdzie nie napisałem, że stoisz po którejś ze stron, a jedynie zwróciłem uwagę, że czytelnik tak może to interpretować. Jeżeli odebrałaś któryś z moich komentarzy jako negatywny - przepraszam, nie miałem takiego zamiaru. Pozdrawiam

TakaSytuacja
Pracownik
@Ania

Ania świetnie, że tak aktywnie uczestniczysz na tym forum. Mam wrażenie jakby to była rozmowa z HR lub RKS-serio. Takie moje spostrzeżenia. Pokazuje to również czytelnikowi z kim ma się odczynienia. W sytuacji problemów nie znajdziesz zrozumienia wśród pracowników oraz tym bardziej wyżej. Duża dawka wiedzy. A kwestii agresji słownej … to Twoje komentarze pozostawiają wiele do życzenia. Sugerowanie skorzystania z pomocy specjalisty, OBRZYDLIWE i PODŁE! Każdej innej osobie doświadczającej złego traktowania polecam owszem kontakt ze specjalistą, ale w DZIEDZINIE PRAWA PRACY. Oby każdy kto doświadczył złego traktowania mówił o tym głośno! Jeśli firma tego nie chce słuchać i wypiera, to tutaj - bo pomoże to innym ;)

Ania
Pracownik
 Pytanie
@TakaSytuacja

Mylisz się nie jestem RKS, ani nikim z HR. Z kim się ma doczynienia? Moze rozwiń? Która moja wypowiedź jest nie grzeczna. Skoro ktos w swojej wypowiedzi jest agresywny to zwracam uwagę iz agresję da się wyleczyć. Nie wiem co firma chce lub nie bo wypowiadam się we własnym imieniu. Uważam że jak ktoś jest skrzywdzony musi walczyc o swoje a nie wchodzić na blogi i obrzucać wszystkich na okolo blotem. Skoro tu jesteś pewnie masz powód żeby tak pisać?

Michal
Pracownik
@Ania

Zgadzam się z Anią.

Michal
Pracownik
 Pytanie
@TakaSytuacja

Obrażasz Anie bo ma inne zdanie niż Ty?

TakaSytuacja
Pracownik
@Ania

Pozostawiam tutaj przestrzeń, żeby każdy mógł sobie wyrobić własną opinię. I ocenić kto tutaj kogo obraża i atakuje. Kropka.

Jas
Pracownik
@TakaSytuacja

Zgadzam się z Michalem kolego.

Anty4mobile
Były pracownik
 Pytanie
@Ocalony

Czy zgłaszałeś sprawę do działu Compliance ? Szczerze to wątpię aby coś zrobili ale jestem ciekawy.

DziałFikcyjny
Pracownik
@Anty4mobile

Wspomniany dział to fikcja, brana jest po uwagę tylko strona oprawców. Jeden cel: zamiecienie sprawy pod dywan i wyparcie się wszystkiego, żeby P4 było kryte. Obrzydliwe metody! Tak jak ktoś już wspomniał, korporacyjny rezim.

Bogusi
Pracownik
@Anty4mobile

Znam tego subdealera. Uwazacie na komentarze bo wiele spraw jest w sadzie i chyba jednak Pan nie ma racji. Kolejne szkalowanie jak widać wchodzi na wyższy poziom.

Bogusia
Pracownik
@DziałFikcyjny

O to już grubo atak na Departament Prawny P4.

Ocalony
Były pracownik
@Anty4mobile

Nie zdecydowałem się na ten krok. Osoba z której powodu odszedłem była w jakims sensie ponad complaiance. Zgłoszenie im tematu uznałem za samobój.

Ja
Pracownik
@Ocalony

Twórca strony Anty4Mobile chyba nigdy nic nie miał wspolnego z Play.... Ja również mam wiele uwag do świata i zamierzam napisać do complience TMobila. Może rozwiążą moje egzystencjalne tematy.

PlayHarder
Były pracownik
@Ja

Każdy kto zaczyna wypowiedź od „ja” ma schorowanego EGO Panie ja. A w Play wielu takich malutkich ja funkcjonuje ;)

Ja
Pracownik
 Pytanie
@PlayHarder

To dwie pierwsze litery imienia. Nie znasz mnie a mnie obrazasz. To swiadzczy tylko o Tobie. Karmisz sie tym ze obrazasz innych. Nie znasz mnie a duzo wiesz o moim EGO. Czyzbys byl kolejnym ktory sadzi ze w internecie mozna kazdego opluc bez problemu. Jarek jestem z salonu z Katowic. A moze Ty sie nie wstydzisz?

Who
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Jaki konkretnie salon? Można to łatwo zweryfikować czy w danym salonie pracuje Jarek ;)

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Who

Weryfikuj. Moze sie przedstaw. Czy wstydzisz sie imienia i miejsca gdzie pracujesz. A moze poprostu lubisz w internecie zle pisac bo przeciez mozna. Kolega ktory mnie obraza to Twoj kumpel? Brawo koledzy, fajnie sie bawicie. Czerpiesz satysfakcje jak kogos zaatakujesz? Bo ma inne zdanie niz ty.?

Whoroclaw
Pracownik
@Who

Kucharki roznosza owoce.

Maja
Pracownik
 Pytanie
@Who

A jak sprawdzisz i sie potwierdzi bedziesz potrafil przestac tak atakowac innych?

grupa telegram
Pracownik
@Ocalony

Na telegram powstala grupa gdzie nic nie jest blokowane https://t.me/forumPlayersow

Ocalony
Pracownik
 Pytanie
@grupa telegram

A kim jestes kolego?

Ocalony
Były pracownik
@Ocalony

Hejka, myślę że warto używać unikatowe Nicki w jednym wątku, żeby czytelnikom nie zrobić mindf*cka Ocalony bis ;) druga sprawa jest taka, że w przypadku kiedy ktoś mnie zapewnia o anonimowości rozwiązania, a z drugiej strony samo rozwiązanie wymaga instalacji na moim telefonie, który jest na maxa naładowany moimi danymi to wybacz ale nie ufam takiej rekomendacji ;) tutaj czuję się bardziej anonimowy dla przeciętnego Kowalskiego niż z poziomu apki na telefonie :)

Max
Były pracownik
@LudzieMilczą

Osobiście zgłosiłem (usunięte przez administratora) fo kadr i komisji etyki Play. Skończyło się rąk że będąc na l4 play zlecał co chwile kontrole do zus, mało tego zastraszano mnie telefonicznie z kadr. Wysyłano listy do domu mające mnie upodliv strasząc zwolnieniem z racji tego że podczas zwolnienia widziano mnie na spacerze. Użyją wszelkich metod aby poniżyć zastraszyć. Parszywa firma nie polecam nikomu tam pracy.

Spadochroniarz z UPC
Kandydat
@Ocalony

W UPC też mieliśmy (usunięte przez administratora) i nie tylko, ale to zniknęło wraz z zawiązaniem się związków zawodowych. Po kilku zwolnieniach za takie praktyki, sytuacja była już ok.. Nie wiem, czego spodziewać się po przejściu do P4, ale wiem do kogo się zwrócić, jak któryś z przełożonych ujawni swoje zapędy związane z (usunięte przez administratora) i innymi przejawami nierównego traktowania. Związki zawodowe przeszły do P4 wraz z pracownikami. nawet nazwa już się zmieniła na RAZEM W PLAY - co widać na stronie www.razemwplay.org. Oni są naprawdę w porządku, nikomu nie odmawiają pomocy.

Taki jeden
Pracownik
@Spadochroniarz z UPC

Ta opinia ma pokrycie w prawdzie, związkowcy którzy wraz z ludźmi z UPC pojawili się w P4 życzliwi i pomocni.

Anonim
Użytkownicy czekają na odpowiedź 3 dni.
Inne
 Pytanie

Sugeruję przyjrzeć się relacjom między pracownikami zwłaszcza w oddziale Gdańsk. Szefostwo przywala na romanse między pracownikami, organizują wyjazdy integracyjne z pokojami kooedukacyjnymi. Czyżby romanse w pracy miały dodatkowo zmotywować pracowników...? Może gdyby działy skupiły się na wykonywaniu swoich obowiązków, a nie ukrywaniu romansów sieć w Trójmieście działałby lepiej? Oczywiście mówimy o pionkach technicznych, odpowiedzialnych za działanie sieci...

1
Była pracownica
Użytkownicy czekają na odpowiedź 4 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Kiedyś w Play było inaczej, niestety teraz nie da się tam wytrzymać. Plany coraz wyższe, a pensja coraz mniejsza. Ogromny stres, presja, mnóstwo wskaźników, które trzeba spełnić żeby dostać jakiekolwiek pieniądze. Światłowód to już w ogóle żart. Bardzo mała ilość adresów, ciągły problem z monterami, zrobiłeś cały plan na 130%? Co z tego, wystarczy, że dwa światłowody się nie zainstalują lub monter przełoży instalacje i premii mówisz papa. Nie dostajesz ani złotówki mimo, że zrobiłeś swój plan. Co miesiąc wymyślają tylko, co by tu jeszcze wprowadzić żeby tylko nam pensje obniżyć. Presja, stres i wymagania ogromne, a Twoja pensja zależy od montera światłowodu. Szkoda nerwów naprawdę.

logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Nauczyciel do Przedszkola Ziarno
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wera
Inne

Hej, interesuje mnie stanowisko typu Konsultantka ds. Sprzedaży w Salonie Własnym, jednak kwestia jest taka, że szukam czegoś na dłużej, a tam na stronie w ofercie jest podane, że jest umowa na zastępstwo. No i nie rozumiem, znaczy to jest coś naprawdę na chwilę? Wyjaśni ktoś?

Pracownik
Pracownik
@Wera

Formalnie oczywiście jest to umowa na zastępstwo, w praktyce jeśli jesteś bardzo dobrym konsultantem to na 100% Cię zostawią w tym własnym bądź przesuną jeśli masz w mieście kilka salonów, bądź osobę, która wróci. Bo umowy masz np na Poznań, Warszawa, Wrocław i jego ramach może dojść do przesunięcia pracownika - nie koniecznie Ciebie, może być osoby, która wróci. Pamiętaj - jeśli się wykażesz, że jesteś dobrym i opłacalnym pracownikiem, firma zawsze będzie się starać żeby znaleźć dla Ciebie miejsce

karo
Pracownik
@Wera

Umowa na zastępstwo jest najczęściej na czas, kiedy jakas osoba jest w ciąży albo na długim chorobowym. Z założenia nie na stałe, a do czasu aż tamta osoba wróci.

Jadźka
Inne
@Pracownik

Wow, rozumiem, że takie przesunięcie jest za zgodą pracownika? Wiesz, o co mi chodzi: na przykład wraca ta konsultantka po macierzyńskim, mnie jako zastępującej zależy, żeby zostać w P. Ale mówią mi, że chcą mnie, ale mogę tylko na drugim końcu Warszawy, gdzie mam dojazd lichy. I co wówczas, jakaś pomoc finansowa na dojazd, czy coś?

Nowa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 30 dni.
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam pytanie. Składałam Cv na opiekuna sieci play i po zrobieniu testu dostałam sms zwrotnego że zostałam przyjęta i kiedy jest szkolenie . Może mi ktoś powiedzieć jak wyglądać to będzie teraz ? Czy to jest dalszy etap rozmów kwalifikacyjnych czy faktycznie i już wdrożenie ?

anonim
Inne

Jak aktualnie wygląda wdrożenie na stanowisko Specjalistka ds. Testowania? Próbowałam uzyskać informacje ale tu są same stare ogłoszenia z tamtego roku. Bo w zasadzie to widziałam, że wymagają szkoły średniej i takich ogólnych umiejętności, no a jak nie pracowałam na takim stanowisku to naprawdę nauczą ogólnie, żebym sobie poradziła? Tego się obawiam...

albkam
Pracownik

Opis: około roku karta sim od Play na numer ********* nie działała większość czasu w ogóle, w czasie działania rzadko kiedy udawało mi się rozmawiać dłużej niż 3 minuty. Nie wiedziałem często że ktoś w ogóle do mnie dzwonił, to samo smsy.Gdy przestałem płacić dostawałem informacje że wyłączą mi usługę, co byłoby dla mnie dobre bo i tak z niej nie korzystałem, ale nie zrobili tego. Gdy ich karta nie działała, wielokrotnie kontaktowałem się z czatem Playa,który nic nie dał, byłem dwukrotnie w placówce w Lublinie,wymieniłem kartę sim na nową,kupiłem nowy telefon na ich polecenie,co nic nie dało. Inna karta na numer XXXXXXXXX działała cały czas i działa obecnie,jest ona z orange przeniesiona do playa. Więc są to te same odbiorniki co dla karty ********* . Koszty które poniosłem to telefon 99 pln,cztery bilety do Lublina 48 pln,oraz straciłem czas,pracuję, a przejazd do Lublina zabrał mi dwa dni pracy ,czas stracony na użeranie się z tymi (usunięte przez administratora)szacuję na 12 godzin łącznie. Licząc 1 godzina po najniższej płacy daje to 12 x 22 = 264 pln, więc łącznie poniosłem łatwe do oszacowania koszty 99 + 48 + 264 = 411 pln . Kilka dni temu dostałem pismo od TAXAT Sp. z o.o. że mam zapłacić 160 pln bo inaczej komornik i tak dalej. Chcąc tego uniknąć zapłaciłem 160 pln i mam nadzieję oczywiście na zwrot tego (usunięte przez administratora)przez Play. Łącznie daje to 411 + 160 = 571 pln. Oczywiste że to powinienem otrzymać.Firma ta jest w tym wypadku bezczelnym (usunięte przez administratora)korzystającym z zastraszania mnie. Mam nadzieję że tu jakaś sprawiedliwość istnieje i firma Play odda mi moje 571 pln, które oczywiście mi się należą. Chciałbym również uzyskać odszkodowanie za (usunięte przez administratora)160 pln oraz za szkody moralne oraz proszę o ukaranie tych (usunięte przez administratora) i naciągaczy. Z góry dziękuję za pomoc . A.K.

Xardas
Pracownik

Cześć Czytam forum od pewnego czasu i stwierdziłem, że i ja musze w końcu coś napisać. Jeszcze pracuje..pracuje prawie 9 lat. W play bywało różnie, były gorsze miesiące i te lepsze. Niestety teraz są głównie gorsze ale kwartały albo półrocza.. Zarabiałem w przedziale 5-6 tys gdzie jak na miasto w który mieszkam to zacnie. Tak było do 2022 roku. Obecnie zarabiam maksymalnie około 4,5. Mam o wiele więcej na głowie: systemy UPC, które nie działają, tv od play, która jest do bani i nie działa, droższa oferta niż była i brak ofert dla aneksujacych umowy co przekłada się na to, że jestem wypalony. Zdarzają się dni gdzie przez 8 godzin nie ma wgl rozmowy handlowej tylko wydaje karty sim, piszę zgłoszenia odnośnie (nie)działania internetu, tv czy innych usług. W ofercie jak i w firmie panuje bałagan. Szkoda mi bardzo załogi z którą pracowałem, mega fajni ludzie ale dali nogę szybciej z tonącego okrętu jakim stał się Play. Obecnie nawet nowi konsultanci odchodzą po 2-3 miesiącach bo presja jest nieadekwatna do zarobków i wolą mieć spokojną głowię. Systemy motywacyjne są tak skonstruowane, że masz na głowie prawie 10 wskaźników, które muszą się "spiąć" abyś otrzymał kasę, inaczej jest ZERO. Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim, z którymi pracowałem - szacunek dla Was. Potencjalnych kandydatów ostrzegam przed aplikowaniem. Na początku będziesz słyszał ILE MOZESZ ZAROBIĆ, później się okaże ile faktycznie zarabiasz. Pozdrawiam

Oven
Pracownik
@Xardas

W pełni się z tobą zgadzam. Dobry play był do momentu aż pojawił się Iliad. W chwili obecnej jest tragedia. Możesz mieć wszystko na 100% a zabraknie ci np internetu stacjonarnego i masz podstawę. Chora firma nastawiona na maxymalnie zyski kosztem wszystkich i wszystkiego. Nie warto nawet zaczynać…

Zero
Użytkownicy czekają na odpowiedź 39 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy u Państwa w firmie doradcy biznesowi mogą jeździć służbowym autem w celach prywatnych i za służbowe pieniążki jej tankować? Jeśli tak to co trzeba zrobić żeby dostać się do Państwa i urządzać sobie takie wycieczki

H
Były pracownik

Po kolejnej zmianie systemu motywacyjnego gdzie uzależniono od niekompetencji monterów 50% wynagrodzenia nie ma w tej firmie już czego szukać. Będzie wysyp ogłoszeń ale przestrzegam szkoda nerwów to już nie jest ten Play co kiedyś odkąd wykupił go Iliad liczy się tylko zysk dla wielkiego francuskiego korpo kosztem pracowników. Zarobki bardzo mocno spadły, połączenie z UPC to koszmar kompetencyjny nikt nic nie wie takiego burdelu jeszcze nigdy człowiek nie widział bo do firmy przeszła naprawdę miernota i zaczęła rządzić. Salony nie miastach bez UPC praktycznie obecnie są całkowicie pozbawione premii ze względu na chore wskaźniki. Kadry zamiatają sprawy o mobbing pod dywan, związki zawodowe śpią. Naprawdę za te pieniądze można znaleźć o wiele lepszą pracę. Szkoda mi tylko super zespołu którego było się częścią ale to tylko praca! Zdrowia nikt wam nie zwróci, szczególnie psychicznego. Firma spada jakością na łeb na szyję. Życzę tym którzy zostali z całego serca żeby się wam zmieniło w końcu na dobre!

Pracownik
Pracownik
@H

Premie są fatalne a wymogi niewykonalne. Kiedyś zwalniano pracowników za to ze nie wyrabiają planów a dziś toleruje się wszystkich bo nie ma chętnych

anonim
Inne

firma poszukuje pracownika na stanowisko konsultantki ds. sprzedaży w salonie własnym. wspomniano, że można pracować tutaj w trybie zmianowym, również w weekendy. na ile zmian w takim razie się pracuje? i w jakich godzinach one są? jeśli zdarzy się praca w weekend, to czy jest ona wypłacana jakoś ekstra? dajcie znać. ;-)

A
Pracownik
@anonim

Nie jest płacone ekstra. Wszystko zależy od salonu i grafiku. Zmiany w sobotę i niedzielę są obowiązkowe.

Pracownik
Pracownik
@anonim

Weekendy nie są płatne ekstra bo to jest w zakresie normalnego harmonogramu. Jeśli chodzi o ilość weekendów wolnych to zależy od mocy przerobowej salonu oraz jego rozmiarów ile osób musi być w salonie. Godziny otwarcia są bardzo różne, zależy od salonu - sprawdź w Internecie ten konkretny do którego aplikujesz

Bezradnypracownik
Pracownik

Ja tam pracę lubię w play. Ale.. mój „kierownik” strasznie mnie nie lubi, ponieważ w większości kwestii mam większą wiedzę niż on. Nie wiem czym to spowodowane jest, bo pracuje jakieś 4 lata mniej niż on ale może więcej w innych firmach i po prostu stąd ta Praca z klientem u mnie wygląda solidniej. Przykre to, bo przez to że mnie nie lubi, wiem ze mi umowy nie przedłuży. Już mi robi problemy, klientów mi odbiera, próbuje upokorzyć Mnie do klientów itp… a jak mam dzień wolny, to dostaje jakieś głupie wiadomosci, można określić je lekko (usunięte przez administratora).. kierownikowi regionalnemu wchodzi w *** także jestem w czarnej dziurze. Pozdrawiam ♥️

Przesunięcie
Pracownik
@Bezradnypracownik

Porozmawiaj o przesunięciu do innego salonu. Zazwyczaj RKS jeśli ma tylko miejsce to nie robi z tym problemu:) jeśli nie możesz się dogadać z przełożonym, a chcesz zostać w firmie to najlepsze rozwiązanie

Pytanie
 Pytanie

Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie P4 Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Jobs.pl 4 września

Kropek
Były pracownik
@Pytanie

U mnie była to umowa B2B lub zlecenie, sam mogłem zdecydować.

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Głównie umowa o pracę

anonim
Inne

Hej hej, widziałam ofertę dla młodszego specjalisty ds. reklamacji i chyba będe aplikować, ale możecie napisac mi więcej informacji o zarobkach czy też ile wynosi ta premia kwartalna i jak ciężko ją zdobyć. Ponoć ścieżka kariery jest od początku zaplanowana, a zasady awansu są jasno okreslone:P Jak to wygląda w praktyce?

Xyz
Pracownik
@anonim

Nie wiem jaka teraz jest pensja podstawowa na młodszym specjaliście. Premie kwartalne spokojnie można wyrobić na poziomie od 35 - 43 %. Ścieżka kariery jest zaplanowana i warunki awansu jasno określone. Każdy ma dostęp do dokumentu, w którym jest jasno opisane, jakie są warunki awansu na stanowiska. Ścieżka kariery wygląda tak: Młodszy specjalista - Specjalista - Starszy Specjalista - Ekspert. Obecnie awansować można raz na rok.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Anonim
Były pracownik
 Pytanie

Chyba jak w każdej firmie, za brak wykonywania obowiazków lub za wykonywanie ich niezgodnie ze sztuką...????

Były
Kandydat

Rekrutacja na stanowisko związane z marketingiem, aby na końcowym etapie dowiedzieć się, że w zasadzie to praca a'la przedstawiciel handlowy, nie mająca nic wspólnego z marketingiem. Nie polecam, tragiczna komunikacja na każdym etapie.

Kobieta
Pracownik

U mnie nawet problem z powrotem z macierzyńskiego, określony czas dostałam Na karmienie piersią, co jest śmieszne! Bo wychodzi na to że cyca muszę odstawić nie wtedy kiedy dziecko chce tylko kiedy chce kierownik.. porażka totalna !

Kandydatka
Inne

Rozmowa kwalifikacyjna przez telefon(!) w środku dnia, bez zapowiedzi, gotowałam akurat makaron. Szczęście, że nie wykipiał. Pani po drugiej stronie słuchawki niczym robot bombardowała pytaniami, jakby chciała mieć to szybko za sobą. Pytania tak mnie rozdrażniły, że aż musiałam zakończyć połączenie bo jeszcze powiedziałabym kilka słów za dużo :) Pracy jak można się domyślać nie dostałam, ale nie będę płakać. (usunięte przez administratora)

Wera
Inne

Pracodawca, który tylko patrzy jak przyciąć kasę która ci się słusznie należy. Wypracowujesz pieniądze, (usunięte przez administratora) jak ci ich nie wypłacić. Wypłacą to tylko myślą w jaki sposób ci je zabrać poprzez różnego rodzaju rekalkulację. Dla osób prowadzących firmę i zatrudniających ludzi takie działanie powoduje olbrzymie perturbacje i zachwianie w budżecie. Coś co kiedyś było oczywiste i przejrzyste dzisiaj jest niepewne i nieoczywiste. Przestrzegam wszystkich przed wejściem z biznesem do tego operatora. Obiecują dużo jednak po czasie wychodzi przysłowiowe szydło z wora. Nikomu nie polecam

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 180.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 139, z czego 17 to opinie pozytywne, 80 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

P4 Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 555 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
P4 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii