Opinie o Play P4 Sp. z o.o. Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie P4 Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie P4 Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o P4 Sp. z o.o. w Warszawa

Kamila
Były pracownik

Po 8 latach pracy odeszłam. Dzisiaj po kilku miesiącach jestem w stanie o tym pisać. Play była to świetna firma z wielkimi możliwościami, szanująca pracownika jaki i klienta. Niestety zmieniło się to po przejęciu jej przez Iliad. Z miesiąca na miesiąc było tylko gorzej aż doszło to wszystko do takiego miejsca ze konsultant stał siw zwykłym korporacyjnym (usunięte przez administratora) Nie boję się użyć porównania ze współczesnym (usunięte przez administratora) pozbawionym jakichkolwiek praw. Wiecznie nękanym planami i wskaźnikami oraz pod płaszczykiem promocji wciskania klientowi wszystkiego czego tak naprawdę nie potrzebuje. Jeżeli chodzi o wynagrodzenie to oczywiście lekko ponad podstawę bo wykonywanie planów narzuconych przez p4 stało się praktycznie niemożliwe. A do tego wieczne tłumaczenie się z nie zrealizowanych wskaźników. (usunięte przez administratora)wszechobecny zarówno ze strony RKS jak i kierownika salonu. Doszło do tego ze staliśmy się tania siłą robocza pracująca za podstawę. Obsługa i sprzedaż a do tego tzw obdzwoniła i wciskanie klientom głupot. Dzisiaj jestem szczęśliwym człowiekiem z dała od tego bagna. Piszę to i przestrzegam innych. Uważajcie i nie dajcie się zwieść obietnicami tak naprawdę bez pokrycia. Tylko reklamy z gwiazdami są fajne, a rzeczywistość to jedno wielkie korpo (usunięte przez administratora) z fajną otoczką na zewnątrz. Bardzo się cieszę ze jest taki serwis gdzie można przestrzec nieświadomych ludzi przed popełnieniem życiowego błędu i związania się z ta firmą. Wszystkich mocno pozdrawiam i uważajcie na siebie.

Kamila 2
Pracownik
@Kamila

Jak juz nie pracujesz to pewnie nie masz obaw aby podac w jakim miescie i salonie przyszlo Ci pracowac. Bo mam wrazenie ze jak pracuje zawsze premia u Nas byla. Uwazaj tez na Siebie.

Anna
Były pracownik
@Kamila 2

Centrala dopytuje i żąda informacji... Nikt nie musi dokładnie podawać, gdzie pracował. A Wasze komentarze z centrali sobie schowajcie do kieszeni ;) Firma tragedia, nie polecam pracy.

Kamil
Pracownik
@Kamila

Gratuluję decyzji i odwagi! Teraz będzie już tylko lepiej. Dodaję komentarz ponownie, bo Play usuwa opinie. Oby jak najwięcej autentycznych opinii tutaj. Trzymaj się ciepło i życzę sukcesów! Z daleka o tego toksycznego miejsca pracy.

Kamil
Były pracownik

Trzymaj się Wiktor! Dobra decyzja :) Ważne są te opinie, jak to środowisko pracy wykańcza ludzi. Przykre to jest, jednak może ktoś czytając te komentarze uchroni się przed tą toksyczną pracą w Play.

Karo
Pracownik

Dodatkowo usuwają niewygodne komentarze. Mocna aktywność centrali widać. Coś tam u Was wybiło. Pensja w okolicach najniższej krajowej + premie, w żaden sposób taka oferta nie jest konkurencyjna. A i w gratisie ciągle naciski, pogarda oraz brak szacunku do Pracownika i jego zdania, co również widać tutaj.

Ewa
Pracownik
@Kamila

Podzielam opinię o tym miejscu pracy. Nie szanują ludzi, nie szanują pracowników i klientów. Fajne reklamy z gwiazdami ładnie wyglądają, a realia pracy zupełnie inne. Ciekawe, czy te wszystkie gwiazdy wiedzą jakie jest podejście do Pracownika w P4. Ja osobiście nie chciałabym współpracować z taką firmą, stąd moje odejście.

Ewcia 2
Pracownik
 Pytanie
@Ewa

Ewa to chyba kolejny Twoj atakujacy Play, pracownikow, centrale itd. A co konkretnie Ci sie nie podoba?

Paweł
Były pracownik
 Pytanie

Podstaw - najniższa krajowa + premie zalane od realizacji - średnio od 1000 zł. Wypłata na czas. Tyle plusów. Znając firmę chyba nic mnie już nie zdziwi w podejściu do Pracownika. Jak likwidowali Empiki to migrowali ludzi do Salonów i robili czystki. Dlaczego? Żeby uniknąć zwolnień grupowych, ponieważ musieliby wypłacić odprawy. Iście plan Janusza!!! Najprawdopodobniej firma chce redukować etaty w Salonach, ale nie chce uniknąć płacenia odpraw. To jaki jest pomysł? Nie zwalniać, tylko tak podkręcić śrubę i doprowadzić do składania wypowiedzeń przez Pracowników. Nie no jesteście Geniuszami i wszystko jest na prawie. Tylko zapomnieliście, że ludzie mają swoje uczuci i wartości - a firma traktuje Pracowników jak maszynki do zarabiania pieniędzy. Wpisy z Centrali są dramatem - serio widać tutaj jaki to jest korporacyjny (usunięte przez administratora) Zarabiałem średnio, ale podeście do człowieka przechodzi wszelkie granice krytyki. Nawet nie odradzam tylko PRZESTRZEGAM przed nimi. Banda z P4 - inaczej się tego nazwać nie może.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Marek
Były pracownik
 Pytanie

Że co? Hahahaha Jedyna Inwestycja Play we mnie, to zszarganie mi nerwów i zdrowia. Praca jest wymianą, a nie inwestycją. Oferuję mój czas i pracę w zamian za wynagrodzenie. (usunięte przez administratora)

Arek
Kandydat

Po przeczytaniu tych postów jestem przerażony. Przeszedłem rozmowę kwalifikacyjną i zostałem przyjęty chociaż nie mam doświadczenia w branży telekomunikacyjnej. Teraz jestem przerażony. Przypominam sobie teraz jak pracownicy wymieniali spojrzenia gdy przyszedłem na tzw lajwa….i śmieszki jak kierownik tłumaczył ile mogę zarobić ….

Mati
Były pracownik
@Arek

Uciekaj z tej firmy, sam zobaczysz ;) im szybciej tym lepiej. Szkoda zdrowia dla korporacji, która nie ma grosza szacunku dla ludzi. Możesz jeszcze siebie uchronić. Po kilku latach pracy odradzam przez złe traktowanie Pracowników, nieetyczne praktyki i ciągłe nagabywanie. (usunięte przez administratora)jest codziennością.

Pani
Pracownik
@Arek

To moze popracuj a nie juz na starcie zakladaj ze bedzie zle. To praca sprzedazy i jak wszedzie jest raz lepiej raz gorzej. Pracuje w Krakowie w Zakopiance i nigdy nie narzekalam na zarobki.

Anka
Były pracownik
@Arek

A to dopiero początek, jak widzisz… Są tutaj osoby, które już dają próbkę klimatu w Play. Będą porwać Cię ustawić. Podejście mega pro-pracownik. Nie pocieszę Cię, w pracy nie będzie lepiej, sporo pogardy i ekstremalne naciski i parcie na wyniki.

Anka
Pracownik
 Pytanie
@Anka

A ktorzy to Ci co beda go ustawiac? Ania pracujesz w Play czy w konkurencji?

Klientka
Inne
@Pani

Dziwne, jako klientka słyszałam, że na zakopiance krucho, pracownicy zdenerwowani a wcześniej tacy byli fajni!

Anna
Pracownik
@Arek

Jako Pracownica przestrzegam, warto przemyśleć zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

ByłyPracownikP4
Były pracownik

Dodaję również tutaj, bo niepochlebne komentarze znikają. Wypłata na czas, to jedyny plus pracy w tym miejscu . Podstawa oscylująca w graniach najniżej krajowej + prmie. I niestety premia często jest zależna od tego jak żyjesz z RKS - to on nadaje plany i później rolicza premię. Zdarzały się w tym temacie robienie na złość Pracownikowi. Najgorsza jednak jest cenzura, brak możliwości wypowiedzi. Play również tutaj pokazuje jak podchodzi do opinii Pracowników, po prostu walczy o usuwanie komentarzy. Nieeygodna opinia- usuńmy ją... Niegodny pracownik- uciszmy go. Zero szacunku do człowieka, liczy się tylko zysk i tabelki w Excelu. ODRADZAM!

JużNiewPlay
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Centrala mocno działa. Poniżej krytyki. Czego tak się Play obawia? Dodaję ponownie, bo wpisy są usuwane. Każdy kto pracował zna te praktyki kneblowania w P4… niewygodne opinie szybko będą usunięte, za pozytywne może premia od RKS. Odradzam to miejsce pracy.

Maciek
Pracownik

Jeśli szukacie pracy w której mimo ciężkiej pracy nie da się zarobić to dobrze trafiliście. Premie są tak skonstruowane że pracując cały miesiąc na sam koniec wychodzisz z niczym bo np. nie doszło do instalacji internetu stacjonarnego. Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) z RKS ami stojącymi nad tobą z kijem i zmuszający cię do włączania usług dodatkowych czy to potrzebne czy nie ma być . RKS zarabia a ty dostajesz (usunięte przez administratora)bo nie wiesz jak to później wytłumaczyć klientowi. Masakra, ja odchodzę z końcem tego miesiąca po prawie 5 latach. Chyba jeszcze nigdy w życiu tak się nie cieszyłem jak teraz. Chodzę bo chodzę i na wszystko mam (usunięte przez administratora)... Obsługuję zgodnie ze standardem wszystko dokładnie tłumaczę co jak i za ile i o dziwo nikt nie chce ani CS ani P360 z własnej woli, a ja niczego nie muszę już wciskać. Jeśli ktoś chce doświadczyć jak wygląda praca w tym obozie to gorąco polecam. Może powstanie kiedyś jakaś książka na ten temat bo jest o czym pisać. Pozdrawiam

Jurek
Pracownik
@Maciek

Wiesz, ale szefostwo ma rozwiązanie tych internetów stacjonarnych : trzeba pisać na siebie, na rodzinę, kolegów. Najgorsze jest, że zrobisz dużo innych wskaźników to nieważne, bo nie masz internetów. Znam dealera, który zakazał używania vipow, bo nie ma z tego prowizji. I teraz nawet vipa nie możesz wykorzystać, ale internety stacjonarne pisz na siebie , bo premii nie dostaniesz. Myslisz, że oni nie wiedzą w P4, że doradcy piszą to na siebie i to najczęściej na koniec miesiąca. To jest bardzo łatwe do sprawdzenia, bo wystarczy prześledzić salon, czego brakuje i zawsze ostatniego dnia wszystko jest pisane. Oczywiście bezpośrednio Ciebie nie zmuszają, ty masz tylko mieć zrobiony wskaźnik. Ciśnienie na koniec miesiąca potrafi być tak duże, że nie da się wytrzymać. Ile razy człowiek siedział na koniec miesiąca i liczyl te wskaźniki. Sprawdzał daty instalacji, możliwości zwrotów tv czy mobilnych internetów. Szkoda gadać.

Ala
Pracownik

Dokładnie, ta firma będzie szła w zaparte. Nikt nie musi się tłumaczyć z opinii o Pracodawcy, jeśli jest merytoryczna i odnosi się do realiów pracy. A osoby podstawione z centrali typu: Asia, Kasia ect. bo zmieniają tylko nicki celowo robią ferment i tak dociekliwie dopytują. Po to żeby namierzyć osoby, które dzielą się komentarzami i przeprowadzić tkz „rozmowy sterujące”, które miałby zmienić Twoje zdanie. Techniki psychoopatyczne ocierające się o pranie mózgu, których celem jest zrobienie wody z mózgu Pracownika. A RKS czuje przewagę, bo od niego zależy Twoje zatrudnienie, ewentualne podwyżki i dalsze losy w firmie. I wykorzystuje tę przewagę w najgorszym stylu. Ok, skoro firma to toleruje w porządku. Jednak Pracownik ma prawo się z tym nie zgadzać i nie pozwolić sobie na takie traktowanie. Rosyjski styl zarządzania w tym kraju nie przejdzie.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Mati
Były pracownik

Ania już nie pracuje, poddała się, kiedy ona doświadczyła złego traktowania... Play jest aktualnie najgorszym miejscem pracy. Dla nowych Pracowników mam mały apel: UCIEKAJCIE z tej firmy, szkoda Waszego zdrowia i życia;) Doświadczyłem podłego traktowania w P4. Obrzydliwe praktyki!!! Obrzydliwe, inaczej tego nie można nazwać.

Ania
Pracownik
@Mati

Pracuje i jest bardzo dobrze traktowana. Zadowolona jest.

JużNiePlay
Pracownik

To pogadaj z ludźmi, którzy obsługują CP i *444. Tak zadowoleni, że wciąż otwarta nowa rekrutacja xD

Mati
Pracownik
 Pytanie

A Ty kto? Trochę mam km do Wrocka, więc sorry nie skorzystam z propozycji. Obrońco Play. Jedyne co mnie załamuje to podejście do Pracownika stary. Sporo tych negatywnych opinii, chyba nie bez powodu. Nie sądzisz?

Mati
Były pracownik
@Ania

Oto jest i Ania :D Ryba psuje od głowy, jak masz trochę inteligencji to połączysz kropki ;) A mocno wierzę w Twoją inteligencję. Jeśli osoby odpowiedzialne za sprzedaż stosują techniki zarządzania przez strach, to niestety opinie nie będą lepsze. Szef powoduje strach w ludziach i traktuje ich przedmiotowo. Lider zarządza talentami i dopinguje Pracownika w jego rozwoju. Takie subtelne różnice, które mocno wpływają na doświadczenie. Twój wpis pokazuje jaką technikę zarządzania masz opanowaną do perfekcji.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@JużNiePlay

A co to CP?

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Mati

A o kim mowisz? Pracuje i naprawde nie rozumiem. Nikt mnie nie straszy. Praca w sprzedazy. To praca trudna, z klientem, z produktami, planami sprzedazy. Dlatego ciezko mi zrozumiec do czego sie odnosisz? Jakie kropki mam polaczyc.? Zatrudnilam sie swiadomie i teraz pracuje i z tego zyje. Nie moge narzekac.

Mati
Pracownik
 Pytanie
@Mati

A jaka technike ma Ania opanowana. I ciekawe ze po wpisie umiesz technike zarzadzania okreslic? Zazdroszcze perfekcjonizmu.

JużNiePlay
Pracownik
@Kasia

Jakbyś pracowała w centrali, to byś wiedziała. Będę tak miły i Ci napiszę: wsparcie sprzedaży. Jak już Ci każą pisać pochlebnie o P4, to niech chociaż przeszkolą z podstawowych pojęć.

Kasia
Pracownik
@JużNiePlay

A kto mi kaze pisac pochlebnie bo nie rozumiem. Nie przeszkolili mnie nigdy z skrotow. Rotacje jest u bedzie zawsze. Kazdemu z Nas wolno zmienic prace jak uznamy ze chcemy.

Anna
Pracownik

Jedno jest pewne, w Play nie ma żadnych wartości i hamulców w pogardzie dla Pracownika. Najniższy poziom podejścia, mikrozarządzanie i chamstwo. Mam nadzieję, że te wszystkie gwiazdy reklamujące Play będą mogły zerknąć na forum i zobaczyć kogo reklamują… Dobre reklamy już nie pomogą, jak nie będzie Pracowników.

1
Piotr
Inne

Przeszedłem z plusa do play. Przeniosłem 3 numery. Kupiłem abonament z dwoma telefonami Galaxy A 53. Umowę zawierałem przez telefon. Konsultant ani razu nie poinformował mnie że telefony ktore mi sprzedaje będąbez ładowarek gdyz samsung ich juz nie dodaje. Gdybym kupował w sklepie stacjonarnym to bym to widział od razu. Przez telefon konsultant ma obowiązek mi to powiedzieć. Zdziwienie było spore gdyż ne mogłem naładować telefonów i musiałem dokupić dwie ładowarki za 200 zł. Zareklamowałem to oczywiscie do play. Wypieli się na mnie i zaproponowali zebym odstapił od umowy. Niestety wsztystkie 3 numery były juz przeniesione z plusa i procedury tej nie dało sie juz zmienić. Musiałbym wrócic do plusa na warunkach duzo gorszych ktore miałem. Play zamiast wziąć na klatę niekompetencje operatora ktory nie dopełnił obowiazku ponformowania mnie o braku ładowarek idzie w zaparte i wypieło się na mnie. Wolą oszukać klienta niż załatwić sprawę polubownie żeby klient był zadowolony . Nie polecam tej sieci i ludzi w niej pracujących . Ja tylko skończy sie lojalka uciekam od nich i wracam spowrotem do plusa lub t mobile

Jurek
Pracownik
 Pytanie
@Piotr

Nie bądź człowieku śmieszny. To producent nie dał ładowarek a nie play. Niby dlaczego play ma Ci teraz zwracać kasę? I doradca nie miał żadnego obowiązku Ci o tym mówić, bo to nie sprawa opa. Kupując coś może warto choć trochę dowiedzieć się co się kupuje, bo nie od dzisiaj producenci kasują ładowarki, a także słuchawki czy etui. O to tez będziesz miał pretensje :czemu nie ma ładowarek albo czemu pudełko jest zbyt chude. Niestety to jest właśnie praca z takimi klientami... Oczekujesz od ludzi minimum przyzwoitości i inteligencji a spotykasz takich jakich spotykasz. Nic bardziej nie wkurzy człowieka jak drugi człowiek, który za swoje niedopatrzenie obarcza innych a w Polsce to dużo jest takich miernot. Kolejny aspekt pracy w play.

999
Były pracownik
 Pytanie

Czy możliwe jest praca zdalna w dziale marketingu?

Becka
Pracownik
@999

Hybrydowa. Chyba że się dogadasz, ale generalnie częściowo zdalna

Wkurzony
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego młodszy konsultant ma takie same plany jak ekspert w salonie? Ludzie na salonie maja totalnie różne podstawy, hajs się różni o grubą kasę. I ten młodszy ma duzo mniej siada, a tyrać i robić musi 100% co ekspert czy starszy. To bardzo nieuczciwa praktyka. Skoro są ekspertami, maja większa kasę to powinny być tez większe wymagania w stosunku do tych osób. A nie, każdego na jedno kopyto ale kasa w podstawie o półtorej tysiąca się różni

RóżniceKasy
Pracownik
@Wkurzony

Tak zawsze było, że to wielka tajemnica ile kto zarabia. Decyzje RKS - oczywiście bez żadnej argumentacji i logiki, bo taki ma kaprys. I firma na to przyzwala… Tak to wygląda. Układ goni układ.

Mlodszy Konsultant
Pracownik
 Pytanie
@RóżniceKasy

Ciezki okres za Toba?

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Wkurzony

A rozmawiales z Swoim Kierownikiem Salonu?

Ania
Pracownik
 Pytanie
@RóżniceKasy

Na co przyzwala?

Wkurzony
Pracownik
@Kasia

Założenie jest takie, ze ktos ma większy staż wiec ma więcej kasy. Niby logiczne.. tylko te roznice są naprawdę bardzoooo duże, nie będę sypał kwotami bo się na upartego dopatrzą. I ze każdy jest traktowany „równo”, oczywiście w myśl mojego przełożonego, równo jest tylko w tej kwestii, w której mu pasuje - czytaj plany rozkładam równo ale pieniążki mogą wam się różnic. Ważne żeby jemu się miesiecznie i na kwartał zgadzało. Z grafikiem jest to samo, równi i równiejsi.

inside
Pracownik
@Wkurzony

Co za bzdury piszesz - ekspert to ktoś kto przeszedł przez wszystkie poziomy. Jest jasny system corocznego awansu i żeby wskoczyć na eksperta to trzeba najpierw być starszym i robić co miesiąc po 110% planu i mieć zaliczony arkusz kompetencji. Później żeby to stanowisko na kolejny rok utrzymać to znów muszą być realizacje na 110 - jak nie to wracasz na starszego i tracisz dodatek.

Wkurzony
Pracownik
 Pytanie
@inside

No i skoro przeszedł wszystkie poziomy i teoretycznie/praktycznie ma większa wiedzę, większa kasę to i wymagania powinny być większe w stosunku do niego - w nie te same co do przeciętnego konsultanta. Niby z jakiej robisz 100% tego samego za duzo mniejsze pieniądze? Nie mówię o dodatku jakim jest mnożnik za bycie ekspertem tylko różnice w podstawach. A skoro już ktos jest niby takim super specjalista to czemu oczekiwania są takie same jak od osoby która nie ma takiego stanowiska?

Ciekawa
Kandydat
@Wkurzony

Napisz ile zarabia nowa osoba a ile specjalista żeby mieć obraz sytuacji.

Juznieplay
Były pracownik

Uważam, że praca w tej firmie to najgorsze co mnie spotkało. Jeśli chodzi o płace, nie radzę liczyć, że zarobi się więcej niż najniższa krajową… owszem premie można zdobyć, ale plany są tak wysoko ustawiane, ze nie idzie ich wyrobić czego wynikiem jest po prostu brak premii. Obowiązków od groma, naciskanie ze strony kierownika na wciskanie klientom dodatkowych umów… i skierowanie tego do kierownika regionalnego nic nie da, ponieważ zbyt dobrze się trzymają między sobą i to jeszcze ty dostaniesz zje*e za to, ze raczyłeś się odezwać. Kierowniczka z brakiem kultury i manier, która twierdzi, ze pracownicy będą sprzątać po niej (usunięte przez administratora) i wyrzucać jedzenie zepsute, które zostawia nagminnie na zapleczu. Śmiała nawet zabrać wina dla siebie, które firma przysłała dla pracownikow na święta. Kartki z życzeniami zostały przez nią wyrzucone do kosza. Nie wspomnę, ze premie na święta dostał tylko stały pracownik, a reszta nie dostała nawet ciepłego słowa czy przysłowiowego cukierka. Na każdym kroku sprawdzanie co pracownik robi, nie wspomnę o podsłuchu co jest niezgodne z prawem. Praca tak stresująca, że przed każdym pójściem chciało się płakać ze stresu, nie mówiąc o nie przespanych nocach. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM

Jurek
Pracownik
@Juznieplay

Pracowałeś w p4 czy u agenta, bo wygląda na jakiegos Janusza biznesu.

A
Pracownik
@Jurek

Przecież to nie ma znaczenia. We własnych często jest gorszy (usunięte przez administratora) niż u dealerów.

oj
Pracownik
@A

Nie ma znaczenia bo najwazniejsze to opluc kazdego...

TomaszW
Pracownik

Odradzam pracę w salonach. od kilku miesięcy firma wprowadza takie zasady, żeby tylko konsultanci nie dostawali premii i pracowali za podstawę.

Bjd
Były pracownik

Ogólnie praca jest bardzo stresująca przez pierwsze kilka miesięcy ciężko mi było zasnąć dzień przed pracą, bardzo duże wymagania co do sprzedaży i wyników, słabe wsparcie ze strony kierownika bardziej Ci dowali niż pomoże w czymkolwiek. Jeśli chodzi o zarobki to najniższa krajowa + premia która zależy od wyników Z KTORYMI JEST CIEZKO. Na każdym kroku kary finansowe oby tylko Ci zabrać. Więc ogólnie nie polecam tej pracy szczególnie jeżeli jesteś osobą nie radzącą sobie ze stresem.

Nowy i były
Były pracownik

Nie polecam, chyba że ktoś za najniższą krajową chce pracować. Materiału do przyswojenia, obowiązków i samych przepisów, zagrozeń w tej pracy jest tyle, że nawet premie o które słyszałem teraz będzie ciężej jeszcze, nie wynagrodzą odpowiednio pracy u tego operatora. Ja byłem 3 miesiące i uciekam z tego statku zwanego P4.

Macius
Pracownik
@Nowy i były

Nie prawdziwe informacje piszesz. Umiesz i lubisz sprzedawać na Play da się dobrze zarobić. Co do ilości materiału tak potwierdzam. To nie piekarnia.

sa
Pracownik
@Macius

tak

Mxz
Kandydat
 Pytanie

Hej Czy w callcener pracuje sie zdalnie czy z biura?

Pracownik
Pracownik

W playu dziś opublikowano nowe warunki realizacji planów - zwolnienia w wielkich salonach ruszą lawinowo. Ludzie nie będą zarabiać ponieważ warunki i przeszacowanie planów na usługi home jest zbyt duże. Odradzam wszystkim zaczynanie pracę w tej firmie teraz, chyba, że w małym salonie w małym miasteczku.

Jagoda
Były pracownik

Pracowałam w salonie firmowym play- NIE POLECAM Najgorszy pracodawca, u prywaciarza było lepiej. Obiecują fantastyczne prowizje za sprzedaż a tymczasem otrzymujesz grosze średnio 4 zł za umowę. I musisz do tego naklamac i naoszukiwac klientów, a raczej czekać na klienta idiotę ponieważ oferta internetowa lepsza. Brak wiedzy na każdym szczeblu, jak ma się nowa osoba wdrożyć gdy kierownik i RKS wiedzy nie mają od obowiązków się migają, spychologia. Brak systemu, materialow aby tą wiedzę zdobyć. Śmieszne bloby takie niby wirtualne monety za które nic nie kupisz. Brak kontaktu między działami, śmieszna infolinia "wsparcia " konsultanta która tylko informuje że od ręki nie zrobią, zrób se konsultancie zgłoszenie czekaj 30 dni (jesli ci nie zamkną bez podania przyczyny ) Jedyny plus to Multisport za 17zl i darmowy Luxmed

Maria
Inne
@Jagoda

To tak realnie ile można zarobić w takim firmowym salonie? Podasz jakąś poglądowa stawkę z podstawą i średnią miesięczną premią jeśli możesz? No i na jakiej umowie to wszystko?

Pracujący u Janusza biznesu
Pracownik
 Pytanie
@Jagoda

I Ty narzekasz? Pracując u Janusza biznesu nie masz nic. Ani karty multisport, ani luxmedu. Nic. Niższa podstawa, gorsze premie i niestety jesteś pracownikiem drugiej kategorii. Jak były okazje to w salonach własnych pracownicy dostali kasę a w dealerskich kosz ze słodyczami. Oczywiście o awansach też zapomnij bo maks co możesz awansować to albo kierownik albo koordynator. Tyle. A jeszcze wieczne płacze Janusza bądź Grażyny ile oni to muszą dokładać do biznesu. Tak... dokładać. Myslisz, ze u dealerów jest delegacja, dieta jak trzeba gdzieś jechać? Jak Ci da kasę na podróż własnym samochodem i Ci starczy to się ciesz. Myslisz, ze masz telefony służbowe? A jak myślisz z jakiego telefonu dzwonią konsultanci tzw obdzwonke? No zgadnij? A mylisz, że dealer wykupuje abonament do tych telefonów do obdzwonki?

$$$
Pracownik
@Maria

Podstawa ciut wyższa od najniższej krajowej, na mlodszego konsultanta, premia w zależności od punktu do ktorego trafisz moze byc od 800 zl brutto do 4200 zl brutto w duzych marketach. Loteria

Mlodszy Konsultant
Pracownik
@$$$

Jestem mlodszym konsultantem.Pierwsza praca, pensja ok i premie ok. Nie wiem czemu mam narzekac. Jak bede chcial to zmienie. Pensja wyzsza od minimalnej 25%. To jest te 800 zl. Świadomie sie zatrudnialem i wiedzialem ile mi zaplaca

Dealer
Pracownik
@Pracujący u Janusza biznesu

Pracuje u dealera nie w salonie Play. Mam wszystko to co wymieniles. Nie rozumiem tego wpisu.

Kasia
Pracownik
@Jagoda

Bzdury piszesz.

Jas
Pracownik
@Kasia

Zgadzam sie

do dealer
Pracownik
 Pytanie
@Dealer

Jak masz to samo to jak nie rozumiesz?

Salon własny
Pracownik
 Pytanie

Może wreszcie HR zainteresują się jakie cele dostają kierownicy w salonach własnych? Cel na światłowód w jakiej ilości że to kpina, zamówienia są, nie na instalacji z powodu braku możliwości technicznej i brak realizacji celu, ile można robić górki?

Tez własny
Pracownik
 Pytanie
@Salon własny

Ja prawdopodobnie nie będę mieć szans na podwyżkę, właśnie przez takie cele. Mój Regionalny ma swój regulamin podwyżek i tak. Pracuje dobrze, ciągle brakuje nam ludzi do pracy, robię nadgodziny, nikt nie pyta jak może pomóc, ale pyta np. co z obdzwonkami? Jestem na etapie szukania nowej pracy, a pytanie odnośnie tych nierealnych celów zadam Dyrektorowi, nie będę o tym rozmawiać już z rks, bo odpowiedzi są delikatnie mówiąc aroganckie, HR nie ma. Pracuje na zachodzie.

PaKo
Pracownik
@Tez własny

Zgodzę się w 100%. Cele są tak zawyżone, ze albo się ich nie robi albo ledwo. Odkąd przejął nas iliad a my teraz UPC zrobiło się jedno wielkie G w tej robocie. Centrala to jakaś pomyłka. Siedzą za biurkami i wymyślają jak można utrudniać nam życie. Konkurs za konkursem (rzecz jasna obowiązkowa bo RKS tez ma swój konkurs) za żenujące bloby, rozliczenie po ponad miesiącu i jeszcze czekasz na nagrodę ponad miesiąc- niektórzy konsultanci nie są w stanie nawet doczekać się rozliczenia bo odchodzą. Niestety ale to nie jest ten sam PLAY z wartościami, które miał tylko jeden wielki dramat.

Marian
Pracownik
 Pytanie
@Tez własny

Jak pracujesz we wlasnym sklepie to chyba dawno nie bylo takich premii jak za sierpien... O co Ci konkretnie chodzi.?

Marzena
Pracownik
 Pytanie
@PaKo

A o jakim planie myslisz. Czerwiec, lipiec, sierpien dobre plany i dobre premie. W jakim salonie pracujesz. Dobrze przeciez idzie? Ja glosuje na wiecej konkursow bo mam z tego fajny hajs.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Salon własny

A jaki masz cel na swiatlowod? No podziel sie ze swiatem. Zamowienia sa i nie ma mozliwosci technicznej? Czyli w budynku nie da sie np. pociagnac kabli?

HRy?
Pracownik
@Salon własny

Ten dział tylko zamiata sprawy pod dywan. Nie licz na pomoc i tak nie mają nic do powiedzenia.

Paulina 9
Pracownik
 Pytanie
@Salon własny

A jaki cel dostajesz? Bo realnie te liczby sa niskie przeciez.

Paulina 9
Pracownik
 Pytanie
@HRy?

Uwazasz ze HR powinny zainterweniowac bo mamy plan 5 sztuk?

K
Pracownik
 Rekomendacja
@Salon własny

Hahahah, to chyba nie widziałeś/aś planów w salonach dealerskich. Każdy dobrze wie, że własne zawsze mają ochronkę i w naszym mieście salony na tej samej ulicy, własny ma 2x mniejszy plan niż dealerski.

Dokładnie
Pracownik
@K

W salonie dealerskim też można mieć ochronkę, mój kolega prowadzi kilka salonów w regionie jednego rks, zawsze zgarnia bonusy, ja nie mam łatwo, też prowadzę jeden salon, pod tym samym dealerem. Wspomniany kolega chodzi na wódeczkę z rks, jeździ na wakacje, taka właśnie etyka zawodowa. Niektórzy muszą walczyć bardziej aby zarobić.

WrocPlay
Pracownik
 Pytanie
@Dokładnie

Takie praktyki tylko we Wrocławiu. Etyka w Play ;) tak to wygląda i nikt tego nie kontroluje. Gdzie jest dział HR? A może boją się, bo zbyt wiele wiedzą o praktykach w Play… A RKS śmieje się w twarz Pracownikom i Centrali. Macie takich pracowników na jakich zasłużyliście.

Hołhoł
Pracownik
@Dokładnie

Oczywiście wszyscy z mojego regionu znają temat. Zdjęcia każdy widział chyba ( tych układów było więcej, chyba tylko takie możliwości towarzyskie ma, układ najbardziej " etyczny" )krążą w regionie zawsze. Taka etyka, śmiej się z tego. , my tak robimy. Najgorsze jest to, że można wykorzystywać pozycje zawodową żeby mieć życie towarzyskie, przecież nawet to nie musi być sympatia z drugiej strony, to biznes. Etyka:)

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Hołhoł

Fajnie tak anonimowo opluc wszystkich? Po co taki wpis. Napisz konkretnie bo naprawde slabe to bylo przed Wigilia.

Le pew
Pracownik
 Pytanie

Komu się opłaca pracować po zmianach ? Jedynie pracownikom którzy są w firmie od lat i maja fajną podstawę, dzięki podwyżkom + pracują w wielkim centrum handlowym i coś jeszcze uciułają z premii. Wtedy to jeszcze ma sens.. Play po zmianach jest dramatem, nawet nie chce sie rozpisywać każdy wie jak to wygląda. Prośba do Rks wiecej szacunku do pracowników bo bez Nas nie ma Was. To nie jest Wasz prywatny (usunięte przez administratora)

LePew?
Pracownik
@Le pew

Po jakich zmianach.

Były pracownik
Były pracownik
@Le pew

Jak podstawowym wskaźnikiem jest internet stacjonarny to jest ciężki temat. Co z tego, że sprzedaż jak Ci się część nie zainstaluje. Terminy mogą być na następny miesiąc. Przychodzi koniec miesiąca, ale np 2 internety instalują się w następnym miesiącu. I chcąc nie chcąc piszesz na znajomych te 2.Jak coś pójdzie nie tak to masz w razie czego. To jest chore i tyle. Teraz jak już mam inną pracę to nie mogę się nadziwić jaki człowiek był głupi,że się na to zgadzał

Maja
Pracownik
@Były pracownik

Masz inna prace ale dalej wchodzisz i obrazasz Nas pracujacych. Czas zrobic krok i odciac pempowine. Chyba ze jestes przekonany ze e internecie warto opluwac innych.

Rezyser
Pracownik
@Były pracownik

Teraz Marian masz prace, podstawe i premie i nic nie musisz robic. Wystarczy ze przyjdziesz na 10.Szacun.

Aggie
Były pracownik
@Le pew

To patologiczne miejsce pracy, techniki nie mające nic wspólnego ze sprzedażą. Takie zachowania są akceptowane. Sama doświadczałam złego traktowania, więc w mojej opinii odradzam to miejsce pracy. HR nie ma nic do powiedzenia.

Były pracownik
Były pracownik

Niestety większość pracowników te różne zachowania przyjmuje jak naturalne i nie widzi w tym nic złego. Temu załącza owu, innemu wcisną 20ke.Jeszcze innemu zawyża i wrzuca 360 albo tv. Norma.

Mmm
Były pracownik
@Aggie

Też miałam tak, odradzam. Generalnie atmosfera bardzo nerwowa.

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 180.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 139, z czego 17 to opinie pozytywne, 80 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

P4 Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 555 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
P4 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii