@kolega to możesz skoro już poruszyłęś ten temat to odpisz może proszę jak w szczegółach przedstawia się ten system premiowy? mnie interesuje stanowisko Analityk Biznesowy i Systemowy bo widzę ogłoszenie jest
@ Darek112 - no to super, jak uda ci się tam dostać, to koneicznie napisz po jakims czasie swoje wrażenia
Pójdę na tą rozmowę.Spróbuję i a jak mnie przyjmą- zobaczę jak tak naprawdę tam jest.Może da się przeżyć
Pójdę na tą rozmowę.Spróbuję i a jak mnie przyjmą- zobaczę jak tak naprawdę tam jest.Może da się przeżyć
Aplikowałem do nich na stanowisko Konsultant ds.Utrzymania Klienta Zadzwonili,idę na rozmowę w przyszłym tygodniu.Przyznam,że trochę przerażają mnie te negatywne opinie na temat tej firmy.Jednak gdy to wszystko analizuje,z drugiej strony naprawdę dużą zaletą jest fakt że dają umowe o pracę + ubezpieczenie zdrowotne. Spróbuję i pójdę na tą rozmowę kwalifikacyjną.Jak mnie przyjmą to idę na całość bo nie mam nic do stracenia a nie chce polegać tylko na samych opiniach przeczytanych na internecie ....
W NC pracowałam ponad rok i nie mogę złego słowa powiedzieć na temat pracodawcy,ewentualnie kwestia ofertowania Klientów gdzie faktycznie w większości przypadków nie mozna zaproponować mu czegoś ciekawszego. Bardzo dobrze wspominam przygodę z ITI w Krakowie. Zaczynając od szkoleń są to świetnie przygotowane osoby z genialnym podejściem do potencjalnego pracownika, jest to firma gdzie pewną zmianą jest zmiana, więc co jakiś czas potrzebne są szkolenia w trakcie pracy, czasami kilkugodzinne niekiedy jak np osób które jakiś czas pracują szkolenia techniczne tygodniowe. Po szkoleniu każdy czuje się zestresowany i myśli,że nie podoła ale każdy da rade :) tym bardziej, że Kierownicy zawsze sa skłonni do pomocy,poza tym każdy pracownik na bieżąco ma dostep do wszystkich informacji, instrukcji działania .Kwestia kasy, jesli ktoś chce zarobić to zarobi, plany poczatkowo wydają się bardzo wysokie, potem każdy przekonuje się,że spokojnie jeśli pracuję tak jak powinien to je wyrobi, często grubo ponad plan, co też przez firmę, Kierowników jest doceniane :) Benefity to też mocna strona NC, każdy pracownik ma możiwośc otrzymania karty multisport i dostępu do bardzo dobrej opieki medycznej. Ludzie :) na pewno zalezy od miejsca pracy, natomiast ja w Krakowie w BOK-u miałam przyjemność poznac przesympatyczne ciekawe osobowości,osoby zawsze skłonnych do pomocy,więc atmosfera jak najbardziej na tak. No i Kierownicy, Kierownik dla swojej grupy ściągnie gwiazdkę z nieba, jeśli coś jest nie tak to spokojnie nakieruje, wytłumaczy i powie jak działać i przede wszystkim zmotywuje. Pozdrawiam cały skład Pracowników z Conrada i gorąco polecam pracę w tej Firmie! :)
Pracowałem w nc+ na Poloneza przez kilka miesięcy na lojalizacji. Kasa? Wyrabiam cel na max pułap i wypłaty netto koło 3 tys, za taką sprzedaż to jest mało. Przeszedłem do cyfrowego polsatu na działalność i tutaj przy tej samej liczbie godzin ok 1,5 tys więcej na rękę, no ale nie oszukujmy się że minusem jest samozatrudnienie. Ogromnym minusem nc jest atmosfera , większość kierowników jest w miarę ok ale np Joanna z jolalizacji to pomyłka że ta osoba jest na tym stanowisku, podchodzę do niej z problemem a w odpowiedzi słyszę "no kur*a" z pretensje i jeszcze ze się do niej podeszlo. Niesprawiedliwe są szkolenia wstępne, jeden test źle napiszesz i z miejsca odpalasz, oczywiście nie płacą wtedy za te h. Plusem jest dobre szkolenie sprzedażowe no i możliwość dorobienia na nadgodzinach. Ogolnie trochę za mała kasa dla dobrych sprzedawców no i 1/3 kiero robi łaskę że w ogóle tam siedzi, można powiedzieć że nawet delikatny mobbing.
(usunięte przez administratora)
Ta opinia jest:
instytucja niezależna po zapoznaniu się ze skryptem jest pewna że... no właśnie ale to jeszcze tajemnica.
nstytucja niezależna po zapoznaniu się ze skryptem jest pewna że... no właśnie ale to jeszcze tajemnica.
Poloneza..warszawa no właśnie..W/g moich obserwacji myślę że nie jest tam tak źle. Jednak sam system testów od których zależy to czy przejdziesz szkolenie czy nie sprawia że NC+ umiera już śmiercią naturalną,bowiem brak kilu % nie powinien dyskwalifikować kandydata. Testy te nie mają żadnego odzwierciedlenia w umiejętnościach i potencjale jakie przyszły pracownik posiada i jakie standardy mógłby wnieść do firmy,są tworzone przez ludzi którzy wykazują niepełną przydatność do pracy na zajmowanym stanowisku. Ocena przyszłych pracowników jest mylna i polega w pewnym sensie na oszustwie,dlatego potrzebny jest audyt tych negatywnych praktyk i tak też się stanie. Myślę że osoby którym najbardziej zależy na utrzymaniu wizerunku poważnie się zastanowią nad dalszym wizerunkiem firmy. Do wiadomości: ITI Neovision -Aldona Wejchert -Maiusz Walter -Bruno Valsangiacomo -Wojciech Kostrzewa -Instytucja odpowiedzialna za zapobieganie w/w patologiom. Pozdrawiam D.Z
byłem niedawno na takiej rozmowie i nikt mi nic nie mówił że mam oś zwracać za szklenie wręcz odwrotnie jeśli zdam egzamin przy pierwszej wypłacie dostanę 800zł. czytając wasze cenne uwagi i już wiem że nadal nic nie wiem, a wręcz wiem mniej niż przed lekturą waszych opinii, trudno podjąć decyzję, zainteresowałem się bo; mieszkam tak blisko że mogę pieszo chodzić, i na stres jestem odporny, przeraża mnie grafik niezależny ode mnie i te premie czy są realne czy nie bo podstawa 2500 to raczej głodówka.
(usunięte przez administratora)
Ta opinia jest:
Tak to prawda, jak zrezygnujesz w trakcie trzeba zapłacić karę 1000zł Chyba, że nie zdasz egzaminu to sami ci podziękują i nic nie musisz zwracać
Czy to prawda, że jeśli odejdę w trakcie szkolenia muszę im zwracać 1000zł??
W trakcie szkolenia nie. Zwrot kosztów za szkolenie jest wtedy, gdy rozwiążesz umowę trakcie okresu próbnego umowy o pracę. Jeśli rezygnujesz po okresie próbnym nic nie zwracasz , a nawet jeśli rezygnujesz w trakcie to koszt maleje wprost proporcjonalnie do przepracowanych dni....
Przepracowałam w ITI prawie 2 lata, najpierw w dziale lojalizacji a potem retencji. Mogę tylko powiedzieć, że gdyby nie ludzie to już dawno bym zrezygnowała. W dziale utrzymania atmosfera jest napięta, cele wysokie, ale premie również. Dobry Kt, może zarobić około 3000zł premii miesięcznie a jeżeli chodzi o podstawy to od kopa dają 2000zł więc źle finansowo się nie wychodzi. Dodatkowo są bonusy czyli TOP 100, jeżeli w danym miesiącu dostaniesz się do setki najlepszych to podwajają ci premię. Niestety to wszystko jest okupione wysiłkiem psychicznym, klienci są coraz gorsi, oferty na TV również, często kt, ma związane ręce, bo nie jest w stanie zaproponować już lepszej oferty niż ma klient. Poza tym kierownicy... wolałabym tego tematu nie poruszać, ale chyba muszę, w 90% to ludzie nie znający się na niczym, a w przypadku działu utrzymania, to już chyba zwykli psychole. Presja jaką wywierają na pracownika jest chora, notatki służbowe to ich ulubiona forma komunikacji, a trzymanie się procedur które są chyba najdurniejsze na świecie jest kwintesencją ich istnienia. Niektórzy za punkt honoru postawili sobie, że ich pracownicy nigdy nie będą zmotywowani. Smutne jest to, że "góra" się na to zgadza i nikt nie reaguje. Mimo, że kasa jest niezła, to mam wątpliwości czy jest to gra warta świeczki. Jeżeli chcecie poczuć się jak nic nie warty śmieć, i zapomnieliście co to godność to polecam.
Jeśli chodzi o pracę w Biurze Obsługi Klient nc+ w Krakowie na ul.J.Conrada to możecie mi powiedzieć jak wygląda tam kwestia zarobków,pracy i samej atmosfery??? Planuje tam wysłać moje cv ale z tego co czytałem to panuje tam bardzo duży mobbing.I to mnie właśnie trochę odstrasza :-/
Grupa ITI coraz bardziej się rozpada, jedną z jej podmiotów było kiedyś ITI Neovision, czyli telewizja n. Po fuzji została nazwa, ale większościowym udziałowcem jest grupa Canal+ A co do pracy - z opisów i relacji tych, którzy zostali wnioskuję, że w zależności od tego jak dużo jest roboty i chętnych do pracy warunki dla nowych ulegają zmianie. Ważniejsze pytanie- ile realnie da się zarobić na skillu 1 i 2 dziś?
(usunięte przez administratora)
Ta opinia jest:
ITI jest właścicielem nc+
Czy ktoś z was wie ile może zarobic pracownik szkoleń na Poloneza ...?
a na odchodne ani cześć, ani dzięki, ani pocałuj mnie w (usunięte przez administratora) Byłoby okej, na prawdę, wiadomo psychicznie czasem człowiek wymięka, ale jak liderzy, którzy mają dać Ci tą opiekę i pomoc traktują Cię jak (usunięte przez administratora) to się nie chce tam przychodzić, poza tym kogo motywuje siedzenie za 7,50 (jak nie masz legitymacji). Żenada po prostu. Organizacja taka, że polituj się Boże, ale cóż, my jesteśmy tylko pracownikami, przecież to oni ustalają zasady to my możemy sobie narzekać, a i tak nic z tym nie zrobią.
Pracowałam w zewnętrznym Call Center nc+ w Warszawie. Przepracowałam "aż" 2 miesiące na dziale Obsługi Klienta TNK. Ja akurat rozmowy rekrutacyjnej nie miałam (z polecenia byłam, to juz inna historia). Szkolenie trwało 3 dni, ale muszę potwierdzić, że nawet w tnk wyglądało to tak, że całe szkolenie polegało na naukach sprzedaży, czym się różni post paid od migracji itp, a z OBŚŁUGI TECHNICZNEJ na której byłam dostałam listę dekoderów, które obsługujemy- jak resetowac, jak karte wlozyc poprawnie, no i sprawdzenie siły i jakości. Chcesz wiedzieć jak np naprawić dekoder, który cały czas zapętla testowanie? MACIE BAZE WIEDZY. Chcesz wiedzieć jak pomóc klientowi poprawnie ustawić konfiguracje anteny? BAZA WIEDZY. Na początku miałam wielki stres, ponieważ to była moja pierwsza praca na słuchawce, a nie wiedziałam kompletnie nic, w końcu egzamin zdawałam z tematów sprzedażowych. Najgorsze było, gdy ktoś miał jakiś problem, a ja nie wiedziałam nawet o czym on mówi. Nie raz na początku słyszałam o swoim braku kompetencji, ale co ja mogłam, jak musiałam wszystko przyswajać w czasie pracy, bo ogólnego dostępu do tego portalu nie ma. Niestety, tak to by zajęło mi tydzień,a nawet mniej, a nie parę tygodni. Za szkolenie miałam dostać pieniądze - ani widu ani słychu. Nie wspomnę już, że zaczęłam pracować w połowie grudnia, zaraz święta, a ja się dowiedziałam, że albo muszę przepracować wszystkie dni świąteczne, albo sylwester i nowy rok. Ogólnie dostawałam 10zł (9zł na rekę, bo legitymacja uczniowska) przy czym żeby nie było, że się ktoś burzy, że w święta musi pracować mówili, że dostaje się 5zł brutto więcej, słowa na wiatr, przesiedziałam 1 i 2 dzień świąt po 8/10h, z połączeniem wpadającym raz na 40min. Wiadomo, że szczęśliwa nie byłam, że muszę tam siedzieć w dni ogólnie nie pracujące, ale BOK pracuje CAŁY ROK I 7 DNI W TYG OD 8-22, po czym po świętach gdzie w grafiku sylwka i nowy rok miałam wolny, zostałam poinformowana przez INNEGO KONSULTANTA, że jak mam 3 dni w grafiku świąteczne (1,2 dzien swiat i nowy rok) to dopiero dostaje te 5zł za godzine więcej, szkoda, że w święta mi Lider mówił, że mogę siedzieć i 5h dłużej, bo to MOJE 5zł to wypłaty, rzeczywiście moje skoro ich również nie otrzymałam. Grafik ustalany na cały miesiąc z góry, przy czym była to umowa zlecenie, a cieli za wszystko. Wyszła sytuacja, że miałam zwolnienie na pierwszy tydzień z powodu choroby, więc ominęłam niektóre egzaminy w szkole i jako, że w dni szkolne pracowałam 8-14 to jak mialam egzain na 11 to nie miałam jak przyjść, bo jeszcze musiałam się uczyć, bo czasu nie miałam na nic, dojechać itp. Po dwóch dniach egzaminów dostałam od lidera wielki problem, że ALBO PRACA ALBO SZKOŁA i już -200zł do wypłaty, bo nieusprawiedliwione (musiałam załatwiać w szkolę, że byłam na tych egzaminach żeby mi ich nie zabierali). Przysługiwało nam 10min przerwy na każdą godzinę, spóźnisz się już niecałą minute -10zł. Spóźnisz się do pracy -50zł. Rozumiem regulamin, ale bez przesady, że muszę złożyć dyspozycje na miesiąc z góry, a nagle wychodzi coś na co nie mam wpływu i jest możliwość tylko i wyłącznie zamiany, a niekiedy chętnych nie było... 1 liderka tylko nie robiła mi problemu, że jej zawracam głowę, bo czegoś nie wiem, drugi potrafił mi cisnąć w twarz, że jestem głupia i zadawał głupie pytania czy jestem blondynką po czym, gdy podchodził ogarnąć mi coś z kompem sam drapał się po głowie. Nie dość, że gnoili Cię ludzie na samym wstępie, że muszą czekać, nikt nie odbiera, bo kolejka 70 osób, a nas na obsłudze w tym momencie 6 osób. Nie wspomne, że na początku było, że 50% weekendów w miesiącu masz przepracować, starałam się o jeden cały weekend wolny przez bite dwa miesiące to nagle dostałam opier***, że CZEGO JA NIE ROZUMIEM 50% WEEKENDÓW MA BYC PRZEPRACOWANE i nagle nowy regulamin, że na dwa dni w weekendzie jeden musi byc pracujący, szkoda tylko, że niektórzy mieli normalnie i trzy dni pod rząd pt-sob-niedz, ale dobra, w końcu wcale wszyscy nie byliśmy konsultantami na tym samym poziomie tylko jeden robił umowy, a drugi nie, ja zaliczałam się do tych drugich, bo w końcu byłam na obsłudze to nagle się dowiedziałam, że muszę zrobić 30 w tym miesiącu, muszę i tyle. Udało mi się zrobić 29, nic z tego nie dostałam, bo minimum 30 żeby dostać premie, która jest zależna od Twojego dispo, a jako, że jakoś miałam na początku miesiąca ponad 7% dostałabym z każdej umowy 50gr. BOGACTWO. Nie ma kolejki od jakiegoś czasu na tnk, bo nagle nic nie wyłączył nc+? A co tam, włączą Ci wychodzące połączenia, które wpadają automatycznie i co z tego, że jeden numer potrafił wpaść parę razy dziennie.. Ale ciśnijcie i migrujcie. A i czekałam na stanowisko 2 miesiące. Ogólnie lubiłam tę robotę, wiadomo były gorsze dni, ale tak to było śmiesznie, szkoda tylko, że wszystko psuły warunki takie, a nie inne i chamstwo liderów i wielkiego mi Pana Managera, który dał mi wypowiedzenie, bo miał takie widzi misie, gdzie dzień wcześniej podpisał ze mną umowę, a na odchodzne nawe
Byłem kilka dni temu na rozmowie na Poloneza. Rzeczywiście po 7 dniach roboczych szkolenia od razu dają umowę o pracę na 3-miesiące. Ogłoszenie dotyczyło pracy jako Obsługa Klienta ale po rozmowie zaproponowano mi stanowisko ds. przedłużania umów. Jeśli nie przepracuje się pełnego pierwszego miesiąca to zwraca się całość za szkolenie. Jeśli Dwóch miesięcy to 2/3. Jeśli się zrezygnuje w trzecim miesiącu to 1/3. Podstawa to 2500 brutto. Ciągle się waham czy iść. Pracowałem w Business partner Group na słuchawce ale tam się było zmuszanym do agresywnej sprzedaży co mnie brzydziło i zrezygnowałem.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 7 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.