Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Zamek Sp.j. Agencja Ochrony?
Pracownicy stanowią dla firmy wyłącznie materiał do zapchania dziur kadrowych. Niezaleznie od tego czy pracownik wykonuje swoją pracę dobrze czy zupelnie olewa swoje obowiazki - stoi zatrudniony. Już nie wspomnę o komunistycznym i seksistowskim podejściu do ubioru - panowie samowolka, a panie wyłącznie rygorystycznie w spódnicach i białych koszulach! W XXI wieku! Firma nie gwarantuje rowniez żadnych szkoleń pozwalających na komfort pracy w instytucji kultury. Ogólny chaos
szkoleń dotyczących obiektów, wystaw, które się ochrania, samej instytucji, podstawowych informacji o które może pytać klient. skoro tak ważne są opinie klientów, to warto zadbać o to żeby pracownik nie musiał odpowiadać nie wiem. Może dowiedzieć się sam, ale nikt mu za to nie zapłaci. No i podstawowe szkolenia z obsługi klienta - wielu pracowników nie ma pojęcia o tym jak zwracać się do klientów merytorycznie i z kulturą osobistą, nie zna żadnego obcego języka, a nie sprawdza się tego przy zatrudnieniu! :D A skargi się sypią! Ochrona to też stanowisko do pracy z ludźmi, a mówimy o pracy w instytucji kultury! samo stanie nie wystarczy
zdecydujcie się jakie stanowiska obsługujecie - pracownik nie jest wyszkolony ani do ochrony ani do obsługi klienta