Witam! Zanim zapytam o płacę chciałbym się dowiedzieć jaki jest zakres obowiązków na customer service ? Co konkretnie w QA jest do wykonania w czasie 8 godzin? ... no i za jakie pieniądze ? Pzdr Wacław
Hej. Hiszpański na poziomie C1, angielski B2. Pytanie konkretnie do HR, bo widzę, że się udziela. Ile można liczyć na rękę? Myślę nad aplikowaniem.
Od 5.5 na rękę, bo aktualnie 4.5 już mam. Doświadczenie jako content analyst. 10 miesięcy stałego kontaktu z natywnymi użytkownikami w piśmie i mowie. Poza tym trenuje nowych pracowników i pokazuje im projekt. Próbować?
Minęły trzy miesiące odkąd to pisałeś i w sumie zastanawiam się czy ostatecznie spróbowałeś?
Możliwości rozwoju są stwierdzone że niby od roku można być lead agent jeśli startujesz od customer service. Jak to jest w praktyce? raczej 2/3 ;) Jeśli chodzi o wynagrodzenie to nie przekroczy 5,000 zł jeśli znasz np, polski i angielski. Praca monotonia ale problemy klientów często inne. Długi trening ale na callach będzie bardzo inaczej. Trzeba się tam spinać i przyswoić jak najwięcej informacji jak najwcześniej. Benefity są całkiem przyzwoite. Polecam ale trzeba być wytrwałym żeby pracować w call centre
Jakie są widełki dla nowo zatrudnionych w 2021? Chodzi mi o Customer Support z angielskim? Czy 5500-6500 brutto jest możliwe?
Nie wiem, jakie wynagrodzenia są w Qatar Airways, może zależą głównie od doświadczenia? Czy składałeś już do firmy swoje CV, czy dopiero planujesz to zrobić? Jeśli bierzesz udział w rekrutacji, to napisz proszę, jak ona wygląda. Czy kandydaci mają do wykonania jakieś zadanie?