Pracowałam tam prawie 2 lata - kolejny rok leczyłam się z depresji. To miejsce jest straszne. (usunięte przez administratora)przez innych pracowników (!!!!) na porządku dziennym. HR Zuzanna nie robi sobie z tego nic, proponuje żeby osoba mobbingowana przyjęła przeprosiny. Liczenie sekund przerw, licznik włączało się nawet na siku! Liderzy to nieroby, którzy siedzieli z nogami na biurki i mieli absolutnie wszystko w du..pie. Klienci wyzywają Cię przez telefon a Ty musisz tego słuchać i być miłym inaczej dostajesz pisemne ostrzeżenia, które mogą prowadzić do zwolnienia dyscyplinarnego. Przez cały COVID praca była jedynie z biura, nie było opcji pracy zdalnej w związku z czym ludzie chorowali a management udawał, że nic się nie dzieje. Jak zapytałam o możliwość pracy zdalnej, bo mieszkałam z rodzicami i nie chciałam ich zarazić to zaproponowali mi L4 płatne 80%. Kwarantanna też była płatna 80%. Co miesiąc słuchają Twoich rozmów twierdząc, że są wybierane losowo i JAKIMŚ CUDEM zawsze trafili na złe żeby obniżyć Twoją ocenę pracy. Dla nich pracownicy to nie ludzie, tylko numerki i wykresy. Leaderów nie obchodzi to, że pracownik jest zmęczony, wypalony, niezmotywowany - ma robić i nie zadawać pytań. Praca w święta i weekendy do późnych godzin. Wzięcie urlopu czy zmiana godzin pracy graniczyła z cudem. Polityki i regulaminy, których nikt nie rozumiał, nie wolno było z nimi dyskutować. W którymś momencie był zakaz wysyłania maili. Oprócz tego Duty Desk, którego hobby jest czytanie tego co masz na ekranie i czytanie Twoich prywatnych wiadomości. TRZYMAĆ SIĘ Z TEGO MIEJSCA JAK NAJDALEJ, jeżeli Wam zdrowie i życie miłe.
Droga Pani...no wlasnie ,nie wiem do kogo mam sie odniesc, gdyz sie Pani nie podpisala. Bardzo chetnie wyjasnie kazdy temat, ktory zostal opisany i odniose sie do niego w kwestii czy opinia jest prawdziwa czy tez nie ,natomiast gdy nie wiem z kim pisze bedzie to ciezkie :) Pozdrawiam
Pracowałam tam prawie 2 lata - kolejny rok leczyłam się z depresji. To miejsce jest straszne. (usunięte przez administratora)przez innych pracowników (!!!!) na porządku dziennym. HR Zuzanna nie robi sobie z tego nic, proponuje żeby osoba mobbingowana przyjęła przeprosiny. Liczenie sekund przerw, licznik włączało się nawet na siku! Liderzy to nieroby, którzy siedzieli z nogami na biurki i mieli absolutnie wszystko w du..pie. Klienci wyzywają Cię przez telefon a Ty musisz tego słuchać i być miłym inaczej dostajesz pisemne ostrzeżenia, które mogą prowadzić do zwolnienia dyscyplinarnego. Przez cały COVID praca była jedynie z biura, nie było opcji pracy zdalnej w związku z czym ludzie chorowali a management udawał, że nic się nie dzieje. Jak zapytałam o możliwość pracy zdalnej, bo mieszkałam z rodzicami i nie chciałam ich zarazić to zaproponowali mi L4 płatne 80%. Kwarantanna też była płatna 80%. Co miesiąc słuchają Twoich rozmów twierdząc, że są wybierane losowo i JAKIMŚ CUDEM zawsze trafili na złe żeby obniżyć Twoją ocenę pracy. Dla nich pracownicy to nie ludzie, tylko numerki i wykresy. Leaderów nie obchodzi to, że pracownik jest zmęczony, wypalony, niezmotywowany - ma robić i nie zadawać pytań. Praca w święta i weekendy do późnych godzin. Wzięcie urlopu czy zmiana godzin pracy graniczyła z cudem. Polityki i regulaminy, których nikt nie rozumiał, nie wolno było z nimi dyskutować. W którymś momencie był zakaz wysyłania maili. Oprócz tego Duty Desk, którego hobby jest czytanie tego co masz na ekranie i czytanie Twoich prywatnych wiadomości. TRZYMAĆ SIĘ Z TEGO MIEJSCA JAK NAJDALEJ, jeżeli Wam zdrowie i życie miłe.
Droga Pani...no wlasnie ,nie wiem do kogo mam sie odniesc, gdyz sie Pani nie podpisala. Bardzo chetnie wyjasnie kazdy temat, ktory zostal opisany i odniose sie do niego w kwestii czy opinia jest prawdziwa czy tez nie ,natomiast gdy nie wiem z kim pisze bedzie to ciezkie :) Pozdrawiam
Witam! Zanim zapytam o płacę chciałbym się dowiedzieć jaki jest zakres obowiązków na customer service ? Co konkretnie w QA jest do wykonania w czasie 8 godzin? ... no i za jakie pieniądze ? Pzdr Wacław
Hej. Hiszpański na poziomie C1, angielski B2. Pytanie konkretnie do HR, bo widzę, że się udziela. Ile można liczyć na rękę? Myślę nad aplikowaniem.
Od 5.5 na rękę, bo aktualnie 4.5 już mam. Doświadczenie jako content analyst. 10 miesięcy stałego kontaktu z natywnymi użytkownikami w piśmie i mowie. Poza tym trenuje nowych pracowników i pokazuje im projekt. Próbować?
Minęły trzy miesiące odkąd to pisałeś i w sumie zastanawiam się czy ostatecznie spróbowałeś?
Still shocked at the incompetence of the company's employees in terms of employment. Send an offer and then withdraw it because there are problems with the documents. (Consulted with 2 independent lawyers, all the paperwork is fine.) Thanks to this situation, after accepting the offer, I naturally sent rejections to all other potential employers. I ended up with nothing and a lot of wasted time. At the end they wished me "Thank you very much for taking part in our recruitment process and we wish you all the best in your career! " Sounds like a mockery.


zarobki - pierwszy miesiac szkolenia, poczatek pracy 3500 brutto, po szkoleniu 3900 brutto.Dodatkowy jezyk europejski ( z wylaczeniem angielskiego i polskiego) 500 zl brutto - 4400zl brutto.Za kazdy inny dodatkowy plus 250 zl brutto.Odliczaja od tego jakies 28% na skladki itd.Nie wiem to dokladnie wychodzi.
Cześć @bn, czy dalej tam pracujesz? Domyślam się, że stawki na przełomie tych kilku lat poszły w górę? Po jakim czasie od rozmowy rekrutacyjnej dostałeś informację o zatrudnieniu?
Obecne zarobki plus minus 6600 -7000 brutto podstawy na entry level plus spore dodatki za znajomość języków obcych
Możliwości rozwoju są stwierdzone że niby od roku można być lead agent jeśli startujesz od customer service. Jak to jest w praktyce? raczej 2/3 ;) Jeśli chodzi o wynagrodzenie to nie przekroczy 5,000 zł jeśli znasz np, polski i angielski. Praca monotonia ale problemy klientów często inne. Długi trening ale na callach będzie bardzo inaczej. Trzeba się tam spinać i przyswoić jak najwięcej informacji jak najwcześniej. Benefity są całkiem przyzwoite. Polecam ale trzeba być wytrwałym żeby pracować w call centre
Aplikacja złożona na stronie Qatar stanowisko Customer Support with English, po paru dniach telefon od pani Zuzanny z HR , krótka rozmowa przeze telefon w języku polskim i angielskim , umówienie się na rozmowę w siedzibie, na dzień dobry 30min test z języka angielskiego i wiedzy na temat produktów i usług, później rozmowa z panią z HR i TL , generalnie standardowa rozmowa dlaczego my dlaczego ty? itd, rozmowa po polsku i po angielsku , generalnie jak na tak duża firmę i tak duże wymagania to panie miały angielski bardziej na poziomie szkoły , TL na rynek UK(chyba Monika) zadaje pytania łamanym angielskim cały czas stresując się i trzęsąc noga tak ze stół się trzęsie, generalnie pani Zuzanna z HR super pozytywna jednak tak zwana Team Leader na UK to hmm jak to ująć żeby nie być niegrzecznym hm, pani nie lubi ludzi ambitnych i szukających kariery, bardzo negatywna postawa i brak profesjonalizmu , na pytanie po jakim czasie można liczyć na awans tak zwana TL przerywa w pol zdania pani z HR i stwierdza ze 12 miesięcy to minimum jednak ona nie zatwierdzi takiej kandydatury, jednym słowem żenada, ja bym ta TL wywalił bo tylko psuje reputacje firmie, sami obiecują ze dadzą znać w przeciągu tygodnia czy pozytywna czy negatywna odpowiedz z ich strony , jednak brak telefonu i dopiero po prawie miesiącu można się na stronie Qatar dowiedzieć czy się dostało prace czy nie, słyszałem o takich zachowaniach tej firmy jednak myślałem ze to tylko żarty kogoś kto nie chciał już tam pracować, generalnie to gdyby nie tak zwana pani Team Leader bez doświadczenia i kultury to pewnie wszystko byłoby ok, aczkolwiek skoro już maja na pokładzie takową osobę to niestety zasługują na takia opinie . Kasa tez nie Jakiś szał wydaje mi się ze jak na taka prace to w sklepie zapłacą tyle samo i bez obsługiwania rynków zagranicznych.
Cześć @Amanda, zdradzisz jaką propozycję wynagrodzenia otrzymałaś na rozmowie kwalifikacyjnej? Jeżeli możesz, powiedz również czy znasz kogoś z pracowników firmy? Chciałabym dowiedzieć się więcej na temat atmosfery panującej w Qatar Airways.
Ponad trzy tysiące to całkiem niezła pensja. Prócz premii za dodatkowe języki są też premie uznaniowe albo frekwencyjne?
Dzień dobry Panie Armando , właśnie natrafiłam na Pana komentarz i chciałabym sprostować. Po pierwsze nie przypominam sobie takiej rozmowy rekrutacyjnej i wątpię by tak ona wyglądała ponieważ ze swojej strony (HR) dokładam wszelkich staran by wszyscy nasi TLs byli na bieżąco szkoleni jeśli chodzi o tematy rekrutacyjne. Rozmowy z nami odbywają się zawsze w bardzo miłej atmosferze, bo dlaczego miałoby być inaczej ? Nie przypominam sobie żadnych dziwnych zachowań ze strony TL podczas rozmow w których ja brałam udział. Ani żadnej presji ani stresu. A testy „ na dzień dobry”zdarzają się na drugim etapie to fakt - jest to związane z tym, iz musimy sprawdzić czy dany kandydat posiada kompetencje niezbędne na tym konkretnym stanowisku. Po drugie - jeśli chodzi o kwestie awansowe - awans w naszej firmie jest jak najbardziej możliwy i umożliwiamy go wszystkim pracownikom natomiast według naszej wewnętrznej policy pierwszy awans jest możliwy po 12 miesiącach odbytych na tzn entry level. Także tutaj dobrze Pan zapamiętał ale troszkę przeinaczył informacje bądź nie zrozumiał co mamy na myśli . Te 12 miesięcy to czas aby nowa osoba zapoznała się z nasza firma , nauczyła pracy z systemem linii lotniczych, wdrożyła we wszystkie procedury. Proszę mi wierzyć lub nie ale te 12 miesięcy to wcale nie jest tak dużo czasu aby wszystkiego się nauczyć. Po 12 miesiącach można spokojnie aplikować na pozycje otwarte w naszym biurze oraz na inne otwarte pozycje w organizacji ogółem ( można więc aplikować do wszystkich placówek QR a nie tylko u nas). Nigdy nie spotkałam się z blokada awansu jeśli nie było ku temu jasnych przesłanek - nagana w aktach , zły performance itp. Chciałabym podkreślić ze 99% awansów u nas w biurze to awanse wewnętrzne co oznacza ze skupiamy się na rozwoju wewnętrznych talentow w firmie. Jeśli długo czekał Pan na odpowiedz to bardzo przepraszam ze strony działu HR , nie wiem kiedy dokładnie brał Pan udział w procesie i jaki to był proces ale być może był on rozciągnięty w czasie co się niestety czasami zdarza. Pozdrawiam serdecznie i życze powodzenia w dalszej karierze :)
Jakie są widełki dla nowo zatrudnionych w 2021? Chodzi mi o Customer Support z angielskim? Czy 5500-6500 brutto jest możliwe?
Nie wiem, jakie wynagrodzenia są w Qatar Airways, może zależą głównie od doświadczenia? Czy składałeś już do firmy swoje CV, czy dopiero planujesz to zrobić? Jeśli bierzesz udział w rekrutacji, to napisz proszę, jak ona wygląda. Czy kandydaci mają do wykonania jakieś zadanie?
Nie polecam, najgorsza praca w moim życiu, bardzo słabe zarządzanie i złe warunki pracy.
W zasadzie to prawie wszystko. Jedynym plusem jest zgrany zespół, fajni koledzy, ale z nimi zazwyczaj masz tylko się przywitać rano i to tyle. Bo przez 8h tylko będziesz siedział i odbierał telefony, między poprzednim a kolejnym callem masz dosłownie kilka sekund, a każde dodatkowe sekundy będą uważnie sprawdzane i pilnowane przez liderów. Nie starczy czasu nawet obiadu zjeść, a czas spędzony w łazience też oczywiście jest sprawdzany. Czasem nawet patrzą czy idziesz prosto do łazienki, czy skręciłeś nie w złą stronę i np idziesz sobie wody wziąć. Bardzo słaby trening, połowa ludzi odchodzi z pracy po pierwszym dniu od razu po zakończeniu treningu. Jest rzeczą oczywistą że jako nowy agent nie wszystko będziesz wiedział i potrzebujesz więcej czasu na każdego calla. Ale o pomoc leadów to trzeba czasem wręcz błagać. Na dodatek są jakieś tabelki produktywności oceny i rankingi. Jak zostaniesz najlepszym agentem w miesiącu to za to dostaniesz ... nic. Nie chodzi tu nawet o kasę (chociaż premie za b.dobre wykonanie tak ciężkiej pracy nie zaszkodziły, zwłaszcza że pensje nie są jakoś zdumiewająco wysokie), ale nawet słowa podziękowania możesz nie usłyszeć. Totalne niewolnictwo i żadnego wsparcia. Chowanie się w łazience podczas przerw żeby się popłakać jest na porządku dziennym. Ludzie tam naprawdę potrzebują mieć mocną psychikę, jak w każdym innym call centre, ale to centrum dostało by Oscara...
Na stronie Qatar obiecuje nieograniczone mozliwości rozwoju pracowników i brzmi to pięknie, ale... no własne, jak to jest w rzeczywistości?
Pracowalam dla QA 3 lata, na poczatlku byla super atmosfera and z biegiem lat niestety wszystko sie posypalo gdyz zmienili sie managerowie. Osoby te nie maja pojecia jak zarzadzac taka firma. Pracownicy, ktorzy byli przyjeci tylko z jezykiem angielskim i polskim byli najbardziej poszkodowani gdyz nie dostaja zadnego dodatku jezykowego i samej podstawy po podatku otrzymuja 2700 zl co jak na taka firme jest znaczaco za malo. Po roku czasu dostaje sie tylko i wylacznie jedna podwyzke, ktora wynosi 250zl brutto. Osoby pracujace na UK markecie pracuja najgorsze godziny, od 10:45 do 19:00 ale nigdy nie wychodzi sie o czasie gdyz trzeba wyczyscic kolejke z telefonow, czasami o godzinie 19:00 bylo jeszcze 10 lub wiecej telefonow, ktore trzeba bylo odebrac. QA nie oferuje ubezpieczenia na zycie, co jest zalosne. Wspolpracuja z ENEL-MED ktory jest beznadziejny. Ogolnie ludzie nie sa doceniani, za dobre osiagniecia agenci dostawali bony 50zl np. do TESCO co teraz juz nie wchodzi w gre bo zrezygnowali z tego. Raz podczas mojej kadencji w QA byl bonus okolo 1000zl i to by bylo na tyle. Ogolonie mega wyzysk gdyz nie maja wystarczajacej ilosci pracownikow poniewaz z kazdym miesiacem odchodzi coraz wiecej ludzi. Ogolnie, nie polecilabym tego miejsca pracy nikomu!!!!! Jeszcze chce nawiazac do biletow lotniczych: sa tanie ale mozesz nie wsiasc na poklad jak nie ma miejsca, ktotko mowiac, masz bilet ale mozesz nie poleciec. Byly przypadki ze ludzie wracali do domu 5 dni bo nie bylo miejsca i w rezultacie kupywali bilety ONE WAY confirmed gdzie kosztowalo to tysiace. Ogolonie to nie jest 5* Airline.
Aplikacja złożona na stronie Qatar stanowisko Customer Support with English, po paru dniach telefon od pani Zuzanny z HR , krótka rozmowa przeze telefon w języku polskim i angielskim , umówienie się na rozmowę w siedzibie, na dzień dobry 30min test z języka angielskiego i wiedzy na temat produktów i usług, później rozmowa z panią z HR i TL , generalnie standardowa rozmowa dlaczego my dlaczego ty? itd, rozmowa po polsku i po angielsku , generalnie jak na tak duża firmę i tak duże wymagania to panie miały angielski bardziej na poziomie szkoły , TL na rynek UK(chyba Monika) zadaje pytania łamanym angielskim cały czas stresując się i trzęsąc noga tak ze stół się trzęsie, generalnie pani Zuzanna z HR super pozytywna jednak tak zwana Team Leader na UK to hmm jak to ująć żeby nie być niegrzecznym hm, pani nie lubi ludzi ambitnych i szukających kariery, bardzo negatywna postawa i brak profesjonalizmu , na pytanie po jakim czasie można liczyć na awans tak zwana TL przerywa w pol zdania pani z HR i stwierdza ze 12 miesięcy to minimum jednak ona nie zatwierdzi takiej kandydatury, jednym słowem żenada, ja bym ta TL wywalił bo tylko psuje reputacje firmie, sami obiecują ze dadzą znać w przeciągu tygodnia czy pozytywna czy negatywna odpowiedz z ich strony , jednak brak telefonu i dopiero po prawie miesiącu można się na stronie Qatar dowiedzieć czy się dostało prace czy nie, słyszałem o takich zachowaniach tej firmy jednak myślałem ze to tylko żarty kogoś kto nie chciał już tam pracować, generalnie to gdyby nie tak zwana pani Team Leader bez doświadczenia i kultury to pewnie wszystko byłoby ok, aczkolwiek skoro już maja na pokładzie takową osobę to niestety zasługują na takia opinie . Kasa tez nie Jakiś szał wydaje mi się ze jak na taka prace to w sklepie zapłacą tyle samo i bez obsługiwania rynków zagranicznych.
6000 PLN na rękę
Czy ktos moze mi odpowiedziec ile dostaje sie na reke jako pracownik customer service we Wroclawiu?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Qatar Airways?
Zobacz opinie na temat firmy Qatar Airways tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Qatar Airways?
Kandydaci do pracy w Qatar Airways napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.