To nie jest pozytywna opinia. Pierwsza, choć to kolejny, uciążliwy kontakt z kurierem z Niebuszewa (podpis nieczytelny, podobnie jak kod kuriera, nr tel 507 003 133, nr Rej ZS957FE). Domyślam się, że to nie jest łatwa praca, ale arogancja, niefrasobliwość i niedotrzymywanie słownych umów z pewnością w niej nie pomagają. Z tego powodu, kiedy tylko mogę, w formularzach wybieram każdą inną niż DPD firmę kurierską, niestety bywa jak teraz, że firma, z której usług korzystam, ma umowę z DPD i jestem skazany na te żałosne spotkania. Raczej nie zajmuję się propagowaniem swoich opinii tak jak tym razem, podobnie jak składaniem oficjalnych skarg, ale jeśli ktokolwiek zapyta - będę odradzał.
Dostałam potłuczony kubek. Dlaczego? Tego mi nie wiadomo ale lepiej niech nie rzucają paczkami bo długo ta firma nie pociągnie. Taka moja mała rada.
Masakra czekam z 12 paczkami zapakowanymi, od tygodnia i nikt ich nie odbiera. Codziennie dostaje tylko informacje ze kurier był ale paczki nie były przygotowane. Szczerze odradzam Moje sugestie dla DPD Polska: Zacznijcie odbierać paczki naczas
Zdecydowanie odradzam. Moją ulicę (ojca Beyzyma obsługuje nowy pracownik) Od tamtego czasu ani razu nie doręczono mi przesyłki jak należy. Wiecznie jest z nim jakiś problem. To samo było przedwczoraj, wczoraj i dzisiaj. Na stronie napisane, że nie doręczono, adresat nieobecny. Jestem chory i od 30 grudnia siedzę w domu. Kuriera nikt tu nie widział, awizo brak, zadzwonić też nie zadzwonił i tak jest za każdym razem. Zdecydowanie odradzam!!! Moje sugestie dla DPD Polska: Zmienić pracownika obsługującego rejon Ojca Beyzyma. Z poprzednim nigdy nie było problemu. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić pracownika obsługującego rejon Ojca Beyzyma
Najgorsza firma kurierska. Unikajcie tej firmy dużym łukiem. Przesyłka zapłacona 90 zł. Jest przelew. Oni udają że coś u nich nawaliło. Przesyłka zgłoszona i zapłacona 3 dni temu. Kazali czekać od 10 do 14 zero informacji i tak czekam już 13 godzin. Zero logistyki czysta partyzantka.
Odebralem przesylke od firmy kurierskiej dpd... Kurier ani razu nie zadzwonil, bo jak mowil opcja byla nie zaznaczona, nastepnie dwa dni pod rzad przychodzil w godzinach pracy 13-14 za drugim razem zostawiajac dwa avizo. Musialem pojechac do siedziby dpd. Siedziba tej "firmy" miesci sie w podszczecinskiej wiosce i stracilem pol dnia zeby dzisiaj tam dojechac. Katastrofa - tylko dla ludzi o silnych nerwach majacych czas uganiac sie po oplotkach za kurierem NIE POLECAM NAWET WROGOM Moje sugestie dla DPD Polska: inne firmy sobie radza, moze dodatkowe szkolenie dla kurierow... Lubię atmosferę w DPD Polska za: niefrasobliwosc i nie dbanie o kienta
Przez tydzień czasu kurier nie pojawił się po odbiór przesyłki, nic chyba więcej nie ma sensu dodawać. Moim zdaniem obecnie DPD oferuje dużo gorszy standard przesyłek niż Poczta Polska.
Nigdy nikomu nie polecam korzystania z tej firmy tz.DPD .kurier pomimo iż przy wysyłce było zaznaczone dostarczyć do godz.12 paczkę sam sobie podpisał i odebrał. Nie skontaktował się z adresatem o niczym nie poinformował. Dopiero gdy odbiorca zaczął swe poszukiwania i telefony na infolinię najpierw była wersja kuriera że zostawił przesyłkę u sąsiada gdy sprostowalismy że nie posiadamy sąsiadów druga wersja że sam sobie zrobił odbiór paczki. Przez dwie godziny poszukiwań nikt nie raczył nas poinformować A bodaj przeprosić. Kurier arogancki. To był mój pierwszy i ostatni raz korzystania z usług firmy DPD. Każdemu odradzam. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Dobierać ludzi do pracy rzetelnych i wywiazujacych się że swoich obowiązków należycie .
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Najgorsza firma przesyłki są jak może istnieć. Wiecznie mają jakieś problemy! Nie potrafią nawet głupiej paczki dostarczyć .
Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,
Napoleon wie wiecej o szczeblach kariery poprzez lizanie wiadomo czego i wiadomo komu niz o zarzadzaniu ludzmi. Tracingowiec jeden. Pamietaj dariuszu ze szczeble kariery masz. Ale kupa na ustach pozostanie i smierdzi.
Bylem na rozmowie rekrutacyjnej ten pseudo kierownik, z bożej łaski, o wykształceniu nisko przeciętnym kandydaci dajcie sobie spokój są lepsze inne możliwości.
@tragik bo to jest tak, że ceny maja moze i dobre, ale jest coś za coś - pamietaj o tym. Czasem tworzy sie bałagan. moja firma z nimi wsppółpracuje, codziennie puszczamy wysyłki wlaśnie DPD - paczki dochodzą nasteonego dnia, wiec tu nie moge mieć zadnych zarzutów
Nic pozytywnego się nie da powiedzieć. Dobrze, że już mnie tam nie ma - to najlepsze co można powiedzieć o tej firmie. Kierownictwo, które nie ma zbyt wielkiego pojęcia o zarządzaniu. Kasa kiepska. Pracownik = niewolnik.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DPD Polska?
Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 3 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!