DPD Polska Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
DPD Polska Sp. z o.o.
2 569 1562 5 1
Bo

Uważajcie na tą firmę . Przy byle jakiej okazji potrafią nałożyć tzw.karę za paczkę jaka nie jest w prostopadłościanie ,,NIE STANDARDOWA,, choć jest OK ale według nich nie jest.... Zapłaciłem 600 złotych za wysłanie płaskiej blaszki 50/31/1 cm a była dobrze opakowana i przepisowo. Reklamacja u nich polega na tym,że nie zapłacą. Niszczą zawartośc przesyłek. Masakra. Kontakt z kurierem zerowy. Reklamacje trwają wieki i tzw. spychologia z ich strony. Paczki wożą jak wory z kartoflami. Rzucaja paczkami . Zerowa dbałość o przesyłki. Cennik krajowy nie jest taki aż tani. Potrafia dopisać do faktury koszty po swojemu.

Andrzej

Oddział Leszno - nie odpowiedzialni .ludzie. Przesyłka była za dodatkową opłatą , miała być dostarczona w sobotę. Kurier beszczelnie kłamie, że był.

Andrzej

Z oddziału leszno miała być dostarczona przesyłka w sobototę. Kurier beszczelnie kłamie, że dotarł

specjalist ds sprzedaży stacjonarnej 2018-08-29 15:12 przez AGATA

Przebieg rekrutacji

Dotyczy DPD Białystok!! Zaproszenie na rozmowę otrzymałam 2 dni po przesłaniu CV. Na etapie rozmowy telefonicznej nie udało mi się uzyskac informacji o rodzaju umowy. Rozmowa umawiana z dnia na dzień.

Pytania

1) Doświadczenie co robiłam w poprzednim miejscu pracy 2) Doświadczenia z DPD, jak DPD wypada na tle konkurencji 3) Jaki klient jest trudny Dodam, że rozmowa przypominała rekrutacje do (usunięte przez administratora), nie firmy. Nie otrzymałam odpowiedzi na ŻADNE z zadanych przez mnie pytań. Nie ukrywam, że w sytyuacji gdy w umowie mam dopisaną pomoc dla magazynu czy w wydawaniu przesyłek chcę wiedzieć jak owa pomoc wygląda i czy jest wynagradzana extra. Po rozmowie nie wiedziałam już na jakie stanwisko aplikuję. Wygląda na to, że w Białymstoku specjalista ds sprzedaży to człowiek od wszystkiego (a rodzaj zadania zalezy od humoru szefowej) Nie dziwię się, że ogłoszenia o pracy pojawiają się tak często.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem

Pracodawca

 Aktualność

Witamy Użytkowników serwisu GoWork.pl 
poszukujących informacji o firmie DPD POLSKA


Dziękujemy za Państwa komentarze. Staramy się być wszędzie tam, gdzie poruszane są kwestie ważne z punktu widzenia Klientów i Pracowników naszej firmy. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na Państwa pytania.


Pragniemy zaznaczyć, że jest to forum poświęcone przede wszystkim zagadnieniom związanym z zatrudnieniem, i zachęcić do kontaktu mailowego pod adresem: opiniegowork@dpd.com.pl


Wszystkie tematy związane z reklamacjami/skargami prosimy kierować do DPD Polska za pośrednictwem formularza na stronie internetowej ww.dpd.com.pl (zakładka „moje dpd”). Sprawy dotyczące odbiorów i doręczeń paczek prosimy zgłaszać w Contact Center za pośrednictwem takich kanałów jak mail, czat, telefon.

W najbliższym czasie opowiemy Państwu o tym, jak pracuje się w naszej firmie, jakich cech poszukujemy u kandydatów do pracy w DPD i dlaczego aspirujemy do miana pracodawcy z wyboru


Na początek zachęcamy do zapoznania się z naszym filmem opowiadającym o pracy Kuriera -->




×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
DPD Polska Sp. z o.o.