Opinie o dpd.com - DPD Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie DPD Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy kurierskie
Firmy kurierskie Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Klient
Inne

Firma DPD to jakaś pomyłka! Kurier nie wie, gdzie się znajduje (myli miejscowości), wmawia, że pukał do drzwi, ale nie zastał nikogo w domu (w rzeczywistości wcale go nie było), zawartość przesyłki została uszkodzona! Spisać protokołu z tak nieudolnym kurierem, to koszmar, zwłaszcza kiedy nie ma założonej maseczki ochronnej w trakcie panującej epidemii! Zapłaciłem 23 zł za dostawę, a straciłem dwa razy więcej! Jeśli ktoś ma ochotę wykończyć się nerwowo, zawartość przesyłki otrzymać w kawałkach i stracić dodatkowe pieniądze (na paliwo), żeby odebrać przesyłkę, to tylko DPD!

6
Black
Pracownik
@Klient

Boże ludzie jeśli nie odpowiadają wam kurierzy chodźcie do sklepu! Kurier też człowiek!

anna
Inne
@Black

jakoś inne firmy mogą dostarczyć w całości towar i uszanować że ktoś to kupił i za to zapłacił jak nie potrafią świadczyć usługi to niech tego nie robią też jestem człowiekiem i szanuję innych ! a to co wyprawiają kurierzy dpd to jest brak szacunku dla innych

Zażenowana
Inne
@Klient

Niestety ale to prawda. Coś w tej firmie źle się dzieje już od dłuższego czasu bo przesyłki nie docierają na czas,kurierzy kłamią albo paczki zalegają w sortownii-ostatnio modna wymówka: etykieta była uszkodzona i dlatego paczka w sortownii leży. Ja również nie polecam DPD-szkoda czasu,pieniędzy i urody :)

kurier
Pracownik
 Pytanie
@Klient

To w końcu doręczył przesyłkę czy nie doręczył. Skoro piszesz, że nie doręczył, to skąd wiesz, że uszkodzona? Dalej piszesz, że nie miał maseczki. A Ty ją miałeś? Czy zrobiłeś wszystko by doręczenie było bezpieczne? Np. odbiór na wolnym powietrzu? Czy kurier musi przez 12 godz. pracy być uzbrojony w maseczkę, rękawiczki? A spróbuj 30 razy dziennie odkazić ręce! po tygodniu nie masz skóry a w rękawiczkach nabawisz się grzybicy. Czy zawsze idąc do sklepu nosisz maseczkę?

muł i wodorosty
Inne
@Klient

Potwierdzam , omijać DPD to szambo i muł , uszkodzili mi laptopa i mają wyjeb..ne , olewają klienta , przesyłka była ubezpieczona ! na 1000 zł uszkodzenia były przez nich zrobione co świadczą o tym zdjęcia , ludzie omijajcie z dala to dziadostwo !!!!!!!!!! jak nie chcecie się wkurwia..ć !!!!!

Kurier
Kandydat
@Klient

A jak tam szefostwo się zachowuje

Gregor
Inne
@Klient

Zgadzam się z tą opinią, ponieważ moja córka od soboty czekała na przesyłkę. Super statusy. ODEBRANA-POZNIEJ NIE MA NIKOGO ITD. ITP. Przed dostarczeniem paczka była otwierana. W końcu dziś czyli w środę dotarła... MASAJKRA Z TĄ firemką dpd

MarPaul
Inne
@Klient

Miałam identyczna sytuację, kurier wmawia że pukało do drzwi , a siedziałam z synkem chorym od rana do wieczora . Pozdrawiam kierowcę z Pruszcz jadący w stronę Suchego Dębu . Przykre to jest .

Maria
Inne
@Klient

Kurier G 18SDL nie dostarczył przesyłki. Po interwencji pod nr tel 22 5775555 upierał się że był pod wskazanym adresem a nawet dzwonił tel. Po 7 dniach paczka wróciła do mnie i znów musiałam za nią zapłacić. Zdecydowanie nieuczciwy kurier G 18 SDL. UWAŻAJCIE.

Asia
Inne
@Klient

W DPD to norma tsm chyba pracują ludzie po podstawówce. Kurier dzwoni,ze jedzie człowiek czeka a tam nieudana próba doręczenia. W Bydgoszczy to juz przegięcie. Co chwile to samo

Miki
Były pracownik
@Klient

Witam serdecznie oczywiście Firma kurierska DPD to pomyłka I mało kiedy jest to wina Kurierów a przede wszystkim tylko i wyłącznie koordynatora i kierownika firmie DPD ponieważ przed podpisaniem umowy pan kierownik obiecuje złote góry i zupełnie przedstawia tą firmę z innej perspektywy A po zatrudnieniu rzeczywistość jest inna kurierzy przed podpisaniem umowy mają wmawiane że będą mieli od razu własne tereny z którymi będą mogli się zapoznać by dobrze wykonywać swoją pracę po podpisaniu umowy okazuje się że codziennie tereny są inne więc kurier zamiast szybko i sprawnie roznosić paczki codziennie Mota się z Poznaniem terenu A Paczek nie jest mało bo początkujący kurier potrafi dostać ponad setkę na terenie którego nie zna Mało tego każda z tych osób musi wstać o 5 rano żeby już po szóstej koczować przed DPD by móc się załadować niestety tylko kurier tzw. zasłużony ma prawo załadować się Prędko pod osobną Rampa reszta czeka w kolejce nawet do godziny dziesiątej a czasami i później wyjeżdżają na miasto więc podsumujmy kurierzy którzy mają układy wyjeżdżają po 7 rano i kończę pracę trzynasta czternasta z dobrym zarobkiem A kurier początkujący to tzw. Osoba do wykorzystania nic się zupełnie z nią nie liczy wstaję o piątej zapierdziela do dwudziestej pierwszej z nijakim zarobkiem więc proszę się nie dziwić bo większość tych osób jest początkująca że mają problemy z paczkami uważanie kogoś za idiotę kto pracuje od piątej do dwudziestej jest nie na miejscu niestety Firma DPD wykorzystuje bardzo ludzi

Bożena
Inne
@Black

człowiek a człowiek to różnica ,to raz a po drugie jak dziadowi nie odpowiada praca to zmienić na sprzątanie ulic, wtedy może robic jak mu sie podoba zamieć w lewo ,zamieśc w prawo.

Srick
Inne
@Klient

Krótko.Chciałe zlecić odbiór przesyłki z innej miejscowości.Finał był taki że konsultant sugerował abym sam nadal przesyłkę w innej miejscowości.Po nadaniu przesyłki w innej miejscowości poczekał na przesyłkę w domu.Piękne.Mam pojechać do Krakowa nadać przesyłkę i wrócić do Gdyni i odebrać przesyłkę.Innej możliwości nie ma bo nie mam umowy z DPD .Cha Cha

Bea
Inne
@Klient

DPD jest najgorszą z wszystkich firm kurierskich. Zapłaciłam za dostawę w piatek 3.11.23. Cały dzień czekałam na dostawę. Kurier się nie odezwał, za to dostałam maila, ze dostawa była niemożliwa z powodu nieobecności klienta. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!

2
Ania
Kandydat
@Klient

Ludzie jako były pracownica odradzam pracy w dpd , obiecali że po 3 miesiącach będzie umowa na stałe , tymczasem cały czas umowo zlecenie 4 mc, dodatkowo te Agnieszka jest jak (usunięte przez administratora), straszna inwigilacja , obserwuje, notuje zakłócają nawet sygnał gsm żeby nikt nie smsował w pracy, zawiadomię Inspekcję Pracy niech się za nich wezmą

anonim
Inne
@Ania

Tylko o którym stanowisku w tym momencie była mowa? ten tekst o smsach a raczej ich zakazie mnie zaciekawił. Na każdym można mieć przy sobie komórkę?

Jerzyk
Inne
 Pytanie
@Klient

Dzisiaj od 7:45 czekałem na kuriera.Dzwoniłem do niego z 50 razy.Nie odbierał.Zadzwoniłem do konsultanta DPD.Też próbowała się do niego dodzwonić i nic.Ile czasu można czekać?Każdy ma też swoje sprawy poza domem.Kurier pojawił się po 12:00.Powiedział łamaną polszczyzną(Ukrainiec),że nie ma czasu odbierać telefonów i nikt mu nic nie zrobi a gdyby mnie nie było to przekierowałby paczkę do Żabki!!!.Co to za pracownik,który nawet nie miał zamiaru dzwonić do odbiorcy tylko wg. swojego humoru robi co chce.To jest jakaś masakra.Najgorsza firma kurierska jaką znam.Tacy pracownicy/kurierzy bardzo źle wpływają na Firmę DPD.

Pracownik logistyki

LUDZIE! NIE JESTEŚCIE ŚWIĘTYMI KROWAMI!!! Każda firma kurierska nie może Wam dowieść przesyłki tak jak Wy chcecie bo jest to logistycznie nie do osiągnięcia!!! Najgorsze są duże miasta gdy każdy chcę dostawę najlepiej po 17:00!? Nie da się np obsłużyć całej Warszawy czy Łodzi po 17:00... LITOŚCI!!! Gdy otrzymujecie powiadomienie, że paczka jest w przypadku DPD w punkcie PickUp to dla Was tylko ułatwienie bo możecie przesyłkę odebrać przez 7 dni o dogodnej porze. Jest od was 1 km do odbioru? Matko... Dobrze, że ludzie z małych miejscowości tak się nie bulwersują jak Mieszczuchy! ZAPAMIĘTAJCIE! KURIER NIE MA OBOWIĄZKU KONTAKTOWANIA SIĘ! NIE PROWADZI INFOLINII!! JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES! To WY jako odbiorcy jeżeli macie problem musicie się kontaktować! ZAPAMIĘTAJCIE RAZ NA ZAWSZE!!!! Nie ważne czy to DPD, DHL, UPS, GLS, InPost, Geis czy inne. A listonosz to też do Was dzwoni? MYŚLCIE!

Y
@Pracownik logistyki

Wszystkie inne firmy kurierskie dzwonią. Nie ma obowiązku, ale ułatwia to prace też kurierom - bo wiele osób no. Mówi by zostawić na ochronie, albo zapewnia, że ktoś jest w domu. A tak to paczka czeka ponad tydzień - jak w moim przypadku - w budynku obok. Oczywiście podpis nie wiadomo kto odebrał. O tak to się kończy.

DPD Polska Sp zoo w likwidacji
@Pracownik logistyki

Tak? A ja słyszałem od pracowników logistyki coś zupełnie innego. Że "liczy się ilość, a nie jakość". (usunięte przez administratora) Trudno było nie przeoczyć tego wpisu. Na pewno zainteresują się nim ogólnopolskie media. I tym nad czym dyskutujecie w swojej sali konferencyjnej "Dublin". I waszym zatrudnianiem Ukraińców do ładowania tirów po nocach, mas studentów do zwodzenia ludzi na infolinii i tych słuchających słusznych żali klientów odbierających paczki u was paczki. Muszą oberwać konkretne osoby. Po kolei. Zatonie ten wasz "Titanic" z orkiestrą która jest przekonana że wszystko jest w porządku, czyli z wami pracownikami.

Klk
@Pracownik logistyki

Tak ma dostarczyć pod wskazany adres czyli zatrzymać się , wziąć paczkę iprzyniesc do domu a nie stanąć na ulicy trąbić i czekać aż ktoś wyjdzie po nią bo nie robię nie chce się ruszyć (usunięte przez administratora) z samochodu.

Tim
@Pracownik logistyki

TAK , a wiem Pan jak działa Fedex w Nowym Yorku przy 15 mln . mieszkańców. Oni to ogarniają ? W Polsce problem to po co komu wasza firma, zawracanie ludziom Arsch - u . Jest 21 wiek. Gada Pan jak 5latek z przedszkola. Logistyka u was nie działa.

Ciekawe
@Tim

Nowy York 15 milionów ludności ? Gdzie Ty się edukowałeś w Kambodży ? NY ma 8 milionów mieszkańców !! Ale to pokazuje jakich pracowników zatrudnia firma żenada...

P
@Pracownik logistyki

To dlaczego problem w mojej okolicy jest jedynie z DPD? Myślimy?

Aaaaaaaaaawwwww
@Klk

Piszcie skargi do sklepów u których robicie zakupy i które korzystają z ich usług, że kurierzy nie chcą dostarczać paczek NA ADRES DORĘCZENIA TYLKO ŁASKAWIE UDOSTĘPNIĄ PRZED PŁOTEM, MIMO ŻE PRZESYŁKA JEST OPŁACONA ZA DOSTARCZENIE NA WSKAZANY ADRES I KONIEC KROPKA/są oprysliwi itp. Może jak te firmy pozrywają z nimi umowy, to się czegoś nauczą, bo na razie (usunięte przez administratora). Ja juz więcej nie zrobię żadnych zakupów, gdzie dostarczyć ma je DPD

Gość
@Pracownik logistyki

"Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się" - ale ma doręczyć paczkę pod drzwi, a nie do jakiegoś punktu.

Bzdura
@Pracownik logistyki

Pracuję w logistyce trochę lat. Zmień pracę człowieku bo nie nadajesz się do niej. Taki z Ciebie logistyk jak ze mnie baletnica. Z drugiej strony standardem jest, że Kurier ma dzwonić - czasy się zmieniają (świadomość Klientów również). Jeśli nie masz takich standardów to kadra manadżerska DPD jest do wymiany. Na koniec uwaga......powtarzalność znaków interpunkcyjnych w wypowiedzi (wykrzykniki/znaki zapytania) świadczy o braku równowagi emocjonalnej więc popracuj nad tym. Pozdrawiam serdecznie :-)

stefan
@Pracownik logistyki

to spróbuj cwaniaczku dodzwonić się do kuriera DPD

piesek-dla-pańci
@Pracownik logistyki

Otóż to, ale dzbanom nie wytłumaczysz xD

1
Anka
@Pracownik logistyki

Już po pana wypowiedzi, wiem że nie chciałabym otrzymać przesyłki z rąk kogoś takiego. Jeżeli praca kuriera się panu nie podoba, to proszę jej nie wykonywać. Identyczne podejście miał do mnie kurier DPD, który dzwoniąc przed przyjazdem, oświadczył że ja już mam do niego zejść na dół. Mam roczne dziecko, zanim ją ubiorę to się trochę schodzi, a jeszcze trzeba wziąć paczkę. Na co pana sympatyczny kolega, stwierdził, że to nie jego problem, nie jego sprawa, i że wcześniej nie musi do mnie dzwonić, nie musi Odczytywać moich SMS z prośbą o 15 minutową zwłokę, bądź też wcześniejsze powiadomienie o tym że ma Zamiar przyjechać. (Skoro nie musi do mnie dzwonić, to ja chyba nie mam obowiązku odbierania telefonów. Zatem musiałby chyba wejść na piętro i zapukać do drzwi, bo notabene nie mam Dzwonka). Był u mnie dwa razy, za każdym razem było tak samo Chamski i bezczelny. Ostatnim razem, to już mu powiedziałam, że ja wcale nie chcę żeby on mi cokolwiek dostarczał, jeżeli będzie miał jakąkolwiek paczkę dla mnie to niech nawet jej do mnie nie przywozi, niech robi zwrot. trudno ja jej mogę nie dostać ale nie chce mieć styczności z takim człowiekiem. Wnioskując po tonie pana wypowiedzi, wszyscy tam tacy jesteście. Najgorsze że właśnie znów Firma która mi coś wysyłała tą firmą będzie mi wysyłała jeszcze raz ponieważ towar okazał się wadliwy. Nie wiem pewnie już nie wymienię. Ale do tego człowieka nie zejdę

Anka
@Aaaaaaaaaawwwww

Tak, Ja ostatnio jak zamawiałam paczkę, miał ją dostarczyć kurier DPD. Napisałam że nie chcę, nie chcę, nie chcę Masakra jakaś Troglodyci

robert
Pracownik
@Pracownik logistyki

tak listonosz zawsze dzwoni i nie wciska klientowi ze bledny adres .......

1
Jaro
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Logistyk? Ty chyba nie masz o tym pojęcia. No chyba że u was są takie zasady pracy.

ezavv
Inne
@Pracownik logistyki

Witam; przez lata pracowałem w tzw. usługach (IT, support, line), logistyka w różnych okresach także stanowiła przedmiot zainteresowań. Listonosz, dla ciekawości "waszeci" - specjalnie małą literą, dzwoni z informacją, że coś ma dla mnie lub domowników (mieszkam w kamienicy). Klient składając zamówienie określa, po spełnieniu stawianych jemu warunków, swoje warunki, oczekiwania. Prosząc do domu wie, że rzeczony punkt jest w przeciwnym kierunku aniżeli ten, z którego wraca po pracy, jedzie do pracy. A kurier, ostatnie ogniwo wspomnianego procesu logistycznego, nie jest księciem udzielnym określającym swoje warunki, a osobą realizującą prośbę klienta. Nawiązując do tematu rzeczonego "pickup" - nie muszę korzystać z usług dpd, Setki podobnych rezygnujących daje brak kasy - zatem więcej pokory i oleum (...) gdyż jego brak ogranicza myślenie. Powtarzam - listonosz dzwoni!!!

Kierowca liniowy
Kandydat
@Pracownik logistyki

Proponuje wziasc sie do roboty nygusa z magazynow i proponuje sie przyjzec pracy dyzpozytora mikolaja pajaca i (usunięte przez administratora) mam.nadzieje ze oprocz logistykow czytaja opinie ludzie z wysokich stanowisk ktorzy moga tego pajaca zdyscyplinowac

A.P
Inne
@Pracownik logistyki

Hahahaha to się uśmiałam. Nie bez powodu macie tak negatywne opinie. Logistycznie nie do osiągnięcia Wow firma kurierska,czas wiadomo doręczenia może się zmienić ale żebyście jeszcE dostarczyli paczkę w całości(usunięte przez administratora)

Szaula
Pracownik
@Pracownik logistyki

Człowieku ogarnij się po to się ma nr telefonu,żeby dać cynk o przesyłce.A jak jest się pod wskazanym adresem to wystarczy zadzwonić na domofon jak klient oczekuje przesyłki, a nie podjechać pod blok i dać dyla, a po trzech albo czterech godzinach wysłać es-emesa, że klient był nie obecny. ( nie po to robie opłatę z dostawą pod wskazany adres) Nieroby totalne. Tez robię jako kurier.

Beata
Inne
@Pracownik logistyki

Chwila moment za paczkę się płaci .... Więc łaski nikt nie robi jak bym chciała odebrać paczkę w jakimś punkcie odległym od swojego miejsca zamieszkania nie decydowała bym się na kuriera ..... więc zamierzam złożyć skargę na kurierów DPD BO TO NIE ODPOWIEDZIALNI !!!!LUDZIE TAM PRACUJĄ !!!!! ..... Już nie raz się zawiodłam na tej firmie MASCCCRAA !!!!

Nick
Inne
@Pracownik logistyki

Listonosz do mnie dzwoni, mieszkam też w dużym mieście. Kurierzy też dzwonią. Pracując w "logistyce" trzeba wiedzieć gdzie jest swoje miejsce, albo zmienić zajęcie.

Klient
Inne
 Rekomendacja
@Pracownik logistyki

Dobrze gdyby firma dowoziła te przesyłki we wskazanym w przesyłanych mailach czasie!!!

wojtek
Inne
@Pracownik logistyki

Ciołku , miałbyś w tym wszystkim racje , gdyby w ogóle kurier miał chęci dostarczyć gdziekolwiek przesyłkę, ale to twoje (usunięte przez administratora) Panie Dał (DPD) tylko piszą w sms i mailach głupoty a paczki jezdżą na pace i wracają po kilku dniach do nadawcy. Więc (usunięte przez administratora) takich farmazonów jak to piszesz. (usunięte przez administratora)

PZ67
Inne
@Pracownik logistyki

A klient ma niby cały dzien czekac az łaskawie pan kurier sie pojawi.Dostaje SMS z informacja ze lurier bedzie miedzy 15.15 a 16.45 ,a zjawia sie o 12.30 zero informacji ze byl i pretensje ze nikogo nie było - oczywiscie rano jak chciałem potwierdzic godzine z systemu niue odbieral-= jak nie umiecie ogarnac tematu to zamknijcie interes- inni daja rade bez (usunięte przez administratora) tłumaczeń

Klient
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Nie zgodzę się z panem. W innych firmach kurier znajdzie czas żeby zadzwonić. Czekam już drugi dzień na kuriera dpd od rana A nie po 17vtej jak Pan pisze. I co? Dostałam maila że wczoraj nie było mnie w domu, A czekałam cały dzień. Próbowałam skontaktować się z kurierem ,ma wyłączony telefon. Na smsa też nie zareagował. Wasza firma niestety zaczyna sobie nie radzić. Nigdy więcej nie zamówię niczego przez waszą firmę. Są inne bardziej solidne. P. S kiedyś wasi kurierzy znajdowali czas by zadzwonić że będą z przesyłką. Ciekawe co się zmieniło.....

ala
Pracownik
@Pracownik logistyki

Pracownik nie powinien obrażać klientów czyli pracodawcy bo to klienci są pracodawcą pracowników logistyki. Takie zachowanie psuje opinie o dpd już teraz są od nas lepsze firmy. Wiele firm pracuje na dwie zmiany.

...
Były pracownik
@PZ67

Zygac się chce...:) myślę że już żadnej paczki nie otrzymasz z żadnej korpo.

Kurier DPD
Pracownik
@Aaaaaaaaaawwwww

DPD jako jedyna firma z tych dużych i znanych przewozi paczki gabarytowe . Nie ma opcji wysłania tego inna firma bo się nie da... Pracuje w DPD 4 miesiąc i jest tragedia ! Traktują nas strasznie ! A my przez to tak A nie inaczej traktujemy klientów. Pracę zaczynam o 5.30 wracam różnie 17,18,19 Mamy za dużo paczek,za dużo odbiorów,i dużo klientów których naprawdę nie ma w domu A gadają że są! Zmiencie firmę kurierską i tyle , albo idźcie na pocztę;) każdy z was po 1 dniu pracy w DPD zrozumiał by kuriera i mu wspolczul.

HD
Pracownik
@Pracownik logistyki

Jest coś co nazywa się logistyka, a także ramy czasowe długo by polemizować. Jak wszystko w tym i ta branża jest skundlona.

Adam
Inne
@Pracownik logistyki

(usunięte przez administratora)co za bzdury plecieszb , każdy pracuje i czekanie na pajaca kuriera który nie umie zadzwonić jest chore kim jesteś pracownikiem DPD , mam nadzieję że firma padnie

Liliana
Inne
@Pracownik logistyki

To nie klient jest święta krową tylko wasi pracowicy. Kurierzy kłamią że nie dostarczyli przesyłki bo nikogo nie było w domu, bzdura. Cały dzień czekałam na kuriera, nie przyszedł, a dostałam maila że niby chciał dostarczyć paczkę ale nie było mnie w domu. Jeżeli nie wyrabiacie z logistyką to może trzeba zmienić pracę, a nie zwalać wszystko na mieszkańców dużych miast. I to wy macie kontaktować się z klientem a nie odwrotnie. I ZAPAMIĘTAJCIE TO SOBIE RAZ NA ZAWSZE

Aja
Pracownik
@Pracownik logistyki

Może kurier nie ma obowiązku dzwonić. Niemniej wszystkim to ułatwia zadanie czyli dostarczenie i odbiór przesyłki. Jak człowiek jest ok zawsze można się dogadać. Ja mojej przesyłki nie dostałam. Za to otrzymałam emslila , że przesyłkę dostarczono. ....

Kas
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

„JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES” to dlaczego przy zamówieniu do punktu Pickup (paczkomatowego) który funkcjonuje i jest na stronie dpd, kurier wpisuje „błędny adres”. Punkt dalej dzisiaj stoi, adresu nie zmienił. Przesyłka idzie znowu do magazynu i cały weekend jej nie ma, po czym w poniedziałek idzie do punktu pickup 200m dalej, ale już nie „paczkomatu” tylko punktu ksero, czynnego tylko do 18 z kolejkami, bo ktoś coś kseruje/drukuje. To jak z tą dostawą pod adres?

Olaf
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Czytam i przecieram oczy ze zdziwienia że w dobie walki o klienta i podnoszenia standartów obsługi klienta to pisze pracownik logistyki . Proponuję panu zamówić coś przez swoją firmę i poczekać na przesyłkę w domu, a nie w firmie aby zrozumieć jak jest. U mnie w firmie za taką wypowiedź byłby pan na bruku , a firma przepraszałaby klientów. Najgorsza opinia ma to do siebie że jest wyznacznikiem ile trzeba zmienić, ale pan albo tego nie rozumie albo pomylił pan miejsca pracy. Jeśli paczka zostaje nadana w waszym punkcie nadania Pickup, to jest ułatwieniem waszej pracy i nie można jej zabrać jeszcze tego samego dnia a w południe dnia następnego to coś nie tak. Paczka po zabraniu trafia do oddziału i dalej leży do nocy aby ją zabrać w trasę aby dalej sobie poleżała do kolejnej nocy na kolejne przewiezienie jej o 70 km i tak etapami , to zaczyna wyglądać śmiesznie. Przesyłka nadana 12 maja w Łodzi trafi pod lublin 17 maja i jeśli to jest wyznacznik prędkości firmy , a pana wypowiedź poziomem firmy, to ja przepraszam ale coś tu jest nie halo. A dla porównania powiem, że inną firmą nadana paczka 500km potrafiła dotrzeć na kolejny dzień. Można? Można... I po co ta frustracja na klienta ??? Ja mam cierpliwość i czekam cierpliwie na swoją paczkę ale jej drogę w/g waszej strony opiszę jako przykład i zapytanie czy chciałby pan aby do pana paczka była tyle dni wieziona gdy odległość wynosi 300 km....

Klient Wrrrr
Inne
@Pracownik logistyki

Już samo "...świętymi krowami....." świadczy o was. Chyba masz Pan na myśli siebie samego. Chamy, gbury i wieśniaki.

Barbara
Inne
@Pracownik logistyki

Wy też nie jesteście świętymi krowami ! Brak kultury to jedno czym możecie się pochwalić. Przypominam, że pracujecie za nasze pieniądze i jak wszyscy zaczną Was omijać tak jak ja, to stercicie pracę i ząbki w ścianę, bo fachowcy z Was żadni.

BogdanO
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Tak dzwoni, ze bedzie za 10min i czy jest sie w domu. Takze nie (usunięte przez administratora) glupot. Dpd nawet sie nie zjawia w miejsu dostarczenia paczki!!!! 2 dni stracone w domu!!!!! Kto mi to wroci!!!!!!???? Wiec nie (usunięte przez administratora) glupot. I jeszcze paczka do nadawcy zwrocona w ten sam dzien , a na infolinii,,nic nie da sie zrobic,, .NIE POLECAM!!!!!!!!

Dominika
Inne
@Kurier DPD

Cześć, wspomniałeś, że pracujesz od 5:30 i różnie kończysz.. Ile w takim razie wychodzi Ci godzin pracujących tygodniowo/miesięcznie? I jak w stosunku do tego wygląda wynagrodzenie w DPD? Jak takie nadgodziny są liczone?

Rivarius
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Infrastruktura informowania klienta o przesyłce wprowadza w błąd. Jeżeli przekierujecie paczkę, aby kurier zostawił ją w wybranym punkcie Pickup to tak zrobi. Ale Ty dostaniesz informację na maila i SMS, że paczka czeka na odbiór nie tam, gdzie faktycznie się znajduje i tam gdzie wskazałeś, a na Daniszewskiej 14 - czyli w ich siedzibie. Pół dnia jazdy po Warszawie, bo wam się nie chce informowania klienta naprawić. Pani w recepcji powiedziała, że to nie pierwszy taki przypadek i zdarza się to bardzo często, a na maile nie ma co patrzeć. Sama to przyznała. Jak to świadczy o firmie?

Ja
Inne
@DPD Polska Sp zoo w likwidacji

Zwolnij się

ostry
Inne
@Pracownik logistyki

listonosz zostawia avizo a dpd rozpierdziela paczki na sortowni i kradnie pod pretekstem zgubienia czy uszkodzenia ,tylko zawartosci uszkodzonej nie odsyłaja bo poco. (usunięte przez administratora)

Katarzyna
Inne
@Pracownik logistyki

Rozumiem, ale w momencie kiedy sama dzwonię do kuriera i mówię mu, że paczka dla mnie to ubrania służbowe i w dniu doręczenia mam lot, więc paczka musi być doręczona przed którąś godziną, bo inaczej mnie już nie będzie, to spokojnym głosem kurier pyta się czy ma paczkę odesłać. Dopiero sama proponuję, że dojadę do niego tylko niech mi poda jakiś konkretny adres, pod którym będzie, to i tak nie ogarnia tematu i dopiero po kilku telefonach do niego udaje mi się go dorwać na ostatnią chwilę. Sorki, ale opinia negatywna należy się w 100%. Tym bardziej, że innym razem nie dostarczyli umowy o pracę, bo rzekomo nikogo w domu nie było- snuły się tylko 3 duchy po domu. Negatywna opinia i ode mnie.

Jaga
Inne
@Pracownik logistyki

A co w przypadku kiedy paczka nie jest doręczona w ogóle i odesłana z powrotem do nadawcy czyj brak myślenia proszę nie obrażać klientów bo z nich zyjecie,nauczcie się szanować klientów i zacząć sprawdzać swoich pracowników.

KRIS
Inne
@Pracownik logistyki

sęk w tym że ja chętnie,07-15,sms,kilka kurier się zapowiada i nawet nie wiem w jakim przedziale czasowym,-lipa ta firma..

Pogromca idiotów
Inne
@Pracownik logistyki

Co za tupet? Chyba każdy płaci za to że ma być dostarczone POD WSKAZANY ADRES. Jak mi nie zależy to mogę wziąć najtańszą usługę tzw masówke i wtedy moze bedzie może nie. Wam sie w (usunięte przez administratora) przewraca i jeżeli myślicie że potraficie być konkurencyjną firmą to żyjecie w innej galaktyce. Zdecydowanie popieram że najlepszą zaletą jest brak tej firmy bo poziomie świadczenia usług margines akceptowalności jest WR w skoku o tyczkę dla was...

Pogromca idiotów
Inne
@Kurier DPD

Sprawa bardzo prosta. Nie zatrudniać się to firma sama doprowadzi się do upadku...

Sylwia
Inne
@Pracownik logistyki

Musicie się kontaktować z moim przypadku kurier totalna olewka i kłamstwa 3 dni mało tego kolejna paczka na mój adres ten sam kurier i co adresat nie był w domu . Ściema totalna !!! Nie polecam tej firmy

Bebo
Pracownik
@Pracownik logistyki

To zmień prace jak nie potrafisz dostarczyć paczki . Korona z głowy mu nie spadnie jak zadzwoni . Jak jest za pobraniem to umiecie (usunięte przez administratora) zadzwonić co ...

Bebo
Inne
@Pracownik logistyki

I pamiętaj że ja płacę za to żeby mi to dostarczyć do domu !!! A listonoszowi ja nie palce za dostarczenie paczki wiec (usunięte przez administratora) nie cwaniakuj

Maga
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

A możesz mi wytłumaczyć jak to jest możliwe, że firma oferuje umówienie dostawy miedzy 16 a 18 A kurier ustalił sobie dostawę na miedzy 11 a 12 . W jakim celu firma proponuje taka usługę, która nie istnieje ? A Pan na infolinii trzaska słuchawką?

Gregor
Inne
@Pracownik logistyki

lipa, ktoś tam logistic- nie mogę tu wrzucić fotek... otwarta przesyłka, dziwne statusy tej paczki ODEBRANA - NIE MA NIKOGO W DOMU ITD. ITP... TRZEBA SIĘ NAUCZYĆ LOGI-coś tam...

Klient
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Jeżeli kurier nie ma obowiązku dzwonić, to z czego wtedy składa się serwis? Nie ma obowiązku rozmawiać, nie ma obowiązku pukać do drzwi?! Jasne że nie ma takich obowiązków... To pokój wtedy taka praca? Po co taki serwis? Ten kto napisał taką opinię na pewno kiedyś trafi na nieuczciwą dostawę. Dopiero wtedy opinie się zmieniają...

koko
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik logistyki

jak wyjaśnisz sytuacje że kurier nie jedzie z przesyłką tylko robi zwrot do nadawcy,Odbiorca jedzie do oddziału Legnica i mówi żeby mu tą przesyłke wydali -dostaje odmowę bo już list jest wygenerowany i paczka leży tam na magazynie jeszcze 1 dzień. Przesyłka wraca do nas , odbiorca opłaca całość żeby nie było pobrania i co? W oddziale Legnica nie wydają kurierowi paczki i piszą że odbiorca odmówił odebrania już wszceśniej opłaconej Paczki. Bronisz idiotów którzy są w tych wszystkich oddziałach, jak pracujesz w DPD to daM CI NUMERY PRZESYŁEK MOŻE TO WYJAŚNISZ ŻE MY WSZYSCY JESTEŚMY W BŁĘDZIE .

Tomek
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

To może pracodawcą coś zrobić z takim debilem jak ty? Bo oni myślą, że jest ok, bo tacy hak wy mydlą im oczy. Ja akurat jestem zadowolony ze swojego kuriera (DPD) i gdyby większość raka była jak ten chłopak, to takich bluzgów by nie było. Już nie chcę poruszać sytuacji że swoją szwagierką, która była w 8 miesiącu ciąży, a ten "miły", wychowany młodzieniec kazał jej zejść z 2 piętra i odebrać przesyłkę osobiście. Szkoda, że wtedy nie urodziła, może by miał młody darmowe przesyłki do 18 r. ż. I nie tłumacz chłoptasiu takiego zachowania!

gwidon
Inne
@Pracownik logistyki

to nie firma kurierska tylko jakaś pomyłka często się zdarza że opakowania są puste i nie ma towaru zostawiają w swoich punktach i mnóstwo innych niedociągnięć po prostu olewanie klienta. Nie pisz bzdur że coś się nie da logistycznie inne firmy mogą ale dpd nie może

przewoznik
Były pracownik
@Jaro

on tylko z nazwy jest logistyk. Jeśli chodzi o praktyke to zero pojęcia .Tak niestety wyglądają pracownicy etatowi dpd.

Mar
Inne
@Pracownik logistyki

Dziwne ze inne firmy kurierskie współpracują z klientem tylko Dpd ma z tym problem

Tas
Inne
@Mar

To idź do innej firmy

Joker
Inne
@Pracownik logistyki

Tylko, że tak dewastować przesyłki tylko wy potraficie.

Fred
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Ty jesteś pracownikiem logistyki? Jesteś debilem? Jak możesz tak pisać o klientach. Już widać jaki mają stosunek do klientów pisząc takie słowa.

piotr
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Znasz słówko "myślenie"? No chyba nie skoro wypisujesz takie pierdoły. Najlepiej nic nie zrobić, to potraficie najlepiej, szczególnie Wy od logistyki. A potem ten brak myślenia przenosi się dalej. Tłumaczysz się chłopie z tego, że pracujesz beznadziejnie. Błagam, zamilcz, albo lepiej zmień profesję, bo sobie widać nie radzisz na etapie "myślenia"...

Pat
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Całą Warszawę po 17? Jak się pracuje od 10 do 14 to rzeczywiście trudno a potem panienki na autostradzie. I nie dostarcza przesyłki bo to dostarczaniem nie można nazwać tylko podrzucaniem. Swoją drogą 50, 100 czy 200 kg wielkogabarytowej przesyłki która nie mieści się w osobówce to nawet 100 metrów a nie tylko 1 km jest problem. Przesyłki to nie tylko majtki które żony pracowników logistyki zamawiają. Ja nie wybiorę więcej tej firmy i będę omijał z daleka. Jest coś takiego jak stosunki międzyludzkie a kurierzy zachowują się jak "bogowie" mimo że im w większości słoma z butów wychodzi

Andrzej
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik logistyki

A ja mam wrażenie , że to Wy kurierzy jesteście świętymi krowami. Nawet w takiej durnej pracy jak roznoszenie paczek nie potraficie wykonać dobrze ?? !!! zapamiętajcie sobie raz na zawsze pracujecie dla ludzi więc może trochę uprzejmiej ! jeśli zadaniem kuriera jest dostarczenie paczki to ją dostarczajcie ! Ps. tak listonosz do mnie dzwoni i wielu kurierów do mnie dzwoni tylko z jakimś pracownikiem logistyki który nie myśli jest problem. zapamiętaj sobie raz na zawsze - bądź uprzejmy i myśl !!!!!

marcin
Inne
@Pracownik logistyki

witam pana jak by był by pan odrobinę mądrzejszy to by pan przedzwonił do innych firm kurierskich i by pan się zapytał czy dzwonią do klientów a nie bez podstawnie pan inne firmy oskarża jak pana firma jest najgorsza takie firmy jak DHL, UPS i inne które pan wymienił dzwonią do klienta że do godziny będą z przesyłką a jak nie zastaną ponieważ klient nie może odebrać telefonu to chociaż napiszą sms-a gdzie znajduję się paczka a nie tak jak państwa firma olewa klientów tak inne firmy tego nie robią i radzę następnym razem ugryźć się w język nisz oczerniać inne firmy

G wiesz G jesz
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik logistyki

@Pracownik logistyki to tylko jeden listonosz lub kurier przypada na jedno miasto lub wieś ? Idz w chj i nie wracaj , jak taki jesteś obrońca uciśnionych to pewnie ułaskawiłbyś nawet kierowce karetki który nie zdążyłby zawieść na czas do szpitala np twojej zdychającej matki albo kogoś z twojej rodziny bo np twoja prowincja w której egzystujesz byłaby 100 lat za murzynami i nie podłączona do komunikacji. Bezmózg jesteś tak jak ci co ci wtórują w tych komentarzach.

brian
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Co obecnie jest najgorsze? Robot ze śtucnom entelygencjom. Tak, szkoda poprawnej polszczyzny. Zanim dotarłem do żywej konsultantki, przesyłka opłacona z góry już miała status "do zwrotu"! Kurier łgał jak pies że: zły adres, zły numer( w ich bazie danych wszystko się zgadzało z mym zamówieniem). Ja: mogę przedstawić billingi, łatwo wszystko udowodnić. Poza tym następnego dnia kurier bez poprzedzającego tel.( SMS-u też nie było) podjechał pod sąsiedni blok, podrzucił małą paczkę. Ja biegiem w kapciach. Nawet spalin nie powachalem. Jeszcze jeden tel. na obsługę, przedstawiam sytuację, grozę nagłośnieniem. Odpowiedź: jutro między 13 a 15. Czekam, jest! Wygląda dobrze, pojechał. Rozcinam, osłona jednej kolumn głośnikowych wgięta, z tyłu ułamany konwektor( osłonę wyprostuje, uszkodzenie ew.od kopniaka, konwektory kupię za ok, 25zł i tak miałem je wymienić). Wysyłający ma zdjęcia sprzed. Ja już nie chcę się szarpać ani robić jakichś reklamacji. Jeśli chcecie wysłać kryształy po Babci Lusi, na bank dojdzie mielonka. Wygląda że mają gdzieś te wszystkie kieliszki i strzałki. Zanim coś odbierzesz, odstaw kawę lub zazyj Relanium.

Margot dudkiewicz
Inne
@Pracownik logistyki

Jak byście dostarczali paczki a nie pisali ze nikogo nie było pod adresem, do tego nie dzwonicie choc jest podawany numer tel - to nie bylibyście najgorsza firma na rynku.

Indyyyk
Inne
@Pracownik logistyki

Szkoda że z kurierem nie da się skontaktować, bo bot na infolinii nie poda numeru, ani nie połączy z konsultantem, a na stronie po wpisaniu numeru przesyłki, jest „brak” numeru do kuriera

Jones
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

To jak to jest? Odbiorca ma ganiać za opłaconą paczką, czy jednak kurier ma ją dostarczyć? Wziął pieniądze, to niech dostarczy!

Mariusz
Inne
@Indyyyk

Oczywiście że da się skontaktować z kurierem. Ja zawsze wraz z numerem przesyłki dostaje na telefon numer do kuriera. A jak go nie mam to na infolinii zawsze ci podadzą. Wystarczy wybrać rozmowę z konsultantem, a nie bootem. Naprawdę nasz takie doświadczenia jak piszesz?

MM
Inne
@Pracownik logistyki

odnosząc się do poprzednika... siedzę w domu cały dzień a Wasz kurierek twierdzi, ze mnie nie było, mało tego, dzwonie do niego, żeby poinformować o wszystkich trudnościach jakie może spotkać przy dostarczeniu, czyli np. nie działający domofon i prośbę o telefon- to zejdę otworze wrota... a ten kuta s nie dostarcza, nie dzwoni i (usunięte przez administratora) wa pisze , że mnie nie było . wiec nie pisz takich bzdetów, bo tylko DPD ma z tym problem ... Zamawiam przez In post, UPC, Pocztę Polska i kurw a nie ma z nimi problemów a u Was zawsze coś !!!

Jj
Pracownik
@Pracownik logistyki

W mniejszych miejscowościach też jest z kurierami problem człowiek czeka,a oni nie przyjeżdżają i kłamią że byli jak dzwonisz o której godzinie będzie paczka to odpyskują i przeklinają wobec klienta nawet skargi nic nie dają

Mimi
Kandydat
@Pracownik logistyki

Ale to są właśnie święte krowy i oburzone hrabiostwo które myśli że za kilka zł kurier będzie zapiera** do nich po godz 18 bo tak sobie godziny ustawili. Może gdyby jeden mongoł z długim siedli na tydzień do kurierki i słuchali tych (usunięte przez administratora) ludzi to zaczęliby szanować czyjąś pracę.

kitty
Inne
@Pracownik logistyki

zwłaszcza jak pracujecie 9-14 to rzeczywiście 17 jest mało realna

jon
Inne
@Pracownik logistyki

Chłopcze piszesz nie na temat.Wylewasz swoje żale i wypociny nie potrzebnie. A ty jesteś jak (usunięte przez administratora) od (usunięte przez administratora)żeby dostarczyć paczkę bierzesz za to pieniądze.A kto za to płaci to (usunięte przez administratora) ci do tego pajacu.

Tomek
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Racji masz sporo. Jednak tylko kurier DHL ma zawsze problem w moim nie duzym miescie. 40tys mieszkancow. Kolejny raz mam status przesylki nie zgodny ze stanem fatycznym. Dzien urlopu, czekam pod adresem i co? Nic. 13.30 a kurier klepie do systemu ze nikogo nie zastał w domu. Nie dawno podobna sytuacja. Drukarka do serwisu była odebrana za 3 razem. Ta firma powinna zdyscyplinowac kierowcow, myslałem ze ja mam takiego pecha ale widze po wpisach ze to częste praktyki.

Luk
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Kurier może i nie ma obowiązku odbierania telefonu ale doręczenie paczki już tak , pomijam nagminne wpisy, że nikogo nie zastano , pomimo że jest się w miejscu gdzie paczka miała być doręczona , to nie jest w stanie dostarczyć jej nawet do punktu odbioru przez kolejnych 4 dni gdzie za każdym razem przy wpisie nie doręczono pojawią się adnotacja - przeciążony . Jak się okazuje danego dnia w danym punkcie kurier był na miejscu i zostawiał paczki , więc pytam co stało się z moją ?

Pracownik
Pracownik
@Pracownik logistyki

Brawo. Tylko teraz paczka czeka 3 dni nie 7

Święta krowa
Inne
@Pracownik logistyki

Ty koleś to napewno z dpd jesteś. Tylko z kurierami od was jest problem. Zarówno Pocztex jak i UPS i tak samo Inpost potrafi dotrzeć do wyznaczonej przez klienta skrzynki czy do domu klienta. Zawsze odbierają telefony i nie kłamią tak jak wy, że nikogo nie zastali i nie zostawiają paczek 4 km od domu na ulicy na którą większość łodzian boi się wejść po zmroku. Listonosz nie musi dzwonić bo wrzuca listy do skrzynki.

co znaczy DPD
Pracownik
@Pracownik logistyki

Kurier DPD Płaszewko obsługując Słupsk w piątek wraca na bazę o godz12:24 i kończy pracę, a paczki i klientów ma w (usunięte przez administratora) !!!! Brawo DPD Płaszewko. Nie broń dzida pracowniku DPD

Leon
Inne
 Problem
@Pracownik logistyki

Co ty chromolisz, wczoraj warowałem cały dzień czekając na przesyłkę i co (usunięte przez administratora)goła, dpd schodzi na (usunięte przez administratora), na waszej stronie jest napisane że dostarczacie przesyłki do g 18, a jaśnie pan kurier zjawił się o 19g gdy mnie nie było w domu. Dzisiaj się dowiaduje że nastąpił zwrot do nadawcy. Jesteście DZIADOWSKĄ firmą i tyle, patafiany.

Iza
Inne
@Pracownik logistyki

Ludzie nie rozumieją ich pracy musza to zobaczyć od strony kuriera.Praca jest ciężka maloplatna i stresowa.

Wojciech
Inne
@Pracownik logistyki

Firma dd wrzucają do skrzynek paczki już opłacone czemu nie robią tego z paczką i za pobraniem (usunięte przez administratora) nic więcej kurier nie odbiera telefonu itd itp

klient
Inne
@Pracownik logistyki

nie drzyj tej (usunięte przez administratora)! czwarty raz odbieram paczkę dzwonię na telefon to kurier i tak nie obierze bo pewnie nie ma czasu! Powiadomienie "Przesyłka nieodebrana - odbiorca nieobecny" kto go sprawdzi czy był naprawdę, nikt! Po co kurier ma telefon skora jak dzwonię to i tak nie obierze.....żałosna firma.

Nika
Inne
@Pracownik logistyki

To chociaż nie rzucajcie paczkami przez płot, drzwi otwieram 5 sekund po dzwonku patrzę, tylko paczka trzy metry od furtki na podwórku. Po to jest dzwonek żeby chociaż odczekać te 10 sekund. Ja rozumiem że czas się liczy już biegiem lecę bo się boje że coś się w końcu potłucze bo nawet naklejek nie respektują. Dzisiaj nie minęło 5sek od dzwonka a pan już w samochodzie siedział i odjeżdżał

Andy
Inne
@Pracownik logistyki

,,ZAPAMIĘTAJCIE! KURIER NIE MA OBOWIĄZKU KONTAKTOWANIA SIĘ! NIE PROWADZI INFOLINII!! JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES" A to niby co mam cały dzień warować w domu i czekać na swoją przesyłkę za której dostarczenie zapłaciłem.

Chaberek
Inne
@Pracownik logistyki

Powinniście zwracać 100% za zniszczone rzeczy. Tępe typy i totalne lenie. Rzucanie paczek na ziemię psom do pogryzienia, do przejęcia przez przechodniów. Za niezabezpieczenie przed nieupoważnionymi danych z tytułu RODO karać tępaków!!!!!

Maks
Inne
@Pracownik logistyki

Jeszcze szanowni kurierzy DPD zechcieliby odbierać telefony

Monaco
Inne
@Pracownik logistyki

" ZAPAMIĘTAJCIE! KURIER NIE MA OBOWIĄZKU KONTAKTOWANIA SIĘ! NIE PROWADZI INFOLINII!! JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES!" No właśnie....pod adres....problem w tym że nie dostarczają paczek pod adres.Trzeba samemu sobie odbierać .Chyba są zbyt zapracowani żeby zająć się dostarczaniem paczek....

Sonia
Inne
@Pracownik logistyki

Za nasze usługi płacimy i nie ładnie tak się wyrażać, bo są super kurierzy,którzy dbają o dobro firmy,a są również którzy sobie lekceważą. Ja miałam zwrócone przesyłki,z notatką odmówiono przyjęcia, bez ponownej próby doręczenia. Zostało naruszone moje dobro przez kłamliwe stwierdzenie. Mogłabym wystąpić do sądu,bo naruszona została moja wiarygodność jako klienta,bo gdzie kurier ma dowód na to,a ja mam świadków, że byłam w domu i nie rozmawiałam z kurierem.Dowodem może być tylko odmowa pisemna.Wedlug przepisu prawa musi być dowód rzeczowy.A takiej kurier nie ma.Nie się Pan tak nie jeży, bo każdy powinien szanować się na wzajem. Ja nie lubię być robiona przez kuriera w bambuko,bo ja szanuję ich pracę, ale jako klient mam prawo domagać uczciwości i rzetelności a niestety nie każdy taki jest.Niestety ostatnie zdarzenie zniszczyło moja dobrą opinię i zaufanie do DPD.

Klient
Inne
@Pracownik logistyki

Szkoda, że nie rozróżniasz takich skrajnych przypadków od kłamstw kurierów, że niby pod wskazanym adresem byli a niektórzy kwitli cały dzień w domu po to, aby odebrać paczkę. Mało tego, DPD pozwala sobie na zwracanie przesyłki jeszcze tego samego dnia (przy braku wydania takiej dyspozycji) mimo, że w mailu jest napisane o podjęciu kolejnej próby następnego dnia.

Anna
Pracownik
@Pracownik logistyki

Nie jestem świętą krową, ale też nie jestem wróżbita. Proszę mi wyjaśnić jak mam odebrać przesyłkę, skoro nie wiem, ze w tym dniu przesyłka będzie dostarczona.

Basia
Inne
@Pracownik logistyki

Szkoda tylko że większość kurierów DPD z którymi mamy stycznosc nie dowozi tych przesyłek wcale lub dowozi uszkodzone. Tak wiec kurier nie wypełnia swojego podstawowego zadania.

Mariola S
Pracownik
@Pracownik logistyki

Szanowny pracowniku logistyki, proponuję również włączyć myślenie. Ludzie również pracują. Jeżeli firma kurierska udostępnia możliwość zmiany daty i godzin dostarczenia przesyłki to najwyraźniej osoba czekająca na przesyłkę nie może być obecna w dniu kiedy przesyłka, a tym samym firma kurierska łaskawie (bo już tak jestem zmuszona napisać po doświadczeniach z jedną firmą) zdecyduje się na dostarczenie przesyłki. Jednakże nie oznacza to, że zmiana dnia czy miejsca dostarczenia będzie respektowana czy choćby brana pod uwagę przez firmę kurierską. Więc zadam takie samo pytanie jak zadałam pani na infolinii owej firmy: Po co są zmiany terminów czy miejsca dostarczenia, bo dla mnie to pic na wodę. I, żeby było jasne, nie do pracowników mam pretensje, tylko do debilnych bo już tak muszę to nazwać ustaleń czy polityki firmy, że nawet pracownik w tym przypadku pani (bardzo miła i uprzejma, niestety nie mogąca mi pomóc) nie potrafi odpowiedzieć na pytanie kiedy zostanie wydana z magazynu przesyłka przekierowana dwa dni wcześniej.

Martyna1978
Inne
@Pracownik logistyki

Jeśli zgodnie z przepisami i regulaminem firm kurierskich, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę danego dnia, a jego obowiązkiem nie jest dzwonić do ludzi, to niestety ale kurier musi dostarczyc paczkę w sposób skuteczny aż do północy. Problemem jest nieudolna logistyka i zarzadzanie bowiem kurierzy winni pracować przynajmniej na dwie zmiany i przekazywać paczkę kolejnej zmianie która ponownie spróbuje dostarczyć towar. Wpisy idiotyczne od firm kurierskich że obowiązek spoczywa na odbiorcy a nie na dostawcy jest delikatnie mówiąc dobrze (usunięte przez administratora) firm.

Romi
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Panie Logistyku! To, że pracuje Pan dla Obcego, nie ulega wątpliwości. Pan się gorączkuje i nam -klientom- nakazuje kontaktować się … dobra, ale z kim i w jaki sposób? Może najpierw przejdzie Pan na druga stronę i spróbuje coś zamówić z dostawą za pośrednictwem kuriera firmy DPD. Dopiero zobaczy Pan prawdziwy żarcik!!! Porządna firma, która nie ma nic do ukrycia, podaje swój adres i numery telefonów, gdzie można z ludźmi porozmawiać! DPD traktuje nas, klientów, nie jak ludzi, dzięki którym zarabia pieniądze, tylko jak półgłówków, w momencie kiedy skazuje nas na rozmowę z jakaś zabawką, nie przecież SI!!! Pamiętajcie, że to nam zawdzięczacie Wasze wielkie miliardy, które w tzeczywistosci wywożone są w 70% do Francji i w 30% do Niemiec. Oto i moje ostatnie przeżycie zamówionej przesyłki, którą dostarczał DPD. W cuda nie wierzę, ale dziwi mnie fakt, że nigdy przed tym, a i po czasie odebranej przeze mnie przesyłki, nie widziałem nowego kuriera…znamy naszych dostawców przesyłek dostarczanych przez DPD. To byłoby już hitem nad hitami, gdyby się okazało, że w DPD są jakieś jednostki, grające do własnej bramki…!? 1. Nowy nieznany nam kurier! 2. Bus nieoznakowany, tak jak busy znanych nam kurierów. 3. Przesyłka: -) towar nie ten który zamawiałem! -) zamawiałem buty ze skóry -) przyszły buty chińskie z plastiku 4. Chciałem otworzyć przesyłkę i buty przymierzyć by móc stwierdzić, czy pasuje mi ten rozmiar. 5. Kurier nie pozwolił, a miał takie prawo. 6. Musiałem zapłacić i dopiero wtedy okazało się, że buty są za małe, bo to chińszczyzna, no i że to nie buty ze skóry. 7. Próbowałem kontaktu z kurierem! Nie ma szans w firmie DPD, żeby skontaktować się z kurierem. Zatem pytam, gdzie i w jaki sposób mamy się kontaktować? My klienci, po odebraniu i przekazaniu kurierowi pieniędzy, nie liczymy się już dla firmy DPD. Firma DPD ma nas klientów, dzięki którym zarabia, w tzw. poszanowaniu. Dalej odnośnie moich butów. Na przesyłce nie było adresu zwrotnego, tylko adres strony i ter stówek, która już nie istnieje! Numer telefonu, gdzie następuje przekierowanie i żadnych reakcji zwrotnych! Adres e-mail, gdzie po angielsku, można opisać sprawę, po czym następuje wieczna cisza. To takich nadawców preferuje i wspiera firma DPD!, Na moje wyrazy oburzenia, dostałem od firmy DPD odpowiedzi: Sprzeczne ze sobą, a każda napisana przez inną osobę, chociaż w kilkuminutowych odstępach czasu… -) jedna odpowiedź, że firma DPD nie ma adresu nadawcy i że takich informacji nie ma obowiązku posiadać; wymagać. Kochani KLIENCI!!! Nie korzystajcie z usług tej jakże niebezpiecznej firmy- firmy DPD! Oni mogą dostarczyć tzw. List-bomba, który eksploduje NAM w NASZYCH rękach i NAS porani czy nawet pozabija. Dlaczego? Bo firma DPD przyjmuje i dostarcza przesyłki od nadawców - NIEZNANYCH!!! Teraz nadawcą przesyłki za pośrednictwem firmy DPD może być nawet - PRZESTĘPCA! Nikt z nas tego nie wie, czy buty chińskie, zamiast polskie, nie wybuchną nam w dłoniach… Za pośrednictwem firmy DPD może być zatem przesłany każdy towar!!! Firma DPD to zagrożenie!!! Nie korzystajmy z „usług” firmy DPD! Straciłem 197 zł. Jako były listonosz dałem kurierowi za fatygę, a on za to stanął po stronie internetowego (usunięte przez administratora) Kurier firmy DPD powinien bronić NAS, klientów płatników!!! Kurier firmy DPD nie stanął po NASZEJ stronie i naraził mnie na utratę 197 zł. -) inny mail firmy DPD mówił, że firma DPD taki adres zwrotny jednak ma i udostępni go, ale tylko policji…????‍♀️ Firma DPD (usunięte przez administratora) mnie zatem podając fałszywe odpowiedzi; odpowiedzi zbywające mnie, najważniejszego klienta płatnika. Zamawiamy towary ze źródeł sprawdzonych i nie korzystajcie z „ usług” firmy DPD!!!

Romi
Inne
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Panie Logistyku! To, że pracuje Pan dla Obcego, nie ulega wątpliwości. Pan się gorączkuje i nam -klientom- nakazuje kontaktować się … dobra, ale z kim i w jaki sposób? Może najpierw przejdzie Pan na druga stronę i spróbuje coś zamówić z dostawą za pośrednictwem kuriera firmy DPD. Dopiero zobaczy Pan prawdziwy żarcik!!! Porządna firma, która nie ma nic do ukrycia, podaje swój adres i numery telefonów, gdzie można z ludźmi porozmawiać! DPD traktuje nas, klientów, nie jak ludzi, dzięki którym zarabia pieniądze, tylko jak półgłówków, w momencie kiedy skazuje nas na rozmowę z jakaś zabawką, nie przecież SI!!! Pamiętajcie, że to nam zawdzięczacie Wasze wielkie miliardy, które w rzeczywistości wywożone są w 70% do Francji i w 30% do Niemiec. A oto i moje ostatnie przeżycie zamówionej przesyłki, którą dostarczała firma DPD. W cuda nie wierzę, ale dziwi mnie fakt, że nigdy przed tym, a i po czasie odebranej przeze mnie przesyłki, nie widziałem „nowego” kuriera…znamy naszych dostawców przesyłek dostarczanych przez DPD. To byłby dopiero hit nad hitami, gdyby się okazało, że w DPD są jakieś jednostki, grające do własnej bramki…!? 1. Nowy nieznany nam kurier! 2. Bus nieoznakowany, tak jak busy znanych nam kurierów. 3. Przesyłka: ma związek z kurierem i firma DPD -) towar nie ten który zamawiałem! -) zamawiałem buty ze skóry -) przyszły buty chińskie z plastiku 4. chciałem otworzyć przesyłkę i buty przymierzyć, by móc stwierdzić, czy pasuje mi ten rozmiar. 5. Kurier nie pozwolił, a miał takie prawo. 6. Musiałem zapłacić i dopiero wtedy okazało się, że buty są za małe, bo to chińszczyzna, no i że to nie buty ze skóry. 7. Próbowałem kontaktu z kurierem! Nie ma szans w firmie DPD, żeby skontaktować się z kurierem. Zatem pytam, gdzie i w jaki sposób mamy się kontaktować? My klienci, po odebraniu przesyłki i przekazaniu kurierowi pieniędzy, nie liczymy się już dla firmy DPD. Firma DPD ma nas klientów, dzięki którym zarabia, w tzw. poszanowaniu. Dalej odnośnie moich butów. Na przesyłce nie było adresu zwrotnego, tylko adres strony internetowej, która już nie istnieje! Numer telefonu, gdzie następuje przekierowanie i żadnych reakcji zwrotnych! Adres e-mail, gdzie po angielsku, można opisać sprawę, po czym następuje wieczna cisza. To takich nadawców preferuje i wspiera firma DPD! ??? Na moje wyrazy oburzenia, dostałem od firmy DPD odpowiedzi: Sprzeczne ze sobą, a każda napisana przez inną osobę, chociaż w kilkuminutowych odstępach czasu… -) jedna odpowiedź, że firma DPD nie ma adresu nadawcy i że takich informacji nie ma obowiązku posiadać; nie ma obowiązku wymagać jej od nadawcy. Kochani KLIENCI!!! Nie korzystajcie z usług tej jakże niebezpiecznej firmy- firmy DPD! Pracownicy firmy DPD mogą dostarczyć tzw. List-bombę, który eksploduje nam w rękach i nas porani czy nawet pozabija. Dlaczego? Dlatego, bo firma DPD przyjmuje i dostarcza przesyłki od nadawców - NIEZNANYCH!!! Teraz nadawcą przesyłki za pośrednictwem firmy DPD może być nawet - PRZESTĘPCA! Nikt z firmy DPD się tym nie przejmuje! Nikt też z nas tego nie wie, czy buty chińskie, zamiast polskie, nie wybuchną nam w dłoniach… Za pośrednictwem firmy DPD może być zatem przesłany każdy towar ! ? Firma DPD to zagrożenie ! ? Nie korzystajmy zatem z „usług” firmy DPD!!! Tu porządna firma mogłaby mnie przed tym ustrzec! Firma DPD natomiast stanęła po stronie internetowego (usunięte przez administratora) a kurier firmy DPD bezpośrednio naraził mnie na utratę 197 zł. -) kolejny mail, firma DPD mówił, że firma DPD ma adres zwrotny, ale nie dla mnie ! Firma DPD (usunięte przez administratora) mnie zatem podając mi fałszywe odpowiedzi. Polacy! Zamawiajmy towary, ale nie korzystajmy z „ usług” firmy DPD!!!

Grzegorz
Inne
@Pracownik logistyki

Częściowo masz rację ale jak nie ma punktu a kurier ma w (usunięte przez administratora) klienta. A poza tym jeżeli podaje się godzinę to po to aby odebrać paczkę a nie za nią jeździć po to się płaci

jan
Inne
@Mariola S

mialem podobny problem przesylka miala byc nastepnego dnia ale ugrzezla pod lodzia. Poniewaz nie bedzie mnie pod adresem gdzie miala dotrzec zrobilem przekierowania ale jest ono (usunięte przez administratora)warte bo to nie ja moge przekierowac tylko wysylajacy wiec po co chwalic sie czyms co nie dziala.

Oleg
Inne
@Pracownik logistyki

Ważne jaka to firma bo inne firmy mają za zadanie dostarczenie przesyłki bo to są firmy kurierskie, a wasza firma ma za cel przywieźć przysyłkę z punktu A do punktu B skasować za to i zwrócić do nadawcy. Jesteście przewoźnikami a nie kurierami. Tak że z ta litością nie do tych co dają wam prace, nie te czasy możecie zrezygnować z tej pracy bo obsługujecie tych klientów których macie i innych nie będzie. Albo nauczycie się pracować albo zamykajcie firmę. Wstyd narzekać ze klient nie ma racji.

ThomAS
Inne
@Pracownik logistyki

KURIERZY!!! Nauczcie się szanować ludzi którym dostarczacie przesyłki oraz ich czas, bo to że ładujecie całego busa paczkami i się nie wyrabiacie z doręczeniami to nie nasz problem, a najgorsze jest że nawet nie chce się Wam dojechać do odbiorcy tylko zaznaczacie "brak odbiorcy w miejscu doręczenia", nie odbieracie telefonu i to my dalej musimy wydzwaniać i szukać swojej niedostarczonej paczki. Sytuacja z kurierem Pawłem, nr tel. do niego 513502734, nie chciało mu się dostarczyć paczki to wpisał brak odbiorcy, nie odbiera telefonu. Ponadto sposób z jakim obchodzicie się z paczkami przy załadunku busa jest skandaliczny!!!

kostek
Inne
@Pracownik logistyki

ta firma to (usunięte przez administratora),wysłałem paczkę to wiecie co kurier napisał brak odbiorcy(dzwonie do odbiorcy -cała firma w pracy) ,po rozmowie z konsultantem zapewnienia że jutro dotrze do adresata w rzeczywistości umieszczona w paczkomacie, odpowiedź durnego kuriera który miał dostarczyć paczkę -remont ulicy której nie było.

Julia
Inne
@Pracownik logistyki

Fajnie, jakby kurierzy przynajmniej dowozili te paczki zgodnie z umową. Skoro firma nie jest w stanie to niech nie daje takich warunków ludziom.

ktoś
Pracownik
@Pracownik logistyki

Ja nie narzekam na waszą prace ten co nie wykonuje takiej wiec sie nie wypowiada a jak im zle to niech na paczkomat zamawia. Mój kurier zawsze do nie dzwoni ... Pozdrawiam P.Joanne z Toruń/Podgórz

Klient
Inne
@Pracownik logistyki

Człowieku, do dhl to ty się nie porównuj zawsze na czas, zawsze zadzwoni a dpd to wszyscy wyłączają z możliwości wysyłki dpd bo to firma pomyłka, tylko wy macie takie złe opinie, inni przewoźnicy mega są a wysylamy duuuuzo paczek, nie umiecie nawet w punktu w terminie oddać!!!

Ewa
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Mówi Pan o tym żeby dzwonić do kuriera. Dzwonię cały dzień, ponad 40 połączeń, a Pan kurier nie odbiera. Poczta w jego telefonie zapchana. Siedzę cały dzień w domu i czekam na kuriera. Po 20.00 sprawdziłam na stronie dpd co z moją i paczką i dowiaduję się, że nie było mnie w domu. W tym czasie co niby kurier był u mnie dzwoniłam 10 razy. Dziś drugi dzień Siedzę w domu i czekam na kuriera z którym nie ma żadnego kontaktu. Co Pan na to? Pozdrawiam kuriera Pawła z Bydgoszczy. Najgorsza firma kurierska obecnie, kiedyś było zupełnie inaczej.

vanpur
Inne

odbiór przesyłki przekierowano z żabki do sklepu otwartego 10-18 .zaznaczono żabkę żeby mógł odebrać po 20

Izabela
Inne

Firmie DPD gratuluję zatrudnienia profesjonalisty! Pan Adrian DE9 (firma zidentyfikuje, którego pracownika dotyczy opinia) zawsze jest pogodny i skłonny do pomocy. Nigdy nie okazuje zniecierpliwienia w sytuacj , kiedy np.czekaja aż zamknę 3 psy albo poproszę o dostarczenie paczki w innym terminie ( w sytuacji nagłej zmieny panów) Znakomicie buduje markę na rynku. Będę polecać Państwa firmę przez pryzmat pracy Pana Adriana. Praca kuriera wg mnie jest niedoceniania , a takie osoby są prawdziwym kapitałem pracodawcy. Firmie życzę dalszego rozwoju . Panie Adrianie - mam nadzieje, że Pana firma doceni! Pozdrawiam serdeczenie . Izabela

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.

Pytania

Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wojciech
Inne

Opinia osoby korzystającej z usług firmy. Kurier poświadcza nieprawdę o nieobecności nadawcy, nawet nie podjeżdżając pod wyznaczony budynek (akurat mamy monitoring). Kurier nie dzwoni, nie odbiera telefonu, jego poczta głosowa jest zapełniona. W końcu paczka jest odsyłana do nadawcy. Próba kontaktu z obsługą klienta to jakaś porażka. 10 minut słuchania reklam od bota, żeby na koniec powiedział "obecnie połączenie z konsultantem jest niemożliwe". Okazało się, że po trzech wypowiedzianych kwestiach żądania kontaktu z biurem obsługi bot jednak na to zezwala. Oczywiście nic w tej sprawie nie mogą zrobić i chociaż oni zawalili sprawę, to wszystko odkręcać muszę ja i nadawca (bo oni nie kontaktują się z nadawcą). Dno i kilometr mułu. Nikomu nie polecam. Każdy kto zastanawia się nad wybraniem tej firmy niech kilkukrotnie się zastanowi. Honor jest ważniejszy.

Pracownik
Pracownik

Zarządzający zapomnieli o tym iż firmę tworzą ludzie. A Ryba zawsze psuje się od głowy. Nie dość że niskie stawki to jeszcze brak podwyżek.

yelefos820@storesr.com
Pracownik

Firma co roku chwali się wolumenami, największą liczbą punktów poza pit od home. Wszelkim osiągnięciami od HR. Styl life work balance motem przewodnim. Wielcy sponsorzy równych akcji charytatywnych. Prawda taka że - zarobki najgorsze względem firm kurierskich, nie ważne czy biuro, magazyn, kurier/przewoźnik. W tym roku żadnych podwyżek, bo firma ma ciężko, a nam przecież nic nie drożeje. - (usunięte przez administratora) - szefostwo brak komunikacji z pracownikami. - kłamstwa na każdym kroku. - niespełnione obietnice. - fałszywe uśmiechy.

KANDYDAT KIELCE
Kandydat

Przeszłam dwuetapową rekrutację na stanowisko " młodszy specjalista ds. bezpośredniej obsługi klienta". Obie rozmowy wypadły bardzo pozytywnie. Jak po każdej rozmowie Pani rekruterka poinformowała mnie o okresie oczekiwania na odpowiedź w sprawie zatrudnienia, miał to być niecały tydzień. Telefon w sprawie zatrudnienia otrzymałam na następny dzień po drugim etapie rozmowy. Pani rekrutująca powiadomiła mnie o pozytywnym rozpatrzeniu mojej kandydatury oraz o tym, że to właśnie mnie chcą przyjąć i zadzwonią do mnie kiedy mam zgłosić się o skierowanie na badania. Przekazana została mi również informacja, że muszę poczekać trzy tygodnie ponieważ Pani, która zajmuje się rekrutacją idzie na urlop oraz usłyszałam konkretną datę kiedy owa Pani z urlopu wraca. Ucieszona czekałam 3 tygodnie.Po upływie tego czasu sama skontaktowałam się z oddziałem firmy na ul. Rolnej 8 Kielce oraz otrzymałam informację a raczej prośbę o chwilkę cierpliwości ponieważ Pani rekrutująca potrzebowała czasu na "nadrobienie zaległości po urlopie", stwierdziłam okej poczekam...UPŁYNĘŁO kolejne 2 tygodnie ... więc postanowiłam znowu sama wykonać telefon, dwukrotnie moje połączenie zostało odrzucone, a później Pani wyłączyła telefon bo nagle był zerowy brak sygnału. Odczekałam kilka dni i ponownie zadzwoniłam po weekendzie. Pani odebrała, przedstawiłam jej swoje obawy i zapytałam kiedy w końcu mam przyjechać po skierowanie na badania a usłyszałam odpowiedź " mam niestety przykrą wiadomość, firma nie wyraziła zgody na zatrudnienie nikogo na to stanowisko". Przeciągali mnie łącznie ponad miesiąc, obiecywali zatrudnienie i finalnie jakbym do nich nie zadzwoniła to nawet nie wiedziałabym o tym, że jednak mnie nie przyjmą " bo firma nie wyraziła zgody". ŻART na kółkach, zastanawia mnie tylko jedno, po co było robić rekrutację i obiecywać mi, że mnie zatrudnią. Myślałam, że to rzetelny pracodawca natomiast byłam w wielkim błędzie. Straciłam ogrom czasu a mogłam wtedy podjąć zatrudnienie w innym miejscu. Odradzam aplikację każdemu komu faktycznie zależy na pracy. Jeśli ktoś zna strony gdzie mogę jeszcze opisać swoją opinię o DPD to możecie podesłać w komentarzu, zależy mi żeby ostrzec innych naiwnych, młodych ludzi, którzy są/będą w sytuacji takiej w jakiej obecnie jestem ja.

Były pracownik
Były pracownik
@KANDYDAT KIELCE

Takie właśnie czasy nastały w DPD. Redukcje etatów, zwolnienia, szukanie oszczędności, zapaść finansową spółki. W tym roku nawet podwyżek nie ma więc prócz czasu nic nie straciłaś :)

Pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Podwyżki były do minimalnej krajowej:)

Lili
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Inne
 Pytanie

Ale wy ludzie jesteście dziwni. Ciężko wam (usunięte przez administratora) ruszyć do punktu lub po ludzku dogadać się z kurierem? Myślicie że jak zapłacicie za paczkę kilkanaście złoty, to macie kuriera na wyłączność? Nie pasuje wam to jest wiele innych firm kurierskich.

M.Cz
Inne

Proszę mi podac konkretne informacje gdzie moge zglosic skargr na kuriera,ktory woogole nie dostarcza paczek i jak sie okazuje nawet niema mozliwosci odebrania w tym samym dniu nigdzie w punkcie DPD.Skandal co ci kurierzy wyrabiają,to nie jest juz pierwszy raz.Teraz to juz musi byc zgloszone do najwyższej osoby zajmujacej sie tymi kurierami.Mam nadzieje ze są tutaj osoby co wiedzą dużo i są wstanie mi pomóc.

anonim
Inne

Dobrze widzę w ofercie dla kuriera, że nie potrzeba mi wcześniejszego doświadczenia? nie mam go dlatego chce się upewnić. dodatkowo czy to jakieś skomplikowane może być? Zastanawiam się co ewentualnie kurier robi jeszcze za kulisami czego klient nie widzi

Kurier
Pracownik

Szanowni Państwo wyobraźcie sobie, że macie do dostarczenia 150 przesyłek. I teraz trzeba zadzownic do tych 150 osób i z każdą ustalić na jaką godzinę ŻYCZY sobie przesyłkę. I załóżmy że 100 osób chce pomiędzy 16 a 17.To jest niemożliwe ludzie. Płacicie za dostarczenie przesyłki pod adres.Nie mam was cały dzień w domu to zamawiajcie do pracy. A jak odebrać w pracy nie możecie to paczkomat albo punkt pickup. Naprawdę trzeba czasem pomyśleć o ruszyć głowa bo naprawdę to nie takie jest proste jak wam się wydaje. No ale przecież jaśnie państwo zapłacili 0 złotych za kuriera i wymagają cudow. Żądają wręcz! Bo jestem wielkimi Panem klientem i śmieć kurier ma robić tak żeby tylko mi było wygodnie. Sznujmy się ludzie ????

Natalia
Inne
@Kurier

No niestety każdy wybierając pracę godzi się na warunki i zasady w niej obowiązujące. W obecnych czasach nie ma bezrobocia . Ja zeby pozyskać klienta czasem wykonuję 200 telefonów dziennie i wysyłam 150 emaili i często bez efektów, a kurierom za doręczoną przesyłki płacą. Nie mówcie, że się nie da bo są kurierzy ,którzy są starsi i idealnie to ogarniają .Podawanie ,że było się pod wskazanym adresem co jest kłamstwem jest słabe. Pamiętajcie, że to w czasach monitoringu jest do sprawdzenia . Cały dzień czekałam w domu ,a kurier twierdził, że był i dzwonił domofonem ,którego u mnie nie ma . Jeżeli ktoś podejmuje się pracy to powinien ja wykonywać rzetelnie. A jezli komuś nie odpowiada praca i płaca to niech ja zmieni . Nie ma bezrobocia .Na jego miejsce przyjdzie ktoś ,kto będzie ją wykonywał rzetelnie

Hehe
Inne
@Natalia

Rozwiez100 paczek w godzinę,wnies na piętro,czekaj w korku,,poszukaj miejsca do parkowania,czekaj aż ktoś odbierze ,zrobisz to w godzinę masz tysiaka madam

RG
Inne
@Kurier

UWAGA ! ! ! Firma kurierska DPD sprzedaje nr .telefonów klientów innym firmom marketingowym którzy je wykorzystują. RG

Piotr
Inne
 Pytanie
@Kurier

Jeżeli kurierzy z Państwa firmy nie szanują klientów, to nie oczekujcie, że klienci będą Was szanować (na szacunek trzeba sobie zasłużyć). Dziwnym trafem problem jest tylko z DPD. Dlaczego pisząc, że klienci wymagają dostaw o określonych godzinach, a Wam to nie pasuje nie piszecie godziny dostawy? Sporą arogancją ze strony firmy i kurierów jest założenie, że klient ma czekać cały dzień, aż łaskawie kurier przyjedzie. Wyobraźcie sobie, że klienci to też ludzie i tu uwaga: TEŻ pracują, mają swoje obowiązki i nie koniecznie kogą poświęcić ileś godzin na oczekiwanie. I tu zacytuję pana kuriera Szanujmy się..... zacznijcie od szanowania klienta

Rzetelny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Natalia

Panienko... nie wlewaj sobie za bardzo, zwłaszcza jeśli nie masz pojęcia o temacie w jakim się wypowiadasz. Kurier przy 150 paczkach nie jest w stanie zapamiętać czy pod danym adresem był domofon czy go nie było. W większości domów są, więc z automatu powie, że dzwonił domofonem. Ponadto kurier ma zazwyczaj płacone od ilości dostarczonych paczek, więc w jego interesie jest dostarczyć ich jak najwięcej. Proszę więc nie porównywać swoich 200 telefonów, wybieranych w czasie kiedy ma pani płaconą godzinówkę, lub spory procent od złapanego klienta. Nim trafiłem do kurierki nie bardzo wiedziałem z czym to się je, ale miałem na tyle rozumu by wiedzieć, że kurier nie będzie u mnie z paczką na pstryknięcie palcem. Dlatego też zazwyczaj prosiłem sąsiadów o odbiór lub łapałem kuriera gdzieś na rejonie. Co do bycia czy nie bycia pod adresem to kurier ma gps w skanerze, więc jaki sens miałoby być pod adresem i nie dostarczyć paczki? Następne - zachowujecie się jak święte krowy! Zamawiacie sobie (usunięte przez administratora) meble przez firmy kurierskie i robicie z kurierów darmowych tragarzy! Gdyby wam miała przywieźć te meble Castorama itp, to byście za wniesienie zapłacili co najmniej 50 zł. Nowe osiedla ze szlabanami, a wielu takich nawet otworzyć nie może bo nie posiada pilota, ale paczki po kilkadziesiąt kg zamawiają! Nie mam obowiązku wam taszczyć tej paczki gdzieś z drugiej strony ulicy. A ile jest imbecylów, którzy dzwonią do kuriera z informacją, że ten się pomylił - "bo ja zamawiałem czerwone adidasy a nie czarne" - klient miał do mnie takie żale - mimo iż na paczce był jego adres i jego nazwisko. A ile pretensji, że kurier nie chce wchodzić z ciężka paczką na 12 piętro gdzie winda jest zepsuta. A ilu klientów nie odbiera telefonu a później wmawia, że byli w domu. Taka jakaś dziwna jedna zamawia paczkę za pobraniem, podjeżdżam trzy razy i nikt nie otwiera. Pod koniec dnia dzwonią mi z centrali, że klientka dzwoniła ze skargą, że kurier nie przyjechał. następnego dnia znowu robię trzy podejścia i za trzecim wykminiam, że klientka jest w domu. Kiedy wyłapała, że kurier dzwoni wyłączyła światło w mieszkaniu. Prawdopodobnie pieniążków nie było na odbiór, a paczuszkę się chciało, więc lepiej zwalić na kuriera by paczki nie cofnęli. I te kretyńskie pretensje, że kurier nie chce przyjechać o godzinie w jakiej jaśnie panu czy pani pasuje... Gdyby kurier miał się dostosować do oczekiwanych godzin klienta, to rozwiózł by nie więcej niż kilkadziesiąt paczek i jeszcze dołożył do tego interesu. Spora część kurierów jak wspomniałem wyżej ma płacone od paczki, jest na własnej działalności - czyli utrzymuje własne auto, leje paliwo za swoje pieniądze. Jeśli mieliby jeździć z punktu A do punktu C i znowu punkt A i znowu punkt C czyli dostosowując się do oczekiwanych godzin klienta to zjadło by ich samo paliwo. Kurier wyjeżdża, ma wytyczoną trasę jak najbardziej ekonomicznie - (Nikt nie pojedzie z Warszawy do Krakowa przez Szczecin) czego wy klienci często sobie życzycie żądając dostarczenia o danym czasie. Płacicie grosze za paczki a żądacie od kuriera usługo DELUX. Sam kurier ma z tego co wyście zapłacili jakieś 20 do 30 %.

Rzetelny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Piotr

Wymagać o określonej godzinie to Pan sobie może jeśli zamówi dostawę prywatnie. I oczywiście zapłaci za tą dostawę przynajmniej kilkadziesiąt złotych. Kłania się prosta matematyka. Auto moje, paliwo za moje pieniądze, za paczkę mam przykładowo około kilka złotych - tyle, że jeśli do klienta są cztery paczki to ja i tak mam zapłacone za jedną (czyli za jeden adres a nie za paczkę). Nie daj Boże trafi się ze dwadzieścia umów, z czego połowa to starsi klienci - nim wypiszą dokumenty, nim zapłacą mija sporo czasu. w między czasie jak zwykle problem z wjazdem na zamknięte osiedle, jedni nie odbierają telefonów, ci którzy odbiorą nie mają pilota do szlabanu, itd, itp. I tak ucieka za darmo godzinka jak nie więcej. I te idiotyczne telefony: Halo... kurier? Bo wie pan co... o której pan będzie na Sadybie? Powiem, że o 12 a do klienta trafię dopiero o 16 i jest zadyma. Bo ciężko podać numer bloku... I to kretyńskie podsumowanie: No bo właściwie to cały dzień ktoś jest w domu, ale tak chciałem wiedzieć. Takie telefony to pożeracze czasu. Ciężko z sąsiadami się dogadać jeśli nie ma nas w domu?

Marian
Inne
 Pytanie
@Rzetelny pracownik

Rozumiem, że reszta zamówień jest państwowa i jak sobie wykupię prywatną to dopiero wtedy zreazlizujecie? Kłania się prosta matematyka: nadawca płaci za przesyłkę i macie ją dostarczyć. BTW jak ci się nie podoba praca kuriera to ją zmień. Przestań ludzi obarczać winą dlatego, że nie dajesz sobie rady na rynku pracy i jesteś skazany do emerytury na DPD.

Pat
Inne
 Pytanie
@Kurier

Wujek dobra rada pytanie: jak odebrać przesyłkę 140 kg, opłacona kwota ponad 100 zł? Kurier zaznacza że była próba doręczenia a nie było? Z pracy w teczce nie wezmę, w paczkomat też nie, ruszając głową stwierdzam że jesteś przedstawicielem tej grupy. Każdy chciałby pracować 2-4 godz i roznieść je w godz południowych (150 przesyłek) a potem laba. Więc co najlepiej zrobić ? Oddać do pkt odbioru i wysłac smsy. Tak to ja w 15 min wszystko załatwię i mam czas na zbieranie ...buraków

Kruk
Inne
@Rzetelny pracownik

Coś kłamiesz, 4 paczki w jednej dostawie-cena dostawy 4x i to podsumowuje twoja wypowiedź, jesteś kurierem bo ściema na ściemie, place za dostawę więc chcę ją mieć w dogodnych godz tak to mi ją w niedzielę po północy dostarczasz lub pod budkę z piwem

Yola
Inne
@Kurier

Racja szanujmy się i nie kłamcie, ze probowaliscie dostarczyć paczkę a nikogo nie bylo, kiedy siedziałam murem w domu czekajac na kuriera. Szanujmy sie.

...
Inne
 Pytanie
@Kurier

150? W Anglii po 300 dostarczają dziennie i żyją. Nawet czas na to żeby zadzwonić do klienta mają a nie tak jak Kurier który dziś miał doręczyć paczkę. O 7:40 zmieniałam na jutro dostawę bo cały dzień byłam poza domem a on przyjeżdża o 13 i dostaje wiadomość że mnie nie było i niedoręczona. Po 5 godzinach wiadomość a w sumie zaproszenie po odbiorze paczki w punkcie. Nie po to zmieniałam datę dostawy żeby teraz (usunięte przez administratora) z 4 miesięczną córeczka kawał drugi gdzieś gdzie nawet nie wejdę z wózkiem tylko muszę go zostawić na ULICY. Naprawdę szacunek do drugiego człowieka...

Leon
Inne
@Kurier

No właśnie nie szanujecie klienta i bardzo dobrze że was opier/dalają, ja czekałem od 8 rano do 18godz i co, i nic. Pieprzone orangutany !!!

tt
Inne
@Kurier

A co jezeli zamowilem paczke bylem w domu kurier nie zadzwonil do drzwi, pomylil pietra i zostwil na innym co uwidocznila kamera na parterze ze wierzdza na inne pietro.Twierdzi ze po rozmowie telefonicznej kazalem zostawic pod drzwiami tylko ze polaczenie jest nie odebrane wiec nie bylo mowy o zadnej rozmowie i nie moge doprosic sie zwrotu pieniedzy.

Molly
Inne
@Kurier

Proponuję aby kurierzy pomyśleli za co biorą pieniądze, a jak praca za ciężka lub nie odpowiadają Klienci to zawsze można zmienić. Klient siedzi w domu cały dzień czeka na kuriera, nie dzwonię nawet żeby nie przeszkadzać, a tu kuriera nie ma i mail z informacją, że nie było mnie w domu. To jest jakość pracy tej firmy- GRATULUJĘ

Rysiek
Inne
 Pytanie
@Molly

Ta firma to (usunięte przez administratora) Korzystałem dwa razy (słownie dwa) i doswiadczenia: !. Zamawiam kuriera z adresu na adres (opłata dodatkowa), mam maila z potwierdzeniem kiedy i w jakich godzinach pan kurier po paczke przyjedzie, siedze, czekam po 3h ponad ramy czasowe dzwonie, dostaje na infolinii jakis nr do kuriera, facet twierdzi ze on jezdzi, ale osobówką i on paczek nie odbiera, nie jego sprawa. Potem w lokalnym punkcie dowiaduje sie ze faktycznie miała być taka paczka odebrana, ale ma nikogo kto by ja odebrał to może SAM DO NICH PODWIOZĘ. 2. Czekam na przesyłke, nie ja wybierałem przewoźnika niestety. O 9:00 ostaje email oraz sms "dziś dostarczymy twoją paczkę" i to o 11:00. Zwalniam sie z pracy, czekam jak głupi od 10:00 do 15+, poczym (usunięte przez administratora) dzwonie do DPD gdzie ten (usunięte przez administratora)i dowiaduje sie ze moja paczka to wielopak i maja tylko 1 z 3 więc przywiozą jak beda mieć wszystkie 3. To po co ja(usunięte przez administratora)czekam tyle godzin? Zamiast pić kawę i plotkować wystarczyło zadzwonic i preprosic za pomyłkę ( maila/sms z godz 9:00 ) i wyjaśnic co zaszło (pomyłki sie zdarzają), no ale po(usunięte przez administratora)? Niech facet siedzi i czeka. Ludzie nażekaja na PP, a sam pracowałem własnie na przeładunku paczek i pomyłki jak z punku drugiego wyjaśnialismy szybciutko w wyzej opisany sposób, nikt pretensji nie miał, dziekował za tel.

Łukasz@klient
Inne
 Pytanie
@Kurier

Jak się to ma do aplikacji i punktów pick up? Aplikacja bardzo kiepsko działa i to nie tylko u mnie. Nie aktualizuje statusów paczek zbyt często, podczas przekierowania wywala błąd i "spróbuj ponownie później", ale się nie da (wszystko na szaro). Na drugi dzień się okazuje się że się udało i przekierowało. Tak za każdym razem. Z innej beczki to zamówiłem paczkę w środę rano do punktu w ten sam dzień wyruszyła. W czwartek cały dzień było "w oddziale doręczającym" w kolejny dzień w "drodze do automatu". Dopiero w sobotę się zaktualizował się status paczki, "że przepełniony i nie udało się zostawić paczki". Zero kontaktu ze strony kuriera, firmy. W sobotę nie dostarczają, osobiście nie można odebrać. Po prostu paczka nie doszła i bujaj się. Może dostarczymy w poniedziałek, albo i nie. Z żadną inną firmą kurierską nie miałem tylu problemów co z DPD. Pozdrawiam.

BogPaw
Pracownik
 Pytanie
@Natalia

Niestety 100% racji! Nie na czas zawsze jakiś problem a to korek a to paczka się" rozleciała". Wysyłają maile i sms ,że w dniu dzisiejszym paczka zostanie dostarczona i co? Nie ma Drugi dzień mail, sms że paczka będzie doręczona a śledząc przesyłkę jest w magazynie. Telefon do rozdzielni pani informuje łaskawie że można samemu podjechać i paczkę odebrać. Usługa opłacona od nadawcy do odbiorcy a nie do rozdzielni. Może firma powinna stosować zasadę mierz siły na zamiary nie zamiar na siły. Nie polecam . Dramat

anonim
Inne

Miesiąc czekam na zwrot pobrania. Zamawiałam kuriera ze strony internetowej. Wysyłam paczki rzadko więc wpisuję w wyszukiwarkę zamów kuriera i wybieram z możliwych, wypełniłam wszystkie dane, wydrukowałam list przewozowy z logo DPD, przyjechał kurier, zabrał paczkę. Paczka została doręczona, sprawdziłam na stronie sledzenie DPD i jakie było moje zdziwienie, kiedy po miesiącu upomniałam się o zwrot kwoty pobrania. Dzwonię na infolinię, a Pani mówi mi że ja nie korzystałam z ich usług tylko z usług pośrednika firmy Solid i DPD nic do tego nie ma. Potem kontakt z firmą solid, która oczywiście paczkę doręczyła, ale pieniążków to już nie odda bo przekazała je do innej firmy, z którą niestety już nie ma kontaktu. DRAMAT,

Magda
Inne

Paczka dotarła do mnie uszkodzona. To już kolejna. Kurier nie raczył nawet zadzwonić, że zostawia paczkę. Po powrocie z pracy zastałam paczke zostawioną pod drzwiami. Dodam, że w paczce była rura strażacka na plac zabaw dla córki, którą kurier zgiął, aż farba odeszła. Teraz bedę się użerać z firmą DPD o uwzględnienie reklamacji. Gdzie po miesiącu odpiszą, że nie mogą jej uwzględnić, ponieważ nie ma protokołu spisanego w obecnosci kuriera KPINA!!!

Wkurzony klient!!!!
Inne

Nie POLECAM dpd !!! NIGDY nie dostarczają mi paczek!! NIGDY!!!! Zawsze kłamią, że byli!!! Paczki są podrzucane do jakiś punktów odbioru!!!! ŻENADA A nie firma kurierska!!! Omijać szerokim łukiem jest nadzieja, że znikną z rynku!!!!!!!

klient
Inne

jesteście najgorszą firmą kurierską, zawsze są z wami problemy, kurier anuluje odbiór paczek, stojąc pod klatką, w systemie nawet zaznaczone jest, że bez powiadomienia odbiorcy, zostało to zrobione. Brak szacunku, do czasu innych ludzi, za każdym razem jak jestem zmuszona korzystać z waszych usług to mnie (usunięte przez administratora) bierze.

rafał
Inne

Po wielu doświadczeniach, chcę choć innym zaoszczędzić czasu i nerwów. Jeżeli chcesz skorzystać z usłyg kurierskich to od razu omiń tę firmę. Lista przewinień i częstotliwość ich występowania są w stałej zależności. Nie ma tygodnia by przesyłka nie dotarła, co najwyżej otrzymuję lakoniczną informację, często po terminie planowanej dostawy, bym przesyłkę odebrał osobiście z ich punktu. Fakt, punkt jest oddalony niecałe 5km od mojej siedziby, ale nie zawsze mam możliwość tam podjechać. Przesyłki często przychodzą w opłakanym stanie, rzucanie kartonów i paczek to standard. Z negatywnych zachować kurierów można by zrobić mały leksykon, nie chce mi się o tym pisać. Nie ma możłiwości kontaktu z biurem firmy, kontakt telefoniczny to boot który tak naprawdę kradnie mój czas i nic z tego nie wynika. Spójrzcie na inne oceny, na opinie... Omijać tę żenadę.

klient
Inne
@rafał

Dokładnie, a problem polega na tym, że kłopot ma odbiorca paczki, która nie dociera na czas i jeszcze trzeba sobie ją samemu przywieźć. Na infolinii po straconych 20 minutach „głupich zapowiedzi bota itp.” dowiesz sie, że taki mają regulamin.

Lidzia
Inne

Macie może jakieś aktualne zdanie odnośnie kurierki ale na rowerze? Akurat po Sopocie patrzyłam za czymś i pokazało mi się ogłoszenie, które niedawno dodali. Ciężkie to? W tym roku jak jest się rozliczonym z przesyłki? W opisie widzę, że finanse zależą od ilości tych doręczonych

Anna
Inne
 Pytanie

Paczka z laptopem w środku pognieciona, dziurawa. Pudełko w okropnym stanie. Do środka nawet nie będę zaglądała. Kontakt z kurierem okropny. Najgorszy z możliwych dostawców, biorąc pod uwagę fakt, że laptop jest mi niezbędny do pracy - odebrałam z automatu, bo szanowny dostawca (usunięte przez administratora)nie dostarczył pod wskazany adres, sugerując się jakaś "czasówką". Bezczelnie rozłączył się w trakcie rozmowy i dalej nie odbierał telefonu. Kto zwróci mi pieniądze za spowodowanie braku narzędzia do pracy??? Infolinia to jakiś boot o możliwości rozmowy z konsultantem można jedynie pomarzyć. Co za ludzi do pracy zatrudniacie? Ocena końcowa to mulaste dno i wodorosty - nigdy więcej! Odradzam każdemu! @Pracodawca przyjrzyjcie się temu co się u Was dzieje

Pytanie
 Pytanie

Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko Przewoźnik w DPD Polska Sp. z o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 155.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 129, z czego 19 to opinie pozytywne, 90 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii