DPD Polska
2 16 6 1

Opinie o DPD Polska

Monika

Kiepski kurier nie polecam

DPD Polska
pracodawca
@Monika 21.08.2018 19:55

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Monika

Nie rozumiem komentrazy wysyłam paczki i tez zamawiam wiele rzeczy zawsze przesyłki są na czas nigdy się nie zdazyla żadna wpadka????pozdrawiam dpd

MW

Żenada. Kurier z przesyłką pobraniową przyjechał o 10.30, zadzwonił, że jeżeli nikogo nie będzie do 12 to przesyłkę można sobie odebrać osobiście w Gdańsku. On już kończy pracę, bo wszystkie paczki porozwoził. Zero wcześniejszego kontaktu. Poprosiłem o nazwisko żeby wyjaśnić sprawę na infolinii, nie dość, że nie chciał podać to jeszcze był bardzo opryskliwy. Na infolinii powiedziano mi, że oni nie mogą nic zrobić i skoro kurier twierdzi, że nie może być po 14 to albo ja się dostosuję do jego warunków, albo mam osobiście odebrać paczkę z Oddziału. Jedyne co można zrobić, to przekierowanie przesyłki na inny adres w tych samych godzinach. Zero elastyczności i chęci pomocy odbiorcy. Sprawa dotyczy rejonu Gdynia Chylonia. Nie polecam, szkoda nerwów. W Gdyni Orłowo często otrzymuję przesyłki i nie ma żadnego problemu, tam kurier zawsze wcześniej dzwoni i ustala że mną godzinę i sposób dostawy. Wygląda na to, że ich motto to zapłać i radź sobie sam.

DPD Polska
pracodawca
@MW 27.07.2018 11:19

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Darek

Firma DPD to kompletny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Czekalem na ważna przesyłkę dostałam maila że 25.07 między godziną 11.45 a 13.45 będzie u mnie kurier nie przyjechał telefon ma wyłączony,a jak ma wlaczony to odrzuca, patrzę na stronę gdzie znajduje się moja paczka a tam pisze że o 10.24 prawdopodobnie kurier był u mnie w domu gdzie ja go nie widzialem bedac caly czas w domu. Zadzwonilem na info linie i oni tez nie moga sie z nim skontaktowac, a dzis sie dowiaduje ze przesylka bedzie do odebrania w punkcie. Zenada ta firma kurierska. Nie polecam

DPD Polska
pracodawca
@Darek 26.07.2018 17:11

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Angelika

Okolice Gdańska, Czekam na ważna przesyłkę wczoraj dostałam smsa i maila że 18.07 między godziną 15.50 a 16.50 będzie u mnie kurier Kamil, nie przyjechał telefon ma wyłączony, dziś patrzę na stronę gdzie znajduje się moja paczka a tam pisze że o 16.34 prawdopodobnie kurier był w pobliżu bo jest informacja że błędny adres jest podany, chodź to nie prawda wiem jaka tabliczka na budynku wisi, w formularzu była notka żeby kurier się skontaktował ze mną żeby wytłumaczyć mu dojazd ale niestety cisza.

DPD Polska
pracodawca
@Angelika 19.07.2018 11:58

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Rafi

Jedna wielka paranoja !! Firma nie ma pojęcia gdzie znajduje się przesyłka, brak jakiejkolwiek współpracy pomiędzy infolinia a oddziałem, nie ma co więcej pisać, żenujące standardy firmy

DPD Polska
pracodawca
@Rafi 07.07.2018 12:43

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

raf

Firma DPD to kompletny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Na przesyłkę czeka się niemalże tygodniami. Kilka razy z rzędu otrzymałem maila z wiadomością, że moja przesyłka zostanie tego dnia dostarczona, po czym dobijając się na infolinię, aby dowiedzieć się w jakich godzinach mogę się spodziewać kuriera, dowiadywałem się, że paczka nawet nie opuściła magazynu. Konsultanci, z którymi rozmawiałem kilkukrotnie mieli przekazywać informacje o zaistniałym problemie i miał on być natychmiast rozwiązywany. Kolejna sprawa – jeśli zamawiam kuriera, oczekuję, że paczka zostanie dostarczona pod wskazany adres w dość szybkim czasie. Gdyby mi na tym nie zależało, wybrałbym tańszą formę dostarczenia. Tymczasem firma DPD, która nie wiedzieć dlaczego nazywa się kurierską, informuje mnie, że swoją przesyłkę muszę odebrać w jakimś podanym przez nich punkcie. Co lepsze, po zgłoszeniu się tam znowu dowiaduję się, że moja paczka wciąż tkwi w magazynie. Jednym słowem – żenada. Firma świadcząca usługi na takim poziomie nie powinna funkcjonować.

DPD Polska
pracodawca
@raf 25.06.2018 19:03

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Grażyna

Najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność. 24.05.2018 otrzymałam informację, że między 17.30 a 18.30 zostanie mi dostarczona przesyłka. Zadzwoniłam do kuriera, aby sprecyzować godzinę i dowiedziałam się, że z powodu awarii auta nie będzie mógł mi dostarczyć przesyłki i pytał czy jest to coś super pilnego. Przyznała, że nie jest to super pilne i może tę przesyłkę dostarczyć następnego dnia. Następnego dnia jednak przesyłka nie została dostarczona a z telefonu wykonanego do kuriera dowiedziałam się, że przesyłki nie wydano mu do dostarczenia. 28.05.2018 zadzwonił inny kurier, że jest pod moimi drzwiami z przesyłką, ale mnie nie ma w domu. Niestety normalni ludzie w godzinach przedpołudniowych pracują. Gdybym wiedziała, o której mniej więcej będzie kurier, mogłabym tak to zorganizować, żeby ktoś był w domu. Niestety otrzymałam tylko informację, że mogę za przesyłkę zapłacić u kuriera kartą (co jest nieprawdą, bo już miałam taką sytuację, że nie odebrałam przesyłki, bo kurier nie miał terminala, a ja gotówki, bo wcześniej też otrzymałam sms-a, że mogę u kuriera zapłacić kartą). Na infolinii dowiedziałam się, że dwukrotnie podejmowano próby dostarczenia mi przesyłki, ale nie było nikogo w domu. Jest to nieprawda, bo tylko raz kurier był pod moimi drzwiami. I proszę sobie darować informację, że mam prawo złożyć skargę na kuriera, bo to nie kwestia kiepskich kurierów, ale cała firma jest beznadziejna. Kompletny brak profesjonalizmu. NIE POLECAM !!!!

DPD Polska
pracodawca
@Grażyna 28.05.2018 17:09

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiada Pani zastrzeżenia do pracy kuriera, nie jest Pani zadowolona z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. W celu wyjaśnienia opisanego zdarzenia, wyciągnięcia konsekwencji wobec winnych osób prosimy o złożenie zgłoszenia za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Grażyna
@DPD Polska 29.05.2018 09:30

Dziękuję za informację. Niestety wasze starania o zadowolenie klientów pozostają tylko w sferze marzeń. Dzisiaj mija kolejny dzień oczekiwania na dostarczenie przesyłki, która powinna być dostarczona 24 maja. Nikt nie jest w stanie wyjaśnić mi dlaczego przesyłka jest ciągle magazynowana, a nie wydana do doręczenia. Zastałam zmuszona do rezygnacji z odbioru zamówienia, ponownego zamówienia z prośbą o dostarczenia inną firmą kurierską, a dla potencjalnych klientów mam radę: trzymajcie się od tej firmy jak najdalej. UWAGA DPD!!!! NIE POLECAM

Radek

Czekam na przesyłkę o 09.05 dzis jest 26.05! Dzwoniac na infolinie otrzymuje falszywe informacje ze np przesylka zostala wydana kurierowi otrzymalem nr kuriera który przez 2 dni mial wyl tel a 3 dnia odebral pan mowiac ze jest pierwszy dzien w pracy...albo ze kurier byl i mnie nie zastal hahaha dobre...zmiana adresu nic nie daje rezygnacja z przesylki i odeslanie do nadawcy rowniez...smiac sie czy plakac? Jak mozna tak ludzi oszukiwac i wiem ze nie tylko ze mna tak postępują bo wszedzie sa problemy z DPD!!!

DPD Polska
pracodawca
@Radek 26.05.2018 11:08

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. W przypadku uznania skargi za zasadną wobec winnego pracownika wyciągane są stosowne konsekwencje służbowe. Z poważaniem,

Agnieszka

Do tej pory nie miałam problemów z przesyłkami kurierskimi, jednak zawsze musi być ten pierwszy raz. Tydzień temu sklep, w którym zamówiłam towar wysłał przesyłkę przez firmę DPD. W czwartek rano trafiła ona do magazynu w Gdańsku i od tamtej pory jest cały czas magazynowana. W poniedziałek sklep kontaktował się w tej sprawie z DPD i obiecano, że we wtorek przesyłka zostanie dostarczona. We wtorek sama zadzwoniłam rano, aby się o to dopytać i zapewniono mnie, że paczka jest już przygotowana do doręczenia i w dniu dzisiejszym zostanie dostarczona między 12 a 14. Zadzwoniłam ponownie ok 14, ponieważ nic się nie zmieniło w statusie śledzenia przesyłki i dowiedziałam się, że paczka nadal jest magazynowana, a po południu kurierzy już nie odbierają przesyłek i ustawiono termin doręczenia na środę. W środę rano znowu zadzwoniłam na infolinię, aby się dopytać czy przesyłka została przekazana do doręczenia i przekazano mi informację, że tak, będzie dostarczona dzisiaj między 9 a 11. W związku z tym zmieniłam swoje plany i specjalnie zostałam w domu, aby czekać na kuriera. Gdy minęła 13 sprawdziłam status przesyłki na stronie i okazało się, że jest ona nadal magazynowana. Zdenerwowana całą sytuacją zadzwoniłam na infolinię, aby wyjaśnić o co chodzi, czemu ciągle magazynują tę przesyłkę i obiecują, że będzie dostarczona, a tego nie robią. Na szczęście trafiłam na cierpliwą Panią, która wysłuchała całej opowieści i zapewniła, że opisze to i przekaże informację o jak najszybszym dostarczeniu przesyłki, tylko znowu - w dniu jutrzejszym, bo dziś już nie ma takiej możliwości. Dowiedziałam się też, że przesyłka nie zmieściła się do samochodu, dlatego została na magazynie. Dzisiaj sytuacja ponownie się powtórzyła... Rozumiem, że raz może się to zdarzyć, że przez jeden dzień zostanie odłożona do następnego transportu i kolejnego dnia zabiera się w pierwszej kolejności te przesyłki, które się wcześniej nie zmieściły. Taką sytuację rozumiem. Jednak tego, że moja paczka leży od tygodnia w magazynie i nie jest przekazana do dostarczenia, to już nie rozumiem. Kompletny brak profesjonalizmu. Po to wybrałam wysyłkę kurierem i więcej zapłaciłam, aby było szybciej. Ostatni raz skorzystałam z oferty tej firmy, następnym razem wybiorę z Pocztę Polską albo inną firmę kurierską.

DPD Polska
pracodawca
@Agnieszka 24.05.2018 11:20

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Aga

Najgorsza firma wysyłają meila że kurier bedzie dzisiaj po czym caly dzien nie dostarcza paczki ,nie odbiera telefonu!!! A pani na infolini twierdzi ze kurier w sobote widocznie nie pracuje!! Dodam że dzwoniłam do niego w piątek !!Zamowilam karme a nie bluzke a na wikend zostałam bez karmy dla psów!!! I to ma być solidna firma???!!!!

DPD Polska
pracodawca
@Aga 12.05.2018 13:11

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl. Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce "Moje DPD". Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem

Aga

Najgorsza firma wysyłają meila że kurier bedzie dzisiaj po czym caly dzien nie dostarcza paczki ,nie odbiera telefonu!!! A pani na infolini twierdzi ze kurier w sobote widocznie nie pracuje!! Dodam że dzwoniłam do niego w piątek !!Zamowilam karme a nie bluzke a na wikend zostałam bez karmy dla psów!!! I to ma być solidna firma???!!!!

anonymous

Do poniedziałku bylam zadowolona z DPD , dopóki nie trafiłam na kuriera Damiana ktory to bardzo nierzetelne wykonuje swoją pracę ( zreszta na niekorzyść DPD). JEDYNE co potrafi to klamac

DPD Polska
pracodawca
@anonymous 09.05.2018 16:30

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Błędny adres

Firma nie godna polecenia. Kurier to jeden wielki nierób. Dwie przesyłki i żadna nie dotarła, ponieważ błędny adres. Po telefonach do firmy i tak zero reakcji. Teraz zablokowane za wynajem auta. Które muszę wynająć na służbowy wyjazd.

DPD Polska
pracodawca
@Błędny adres 28.04.2018 13:33

Dzień dobry, pragniemy poinformować, iż w przypadku gdy posiadają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Na skargę zgłoszoną za pośrednictwem formularza otrzymają Państwo odpowiedź z wyjaśnieniami. Jako firma kurierska zdajemy sobie sprawę jak ważnym czynnikiem dla Klienta jest profesjonalna realizacja powierzonego nam zlecenia. Zawsze staramy się wykorzystywać wszelkie uwagi i informacje od Klientów dla ulepszenia naszego serwisu. Z poważaniem,

Administrator

Możecie opisać aktualną sytuację DPD Polska? Przyda się to wielu osobom zainteresowanym pracą tam.

Adam

Jak się zaczyna pracę której człowiek nie lubi to będzie ciężko. Firma spoko i tyle w temacie.

JoJo

Nie wiem u kogo pracowaliście ale jak czytam wasze opinie to jestem w szoku :) Mój szef płaci mi +/- 3000zł miesięcznie, pracuję dopiero pół roku i kiedy potrzebowałem wolnego dnia to dostawałem jeżeli tylko zgłosiłem to wcześniej. W sumie te opinie są bardzo stare, teraz z tego co wiem to większość kurierów jest zadowolona. Wiadomo zawsze będą narzekać ale lepiej jeździć busem niż kopać rowy.

karola

koszmar maakra i totalne dziadostwo na tych pajacow czeka się całe dnie zero godzin czasowych zero informacji (usunięte przez administratora) ich przerasta nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora)

Kamila

Miałam dwie paczki w ciągu dwóch dni, dwa razy musiałam biegać w miejsce tam, gdzie pasowało kurierowi, bo rzekomo nie ma czasu przyjechać za godzinę do mojego domu (i prawidłowego miejsca dostarczenia przysylki), ale za godzinę w miejscu jemu odpowiadająca ma czas. Więcej latałam za tymi paczkami niż kurier z nimi, pierwszy raz z taką sytuacją się spotkałam i oby ostatni. Niestety nie znam imienia i nazwiska kuriera, ale mam nadzieje ze ogarnie się Pan po tej niemiłej sytuacji.

maniek178@op.pl

Nie solidna Firma sama sobie zmienia termin dostarczenia ,przesyłka miała być dzisiaj po god 18.Sledząc status o god 16 ustalono że dostarczona bedzie jutro . pytam sięz kim ustalono . W wtorek miałem być w Warszawie u lekarza ,zmuszę kurjera do zwrotu za bilet z Poważaniem Marian Andryjenko Proszę o wyjaśnienie sprawy maniek178@op.pl

ELI

ZLODZIEJE;PACZKA DO ODBIORCY NIE DOSZLA A ZOSTALA ODCHACZONA JAKO PODPISANA I DOSTARCZONA ;SWINSTWO KURIER KTORY MIAL DORECZYC PACZKE PRZYWLASZCZYL JA SOBIE POLSKI [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

uno

a i sie wydaje ze DPD polska to godna polecenia firma. wiemy ze jest to firma glownie kurierska. ja wielokrotnie korzystalam z ich uslug, zawsze mialam przesylke na czas, dodatkowo kontakt z kurierem czyli wiaodmo bbylo gdzie przyjedzie na ktora godzine i zeby miec przygotowane pieniazki. dla mnei firma jak wspominalam na plus

anonim

(usunięte przez administratora)

krzysiek

Po otrzymaniu wypowiedzenia umowy o pracę i propozycji pracy na podstawie umowy-zlecenia (podobno byliśmy "za drodzy") nikomu nie polecę tam pracy. Firma w bezsensowny sposób "tnie koszy" (przeważnie kosztem szeregowych pracowników i kurierów) stąd te "interesujące oferty" (wielu wartościowych pracowników po prostu nie godzi się na nowe warunki i odchodzi). Dużo pracowników DPD traktuje pracę tam jako tymczasowy postój i szuka czegoś innego (większości się to udaje).

piasts22

Widzę że opinie piszą Ci, co zostali wywaleni za kradzieże lub totalne bezmuzgi (co widać po wypowiedziach i ich formuowaniu). Robiłem tam ponad rok i nie nażekałem. Atmosfera była dobra a gdy trzeba było robić nadgodziny to i zapłata była uczciwa. Fakt że byłem tam w okresie zmian (Z Masterlinka na DPD i przeprowadzka z Sopotu do Gdańska).

jeden z wielu

Nie polecam, kiepskie pieniądze jak na tak ciężką fizyczną pracę , brak jakichkolwiek perspektyw na awans , brak szacunku, kiepska atmosfera, chamstwo na każdym kroku no i "obcowanie" z panem Jankiem. W DPD można dorobić się tylko garba i nerwicy

PAJAK

CO mogę dodać oprócz tego ze nic się nie zmieniło do czasu co pisał mój przedmówca poszukują tylko na jedną zmianę do PANA [usunięte przez moderatora] pyzatym NIC wielkie ZERO

anonim

Więc zacznijmy od tego że pracujesz tam na zlecenie, na rozmowie usłyszysz że może to potrwać 2,3 góra 5 miesięcy. Fakty są nieco inne, [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w tej chwili na zleceniu 10 miesiąc pracując po 6 dni w tygodniu bez jakiegokolwiek urlopu. To że dostaniesz umowę o pracę jest pewne aczkolwiek jedynym problemem jest czas oczekiwania 12-15 miesięcy to standard, KAŻDY tyle tu odsiedział na zleceniu, dodatkowo nie masz ciągłości zlecenia ponieważ co miesiąc zrywają starą umowę i podpisujesz nową. Zleceniowiec jest traktowany jak pies, omijają Cię wszystkie dni wolne, premie czy karnety do kina które wędrują tylko do osób na umowie. Oczywiście to nie dotyczy obowiązków, pracując tu tak krótko biję na głowę 90% starej załogi i potrafię pełnić zastępstwo za kogokolwiek z umowy który ma akurat wolne za sobotę lub inne święto i jest to skrzętnie wykorzystywane. Nie masz prawa powiedzieć że coś cię boli bo od brygadzisty \'\'miłego starszego pana który trochę krzyczy ale jest w porządku\'\' (cytat z rozmowy kwalifikacyjnej) usłyszysz śliczne \'\'jak się nie wyrabiasz to się zwolnij\'\' lub sytuacja gdy próbowałem podnieść paczkę dużo przepakowaną przez jakiegoś [usunięte przez moderatora] ważącą 62 kg. - (ON) co się tak z tym [usunięte przez moderatora]? - (JA) paczka jest trochę przegięta i ma nieprzepisową wagę - (ON) nie pasuje to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do pizzerii pracować Takie teksty są na porządku dziennym!! Nie awansujesz ponieważ na stanowiskach wyżej postawionych znajdziesz przeważnie tylko trzy nazwiska. (Rodzinki dookoła) Jak każdy magazynier na początku, ściągałbyś paczki z taśmy i układał je pod przydzielone bramy, mógłbyś być ewentualnie wzięty na rozładunek co wbrew pozorom jest przyjemniejszą pracą ale obecnie nie masz opcji się tam dostać gdyż jest komplet i nikogo nie wygryziesz (sam pracuję na rozładunku) Co do pieniędzy to dostaniesz 11.50zł brutto za godzinę (jakieś 8.80 na rękę) plus premia uznaniowa 0-200zł brutto więc wypłata średnio szacuje się na pułapie 1700-1800zł na rękę. Pracowałem w gorszej firmie ale tu też nie ma rewelacji jeżeli masz mocne nerwy i nóż na gardle to możesz uderzać do pracy. Pozdrawiam.

FIL

zgadzam się w 100%. czysty [usunięte przez moderatora]. aczkolwiek sam to stosuje, konsekwentnie wymieniajac pracownikow, gdy zaczynają krecic nosem. po zmianie zarządu w firmie wałki finansowe na wyzszym szczeblu takie same jak w Masterlinku w Sopocie, tylko bardziej ostroznie i mniej ludzi wypycha kieszenie.

stokrotka

Praca ciężka fizycznie. Wynagrodzenie dobre i wpływa regularnie. Nie ma problemów z urlopami. Niestety łamane są często prawa pracownika i to już tam niestety codzienny standard. Firma uważa że zatrudniając młodych ludzi nie będą w stanie się obronić i tak się w istocie dzieje.

Zostaw opinię o DPD Polska - Gdańsk

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DPD Polska