DPD Polska Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
DPD Polska Sp. z o.o.
2 569 1569 5 1

Opinie o DPD Polska Sp. z o.o.

sal 15 Nowy wpis

I niestety miesiąc póżniej kolejne zamówienie i niestety znow DPD się nie popisało. tym razem kurier twierdzi że nie znałazł adresu !!! Każdy kto umie posługiwać się nawigacja tu trafi, numer od frontu na domu jest duży, znak informacyjny z nazwą ulicy na jej początku i końcu. No i inni jakoś tu trafiają bez problemu. Po ingerencji w dziale obsługi klienta wyznaczono kolejny dzień w którym miałam mieć dostarczoną paczkę. Paczki nie dostałam " nie do wiary" a na stronie DPD widzę że wrac aona do nadawcy. Dziękuję i nie polecam, nigdy nie zamówię żadnego towaru jeśli pośrednikiem miała by być ta firma.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
sal 15 Nowy wpis

Najgorsza firma kurierska. Jak powyżej- kurier zostawil paczke w punkcie odbioru JAWORZNO twierdzac ze nikogo nie było w domu. Akurat babcia z dwulatkiem sa caly czas tego dnia nie wychodzili z domu, byli tylko na podworku przed domem. NIE CHCIALO SIE PODJECHAC A FIRMA TWIERDZI ZE TO NIEMOZLIWE

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pawel Nowy wpis

Zamawiałem ostatnio szafkę i czekam na nią w dalszym ciągu !! Cały tydzień dzwonię i tracę czas na rozmowę z konsultantami którzy są średnio rozgarnięci i tylko kręcą !! Dzień za dniem muszę upominać się o moja przesylke! Najgorsza firma kurierska na świecie !! Nie ogarniają tematu ! Nigdy więcej DPD !!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Michał

Kurier DPD (usunięte przez administratora) podaje że nie było nikogo w domu a w rzeczywistości nie raczył nawet podjechać.

Pomocna?
Tak5Nie4
Zgłoś
Wódz
@Michał

I dobrze ci tak.

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś

Pracodawca

@Michał

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Pomocna?
TakNie1
Obywatel Nowy wpis
@Wódz

Ty ku**o

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
..

Nie polecam!!! Nie dość, że na paczkę czeka się nie wiadomo ile dni, to obsługa totalna porażka, kurier z tupetem !!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Pracodawca

@..

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Pomocna?
TakNie4
Bo
@DPD Polska Sp. z o.o.

Nie wciskajcie kitu...Żadnej reklamacji nie uznacie...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
K. Walewski
@DPD Polska Sp. z o.o.

Mamy również możliwość napisać tutaj i wrazić swoją opinię.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
K. Walewski
Nazwa działu: Handlowy

Totalne (usunięte przez administratora). Prowadzę sprzedaż wysyłkową i przez 2 lata geis i fedex rozwalili mi moze 3 paczki, tu w dpd mam umowę od początku września i już 4 poważne uszkodzenia. Koniec współpracy. Ps nie jestem podstawiony. Geisa zamknęli a szkoda.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Adam
Nazwa działu: Finanse

Kurier odbierał 2 dni paczkę po czym kurierzy rozwalił paczkę 10%zawartości ubyło paczka była zapakowana po 6 woreczków po czym doszla do klienta A tam Wsyztsko razem zmieszane i braki. Na dodatek paszka szła 8 dni. Gdy proszę o numer telefonu do przełożonego lub kogoś innego to nie mogą podać nic i co kurierzy będą bezkarnie rozwalać przesyłki i zabierać zawartość hahah wstyd (usunięte przez administratora) nie mówię już o kosztach których poniosłem

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
DPD

Banda złodziei , wysyłam karton w kształcie prostopadłościanu ,pani przyjmuje wszystko ok , po kilku dniach przychodzi korekta 100 % więcej do zapłaty , że przesyłka niestandardowa . Co to za złodziejstwo i bezprawie ? Omijać DPD szerokim łukiem . Taniej jest FEDEX oraz Poczta Polska kurier tymi wysyłajcie będzie bez problemów , a DPD niech się nauczy szanowania klientów !

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Bo
@DPD

Racja. Wsadzaja koszty z partyzanta na wydrę...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
angela65

Już chyba 5 raz w tym miesiącu miałam nieprzyjemność korzystania z usług tej firmy (nie było możliwości wyboru innej firmy). Początkowo przy pierwszych 2 paczkach dostawałam wiadomości mailowe że nie było mnie w domu co jest bzdurą, a kurier łaskawie nie zadzwonił więc sama się pofatygowałam i zadzwoniłam umówiona godzina oczywiście przesunęła się o kilka godzin do przodu, no ale już trudno. Szalę goryczy dopełnił dzisiejszy incydent. Kurier tym razem do mnie zadzwonił że jest pod bramą z paczką, tym razem mnie nie było więc powiedziałam mu że go dogonię i tak się stało, dostarczył mi paczkę, wszystko ładnie, pięknie, ale okazało się że miał jeszcze jedną paczkę której nie raczył mi przekazać, o wszystkim dowiedziałam się przed chwilą od sklepu w którym robiłam zamówienie że zamówienie zostało zwrócone. Ja się pytam na jakiej podstawie? Dodam że mając te doświadczenia przekirowalam paczkę do punktu ale jak się okazało firma to olała. Nie polecam nikomu!!!

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@angela65

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Pomocna?
Tak2Nie7
pusty nick
@DPD Polska Sp. z o.o.

My piszemy , wy odbieracie i nas w (usunięte przez administratora) dalej macie ..

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Bzdura
@DPD Polska Sp. z o.o.

To brednia, DPD nie zajmuje się reklamacjami. LUDZIE! PRZESTAŃCIE KORZYSTAĆ Z USŁUG TYCH OSZOSTOW

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
marx
@DPD Polska Sp. z o.o.

Ktoś czyta skargi, sa wyciągane jakiekolwiek konsekwencje? chyba nie. Na infolinii zlewanie klienta, kurierzy mają wszystko w poszanowaniu. Konkurencja kompetentnych, ogarniętych trzyma i z pracownikami można się dogadać. W waszej firmie jedno wielkie (usunięte przez administratora) kompetentnych kurierów na bruk i zatrudnianie ludzi którzy nie wiedzą chyba nawet po co trafili do waszej pseudo firmy. Jedyne co wam się udało w moim rejonie to wywalić jednego który chował w kieszeń podobno pieniądze z przesyłek pobraniowych. Później był ogarnięty chłopak, a teraz znowu jakiś olewający pracownik. SLU

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Korzystałem z DPD w Warszawie
Nazwa działu: Marketing
@DPD Polska Sp. z o.o.

Wy jesteście nienormalni! Złożyłem reklamację w związku z burakiem, którego wy nazywacie kurierem ( nie doręczył, rzucił słuchawką w trakcie rozmowy, nie odbierał). Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, składa się formularz, jakieś potwierdzenie. I tyle. Nie wiem, czy cokolwiek zostało zrobione w kwestii tego (usunięte przez administratora) nie wiem, czy ktoś w ogóle przeczytał to co napisałem w formularzu. Bardzo w to jednak wątpię, ponieważ wielokrotnie go potem widywałem w okolicy, nie jest zwolniony, nie jest przeniesiony, nic. Więc nie próbujcie się jeszcze bardziej ośmieszać, mówiąc, że coś można zrobić. Nic nie można i nie ma w tym nic dziwnego, jesteście tak mierną i udręczoną karykaturą firmy świadczącej usługi, że gdyby umożliwić ludziom reakcję na wasze wybryki, firma rozsypała by się jak domek z kart.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Bo
@DPD Polska Sp. z o.o.

Formularz można se wsadić w D...ę . Strona wasza działa jakby ją głupi Józek w biegu miał robić. Reklamacje? Jakie reklamacje? Nie uwzgledniacie żadnych reklamacji. Na spychacza działacie aż sie klient zmęczy.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
KINIA

(usunięte przez administratora) Najgorsza firma kurierska! Wysyłaja maila, ze odbieraja paczkę, ludzie czekaja od 9-17, żeby okazało się.... że kurier nie przyjedzie! ALE W STATUSIE- PACZKA ODEBRANA!. następnego dnia, ponownie mail- A W STATUSIE PACZKI - INFO, ZE NIEPRZYGOTOWANA PRZEZ KLIENTA! NIE MA ŚLADU O WCZEŚNIEJSZYM STATUSIE PACZKI ODEBRANA! ZŁODZIEJSKA FIRMA, KTÓRA ZA TAK GÓ..NE USŁUGI I OSZUSTÓW KURIERÓW POBIERA SŁONA KASĘ! MAM PRTSCR na dowód prawdziwości twierdzeń. Obsługa klienta PORAŻKA! oni sa do krycia chachmętów kurierów i od tego, zeby nikt nie truł pupy "zapracowanym" kierownikom! Rozmawiałam z Mariola Dmitruk- - nie potrafi zrozumieć o czym sie do niej mówi MASAKRA!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bo
@KINIA

Racja. Krętacka firma.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bo

Uważajcie na tą firmę . Przy byle jakiej okazji potrafią nałożyć tzw.karę za paczkę jaka nie jest w prostopadłościanie ,,NIE STANDARDOWA,, choć jest OK ale według nich nie jest.... Zapłaciłem 600 złotych za wysłanie płaskiej blaszki 50/31/1 cm a była dobrze opakowana i przepisowo. Reklamacja u nich polega na tym,że nie zapłacą. Niszczą zawartośc przesyłek. Masakra. Kontakt z kurierem zerowy. Reklamacje trwają wieki i tzw. spychologia z ich strony. Paczki wożą jak wory z kartoflami. Rzucaja paczkami . Zerowa dbałość o przesyłki. Cennik krajowy nie jest taki aż tani. Potrafia dopisać do faktury koszty po swojemu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Andrzej

Oddział Leszno - nie odpowiedzialni .ludzie. Przesyłka była za dodatkową opłatą , miała być dostarczona w sobotę. Kurier beszczelnie kłamie, że był.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Andrzej

Z oddziału leszno miała być dostarczona przesyłka w sobototę. Kurier beszczelnie kłamie, że dotarł

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Daniel

Tam pracują jakieś eknięte synki dzwonię gdzie moja paczka a on że nie ma , i wysłał mi numer do swojego kolegi ale centrala dala numer do tego pierwszego .I co z takimi pajacami zrobić DPD niepełnosprawni inaczej tam pracują od dyrektora po pucybuta .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Monia

Jak można informować klientów i pobierać za to pieniądze skoro nie dostarczacie kurierem przesyłek tylko wrzucacie do punktu i klient ma sam odebrać sobie paczkę,dla mnie jest to jawne wyłudzanie pieniądzy za usługę której nie ma ,tylko was do sądu podać i przygotować pozew zbiorowy i zamknąć tą firmę.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Polak

Kr901rm (tablica) Pani ktora dzis jezdzila w tym aucie zajezdza ludzio droge! Prawie 2 wypadki!!! Czeba jej zebracode prawko! Ona jest nie powazna!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
IS

FIRMA PDF DO NICZEGO!!!!! (usunięte przez administratora) I CHAMY!!! NIE POLECAM!!!

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Polak
@IS

Kr-902-Rm Kobieta wyzywa ludzi. Kloci sie na autostradzie, i powoduje prawie fatalne wypadki! Na odcinku 5 km, sie kloci z 4 samochodami! 4 prawie wypadki! Takiej osoby czeba oddebrac prawko! Zajezdzac droge! Mocno chamowac przed kims!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Natka
Nazwa działu: Handlowy

Zamówiona paczka. Kurier dzwoni w piątek że paczka będzie do odbioru własnego na ul. Wiejskiej 8 w Opolu sama nie wiem dlaczego bo w domu byłam. Chyba poprostu nie chciało mu się jechać dpod dom. Jadę na drugi dzień po odbiór a pani przy okienku bardzo niemiła i oyskata z oretensjami że numeru przesyłki nie mam. Kurier jako że nie był pod domem nie zostawił też karteczki awizo czy czegokolwiek innego z numerem przesyłki. Nadawca paczki nie dostał potwierdzenia z numerem przesyłki nadawajac ją. Więc czekam i mówię pani że ma po adresie sprawdzić a ona ze nie bo ona numer potrzebuje i koniec paczki ie wydają i mam sobie w tygodniu kiedyś po nią podjechać. Podjeżdża na następny dzień z numerem przesyłki (nadawca po kilku telefonach na infolinie jakoś zdobył numer) przychodzę daje numer a pani Przy okienku ta sama co poprzedniego dnia pyta o numer przesyłki więc podaję go a ona ze brakuje mi jednej literki i bez niej nie znajdzie paczki. Więc zdenerwowana mówię że ma jakoś znaleźć sobie tą literkę bo nie podali mi tej jednej jedynej literki. Mówi że nie umie i wielkie pretensje że nie mam tej jednej jedynej. Wola następna osobę z kolejki Pan podchodzi mówi że chciał paczkę ale nie ma numeru a ona żeby adres podał to sprawdzi numer przesyłki. No przecież to hamstwo w biały dzień. Dlaczego pan dostał paczkę od ręki bez numeru przesyłki a ja 2 razy musiałam jechać i jeszcze paczki nie dostanę? Więc robię aferę. Pani znalazła po wielkich pretensjach o jedną literkę mój numer paczki po adresie. Idziena magazyn a tam Pan mówi że takiej paczki nie ma. Więc ona kilka telefonów do kurierow kto ma paczkę. Nawet nie miała babka pojęcia który kurier ja może mieć taki właśnie (usunięte przez administratora) w komputerach maja. Po 4 telefonach do "chłopaków" dowiedziała się że paczka musi być na magazynie. Więc poszła jeszcze raz do Pana na magazyn i po tym jak Pan Darek z magazynu wyszukał najpierw 3 paczki następnych klientów raczył też zająć się moja paczka i wkoncu po założeniu okularów ja znalazł. Stałam tam 40 minut po czym pyskata pani odpyskowala gdy powiedziałam że skarga będzie za takie coś co ona zrobiła i buknela sobie coś pod nosem. Kompetencja zero. (usunięte przez administratora) w komputerach (usunięte przez administratora) na magazynie i (usunięte przez administratora) u kurierow. Poprostu jeden wielki (usunięte przez administratora) Pan kierowca któremu dzwoniłam po pierwszym razie próby odbioru paczki nakrzyczal na mnie ze to mnie w domu nie było i że on karteczki Nie zostawia bo takich niema. Powiedziałam że zapłaciłam za dostarczenie paczki do domu a nie za jeżdżenie kilka razy 20 km po paczkę przez jego Niekompetencje i że będę musiała skargę złożyć za Nie dostarczenie wogole paczki on rozlaczyl się poprostu.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Gosiek

Zamówiłam przewóz paczki z Polski do Irlandii w firmie kurierskiej, która niestety współpracuje z firma DPD, piszę niestety ponieważ firma dpd to totalna pomyłka, ale od poczatku. Kurier miał odebrać paczkę z domu mojej mamy we wtorek najpóźniej w środe , paczka ta miała dotrzec do piatku do firmy która dostarczała mi ja do Irlandii, dostałam numer do kuriera więc w środe, poniewaz pan sie nie pojawial postanowilam do niego zadzwonic niestety pan nie raczył nawet odebrac telefonu po dwóch może trzech próbach kontaktu dostałam od tego kuriera smsa z tekstem CZEGO? tak dosłownie brzmiała jego wiadomośc , wiec wyjasniam panu o co chodzi że mama czeka na odbiór paczki juz drugi dzien , na co pan odpisuje: że mama może sobie czekać i tydzień jesli o niego chodzi i nie zyczy sobie wiecej telefonow. tak wygladal sms od kuriera. Więc dzwoniłam do firmy ze 3 moze 4 razy cały czas gdzies mnie odsyłali to mieli system zawieszony i nic nie mogli sprawdzic , to nie ten oddzial to znowy cos innego, poprostu brak profesjonalizmu , bałagan i chamski kurier czyli wszystko co powinna miec '' porzadna firma " Gratulacje. Po tygodniu w koncu pojawił sie inny pan , odebrał paczke i dotarła do mnie po 2 tygodniach sukces . Nie polecam firmy i proponuje jej żeby bardziej weryfikowała kogo zatrudnia , bo za takie traktowanie klientów nie należy wam sie nawet pół gwiazdki.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Olga

Firma DPD Polska Sp. z o.o. prowadzi aktualnie rekrutację poprzez swoją stronę internetową: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kariera-w-DPD Na forum pojawia się wiele opinii na temat usług świadczonych przez firmę, jednak głównym celem serwisu GoWork.pl jest dzielenie się doświadczeniami na temat pracy w danym przedsiębiorstwie. Dlatego zachęcam pracowników DPD Polska Sp. z o.o. do wypowiedzenia się na temat warunków zatrudnienia w firmie. Jak wygląda kwestia wynagrodzenia? Atmosfera w pracy jest ok?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Nie zadowolona klientka

Najgorsza firma kurierska,zero jakiejkolwiek pomocy dzwoniłam chyba na każdy dział DPD i jeden do drugiego mnie odsyłał.Wysłałam siostrze wózek dla dziecka w ramach prezentu MIESIĄC TEMU do tej pory nie ma żadnego odzewu w sprawie paczki,ani reklamacji.Jedyne co słyszę od każdego musi pani jeszcze poczekać,ale ile można czekać kiedy dziecko już sie urodziło i miłoby było wyjść na spacer póki jest ładna pogoda.Co ma kupić nowy wózek?a co z wózkiem ode mnie.NIE POLECAM przesyłka miała iść 4dni robocze.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
marx

poprzedni kurier chociaż odbierał telefony, zawsze można było się umówić na odbiór w pobliżu jak się nie wyrabiał. Teraz lata jakiś młody, paczkę dostarcza 23 km dalej, ale po odbiór już za daleko. DPD podaje numery a kurier na to w poważaniu, albo tel niedostępny albo nie odbiera. Poprzednia przesyłka dostarczana tydzień, kurier sobie tylko klikał w "aparaturze" adresat nieobecny, zmiana terminu i coś tam jeszcze. Akurat kurier podlegający pod Słupsk. Na infolinii mają klienta również w poważaniu. Reklamacje i skargi nic nie dają.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
marx
@marx

2-3 km dalej a nie 23

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dawid

DPD zgubiło moją paczkę 3 miesiące temu. Ich pracownica przyznała się I TU CYTAT: "wysłała ją w inne miejsce przez przypadek". (usunięte przez administratora) Zdarzało nam się, że znajdowaliśmy paczki w przydrożnych rowach, ale z takim chamstwem dawno się nie spotkałem. NIE POLECAM!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
ABC

Po raz kolejny kurier Hubert z Piastowa nie raczył dostarczyć mojej paczki. Nie jest to pierwsza taka sytuacja, a CZWARTA. Dzwoniąc na infolinie nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi. Urlop na rządzenie i cały dzień czekania na szanownego Pana kuriera. Poprzednie trzy zamówienie trafiły do punktu odbioru, bo rzekomo „nie było nikogo w miejscu wskazanym do odbioru”. Nie polecam firmy DPD. Maja w nosie klienta i jego paczki...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Rozczarowana

Chciałabym zgłosić swoje rozczarowanie jednym z Państwa kurierów gdzie jego zachowanie to jakiś skandal. Usłyszeć od niego,, Dzień dobry,, to graniczy z cudem, zawsze niezadowolony z życia. Oczywiście reszty nigdy nie ma wydać a są to kwoty rzędu 1zl 2 zł 5 zł. A dzisiaj przeszedł samego siebie jak kopnął z impetem mojego psa. Jeśli sytuacja się powtórzy sprawę zgłoszę na policję a kurier poniesie konsekwencje

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
olo
Nazwa działu: IT

Najgorszy kurier w kraju.Zmiana daty odbioru przesyłki bez żadnej informacji.Szajs na kółkach.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Niezadowolony

Mam negatywną opinię o DPD z uwagi na 1. Kontakt z konsultantami brak profesjonalizmu ( byle od siebie) nie rozwiązują problemów w większości rzadko zdarza się rozmowa czy czat z konsultantem który angażuje się w wyjaśnienie sytuacji do końca i solidnie ogólnie spychologia, radź sobie człowieku. 2. Opóźnienia w dostawach i odbiorach, a ma być z dnia na dzień 3. Nieodbieranie przesyłek nawet przez kilka dni i każdego dnia ponawiaj zlecenie , z ich winy nieodebrane a nadający musi ponawiać zlecenie bo jest wstrzymywane....! Ogólnie w porównaniu z innymi firmami kurierskimi wychodzi to kiepsko... Myślę, że DPD powinno dołożyć starań by zadbać o swój wizerunek i jakość obsługi. Pojawianie się odpowiedzi firmy DPD zachęcającej do złożenia skargi nic nie wnosi i nic nie zmienia.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
nikt1
@Niezadowolony

gdybyś zarabiał tyle co konsultanci na śmieciówie, nie chciałoby ci się nawet podnieść słuchawki...szacunek, że tam w ogóle ktoś pracuje

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś1
Diana

Dziś zamówiłam kuriera z tej firmy, który miał odebrać ode mnie przesyłkę. Miał zjawić się między 10.00 a 14.00. Jest godzina 18.11 a ja nadal kwitnę w domu i czekam. Zapłaciłam za to 100 zł. Dzwoniłam już kilka razy, ale nic to nie dało. Udostępniam, żeby nikt z moich znajomych nie korzystał z usług DPD.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
xx.
Nazwa działu: Handlowy

Unikajcie jak ognia, kłamią, zmieniają historię przesyłki i dostarczają paczki około 100 km od adresata, gdyby nie uczciwa Pani która odebrała moją paczkę i zadzwoniła do mnie że ją ma, nigdy nie miałabym możliwości jej otrzymać. Po telefonie do DPD gdzie jest moja paczka usłyszałam że przecież ją odebrałam, mało tego kurier sam podpisał moje nazwisko a ja paczki na oczy nie widziałam. Pan w DPD powiedział mi ze to nie moja sprawa i o pieniądze mam się upominać u nadawcy Dno, muł i wodorosty

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Lukasz

Banda nieodpowiedzialnych buraków. Wysłałem 4 paczki z Anglii, wszystkie doszły w fatalnym stanie. Do tego wysłałem monitor 17 calowy, od strony ekranu przywiązałem 2 poduszki, oprócz tego ekran był między dwoma grubymi kołdrami i dwoma kocami. Oczywiście monitor dotarł do mnie w takim stanie, że muszę go wyrzucić bo cały ekran jest popękany. To ja się pytam jak oni musieli rzucać ta paczka żeby rozwalić ekran, który był między tyloma warstwami buforującymi? Więcej żadnej paczki nimi nie wyśle choćbym miał zapłacić 2 razy więcej. Ani grosza już Ci bandyci na mnie nie zarąbią. Żebyście wszyscy zdechli, padalce.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś1

Zostaw opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
DPD Polska Sp. z o.o.