DPD Polska Sp. z o.o.
counter
2 734 2291 5 1
Klient
Klient

Firma DPD to jakaś pomyłka! Kurier nie wie, gdzie się znajduje (myli miejscowości), wmawia, że pukał do drzwi, ale nie zastał nikogo w domu (w rzeczywistości wcale go nie było), zawartość przesyłki została uszkodzona! Spisać protokołu z tak nieudolnym kurierem, to koszmar, zwłaszcza kiedy nie ma założonej maseczki ochronnej w trakcie panującej epidemii! Zapłaciłem 23 zł za dostawę, a straciłem dwa razy więcej! Jeśli ktoś ma ochotę wykończyć się nerwowo, zawartość przesyłki otrzymać w kawałkach i stracić dodatkowe pieniądze (na paliwo), żeby odebrać przesyłkę, to tylko DPD!

Pomocna?
Tak26Nie3
Zgłoś
Pracownik logistyki

LUDZIE! NIE JESTEŚCIE ŚWIĘTYMI KROWAMI!!! Każda firma kurierska nie może Wam dowieść przesyłki tak jak Wy chcecie bo jest to logistycznie nie do osiągnięcia!!! Najgorsze są duże miasta gdy każdy chcę dostawę najlepiej po 17:00!? Nie da się np obsłużyć całej Warszawy czy Łodzi po 17:00... LITOŚCI!!! Gdy otrzymujecie powiadomienie, że paczka jest w przypadku DPD w punkcie PickUp to dla Was tylko ułatwienie bo możecie przesyłkę odebrać przez 7 dni o dogodnej porze. Jest od was 1 km do odbioru? Matko... Dobrze, że ludzie z małych miejscowości tak się nie bulwersują jak Mieszczuchy! ZAPAMIĘTAJCIE! KURIER NIE MA OBOWIĄZKU KONTAKTOWANIA SIĘ! NIE PROWADZI INFOLINII!! JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES! To WY jako odbiorcy jeżeli macie problem musicie się kontaktować! ZAPAMIĘTAJCIE RAZ NA ZAWSZE!!!! Nie ważne czy to DPD, DHL, UPS, GLS, InPost, Geis czy inne. A listonosz to też do Was dzwoni? MYŚLCIE!

Pomocna?
Tak68Nie66
Zgłoś4
Daro

Czytam Wasze opinie ( nie bronie firmy DPD żeby była jasność) i szlag mnie trafia. A moze tak idzcie na jeden dzień tam pracować, wykonajcie setki telefonow dziennie,zapakujcie busa paczkami miejcie nad glową kierownika tyrana, ktory stosuje mobbing w pracy. Czasami nie wszystko to wina kuriera.

Pomocna?
Tak9Nie6
Zgłoś
Kierownik serwisu kurierskiego
 Pytanie

Czytam opinie o dpd i rozumiem dlaczego kurier postępuje ta A nie obręcze. Jest to wina organizacji -duże normy i marna płacą. Ten co dostarcza przesylek pracuje sms-ykogoś i przerabia marne grosze na przesyłce.. I ma tuzów stopów. Gdyby mnie wykreował kurier to bym im nie odpuścił. Najpierw trzeba samemu być ok.-jako klient Pozdrawiam wszystkich niezadowolonych Artur

Pomocna?
Tak2Nie11
Zgłoś1
Anna Nowy wpis
Klient

Fatalna obsługa. Nigdy nie spotkałam się z gorszą. Zamówiłam kuriera po odbiór przesyłki na poniedziałek. W poniedziałek nikt się nie zjawił ani nie zadzwonił. Wieczorem otrzymałam maila z informacją, że kurier nie zastał adresata w domu i że przesyłka zostanie odebrana w następnym dniu roboczym. We wtorek ponownie nie została odebrana ode mnie przesyłka. Firma DPD i tym razem podaje fałszywy powód, że nie zastała adresata pod podanym adresem. We wtorek, po kontakcie telefonicznym, kurier Krzysztof najpierw skłamał, że był pod naszym domem. Po czym spytany o szczegóły, posłużył się informacjami oznakowania domu, które niedawno zostały zmienione (najprawdopodobniej pamiętał je z poprzednich tras). Po przyłapaniu kuriera na kłamstwie, wymusiłam od niego odebranie przesyłki. Powiedział, że będzie w ciągu dwóch minut i oczekuje żeby ktoś czekał przy bramie z przesyłką. Syn z przesyłką czekał przy bramie około 5 minut. Po czym z powodu panującego w tym dniu mrozu, wszedł do domu i wyczekiwał kuriera z oka. Kiedy zobaczył, że kurier podjeżdża pod dom natychmiast wyszedł z domu z przesyłką (trwa to kilkanaście sekund). Jednak kurier nawet się nie zatrzymał i odjechał. Natychmiast wykonałam do niego telefon i otrzymałam odpowiedź, że nikogo nie było przy bramie i że do mnie dzwonił (po historii połączeń, łatwo sprawdzić że nie). Powiedział również, że nie zawróci, bo ma innych klientów, którzy czekają na przesyłki. Kurier Krzysztof był przy tym bardzo arogancki i bezczelny. Podkreślał, że ktoś powinien wyczekiwać na niego przy bramie i nie ma czasu czekać, aż ktoś wyjdzie z domu. Przed tym zdarzeniem, że w czasach wolnej konkurencji możliwe są takie sytuacje. Mam nadzieje, że DPD szybko zastąpią inne, profesjonalne firmy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
alicja28 Nowy wpis
Klient

Nie polecam. Za każdym razem spotykam się z tym samym problemem w tej firmie kurierskiej, mianowicie kurierzy nie dostarczają paczki pod drzwi. Mieszkam w bloku i studiuję online, jest dla mnie dużym problemem schodzenie za każdym razem po paczkę pod drzwi klatki. Ponadto kurierzy zostawiają paczki na schodach, skrzynce na listy i odchodzą, więc moją paczkę mógłby wziąć sobie ktoś inny. Naprawdę bardzo nie polecam.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik logistyki

LUDZIE! NIE JESTEŚCIE ŚWIĘTYMI KROWAMI!!! Każda firma kurierska nie może Wam dowieść przesyłki tak jak Wy chcecie bo jest to logistycznie nie do osiągnięcia!!! Najgorsze są duże miasta gdy każdy chcę dostawę najlepiej po 17:00!? Nie da się np obsłużyć całej Warszawy czy Łodzi po 17:00... LITOŚCI!!! Gdy otrzymujecie powiadomienie, że paczka jest w przypadku DPD w punkcie PickUp to dla Was tylko ułatwienie bo możecie przesyłkę odebrać przez 7 dni o dogodnej porze. Jest od was 1 km do odbioru? Matko... Dobrze, że ludzie z małych miejscowości tak się nie bulwersują jak Mieszczuchy! ZAPAMIĘTAJCIE! KURIER NIE MA OBOWIĄZKU KONTAKTOWANIA SIĘ! NIE PROWADZI INFOLINII!! JEGO ZADANIEM JEST DOSTARCZENIE PRZESYŁKI POD ADRES! To WY jako odbiorcy jeżeli macie problem musicie się kontaktować! ZAPAMIĘTAJCIE RAZ NA ZAWSZE!!!! Nie ważne czy to DPD, DHL, UPS, GLS, InPost, Geis czy inne. A listonosz to też do Was dzwoni? MYŚLCIE!

Pomocna?
Tak68Nie66
Zgłoś4
Y
@Pracownik logistyki

Wszystkie inne firmy kurierskie dzwonią. Nie ma obowiązku, ale ułatwia to prace też kurierom - bo wiele osób no. Mówi by zostawić na ochronie, albo zapewnia, że ktoś jest w domu. A tak to paczka czeka ponad tydzień - jak w moim przypadku - w budynku obok. Oczywiście podpis nie wiadomo kto odebrał. O tak to się kończy.

Pomocna?
Tak15Nie2
Zgłoś
DPD Polska Sp zoo w likwidacji
@Pracownik logistyki

Tak? A ja słyszałem od pracowników logistyki coś zupełnie innego. Że "liczy się ilość, a nie jakość". (usunięte przez administratora) Trudno było nie przeoczyć tego wpisu. Na pewno zainteresują się nim ogólnopolskie media. I tym nad czym dyskutujecie w swojej sali konferencyjnej "Dublin". I waszym zatrudnianiem Ukraińców do ładowania tirów po nocach, mas studentów do zwodzenia ludzi na infolinii i tych słuchających słusznych żali klientów odbierających paczki u was paczki. Muszą oberwać konkretne osoby. Po kolei. Zatonie ten wasz "Titanic" z orkiestrą która jest przekonana że wszystko jest w porządku, czyli z wami pracownikami.

Pomocna?
Tak16Nie2
Zgłoś
Klk
@Pracownik logistyki

Tak ma dostarczyć pod wskazany adres czyli zatrzymać się , wziąć paczkę iprzyniesc do domu a nie stanąć na ulicy trąbić i czekać aż ktoś wyjdzie po nią bo nie robię nie chce się ruszyć (usunięte przez administratora) z samochodu.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Tim
@Pracownik logistyki

TAK , a wiem Pan jak działa Fedex w Nowym Yorku przy 15 mln . mieszkańców. Oni to ogarniają ? W Polsce problem to po co komu wasza firma, zawracanie ludziom Arsch - u . Jest 21 wiek. Gada Pan jak 5latek z przedszkola. Logistyka u was nie działa.

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś
Ciekawe
@Tim

Nowy York 15 milionów ludności ? Gdzie Ty się edukowałeś w Kambodży ? NY ma 8 milionów mieszkańców !! Ale to pokazuje jakich pracowników zatrudnia firma żenada...

Pomocna?
Tak2Nie5
Zgłoś
P
@Pracownik logistyki

To dlaczego problem w mojej okolicy jest jedynie z DPD? Myślimy?

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Aaaaaaaaaawwwww
@Klk

Piszcie skargi do sklepów u których robicie zakupy i które korzystają z ich usług, że kurierzy nie chcą dostarczać paczek NA ADRES DORĘCZENIA TYLKO ŁASKAWIE UDOSTĘPNIĄ PRZED PŁOTEM, MIMO ŻE PRZESYŁKA JEST OPŁACONA ZA DOSTARCZENIE NA WSKAZANY ADRES I KONIEC KROPKA/są oprysliwi itp. Może jak te firmy pozrywają z nimi umowy, to się czegoś nauczą, bo na razie (usunięte przez administratora). Ja juz więcej nie zrobię żadnych zakupów, gdzie dostarczyć ma je DPD

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Gość
@Pracownik logistyki

"Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się" - ale ma doręczyć paczkę pod drzwi, a nie do jakiegoś punktu.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Bzdura
@Pracownik logistyki

Pracuję w logistyce trochę lat. Zmień pracę człowieku bo nie nadajesz się do niej. Taki z Ciebie logistyk jak ze mnie baletnica. Z drugiej strony standardem jest, że Kurier ma dzwonić - czasy się zmieniają (świadomość Klientów również). Jeśli nie masz takich standardów to kadra manadżerska DPD jest do wymiany. Na koniec uwaga......powtarzalność znaków interpunkcyjnych w wypowiedzi (wykrzykniki/znaki zapytania) świadczy o braku równowagi emocjonalnej więc popracuj nad tym. Pozdrawiam serdecznie :-)

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś
stefan
@Pracownik logistyki

to spróbuj cwaniaczku dodzwonić się do kuriera DPD

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
piesek-dla-pańci
@Pracownik logistyki

Otóż to, ale dzbanom nie wytłumaczysz xD

Pomocna?
Tak3Nie4
Zgłoś1
Anka
@Pracownik logistyki

Już po pana wypowiedzi, wiem że nie chciałabym otrzymać przesyłki z rąk kogoś takiego. Jeżeli praca kuriera się panu nie podoba, to proszę jej nie wykonywać. Identyczne podejście miał do mnie kurier DPD, który dzwoniąc przed przyjazdem, oświadczył że ja już mam do niego zejść na dół. Mam roczne dziecko, zanim ją ubiorę to się trochę schodzi, a jeszcze trzeba wziąć paczkę. Na co pana sympatyczny kolega, stwierdził, że to nie jego problem, nie jego sprawa, i że wcześniej nie musi do mnie dzwonić, nie musi Odczytywać moich SMS z prośbą o 15 minutową zwłokę, bądź też wcześniejsze powiadomienie o tym że ma Zamiar przyjechać. (Skoro nie musi do mnie dzwonić, to ja chyba nie mam obowiązku odbierania telefonów. Zatem musiałby chyba wejść na piętro i zapukać do drzwi, bo notabene nie mam Dzwonka). Był u mnie dwa razy, za każdym razem było tak samo Chamski i bezczelny. Ostatnim razem, to już mu powiedziałam, że ja wcale nie chcę żeby on mi cokolwiek dostarczał, jeżeli będzie miał jakąkolwiek paczkę dla mnie to niech nawet jej do mnie nie przywozi, niech robi zwrot. trudno ja jej mogę nie dostać ale nie chce mieć styczności z takim człowiekiem. Wnioskując po tonie pana wypowiedzi, wszyscy tam tacy jesteście. Najgorsze że właśnie znów Firma która mi coś wysyłała tą firmą będzie mi wysyłała jeszcze raz ponieważ towar okazał się wadliwy. Nie wiem pewnie już nie wymienię. Ale do tego człowieka nie zejdę

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Anka
@Aaaaaaaaaawwwww

Tak, Ja ostatnio jak zamawiałam paczkę, miał ją dostarczyć kurier DPD. Napisałam że nie chcę, nie chcę, nie chcę Masakra jakaś Troglodyci

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
robert
Pracownik
@Pracownik logistyki

tak listonosz zawsze dzwoni i nie wciska klientowi ze bledny adres .......

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś1
Jaro
Klient
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Logistyk? Ty chyba nie masz o tym pojęcia. No chyba że u was są takie zasady pracy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ezavv
Klient
@Pracownik logistyki

Witam; przez lata pracowałem w tzw. usługach (IT, support, line), logistyka w różnych okresach także stanowiła przedmiot zainteresowań. Listonosz, dla ciekawości "waszeci" - specjalnie małą literą, dzwoni z informacją, że coś ma dla mnie lub domowników (mieszkam w kamienicy). Klient składając zamówienie określa, po spełnieniu stawianych jemu warunków, swoje warunki, oczekiwania. Prosząc do domu wie, że rzeczony punkt jest w przeciwnym kierunku aniżeli ten, z którego wraca po pracy, jedzie do pracy. A kurier, ostatnie ogniwo wspomnianego procesu logistycznego, nie jest księciem udzielnym określającym swoje warunki, a osobą realizującą prośbę klienta. Nawiązując do tematu rzeczonego "pickup" - nie muszę korzystać z usług dpd, Setki podobnych rezygnujących daje brak kasy - zatem więcej pokory i oleum (...) gdyż jego brak ogranicza myślenie. Powtarzam - listonosz dzwoni!!!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kierowca liniowy
Kandydat
@Pracownik logistyki

Proponuje wziasc sie do roboty nygusa z magazynow i proponuje sie przyjzec pracy dyzpozytora mikolaja pajaca i (usunięte przez administratora) mam.nadzieje ze oprocz logistykow czytaja opinie ludzie z wysokich stanowisk ktorzy moga tego pajaca zdyscyplinowac

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
A.P
Klient
@Pracownik logistyki

Hahahaha to się uśmiałam. Nie bez powodu macie tak negatywne opinie. Logistycznie nie do osiągnięcia Wow firma kurierska,czas wiadomo doręczenia może się zmienić ale żebyście jeszcE dostarczyli paczkę w całości(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Szaula
Pracownik
@Pracownik logistyki

Człowieku ogarnij się po to się ma nr telefonu,żeby dać cynk o przesyłce.A jak jest się pod wskazanym adresem to wystarczy zadzwonić na domofon jak klient oczekuje przesyłki, a nie podjechać pod blok i dać dyla, a po trzech albo czterech godzinach wysłać es-emesa, że klient był nie obecny. ( nie po to robie opłatę z dostawą pod wskazany adres) Nieroby totalne. Tez robię jako kurier.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Beata
Klient
@Pracownik logistyki

Chwila moment za paczkę się płaci .... Więc łaski nikt nie robi jak bym chciała odebrać paczkę w jakimś punkcie odległym od swojego miejsca zamieszkania nie decydowała bym się na kuriera ..... więc zamierzam złożyć skargę na kurierów DPD BO TO NIE ODPOWIEDZIALNI !!!!LUDZIE TAM PRACUJĄ !!!!! ..... Już nie raz się zawiodłam na tej firmie MASCCCRAA !!!!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nick
Klient
@Pracownik logistyki

Listonosz do mnie dzwoni, mieszkam też w dużym mieście. Kurierzy też dzwonią. Pracując w "logistyce" trzeba wiedzieć gdzie jest swoje miejsce, albo zmienić zajęcie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Klient
Klient
 Rekomendacja
@Pracownik logistyki

Dobrze gdyby firma dowoziła te przesyłki we wskazanym w przesyłanych mailach czasie!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
wojtek
Klient
@Pracownik logistyki

Ciołku , miałbyś w tym wszystkim racje , gdyby w ogóle kurier miał chęci dostarczyć gdziekolwiek przesyłkę, ale to twoje (usunięte przez administratora) Panie Dał (DPD) tylko piszą w sms i mailach głupoty a paczki jezdżą na pace i wracają po kilku dniach do nadawcy. Więc (usunięte przez administratora) takich farmazonów jak to piszesz. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
PZ67
Klient
@Pracownik logistyki

A klient ma niby cały dzien czekac az łaskawie pan kurier sie pojawi.Dostaje SMS z informacja ze lurier bedzie miedzy 15.15 a 16.45 ,a zjawia sie o 12.30 zero informacji ze byl i pretensje ze nikogo nie było - oczywiscie rano jak chciałem potwierdzic godzine z systemu niue odbieral-= jak nie umiecie ogarnac tematu to zamknijcie interes- inni daja rade bez (usunięte przez administratora) tłumaczeń

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Klient
Klient
 Pytanie
@Pracownik logistyki

Nie zgodzę się z panem. W innych firmach kurier znajdzie czas żeby zadzwonić. Czekam już drugi dzień na kuriera dpd od rana A nie po 17vtej jak Pan pisze. I co? Dostałam maila że wczoraj nie było mnie w domu, A czekałam cały dzień. Próbowałam skontaktować się z kurierem ,ma wyłączony telefon. Na smsa też nie zareagował. Wasza firma niestety zaczyna sobie nie radzić. Nigdy więcej nie zamówię niczego przez waszą firmę. Są inne bardziej solidne. P. S kiedyś wasi kurierzy znajdowali czas by zadzwonić że będą z przesyłką. Ciekawe co się zmieniło.....

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ala
Pracownik
@Pracownik logistyki

Pracownik nie powinien obrażać klientów czyli pracodawcy bo to klienci są pracodawcą pracowników logistyki. Takie zachowanie psuje opinie o dpd już teraz są od nas lepsze firmy. Wiele firm pracuje na dwie zmiany.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
...
Były pracownik
@PZ67

Zygac się chce...:) myślę że już żadnej paczki nie otrzymasz z żadnej korpo.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kurier DPD Nowy wpis
Pracownik
@Aaaaaaaaaawwwww

DPD jako jedyna firma z tych dużych i znanych przewozi paczki gabarytowe . Nie ma opcji wysłania tego inna firma bo się nie da... Pracuje w DPD 4 miesiąc i jest tragedia ! Traktują nas strasznie ! A my przez to tak A nie inaczej traktujemy klientów. Pracę zaczynam o 5.30 wracam różnie 17,18,19 Mamy za dużo paczek,za dużo odbiorów,i dużo klientów których naprawdę nie ma w domu A gadają że są! Zmiencie firmę kurierską i tyle , albo idźcie na pocztę;) każdy z was po 1 dniu pracy w DPD zrozumiał by kuriera i mu wspolczul.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
TheGrab
Klient

Super, człowiek chce poczytać opinie na temat pracy jako kurier, to nie, musi czytać o historii biednych klientów, którzy nawet nie wiedzą gdzie i w którym miejscu składać skargę. Ta strona jest po to aby dowiedzieć się jak pracuje się w firmie kurierskiej dzbany leśne

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
ezavv
Klient
@TheGrab

Widząc tę informację uzyskujemy obraz osoby piszącej: młody zupak, bez "ałtorytetuf", uważający, że świat jest jego i wszyscy mają być mu spolegliwi. Możliwe, że dysponuje jakąś taradają dającą możliwość bycia kurierem (... Gowork zaiste jest stroną społecznościową szukających i dających pracę, jednakże, jeżeli właściciel, administrator strony uwzględnia pozycję klient w statusie, to warto brać to pod uwagę. Polecam stare przysłowie:(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Testoviron Nowy wpis
Klient
@TheGrab

Czereśniaki nauczcie się czytać z terminala.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Daro

Czytam Wasze opinie ( nie bronie firmy DPD żeby była jasność) i szlag mnie trafia. A moze tak idzcie na jeden dzień tam pracować, wykonajcie setki telefonow dziennie,zapakujcie busa paczkami miejcie nad glową kierownika tyrana, ktory stosuje mobbing w pracy. Czasami nie wszystko to wina kuriera.

Pomocna?
Tak9Nie6
Zgłoś
XD
@Daro

Mobbing w pracy? Ma pan dowód? Jeżeli nie to nie opowiadaj kłamstw.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Tomek
Klient
 Pytanie
@Daro

Niech zmienią pracę jak im źle, kto ich siłą trzyma?

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
DPD
Były pracownik
@Daro

Jak coś nie pasuje to niech zmieni prace xd robotę trza zrobić do brze i już!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Niezadowolona klientka
Klient
@Daro

Nikt im nie każe ram pracować.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
?
Były pracownik
@Daro

Zwolnij się ! i po problemie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Agnieszka
Klient
@Daro

W moim przypadku akurat wina kuriera była. Podjechał pod dom i zostawil paczke szklaną. Zadzwonił raz nawet nie zdążyłam podejść i odejchał. Teraz jestem na minusie 200zł. Okropna firma!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Testoviron
Pracownik
@Daro

Zmień pracę, weź kredyt.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Testoviron
Klient

Kurier Inowrocław zaokrągla ceny. Zmień pracę bo za trzecim razem pies da ci napiwek. Patrzysz na terminal i kłamiesz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pat
Klient

Byłam przekonana że ta strona służy do wpisywania swoich opinii odnośnie pracy w danej firmie, doświadczeń itp. a widzę tutaj księgę zażaleń. Jeśli naprawdę wszyscy jesteście tak bardzo nie zadowoleni z usług tej firmy to nie korzystajcie i juz, tylko że problem się pojawia wtedy kiedy wylewacie wiadro pomyj na każdą inną firmę kurierską. Jak widzę żadna nie pasuje polskiemu społeczeństwu. Jedna osoba bardzo dobrze tu napisała, kurier nie jest na wasze posyłki, my jako odbiorcy paczki też mamy obowiązek się dostosować, a jak nie pasuje to stać w kolejkach na poczcie moze to nauczy pokory. Podsumowując w gąszczu żenujących komentarzy nie znalazł tego czego chce, czyli opinii o pracy w DPD i nie, nie konkretnie na stanowisku kuriera inni ludzie też tam pracują ...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Krzysztof
Były pracownik
 Pytanie

Miałem wątpliwą przyjemność pracować przez jeden miesiąc (grudzień 2020) w warszawskim oddziale DPD na ul.Mineralnej, na sortowni na 3ej zmianie, czyli w godzinach nocnych od 22:30-06:30. Praca ciężka i słabo wynagradzana, ale jak ktoś się decyduje to robi to świadomie i nie dlatego, że jest to jego praca marzeń, ale dlatego że nie ma innego wyboru - przynajmniej chwilowo. Każdą pracę trzeba szanować i uczciwie ja wykonywać, co starałem się robić ( pozytywna opinia bezpośredniego opiekuna ). Nie mniej kadra menadżerska to kompletna porażka, a szczególnie pan D. Ja wiem, że grudzień to gorący okres, w porywach dochodziło do sortowania nawet ponad 30-u tysięcy paczek na zmianie i można to ogarnąć, ale ..... I tutaj pojawia się brak wiedzy menadżerów o zarządzaniu procesami i ludźmi. Pomimo, że mają historyczną wiedzę o piku przesyłek, to nie potrafią temu sprostać. Oni nie zarządzają, tylko GASZĄ POŻAR, a przy okazji traktują pracowników, szczególnie tych tymczasowy w sposób nieuprzejmy, a momentami ocierającymi o mobbing. Rzucają nimi z miejsca na miejsce, jeden menadżer karze iść tam, a zaraz drugi gdzie indziej !!! W takich warunkach ciężko pałać sympatią do pracodawcy ( sorry, wina menadżerów) i chęcią do pracy. Żeby nie było tylko negatywnie, to liderzy sektorów oraz kurierzy to bardzo bardzo mili, pomocni i równie ciężko pracujący ludzie. Szkoda, że im ktoś wyżej siedzi, tym spada mu poziom empatii, szacunku, zrozumienia i wsparcia dla tych na dole. Ale może to tylko brak wykształcenia kierunkowego tych panów ? A może po prostu brak im przeszkolenia ? Może więc nie powinni być na tych stanowiskach ? Szkoda, bo moja niechlubna opinia o firmie DPD została sprowokowana postawą kierowników 3ej zmiany, a głównie pana D. !!! Przełożony powinien coś z tym zrobić dla dobra całego zespołu. Z poważaniem

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
...
Pracownik
@Krzysztof

Mam nadzieję że ten komentarz będzie wiele razy podbity i że dojdzie informacja do pana D aby poniósł konsekwencje wiem jak wygląda ta praca od środka i mega współczuję

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Karol
Klient
 Pytanie
@Krzysztof

Wysłałem paczkę która została okradziona, jakieś podpowiedzi gdzie to mogło sie odbyć? Sortownia, nagazyn , kurier ? Pozdrawiam,

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
____
Pracownik
@Karol

Sortowania/Magazyn w tym wypadku to jedno i to samo :) Zarówno kurierzy jak i magazynierzy są ludźmi więc niestety mogło dojść do tego tu albo tu ewentualnie w sklepie w którym było zamawiane :) Jeżeli chodzi o nowe sortownie, to kamer tam tyle że więcej kasy w kamerach niż w tych halach więc jeżeli paczka pędziła przez stosunkowo nowe sortownie, to DPD może zobaczyć jak sobie taka paczka pędziła przez sortownie :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Krzysztof
Klient

Zamówiłem transport paczki niestety kurier nie przyjechał po nią dwa dni pod rząd więc musiałem skorzystać z innej firmy. Nie polecam DPD

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nela
Klient

DPD to jakiś żart. Kurier, który próbował doręczyć mi przesyłkę pracuje jakby za karę (każdy może mieć zly dzień OK! Ale nie bycie chamskim, to nie jest okej). Mój tata odbierał przesyłkę- okazało się, że nie ma drobnych, których oczekiwał kurier. Przez co kurier z nerwem wrzucił paczkę do busa i odjechał bez słowa. Porażka, totalna porażka

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ja
Klient

Za pomocą strony DPD moja paczka zmieniłem datę doręczenia i wszystko wydawało się być dobrze. Niestety później mimo zmiany daty doręczenia dostałem maila, że nie było mnie w domu więc zadzwoniłem do DPD i pracownik potwierdził to co napisałem wyżej i poinformował mnie o tym, że przesyłka powinna zostać doręczona w wybranym przeze mnie terminie. Niby wszystko ok ale później dostałem kolejnego maila, że paczka dotarła do punktu DPD pickup i muszę sam latać kilka kilometrów w jedną stronę by ją odebrać.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Vera
Klient

08.01.2021 zamówiłam przesyłkę, zapłaciłam 25 zł specjalnie żeby 09.01.2021 była przesyłka u mnie na rękach. Kurier zmienił datę doręczenia samodzielne na inną datę ze wyglądu na to ze nikogo nie było w domu, od rana czekałam na przesyłkę. Musiałam zadzwonić do kuriera i sama podjechałam pod adres go mieszkania żeby odebrać swój towar. Kurier był pan Roma numer telefonu 884601757. Pan jest nie poważny i (usunięte przez administratora) klientów

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś2
nik
Klient

Niszczą przesyłki,wpisują złe wpisy w protokołach,postępują tak żeby w przyszłości ich nie angażować w przesyłanie swoich rzeczy. Kompletnie nieprofesjonalne podejście. odnosi się wrażenie jakby im się nie chciało,nie dość że nieszczą cudzą powierzoną im właśność.. Na to chyba są paragrafy, to jeszcze fałszują dokumenty przewozowe i protokoły zniszczeń, wpisują nieprawdę w system weryfikacji przesyłek. NIE KORZYSTAĆ Z ICH USŁUG.NO chyba że ktoś potrzebuje coś zniszczyć to wtedy wystarczy wyslać nimi tę rzecz na adres obok.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Max
Klient

Tą firmę kurierską albo należy przebudować albo zmienić profesje z firmy kurierskiej na np. sprzedającą precle na rogu. Pracują, jakby wcale nie chciało im się dostarczać przesyłek. Miałem ostatnio pare okazji się o tym przekonać. Zdarzyło mi się nie mieć zupełnie kontaktu z kurierem po tym jak dzwoniłem i pisałem smsy do niego, Wcześniej nie dostarczali przesyłek przeznaczonych do rąk własnych i ja sam musiałem dbać o to, żeby przesyłka nie zaginęła, a najbardziej wkurzające w tym było to, że w raportach były spisywane kłamstwa np. o błędnym adresie. To nie jest w żadnym stopniu profesjonalne. Żeby nie było, jestem świadomy, że nie da się dostarczyć wszystkim przesyłki po 17. Również, żeby nie było że tylko krytykuje, dam też pomysł na usprawnienie procesu dostaw: Można by wprowadzić, na etapie przygotowania dostarczenia przesyłki miejsce na informacje o możliwościach dostarczenia przesyłki pod konkretne adresy w konkretnych godzinach, czyli: 1. adres w godzinach od... do... 2. adres w godzinach od... do... 3. adres w godzinach od... do... ... itd.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mykhailo
Klient

Zamówiłem paczkę 0000284191897U Kurier DPD 798149375 nie zadzwonił i nie przyjechał, Sam kurier napisał odmowę i w wyniku czego paczka została odesłana!!!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
vFasteeQ
Klient

Tragedia, zlosliwy kurier ktory nawet nie wszedl w drzwi domu a dal ze nikogo nie bylo nie polecam totalnie!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Joanna
Klient

W dniu dzisiejszym kurier DPD zamiast dostarczyć paczkę do drzwi zadzwonił do mnie, że mam zejść po paczkę bo domofon nie działa. Poinformowałam Go, że kilka metrów dalej jest kolejny który pozwala wejść na posesję a ogólnie są 3. Stwierdził, że wszystkie nie działają. Wówczas odpowiedziałam, że 20 min temu wchodziłam i działał oraz , że po prostu nie chce mu się podejść ( a jest to nagminne zachowanie kurierów) i że zaraz zejdę. Gdy zeszłam zostałam zaatakowana przez owego kuriera, że to ostatnia paczka jaką mi dostarczył i sama mam się przebiec do następnego domofonu oraz następnym razem napisze że odmówiłam przyjęcia paczki , a ja będę mogła sobie odebrać ją z punktu odbioru po czym przekazał mi paczkę z uśmiechem na buzi. Dzięki takim kurierom firma DPD traci klientów. Ja osobiście dokonując zakupów lub robiąc wysyłkę będę unikać tej firmy i jej kurierów. PL-DPD-1306-GD1 nr paczki 0000302896356WI

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Weronika
Klient

Kurier miał problem z dojazdem, próbowałam wyjaśnić drogę, jednakże Pan stwierdził, że nadal nie może trafić. Zapytałam gdzie jest nie potrafił mi wyjaśnić, nakrzyczał na mnie, że nie potrafię mu wyjaśnić drogi. Zaproponowałam aby zostawił w szkole, ponieważ wiedział gdzie się znajduje ta szkoła,a tam gdzie pracuje moja mama, mogłaby odebrać i po problemie. Kurier stwierdził, że nie będzie się wracać a szkoła znajduje się w tej samej miejscowości. Po czym się rozłączył. Uważam, że jest to jego praca i powinien zostawić paczkę tam gdzie powiedziałam, nie kazałam mu jechać do innego miasta czy nie wiadomo gdzie. Jest to jego praca i obowiązek dostarczenia mi paczki. Jest to zachowanie nie profesjonalne, nie żyjemy w średniowieczu, można skorzystać z nawigacji.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
omijający DPD
Klient

Boże chroń przed DPD. Omijać szerokim łukiem. W szczególności osobę ADAM Świętochłowice. Specjalnie nie użyłem wyrażenia KURIER, nie chcąc obrazić Kurierów. W życiu nie spotkałem człowieka mającego tyle jadu w sobie, co OSOBA Adam obsługujący Świętochłowice.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Omijający szerokim łukiem DPD
Klient

Boże chroń przed DPD. Omijać szerokim łukiem. W szczególności osobę ADAM Świętochłowice. Specjalnie nie użyłem wyrażenia KURIER, nie chcąc obrazić Kurierów. W życiu nie spotkałem człowieka mającego tyle jadu w sobie, co OSOBA Adam obsługujący Świętochłowice.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
DPD Polska Sp. z o.o.