DPD Polska Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
DPD Polska Sp. z o.o.
2 517 6 1

Opinie o DPD Polska Sp. z o.o.

Moplik

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nie wywiazuje sie z zobowiazan placowych .Prawie wszyscy pracodawcy to(usunięte przez administratora) msm zle wspomnienia z dpd bylem na kzde zawolanie a zostslem po prostu (usunięte przez administratora) na kasie.

Jajabsjkd

Kurier nie stawił się po odbiór paczki, a w rozmowie telefonicznej w dniu poprzedzającym jego zignorowanie swoich obowiązków naskoczył na mnie i był nie uprzejmy. Nie polecam dpd. To już nie pierwsza taka historia z nimi :) Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Sprawdzajcie ludzi, których zatrudniacie.

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Jajabsjkd 18.02.2019 10:38

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, iż kurierzy DPD Polska nie są zobowiązani do kontaktu telefonicznego z Odbiorcą. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Jack

Nierzetelni , podają nieprawdziwe informacje. Podają termin dostawy a go nie dotrzymują . W przypadku połączenia z punktem konkretnie wa1 dowiedziałem się ze umówiłem die z kurierem na odbiór osobisty podczas gdy kurier w ogóle się ze mną nie kontaktował . Przy poprzedniej przesyłce z przedpłata bez żadnej informacji po prostu zostawił paczkę (dość wartościowa) pod drzwiami , ciekawe czy sam sobie podpisl odbiór ? Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej nierzetelnej firmy

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Jack 13.02.2019 17:27

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, iż kurierzy DPD Polska nie są zobowiązani do kontaktu telefonicznego z Odbiorcą. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Sebastian

Mam bardzo słabe zdanie na temat DPD. Wolę nie mieć nic wspólnego z nimi.

Leipreachan

Nigdy w życiu nie polecam tej firmy kurierskiej! (usunięte przez administratora)Kurier mi odmawia przywiezienia przesyłki, jak się wkońcu do niego dodzwoni to odpowiada że nie będzie informował że przyjedzie Yhmm.... Bezczelność przewyższa wszystko. Nie przyjeżdża, odsyła na magazyn. Nosz (usunięte przez administratora) Po czym odpowiada że mi nie będzie dostarczać przesyłki!

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Leipreachan 06.02.2019 14:42

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, iż kurierzy DPD Polska nie są zobowiązani do kontaktu telefonicznego z Odbiorcą. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Zocha

Czy jest ktoś kto pracuje w dziale reklamacji w tej firmie? Mam możliwość rozpoczęcia tam pracy i chciałabym się dowiedzieć czegoś więcej o kierownictwie, atmosferze oraz o samej rekrutacji. Warto?

Judyta

Kurierzy nierzetelni! Wpisują brak obecności odbiorcy w domu gdy cały dzień czekałam na przesyłkę! Jest to skandal i już nie pierwsze takie zachowanie kuriera który uzupełnia bzdury o nieobecności odbiorcy w domu! Dodatkowo na infolini niemiły pan który informuje ze jeśli paczka w ciągu trzech dni nie zostanie odebrana to zostanie odesłana do nadawcy. Szanowni Państwo po to się zamawia usługę kurierska by dostać przesyłkę do domu! Nie każdy ma możliwość wyjścia z domu po przesyłkę o dwa osiedla dalej! Skandal!

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Judyta 22.01.2019 09:10

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Nikt
@Judyta 22.01.2019 09:10

Jak się dzwoni w dźwi to trzeba otwierać a nie drapać (usunięte przez administratora) palcem półgodziny. Kuriery maja plan który maja wykonać w ciągu dnia i do każdego się nie dostosują

Barbara
@DPD Polska Sp. z o.o. 22.01.2019 10:17

DPD PolskaSp.zo.o. Ja mam pytanie ,zlozylam reklamacje i minelo poltorej miesiaca i zadnej odpowiedzi.Nikt nie odpisuje na meile,jak dzwonie to odsylacie mnie od jednej do drugiej osoby,co na polaczenie telefoniczne czekam 15-30min.Jak dlugo mam czekac??

BARBARA
@DPD Polska Sp. z o.o. 22.01.2019 10:17

Czy ma wczesniejsze pytanie DPD moze odpowiedzi odnosnie zgloszenia reklamacyjnego ,czy tylko jestescie w stanie kopiowac 2 teksty ??

Barbara
@DPD Polska Sp. z o.o. 22.01.2019 10:17

Najgorsza firma z jaka mialam do czynienia.Kurier przywozi paczke otworzona,zachowuje sie wulgarnie,agresywnie.Po zgloszeniu reklamacji minelo poltorej miesiaca .Dostalam potwierdzenie ze dostali moje zgloszenie..,telefonu nikt nie podnosi ,na poczte mejlowa nikt nie odpowiada.Zero troski,szacunku do klienta.Zobaczymy jak dlugo to czekanie bedzie trwalo.

Aneta
Zweryfikowany użytkownik
@Judyta 22.01.2019 09:10

Dzisiaj po raz drugi miałam identyczną sytuację!!! Jestem tak wściekła, że nie wiem.. dwa dni z rzędu w statusie przesyłki kurier wpisał, że nie zastał nikogo w domu ???? co jest zupełną bzdurą! Ta firma robi sobie żarty! Dwa tygodnie temu taka sama sytuacja ???? Pan na infolinii ironiczny i nieuprzejmy!

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Barbara 28.01.2019 04:43

Szanowni Państwo, w poniższej sprawie prosimy o kontakt z Działem Reklamacji poprzez formularz na stronie http://www.dpd.com.pl w zakładce „moje DPD” (https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji lub telefonicznie przez recepcję centrali naszej firmy pod numerem (22) 577 55 00. Z poważaniem

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@BARBARA 30.01.2019 12:55

Szanowni Państwo, w poniższej sprawie prosimy o kontakt z Działem Reklamacji poprzez formularz na stronie http://www.dpd.com.pl w zakładce „moje DPD” (https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji lub telefonicznie przez recepcję centrali naszej firmy pod numerem (22) 577 55 00. Z poważaniem

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Aneta 01.02.2019 13:17

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Barbara
@DPD Polska Sp. z o.o. 05.02.2019 16:25

DPDPolskaSp.zo.o.Dzwonilam i 30minut czekalam,az ktos podniesi telefon.Moje zgloszenie reklamacji ,zostalo przyjete,bo dostalam potwierdzenie i teraz 12 lutego minie 2 miesiace i zadnej informacji .Jak mozna tak postepowac?SKANDAL....Czytajac te zazalenia klientow ,dziwi mnie jak Wy prosperujecie.Kto nadzoruje tym calym balaganem....

olkaaa

Kurierzy to jakaś porażka,zero kontaktu telefonicznego. Umawiają późniejszy termin dostawy bez porozumienia się z klientem. Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Przede wszystkim przychodzenie pod wskazany adres i kontakt telefoniczny

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@olkaaa 01.02.2019 15:23

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@olkaaa 01.02.2019 15:23

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, iż kurierzy DPD Polska nie są zobowiązani do kontaktu telefonicznego z Odbiorcą. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Anna Maria N.

Firma fatalna, w moich okolicach jeździ taki kurier kobieta, która nie doręcza paczek i kłamie, że odbiorca jest nieobecny. A na końcu, żeby nie doręczyć paczki potrafi ją uszkodzić i napisać do odbiorcy SMS, że niestety paczka uległa uszkodzeniu i nie może być doręczona. Uważajcie na nią, bo potrafi "rzucać słuchawką", a potem opowiada w firmie, że klient (którego nie widziała na oczy) jest agresywny i nie ma pieniędzy na odbiór paczki. I jakim cudem ten nieobecny odbiorca może być agresywny, pytam się?

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Anna Maria N. 04.02.2019 22:14

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

anak

Fatalna firma, prezent uszkodzony w trakcie transportu (ręcznie malowany kubek). Kurier chamski, "rzucający słuchawką" i który stwierdził, że przyjdzie spisać protokól kiedy będzie chciał, co się okazało prawdą ponieważ w ramach 2 umówionych wizyt nikt nie przyszedł. Odradzam firmę. Sprawę postaram się nagłośnić medialnie Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: szkolenia, może zatrudniać obcokrajowców???

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@anak 04.02.2019 15:04

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Celina

Najgorsza firma na świecie!!! Niszczą przesyłki , pracownicy nie kompetentni, przysyłają SMS z informacja że można zapłacić kartą podczas gdy nigdy nie jest to możliwe to po co wysyłają tą informacje!!!!!! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Zamknąć działalność !

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Celina 01.02.2019 10:13

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia do pracy kuriera, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

xxxx

Zarobki tragiczne! nie znam drugiej firmy która tak słabo płaci pracownikom na stanowiskach kierowniczych! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Zacznijcie lepiej płacić

Kiero
@xxxx 30.01.2019 18:06

No ale masz przecież konferencyjki więc siedź lepiej cicho :P

Gine

Wszystko fajnie tylko praca od 5 do 18 zazwyczaj. I jedno pytanie. Dlaczego kurierzy dpd zatrudnieni pod przewoźnikami a nie bezpośrednio pod dpd (mimo ze haruja tak samo) nie otrzymują benefitow opisanych na państwa stronie? Czy to fair? Licze na odpowiedz. Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Traktowanie pracowników pod przewoźnikami i pod sos tak samo. Lubię atmosferę w DPD Polska Sp. z o.o. za: Współpraca pomiędzy kurierskie a magazynem

Krajan

Czy jest jakas gorsza firma niz DPD ???? Coraz ciezej mi w to uwierzyc.A po dzisiajszym liscie raczej mam pewnosc. W okresie swiatecznym zamowielm paczke ktora zostala przez dziadkow zapakowana kilkoma prezentami i wyslana z polski do Uk.Mimo klku zgloszen ze zaginal tracking number firma DPD nie reagowala zupelnie. Po miesiacu i wymianie niczego nie wnoszacych emails zlozylem zazalenie.Dizisja po kilku togodniach dostalem odp z DPD i tu szok!!!! Stasiu Bareja moglby nakrecic film o DPD. Niemoge zlozyc zazalenia jak odbiorca poniewaz nie odebralem paczki !!!! (ktorej mi nie doreczono)) i co wy na to !!! Osoba ktora pisala ta odp albo byla mocno pijana albo robia sobie ....zarty !!! DPD nigdy wiecej !!!! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Zamknac caly personel z obsugi w Zakladzie zamknietym !!!

Poszkodowany Trzebniczanin

W naszym przypadku bylo tak, wyslano do nas paczke, dzwoni do nas kurier, przedstawia sie ze kurierem z firmy DPD, chce nam podac paczke, odpowiadamy ze jedziemy autem na wczasy bo rzeczywiscie jechalismy wtedy, to kurier do nas ze zamawiamy paczke i sobie wyjezdzamy. Na to my ze nie zamiawialismy przed wyjazdem paczki. Co bylo dalej, kurier powinien po raz drugi zrobic podejscie z paczka, wykonac tel.i podjazd jesli jestesmy w domu, a co bylo dalej, jedno wielkie milczenie, ktore juz trwa 2 lata, tak dwa lata czekamy na paczke, ktora ma firma DPD dostarczyc. Co dziwne, jesli paczka z jakis powodow nie moze byc dostarczona do adresata to musi wrocic do nadawcy na koszt nadawcy, co zrobilo DPD, gdzies paczke zawiezli do jakiegos magazynu i cisza. Natomiast nadawca zgubil kwitek z numerem i co i nic, DPD przywlaszczylo sobie paczke ;) taj robi ta firma, ja pisze do nich, nie mamy nr paczki, to podamy wam dane adresowe nadawcy, adresata, nawet nr tel.ktore pisza na paczce, obsluge interesuje tylko nr paczki. Zrozumialem ze w magazynie DPD maja tyle juz ton paczek ze nie sa w stanie juz odnalezc paczki. A nie wpisuja do komputera danych adresowych, telefonicznych. Czyli jesli masz klopoty z ta firma aby odzyskac paczke i zgubiles nr paczki to zapomnij o odzyskaniu paczki. W rezultacie DPD bedzie twoja paczke w jakims magazynie przetrzymywac dziesiatki lat... Brawo DPD, lepiej budowac kolejne magazyny, ponosic koszta i przetrzymywac czyjes paczki w nieskonczonosc. Na logike to oplacilo by sie pozbyc paczki, chodzby z powodow kosztow magazynowych. Ale w tej firmie mysli sie tak jak sie mysli. Duzym rozwiazaniem bylo by wpisywanie do systemu danych adresowych, tel.a nie tylko kod z nr paczki, to by rozwiazalo wiele problemow i wiele kwesti by uproscilo by, wszyscy by na tym zyskali, coz w DPD jest jak jest, wiec odradzam korzystania z tej firmy. Paczka zostala wyslana z Lublina do Trzebnicy, pod Wroclawiem, odpowiedzialny za dostarczenie paczki jest DPD oddzial w Trzebnicy, paczka miala byc dostarczona 2 lata temu. Poszkodowany mieszkaniec Trzebnicy

Katarzyna

Zacznijcie traktowac klientów jak ludzi i pozwolcie na korzystanie im do reklamacji jesli przesyłkę zniszczycie.To sa nasze pieniadze i placimy Wam za dobrze wykonana usluge.A nie za rozwalone paczki i zniszczenie naszej wlasnosci .

Katarzyna

Negatywna .Paczkami rzucaja a później nie chca przyjąć zadnej odpowiedzialności za zniszczenie paczki .Paczki niby sa ubezpieczone ale firma nie zwraca kosztow za zniszczone paczki gdyż nie sa one zeskanowane jako uszkodzone.To nie szkodzi ze paczka jest porwana i z niej coś wycieka .Stracone pieniądze i tyle .Nie polecam Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Duza firma z tak zla opinia .Wstydzcie sie Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zaczac szanowac klienta i jego własność .Zaczac odpowiadać za zniszczone przesylki jak to robia inne firmy

hg

Nie polecam.Powinna firma zorganizowac szkolenia i wytlumaczyc tym ludzia ze jak ktos kupuje paczke to znaczy ze jest jego bo za nia zaplacil i na nia czeka! Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Firma nie dba o dostarczanie przesylek na czas

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@hg 24.01.2019 13:58

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

tom

fatalna obsluga obslugi jak i kurierow

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@tom 24.01.2019 11:56

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

sp8cns

Kurier Sebastian lekceważy sobie pracę. Dnia 2019.01.22, zamiast dostarczyć przesyłkę nr 0000138291608U do adresata, który był obecny w domu i czekał, oddał ją osobie spotkanej na klatce schodowej, bez żadnego pokwitowania. Wata ponad 400,- PLN przesyłka mogła zaginąć i kto by za to odpowiadał????

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@sp8cns 22.01.2019 11:44

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Kinio

Najgorsza firma kurierska. Kurierzy nie dzwonią wcześniej. W tych czasach żeby wykluczyć kontakt z klientem... Poczta Polska 20 lat temu... Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Aby Kurierzy informowali telefonicznie o przyjeździe z wyprzedzeniem

Kalifar
@Kinio 20.01.2019 17:14

Do mnie tez kurier nie dzwonil a do tego bez konsultacji sam zdecydowal ze odmowilem przyjecia paczki. Przesylki ani kuriera na oczy nie widzialem. Reszta osob w tej firmie ma tak samo wywalone na klienta jak kurierzy!!!

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Kinio 20.01.2019 17:14

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Kalifar 21.01.2019 22:30

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Kk

Jakaś porażka!! Od 17.01 ma przyjść do mnie paczka. 17.01 zero odzewu, doszedł do mnie e-mail wieczorem że próba doręczenia się nie powiodła. Można było wybrać nowy termin dostawy, więc wybrałam 18.01 między godziną 10:00-12:00. Ok. 12:00 zadzwonił telefon, że paczka zostanie doręczona po południu. Paczki nadal nie ma, a kiedy zadzwoniłam na numer z którego do mnie dzwoni ono, powiedziano mi że paczka dostarczona będzie w poniedziałek, że pani dzwoniła z informacją, że paczka jest na magazynie. Od kiedy oni informują ludzi o tym. Ostatni naprawdę ostatni raz zamawiam przez tą firmę. Żarty z ludzi sobie robią, zero organizacji i poczucia odpowiedzialności

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Kk 19.01.2019 09:18

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

kalifar

Totalna olewka klienta począwszy od kuriera aż po obsługę na infolinii. Kurier sam, bez konsultacji ze mną zdecydował, że zrezygnowałem z odbioru paczki. Zamówienie ponownie trafiło do punktu, z którego już nie wyjechało bo ktoś zapominał wydać następnego dnia kurierowi. Kontakt poprzez infolinię tragedia, nic nie wiedzą, każą dzwonić za godz. bo są w trakcie ustalania. Nie wiem po co w ogóle jest ta infolinia skoro każdy konsultant mówi co innego. Reasumując poprzez samodzielną decyzje kuriera oraz brak rzetelności ludzi na infolinii paczka po tygodniu nie została dostarczona do odbiorcy. Odradzam bo szkoda czasu i nerw.

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@kalifar 18.01.2019 21:10

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Kasia87

Nie polecam!!zamowilam kuriera aby odebral przesylke od 2 osoby i dostarczyl do mnie.w umowionym dniu kurier sie nie pojawil dzwoniac na inf dowiedzialam sie ze odbierze przesylke kolejnego dnia na 2 dzien bylo to samo..nikt nie poinformowal nas o jakich kolwiek zmianach jeszcze mieli pretensje ze sie nie wyrabiaja a w sledzenniu przesylki oznaczyl ze odbiorcy nie bylo w domu gdzie ten pan juz 2 dni przez nich zmarnowal swinie i tyle..jako klijent place i oczekuje a oni wprowadzaja ludzi w bledy nie potrafia pracowac niech siedza w domach a nie z kogos robia w h...a beznadziejna firma i taka sama obsluga jak i ze strony kurierow tak i na infolini banda zlodzieji nic wiecej???????????????? Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Poszukajcie lepszych pracownikow sumiennych przede wszystkim i uczciwych

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Kasia87 17.01.2019 23:08

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Ala

Szybka przesyłka, ale niestety kurierzy beznadziejni. Pomimo podanego adresu kurier zostawia paczki gdzie mu się podoba nie informując o tym klientów. Gdybym nie zadzwoniła do kuriera i nie dopytała nie wiedziała bym że paczka jest zostawiona pod drzwiami 3 domy dalej. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zwrócić uwagę żeby kurierzy grzeczniejszy się odzywali do klienta który kulturalnie dzwoni z pytaniem.

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Ala 17.01.2019 15:05

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Poldek Olsztyn

Tak sobie czytam te Wasze komentarze i nadziwić się nie mogę jacy to ludzie są podli i wredni....polska mentalność mnie przeraża. Pracuje w tej firmie od ponad roku i wiem że tylko ludzie znający tą branżę są w stanie zrozumieć kurierów magazynierów etc. Polacy nie potrafią wczuć się w sytuację innych ludzi wykazać odrobinę empatii i wyrozumiałości ze kurier nie ma jednej a mnóstwo paczek i jest tylko człowiekiem popełnia błędy i ma swoje granice (Też ma emocje A wiem że klienci potrafią być denerwujący i tylko wymagać bez jakiejkolwiek rozmowy tłumaczenia czy wyrozumiałości). Proszę spróbować się w czuć w sytuację pracowników w branży kurierskiej poczytać w Internecie o charakterystyce tej branży i o wykazanie odrobiny EMPATII a nie tylko polskiego cebulactwa...

nk
@Poldek Olsztyn 27.10.2018 10:04

jak ci się nie podoba, nie masz predyspozycji, praca Ciebie przerasta to ją zmień, przypominam, że Wy dajecie usługę, czy ekspedientka w sklepie jest miła czy zachowuje się chamsko? te czasy minęły i firma DPD powinna zadbać o swoją reputację, właśnie poprzez niezatrudnianie buraków za kurierów

Ulan
@Poldek Olsztyn 27.10.2018 10:04

Cebulactwem, to wykazał sie kurier, który na danym terenie pracuje tylko w określonym przedziale czasowym. Jak nikogo nie ma w miejscu adresu doręczenia, to nie przedzwoni, nie zaproponuje innej godziny, tylko wpisuje do systemu informacje, że klient zrezygnował ... mało tego, proponuje klientowi, aby ten sam go poszukał ... To jest dopiero cebulactwo !

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Ulan 17.01.2019 08:59

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Ulan
Zweryfikowany użytkownik

Przesyłka nie dostarczona na wskazany adres 3 dni od daty SMS-a o dostarczeniu. Kurier telefonicznie poinformował mnie, że mam sam go poszukać ... O co tu chodzi ? Klient ma szukać kuriera ? Nie zaproponował innej godziny ( w domu nikogo nie było), tylko wrzucił samowolnie do systemu informację, że klient zrezygnował z przesyłki ... To szczyt bezczelności i chamstwa !

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Ulan 17.01.2019 08:40

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

n.s.

Najgorsza firma kurierska z którą miałem styczność. Pilna paczka zamówiona za pobraniem celem skrócenia czasu. Nadana 14.01.2019r dostarczona powinna być na dzień następny. Bardzo zależało mi na doręczeniu więc skontaktowałem się z kurierem telefonicznie, który oświadczył, że nie wybiera się nawet w moim kierunku. Miałem nadzieję, że zostanie doręczona na następny dzień i po kontakcie z infolinią otrzymałem informację, że paczka nie została nawet podjęta przez kuriera do doręczenia. I tak bardzo pilna i potrzebna przesyłka nie została doręczona. Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.: Najgorsza firma kurierska z którą miałem styczność. Pilna paczka zamówiona za pobraniem celem skrócenia czasu. Nadana 14.01.2019r dostarczona powinna być na dzień następny. Bardzo zależało mi na doręczeniu więc skontaktowałem się z kurierem telefonicznie, który oświadczył, że nie wybiera się nawet w moim kierunku. Miałem nadzieję, że zostanie doręczona na następny dzień i po kontakcie z infolinią otrzymałem informację, że paczka nie została nawet podjęta przez kuriera do doręczenia. I tak bardzo pilna i potrzebna przesyłka nie została doręczona.

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@n.s. 16.01.2019 09:42

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Kazik
@n.s. 16.01.2019 09:42

Dzisiaj tj 16 stycznia miałem dokładnie to samo i takie sama mam wnioski co do kurierów tej firmy zwłaszcza z Bydgoszczy i obsługujących rejon Szwederowa. Na dodatek nie widzę swojej opinii .Mam nadzieję,ze pojawi się po wnikliwym wycenzurowaniu.

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Kazik 16.01.2019 22:19

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Kazik

Witam. Od sześciu dni czekam na przesyłkę z Krakowa do Bydgoszczy na Szewderowo Już w piątek 11 stycznia 2019 miałem otrzymać.I tak wg zapewnień dostawcy z Krakowa powinno być ale kurier(tu bym najlepiej wypisał same super epitety) ma to gdzieś.W piątek jako przyczyna niedostarczenia wypisał na stronie gdzie śledzi się paczki że z POWODU NIEOBECNOŚCI ODBIORCY. W poniedziałek dokładnie to samo i ta sama przyczyna.We wtorek zdała na magazyn więc wiadomoże już nie dowiezie.We wtorek dostawca z Krakowa musiał osobiście zadzwonić o ponowne dostarczenie,gdyż przy trzecim odejściu może to zrobić tylko dostawca.Zaznaczył,że sklep jest otwarty do 18. W środę,dzień nerwowy - bo dwa podejścia nieudane a co z trzecim.Około 14 nie dawało mi to spokoju i pisze na czacie aby dowiedzieć się co i jak z moją przesyłką.Odpowiedzi były krótkie - przesyłka jest u kuriera w samochodzie.Tyle to i ja wiedziałem bez niczyjej wiedzy,wystarczyło sledzić historię przesyłki.Robiło się nerwowo bo dalej przesyłki nie ma a czat robił się gorący i nerwowy. Poprosiłem aby przekazano kurierowi mój nr telefonu bo ponoć nie mógł mnie zlokalizować.Mało tego osoby obsługujące czat to NIENORMALNI- przynajmniej niektórzy,skoro móją bzdury że kurier ma czas na dostarczenie przesyłki do 21.Ok.Dzisiaj postanowił że będę siedział do 21,ale nie musiałem gdyż już o 19.43 pojawiła się informacja. Niedostarczono z powodu NIEOBECNOŚCI ODBIORCY. Jasny szlag mnie trafił.Napisałem do kuriera że ma w (usunięte przez administratora) Klienta i DPD . Oczywiście zaraz dostanę odpowiedź ,że mogę składać reklamację itd. Drogie DPD ,jeśli wiecie o takich niedociągnięciach i nic nie robicie to świadczy tylko o co się dzieje w oddziale w Bydgoszczy. Mam nadzieję że nikt mi już tą firmą nic nie prześle,bo ja już z tej firmy nigdy nie skorzystam i wszystkim również odradzam

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@Kazik 16.01.2019 21:33

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

LS

Szanowna Firmo DPD!!jak się czyta wpisy niezadowolonych Klientów i ani jednego i słowa PRZEPRASZAM ze strony DPD...to potwierdza to totalny brak szacunku dla Klientów!!!! Natomiast moje doświadczenie z firmę DPD, którą poznałam z drugiej strony- ze strony Pana Przewoźnika, który nie wypłacił pracownikowi wynagrodzenia za okres 1,5 miesiąca. Myślę nawet o zgłoszeniu sprawy do TVN-u, oprócz PIP-u. Nie reagowanie!!! na ich praktyki umacnia ich tylko w dalszym, byle jakim traktowaniu...

DPD Polska Sp. z o.o.
pracodawca
@LS 16.01.2019 17:43

Dzień dobry, informujemy, iż w przypadku gdy mają Państwo zastrzeżenia, nie są Państwo zadowoleni z jakości wykonywanej usługi istnieje możliwość złożenia skargi. Skargę można złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl Formularz reklamacyjny dostępny jest w zakładce Moje DPD. Każde zgłoszenie przekazywane jest do Serwisu Kurierskiego nadzorującego wykonywanie usług w danym rejonie w celu wyjaśnienia oraz wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości. Z poważaniem Zespół DPD Polska

Zostaw opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DPD Polska Sp. z o.o.