Opinie o DPD Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy DPD Polska Sp. z o.o., oraz Klientów firmy. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Katarzyna
Klient

Nie polecam. Kurier dostarczył zniszczoną paczkę . Nie odbierał tel co uniemożliwiło spisanie protokołu szkody. Dzwoniłam dwa dni. Infolinia , dzwoniłam na drugi dzień po dostarczeniu. Zgłosiłam reklamacje oraz na formularzu reklamacyjnym na stronie dpd, tak jak zalecono na infolinii. Wysłałam zdjęcia , szkoda że nie mogę tu ich zamieścić. Towar dostarczony nie nadaje sie do użytku . Dział reklamacyjny po 40 dniach odpisał iż reklamacja jest bezpodstawna . Twierdzi iż ktoś wszedł na moją posesję i zniszczył paczkę po czym sobie poszedł i za to nie odpowiadają. Tak można zrozumieć to co napisali w d Nadmieniam iż była to karma dla zwierząt i karton w którą był zapakowany był roztargany, a opakowania karmy roztargane . Karma rozsypana w pudle i na podjeździe przed bramą posesji. Czyli sypało się jak niósł . Nie było mnie w domu podczas tej sytuacji. Pieniądze 330 zł odebrał z zaprzyjaźnionego sklepu (od 10 lat mam to umówione z kurierami) czasami zdarzały się problemy ale to , to zakrywa na (usunięte przez administratora) i zniszczenie mienia. Brak odpowiedzialności. Paczka miała być dostarczona dzień wcześniej. Byłam w domu. Powód niedostarczenia w terminie :) Kurier nie zdążył dostarczyć paczki. Jak byla uszkodzona a mnie przeważnie nie ma w domu...a tu niespodzianka byłam. To nie zdążył. NIE POLECAM !!!!! Zalety Brak Wady Problemy z kurierami, brak brania odpowiedzialności za pracowników, wielokrotnie paczka zaginęła, wielokrotnie paczka uszkodzona, wielokrotnie brak terminowego dostarczenia

Rivarius
Użytkownicy czekają na odpowiedź 59 dni.
Klient
 Pytanie

Infrastruktura informowania klienta o przesyłce wprowadza w błąd. Jeżeli przekierujecie paczkę, aby kurier zostawił ją w wybranym punkcie Pickup to tak zrobi. Ale Ty dostaniesz informację na maila i SMS, że paczka czeka na odbiór nie tam, gdzie faktycznie się znajduje i tam gdzie wskazałeś, a na Daniszewskiej 14 - czyli w ich siedzibie. Pół dnia jazdy po Warszawie, bo im się nie chce informowania klienta naprawić. Pani w recepcji powiedziała, że to nie pierwszy taki przypadek i zdarza się to bardzo często, a na maile nie ma co patrzeć. Sama to przyznała. Jak to świadczy o firmie?

Janina
Klient

jest to najgorsza firma na rynku, kurierzy sa agresywni, chamscy, kosztem klientów ułatwiają sobie życie. teraz znaleźli sobie alibi w postaci pandemii i nie dostarczaja przesyłek klientom pod drzwi mieszkania, tylko żadają aby odbierać je spod bramy budynku. osoby niepełnosprawne, starsze, czy chore nie mogą korzystać z usługi za którą zapłacili. ostatnio zamówiłam przesyłkę z Media expert niedużą suszarkę, ale nie wiedziałam że obsługuje to DPD, oczywiście nie chciał kurier wnieść tej paczki, zrobiła się awantura i w rezultacie wniósł,ale rzucił mi to na podłogę na klatce schodowej. gdy chciałam złozyć skargę na kuriera, to usłyszałam, że jest pandemia i kurier może się zakazić wirusem, więc dlatego nie wnosi przesyłek pod drzwi odbiorcy. wszystkie inne firmy kurierskie obsługują normalnie klientów, tylko DPD nie. oprócz wszystkich moich argumentów zasugerowałam, aby zaszczepili kurierów i nie będzie już tego alibi. obchodzę szerokim łukiem tę firmę, zakupy przez internet dokonyję tylko wtedy, gdy obsługuje inna firma lub jest paczkomat.

2
Ghzr
Kandydat
@Janina

I chwała Pani za to

1
Kali
Klient
@Janina

A co to psy żeby ich szczepić.Na wściekliznę się zaszczep.

Karolina
Klient

Nie polecam przesyłka miała być dziś doręczona czyli piątek,zaznaczam że to było potrzebne na juz. Dzwoniąc do konsultanta nie potrafił powiedzieć co się dzieje z paczką że nie jest doręczona i obiecał że będzie doręczona aż w poniedziałek. W poniedziałek już jest nie potrzebna. W każdym razie nie polecam tej firmy

Specjalista ds.Sprzedaży Telefonicznej
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

W dniu 23.02.br. zostałam zaproszona na rozmowę, otrzymałam wytyczne odnośnie spotkania, w recepcji centrali, poproszono mnie abym udała się pod inne wejście, stałam tam około 20 minut i nikt nie raczył do mnie wyjść, jak można tak traktować ludzi, żenujące, strata czasu, jechałam z drugiego końca Warszawy na rozmowę, zależało mi na pracy.

Pytania

Nie doszło do zadania żadnych pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Niezadowolonyklient
Klient

Kurier Rafał z Łodzi -(usunięte przez administratora) kto pozwala takim ludziom wykonywać pracę w której ma się ciągły kontak z klientami. Do kamieniołomów takich czubków należy wysyłać żeby trochę ogłady sie nauczyli a nie do pracy w której kontakt z ludźmi powinno stawiać się na 1 miejscu. Polecam omijać z daleka tego osobnika...

Brzeszykiewicz
Kandydat

Ta firma to jedna wielka pomyłka .co chwilę dają jakieś noty kary pieniężne. Sami by pojechali w trasę i zobaczyli jak to jest

Bea
Klient

Najgorszy i najbardziej chamska firma brak tel brak kontaktu paczki wartościowe doręczone nie wiadomo.komu.wazne że ktoś wziął.brak kontaktu aby zlokalizować paczkę komu została wydana tylko.automatyczbe sekretarki i sztuczna inteligencja....Nie polecam jest wiele innych.firm

Dominika

A może ktoś z pracowników wypowie się o pracy w DPD? Ostatnio pojawia się dużo wpisów ale głównie od klientów firmy. Mnie akurat interesują warunki zatrudnienia ;) Ktoś mi przybliży ten temat? Ile zarabia tutaj kurier? Czy ma jakieś premie? Jak wyglądają targety do wyrobienia?

Martyna
Klient

To jest absurd co ta firma robi. Została nadana do mnie przesyłka z Orange z umową którą miałam na miejscu podpisać i oddać kurierowi. Firma miała się ze mną skontaktować aby ustalić termin odbioru przesyłki. Kurier zadzwonił jak był już pod drzwiami i skoro nie było mnie w domu zwinął się i poszedł. Powiedział ze to nie jest jego problem że byłam wtedy w pracy i on nie pracuje po 17 i mogłam sobie zamówić przesyłkę tam gdzie będę. Na infolinii Pani powiedziała mi ze kurier nie ma obowiązku dzwonienia przed i ustalania ze mną godziny odbioru. Jak chce to sama mogę się do niego dobijać i próbować coś ustalić. Kurier bardzo niemiły. Naprawdę niewiem jakim cudem ta firma jeszcze działa. Zero organizacji i podejście do klienta skandaliczne.

2
Anna
Pracownik
@Martyna

Kurier to nie (usunięte przez administratora)za 15 zł.

donauki
Pracownik
@Anna

To mógł się uczyć, nie byłby k.

Hehe
Klient
@Martyna

Ta firma jest tak ogromna(międzynarodowa) że padnie dopiero jak padnie E-bay , Amazon,Zalando,Allegro itp. A co do kurierów to im się nie dziwię ponieważ to odbiorca musi być w domu a nie kurier o odpowiedniej godzinie u odbiorcy. Ale zawsze jest rozwiązanie Nie zamawiać prze internet itp.

Uwuwywhs
Klient
@donauki

Żadna praca nie hańbi a ktoś to musi robić się naucz szacunku do drugiego człowieka bo nikt nie będzie ci latał i tańczył jak sobie zagrasz bo ty wezwałeś kuriera za 15 złoty śmieszne

klient
Pracownik

Pan Pękul Andrzej przyjmuje w firmie DPD zgłoszenia uszkodzeń przesyłek to wielka pomyłka odrzuca wszystkie reklamacje, pomimo że firma DPD uszkodziła mi przesyłkę nie chce zwrócić kosztów!!!! Ten Pan to WIELKA POMYŁKA !!!! Kurier mówił żebym przyjęła przesyłkę pomimo że wiedział że jest uszkodzona mówił że nie będzie problemów z reklamacją a tu wielki pan Pękul jedyny w dziale reklamacji odrzuca ją twierdzi że firma nie uszkodziła przesyłki. Nie polecam tej FIrmy to (usunięte przez administratora)

Marcel
Klient

Nie polecam tej firmy nikomu. A napewno kuriera w gminie Teresin, któremu ciężko zadzwonić telefonem, bo twierdzi że nie ma obowiązku. Ok rozumiem że nie ma, ale będąc życzliwym człowiekiem naprawdę nie szkodzi zadzwonić, zważając na to że jak sam się spieszy to nawet umie i może zadzwonić do klienta że będzie za pięć minut. Gość jest nie kulturalny i bardzo pewny siebie, po zorganizowaniu do niego numeru telefonu postanowiłem zadzwonić do niego a on bardzo pewnie powiedział żebym napisał na niego skargę. I oczywiście tak zrobiłem. Będąc pierwszy raz rozmawiał z dziesiecio letnim dzieckiem i powiedział mu że niech ojciec szykuje 300zl bo będzie kurier , a w rozmowie ze mną pan wypiera się tej rozmowy i prostując ja na swój sposób, że powiedział inaczej. Po czym później skojarzyłem że syn nie wiedział że wogole zamawiałem jakąś paczkę a tym bardziej ile za nią trzeba zapłacić. Więc wniosek jest prosty gość kłamie , za drugim razem był pod domem ale oczywiście ciężko było zadzwonić domofonem nawet sam się przyznał w rozmowie ze mną że domofonem nie dzwonił, więc zastanawiam się po co wogole przyjechał, a chciałbym podkreślić że w domu była pietnasto letnia córka i nie ma możliwości żeby nie słyszała domofonu ponieważ jego słychać pod samą furtką. Oczywiście po dwóch razach paczka wraca do nadawcy. Tak więc reasumując nie polecam tej firmy nikomu skoro mają taki rytuał że paczkę trzeba zawieść a nie dostarczyć bo przecież kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Rozumiem całkiem ta firmę bo w dzisiejszych czasach podłączenia telefonicznie są bardzo bardzo drogie a telefon jest tylko jeden na całą miejscowość. Podsumowując raz jeszcze radzę się zastanowić czy napewno warto korzystać z usług firmy DPD jeżeli wszyscy kurierzy mają takie podejście. Więc życzę wam z całego serca jak najmniej klientów. Tak tylko jeszcze na marginesie sam jestem kierowcą i mam kontakt z klientem i takie podejście jest dla mnie nie do pomyślenia, bo jeśli nie mogę połączyć się że służbowego telefonu , dzwonię do nich z prywatnego, a dodam że też nie mam obowiązku dzwonienia. Ale trzeba być człowiekiem , a nie panem kurierem. Żałość

Były pracownik
Były pracownik

W 2020 roku dostałem pracę w dpd, była to super praca w biurze z elementami magazynu wraz ze świetnymi ludźmi w ekipie oprócz kierowników z danej placówki. Dostałem przedłużenie umowy o pracę którą bardzo chciałem bo uwielbiałem tą pracę wraz z dodatkiem zastraszenia czyt. mobbingu ale to po przedłużeniu umowy pojawił się dopiero ten dodatek. Ze względu na to że zastraszenie źle działa na moją psychikę oraz stres to zrezygnowałem. Pracę w dpd polecam ze względu na ludzi jacy tam pracują tzn na magazynie,recepcji,tracingu,a przynajmiej w mieście w którym pracowałem, a jeśli nie reagujesz na stres,zastraszanie,wyzywanie ale od strony klientów to bardzo polecam. Chciałbym znów tam podjąć pracę ale patrząc na to że kierownictwo mnie nie zatrudni i jednak był ten (usunięte przez administratora) w moją stronę to chyba nie będę już mógł tam pracować. Nie wymieniam miasta w którym pracowałem ponieważ chce w jakimś stopniu być anonimowy i jakby co to nie była warszawa tylko mniejsze miasto.

SKLEP
Klient

opinia dotyczy telefonicznej obsługi klienta: Zero wsparcia ze strony obsługi klienta, nie słuchanie klienta, przerwanie mu, mówienie na ty, zrzucanie na innych pracowników obowiązków, (usunięte przez administratora) brak pomocy, bagatelizowanie próśb o pomoc. A jak już zostanie przekazana jakaś informacj,a jest ona enigmatyczna a przy prośbie o wyjaśnienie i rozwiniecie skrótu - głośne wzdychanie i wyrażanie zniecierpliwienia.

Była Pracownica
Były pracownik

Praca w tej firmie to totalna porażka. Ciągłe odbieranie telefonów od wkurzonych ludzi, oddziały nie wydające przesyłki i zero odpowiedzi na 10 wysłanych zapytań w ciągu dnia o losy przesyłki. Kurierzy, którzy nie mają obowiązku pojawiania się w podanym przez dpd przedziale czasowym ( co jest oczywiście zrozumiałe ze względu na ogrom pracy) ale też nie odbierający telefonów aby ustalić mniej więcej godzinę doręczenia. Jedynym sposobem żeby znieść tą pracę było rozłączanie słuchawek aby dzowniący nic nie słysząc w słuchawce sam się rozłączył. Wszyscy na zleceniu tak robili i pewnie dalej robią a wielcy przełożeni myślą że konsultant odbiera i się nie odzywa XD jedyne dobre wspomnienia to organizowane poczęstunki dla nas np na dzień wiosny, Boże Narodzenie czy Wielkanoc gdzie o wszystko dbała p. Małgosia

Joanna
Klient

Ta firma to jakaś pomyłka.... Nie dostałam swojej przesyłki bo kurier nie raczył do mnie zadzwonić ani odebrać telefonu... żeby dogadać się że mną. I paczka została odesłana do nadawcy. Na infolinię nie da się dodzwonić.... A jak już się uda to można porozmawiać z jakimś botem... który i tak nie może pomóc... Z innymi firmami kurierskimi nigdy nie miałam problemów.... Zawsze kurier dzwonił przed dostarczeniem przesyłki.

Klient
Klient
 Pytanie

Naprawdę? mam przez 30 min przebijać się przez durnego bota który nie rozumie podstawowych zwrotów typu "połącz z konsultantem" żebym łaskawie mógł połączyć się z kimś "żywym"? (usunięte przez administratora)

Jerzy D
Klient

DPD to po prostu (usunięte przez administratora) JAK POWIEDZIAŁ MI KURIER rzucają przesyłkami W SORTOWNI, uszkadzają je, a potem udają, że to odbiorca zniszczył przesyłkę, którą sam zamówił i na którą czekał z utęsknieniem. Zamówiłem blat stołowy. Przesyłka przyszła pognieciona. Kurier ją wydał odebrał pobranie i tyle go widziałem. Gdy chciałem zrobić protokół , powiedział mi, że teraz to tylko składa się elektronicznie i uciekł. Natychmiast wypełniłem protokół elektroniczny, wysłałem zdjęcia zniszczonego blatu , potem wezwali mnie o kolejne dokumenty - wysłałem, po czym odmówili przyjęcia reklamacji bo uznali, że blat został zniszczony po przekazaniu mi go przez kuriera. Po prostu (usunięte przez administratora) w biały dzień. ODRADZAM TEGO PRZEWOŹNIKA I ŻYCZĘ MU ŻEBY NIE PRZETRWAŁ NA RYNKU TO MOŻE NIE OSZUKA KOLEJNEGO KLIENTA.

Klientka
Pracownik
 Pytanie

Dpd. Kurier Miłosz najpierw twierdził że ma moją paczkę a później stwierdził że już ją dostarczył. Tyle że ja byłam w pracy to kto pokwitował?I gdzie jest moja paczka????

Iza
Klient

Firma, której kurier nie potrafi dostarczyć paczki do domu, gdyż nie zastał odbiorcy. Nie potrafi się dogadać jest opryskliwy i niekulturalny, brak jakiego kolwiek rozumu. Zmiana godziny na późniejsza on mówi że później to już nie pracuje a normalni ludzie do 16 prscuja. Żal. Fajnie kończyć pracę o 13..nigdy więcej nie skorzystam i będę wszędzie każdemu odradzać tą firmę. To co się dzieje w tej firmie to jakieś śmiechu Warte. Pan Hubert kurier z Poznania mózgiem się zamienił z małpa chyba

Ernest
Klient
 Pytanie
@Iza

No chyba logiczne,ze skoro rozwiezie paczki ma prawo jeździć do domu a nie krążyć bo Pani nie ma w domu, jak Pani nie ma to niech Pani do paczkomatu sobie zamawia on tez jest w pracy i nikt nie będzie jeździł na Panią czekał po co zamawiajcie kuriera skoro was w domu nie ma? Głupota

Damian
Klient
 Pytanie
@Iza

A co Pani myśli,ze kurier to jest Pani niewolnik? Trochę szacunku do ludzi. Rozwiezie paczki to idzie do domu i co go obchodzi,ze Pani nie ma w domu? Jak Pani nie ma to od tego właśnie są paczkomaty. Ludzie to już na prawdę myśli podkradali i myślą,ze są pępkami świata

Skandal
Pracownik

Uważam, za sytuacja w firmie jest bardzo nie w porządku. Zwłaszcza w przypadku presji przełożonych na szczepienie, zwłaszcza u osób, które z powodów zdrowotnych nie mogą się zaszczepić. Pracodawca jak i przełożony nie ma prawa pytać o choroby, czy tez pytać o dobrowolne szczepienia. Bardzo współczuje osobom które na forum firmy i innych pracowników musza odpowiadać na pytania dot. Szczepień. Sytuacja ta podchodzi pod (usunięte przez administratora) i piętnowanie. Przypominam działowe HR, ze w firmie jest wiele osób, które z połowów zdrowotnych nie mogą się zaszczepiać.

Honzo
Klient
@Skandal

Pracowników DPD trzeba w pierwszej kolejności zaszczepić przed wścieklizną. Rozumiem, że jesteście niezadowoleni z pracy. Zwolnijcie się. Nich ta firma upadnie. NIE NISZCZCIE CUDZEGO MIENIA, ŻEBY SIĘ WYŁADOWAĆ.

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
DPD Polska Sp. z o.o.