DPD Polska

2 Dodaj opinię
DPD Polska
2 8 42 5 1
Robin

Same komentarze klientow. A pracownicy zadoweni?

jh
 Pytanie

Mam pytanie gdzie można napisać skargę na oddział firmy paczka po raz drugi została oddana nadawcy.Kurier napisał że było brak zgody na odebranie paczki.Proszę o pomoc

Andzia

Szczerze nie polecam tej firmy. Zupełny brak profesjonalizmu. Przesiaduję w domu czekając na przesyłkę i zero wiadomości. Kiedy już udało się dodzwonić do Centrali i ustalić datę i godzinę przesyłki (opóźnienie z przyczyn serwisowych firmy) kuriera nadal nie ma. Kolejna interwencja w Centrali , a tam......rzekoma odmowa przyjęcia przesyłki !. Zaczyna się telefonowanie i tłumaczenie od nowa po kolei każdemu konsultantowi o ich pomyłce. Firma nadal twierdzi,że dokonałam odmowy, a okazuję się ,że sąsiadka też czekała na przesyłkę z DPD i to ona dokonała zwrotu. Nie dociera.....odsyłają jedni do drugich. Zamawiam dużo rzeczy ale jednego jestem pewna- nie skorzystam już z usług tej firmy.

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
DPD Polska