DPD Polska

2 Dodaj opinię
DPD Polska
2 57 101 5 1
Piotrek

Tragedia unikajcie usług tej firmy. Kurier bez informacji i zgody zostawia paczkę u sąsiadów po raz kolejny. Po zgłoszeniu na Bok nastapny chamski Pan próbuje mi wmówić że postapuja prawidłowo.

Marta
Nazwa działu: Handlowy

Właśnie wysłałam za pośrednictwem DPD 2 duże paczki za granicę i jestem niestety bardzo rozczarowana tym jak wszystko jest tam zorganizowane. Mamy ponidziałek 02.09. - w piątek 30.08. poszłam zrobić rozeznanie i wypytać się jak wygląda wysyłanie paczek za granicę (wysyłałam swoje rzeczy, bo się przeprowadziłam). Pani mi wszystko wyjaśniła. Okazało się, że mogę użyć tylko kartonów DPD (mają tylko 1 rozmiar!), ale nie mogę ich wcześniej wziąć (lub kupić!), żeby się do nich na spokojnie spakować w domu. Nie, Pani mi powiedziała, żebym pochodziła po sklepach i tam poprosiła o kartony, żeby w czymś te swoje rzeczy najpierw przetransportować - totalny bezsens, bo później i tak wszystko wysyłane jest w ich paczce. Więc straciłam wcale nie mało czasu na szukanie kartonów, bo w wiekszości sklepów były pozgniatane lub porozrywane. Naprawdę nie rozumiem dlaczego nie można zapłacić za karton i spokojnie spakować się do niego w domu. Dziś, czyli w dniu wysyłki zamówiłam taksówkę, żeby podjechać z tymi "tobołami". Niestety DPD znajduję, się w Katowicach przy ul. 3-go Maja, gdzie jeste zakaz wjazdu, więc musiałam targać te swoje paczki z rogu ulicy. Niefortunna lokalizacja i szczerze mówiąc myślałam, że taksówka będzie mogłą wjechać. Swoją drogą ciekawe jak ktoś np. wraca taksówką ze szpitala - słaby, z nogą w gipsie itp. też nie można wjechać? Śmieszne, ale to już kwestia miasta. Wracając do DPD. Na miejscu Pani dała mi karton DPD - świeży i spłaszony, który teraz znów musiałam skaładać i zapakować swoje rzeczy do niego - podwójna robota. O cenach nie będę się wypowiadać, bo nie porównywałam z innymi kurierami, zależało mi na szybki załatwieniu sprawy. Mam nadzieję, że moje rzeczy dojdą w całości. Nie polecam jedank jeśli, ktoś ma dużo rzeczy do wysłania, bo się człowiek podwójnie napracuje - najpierw pakując w swoje karotny / walizki, a póżniej w ich - bo przecież nie można wcześniej kupić. Do tego nie można podjechąć bezpośrednio pod punkt, więc trzeba znów dźwigać. Pani obsługująca miła, ale firma nie ułatwia niczego klientowi. Mam tylko nadzieję, że paczki dojdą w całości...

Ewa

Tragedia. Gdyby byla ocena minus 10, na 100% mieliby wpisaną. A to za sprawą pana, który zaparkował obok mojego bloku w Jastrzębiu-Zdroju i nawet nie raczył wyjść z auta, po czym odjechał pozostawiając status paczki niedostarczonej bo ponoć nie było mnie w domu (sic!) Skorzystalam z usług tej firmy, bo nie mialam innego wyjścia. Teraz wolę zrezygnować z zakupów on-line jesli bede miala rylko wybór kurier DPD

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
DPD Polska