DPD Polska

1 Dodaj opinię
DPD Polska
1 5 15 5 1
zawiedziny klient

trzy dni się mijam z kurierem nawet nie raczą mnie poinformować o której będą e maile z godziną ich przyjazdu to nic nie znaczący spam nikt się do tego nie stosuje klient też jest człowiekiem ma prace i inne zobowiązania dzwoniąc na infolinie otrzymuje wiadomość że mogę sobie sama to odebrać po co ta firma w ogóle jest bo chyba nie dla ludzi czy żeby otrzymać przesyłkę z tej firmy to trzeba brać urlop w pracy i siedzieć w domu w moim przypadku to tydzień od pierwszej informacji o przyjeździe kuriera porażka trochę szacunku

Edi.

Umawiam się z kurierem który nie zastał mnie w domu ze w ciągu 20 minut będę na miejscu. Docieramy do domu po 15 minutach. Dzwonię, informuję że jestem. Kurier mówi że będzie. Po godzinie dzwonię czy zamierza być. Na co kurier że nie będzie. Dopiero jutro. To jest kpina.

Taki ktos:):)

A czemu tu panuje wiecznie teoria ze winien jest zawsze kurier. Czesto lezy wina po stronie np. recepcji lub magazynu. A szefostwo w Globinie to trojka nie rozganietych ludzi ktorzy siedza i mysla za co sie doczepic do przewoznika i zeby go ukarac. Przyklady ich niewlasciwego podejscia do kurierow mozna glosic w setkach. Pani K..... tylko spuszcza 2 swoje burki i szczuje na kurierow. Poprostu zalosne podejscie. Pieniadze niezle ale za naprawde kawal roboty gdzie trzeba byc odpornym na stres a do tego czesto uzerac z ludzmi ktorzy mysla ze kurier ma tylko paczki do nich ,ze za kilka zl czlowiek bedzie ich szukal ,,place i wymagam,, :):):)

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
DPD Polska