(usunięte przez administratora)
a w czym masz problem? jak to co masz robić???
(usunięte przez administratora)
to ci się wydaje, czy piszesz konkretną opinię trollu? czy to jest portal dla tych co im się "wydaje"????
poza tym zwracam uwagę na ortografię trolla - znajdź niepasujący element "że terz jest wszystko"... :)))
(usunięte przez administratora)
to sprzedawca / handlowiec pracuje w dziale informatycznym??? ;)))
(usunięte przez administratora)
no co ty???? naprawdę???? nawet w Macrologicu??? :))))
Pracuję w tej firmie od wielu lat, więc trochę znam panujące w niej zwyczaje i technologię. Obsługuję wielu klientów, mam z nimi dobre relacje. Większość jest bardzo zadowolona ze współpracy ze mną. Ponieważ często zajmuję się integracją, widzę jak pracują inne firmy. Często jak jest jakaś praca do wykonania przeze mnie lub przez tę drugą firmę klient woli zlecać to mi. Praca ogólnie jest OK. Ludzie, jak to ludzie. Myślę, że w każdej firmie są lepsi i gorsi. Te same opinie o kierownikach i pracownikach można by pewnie napisać o każdej firmie - nie tylko informatycznej. Sam często czytam o wpadkach we wdrożeniach w różnych firmach, co jak dla mnie świadczy o tym że nie ma firmy idealnej.
(usunięte przez administratora)
masz rację trollu - idąc do pracy do jakiejś firmy nikt nie interesuje się jej przyszłością. to przecież takie oczywiste... ;))))
(usunięte przez administratora)
Hehe, pobożne życzenia... :) Ten ich system to trup - 100 lat do tyłu za obecnymi standardami. Macrologic dokłada tylko kolorowe zabawki (np. Qlik) ale chyba zdają sobie sprawę że z tym produktem już daleko nie zajadą. Ich zachowanie przypomina zupełny brak planu na przyszłość.
@user Jak się mało wie o produkcie, to rzeczywiście Qlik może być tylko zabawką. Poziom merytoryczny Twojego posta po prostu powala.
za to ty powaliłeś merytoryką. xpertis wygląda jak stare dosowe okna albo ustawienia Bios-a... :))) ogólnie znowu widać że Macrologic wynajmuje trolla do pisania płatnych postów. w ciągu 2 dni pojawia się kilka nowych (oczywiście wszystkie pochwalne), a każdy podpisany innym nickiem... :)))
Potwierdzam posty powyżej. Teraz Macrologic robi wszystko bardzo szybko i byle jak najszybciej otrzymać kolejną ratę za wdrożenie. Podobno kiedyś było inaczej. Kiedy my decydowaliśmy się na ich system to rozpytaliśmy na rynku. Ale to co robią u nas nie zgadza się z tym co mówili inni...
"Problemy z wdrożeniem wynikają z braku współpracy ze strony klienta". Pytanie do klientów Macrologic, czy też otrzymaliście taką odpowiedź po próbie zwrócenia uwagi do jakości i terminowości wykonania usług. Jestem ciekawa czy to jest ich standard.
Tak, tak to teraz wygląda. Kiedyś ML to była firma znająca każdego swojego klienta i utrzymująca dobre relacje. Teraz to jest zarządzane jak korpo (chociaż jest dużo mniejsza) i nastawione TYLKO NA KASĘ !!!
Tak - my też otrzymujemy takie odpowiedzi. Z tego co wiem to firma ma ze 2-3 najlepszych klientów, a reszta to plebs. Resztą nie musza sie zajmować.
Tak, w Macrologicu chyba nie dzieje się najlepiej. Zawalają coraz więcej wdrożeń. Były chyba jakieś zmiany kadrowe na górze i widać skutki - widać że nie mają pomysłu na swoją ofertę. Program się zupełnie nie rozwija...
i od razu poszły klasyczne trolle - sponsorowane wpisy jak to niby wszyscy szukają u nich pracy. poczytajcie wyżej - lico, nono, omnikio, Jjb, także. założę się że pisała to wszystko jedna osoba, której zapłacono...
Widać w Macrologic nie dzieje się najlepiej - skoro muszą wynajmować ludzi żeby pisali o nich dobre opinie w internecie. Ale od jakiegoś czasu ich klienci mówią, że jakość ich usług spada...
Nepotyzm. Obłuda jak w każdej korporacji. Misja firmy - wykorzystać klientów jak tylko się da, pracowników też. Oczekuje kilku zgrabnych, słodkich zdań odpowiedzi, jak to firma o wszystkich i o wszystko dba.
mają bardzo słabych kierowników projektów. produkt nie jest zły, specjaliści w różnych obszarach (np. księgowość, magazyny) są w porządku. ale kierownicy do du... albo kierownik podejmuje głupie decyzje w trakcie wdrożenia, albo jest w ogóle niedecyzyjny (czyli radź sobie sam). nie wiem skąd biorą tych kierowników, ale na pewno nie według kompetencji... :(
W imieniu firmy Macrologic dziękujemy za zwrócenie uwagi na Pana / Pani problem ze współpracą z Szefem Projektu podczas wdrożenia naszego rozwiązania. Zdajemy sobie sprawę, że wdrożenie jest złożonym procesem, na który ma wpływ wiele różnych czynników i czasem mogą się także pojawić problemy. Jeżeli chciałby Pan / Pani przybliżyć nam zaistniałą sytuację – zapraszamy do kontaktu: office@macrologic.pl Ze swojej strony chcieliśmy poinformować, że jako firma stale dokładamy starań aby uzupełniać oraz zwiększać wiedzę i kompetencje naszych pracowników poprzez działania rozwojowe i szkoleniowe. Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszego produktu oraz pracy konsultantów – liczymy, że nasze działania spowodują, że przyszła współpraca z Szefem Projektu będzie przez Pana / Panią oceniona równie dobrze.
lepiej zacznijcie "uzupełniać oraz zwiększać wiedzę i kompetencje" waszych kierowników projektów, a nie pracowników. szczególnie tych z Poznania / Kalisza...
Niewątpliwie szczęśliwie wykonują oni pracę, gdy zarząd obniżył i zarobki by samemu dostać zysk. Tak to są szczęśliwi pracownicy.