Lubię atmosferę w Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus za: Firma ok. Mozna bilety płacić przez internet
W śordę 31.10.2018 miałem kipiony bilet na trasę Łódź-Kielce. Spóźniłem się dosłownie kilka minut.Ostatni pasażerowie wsiadali do autobusu a kierowca oznajmił że mój bilet przepadł bo się spóźniłem. To jeszcze nic bo kiedy wystąpiłem o zwrot kosztów firma twierdzi że mi się nie należy. Stanowczo odradzam każdemu podróż z tym przewoźnikiem
Kierowcy bardzo nieuprzejmi, zero pomocy przy rozladunku, kobieta sama musi dźwigać 20 kg bagaz. W trakcie podróży (usunięte przez administratora) glupie odzywki niepotrzebne komentowanie i uzywanie wulgaryzmow. Nie korzystam juz z tego przewozu i nie polecam innym.
W dniu 27,09,2018 wracałam z W-wy kursem o godz.13,30-pan kierowca o imieniu Ryszard bardzo nieprzyjemny.W Nowej Dębie starsza pani z laską płaciła za bilet 10 zł nie miała drobnych,kierowca powiedział że nic go to nie obchodzi(bilet kosztował 6 zl z groszami/.,więc wygrzebała z kieszonki drobne i prosiła aby wybrał drobne z jej ręki-odmówił.W Rzeszowie powiedzial do swojego zmiennika,żeby chołota jeżdziła Marcelem.Wstyd za takich kierowców.
Kupilem bilet transakcja zakonczona platnosc tylki przez payu= dno...potwierdzenia od neobus brak...bank przelal kwote dla payu..pani z neobus z infolinii (7 złotych w plecy) zeby czekac ma bilet jak nue to dzwonuc do nich ... w sumie biletu nie otrzymałem na telefony z payu i neobus w sumie 15pln...NIGDY WIECEJ...ZAKUPY TYLKO U KONKURENCJI KTORA OFERUJE ZAPLATE PRZELEWEM LUB PRZEZ KILKA BANKOW...A NIE DNO USŁUGI payu.
Wprowadzili utrudnienie w kontakcie. Tylko płatna infolinia. W moim telefonie jest zablokowana. Nie mogę zamówić miejsca. Dziękuję, do widzenia.
Trasa Rzeszów- Warszawa Dnia 03.07.2018 odjazd Rzeszów 18.10 -Kierowca po pierwsze bardzo nie miły. -Po drugie kierowca bardzo nie rozważny usiłuje wyprzedzać w niedozwolonych miejscach. -Zero informacji gdzie się znajdujemy -Kierowca nie zarządził żadnej przerwy nawet 5 minut -Dzwoniąc do obsługi klienta po opowiedzeniu sytuacji konsultant się rozłącza. Żenada...
W dniu wczorajszym 12.08.2018 o godzinie 23:05 NEO-BUS do Rzeszowa przez Kraków wjechał na MDA spóźniony (planowy odjazd 22:50), więc nie podjechał na stanowisko G2 jak było w planie, o czym wiedzą tylko stali klienci lub kierowcy. Dodatkowo wjechał na dworzec z nieaktualnym oznaczeniem "Gliwice-Katowice". Osoby czekające na stanowisku G2 nie miały możliwości zobaczyć iż elektroniczna tablica zmieniła się na Rzeszów z racji ustawienia autobusu. Drugi z kierowców nawet nie zamierzał pofatygować się i zapytać tych oczekujących czy oni aby nie do Rzeszowa. Od pasażerów firma oczekuje że po całym dworcu będą z bagażem biegać za każdym pojazdem NEO-BUS aby przez przypadek nie przegapić swojego i nie zostać w Krakowie na całą noc. W dniu wczorajszym nie mogłam sobie pozwolić na taki błąd. Zdenerwowana sytuacją zwróciłam uwagę kierowcy i tu zaskoczenie: pasażer to taki szkodnik, którego najlepiej zostawić na dworcu bo to jego wina że orientację stracił, a wystarczyło zwykle polskie "przepraszam" - nie zmieniłem tablicy przy wjeździe na dworzec. Kierowca wyglądał na kulturalnego ale nie był i jeszcze głupka z klienta robi że nie widzi oznaczenia, które dobrze wiedział kiedy się zmieniło. Wielokrotnie korzystałam z konkurencyjnej firmy Polski Bus obecnie FlixBus i tam takie sytuacje się nie zdarzają, a kierowcy to normalni, kulturalni ludzie. Dobrowolnie nie skorzystam z usług NEOBUS i nikomu nie polecam, stanowczo odradzam.
16.07.2018 Przemyśl-Wrocław -Po-pierwsze w bilecie nie było napisu, że będę miał przesiadkę, w Rzeszowie powiedzieli się przesadzać na inny autobus -Po-drugie miałem okazję zobaczyć skandaliczną sytuację. W firmie Neobus nie wiedzą ile mają miejsc siedzących. Sprzedali o wiele więcej biletów, niż mieli w autobusie miejsc. 3 Panie zostały bez miejsca, i kierowca pozwolił im zostać na stojąco tylko po długiej dyskusji, w której kierowca powiedział wysiadać, "bo zwrócą pieniądz" dziewczyną, którę poprzez nieuczciwość firmy mogłyby spóźnić na samolot we Wrocławiu. Do Krakowa Panie jechały na stojąco -Kierowca nie zarządził żadnej przerwy nawet 5 minut, bo "Żadnej przerwy, my się spóźniamy" -Kierowca był bardzo nie miły i nie uczciwy wobec pasażerów
@Podr. Twój komentarz, choć wnosi istotne informacje, jest raczej opinią klienta. Na tym forum zależy nam głównie na poznaniu opinii dotyczących pracy w firmie Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus, oraz wszelkich informacji na temat pracy oraz pracodawcy jakim jest ta firma. Dlatego też zachęcam pracowników firmy do pozostawiania opinii.
Jadę w tej chwili z Rzeszowa do W-wy. Pierwsze 4 siedzenia, w sumie 8 miejsc w autobusie zajmują transportery z wodą mineralną. A pasażerowie gniotą się z tyłu. Skandal to mało powiedziane. Czy woda nie może jechać w bagażniku?
Czy ktoś z użytkowników jest zatrudniony w firmie i może podzielić się informacjami na temat przebiegu procesu rekrutacji? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Podzielicie się swoimi odczuciami? @nickowa, możesz doprecyzować swoją wypowiedź? Co dokładnie chciałeś nam przekazać za pośrednictwem firmy? Jesteś pracownikiem firmy czy jej klientem?
Kierowca-pani (hehe) jadaca z Polańczyka powinna bardziej rządzic w PSS SPOŁEM W PRLu albo stać za ladą w barze mlecznym. Takiego podejścia do klienta-dziekuje bardzo.
Czy któryś z użytkowników aplikował w ostatnim czasie do firmy? Możecie podzielić się informacjami na temat przebiegu rekrutacji? Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna? @Norge 86, jak rozumiem, nie jesteś pracownikiem firmy a jej klientem? Forum jest dużą pomocą dla osób szukających opinii na temat pracy i pracodawcy w danej firmie. Każda merytoryczna odpowiedź jest bardzo istotna.
Neobus: firma wydaje sie byc solidna, nowe autokary, kierowcy ok, rezerwacja I informacja rowniez ok. Jezdze z nimi od 7 lat I z kazdym rokiem jest gorzej z czasem przejazdu z Wawy do Sanoka. Dlaczego? Juz wyjasniam: Warszawa, stolica duze miasto 2 przystanki, Radom 2 przystanki, a nastepnie po jednym przystanku w mniejszych miastach az do Rzeszowa. Wiec tu jest w miare punktualny. Lecz od Rzeszowa zaczyna sie meksyk. Neobus zamienia sie w pks!!! Jeszcze przesiadka w Niebylcu ale rozumiem- logistyka. I ruszamy I prawie kazda mala wioska nasza:-) Stara Wies, Brzozow 2razy(jak w Warszawie) potem znowu wioski sa nasze no I Sanok:-) 35 tys mieszkancow I 3 przystanki. Wawa sie chowa. Prosba do firmy. Zrobcie cos z tym. Miasteczka I wsie sa male. Nie problem zeby ktos dojechal po kogos nawet 5km. Wlasnie koncze jazde neobusem. W Sanoku mialem byc po 20 a jest 21:20 a przede mna jeszcze :-(2 przystanki
@Tonik, czy jesteś pracownikiem firmy? Jak można wywnioskować z Twojego komentarza, jesteś zadowolony ze swojej pracy? Jest tu dużo opinii na temat samego przewoźnika jednak niewiele na temat wykonywanej pracy. Czy któryś z użytkowników był lub jest zatrudniony u tego pracodawcy i może się wypowiedzieć na temat warunków pracy kierowcy?
Może czas zacząć szanować to co mamy . Dobra praca to jest coś!!
Nie polecam tej firmy jedna z najgorszych jakie miałem okazje doswiadczyć, nie szanuje kompletnie swoich klientów, którzy zapłacili nie małe pieniadze za bilet, jak wybieracie się na mecz i coś planujecie sobie wypić to absolutnie nie wracajcie tą firmą, bo potrafią wysadzić pasażera kilkaset kilometrów od domu i wzywają policję tłumacząc się na pseudo regulaminem. Ta firma to kompromitacja w dzisiejszym świecie. Odradzam ludziom, którzy jadą się gdzieś zabawić, bo pózniej możecie nie wrócić. Żalbus
Przejazdów w Neobus szczerze nie polecam. Zakupiłem bilet w promocji dużo wcześniej ,zachęcony promocją biletów za złotówkę nie czytając wcześniej opinii o firmie i to był błąd , który mnie dużo nauczył ... 1. Nie można pobrać biletu z linka w mailu ,dopiero po kontakcie z infolinią uzyskałem bilety ,ale niekompetentny operator na infolinii kilkakrotnie przysyłał mi te kilka biletów bo się ciągle mylił... 2. Sama jazda to nieprzyjemny kierowca , przy informacji ,że chcę wysiąść wcześniej (myślałem że to nie problem , bo zmieniły mi się plany miejsca wypoczynku), chciał wymusić abym zakupił całkowicie nowy bilet ,a można tylko dopłacić w Niebylcu n a dalszą trasę , o czym nie raczył mnie poinformować 3. Brak poczęstunku . 4. Nie działał dostęp do internetu 5. Brak napięcia w gniazdkach przy siedzeniach ( opryskliwa odpowiedź zapytanego kierowcy , że "jest awaria" ) Ogólnie Wielka porażka i już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy
Mistrzu może Ty się zapomniałeś NIE JESTEŚ W RESTAURACJI MOŻE CI SIĘ COŚ POMYLIŁO A TAK APROPO JADŁEŚ KIEDYŚ OBIAD ZA ZŁOTÓWKĘ PODAJ ADRES CHĘTNIE SKORZYSTAM
Pytam wcześniej o obowiązujące dla kierowców trasy i stawki, niestety nie otrzymałam odpowiedzi, a wypowiedzi w tym tonie jest na forum bardzo mało. Musimy pamiętać, że wchodzą tutaj również osoby, które poszukują pracy w Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus. Czy ktoś mógłby im w takim razie pomóc?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus?
Zobacz opinie na temat firmy Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!