C.H. Robinson Polska S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o C.H. Robinson Polska S.A.

Informatyczka Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 23 dni.
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, chciałabym spytać się o godziny pracy na stanowisku spedytora/ specjalisty ds. transportu? Czy są zmiany, czy stałe godziny?

George JR. Nowy wpis
Kandydat

Nie wiem jaka w tej firmie ogólnie się pracuje, ale przynajmniej jeden dział w firmie absolutnie nie pracuje lub pracuje dosyć słabo. Mówię o HR. Miałem dwie rozmowy. Pod koniec rozmowy z bezpośrednim przełożonym, byłem 99% pewien, że zostanie zatrudniony, ponieważ Pan K. potwierdził moją kandydaturę, ale prosił abym czekał na oficjalny mail. Czekałem 2 tygodnie. Po tych dwóch tygodniach napisałem do Pani z HR która przeprosiła że zapomniała poinformować mi że jedna nie zostałem wybrany.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu C.H. Robinson Polska S.A.?

IT Nowy wpis
Pracownik

Kolejna "hamerykańska" korporacja robiąca outsourcing kompetencyjny w Polsce, żeby przyciąć koszty. Nie polecam pracy, zwłaszcza w IT. Przestarzałe technologie i narzut umowy o pracę, gdzie w naszym kraju gro ludzi w IT to kontraktorzy pracujący na B2B. Multum niekompetentnych rekruterów IT, (z managerami włącznie) co gorsza drugie multum z zewnętrznych agencji też rekrutuje do tej firmy. Nadęta korpo atmosfera. NIE POLECAM

Account representative
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie chwalmy dniem przed zachodem Słońca - tak w kilku słowach można by opisać rekrutację w tej firmie. Na początku wszystko było w porządku, mimo tego, że proces był niemiłosiernie wydłużany - aplikacja wysłana w końcu kwietnia, pierwszy telefon ze strony firmy nastąpił w sierpniu. Pani z HR mówiła, że zależy im na czasie, jednak później nagle przeciągnęli wszystko o miesiąc, a potem o jeszcze jeden miesiąc. Pierwsza rozmowa to rozmowa telefoniczna z Panią z HR, typowy kwestionariusz dotyczący obecnej pracy, obowiązków, zainteresowań itd. Następnie po około 3 tygodniach rozmowa z managerem na miejscu w firmie. Później ku mojemu zdziwieniu dostałam do wypełnienia "asap" testy logicznego myślenia, matematyczne, dotyczące osobowości - łącznie ich wypełnienie zajmuje około 3 godzin. Następnie po kolejnych dwóch tygodniach oczekiwania dostałam wiadomość, że zapraszają mnie na kolejną rozmowę - tym razem z team leaderem, supervisorem oraz osobą z potencjalnego zespołu i znowu z managerem (każda z rozmów odbywała się osobno). W końcu powiedzieli, że za dwa tygodnie się odezwą. No i tutaj nastąpiła ogromna klapa z ich strony, pokaz absolutnej ignorancji, braku szacunku i lekceważenia kandydatów. Dostałam od nich automatyczny email (!!!), że dziękują za aplikację, ale są już w kontakcie z innymi osobami i zachęcają do wysyłania CV na inne stanowiska. Serio?! Po tylu etapach rekrutacji i takim czasie firma w taki sposób komunikuje swój wybór? Według mnie jest to bardzo oburzające, oczywiście nikt mi niczego nie obiecywał i podkreślam, że nie chodzi o odrzucenie kandydatury, ale o sposób w jaki to zakomunikowali. Dobrą praktyką w świecie HR jest wysłanie chociażby spersonalizowanego maila, który przybliży kandydata do powodu, dla którego został odrzucony. Tutaj niestety to nie nastąpiło. Podsumowując - ogrom zainwestowanego czasu, energii, łącznie dwa dni wolnego wzięte w obecnej pracy - i brak rzetelnej informacji zwrotnej od firmy. Chyba zostali kilka lat wstecz jeśli chodzi o zarządzanie zasobami ludzkimi, a szczególnie nie mają pojęcia w jaki sposób buduje się (dobrą) markę pracodawcy. Porażka.

Pytania

- bieżące obowiązki; - powód zmiany pracy; - co lubię, a czego nie lubię w obecnej pracy; - ile chcę zarabiać; - dobre i złe strony mojej osoby; - jak radzę sobie z trudnymi klientami; - moje osiągnięcia w pracy; - jak pokonuję stres.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Rozczarowany

Nie polecam. Spedytor jest tylko słupkiem na wykresie. Typowy wyścig szczurów. Zmarnowany okres w mojej pracy zawodowej.

Pracodawca

@Rozczarowany

Jesteśmy organizacją nastawioną na wyniki i rzeczywiście mamy rozwinięte narzędzia analityczne, które pozwalają nam je monitorować. Cenimy ludzi z inicjatywą, pracowitych, takich, którzy szukają rozwiązań i codziennie chcą uczyć się czegoś nowego. Czytając Pana komentarz rozumiem, że nie jest to środowisko, w którym każdy czułby się optymalnie. Jednocześnie robimy wszystko, aby być dobrym pracodawcą i ulepszać to, co można jeszcze ulepszyć, dlatego jeśli chciałby Pan podzielić się bardziej szczegółowym feedbackiem, zapraszamy do kontaktu – TAEurope@chrobinson.com

AlojzyMol
Klient
@C.H. Robinson Polska S.A.

Wiecie co, darujcie sobie odpowiedzi, szczególnie te złośliwe. Tylko się pogrążacie..

Natalia
Kandydat
 Pytanie

Jaki jest kontakt do działu HR w Krakowie na Tischnera?

Pytanie
 Pytanie

Czy w C.H. Robinson Polska S.A. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

Pracownik
Pracownik

CH Robinson rozwija intensywnie dział IT w Polsce. Praca w CH Robinson jest naprawdę sympatyczna i pełna wyzwań a ludzie są naprawdę sympatyczni. Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o menagerze M.B. - mobbinguje pracowników i niestety zmienił moją opinie o tej firmie. Przyszli pracownicy - uważajcie na tego człowieka! Po raz pierwszy spotkałem się z tak toksycznym człowiekiem.

2
Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w C.H. Robinson Polska S.A.?

Pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Nadgodziny na porządku dziennym. Oczywiście nie płacą za nie. Mówią że to taka specyfika pracy. Na szefów trzeba uważać. Zmieniają zdanie i wmawiają że jest inaczej. Praca tlko dka kogoś kto zaczyna i nie ma prywatnego życia.

PanMinutka
Pracownik
@Pytanie

Nadgodziny to norma, nic nie jest wypłacane . Póki są wyniki i premie to nikt się nie czepia ale gdy pensja pozostaje goła to nadgodziny stają się gorzkie ( regularnie , codziennie dodatkowo 1,2h dla firmy to norma)

Smutny
Pracownik

Polecam pracę wszystkim, którzy rozpoczynają lub chcą rozpocząć przygodę z transportem. Niestety osoby bardziej doświadczone powinny trzymać się z daleka, ponieważ nie będą miały szans na rozwój, ani na dobre wynagrodzenie. Z resztą, zatrudniani są w głównej mierze absolwenci i osoby z niewielkim doświadczeniem (przynajmniej na tych szeregowych stanowiskach). Drabinka kariery jest bardzo niska, co za tym idzie, szybko dobije się do "szklanego sufitu". Benefity firmowe oceniam na plus, jednakże w większości firm tego rozmiaru są już one standardem, więc obecnie nie jest to jakiś ewenement. Spore zaplecze socjalne mogłoby być spożytkowane na większe wypłaty dla pracowników, ale rozumiem, że taka jest polityka firmy. Praca - jak to w transporcie - stresująca. Momentami bardzo. Ciężko po pracy po prostu zamknąć laptopa i się "odciąć". Cały czas siedzi w głowie, co się może wysypać, a jak się wysypie to jakie będą tego konsekwencje. Jakiekolwiek nadgodziny, nawet jeśli wynikły nie z naszej winy, są darmowe. Stale zmieniające się cele i plany bardzo burzą stabilność pracy. Jednego miesiąca robimy A, żeby za miesiąc robić B, a po 2 tygodniach okazuje się, że jednak C. Wiele niezrozumiałych decyzji, często wykluczających się między sobą, a gdy pada pytanie o ich zasadność lub cel to możemy usłyszeć "bo tak". Dopóki w Excelu się zgadza jest względny spokój. Jeśli zaliczy się gorszy miesiąc, zaraz jest szukanie winnych i rozmowy z 'górą'. Nie daj Boże, w natłoku pracy (a tej jest sporo) umknie nam zrobienie jednej rzeczy. Jeśli uda się to ogarnąć za plecami przełożonych to spoko, jeśli jednak wyjdzie sprawa, to czeka nas wiele nieprzyjemnych rozmów (mowa tu o sporadycznych przypadkach, a nie notorycznym partaczeniu swojej pracy). Biuro nowoczesne, w fajnej lokalizacji. Są jakieś miejsca parkingowe, ale z tego co wiem nie dla wszystkich ze względu na ich małą ilość. Służbowy sprzęt ze średniej półki. Demonem prędkości tego nazwać nie można. Reasumując, jeżeli jesteś 'świeży' polecam do nabicia doświadczenia, jeżeli jednak masz już parę dobrych lat doświadczenia za sobą, to polecam szukać dalej.

Pracodawca

@Smutny

Szanowny Panie, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Zachęcamy do współpracy zarówno osoby będące na początku drogi zawodowej jak i te z bogatym doświadczeniem. Dokładamy wszelkich starań, aby być atrakcyjnym pracodawcą zarówno dla doświadczonych pracowników jak i dla studentów i absolwentów. Regularnie zapraszamy do współpracy osoby zainteresowane stażem lub pierwszą pracą w firmie spedycyjnej. Zapewniamy kompleksowe wdrożenie, opiekę doświadczonego managera oraz know-how będące wynikiem ponad 100-letniej historii. Nasi pracownicy mają możliwość awansu poziomego i rozwoju swoich kompetencji eksperckich oraz pionowego, jeżeli decydują się na ścieżkę managerską. Wierzymy w otwartą komunikację, a nasi Koledzy i Koleżanki mają możliwość udziału w wewnętrznych rekrutacjach na dowolne stanowiska w interesującej ich lokalizacji w kraju lub zagranicą. Praca w transporcie charakteryzuje się dużą dynamiką i wymaga szybkiego działania pod presją czasu oraz otwartości na zmiany. Staramy się jak najlepiej wspierać naszych pracowników, dlatego też wdrożyliśmy Program Wsparcia Pracowników (EAP), w ramach którego konsultanci z różnych dziedzin mogą doradzić naszym pracownikom w ich codziennych wyzwaniach. Jedną z wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy jest wspólny rozwój (Grow Together). Jesteśmy organizacją nastawioną na wyniki i mamy rozwinięte narzędzia analityczne, które pozwalają nam je monitorować. Błędy traktujemy jako okazję do nauki i wspólnego poszukiwania rozwiązań, a nasi doświadczeni Managerowie starają się zawsze być dyspozycyjni dla swoich zespołów, chętnie dzielą się wiedzą i odpowiadają na pytania. Wysokie standardy i kultura organizacji są doceniane przez Pracowników C.H. Robinson na całym świecie. W Polsce potwierdza to certyfikat Top Employer- jesteśmy dumni mogąc pochwalić się nim już kolejny rok z rzędu. Dziękujemy Pracownikom C.H.Robinson za ich pracę oraz za to wyróżnienie.

GalAnonim
Pracownik

Szklany sufit , brak możliwości rozwoju. Firma spłaszczyła strukturę więc trzeba się zmywać bo automatycznie straciłem motywacje z uwagi na brak możliwości awansu. Dział HR z panią Joanną na czele jest tam chyba tylko po to by tuszować błędy "góry" . Polecam tylko jako starter

Przewoźnik
Pracownik

Spedytor Marcin.G nie ma zupełnie pojęcia o pracy . Odział w krakowie Auchan Wolbórz .Wczesniejsza współpraca naprawdę nie była najgorsza natomiast do momentu kiedy wyżej wymieniony zaczoł prowadzić tą baze Auchan .Jezdziło ze mną 3-4 przewoźników którzy współpracowali naprawde dlugi czas z Oddziałe w krakowie , wszyscy dali sobie spokój . Tak naprawdę wystarczy jeden spedytor aby popsuć wizerunek firmy

Spire
Były pracownik

(usunięte przez administratora) w dziale HR. I z podpisaniem, a potem i z rozwiązaniem umowy - problemy. Toksyczne środowisko pracy. Manager szydzący, drwiący, nazywających współpracowników głupkami. Wyśmiewanie byłych i innych pracowników na porządku dziennym. Szukają programisty .net do programowania w visual basicu.

alek
Pracownik
@Spire

Moje doświadczenie współpracy z menedżerami w dziale IT firmy C.H. Robinson jest skrajnie różne od opisanego powyżej. Spotkałem się z przyjazną, otwartą atmosferą i wspieraniem pracowników. Biorąc pod uwagę relacje kierownik-podwładny oraz między kolegami w zespole zdecydowanie polecam to miejsce pracy. Co się tyczy techstacku - cóż, nie da się zaprzeczyć, że kod pisany w Visual Basicu ciągle jest aktywny. Jest go jednak stosunkowo mało i w przyszłości będzie coraz mniej. Możliwe, że w innych zespołach sytuacja jest inna niż w moim.

Pracodawca

@Spire

Szanowna Pani/Szanowny Panie, Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami z pracy w C.H. Robinson. Stanowią one wartościowy feedback dla nas i wyznaczają kierunek działania. Jako C.H Robinson dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić dobrą atmosferę w organizacji, która owocuje dogodnymi warunkami do rozwoju zawodowego dla Pracowników. Nasi koledzy i koleżanki doceniają możliwość współpracy z doświadczonymi managerami w zgranych zespołach, a dzięki zachowaniu najwyższych standardów pracy możemy poszczycić się wyróżnieniem Top Employer Poland – jako firma doceniana przez Pracowników. C.H Robinson tworzy swoje oprogramowanie od lat 80. ubiegłego wieku. Obecnie nie ma u nas systemów rozwijanych w VB, choć – rzeczywiście – zdarzają się jeszcze w VB.NET. Technologie i biblioteki używane w C.H Robinson zależą od projektu. Są to m.in.: .NET Framework, .NET Core, Node.js, Angular, React (with Redux), Kafka, RabbitMq, MsSql, Oracle, mongoDb, Azure technologies, ElasticSearch, Docker/Kubernetes, etc. Mam nadzieję, że wymieniona lista przekonuje Pana/Panią, że pod kątem technologicznym C.H. Robinson jest konkurencyjną firmą jako pracodawca dla profesjonalistów z branży IT. Wszystkie osoby, które chciałyby dowiedzieć się wiecej o naszym stacku technologicznym oraz o środowisku pracy zachęcamy do kontaktu oraz do odwiedzenia naszej zakładki "kariera". Pozdrawiamy i życzymy sukcesów w dalszym rozwoju zawodowym.

Przewoznik

Mogę się wypowiedzieć na temat tejże firmy jako przewoźnik. Na początku współpracy podczas rozmowy płatność za każdy PRZEJECHANY KM zjazdy i wyjazdy na bazę oraz dojazdy z rozładunku na kolejny załadunek z karty kierowcy a nie z map google czy innych i to ok a w rzeczywistości w zleceniu km tylko za daną trasę bez dojazdów. Po przesłaniu karty kierowcy gdzie za 1 tydzień potrafilo brakować w km 2 tyś PLN spedytor poprawia te zlecenia 7 dni to minimum jak już poprawi to nie dodaje do systemu na którym pracuje a wtedy księgowość pisze email należność niezgodna prosimy o kontakt ze spedytorem w celu odblokowania płatności a sped (usunięte przez administratora) Wiekszosc spedytorow nie ma pojecia o transporcie a spedycja jest zalezna od transportu choc to sa 2 rozne dziedziny .Nie polecam oddzialu teresin

pol
@Przewoznik

Stary, słyszałeś o czymś takim jak interpunkcja?

anonymous
@pol

Bez interpunkcji coś jest nie zrozumiałe?Tak SŁYSZAŁAM tylko nie zawsze mam na klikanie czas .ps.posiadam wykształcenie wyższe żeby uciąć domysły,dokładnie kierunek międzynarodowa współpraca celna oraz 2 kierunek transport drogowy

pol
@anonymous

Nie zarzucam Ci braku wykształcenia, czy niewiedzy. Po prostu tragicznie się to czyta.

Oskar
@Przewoznik

Więc mówisz że oszczędzasz czas nie klikając w kropki i przecinki? I co potem robisz z tym nadmiarem tego czasu wolnego :D?

3
Przewoznik#2
@Przewoznik

Straszne problemy jezeli chodzi o dociekanie oplaty za postoj ponad 24h. Najpierw akceptują notę obciążeniową z zamazanymi danymi klienta (Ochrona Danych Osobowych), a potem uciekanie od odpowiedzialności i próbowanie wydoić notę z danymi klienta. Obiad na tacy może być ale nie takie akcje :)

tomek
@pol

to nie czytaj jaki masz [problem? Robo sie ZAJMNIJ

Dyrektor Szkoły
Klient
@pol

A ty pol jesteś polonistą, czy zadymiarzem.

Ogar
Klient
@Oskar

Gdy mam nadmiar czasu to głaskam takich ja ty pod włos.

Kierowca

Kompletna banda (usunięte przez administratora) bez żadnego pojęcia o pracy. Wyślą samochód i mają gdzieś, że kierowca stoi kilka dni. Kompletny brak kompetencji.

Pogodynek
@Kierowca

Każdy kij ma dwa końce, spedytorzy są rozliczani z jakości prowadzonego serwisu i na pewno robili co w ich mocy by przestój był jak najkrótszy. Spedytor jedynie przekazuje informacje między załadowca/rozladowca a problemy klienta z magazynem to oddzielny temat

Pracodawca

@Kierowca

Bardzo nam przykro że ma Pan nieprzyjemne doświadczenia. Chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację, czy możemy uzyskać więcej szczegółów? Z którym biurem Pan współpracował i kiedy?

janek
@Kierowca

dobrze napisałeś trzeba to ogłaszać światu i (usunięte przez administratora), dlatego tak kierowcy nie chcą z nimi jeździć, ale co robi z tym kierownictwo (usunięte przez administratora) w stołki tylko? dobry szef to dobre zarządzanie, ale chyba nie w tej firmie...

Pracodawca

@janek

Dziękujęmy za informację. Ponieważ dotyczy ona współpracy z przewoźnikami a nie bezpośrednio z C.H. Robinson, prosimy o kontakt z oddziałem, do którego sytuacja się odnosi. Szczegółowe dane do kontaktu znajdzie Pan tutaj: https://www.chrobinson.pl/pl-pl/contact-us/

Niki Lauda
Klient
@Pogodynek

Musisz być niezłym dupowłazem.

GOŚĆ
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Jaki jest adres mailowy do Działu HR we Wrocławiu ???

Pracodawca

@GOŚĆ

Dzień dobry, prosimy o kontakt pod następującym adresem: TAEurope@chrobinson.com :)

caligula

Ch Robinson Pracę w firmie C.H. Robinson mogę polecić tylko w dwóch przypadkach: gdy chcemy rozpocząć przygodę z korporacjami, a nie mamy jeszcze żadnej pracy biurowej w CV, lub gdy zaraz po zdobyciu umowy na czas nieokreślony chcemy zajść w ciąże i mieć na ten czas jakiekolwiek zatrudnienie. Bardzo niskie zarobki sprawiają, że po opłaceniu mieszkania musimy liczyć na to, że będziemy w stanie wyżywić się darmowymi jabłkami i gruszkami do następnej wypłaty. Dostępny sprzęt na którym codziennie wykonuje się pracę też pozostawia dużo do życzenia, ale uff na szczęście jest nowy ekspres do kawy! Zwiększyłeś swoje umiejętności, jakość i szybkość swojej pracy? Super! Co, chciałbyś podwyżkę? Masz tutaj smycz firmową. (usunięte przez administratora) Ogólnie odgórne decyzje często są nielogiczne i zmieniaj się w zależności od humoru managera. Słaba komunikacja pomiędzy działami. Brak możliwości wypłacenia nadgodzin.

1

Pracodawca

@caligula

Drogi Caligula! C.H. Robinson dokłada wszelkich starań, aby być coraz lepszym pracodawcą. Szkolimy naszych managerów w zakresie kompetencji miękkich, komunikacji i zarządzania zespołem. Promujemy etyczne postawy i w codziennej pracy kierujemy się wartościami. Jedną z nich jest integralność (Integrity). Integralność opiera się na wzajemnym szacunku i uczciwości w relacjach. Jesteśmy zaniepokojeni tym, że Twoje doświadczenia wskazują na coś innego. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna i zapraszamy do kontaktu, gdybyś chciał podzielić się z nami bardziej szczegółowym feedbackiem. Pamiętaj także, że nasi HR Business Partnerzy są po to, żeby Ciebie wesprzeć swoim doświadczeniem i poradą w trudnych sytuacjach. Co do warunków pracy, chcemy podkreślić, że C.H. Robinson w Polsce ma bardzo długą historię, która sięga połowy lat 90-tych. Przez ten okres zbudowaliśmy silną pozycję biznesową oraz mocną markę pracodawcy. Wskazują na to nagrody i wyróżnienia, takie jak Przyjazny Pracodawca w Logistyce oraz Top Employer. Co ważniejsze, mamy niski w porównaniu do konkurencji wskaźnik rotacji, wysoki wskaźnik powrotów byłych pracowników do C.H. Robinson oraz wysoki wskaźnik zaangażowania pracowników. Mamy wiele do zaoferowania i stale pracujemy nad tym, aby nasi pracowniczy czuli się docenieni oraz żeby byli przekonani, że C.H. Robinson jest dla nich dobrym wyborem.

Caligula
@C.H. Robinson Polska S.A.

Piękna templatka odpowiedzi :). Zwłaszcza druga cześć, która w żaden sposób nie odnosi się do pierwotnego tekstu. Niestety obawiam się, że dalsze rozgrzebywanie tematu nie ma większego sensu (fragment mojej wcześniejszej wypowiedzi mówiący o zachowaniach zakrywających o mobbing i tak został usunięty, więc... ;)). Mimo wszystko życzę sukcesów i poprawy środowiska pracy ;)

Pracodawca

@Caligula

Edycja Pana/Pani komentarza została dokonana przez administratorów Gowork.pl, nie przez przedstawicieli C.H. Robinson. Komentarze czy zwroty niezgodne z regulaminem oraz prawem polskim są archiwizowane przez administratora. Chcielibyśmy móc bardziej precyzyjnie ustosunkować się do Pani/Pana komentarza, ale nie na forum gowork.pl. Jest to dobre miejscem do wyrażenia opinii, ale nie najlepsze miejsce do prowadzenia rzeczowej dyskusji. Zachęcam do kontaktu z nami. Jesteśmy przedstawicielami działu Talent Acquisition i można do nas napisać na adres TAEurope@chrobinson.com. Potraktujemy kontakt z Panią/Panem z należytą dyskrecją i powagą.

anatol
@caligula

odpuść sobie tę firmę, póki nie masz siwych włosów .... a jak Ci potrzebny stres i manager, który będzie Tobą (usunięte przez administratora)wycierał a własne sukcesy sobie przypisywał to się tam zatrudnij, W robinson większość zarządzających to jakieś niedouczone niedobitki ...

1
Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w C.H. Robinson Polska S.A.?

Pracodawca

@Pytanie

Wszystko zależy od specyfiki konkretnego stanowiska – narzędzia i systemy, z których korzystają poszczególne działy, różnią się między sobą. Osoby zatrudnione w C.H. Robinson mają do dyspozycji komputer stacjonarny lub laptop a także telefon stacjonarny i/lub komórkowy. Na niektórych stanowiskach oferujemy także samochód służbowy. W C.H. Robinsonie korzystamy także z szeregu rozwiązań technologicznych. Najważniejszym narzędziem, którym posługują się pracownicy C.H. Robinson, jest platforma Navisphere® - system zaprojektowany i dedykowany specjalnie dla nas przez nasze zespoły IT. Navisphere® jest miejscem, w którym można znaleźć wszystkie niezbędne dotyczące realizowanych transportów oraz dane finansowe. System umożliwia śledzenie transportu w czasie rzeczywistym, jest niezwykle precyzyjnym i transparentym narzędziem, które ułatwia pracę każdego dnia. Wszyscy pracownicy w naszej organizacji korzystają także z systemu Workday, który jest globalnym rozwiązaniem HCM (Human Capital Management). Na każdym stanowisku narzędzia są dobrane tak, aby jak najlepiej odpowiadały potrzebom pracowników i pomagały sprostać codziennym wyzwaniom.

Mariusz

Dzień dobry. Jaką oferują Państwo ścieżkę kariery?

Jowisz
@Mariusz

Zależy na jakie stanowisko i z jakim doświadczeniem. Inaczej wyglada ścieżka kariery managera działu księgowości a inaczej stażysty z programu studenckiego do działu obsługi klienta

Pracodawca

@Mariusz

Dzień dobry, w zależności od wybranej specjalizacji oferujemy konkretną ścieżkę kariery. Ze stanowiska specjalisty lub spedytora jest możliwy awans na starszego specjalistę lub spedytora, potem na supervisora zespołu. Następnym krokiem jest stanowisko managerskie. Po pełnym roku przepracowanym w jednym zespole pracownik może aplikować wewnętrznie do innego działu, by spróbować swoich sił. Indywidualna ścieżka kariery jest zawsze ustalana pomiędzy pracownikiem a jego przełożonym, który oferuje wsparcie i doradztwo.

spedyktator
 Pytanie

a co teraz? duże firmy zamykają zakłady, przewoźnicy bez ładunków. będzie praca dla spedytorów, czy już nie ma co liczyć na stabilne zatrudnienie? jak u was w oddziale, sypie się skład?

Pracodawca

@spedyktator

Rzeczywiście widzimy, że koronawirus ma wpływ na produkcję i łańcuchy dostaw w Europie i na świecie. Choć wielu naszych klientów musiało się zmierzyć z tą trudną sytuacją, wciąż nam ufają, a C. H. Robinson jest w stanie pomóc im w nieprzerwanym dostarczaniu dóbr i produktów. Wszystko to jest możliwe dzięki naszej globalnej platformie technologicznej Navisphere. Pozwoliła nam ona również przenieść 85% naszej działalności w tryb zdalny w ciągu zaledwie jednej nocy, a nasi sumienni pracownicy wykorzystują wszystkie możliwości, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta i odpowiednie zarządzanie łańcuchem dostaw. Choć na rynku obserwujemy spadki, to w tym samym czasie możemy zaobserwować wzrost zapotrzebowania na transport najważniejszych dóbr w wielu branżach, czym zajmujemy się, odnosząc sukcesy. Nasze relacje z klientami, przewoźnikami i kierowcami mają źródło w zaufaniu oraz w pewnej, wieloletniej współpracy, co jest nieodzowne w tych trudnych czasach. Zatem to generalne spowolnienie rynku nie dotyka nas w sposób znaczący. Wręcz przeciwnie, w niektórych gałęziach biznesu odnotowujemy wzrost zapotrzebowania na nasze usługi. Ponadto, C. H. Robinson jest stabilną finansowo firmą, dla której priorytetem jest dobro i bezpieczeństwo pracowników, którzy nie muszą się o nic martwić podczas kryzysu. Nasi pracownicy są pod ochroną – tak samo nasi klienci. Jesteśmy po to, aby ich wspierać.

Zostaw merytoryczną opinię o C.H. Robinson Polska S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

C.H. Robinson Polska S.A.