Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w C.H. Robinson Polska S.A.?
Dochodzą do tego jakieś premie albo dodatki typu premia świąteczna? Poza tym czy jakieś benefity pozapłacowe tu macie?
Jakie premie? Premie to tylko łaska CHR. Mało kto je dostaje bo co chwile zmieniają sposób ich liczenia - celowo, żeby wypłacić jak najmniejsze kwoty.
Zmienili raz w przeciągu 10 lat. Już nie przesadzajmy ze często :) a co do tego jak wyglądają: a) miesięczna w oparciu o wynik zespołu względem budżetu b) kwartalna w oparciu o indywidualne cele c)roczna w przypadku zrobienia budżetu zespołowego ponad cel.
Ok to ile mniej więcej można uzyskać tej premii miesięcznej? Zdarza się, że jakiś zespół nie otrzymał tej premii czy raczej przeważnie coś tam dodatkowo wpada? Co do podstawy to ona jest indywidualnie ustalana z pracownikiem czy raczej propozycja firmy nie podlega negocjacji?
A razem ze zmianą pracownicy podpisują aneksy czy te zmiany są takie mniej oficjalne? Jak często wprowadzają zmiany? Generalnie to jest tak, że idzie zarobić z tymi premiami?
Na święta nie dostaniesz nawet czekolady od firmy, są punkty na święta na platformie benefitowej, jednak ilosc jak i wybór gdzie możesz je zrealizować jest średni, zdecydowanie odbiega to od standardów na jakie możesz liczyc we wrocławiu. Benefity standardowe, raczej firma nie może sie niczym pochwalić. Ogolnie jeśli tu przyjdziesz pracować to szybko zrozumiesz czemu ciągle prowadzone są rekrutacje
Ja to bym chyba wolał dowiedzieć się wcześniej, czemu prowadzone są tak częste rekrutacje. Przejrzałem opinie innych pracowników i ktoś wspominał o słabym traktowaniu pracowników. To atmosfera i sposób w jaki pracownicy są traktowani ma największy wpływ na rotację w firmie?
W ogłoszeniu dla pracownika ds. administracji finansowej też zapewniają o przyjaznej atmosferze, więc mogłoby się zgadzać. Skoro problem jest z pensją to może ktoś wie ile mogłabym się spodziewać akurat na tym etacie? Ile trwa cały ten okres wdrożenia, 3 miesiące? Bo po nim można przejść na hybrydę, a to mi pasuje.
CHR Wrocław był moim pracodawcą przez około 2 lata. Rotacja jest ogromna, najbardziej zapracowanym działem jest chyba HR. Powodem mojego odejścia były finanse, firma absolutnie nie jest konkurencyjna w tej kwestii. Czy polecam firmę? TAK. Jest to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej, obeznania się ze "światem" korpo. Jeżeli chcesz więcej zarabiac po prostu zmień pracę. Nie licz na ogromne podwyżki coroczne czy po zmianie stanowiska. Zatrudniając się w CHR poświęć czas na naukę, firma opłaca kursy z których warto skorzystać. Jak już to zrobisz odejdź. W niektórych komentarzach widziałam stwierdzenie, że wyciska pracowników jak cytryny. Ok Ty też ja możesz wycisnąć. Co do ludzi większość życzliwych i przyjemnych w kontaktach. Kilka osobników z przerostem Ego, najlepiej unikać.
Moim zdaniem firma nie oferuje żadnych konkurencyjnych kursów. Angielski opłacony w pełni przez pracodawcę jest tylko na niskich poziomach. Kursy z księgowości - znajdując pracę w lepszej firmie bez problemu opłacisz sobie je sam, bez lojalki.
Po dwóch latach pracy we wrocławskim oddziale, mogę z pełną świadomością powiedzieć, że jest to firma tylko i wyłącznie dla osób silnych psychicznie, radzących sobie z toksyczną atmosferą i wyciskaniem jak cytryny. Jak już tutaj ktoś wspomniał, managerka oddziału jest osobą, z która bardzo ciężko współpracować. Raz załatwisz wszystko, raz nie załatwisz nic i dostaniesz dodatkowo opieprz – wszystko zależy od humoru na jaki akurat trafisz. Nic nie jest tutaj pewne. Nie lubisz jakiś zabaw integracyjnych w biurze? Trudno, musisz na nie iść, inaczej narażasz się na gniew z góry. Aha, tylko nie planuj sobie zajęć po 16, bo odbywa się to po godzinach pracy ???? Współpraca z innymi zespołami? Śmiech na ołpenspejsie. Większość osób nie ma pojęcia czym się zajmują inne zespoły, mimo prowadzonych na ten temat szkoleń (bo po co na nie chodzić). Maile są wysyłane na chybił-trafił (zazwyczaj nie-trafił), byleby tylko wypchnąć to do kogoś innego. Można by pomyśleć „hej, na szczęście jest dużo specjalistów, których można spytać!” – NIC. BARDZIEJ. MYLNEGO. Oni też nie mają pojęcia o niczym, poza swoim poletkiem (chociaż i z tym bywa problem). Brak jakiejkolwiek kultury słowa w mailach, chamstwo, pasywno-agresywne wiadomości i rzucanie się o wszystko co się da, są tutaj na porządku dziennym. Zwłaszcza z osobami na stanowiskach managerskich. Co z możliwościami rozwoju? Oczywiście istnieją. Rozpisane na podstawie zazwyczaj bezsensownego development planu. Czy warto? Stanowczo nie. Poza „rozwojem” dostaniecie dodatkowe zadania, najczęściej w nadmiarze, więc w rezultacie macie znacznie więcej pracy za śmieszne pieniądze, bo podwyżki przy awansach są rzędu Władysława Jagiełły. Roczne też są śmieszne, nawet gdy firma chwali się najwyższymi zyskami w historii. Typ firmy z „młodym, dynamicznym zespołem”, bo po maksymalnie dwóch latach większość zmienia pracę na coś sensownego. Nieliczni tylko zostają dłużej niż trzy lata. Z pozytywnej strony, odejście z firmy jest naprawdę miłym procesem – nikt Cię nie będzie zatrzymywać. Zdecydowanie bardziej wolą zatrudniać po raz kolejny nową osobę, niż postarać się, żeby doświadczeni pracownicy zostali. „Atrakcyjne wynagrodzenia” co najwyżej dla osób, które nie muszą się martwić o utrzymanie. Wynagrodzenia są poniżej jakiejkolwiek godności. Narzędzia są zmieniane na mniej intuicyjne, utrudniające pracę bardziej niż ułatwiające. Coś nie działa? No trudno. Macie jakieś pomysły na usprawnienia, techniczne naprawienie procesu? Możecie dać znać IT, ale zostaniecie wrzuceni na koniec kolejki, bo to w sumie mało ważne, zawsze się znajdzie coś bardziej pilnego (tak to zostało przedstawione przez jednego z dyrektorów). Brak dodatków świątecznych, nieelastyczny czas pracy, brak elastyczności z HO, praca zdalna zza granicy – widmo, to kolejne „zalety” tej firmy. I co, nadal się zastanawiacie czemu jest rotacja jak na lotnisku? Na koniec podzielę się z Wami żartem napisanym przez Robinsona, który pojawił się w komentarzu do jednej opinii: „W C.H. Robinson ważna jest otwarta komunikacja i feedback”. Przezabawne.
Zgadzam się całkowicie. Jeszcze należy dodać znaczące luki płacowe pomiędzy kobietami i mężczyznami (na tym samym stanowisku, z tym samym zakresem obowiązków: kobiety zarabiają 4800 brutto, natomiast mężczyźni 7000 brutto)
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w C.H. Robinson Polska S.A.?
Rozmowa na stanowisko we Wrocławiu. Najpierw rozmowa z agencją rekrutacyjną na której opowiedziano mi trochę czym bym się zajmował - przypominaniem się klientom o zaległych fakturach przy czym zaznaczono mi jasno, że to nie jest windykacja. Po paru dniach rozmowa z rekruterem firmy. Rozmowa bardzo przyjemna i profesjonalna na temat znajomości języka, mojego doświadczenia w podobnej branży sprzed ostatnich 2-3 lat. Po tygodniu zaproszenie na rozmowę na Teamsie z kierownikiem działu i dyrektorką finansów. Tutaj szybko wypłynęło, że to co wcześniej było mi przedstawiane jest inne od tego co wymaga kierowniczka i dyrektorka. Stanowisko niby na poziomie wejściowym, doświadczenie niewymagane (ale mile widziane) natomiast podczas rozmowy odniosłem wrażenie, że Panie z którymi rozmawiałem szukają kogoś kto jest po kierunkowym wykształceniu lub generalnie nie były zainteresowane tą rozmową (to widać na kamerce jak ktoś pisze na klawiaturze do drugiej osoby gdy ta parę sekund zaczyna się śmiać pod nosem). Dyrektorka wypytuje mnie o doświadczenie sprzed 9 lat (!), które nie jest w ogóle powiązane ze stanowiskiem na które aplikowałem i nawet na CV nie wymieniałem (z zasady nie rozpisuję wszystkiego co w życiu robiłem, bo CV miałoby z 3-4 strony, nie są to też krótkie okresy pracy u jednego pracodawcy, raczej 1-2+ lata). W rezultacie spędzamy 15-20 min na rozmowie w stylu "A to wtedy Pan robił X, a teraz całkiem coś innego. Nie wie Pan co chce robić w życiu?". Po takich bzdurnych przyczepkach straciłem ochotę na dalszą rozmowę, ale na koniec oczywiście "Ma Pan jakieś pytania?". Zadaję 2-3 pytania, na żadne nie udzielono mi konkretnej odpowiedzi, bardzo wymijająco. Odnosiłem wrażenie, że Paniom aż się pali by zakończyć rozmowę, więc też już nie przedłużałem. Byłem świadom, że decyzja raczej nie będzie pozytywna, ale też byłem przygotowany, że nawet jeżeli by była to nie miałem ochoty pracować pod takim kierownictwem.
"Jakie 3 cechy wniósłby Pan do zespołu?" Improwizowana scenka po angielsku odnośnie ściągnięcia płatności za fakturę.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Na jakie wsparcie w C.H. Robinson Polska S.A. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Nie powinno się odpowiadać pytaniem na pytanie, ale czy rzeczywiście wyobrażasz sobie by międzynarodowa korporacja nie przestrzegała kodeksu pracy?
Cześć, chciałabym zapytać o klimat w dziale BHP i ogólnie w firmie (Wrocław). Jak wygląda traktowanie pracowników, czy szefostwo jest z Polaki? Zastanawiam się nad złożeniem CV na młodszego specjalistę ds. BHP bo firma w której teraz jestem jest poniżej krytyki ale jednak już się przyzwyczaiłam. Nie chce z jednej masakry przejść w następną a komentarze na temat firmy dają dużo do myślenia :).
Tutaj bhp podlega pod HR Wro. Manager jest naprawde super i zespół tez bardzo pomocny. Polecam
Firma ma przygotowany jakiś plan na wdrażanie świeżo zatrudnionych osób, czy odbywa się to na zasadzie pytań do kogoś, kto akurat jest pod ręką? I co może poważnie zwiększyć szanse osoby szukającej u Was zatrudnienia, jakie kryteria bierzecie pod uwagę przy wyborze?
Kilka lat temu było tygodniowe szkolenie wdrażające w Amsterdamie/Manchesterze ale po pandemii zostały wprowadzone szkolenia teams. Nauka przez praktykę.
A jak wygląda szkolenie online? To jest tylko wykład? Czy tez jakieś zadania online, testy do wykonania? Detale jakieś?
Rozumiem. Jest na to jakiś z góry wyznaczony czas, też tydzień, jak w przypadku szkoleń na żywo w Amsterdamie / Manchesterze? I na na jaki w ogóle czas zawierana jest pierwsza umowa o pracę u Was?
Specjalista od wszystkiego to specjalista od ... . W tym kontekście trochę zabawne są wasze oferty pracy na programistę - człowieka orkiestrę: backendowca, frontendowca, bazodanowca, devOps-owca, data-stream-owca, cloud-owca, i nawet mobile-owca. I który do tego jeszcze miałby klepać to wszystko stacjonarnie w biurze. To już chyba łatwiej byłoby spotkać w górach yeti albo jednorożca na drodze. To polski czy zagraniczny mngmnt wpada na pomysły zamieszczania tego typu ogłoszeń?
Serio? Wow. A ile zatem taka osoba zarabia? Skoro tyle obowiązków, to może jakaś extra kasa jest. Wiecie, jaka jest pensja początkowa?? I czy sprawdzają wszystkie te umiejętności na rekrutacji??
(usunięte przez administratora)
Zapraszam do zapoznania się z naszymi ofertami na stronie jobs.chrobinson.com. Tam znajdzie Pan/Pani wszystkie oferty: z działów spedycji, księgowości, IT oraz HR. W każdym ogłoszeniu o pracę opisane są warunki, które trzeba spełnić. Ewentualnie, proszę wskazać jakie stanowiska Pana/Panią interesują, odniosę się wtedy do pytania tutaj na gowork.
Dlaczego nie wolno u Państwa aplikowaċ ponownie, np na inną ofertę? Czym jest związana taka polityka?
A jak wygląda praca w dziale IT, dokładnie w testach? W ogóle jak z możliwością pracy zdalnej w IT?
Jak wygląda praca w IT w testach? Automaty są robione jakoś z sensem, czy to tylko bait, a jak przyjdziesz do pracy to zamiast rozwoju dostaniesz setki TC na manualne klepanie?
Kto będzie nowym supervisorem oddziału warszawskiego i jak został wybrany? Czy była rekrutacja na to stanowisko?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z C.H. Robinson Polska S.A.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Nie jest to zdecydowanie najniższa krajowa. Myslę, że np. na stanowiska biurowe jest to dobra stawka. Często nie trzeba mieć doświadczenia, a jedynie język, więc jest to super miejsce do pracy.
Nie, nie jest to najniższa stawka, ale mogłaby być zdecydowanie wyższa. Robinson kreuje na cudowne korpo, próbuje być jak sąsiedzi z budynków w okolicy. Z marnym skutkiem.
@Pytanie rezygnują, ja zrezygnowałem bo nie dogadywaliśmy się z managerem ale praca mega mi się podobała i wynagrodzenie jak na pierwszą pracę w korpo było git
Hej, proszę o informację o dział księgowości i finansów w tej firmie - jak się pracuje, jakie jest kierownictwo?
Bardzo średnio. Jak nie masz doświadczenia to tu je znajdziesz, ale na dłuższą metę nie polecam
Czyli tak posiedzieć, nabrać doświadczenia i lecieć dalej? :) Czemu w sumie tak sądzisz, za mało płacą?
To słabo. Bo przez dwa lata słabo zarabiając to faktycznie można zacząć szukać innej roboty. Powiesz jaka jest stawka żebym mógł ocenić?
Nikt ci tutaj stawki nie napisze, bo wszyscy mają podpisane umowy z tajemnicą wysokości wynagrodzenia.
Dzień dobry, chciałabym spytać się o godziny pracy na stanowisku spedytora/ specjalisty ds. transportu? Czy są zmiany, czy stałe godziny?
Jaki jest kontakt do działu HR w Krakowie na Tischnera?
Czy zdarzają się nadgodziny w C.H. Robinson Polska S.A.?
Nadgodziny na porządku dziennym. Oczywiście nie płacą za nie. Mówią że to taka specyfika pracy. Na szefów trzeba uważać. Zmieniają zdanie i wmawiają że jest inaczej. Praca tlko dka kogoś kto zaczyna i nie ma prywatnego życia.
Nadgodziny to norma, nic nie jest wypłacane . Póki są wyniki i premie to nikt się nie czepia ale gdy pensja pozostaje goła to nadgodziny stają się gorzkie ( regularnie , codziennie dodatkowo 1,2h dla firmy to norma)
Dzień dobry, Jaki jest adres mailowy do Działu HR we Wrocławiu ???
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w C.H. Robinson Polska S.A.?
Wszystko zależy od specyfiki konkretnego stanowiska – narzędzia i systemy, z których korzystają poszczególne działy, różnią się między sobą. Osoby zatrudnione w C.H. Robinson mają do dyspozycji komputer stacjonarny lub laptop a także telefon stacjonarny i/lub komórkowy. Na niektórych stanowiskach oferujemy także samochód służbowy. W C.H. Robinsonie korzystamy także z szeregu rozwiązań technologicznych. Najważniejszym narzędziem, którym posługują się pracownicy C.H. Robinson, jest platforma Navisphere® - system zaprojektowany i dedykowany specjalnie dla nas przez nasze zespoły IT. Navisphere® jest miejscem, w którym można znaleźć wszystkie niezbędne dotyczące realizowanych transportów oraz dane finansowe. System umożliwia śledzenie transportu w czasie rzeczywistym, jest niezwykle precyzyjnym i transparentym narzędziem, które ułatwia pracę każdego dnia. Wszyscy pracownicy w naszej organizacji korzystają także z systemu Workday, który jest globalnym rozwiązaniem HCM (Human Capital Management). Na każdym stanowisku narzędzia są dobrane tak, aby jak najlepiej odpowiadały potrzebom pracowników i pomagały sprostać codziennym wyzwaniom.
a co teraz? duże firmy zamykają zakłady, przewoźnicy bez ładunków. będzie praca dla spedytorów, czy już nie ma co liczyć na stabilne zatrudnienie? jak u was w oddziale, sypie się skład?
Rzeczywiście widzimy, że koronawirus ma wpływ na produkcję i łańcuchy dostaw w Europie i na świecie. Choć wielu naszych klientów musiało się zmierzyć z tą trudną sytuacją, wciąż nam ufają, a C. H. Robinson jest w stanie pomóc im w nieprzerwanym dostarczaniu dóbr i produktów. Wszystko to jest możliwe dzięki naszej globalnej platformie technologicznej Navisphere. Pozwoliła nam ona również przenieść 85% naszej działalności w tryb zdalny w ciągu zaledwie jednej nocy, a nasi sumienni pracownicy wykorzystują wszystkie możliwości, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta i odpowiednie zarządzanie łańcuchem dostaw. Choć na rynku obserwujemy spadki, to w tym samym czasie możemy zaobserwować wzrost zapotrzebowania na transport najważniejszych dóbr w wielu branżach, czym zajmujemy się, odnosząc sukcesy. Nasze relacje z klientami, przewoźnikami i kierowcami mają źródło w zaufaniu oraz w pewnej, wieloletniej współpracy, co jest nieodzowne w tych trudnych czasach. Zatem to generalne spowolnienie rynku nie dotyka nas w sposób znaczący. Wręcz przeciwnie, w niektórych gałęziach biznesu odnotowujemy wzrost zapotrzebowania na nasze usługi. Ponadto, C. H. Robinson jest stabilną finansowo firmą, dla której priorytetem jest dobro i bezpieczeństwo pracowników, którzy nie muszą się o nic martwić podczas kryzysu. Nasi pracownicy są pod ochroną – tak samo nasi klienci. Jesteśmy po to, aby ich wspierać.