Mexem

Pruszków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 41 ocen.

Opinie o Mexem

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mexem

Marta

Dawno nie było nowych komentarzy na temat tego jak wygląda praca w Mexem. Czy w ciągu tego roku zaszły jakieś zmiany? Chętnie dowiemy się na co obecnie mogą liczyć pracownicy firmy. Tym bardziej, że trwa właśnie rekrutacja. Poszukiwani są m.in. kandydaci na stanowiska Magazyniera oraz Handlowca usług TSL. Co możecie podpowiedzieć osobom, które zastanawiają się nad przesłaniem swojego CV?

rup

hm, jak pakiet tak Cię przyciąga, to próbuj :) ja to bym się pchał na spedytora, chyba zaryzykuję swoich sił.

michal

only - Ty tam chyba pracujesz skoro tak zachwalasz...:) i jeszcze te pakiety sportowe, które niewątpliwie są kartą prztergową dla ewentualnego chętnego do pracy.

Szukasz pracy?

michal

a szukaja nadal kierowcow?

pedziwiatr32

Czytając opinie wiadomo czemu nie ma chętnych do pracy, pojazdy stoją na bazie.

bb

Kazdy ma swoje zycie rodzinne i chcialby cos zaplanowac. Jaki zawod kierowcy na miedzynarodowce jest to wiadomo,ale mozna to robic z glowa,wprowadzic system pracy. Tu o tym mozna zapomniec. Nigdy nie wiadomo kiedy sie wroci do domu. Miesiac w trasie, na 2 dni do domu pociagiem z drugiego konca pl i jazda dalej. Jak komus to odpowiada,to niech probuje...

bb

długo w aucie, czyli wyjazd z domu i nie wiesz kiedy wrocisz. moze za tydzień, a moze za miesiac

bb

Na papierze tak.rozliczasz godziny pracy w de,ale nie dostajesz grosza wiecej z tego tytułu. Wszystko ladnie wygląda z zewnątrz,a rzeczywistość jest inna. Dlugo w aucie, żadnego systemu pracy.w domu jak sie uda.zazwyczaj auto na parkingu gdzies w kraju i pkp/pks do domu na chwile...

ano

faktycznie płacą to kierowcom?

galix

mexem chyba jako jedna z nielicznych firm zajmujących się transportem, tak szybko uwinął się z tym , aby wprowadzić u siebie zasadę płacy minimalnej na terenie Niemiec.Zresztą wchodząc na ich stronę od razu można zauważyć te informacje. Ale nie dziwie się , że siętym chwalą, bo wielu to się jeszcze nie udało...

pedziwiatr32

Nie łatwo w Mexemie, powielić by się chciało opinię Alka. Swieża i prawdziwa opinia. Na początku głaszczą aby zostać, potem już zapominają i heja pociąg w Polskę na strzeżony, a o urlopie zapomnij kiedy będziesz planował wspólny pobyt z rodziną. Dostaniesz urlop kiedy będzie ci na ...uj potrzebny, na siłe, lub okaże się że jusz masz wykorzystany.

alek

Firma, która traktuje pracownika jak śmiecia, obiecują super zarobki i przez pierwsze pół roku jest ok, potem z miesiąca na miesiąc coraz gorzej, opcinaja premie za nic, albo wcale ich nie dają, zero socjala, zapomnij o urlopie. No i poza domem

LEON

Słuchaj zadzwoń do nich i powiedz czy nie ma jakiegoś mjesca dla ciebie bo mnie wcisnął.

spedytor

ta firma to jedna wielka pomyłka!! nie idzcie ludzie do firmy która ma pracownika za smiecia i uwaza ze jak nie ty kto ktos inny przyjdzie pracowac za nedzne pieniadze. spedytor w normlalnej firmie ma teraz 2500zl podstawy na reke teraz, a tam 2500zl ale brutto czyli jenda wielka porazka. i zgadza sie obstawianie stanowisk pracy przez znajomych i klienci tez czesto sa zaprzyjazneinie z kierownictwem. ocena - 50

xxx

dot. pracy spedytora - zarobki nędzne, przerzucanie z działu do działu, obsadzanie lepszych stanowisk znajomymi i znajomymi znajomych prezesa czy syna prezesa.

do nowego

Nie pisz - tragedia. Jeśli ktoś szuka informacji to coś takiego jest kompletnie zbędne. Facet pisz konkretnie, co jest nie tak. Takie bzdety w stylu "tragedia" to są zbędne. Dla niektóry tragedią jest każda firma w której trzeba pracować... Żeby było jasne nie pracowałem nigdy w firmie mexem ani nic o niej nie wiem. (szukałem o niej informacji)

przeszły

dlaczego? zamierzam się tam zatrudnic ...

nowy

TRAGEDIA w skali 0-10 to minus 20

Zostaw opinię o Mexem - Pruszków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mexem