Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Ja od Siebie ku przestrodze.... Firma rządził i nadal rządzi Spedytor Maciek. Szef Aleksander pełni rolę reprezentacyjna firmy.... Maciek powiem ogólnikowo na Pana nie zasługuje chociaż za takiego się ma.... Zero, muł i wodorosty... Nie okazuje szacunku wobec żadnego kierowcy on robi to co szef oczekuje.... Mianowicie auto ma wyjechać z bazy.... I robić pieniądz. Niby to zrozumiałe ale: Auta w stanie beznadziejnym.... Wszystko trzyma się na trytytkach.... Zawsze usłyszysz na warsztacie to może poczekać.... Opony (prosisz się o wymianę i słyszysz to jeszcze dwa kółka na Anglie i zobaczymy patrzysz są nowe.... Nie nowe.... Na cięte.... Prawie jak nowe) Od szefa nie usłyszysz pochwały tylko ciągle Norma.... To jest priorytet pomimo że każdy z nas wie że to największe koszta firmy.... Spędzisz w aucie większość czasu a od szefa usłyszysz ze on nie może Ci zapłacić więcej niż 21diet bo uważa że każdy kto ma powyżej 21diet naciąga go na nie.... Omijajcie ta firmę szerokim łukiem.... Poszukajcie dalej bo tu jest źle...
W sierpniu już było 9,500 netto? Mnie w ofercie sprzed roku pokazywało, że 9,000. Czy możliwe, że teraz dyszkę od stycznia się ściąga? Co do tych wspomnianych wcześniej aut to w jakim są one stanie? Może inwestowali w nie do teraz? albo będą?
Jaki opis stanu pojazdów? Kiedyś ktoś pytał o przekraczanie norm BHP w kontekście ich stanu technicznego. Na stronie widnieje opcja pracy na międzynarodówce, z której wynika, że od pon do pt można zgarniać do 9,5 tys netto. Czy to już jest razem z ta premia z opisu? Ile ona wynosi tak sumarycznie i za co jest przyznawana?
Stan techniczny aut jest w miarę okej ale to pewnie zależy na które trafisz ale spodziewaj się, że zastaniesz (usunięte przez administratora) w aucie niby wiadomo, że tego (usunięte przez administratora) nie zostawia kadra zarządzająca firma tylko ludzie którzy są wsadzani w te auta na tygodnie ale mimo wszystko przekazywać auta w takim stanie następnemu kierowcy nie przystoi, szanujmy się. Starzy kierowcy na ułożonych robotach może i zarabiają takie pieniądze i oni często chwała firmę cała reszta niestety już nie stąd też duża rotacja bo nawet koledzy z UA przychodzą i odchodzą. Robota od pn-pt to w 75% przypadkach to zjazd w sobotę za którą dostaniesz ochłapy bo to przecież nie całą dniówka i tak samo masz z wyjazdami. Więc niby jesteś 21-23 dni w trasie a pełnych dniówek masz może 18
Ja od Siebie ku przestrodze.... Firma rządził i nadal rządzi Spedytor Maciek. Szef Aleksander pełni rolę reprezentacyjna firmy.... Maciek powiem ogólnikowo na Pana nie zasługuje chociaż za takiego się ma.... Zero, muł i wodorosty... Nie okazuje szacunku wobec żadnego kierowcy on robi to co szef oczekuje.... Mianowicie auto ma wyjechać z bazy.... I robić pieniądz. Niby to zrozumiałe ale: Auta w stanie beznadziejnym.... Wszystko trzyma się na trytytkach.... Zawsze usłyszysz na warsztacie to może poczekać.... Opony (prosisz się o wymianę i słyszysz to jeszcze dwa kółka na Anglie i zobaczymy patrzysz są nowe.... Nie nowe.... Na cięte.... Prawie jak nowe) Od szefa nie usłyszysz pochwały tylko ciągle Norma.... To jest priorytet pomimo że każdy z nas wie że to największe koszta firmy.... Spędzisz w aucie większość czasu a od szefa usłyszysz ze on nie może Ci zapłacić więcej niż 21diet bo uważa że każdy kto ma powyżej 21diet naciąga go na nie.... Omijajcie ta firmę szerokim łukiem.... Poszukajcie dalej bo tu jest źle...
I Ty nie boisz się jeździć takimi autami? Ten stan techniczny to chyba przekracza normy BHP?
Witam, firma która nie wypłaca należnych zarobionych pieniędzy szef płaci jak chce, raz więcej raz mniej! Nie wiadomo jak liczą... spedycja bardzo słaba lubią plotkować więcej niż wykonywać należycie swoją pracę. Mają warsztat który nie potrafi naprawić dobrze samochodu, usterkę jedną tą samą naprawiają w ciągu miesiąca 3 razy. Każdy tylko tam szefuje ciężko się z nimi współpracuje lubią nowych niedoświadczonych kierowców wtedy lepiej się im nimi manipuluje. Jak nie będziesz spedycyjnym pupilem to dostaniesz najgorsze ładunki. Nie polecam tej firmy szkoda czasu nie marnujcie się tam Szanowni Kierowcy pozdrawiam szoferów:)
opowiesz coś więcej o tej spedycji jeszcze? czemu sądzisz, że wykonują swoją pracę nienależycie? Ile osób teraz tam jest i czy nie wiesz przypadkiem jak pracę mają zorganizowaną? Jakie trasy zazwyczaj planują?
Ostatecznie to musicie znać język, żeby się tu zatrudnić czy nie ma takiej potrzeby? Ile osób z Ukr tu jeździ?
hej, ja to chciałam właśnie o spedycji się czegoś dowiedzieć a tu widzę, że no niestety najświeższych szczegółów brak. stały skład jest? wstępnie się orientuję tylko, wiecie coś na temat bieżących warunków jakie mają podczas pracy i czy planowane będą przyjęcia na kolejny rok? jeśli tak to na jakie opcje? Widzę ze ktoś narzekał tutaj kiedyś wiec się zastanawiam
Odradzam pracy w biurze "księgowość" ponieważ ludzie którzy tam pracują są toksyczne tak zwaną kliką, tytani pracy. Jeśli ktoś nie wpasuje się w ich towarzystwo lub nie będzie ich dobrym znajomym to zapomnijcie o etacie. Odradzam pracy z Panią Małgorzatą, Martyną oraz Anetą
Obdaguja właścicielom tyłki po kątach, że się nie znają na tym czy na tamtym , a od nich slyszych jakie to one oddane i zgrane są hehe . Na początku miłe dla utrzymania pozoru a później mają cię w czterech literach podczas zwykłej rozmowy. Chamstwo nic więcej
Spedycja to inny dział więc nie będę się wypowiadać o tych osobach. Jedynie z perspektywy komunikacji między księgowością a spedycja, ogólnie ciężko im się ze sobą dogadać, bo stosowana jest tak zwana ,,spychologia,, czyli zrzucanie na kogoś czyjeś pracy. Jeden dział obgaduje drugi, sami sobie stwarzają problemy.
Moja opinia o firmie jest pozytywna ,ktos spyta dlaczego wiec odpowiadam. Praca jest poukladana, kasa na czas ,tabor bardzo dobry. Jesli hcodzi o komunikacje spedycja -kieriwca . Jesli posiadasz kulture i szanujesz innych to niema z tym problemu. To sa ludzie tak samo pracujocy w stesie tak jak my i maja lepsze lub gorsze dni i trzeba to uszanowac. Przerobilem wiele firm na tak zwanym zachodzie, i tam bylem numerem auta i nic wiecej. W Dedalu jest inaczej ,masz problem ,potrzebujesz pomocy nawet finansowej . Zawsze morzesz pogadac z szefem (Alek Terlecki)napewno pomorze.Pracuje tu 3 lata i czuje sie w tej firmie doceniony jako kierowca i czlowiek.Poprostu sa kierowcy i panowie kierowcy natym polega delikatna roznica.I natym pozostanmy pozdrawiam Slawek z Jelonki.
Pierdzielisz jak potłuczony... Nie masz za grosz szacunku wobec siebie i innych... Po trzykroć odchodzisz z firmy i do niej wracasz... Nikt Cię tam nie wie jakie masz tam układy... Bo żeby wrócić po długim czasie do firmy z której odeszło się bez honoru i przy okazji wysiedlić innego kierowcę z auta (siadając na jego auto) to z góry pachnie układem.... Ty panie Sławek tam nie pracujesz.... Ty stwazasz pozory pracy.... UJ cie tam znajet jaki masz układ ale o pracy jako pracy nie masz pojęcia. Wszystko ustawiasz pod siebie wykolegujesz wszystkich żeby sam mieć lepiej.... Stary a głupi.... Ile dałeś Alkowi ażeby wyprał twoje brudy???
Czy pracownicy w Dedal dogadują się między sobą?
Zgadza sie firma szuka frajerstwa niby płaci chwaląc się 7700 ale to jest praktycznie za cały miesiąc weekend tylko wolny po 2 tyg pracy jesteś w Polsce to za free nic nie płaci najgorsze dziady transy więcej płacą reasumując dni pracy w miesiącu
Nie ma co narzekać, jest dobrze i wystarczy dobrze robić swoje.
Jakie możesz wymienić wady i zalety pracy w Dedal? Firma poszukuje kierowców oraz spedytorów http://dedal.net.pl/pl/kariera/ i takie informacje będą pomocne.
Wady Hm do wszystkiego można się przywalić dla chcącego nic trudnego. Praca nie jest łatwa a nawet bardzo trudna dla nowych kierowców. Kółka muszą się kręcić ;) Jeśli ktoś szuka firmy która na czas wypłaca to Dedal jest Ok . Stałe kółka są zarezerwowane dla najstarszych stażem . A młodzi latają tu i tam i po 15 a i nawet 26 pasów trzeba używać . Biuro spedycja czy to mechanicy ze wszystkim można się dogadać tak bynajmniej myśle ;) Jak ktoś szuka lekkiej pracy na firance to może być problem. Wiec moja opinia na temat mojej byłej firmy to 7/10 .
Wiecie czy Dedal udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Firma nie jest zła praca nawet poukładana. Szef to facet na poziomie i przede wszystkim uczciwy. Tabor przyzwoity Volvo, scania i mercedes. Niestety te ostatnie to ****** Spedycja to już inna bajka brak kultury i maja gdzieś kierowców. Reszta kadry bardzo miła. Co do płacy to kasa zawsze na czas
facet na poziomie?? dobre sobie... ani szef ani ci jego synowie nie szanuja ludiz, no moze alexander...na poziomie to on sie ttlko ubiera i na tym koniec
z ta firma lepiej dac sobie spokój.
Taka wypowiedź raczej niewiele mówi mi na temat pracy w Dedalu. A to wielka szkoda, ponieważ tak się składa, że poszukuję rzetelnych informacji o tamtejszych warunkach zatrudnienia. Na początek przedyskutujmy kwestię zarobków. Czy składają się one z samej podstawy czy także z premii?
Na prace w firmie Dedal czekalem okolo 2 tygodnie.Po wstepnym omowieniu warunkow zatrudnienia wyznaczono mi termin w ktorym mam sie stawic na szkolenie wstepne.Odbylem szkolenie BHP (,w bardzo milej atmosferze) i po jego zakonczeniu dostalem do podpisania papier ze odbylem szkolenie BHP i szkolenie stanowiskowe przeprowadzone przez kogos innego.Szkolenie BHP zgodnie z prawda podpisalem,natomiast przy szkoleniu stanowiskowym sie nie podpisalem,informujac ze moze poprostu podpisze to po tym szkoleniu. Nikt zadnego problemu nie robil,wrocilem w polrzednie miejsce celem dalszych szkolen i tutaj niespodzianka.Dostalem informacje,ze firma Dedal nie zawrze ze mna umowy,gdyz nie podpisalem szkolenia stanowiskowego (ktore de facto sie nie odbylo i na ktore myslalem ze udam sie w niedlugim czasie). No sa to takie jaja,ze ja czegos takiego jeszcze nie widzialem ale ciesze sie,ze to wyszlo na poczatku a nie w trakcie.
Może zaszło jakieś nieporozumienie, ale masz rację powinieneś być przeszkolony i wdrożony do pracy na stanowisku. Jednak zdarza się, że w firmach takie szkolenia to tylko formalność, a uczysz się pracy już podczas zatrudnienia i pomaga Ci osoba specjalnie do tego oddelegowana. Napisz jak według Ciebie przebiegała rozmowa kwalifikacyjna, była kilkuetapowa i trudna do przejścia?
Dedal to firma mająca opinię dobrego pracodawcy. Bardzo żałuję, że tak rzadko tu piszecie.
witam, firma Detal to kołcho.. praca tam to ciągle stresy,nerwy.. spedycja ma wyrabiane na kierowców, nie można się dodzwonić w pilnych sprawach, kierowców mają za nic i przymuszaja. Warunki pracy ciężkie bo przeginanie czasu pracy kierowcow, spedycja nie zwraca uwagę ile kto ma jeszcze czasu pracy, rzeczywiscie spedytora sa złośliwe chyba swoje flustracje z domu przenoszą do pracy, wynagrodzenie kiepskie i oszukują na dietach, gdzie w innych firmach płacą normalnie.. a z flotą to różnie bywa, zalezy jaki komu ciągnik popadnie jedne to rzędy a niektóre w miarę. Jeśli zależy kierowcy na byciu w domu i rodzinie, za podobne pieniadze co w Dedalu to szukajcie innej firmy.. odradzam tutaj pracę!! Gdyby było w Dedalu tak dobrze to by ciagle kierowców nie szukali!! Kadra z Dedala cukruje sobie na tym forum.. pozdrawiam
Cześć bzdury piszesz!!! chyba kolega trochę krótko pracuje w firmie, ja uważam osobiście że firma jest ok,gdyby było tak źle jak piszesz to by nie pracowali kierowcy od początku założenia firmy,a jest ich paru. Polecam prace w tej firmie...pozdro
(usunięte przez administratora) Kupiłeś prawko, o jeździe trzeba mieć pojecie. Na temat tego zawodu się nie wypowiadaj, bo nie dorosłeś. Zacznij od roweru może tam się sprawdzisz. Jak byś miał trochę honoru to powiedziałbyś to wprost, a nie spod poduszki.
Kolego piszesz ze jest paru od początku założenia firmy.. tzn. że albo są tak leniwi, że nie chce im się szukać innej firmy, albo starczaja im te stawki jakie firma płaci. Firma ma dużo minusow. Może na początku było tu dobrze, ale teraz jest kiepsko. Kierowcy co róż się zmieniają, malo jest starych kierowców. Muszę przyznać że jeśli chodzi o życie rodzinne to się nieda miec pracując u nas. Odradzam młodym zonkosiom, młodym małżeństwa stażem,bo niema nas ciagle w domu. A za stawkę jaka szef proponuje to można znaleźć inna firmę za większe pieniądze. Koledzy poruszyła Was prawda o naszej firmie. Udez w stół a nożyce się odezwą. Nie polecam u nas pracy. pozdro Mały
Kolego nie obrazaj innych o kupieniu prawka. kazdy ma prawo do wyrażania własnych poglądów, a Tobie one nie muszą się podobać. Praca w Rewalu jest ciężka. Rzeczywiscie spedycjacma często wyrabane na Nas co tu się oszukiwać. Płacą kiepsko jak na taką firmę i km jakie sie robi. Jest ciągła gonitwa. Nie można sobie ułożyć wszystkiego na spokojnie. Więc nie oszukujmy sie, że tak tu dobrze. Pozdrawiam Andrzej. spotkamy się na bazie
@Maly Smiem twierdzić że pracujesz w Dedalu.. Skoro tam tak strasznie i źle to po co tam Siedzisz?? Żeby żale w necie powylewac? Żałosne. W innych firmach płacą lepiej? Idź człowieku, nikt Cię na siłę nie trzyma.. Życia rodzinnego nie masz? Nie wiedziałeś jak wygląda praca kierowcy w transporcie międzynarodowym? Zmień pracę. Na lepiej płatna. Na miejscu. Może przestaniesz trollowac. Albo będziesz wieszal psy na kolejnym Pracodawcy..
Witam czy kierowca świeżo po kursie może liczyć na przyjęcie?
@Janek, czy sprawdzałeś stronę internetową firmy Dedal? Mniejsze firmy spedycyjne często nie publikują ofert na stronach internetowych. W takim przypadku pozostaje zwrócić się bezpośrednio do firmy telefonicznie. Jakie doświadczenie posiadasz w branży transportowej?
Może wiecie coś o aktualnej ofercie pracy w firmie? Jakieś wskazówki o dodatkach do pensji?
Witam, powiem krótko, przerobiłem kilka firm i nie jest źle, spedycja jak wszędzie idzie się poklocic ale idzie dogadać, to nie psycholodzy tylko ludzie jak my do tego zmęczenie i wiele nie trzeba by coś wybuchło. Szef bardzo w porządku kulturalny gość i bardzo uległy jeśli chodzi o system pracy. Pieniądze na czas auta niezle, jedyny minus to rozliczenie z transixa. Jeśli jesteś w porządku i zjezdzasz do Polski w terminie jak ci tacho pozwala to nie zarobisz, jeśli w ciu.... Grasz jak większość i na kodersdorfie stoisz i dietę krecisz to zarobisz. Dziwne i chore rozliczenie to jest dla mnie bo człowiek jest w pracy i się stara szybko rozładować by spedycja miała auto do dyspozycji ale za to ma po kieszeni. Powinny być równe dniowki wszędzie a rozliczenie z karty z tacho. Bo to spedycja decyduje czy jesteś np w Hiszpani czy w jelonce i dlaczego ten w Hiszpani ma zapłacone a w jelonce stoję za darmo.
@Gosc, czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Inni użytkownicy mogą mieć trudności w zrozumieniu Twojego wpisu o firmie Dedal. Jakie są według Ciebie plusy i minusy pracy w tej firmie? Jak oceniasz atmosferę i poziom organizacyjny firmy? Czy zgadzasz się z wcześniejszymi opiniami na forum? Przyszli kandydaci na pewno będą wdzięczni za nowe informacje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Dedal?
Zobacz opinie na temat firmy Dedal tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Dedal?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Dedal?
Kandydaci do pracy w Dedal napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.