Opinie o Amway Global Business Services w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Amway Global Business Services. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Amway Global Business Services o rekrutacji.


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Amway Global Business Services w Kraków

baner wywiady
goodbye Am
Były pracownik

Odeszłam z firmy niedawno i chciałabym szczerze podzielić się swoją opinia, by w ten sposób obiektywnie przedstawić obecnie panujące tam warunki. Nadmienię, ze pracowałam w dziale finansowym: Plusy: - standardowy pakiet benefitów - dobrze funkcjonujący i kontaktowy dział HR - możliwość ciekawych szkoleń i dofinansowania kursów językowych - zarobki porównywalne do innych korporacji w Krakowie - elastyczne godziny pracy (co jest również minusem - nadużywanie dyspozycyjności pracownika) - możliwość pracy zdalnej/hybrydowej - zadbane biuro, witaminy, owoce dla pracownika Minusy: - brak jasno określonych zadań w zespole oraz zakresu obowiązków zespołu co powoduje notoryczne „dorzucanie” pracy nieprzewidzianej, której pracownik nigdy wcześniej nie wykonywał i nie był z tematu szkolony (plan szkoleniowy układa sobie pracownik sam prosząc o pomoc kolegów z pracy, którzy niestety, by go wykonać musza zrobić to po godzinach pracy) - Team Leaderzy nie maja pojęcia co wykonuje ich zespół, nie są w stanie wytłumaczyć powodów dla których proces znajduje się w ich zespole często błędnie przypisując obowiązki do nieodpowiedniego działu/zespołu - ekstremalne nadgodziny, prace kończy się gdy zadanie zostanie wykonane niezależnie od ilości nadgodzin - ciężka atmosfera, codzienne narzekanie, notoryczny stres związany z audytem - zupełny brak zrozumienia dla osób, które po 8 godzinach pracy chcą mieć własne życie i skończyć o określonej godzinie (jeśli jest deadline - a jest co dwa dni na niespodziewane taski ad-hoc, kończysz prace gdy dokończyłeś zadanie) zero work-life balance - osoby tworzące zespół finansowy, (księgowi), którego praca przewidziana jest na zmianę poranna pracują również w nocy bądź w weekendy z powodu różnic czasowych (serwis współpracujący ulokowany w innych częściach świata: zupełnie nieprzystosowane godziny pracy do zadań i współpracy z innymi jednostkami) - praca na poziomie 10 godzin jest normą(i generalnie księgowi na to nie narzekają uważając to za normę, dla wielu osób jest to pierwsza praca, w której są od lat i tak zostali nauczeni od samego początku przez Amway) jeśli zechcesz pracować mniej godzin (czyli tyle ile przewiduje norma pracy 8 h) odstajesz od reszty - team management na bardzo niskim poziomie, uważa się, ze każdy z księgowych wie co ma robić i zarządza swoją praca, obowiązkami oraz czasem spędzonym w pracy - brak kontroli ilości nadgodzin przez management - temat urlopów w niektórych zespołach jest nieporuszany (licząc na to, ze każdy zapomni ich wybrać) - możliwość awansowania na wyższe stanowiska jest loterią uzależniona od czasu pracy w firmie; wiele ksiegowych pracuje w firmie od początku swojej kariery (niektórzy 10 lat i wiecej) dlatego staż 3-4 letni nie jest wystarczającym by osiagnac wyższe stanowiska - Team Leaderzy zatrudniani są w większości z zewnątrz, starsi księgowi i SME z firmy bardzo rzadko są brani pod uwagę do takiej roli - ogromna rotacja, zwłaszcza wsrod Team Leaderow, którzy pojawiają się z innych firm i znikają, co oczywiście ogromnie wplywa na stan zespołu i komfort pracy - praca na przestarzałych systemach, notoryczne problemy z synchronizacja danych systemów ksiegowych Jako, ze nie jest to pierwsza korporacja w której pracowalam, jest dla mnie zauważalne ze głównie osoby, dla których jest to pierwsza praca planują kontynuować i czekać latami na swoje wymarzone stanowiska w Amway. Niestety, nie jest to firma dla osob pragnących rozwijać swoją karierę utrzymując work life balance i swoje życie prywatne w zgodzie z praca. Nastawienie managementu wyraznie wskazuje na chęć wzrostu efektywności kosztem pracownika (widoczny i oficjalny brak zatrudniania na niektóre stanowiska, które się zwolniły). Powoduje to ogromna frustracje wśród ludzi i nadmiar pracy, niemożliwej do wykonania w ciągu 8 h. Dodatkowo, brak możliwości rozwoju, awansowania na wyższe stanowiska, które obejmują praktycznie wyłącznie osoby z innych firm zabiera jakąkolwiek motywacje do pracy. Niestety, Amway jest moim największym rozczarowaniem zawodowym. Nie poleciłabym nikomu, biorąc pod uwagę obecnie panująca tam atmosferę. Warto zaznaczyć, ze jest wiele godnych polecenia firm, które docenia pracownika, wystarczy spróbować swoich sił i wyrwać się z tej Amway’owej spirali nadgodzin.

Mojra
Były pracownik
@goodbye Am

Ja również odeszłam pare miesięcy temu! Ten komentarz idealnie opisuje atmosferę ! Nie polecam nikomu

SB
Były pracownik

Pracowałam w Amway ponad dwa lata. Doświadczenia zawodowego mam ponad 10 lat, więc mogę śmiało zrobić porównanie. Jedna z najlepszych firm w jakiej miałam okazję pracować. Miła, przyjacielska atmosfera, pomocni ludzie, nie ma zadzierania nosa. HR pracują na bardzo wysokim poziomie. Nakład obowiązków jest umiarkowany. Bywają dni bardziej stresujące jak zamknięcie miesiąca, ale kwestia odpowiedniego ułożenia sobie pracy i jest ok. Roczny bonus który jest fajnym zastrzykiem dodatkowej gotówki, jak również motywacji. Minusem sa zarobki i komunikacja. TL powinni być mniej szablonowi a bardziej otwarci na drugiego człowieka, aby go poznać nie tylko od pracy ale też prywatnie co moim zdaniem scala zespół.

Anna
@SB

na pewno bedziesz wiedziala skoro tam pracowalas 2 lata, jaka umowe podpisuje sie z amway ? b2b czy zlecenie starczy ?

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Amway Global Business Services?

Wanda
@poważnie?

A sądzisz inaczej? :D Raczej nie ma możliwości aby pisał to bot ;p

Olivier
Były pracownik

Really nice modern office located in the center of the city. The company does a great job at trying to encourage employees to participate in different employer sponsored team building events and really tries hard to implement initiatives that encourage a fun working atmosphere and such. Unfortunately, there are departments, such as Treasury, in which they have TL's who promote a toxic, dictatorial, over controlling and overall drive the whole team morale (usunięte przez administratora) and create a revolving door atmosphere where people can't stand working there for long time just because of the toxic unhealthy environment created by inexperienced TL's who are power hungry, love to micromanage and who have no experience whatsoever in leading a team and in promoting a healthy work environment. Be sure to ask all necessary questions during the interview and make sure your duties and working hours are discussed before hand because it is known that some TL's will not be honest with you and will deliver empty promises during the interview (such as flexible working hours, different processes you will be involved in, etc.) just to use up your language skills or any specific skill you may have for the role but then once you are in the role, you will not be given any opportunities to grow or develop inside the department because these power hungry TL's are afraid you might know too much and might overtake their role, specially since some of them lack the language skill required to support some of the tasks within the department. Lastly, please keep in mind that if you do decide, eventually, to start applying to other departments, you might face hostility and retaliation from the TL who lacks maturity and experience to realize people may want to develop or seek opportunities in other areas. Overall, Amway as a company can be a great place to work but make sure you stay away from some departments, such as Treasury, since everyone in the company knows this is not a department with a very healthy working environment.

1
Amway Global Business Services
Pracownik
@Olivier

We’re sorry that you feel that way about leadership in our company. We have investigated the situation in the team indicated in the comment – by talking with both team members and manager of this particular team. Based on the information gathered, we have concluded that the mentioned concerns are unsubstantiated. Our culture and good relations between all employees are very important to us. That’s why we encourage everyone to reach out to our local HR team if any problematic situation occurs so that we are aware of them and can react timely. If you recognized any unprofessional conduct in the company, we would appreciate if you could share with us more details. Please reach out directly to Amway Krakow HR Team.

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 20 dni.
 Pytanie

Czy urlop w Amway Global Business Services jest płatny 100%?

cc Nowy wpis
Były pracownik

Dałabym pozytywną opinię, natomiast zmieniłam zdanie na neutralną. Amway był moją pierwszą pracą po studiach. Dali mi szansę bo akurat podpasował im mój skillset, ale i tak miło, że postawili na juniora a za to ogromny +++++. Pracowałam w covidzie więc była praca zdalna, dostałam sprzęt, mój zespół był miły (communications coordinator). Praca była wtedy mocno napięta bo wprowadzaliśmy nowy system, ale potem zluzowała. Momentami aż nie było co robić. Ustawianie promocji, obsługa strony, kontakt z przedsiębiorcami, odpisywanie na tickety, ogólnie praca w porządku. Moja TL bardzo miła, zespół fajny, dostałam po chyba pół roku dość dużą podwyżkę. Ponadto Amway miał różne benefity - na święta wysyłali fajne paczki z prezentem, mybenefit, opieka luxmed itd. Niestety, HR średnio dawał radę, kończyła mi się umowa i nie byli w stanie nic powiedzieć, dali mi znać na kilka dni wcześniej że mają dla mnie ofertę ale nie wiedzą nawet za ile. Ja już wtedy znalazłam inną pracę ;) Ponadto później po covidzie Amway się mocno posypał, pozamykali wiele biur. Obecnie musisz pracować z Krakowa, zdalnej pracy już nie ma. Jak były osoby które nie były z Krk to albo miały się przeprowadzić, albo pożegnać z firmą. Niefajnie.

Amway Global Business Services Nowy wpis
Inne
@cc

Cześć, dziękujemy za Twój komentarz. Cieszymy się, że w części aspektów oceniłeś Amway pozytywnie. Przykro nam, że nie otrzymałeś satysfakcjonującej oferty na czas. W przypadku przewidywanego upływu czasu na jaki została zawarta umowa, decyzję o ewentualnym przedłużeniu zawsze podejmujemy wspólnie z bezpośrednim przełożonym. W czasie pandemii pracowaliśmy 100% zdalnie, jednak od połowy ubiegłego roku, pracujemy w trybie hybrydowym. Mając na uwadze najnowsze regulacje dotyczące pracy zdalnej, każdy z naszych pracowników ma taką możliwość do 3 dni w tygodniu. Biorąc pod uwagę naszą kulturę organizacji, kontakt bezpośredni w biurze jest dla nas ważny, gdyż umożliwia lepszą współpracę i utrzymanie relacji. Dlatego zachęcamy kandydatów aplikujących na nasze stanowiska spoza Krakowa, aby przeprowadzili się bliżej okolic Krakowa - dzięki temu współpraca i spotkania w biurze 2 razy w tygodniu są znacznie ułatwione.

Olivier
Były pracownik

Really nice modern office located in the center of the city. The company does a great job at trying to encourage employees to participate in different employer sponsored team building events and really tries hard to implement initiatives that encourage a fun working atmosphere and such. Unfortunately, there are departments, such as Treasury, in which they have TL's who promote a toxic, dictatorial, over controlling and overall drive the whole team morale (usunięte przez administratora) and create a revolving door atmosphere where people can't stand working there for long time just because of the toxic unhealthy environment created by inexperienced TL's who are power hungry, love to micromanage and who have no experience whatsoever in leading a team and in promoting a healthy work environment. Be sure to ask all necessary questions during the interview and make sure your duties and working hours are discussed before hand because it is known that some TL's will not be honest with you and will deliver empty promises during the interview (such as flexible working hours, different processes you will be involved in, etc.) just to use up your language skills or any specific skill you may have for the role but then once you are in the role, you will not be given any opportunities to grow or develop inside the department because these power hungry TL's are afraid you might know too much and might overtake their role, specially since some of them lack the language skill required to support some of the tasks within the department. Lastly, please keep in mind that if you do decide, eventually, to start applying to other departments, you might face hostility and retaliation from the TL who lacks maturity and experience to realize people may want to develop or seek opportunities in other areas. Overall, Amway as a company can be a great place to work but make sure you stay away from some departments, such as Treasury, since everyone in the company knows this is not a department with a very healthy working environment.

1
Amway Global Business Services Nowy wpis
Pracownik
@Olivier

We’re sorry that you feel that way about leadership in our company. We have investigated the situation in the team indicated in the comment – by talking with both team members and manager of this particular team. Based on the information gathered, we have concluded that the mentioned concerns are unsubstantiated. Our culture and good relations between all employees are very important to us. That’s why we encourage everyone to reach out to our local HR team if any problematic situation occurs so that we are aware of them and can react timely. If you recognized any unprofessional conduct in the company, we would appreciate if you could share with us more details. Please reach out directly to Amway Krakow HR Team.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Amway Global Business Services jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Amway Global Business Services? Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego? Jaką umowę proponuje firma na stanowisku Group Reporting & Consolidation Senior Analyst?
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds.zakupów
Kraków
Ds-Technic sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca-magazynier hurtownia z kosmetykami
Kraków
F.u.h. Rena II s.c. Michał Magielski Kamil Magielski
Wyślij CV
logo firmy Automatyk instalacji budynkowych
Kraków
Ipid Engineering Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
CR_In Krakow
Pracownik

I agree with one of the reviews below regarding treasury. The TL is purely toxic, promotes an unhealthy work environment and antagonizes employees by talking bad about them to other colleagues, thus creating a very hostile work environment for everyone in the department. I am quite surprised they still keep such a person in the team, considering the multiple complains they receive all the time about her. Maybe it is time HR will do something about it and get rid of this toxic person.

5
Joanna

Cześć. Sporo tu o firmie zostało już powiedziane, wiem już co nieco. Szukałam ofert pracy, ale niczego nie znalazłam, czy firma nie rekrutuje w ogóle? Praca jest stabilna, nikt się nie zwalnia? Jeśli już to do którego działu byłoby ewentualnie zapotrzebowanie? No i strona jest cała po angielsku, tutaj też sporo komentarzy w tym języku, czy w każdym dziale jest wymog jego znajomości na dość komunikatywnym poziomie, używa się go w codziennej pracy? Czy to może zależy od stanowiska i działu :)

Amway Global Business Services
Pracownik
@Joanna

Cześć Joanna, dzięki za pytanie. Wszystkie aktualne oferty pracy znajdziesz na naszej stronie: https://gbs.amway.com/jobs W tym momencie prowadzimy rekrutacje do działu Marketingu, Obsługi Klienta, Finansów oraz IT. Język angielski jest naszym głównym językiem komunikacji, wobec czego jest on wymagany na każdym stanowisku w stopniu który umożliwia swobodną komunikację.

Robert
@Amway Global Business Services

Dzięki za informacje. Co do języka to firma uwzględnia go w benefitach? Jest jakiś dostęp do platformy językowej żeby pogłębiać znajomość?

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Amway Global Business Services?

Amway Global Business Services
Pracownik
@Pytanie

Cześć, dziękujemy za pytanie. Proces rekrutacyjny oraz sposób weryfikacji umiejętności kandydata różni się w zależności od stanowiska. Na przykład, w przypadku ról technicznych kandydaci wypełniają test weryfikujący znajomość danych narzędzi czy programów; w przypadku ról wymagających znajomości języka obcego przeprowadzamy testy językowe (pisemne i ustne). W przypadku niektórych stanowisk, kandydaci proszeni są również o przygotowanie lub zaprezentowanie case study. Zwykle rekrutacja składa się z kilku etapów - zajrzyj na naszą stronę internetową, gdzie znajdziesz rozpisany proces rekrutacyjny: https://gbs.amway.com/join-us

Customer representitive
Kandydat
 Pytanie

Hello, Any opinions about customer representitive job (call centre)? Is it true that only young students are working there?

Amway Global Business Services
Pracownik
@Customer representitive

Hello, thank you for your question. Our Customer Service Team is very diverse. Taking into consideration that Customer Service Representative is a full-time job, most of the employees working in this team are at least graduates. If you would like to learn more about this job opportunity, feel free to contact us: recruitment.krakow@amway.com

goodbye Am
Były pracownik

Odeszłam z firmy niedawno i chciałabym szczerze podzielić się swoją opinia, by w ten sposób obiektywnie przedstawić obecnie panujące tam warunki. Nadmienię, ze pracowałam w dziale finansowym: Plusy: - standardowy pakiet benefitów - dobrze funkcjonujący i kontaktowy dział HR - możliwość ciekawych szkoleń i dofinansowania kursów językowych - zarobki porównywalne do innych korporacji w Krakowie - elastyczne godziny pracy (co jest również minusem - nadużywanie dyspozycyjności pracownika) - możliwość pracy zdalnej/hybrydowej - zadbane biuro, witaminy, owoce dla pracownika Minusy: - brak jasno określonych zadań w zespole oraz zakresu obowiązków zespołu co powoduje notoryczne „dorzucanie” pracy nieprzewidzianej, której pracownik nigdy wcześniej nie wykonywał i nie był z tematu szkolony (plan szkoleniowy układa sobie pracownik sam prosząc o pomoc kolegów z pracy, którzy niestety, by go wykonać musza zrobić to po godzinach pracy) - Team Leaderzy nie maja pojęcia co wykonuje ich zespół, nie są w stanie wytłumaczyć powodów dla których proces znajduje się w ich zespole często błędnie przypisując obowiązki do nieodpowiedniego działu/zespołu - ekstremalne nadgodziny, prace kończy się gdy zadanie zostanie wykonane niezależnie od ilości nadgodzin - ciężka atmosfera, codzienne narzekanie, notoryczny stres związany z audytem - zupełny brak zrozumienia dla osób, które po 8 godzinach pracy chcą mieć własne życie i skończyć o określonej godzinie (jeśli jest deadline - a jest co dwa dni na niespodziewane taski ad-hoc, kończysz prace gdy dokończyłeś zadanie) zero work-life balance - osoby tworzące zespół finansowy, (księgowi), którego praca przewidziana jest na zmianę poranna pracują również w nocy bądź w weekendy z powodu różnic czasowych (serwis współpracujący ulokowany w innych częściach świata: zupełnie nieprzystosowane godziny pracy do zadań i współpracy z innymi jednostkami) - praca na poziomie 10 godzin jest normą(i generalnie księgowi na to nie narzekają uważając to za normę, dla wielu osób jest to pierwsza praca, w której są od lat i tak zostali nauczeni od samego początku przez Amway) jeśli zechcesz pracować mniej godzin (czyli tyle ile przewiduje norma pracy 8 h) odstajesz od reszty - team management na bardzo niskim poziomie, uważa się, ze każdy z księgowych wie co ma robić i zarządza swoją praca, obowiązkami oraz czasem spędzonym w pracy - brak kontroli ilości nadgodzin przez management - temat urlopów w niektórych zespołach jest nieporuszany (licząc na to, ze każdy zapomni ich wybrać) - możliwość awansowania na wyższe stanowiska jest loterią uzależniona od czasu pracy w firmie; wiele ksiegowych pracuje w firmie od początku swojej kariery (niektórzy 10 lat i wiecej) dlatego staż 3-4 letni nie jest wystarczającym by osiagnac wyższe stanowiska - Team Leaderzy zatrudniani są w większości z zewnątrz, starsi księgowi i SME z firmy bardzo rzadko są brani pod uwagę do takiej roli - ogromna rotacja, zwłaszcza wsrod Team Leaderow, którzy pojawiają się z innych firm i znikają, co oczywiście ogromnie wplywa na stan zespołu i komfort pracy - praca na przestarzałych systemach, notoryczne problemy z synchronizacja danych systemów ksiegowych Jako, ze nie jest to pierwsza korporacja w której pracowalam, jest dla mnie zauważalne ze głównie osoby, dla których jest to pierwsza praca planują kontynuować i czekać latami na swoje wymarzone stanowiska w Amway. Niestety, nie jest to firma dla osob pragnących rozwijać swoją karierę utrzymując work life balance i swoje życie prywatne w zgodzie z praca. Nastawienie managementu wyraznie wskazuje na chęć wzrostu efektywności kosztem pracownika (widoczny i oficjalny brak zatrudniania na niektóre stanowiska, które się zwolniły). Powoduje to ogromna frustracje wśród ludzi i nadmiar pracy, niemożliwej do wykonania w ciągu 8 h. Dodatkowo, brak możliwości rozwoju, awansowania na wyższe stanowiska, które obejmują praktycznie wyłącznie osoby z innych firm zabiera jakąkolwiek motywacje do pracy. Niestety, Amway jest moim największym rozczarowaniem zawodowym. Nie poleciłabym nikomu, biorąc pod uwagę obecnie panująca tam atmosferę. Warto zaznaczyć, ze jest wiele godnych polecenia firm, które docenia pracownika, wystarczy spróbować swoich sił i wyrwać się z tej Amway’owej spirali nadgodzin.

Amway Global Business Services
Pracownik
@goodbye Am

Cześć, dziękujemy za Twój komentarz. Cieszymy się, że w części aspektów oceniłaś Amway pozytywnie. Dziękujemy, że podzieliłaś się również swoją opinią na temat obszarów, nad którymi powinniśmy popracować. Kultura pracy, work-life balance oraz odpowiedni leadership są dla nas bardzo ważne. Dlatego też, biorąc pod uwagę ten komentarz, przeprowadzimy analizę sytuacji w opisanym przez Ciebie dziale i dołożymy wszelkich starań, aby poprawić ewentualne niedociągnięcia związane np. z pracą w godzinach nadliczbowych. Proces i procedury dot. zmian stanowisk są zależne od działu, jednak staramy się, aby były one transparentne dla wszystkich pracowników. W dziale Finansów, na stanowiskach księgowych progresja w ścieżce kariery odbywa się na zasadzie awansu. To znaczy, że zmiana stanowiska z Młodszego Księgowego na Księgowego lub z Księgowego na Starszego Księgowego ma miejsce, kiedy pracownik osiągnie wymagany poziom kompetencji, doświadczenia i gotowości do objęcia roli. W przypadku stanowisk bardziej specjalistycznych, projektowych i liderskich (np. Team Leader, Subject Matter Expert) jest prowadzona rekrutacja wewnętrzna oraz zewnętrzna. Każdy pracownik, który spełnia wymagania wstępne (praca na obecnym stanowisku min. 6 miesięcy, pozytywna ocena performance w ostatnim cyklu), może zaaplikować i wziąć udział w rekrutacji wewnętrznej – wówczas spotkania rekrutacyjne przeprowadzane są z każdym pracownikiem, który zaaplikował. Na 11 otwartych stanowisk na rolę Team Leader w dziale Finansów w przeciągu ostatniego roku, 9 zostało obsadzonych przez pracowników Amway. Dodatkowo w tym roku wystartowaliśmy z nowym programem rozwojowym w Dziale Finansów, którego celem jest rozwój kompetencji i przygotowanie pracowników, którzy mają aspiracje oraz potencjał, do objęcia roli liderskiej w przyszłości.

Mojra
Były pracownik
@goodbye Am

Ja również odeszłam pare miesięcy temu! Ten komentarz idealnie opisuje atmosferę ! Nie polecam nikomu

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Amway Global Business Services?

Asia
Pracownik
@Pytanie

Beznadziejne. Uwielbiają jak ktoś na Ciebie donosi

Dorota
@Asia

skąd taka opinia? a jeśli ktoś donosi coś niezgodnego z prawdą? bo pewnie i tacy sie znajdą...

Asia
Pracownik
@Dorota

Kopanie dołów i tyle. Nie polecam bo pracowałam

Amway Global Business Services
Pracownik
@Pytanie

Cześć, dzięki za pytanie. Nasza kultura organizacji nastawiona jest na transparentną i otwartą komunikację, a także na partnerską współpracę. Zapraszamy na naszą stronę internetową: gbs.amway.com - możesz tam zobaczyć jakimi wartościami kieruje się Amway oraz poczytać o naszych działaniach z tym związanych.

poważnie?
Były pracownik
 Pytanie
@Amway Global Business Services

zaśmiałam się w głos. czy powyższe pisał człowiek czy bot?

Wanda
@poważnie?

A sądzisz inaczej? :D Raczej nie ma możliwości aby pisał to bot ;p

SB
Były pracownik

Pracowałam w Amway ponad dwa lata. Doświadczenia zawodowego mam ponad 10 lat, więc mogę śmiało zrobić porównanie. Jedna z najlepszych firm w jakiej miałam okazję pracować. Miła, przyjacielska atmosfera, pomocni ludzie, nie ma zadzierania nosa. HR pracują na bardzo wysokim poziomie. Nakład obowiązków jest umiarkowany. Bywają dni bardziej stresujące jak zamknięcie miesiąca, ale kwestia odpowiedniego ułożenia sobie pracy i jest ok. Roczny bonus który jest fajnym zastrzykiem dodatkowej gotówki, jak również motywacji. Minusem sa zarobki i komunikacja. TL powinni być mniej szablonowi a bardziej otwarci na drugiego człowieka, aby go poznać nie tylko od pracy ale też prywatnie co moim zdaniem scala zespół.

Anna
@SB

na pewno bedziesz wiedziala skoro tam pracowalas 2 lata, jaka umowe podpisuje sie z amway ? b2b czy zlecenie starczy ?

Azarova
Były pracownik

I worked at Amway for 2 years, but unfortunately this company turned out to be not for me... Positives: + yearly bonus + good office location + supplements in the office + external trainings (excel, accounting) Negatives: - Family atmosphere, which turned into unhealthy, and thus - the business level of work // conversations ceased to be maintained. (If you are an individualist it is harder) - The current situation in the company is unfavorable for employees, because people are leaving on a large scale - so ... you either stay and do the work of several people or you evacuate from there. - Completely uncontrolled overtime, managers couldn't cope with it as people got used to doing extra paid hours, generally there is pressure from the team to stay behind and finish something. There is no life work balance. - Additional insurance which the employee is not informed about (the cost of course is covered by the employee himself, but only when he finds information that you can have such insurance at all) - The last 2 events that showed that the company is on the side of those who documented vaccination ... It is too personal a matter to even raise the issue publicly. Rules are rules, but morality is morality ... taking care of safety is not the same as pointing out someone with different views, a complete lack of professionalism in this subject. I also had a manager who questioned everyone publicly about vaccines and encouraged them to vaccinate. - Two years ago, HR was very competent, but unfortunately lately it's hard to get any information from them, I think it's because people are running away and HR has a lot of work to do.

Gość

Pracuje tam od kilku miesięcy i przyznam ze ciężko mi się zaaklimatyzować. Nie ma teamu, każdy sobie robota się robi. W poprzedniej pracy byliśmy kumplami tu jakos nie pasuje. Atmosfera słaba, finanse ok, menago ok, eventy ok, ocena 1-5 daje 3+ głównie na brak teamu. Pewnie to ja nie umiem się zgrać ;) Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nic, zwolnić nadufane i zatrudnić więcej facetów.

Amway Global Business Services
@Gość

Cześć, dziękujemy za opinie, cieszymy się, że mimo wszystko jesteś zadowolony z kilku aspektów pracy w Amway. Mamy nadzieję, że uda się również rozwiązać problem atmosfery w Twoim teamie. Zapraszamy do naszego działu HR. Spróbujemy razem wypracować jakieś rozwiązanie.

...
Pracownik
@Gość

Oj tak. Jest tam taki jeden dzial, skupisko narcyzow. Pracowalam w nim i tez nie moglam sie zaaklimatyzowac. Normalnie wybrancy losu. Towarzystwo wzajemnej adoracji. Niemniej z doswiadczenia moge powiedziec, ze w tej firmie ryba psuje sie od glowy.

Amway Global Business Services
Pracownik
@...

Cześć, dziękujemy za ten komentarz. Kultura firmy i dobre relacje pomiędzy pracownikami są dla nas bardzo ważne. Dlatego zależy nam na informacji zwrotnej, dzięki której możemy łatwiej identyfikować tego typu sytuacje. Jeśli masz wątpliwości dotyczące atmosfery w zespole lub praktyk zarządzania, zapraszamy do podzielenia się Twoim doświadczeniem z przełożonymi lub lokalnym działem HR. Możesz też przekazać nam Twoją opinię w kolejnym Employee Pulse Survey.

kryska
Pracownik
 Pytanie
@Gość

kubus to TY???

Kasia 124
Kandydat
 Pytanie
@Gość

Jak z finansami skoro mówisz że ok ?

Monika
@Kasia 124

I co, dowiedziałaś się może z innego źródła?

Piotr
@Kasia 124

Też chętnie poznam zarobki, nie wiem czemu to jest taki temat tabu, podzielcie się...

Pytanie
 Pytanie

Czy w Amway Global Business Services możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

HaHoXa
Były pracownik
 Pytanie

I give the company a solid 4/10. A few things to consider before you, hopefully, do NOT join this firm: Positives: + Quick recruitment process - call with HR and one interview with your future leader + There`s a yearly bonus + Everything else is related to the office: Good central location You can meet some nice people We (finally) have non dairy milk in the office Vitamins available at the office Negatives: - No competency tests before joining the company which means that even a monkey with half a brain cell can get in, without knowing basic Excel functions or other industry tools. - No training budget for industry relevant trainings/certifications - i.e. Cisco/ACCA etc. - A good % of TLs are incompetent and should not be in their positions - they do not understand the most basic processes and cannot properly represent their teams, so you end up with juniors in stakeholder meetings, explaining what they do and working with projects that should be handled by seniors or SMEs - Unprofessional conduct: - i.e. leader regularly hitting on girls even during work hours, all while his partner is within the company - At best, average salaries with YoY salary increases in the few percentile ranges (4-5%) - Very poor communication between departments with new projects getting implemented without consulting the people involved/affected & lack of information flow from management to TLs to employees - People regularly get promoted based on their time in the company, not based on their skills - Due to a lack of competency screening and poor onboarding, you end up with people who don`t fully understand the process they`ve been doing for the past 2 years - No clear list of tasks/activities without clear grades/scopes All in all, it`s just one big chaos, basically held together with paperclips. Not worth your time and energy, there are better companies in Cracow.

Employee
Pracownik
@HaHoXa

Niestety to wszystko jest prawdą..

Amway Global Business Services
Pracownik
@HaHoXa

We’re sorry that you have such experience with our company. Our culture and good relations between all employees are very important to us. That’s why we encourage everyone to reach out to our local HR team if any problematic situation occurs so that we are aware of them and can react timely. Thank you for raising the topic. We will do our best to investigate and work on any areas for improvement. We would appreciate if you could share with us more information regarding the unprofessional conduct of the leader. Please reach out directly to Ireneusz Bilski, HR Manager at: ireneusz.bilski@amway.com. In our center, there are many different positions (entry-level, expert, leadership) and they require different sets and levels of competencies. We believe in the potential of employees, therefore during the recruitment processes, we focus on communication and culture fit, with additional assessments if needed. Training offer includes both soft-skill and job-related specific initiatives, which include as well certified trainings. Learning plans are created annually, taking into consideration both employee development direction and company business needs. Based on these two factors, employees may participate in different learning opportunities, including participation in different projects, job shadowing, mentoring, and specific trainings.

Foreign Toucan
Były pracownik

I spent around 2 years working from Amway and I had several difficulties since the beginning of my EmploymenTt going over several teams: - Lack of a path of training to perform daily tasks, so you were just thrown at the job; - Lack of support from TL; - A lot of Pressure from TL's that didn't know the processes that we were doing; - LOTS of harassment coming from TL's - Training were being kept from us, so TL's were not letting us develop and pursue carreer paths inside/outside company; - An HR department that doesn't act in favour of the employee; - High index of Rotation of employees (Go figure...) - Special Shifts were not readjusted in 3 years; - No interesting benefits or too low reimbursements for outside courses and needs; - No support with equipment during pandemics; - High interference from TL's in the employees decision, keeping people from moving laterally or vertically; - No interest at all for the employees wellbeing and no motivation; - Every time we did some automation to save some time and focus on real tasks we got more workload; - No possibility of renegotiating salaries with the company, just small adjustments once per year; - No scope defined, so TL's just throw more tasks at the team's back and you are obliged to deliver; - There is a big lack of maturity and a big selfish behaviour on some TL's; - Foreign employees feel threatened by depending on permits to work and cannot express themselves properly, so they are kept from speaking about important and substantial matters; - Your opinion is not important; And on and on and on... The only good things that I can tell is that the teams that I worked for were pretty good and solid, they were working even without a TL (Who left sometime after the first harassment case I had there) and they kept the department running with the highest quality possible. I learned a lot from my colleagues and had full support from them, it's just sad that a company that big doesn't offer the support they deserve. They should review their way of working and the way they treat people there. Seems to be a misunderstanding on the company and they somehow don't realize that ithout their workers, they are not able to deliver anything.

Była pracownica
Były pracownik

Pracowałam w Amway 1,5 roku w dziale Marketingu. Zostałam zatrudniona do konkretnego projektu który się skończył. Zaproponowano mi przedłużenie na inne stanowisko, ale dostałam propozycję w innej firmie odpowiadającą bardziej prywatnym zainteresowaniom. Gdyby nie to, to zostałabym w Amway na dłużej. W moim zespole byli sami długoletni pracownicy i to o czymś świadczy. Pokrótce: - Proces rekrut. trwał ok miesiąc i miał 2 rozmowy: z hr i później z teamleaderem - Prace dostałam zaraz po studiach na stanowisko juniora więc da się ;) tu zadziałały wg mnie umiejętności potrzebne do pracy + staż na studiach który podpasował tematycznie - Team przyjazny, pomocny, wszystko ok - Pensja na start w porządku, po roku pracy dostałam dużą podwyżkę o którą wnioskował teamleader - Praca na tym stanowisku była "falująca" tzn były okresy gorące gdzie zdarzały się nadgodziny, a były nawet całe tygodnie gdzie praktycznie nic się nie robiło :P - Benefity: Luxmed, MyBenefit gdzie można było kupić z tego Multisporta albo kupony np na Allegro (ile pieniędzy zależne od pensji), dopłata do kursów językowych chyba do 800 zł ale na terenie tylko Krakowa - Pracowałam na HO ale byłam w biurze kilka razy - biuro w samym centrum, ładnie zrobione trzeba przyznać - ale nie ma co sie dziwić, bo nowe, oddane przed pandemią więc puste. Kuchnie, toalety, open space, jakieś tam sale spotkań, wypoczynkowe, konferencyjna itd - fajne miejsce do pracy. - Dużo eventów, w niektórych pozycjach możliwości wyjazdów służbowych, spotkań itd. Z minusów: - Bałagan jak w każdej korporacji. Jakieś tam braki w komunikacji, opóźnienia, ktoś coś zapomniał wysłać itd. Również z HR ciężki kontakt bywał (np kilka miesięcy nie było wiadomo czy mi przedłużą oferte, na zasadzie "no my to nie wiemy". Praktycznie propozycja padła na miesiąc przed końcem umowy. Dodatkowo żadnych konkretów bo "ciężko powiedzieć, nie ma decyzji" itd. Więc tu trzeba być cierpliwym) - Raczej ma być wprowadzany model hybrydowy pracy, dla niektórych to plus dla innych minus Ogólnie bardzo polecam to miejsce pracy.

anonim
Kandydat
 Pytanie

Ciekawa jestem na jakie zarobki można liczyć w Amway TL lub manager niższego stopnia ? na instagramie znalazłam (usunięte przez administratora) że płaci aż 3 tysiące (netto) nowego ładu. Co przy umowie o pracę daje ok 40-50tys brutto. Strasznie mnie to zdziwiło że tyle faktycznie płacą? (usunięte przez administratora) Nie sądziłam że na takim stanowisku można aż tyle zarobić? mam doświadczenie jako TL więc mogłabym aplikować na managera niższego stopnia. Proszę o informację czy takie zarobki są osiągalne?

1
Amway Global Business Services
Pracownik
@anonim

Cześć. Zarobki w Amway zależą od kilku czynników – m.in. rodzaju i kompleksowości stanowiska, ale także od kompetencji, doświadczenia i wiedzy. Dlatego na etapie rekrutacji nie dzielimy się informacją dot. konkretnych wynagrodzeń na aktualnie otwarte stanowiska. Również nie podajemy do publicznej wiadomości poziomu wynagrodzeń naszych pracowników. Staramy się, aby wynagrodzenia były adekwatne do kompleksowości stanowisk, kosztów życia a przy tym konkurencyjne względem innych firm na rynku lokalnym i polskim. Wejdź na naszą stronę: gbs.amway.com i zaaplikuj na interesujące Cię stanowisko, a zespół rekrutacji skontaktuje się z Tobą bezpośrednio.

Też manager
Kandydat
@Amway Global Business Services

Dziękuję bardzo za odpowiedź. W sumie racja, przecież HR nie może podawać zarobków do publicznej wiadomości. Jest to jak najbardziej profesjonalne z waszej strony. Dziwię się tylko ze management w Amway tak łatwo dzieli się swoimi zarobkami i to na mediach społecznościowych gdzie każdy ma do tego dostęp. W mojej obecnej korpo to nawet pracownicy najniższego szczebla wiedzą że nie rozmawiamy o zarobkach między sobą a co dopiero na zewnątrz. Ale wiem, że firma niekoniecznie ma na to wpływ. To już świadczy o nieprofesjonalnym działaniu tego konkretnego człowieka a nie waszej firmy.

Nick
Kandydat
 Pytanie

Na jakie wynagrodzenia moge liczyc na poczatku na pozycji AR Accountant with Russian?

Amway Global Business Services
Pracownik
@Nick

Cześć, dzięki za pytanie. Zarobki w Amway zależą od kilku czynników – m.in. rodzaju i kompleksowości stanowiska, ale także od kompetencji, doświadczenia i wiedzy. Dlatego na etapie rekrutacji nie dzielimy się informacją dot. konkretnych wynagrodzeń na aktualnie otwarte stanowiska. Staramy się, aby wynagrodzenia były adekwatne do kompleksowości stanowisk, kosztów życia a przy tym konkurencyjne względem innych firm na rynku lokalnym i polskim. Wejdź na naszą stronę: gbs.amway.com i zaaplikuj na interesujące Cię stanowisko, a zespół rekrutacji skontaktuje się z Tobą bezpośrednio.

Asia
Były pracownik

(usunięte przez administratora) Ciagle kablowanie, beznadziejna atmosfera, słabe szkolenia, brak empatii. Jeśli możesz to szukaj gdzie indziej chyba ze chcesz być obgadywany na spotkaniach (usunięte przez administratora) zarobki jak na korpo w Krakowie średnie. Nie polecam

Paulina
@Asia

Średnie, a mogłabyś je jakoś porównać do konkretnej kwoty? Ja dopiero myślę o przeprowadzce do Krk i nie wiem, jakie są korpo warunki.

Amway Global Business Services
Pracownik
@Asia

Cześć. Przykro nam, że masz takie doświadczenia. Zespół HR w Amway jest dostępny dla pracowników w przypadku jakichkolwiek problematycznych sytuacji, które mogą się pojawić – ze strony zarówno pracowników jak i liderów. Zależy nam na tym, aby atmosfera w zespołach była pozytywna. Dziękujemy za zwrócenie uwagi na ten aspekt. Przyjrzymy się sprawie i dołożymy starań, aby poprawić ewentualne niedociągnięcia.

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Amway Global Business Services - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Amway Global Business Services?

    Zobacz opinie na temat firmy Amway Global Business Services tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Amway Global Business Services?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Amway Global Business Services
2.9/5 Na podstawie 28 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Krakowska 280
    32-080 Kraków
  • NIP: 6751423744 KRS: 0000341405
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w marcu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 476 708
  2. GoWork.pl 3 989 574
  3. linkedin.com 3 495 960
  4. olx.pl - praca 3 386 448
Amway Global Business Services
Przejdź do nowych opinii