Praca dobra dla osób, bez życia prywatnego. Pn - pt siedzisz w delegacji na drugim końcu polski. Jak się projekt sypie, to można usłyszeć tekst typu "co ci się będzie nudziło w hotelu". Jak jedziesz na budowę do miejscowości A, to często musisz nadłożyć 300-500 km do miejscowości B i jeszcze tego samego dnia być w A. Nie znasz tematu/systemu - oj tam nauczysz siedząc po nocach na obiektach. Urlop - jasne nie ma problemu, ale możemy zadzwonić i trzymać cię na spotkaniu przez 4h, bo konieczna jest nam twoja opinia, którą i tak olejemy. Wiemy, że nie masz wpisanej pracy typowo fizycznej w zakres obowiązków, ale jest wpis o wykonywaniu wszystkich poleceń przełożonych, a nie ma kto podłączyć czy opisać tego kabelka w deszczu i ujemnej temperaturze. Mógłbym tak dalej ale szkoda strzępić r... Nie polecam nikomu
Wdrożeniowców rzucają po całej Polsce nie informując ich nawet o tym co mają wykonać u klienta. Pracownik dowiaduje się od klienta co jest do zrobienia. Najlepsze na koniec, pomimo dobrze przez pracownika pracy za terminy zawalone przez zarządzających projektem/firmą karę dostaje pracownik szeregowy, który nic złego nie zrobił.
To skąd Ci ludzie mają wiedzieć co mają robić? Przecież muszą wiedzieć wcześniej na co się nastawić. Jakie są te kary za te terminy? Zabierają kasę czy co konkretnie? W umowie jest zapisana taka kwestia o tych karach?
Byłem etatowym pracownikiem tej organizacji przez prawie 9 lat, pracując w dziale handlowym pod kilkoma bezpośrednimi przełożonymi. Zwalniałem się dwukrotnie (za drugim razem skutecznie), ponieważ miałem już dość narastającego przez te lata chaosu organizacyjnego oraz braku polityki kadrowej. Handlowcy pozyskiwali kontrakty do realizacji, a wówczas okazywało się, że wszyscy Kierownicy Projektów mieli już swoich realizacji po kokardę, a dostępność techników, będących pracownikami firmy, była zerowa. Niejeden raz musiałem szukać podwykonawców, którzy zechcieliby zrealizować zakontraktowane zadanie, a następnie po mojej stronie była koordynacja całej realizacji (planowanie produkcji, dostawy materiałów, płatności dla podwykonawców, odbiory techniczne częściowe i końcowe). Doszło do tego, że jako handlowiec martwiłem się, że jeśli wygram postępowanie / pozyskam kontakt, to będę musiał go zrealizować bez żadnego wsparcia. Przełom lat 2022/2023 był na tyle dramatyczny, że problem został wreszcie zauważony i zorganizowano rekrutację kilku osób na stanowisko Kierownika Projektu, obiecując nowym ludziom niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód). Problemem było jednak to, że nikt nie zadbał o zabezpieczenie odpowiednich narzędzi. Ludzie w tej firmie są jak ludzie w innych firmach – niektórych lubimy bardziej, innych mniej, ale z każdym trzeba współpracować. Problemem w grupie Maxto było jednak to, że sympatia lub antypatia przełożonych wpływała na realne blokowanie możliwości rozwoju niektórych pracowników w ramach organizacji lub też miała znaczenie przy udostępnianiu niezbędnych narzędzi służbowych. Od razu zaznaczę, że oba przypadki nie dotyczyły mnie bezpośrednio. Potencjalnym handlowcom, którzy zastanawiają się nad pracą w tej firmie, gorąco polecam sformalizowanie na papierze warunków naliczania i wypłacania premii od sprzedaży. Zwróćcie szczególną uwagę na terminy rozliczenia i wypłaty. Firma Maxto działa w obszarze nowoczesnych technologii teleinformatycznych i pracując tam można zobaczyć i doświadczyć jak to wszystko działa (lub powinno działać) od kuchni.
Jak złożyłeś pierwszy raz wypowiedzenie to firma próbowała Cię zatrzymać, chociażby podwyżką? Czemu ostrzegasz o terminach wypłat, firma nie trzyma się ustalonych dat? Po jakim czasie można dostać tu umowę na stałe? Jak było w Twoim przypadku, bo domyślam się, że pracując 9 lat byłeś stałym pracownikiem?
Tak, za pierwszym razem renegocjowaliśmy warunki, co wpłynęło na zmianę mojej decyzji. Z wypłatami dla stałych pracowników Firmy nie ma problemu - przez te niemal 9 lat chyba tylko raz było niewielkie opóźnienie, ale wynikało raczej z godzin księgowania w banku. Problemem bywa wypłata dodatkowych premii rocznych dla handlowców oraz płatności dla podwykonawców. Pierwszą umowę miałem na 3 m-ce, kolejną na 4 lata, a następnie na czas nieokreślony, ale to było dawno temu.
A Twoje problemy z organizacją oraz obsługą projektów, które pozyskałeś mogłeś komuś decyzyjnemu przekazać do informacji i rozważenia, czy coś nie jest na rzeczy, nie jest do poprawy i to raczej szybciej, niż później? Dookreśl również kiedy firma wypłaca te dodatkowe, roczne premie i jakich kwot się spodziewać?
@Kondzio Na bieżąco raportowałem przełożonym o problemach i zagrożeniach, ale zawsze panowało podejście, że jakoś to będzie. Koniec końców to na handlowca często spadał obowiązek doprowadzenia realizacji projektu do końca. Z premiami rocznymi dla handlowców bywało różnie - mam wrażenie, że w zależności od determinacji przełożonego - można było liczyć na szybką wypłatę w 1-2 miesiące od podsumowania roku albo czekałeś kilka miesięcy bez jakiejkolwiek konkretnej informacji zwrotnej. W roku, w którym się rozstaliśmy nie otrzymałem premii za poprzedni rok. Dlatego zalecam, aby zadbać i uregulować te warunki na piśmie. Poziom premii jest taki, jak wynegocjujesz, ale - przynajmniej za moich czasów - nie były to wysokie procenty. Dodam jednak, że podstawa mojego wynagrodzenia pozwalała na godne życie.
A próbowałeś ubiegać się o tą premie? Może firma jakoś się do tego ustosunkowała? Tej premii nie miałeś wpisanej na umowie, to były ustalenia słowne? Możesz zdradzić chociaż kwotę podstawy, bo brzmi bardzo atrakcyjnie? :)
Kwestie związane z roczną premią sprzedażową były uzgodnione "na gębę" i powiedzmy, że nie wierzę już w dżentelmeńskie umowy. U tego pracownicy polecam zadbać, aby wszystkie ustalenia były sformalizowane na piśmie. Podstawa w okolicy średniej krajowej netto jest osiągalna.
oj tomciu byłeś najgorszym handlowcem i tyle w temacie, nigdy z nikim nic nie konsultowałeś, a potem robiłeś wielkie oczy
Byłem etatowym pracownikiem tej organizacji przez prawie 9 lat, pracując w dziale handlowym pod kilkoma bezpośrednimi przełożonymi. Zwalniałem się dwukrotnie (za drugim razem skutecznie), ponieważ miałem już dość narastającego przez te lata chaosu organizacyjnego oraz braku polityki kadrowej. Handlowcy pozyskiwali kontrakty do realizacji, a wówczas okazywało się, że wszyscy Kierownicy Projektów mieli już swoich realizacji po kokardę, a dostępność techników, będących pracownikami firmy, była zerowa. Niejeden raz musiałem szukać podwykonawców, którzy zechcieliby zrealizować zakontraktowane zadanie, a następnie po mojej stronie była koordynacja całej realizacji (planowanie produkcji, dostawy materiałów, płatności dla podwykonawców, odbiory techniczne częściowe i końcowe). Doszło do tego, że jako handlowiec martwiłem się, że jeśli wygram postępowanie / pozyskam kontakt, to będę musiał go zrealizować bez żadnego wsparcia. Przełom lat 2022/2023 był na tyle dramatyczny, że problem został wreszcie zauważony i zorganizowano rekrutację kilku osób na stanowisko Kierownika Projektu, obiecując nowym ludziom niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód). Problemem było jednak to, że nikt nie zadbał o zabezpieczenie odpowiednich narzędzi. Ludzie w tej firmie są jak ludzie w innych firmach – niektórych lubimy bardziej, innych mniej, ale z każdym trzeba współpracować. Problemem w grupie Maxto było jednak to, że sympatia lub antypatia przełożonych wpływała na realne blokowanie możliwości rozwoju niektórych pracowników w ramach organizacji lub też miała znaczenie przy udostępnianiu niezbędnych narzędzi służbowych. Od razu zaznaczę, że oba przypadki nie dotyczyły mnie bezpośrednio. Potencjalnym handlowcom, którzy zastanawiają się nad pracą w tej firmie, gorąco polecam sformalizowanie na papierze warunków naliczania i wypłacania premii od sprzedaży. Zwróćcie szczególną uwagę na terminy rozliczenia i wypłaty. Firma Maxto działa w obszarze nowoczesnych technologii teleinformatycznych i pracując tam można zobaczyć i doświadczyć jak to wszystko działa (lub powinno działać) od kuchni.
Jak złożyłeś pierwszy raz wypowiedzenie to firma próbowała Cię zatrzymać, chociażby podwyżką? Czemu ostrzegasz o terminach wypłat, firma nie trzyma się ustalonych dat? Po jakim czasie można dostać tu umowę na stałe? Jak było w Twoim przypadku, bo domyślam się, że pracując 9 lat byłeś stałym pracownikiem?
Tak, za pierwszym razem renegocjowaliśmy warunki, co wpłynęło na zmianę mojej decyzji. Z wypłatami dla stałych pracowników Firmy nie ma problemu - przez te niemal 9 lat chyba tylko raz było niewielkie opóźnienie, ale wynikało raczej z godzin księgowania w banku. Problemem bywa wypłata dodatkowych premii rocznych dla handlowców oraz płatności dla podwykonawców. Pierwszą umowę miałem na 3 m-ce, kolejną na 4 lata, a następnie na czas nieokreślony, ale to było dawno temu.
A Twoje problemy z organizacją oraz obsługą projektów, które pozyskałeś mogłeś komuś decyzyjnemu przekazać do informacji i rozważenia, czy coś nie jest na rzeczy, nie jest do poprawy i to raczej szybciej, niż później? Dookreśl również kiedy firma wypłaca te dodatkowe, roczne premie i jakich kwot się spodziewać?
@Kondzio Na bieżąco raportowałem przełożonym o problemach i zagrożeniach, ale zawsze panowało podejście, że jakoś to będzie. Koniec końców to na handlowca często spadał obowiązek doprowadzenia realizacji projektu do końca. Z premiami rocznymi dla handlowców bywało różnie - mam wrażenie, że w zależności od determinacji przełożonego - można było liczyć na szybką wypłatę w 1-2 miesiące od podsumowania roku albo czekałeś kilka miesięcy bez jakiejkolwiek konkretnej informacji zwrotnej. W roku, w którym się rozstaliśmy nie otrzymałem premii za poprzedni rok. Dlatego zalecam, aby zadbać i uregulować te warunki na piśmie. Poziom premii jest taki, jak wynegocjujesz, ale - przynajmniej za moich czasów - nie były to wysokie procenty. Dodam jednak, że podstawa mojego wynagrodzenia pozwalała na godne życie.
A próbowałeś ubiegać się o tą premie? Może firma jakoś się do tego ustosunkowała? Tej premii nie miałeś wpisanej na umowie, to były ustalenia słowne? Możesz zdradzić chociaż kwotę podstawy, bo brzmi bardzo atrakcyjnie? :)
Kwestie związane z roczną premią sprzedażową były uzgodnione "na gębę" i powiedzmy, że nie wierzę już w dżentelmeńskie umowy. U tego pracownicy polecam zadbać, aby wszystkie ustalenia były sformalizowane na piśmie. Podstawa w okolicy średniej krajowej netto jest osiągalna.
oj tomciu byłeś najgorszym handlowcem i tyle w temacie, nigdy z nikim nic nie konsultowałeś, a potem robiłeś wielkie oczy
Nie polecam gdy ktoś nie lubi jak jest duszno i gorąco - w nowoczesnym budynku jest tylko jeden obieg klimatyzacji/grzania, więc jeżeli ktoś włączy grzanie, to w całym budynku musi być grzanie. Dodatkowy feature - nie otwierają się okna
Zmieniają teraz stronkę internetową i nie da się podejrzeć zakładki kariera. Znalazłam jednak ich archiwalną ofertę dla specjalisty ds. ofertowania i zamówień publicznych, która mnie zainteresowała. Rekrutacje niedługo ruszą znowu, wiadomo coś? Wiem tylko tyle, ze wówczas proponowali umowę o pracę, a jakie benefity i dodatki są do tego oferowane teraz?
W firmie pracują w większości niemerytoryczne osoby, poza 3 wyjątkami nie ma nikogo z wiedzą techniczną. Dział programowania pod wodzą Roberta to jedna wielka tragedia, kilkunastu juniorów i jeden senior, efekt: aplikacje wadliwe, nietestowane, wdrażane u klientów a potem krzyk że nic nie działa. Przez kilka lat współpracy nie widziałem w tej firmie jednego nawet projektu zakończonego w terminie. Atmosfera pracy pogrobowa.
Cod o pracy juniorów, to wiecie kogo biura na takie stanowiska? Chodzi mi, czy trzeba mieć doświadczenie, aby zostać tu juniorem, czy jak ktoś jest świeżakiem, to też może zostać zatrudniony. Albo może jest tak, że jak ktoś nie ma doświadczenia, to zaczyna tu jako stażysta, jak wiecie, to dajcie znać.
Na stronie GoWork.pl zamieszczono 2 czerwca kilka aktualnych ofert pracy do firmy Maxto. Poszukiwana jest osoba do pracy jako zamówienia publiczne. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
Praca dobra dla osób, bez życia prywatnego. Pn - pt siedzisz w delegacji na drugim końcu polski. Jak się projekt sypie, to można usłyszeć tekst typu "co ci się będzie nudziło w hotelu". Jak jedziesz na budowę do miejscowości A, to często musisz nadłożyć 300-500 km do miejscowości B i jeszcze tego samego dnia być w A. Nie znasz tematu/systemu - oj tam nauczysz siedząc po nocach na obiektach. Urlop - jasne nie ma problemu, ale możemy zadzwonić i trzymać cię na spotkaniu przez 4h, bo konieczna jest nam twoja opinia, którą i tak olejemy. Wiemy, że nie masz wpisanej pracy typowo fizycznej w zakres obowiązków, ale jest wpis o wykonywaniu wszystkich poleceń przełożonych, a nie ma kto podłączyć czy opisać tego kabelka w deszczu i ujemnej temperaturze. Mógłbym tak dalej ale szkoda strzępić r... Nie polecam nikomu
Wdrożeniowców rzucają po całej Polsce nie informując ich nawet o tym co mają wykonać u klienta. Pracownik dowiaduje się od klienta co jest do zrobienia. Najlepsze na koniec, pomimo dobrze przez pracownika pracy za terminy zawalone przez zarządzających projektem/firmą karę dostaje pracownik szeregowy, który nic złego nie zrobił.
To skąd Ci ludzie mają wiedzieć co mają robić? Przecież muszą wiedzieć wcześniej na co się nastawić. Jakie są te kary za te terminy? Zabierają kasę czy co konkretnie? W umowie jest zapisana taka kwestia o tych karach?
Nie patrzą na to, jaki konkretnie ma asystentka do działu finansowo-księgowego kierunek studiów? Tak bardzo ogólnikowo napisane w ogłoszeniu o pracę zamieszczonym przez nich, że szukają z wykształceniem wyższym. Może ktoś tu coś wie więcej?
Szczerze nie mam pojęcia skąd te opinie, pracuję w Maxto od wielu lat i szczerze chwalę sobie cały zespół. Komunikacja oraz atmosfera jest świetna. Nie spotykam się też z jakimiś krytycznymi opiniami wewnątrz firmy.
Dzień dobry, czy w firmie Maxto są jakieś przyjęcia do działu administracji? Jaka panuje tam atmosfera? Czy pracownicy są ok?
(usunięte przez administratora)
A ile płacą i na jakie stanowisko aplikowałaś, że się tak nachalnie dopytywał?
Jeśli komuś źle jest w firmie to nikt na siłę nie trzyma!!
dlatego jest taki przemiał, przychodzą widzą shot i na szczęście odchodza, zostaj tylko handlowcy głównie dlatego że robią pod siebie
Jak długo trwa proces awansu w Maxto Sp.j. Marcin Staniewski Tomasz Wojewoda?
Firma jest ok, zapewnia niezbędne do pracy narzędzia, atmosfera w pracy jest sympatyczna, ludzie prezentują wysoki poziom
Jak się pracuje z ludźmi z Maxto Sp.j. Marcin Staniewski Tomasz Wojewoda?
Czy Maxto Sp.j. Marcin Staniewski Tomasz Wojewoda oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Ciekawe opinie na temat tej firmy, niech każdy wyrobi sobie własne zdanie....
Jeśli jest prawdą to co zdarzyło się to może trzeba się podpisać? Taki anonim nie ma podstaw prawdy!!
Po co podpisywać ? Co za znaczenie ma dla czytających kto tak twierdzi , nikt nie sprawdza czy wpisy są prawdziwe. Pytanie z innej beczki, jak pracuje się w siedzibie w KRK? Jakie warunki, pakiety socjalne itp. średnie wynagrodzenie (chodzi o porównanie do innych firm)?
Nikt nie ma wpływu na rzetelność wpisów, które pojawiają się na tym forum. Jednak administrator forum może zarchiwizować wpisy, ale tylko w przypadku kiedy łamią regulamin tego forum: https://www.gowork.pl/regulamin Ważne więc, aby pojawiały się na nim wyłącznie merytoryczne opinie o Maxto jako pracodawcy.
A czy szukają ludzi na jakieś konkretne stanowiska? Chętnie dowiem się, jak to wygląda.
@Czarek, odnosisz się konkretnie do wpisu @anonymous? Jeżeli tak, to dlaczego uważasz, że jest on nieprawdziwy? Możesz swoją wypowiedź podeprzeć merytorycznymi argumentami? Korzystając z okazji, proszę Cię także o przedstawienie własnej opinii o Maxto Sp.j. Marcin Staniewski Tomasz Wojewoda jako pracodawcy. Każde spostrzeżenie będzie ważnym źródłem informacji dla osób rozważających aplikowanie do firmy.
Otrzymałam ofertę pracy od tej firmy po czym 3 dni przed rozpoczęciem pracy zadzwonili do mnie, że czekają na mnie 3 tygodnie i już rozdzielili mój przyszły zakres obowiązków na obecnych pracowników i jednak nie jestem im potrzebna. Proszę zastanowić się 3 razy zanim ktoś zaaplikuje do tej firmy.
Co słychać w firmie?Dawno nikt nie pisał, słyszałem sporo dobrego. Podpowiedzcie czy warto startować?
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Zobacz więcej na GoWhistle.comOdpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Maxto - Kraków
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Maxto?
Zobacz opinie na temat firmy Maxto tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Maxto?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Willowa 87
32-085 Kraków - NIP: 9452159904 KRS: 0000388777
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Popularne
- Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.
- Apo-Discounter.pl Sp. z o.o.
- "Ciarko" Sp. z o.o.
- DOZ S.A.
- ROBYG S.A.
- Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus
- Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
- Perk Sp. z o.o.
- NORMAZET Sp. z o.o. Sp. k.
- Mercer (Polska) sp. z o.o.
- Vos Logistics Polska sp. z o.o.
- PHIN CONSULTING SP. Z O.O.
- Adam Budzyński Mexes
- SDBS Michał Kaczmarek
- Icm Daniel Garcorz
- Mokopico Sp. z o.o.
- CEDEGO - Adam Sikora
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |