Opinie o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Cloud Call Center Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

aleksandra20
Pracownik

Pracuję w firmie prawie rok i nie mam żadnych zastrzeżeń - wypłaty na czas, wsparcie i ciągły kontakt z opiekunami (kontakt e-mail lub wyznaczonymi kanałami poprzez czat). Jasny i ustalony harmonogram szkoleń.W mojej ocenie opiekunowie bardzo wyrozumiali, wystarczy rozmawiać i jasno mówić o swoich problemach. Przyjemna atmosfera :) Polecam i zapraszam :)

Łucja
Inne
@aleksandra20

czuje ze pracujesz zdalnie, czy firma zapewniałą narzedzia do pracy czy oczekiwano ze bedziesz miec swoje?

Aleksandra20
Pracownik
@Łucja

Wszystko odbywa się zdalnie :) Rekrutacja, szkolenia i praca. Zapewniają sprzęt- laptop+słuchawki z mikrofonem+myszka :)

Pracodawca

@Łucja

Zgodnie z treścią ogłoszenia po naszej stronie jest zapewnienie odpowiedniego sprzętu i szkolenia potrzebnego do pracy. Oczywiście osoby z doświadczeniem mają łatwiejszy start, ale i tak wszyscy startują od podstawowych szkoleń wdrożeniowych.

Pracodawca

@aleksandra20

Dziękujemy za komentarz. Cieszymy się, że jesteś zadowolona ze współpracy.

P
Kandydat
 Pytanie

Witam, Chciałam zapytać ile spotkań trzeba umówić na godzinę, by cel był zaliczony? Czy dla osób zatrudnionych jest jakaś opieka medyczna? Jeśli tak to czy można też podpiąć rodzinę? Pozdrawiam

Były pracownik
Były pracownik
@P

Wszystko zależy od innych, na stronie wyświetlają się statystyki i pokazuje ilość punktów na godzinę twoją i średnią z całej kampanii, premia przypada jeżeli w danym tygodniu twoje punkty przekroczą średnią, na niektórych kampaniach jest to na przykład 1 formularz na przepracowaną godzinę ale jak pracuje się 4 godziny to już 10 formularzy czasem jak nie więcej. Nie jest łatwo naliczyć tą premie, jedynie na wybranych kampaniach czasem

Pracodawca

@P

Wszystkie potrzebne informacje dotyczące priorytetów i celów kampanii są omawiane podczas szkolenia oczywiście na rozmowie rekrutacyjnej równie ten wątek przedstawiamy. Wszystkie kwestie formalne są elementem onboardingu i to od Ciebie zależy jaką opcje wybierzesz w formularzu. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu bezpośrednio na emaila hr małpa cloudcc kropka pl.

Pracodawca

@Były pracownik

Wszyscy konsultanci mają taką samą możliwość śledzenia swoich statystyk na bieżąco w systemie. W celu wypośrodkowania statystyki są zawsze weryfikowane względem wszystkich osób pracjących na kampanii. Jeżeli podczas pracy chcesz zgłosić się na dodatkowe szkolenie to również jest taka możliwość. Jeżeli masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami email hr małpa cloudcc kropka pl.

BB
Kandydat
 Pytanie

Już to pytanie padło, ale nie została udzielona odpowiedź. Jak długo czeka się na otrzymanie sprzętu po podpisaniu umowy? Czy by przypadku, że ktoś czekał tydzień lub dłużej?

xyz
Pracownik
@BB

Ja dostałam szybko sprzęt, dłużej trwało podpisanie umowy. Wysyłaja kurierem inpost. Jakieś 3 dni sprzęt jechał.

pracownik
Pracownik
@BB

Ja czekam prawie tydzień, od 24.06. cały czas mam status "w trakcie przygotowania". Dzwoniłam kilka razy do HR, to pani mówi, że kurier nawala i że paczki nie odbiera. Nie wiem co mam robić

pracownik
Pracownik
@xyz

Właśnie dostałam maila i informację od Inpost, że paczka ruszyła, jutro powinien być kurier.

Joanna
Inne
@pracownik

I jak, masz już wszystko? Jak z jakością?

Pracodawca

@BB

Sprzęt wysyłamy po podpisaniu umowy. Zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania związane z twoim procesem rekrutacji napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Pracodawca

@xyz

Dziękujemy za twoją opinię. Cieszymy się, że sprzęt dotarł w możliwie krótkim czasie. Mamy nadzieję, że współpraca będzie owocna.

Pracodawca

@pracownik

Naszym wspólnym celem jest jak najszybsze rozpoczęcie szkolenia stąd proces wysyłki jest realizowany w jak najkrótszym czasie. Zapraszamy do kontaktu z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać w trakcie rozmowy z osobą odpowiedzialną za rekrutację jak również podczas onboardingu. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Pracodawca

@pracownik

Cieszymy się, że problem został rozwiązany. Na przyszłość polecamy kontakt bezpośrednio z nami przyspieszy to komunikację.

Pracownik
Pracownik
@Joanna

Dziś otrzymałam kompletny sprzęt, jest on dobrej jakości, zrobiłam wszystko, co napisali w instrukcji i czekam na iformację o szkoleniu.

kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Cloud Call Center Sp. z o.o.

A czy jeśli pracownik jest z Warszawy to może sprzęt odebrać sam aby było to szybciej czy obowiązkowo kurier?

Pracodawca

@kandydat

Jest to ustalane indywidualnie. Jeżeli jesteś zainteresowana/y taką formą napisz do działu HR. Jednak to nie przyśpiesza procesu rekrutacji oraz szkolenia.

Były Pracownik
Były pracownik

Brak jakiegokolwiek wsparcia ze strony osób przełożonych... jak ma się jakiś problem na odpowiedź można czekać nawet dwa dni, pomimo że osoby są aktywne na czacie. W tej pracy możesz liczyć tylko na siebie. Mentorzy również nie posiadają wiedzy w tym temacie, i bardzo często są niedoinformowani.

Pracodawca

@Były Pracownik

Jest nam przykro, że otrzymaliśmy od Ciebie taką opinie. Priorytetem jest dla nas wsparcie pracownika. Dziwi nas również wskazany okres, ponieważ wszystkie osoby mają możliwość uczestniczenia w spotkaniach gdzie omawiamy wszystkie pytania czy wątpliwości dotyczące kampanii. Wszystkie osoby również mogą na swojej grupie zadać pytanie i zawsze otrzymają odpowiedź. Jeżeli coś wzbudziło Twoją wątpliwość zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z nami na hr małpa cloudcc.pl

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Konsultant ds. umawiania spotkań wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ww
Kandydat
 Pytanie

Te szkolenia itp odbywają się stacjonarnie czy online? jak podpisywana jest umowa? trzeba gdzieś jechac?

Pracodawca

@ww

Wszystkie szkolenia odbywają się online. Proces podpisania umowy również. Nie ma konieczności stawiania się osobiście w siedzibie firmy. Zapraszamy do złożenia swojego CV.

P
Pracownik
@ww

Wszystko zdalnie

Dariusz
Inne
@P

Praca zdalna też jest możliwa czy tylko dla niektórych osób?

Pracodawca

@Dariusz

Zgadza się wszystko zgodnie z ogłoszeniem niezbędne szczegóły są omawiane podczas samej rekrutacji. Zapraszamy do złożenia swojego CV.

Porażka
Były pracownik

Nie przepracujesz nawet miesiąca a nagle w trakcie pracy przestaje ci działać laptop i jest telefon że jest się zwolnionym plus adres na jaki zwrócić sprzęt. NIE POLECAM

Pracodawca

@Porażka

Wszystkie problemy techniczne należy zgłaszać bez zbędnej zwłoki tak, żeby była możliwość udzielenia wsparcia w tym zakresie.

Były
Były pracownik

Typowe CC, system naparza połączeniami, fotowoltaika. Szkolenia już po podjęciu pracy odbywają się w sporej grupie osób, gdzie odgrywa się scenki i jest to niekomfortowe.

Pracodawca

@Były

Wszystkie osoby staramy się traktować indywidualnie dopasowując poszczególne etapy do większości osób. Stosujemy sprawdzone i skuteczne metody szkoleniowe, można to zweryfikować uczestnicząc w spotkaniach i zewnętrznych szkoleniach oczywiście po odpowiednim wdrożeniu się w podstawową obsługę techniczną kampanii.

Dawny pracownik
Były pracownik

Pracowałam jakiś czas w firmie było okej. Na początku szybkie wdrożenie do pracy, firmowy laptop, stresujące reszkolenia z Katarzyną ( nikomu nie życzę takiej osoby w pracy ) można by było w pewnych momentach jej wypowiedzi zaczepić o mobbing. Tak czy inaczej praca była bardzo w porządku. Zostałam zwolniona ale z przyczyn takich że się nie przykładałam do pracy w ostatnich miesiącach przez natłok innych ważniejszych spraw. Jedyny minus to polityka firmy, zwalnianie pracownika w dniu jego urodzin nie świadczy dobrze o polityce firmy, można by rzec brak szacunku. Pozdrawiam

Bbb
Pracownik
@Dawny pracownik

Praca nie jest trudna i można zarobić. Na plus że zmienił się trener i tej baby nie ma juz. Są przyjemniejsze osoby z którymi da się pracuwac.

Pracodawca

@Dawny pracownik

Dziękujemy za Twój komentarz. Staramy się na bieżąco wdrażać wszystkie uwagi naszych konsultantów oraz dbać o poziom realizowanej kampanii oceniając wszystkich w ten sam sposób. Wszystkie uwagi o ile były zgłaszane są zawsze realizowane w miarę możliwości na bieżąco. Niezależnie od sytuacji każda osoba jest oceniana według tego samego kryterium bez faworyzowania tak samo ma możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez udział w dodatkowych szkoleniach.

Pracodawca

@Bbb

Dziękujemy za komentarz. Wszyscy koordynatorzy dbają o dobrą komunikację między pracownikami. Priorytetem jest dla nas stały kontakt z każdym naszym pracownikiem.

Oliwia
Kandydat
 Pytanie

Zauważyłam, że pojawiła się oferta od tej firmy na stanowisko "Telefoniczne umawianie spotkań". Czy ktoś kto pracuje może opowiedzieć jak to wygląda? W opisie jest bardzo mało "umawianie spotkań i wypełnienie formularzy internetowych" bardzo mało to mówi. System dzwoni do randomowych ludzi i trzeba coś wciskać? Czy jest w ogóle chwila na odpoczynek pomiędzy rozmowami? Pracowałam w call center już i w ogóle nie było przerwy pomiędzy roznowami, rozmowa za rozmową. Oferta pracy w moim mieście jest tylko pełen etat, ciekawi mnie czy można pracować na niepełen etat.

Pracodawca

@Oliwia

Zgodnie z opisem do Twoich zadań będzie należeć rozmowa z klientami, badanie potrzeb, uzupełnianie formularzy zgodnie ze szkoleniem. Więcej dowiesz się podczas rozmowy rekrutacyjnej gdzie również jest czas na zadawanie pytań. Grafik jest elastyczny, zgodny z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej Zapraszamy do aplikowania

Laura
Kandydat
 Pytanie

Czy wypłata jest za cały czas pracy czyli od momentu zalogowania do momentu wylogowania? W dotychczasowej firmie liczony był czas pomiędzy połączeniami jako nieefektywny, czy za „czas nieefektywny” również jest płacone czy jest to w jakiś sposób odliczane?

Gosc1234
Były pracownik
@Laura

Za szkolenia, przerwy, meety, "przerwy" między połączeniami normalnie liczą się do pracy. Po telefonach jest określony czas na oznaczenie rozmowy, ale na spokojnie można się wyrobić z komentarzem. Jeśli przekroczy się czas na dispo, to jest on odliczany od czasu pracy. Na szkoleniu wszystko jest tłumaczone, na bieżąco widzisz swój czas pracy (i gdzie "przekroczyłam czas). Zawsze masz dostęp do pliku z ogólnymi informacjami, gdzie wszystko możesz przeczytać.

Pracodawca

@Laura

Po zalogowaniu do systemu, system automatycznie zlicza czas pracy. Godziny pracy są dostępne na bieżąco online po zalogowaniu. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracował w tej firmie na stanowisku asystenta ds. administracji i mógłby się podzielić tym jak wygląda ta praca w formie zdalnej ?

Pracodawca

@kandydat

W celu poznania szczegółów pracy zachęcamy do złożenia CV. Podczas rozmowy omawiamy wszystkie zadania związane z tym stanowiskiem. Zapraszamy do aplikowania.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Proszę o odpowiedź, czy w CCCenter praca w weekendy lub popołudniami jest obowiązkowa? Czy można zadeklarować pracę tylko w godzinach od rana?

Cloud Call Center
Pracownik
@Pytanie

Godziny pracy są zależne od projektu. Grafik jest bardzo elastyczny, zgodnie z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej. W weekendy jest możliwość pracy.

1
Robert
Inne
@Cloud Call Center

Skoro w weekendy jest możliwość pracy to czy jest ona dodatkowo jakoś płatna :p?

Pracodawca

@Robert

Możliwość pracy w sobotę jest alternatywą zamiast dnia w tygodniu, część osób w ten sposób realizuje pełen etat. Oferujemy stałe, pewne wynagrodzenie + premie za zaangażowanie. Zapraszamy do złożenia swojego CV. Jeżeli masz dodatkowe pytania zapraszam do kontaktu email hr małpa cloudcc kropka pl.

Beata M.
Były pracownik
@Robert

Płatna jest tak samo. Ale jak nie chcesz nie musisz wcale pracowac w soboty, to nie jest obowiązek jak w innych firmach

L
Kandydat
 Pytanie

Hej, nie wiem czy poprzednie pytanie się dodało. Chciałam dowiedzieć się, czy wypłata naliczana jest za cały czas pracy - od momentu zalogowania do momentu wylogowania - czy w jakiś sposób odliczany jest czas „nieefektywny” (pomiędzy połączeniami). Mam doświadczenie w cc i wiem, że generalnie czas pracy na 8 godzin w biurze to +- 5 godzin, czy firma wypłaca za cały czas czy tylko za czas połączeń naliczony przez program? Gdzieś doczytałam, że mimo niewydluzania czasu na przerwach ucinane są minuty pracy. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.

gość
Pracownik
@L

Nie no, na pewno nie. Pracowałam wcześniej w 2 call centers i nigdzie tak nie było, ani nigdy nie słyszałam o czymś takim. Nikt normalny nie zgodziłby się na to.

1
gość
Kandydat
 Pytanie

Pytanie do pracowników/byłych pracowników. Jak długo po podpisaniu umowy czekaliście na sprzęt?

Pracodawca

@gość

Skonfigurowany sprzęt jest wysyłany po podpisaniu umowy. Wszystkie kolejne etapy są realizowane według kolejności odesłanych umów tak, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Zapraszamy do kontaktu z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać w trakcie rozmowy z osobą odpowiedzialną za rekrutację jak również podczas onboardingu. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

pracownik
Pracownik
@Cloud Call Center Sp. z o.o.

Ja czekam już prawie tydzień na sprzęt i cały czas w aplikacji Inpost mam status "w trakcie przygotowania". Bardzo zależy mi na szybkim rozpoczęciu pracy, dzwoniłam już kilkukrotnie do HR i wysyłałam maile, ale sprzętu nadal nie otrzymałam.

Pracodawca

@pracownik

Bardzo nam przykro, z powodu opóźnienia twojej przesyłki. Czasami są opóźnienia niezależne od nas. Rozumiem, że po zgłoszeniu bezpośrednio do HR przesyłka została przekazana do przewoźnika. Zawsze sprawnie realizujemy proces wysyłki sprzętu, przesyłka jest przekazana do przewoźnika, który odpowiada za doręczenie paczki. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

pracownik
Pracownik
@Cloud Call Center Sp. z o.o.

Dziekuję, paczka już dotarła

Pracownikk
Pracownik

Witam! Praca sama w sobie nie jest trudna, natomiast w firmie brak jakiejkolwiek organizacji i zero wsparcia od osób przełożonych. Niby są jakieś szkolenia/reszkolenia aczkolwiek jest taki bałagan w firmie, że nigdy nie wiadomo kiedy są. Zgłaszanie jakiś błędów czy problemów również jest olewane. W tej pracy możesz liczyć tylko sam na siebie. Nie polecam

Pracodawca

@Pracownikk

Jest nam przykro, że otrzymaliśmy od Ciebie taką opinie. Wszystkie osoby staramy się traktować indywidualnie, jednak nie możemy pod jedną osobę dostosować godziny szkolenia. Wszystkie szkolenia są prowadzone do ostatniego pytania, stąd warto omówić komplet wątpliwości lub problemów podczas takiego spotkania, oczywiście jeżeli dąży się do rozwiązania problemu.

Karolina
Pracownik

Pracuje w firmie prawie pół roku i szczerze polecam prace w tym miejscu, całe szkolenie i praca odbywa się online dodatkowo firma daje dobrej jakości sprzęt. Organizują szkolenia podnoszące kwalifikacje, wypłaty są na czas przerwy oczywiście płatne i dodatkowe premie, jeżeli chodzi o dział hr zawsze pomocny i szybko reaguje na pytania. Szczerze polecam

Pracodawca

@Karolina

Dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że jesteś zadowolona ze współpracy. Staramy się zapewniać naszym pracownikom jak najlepsze warunki.

gość
Kandydat
 Pytanie
@Karolina

A mogłabyś doradzić jak utrzymać się w tej pracy i co robić aby nie zostać zwolnionym? Czytałem opinie i mam mieszane uczucia, obawiam się właśnie tego zwolnienia "bez powodu i bez ostrzeżenia"

Karolina
Pracownik
@gość

Tak naprawdę to wystarczy umiejętnie korzystać ze skryptu, praca nie jest ciężka a chętnych na fotowoltaike czy pompe ciepła przy obecnych podwyżkach opału nie brakuje

xyz
Pracownik
@Karolina

Nie brakuje, ale nie jest ich dużo. Wiadomo jak komuś lepiej idzie to łatwiej przekona klienta, ale zwykle musi chciec

xyz
Pracownik
@Karolina

*w sensie klient musi chcieć

Lara
Były pracownik

Praca beznadziejna, brak szacunku do pracownika, pensja minimalna, można być zwolnionym za wszystko i za nic. Praca wymaga odporności na stres i cierpliwości, w zamian dostaje się grosze, nie polecam nikomu.

anonim
Pracownik
 Pytanie
@Lara

za co zostałaś zwolniona jeśli mogę wiedzieć?

Pracodawca

@Lara

Jest nam przykro, że otrzymaliśmy od Ciebie taką opinie. Współpracę ze wszystkimi pracownikami traktujemy po partnersku, przedstawiając komplet zasad podczas poszczególnych etapów rekrutacji. Wynagrodzenie czy proces szkolenia również nie jest ukrywany a transparentnie przedstawiany w ogłoszeniu oraz podczas onboardingu. Odporność na stres i cierpliwość są nieodzownym elementem pracy w call center. Praca na tym stanowisku nie jest dla każdego, ale doceniamy, że spróbowałaś swoich sił w tym zakresie.

Przemysław
Były pracownik

Mam mieszane uczucia, pracowałem tu miesiąc i bardzo sobie chwaliłem tą prace by nagle bez żadnego ostrzeżenia czy rozmowy dostać wypowiedzenie , a powodem były słabe wyniki. Zapewniano nas że czekają nas reszkolenia gdyby ktoś miał złe wyniki a tu takie coś. Oceniając ten miesiąc to polecam, gdy miałem jakieś pytanie zawsze mi pomogli, praca zdalna to duży + oraz oferują szkolenia mające na celu rozwinąć cię jako konsultanta

Joanna
Inne
@Przemysław

Szkoda że tak się stało. A na jakiej podstawie stwierdzili że te wyniki sa słabe? Jest jakaś skala, normy?

Pracodawca

@Przemysław

Dziękujemy za komentarz, odpowiadając na pytanie nie zawsze statystyki, które na bieżąco można weryfikować w systemie kwalifikują się do poprawienia. Każda osoba po swojej stronie może ocenić swój wynik względem osób pracujących na tym samym projekcie i tym samym zgłosić się po dodatkowe szkolenie wewnętrzne, ponieważ te zewnętrzne podnoszące kwalifikacje dla każdego jest obowiązkowe.

Pracodawca

@Joanna

Podczas podsumowania całego szkolenia temat priorytetów kampanii jest szczegółowo omawiany w odniesieniu do każdej osoby. Wszystkie statystyki są dostępne na bieżąco online po zalogowaniu do systemu. Jest możliwość samodzielnego porównania swojego wyniku z innymi konsultantami pracjącymi przy projekcie bazując na średniej. Jeżeli nasuwają się dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Anonim
Kandydat
 Pytanie
@Przemysław

Jak bardzo źle wyniki miałeś że cie zwolnili?

Pracodawca

@Anonim

Każdy jest odpowiedzialny za swój wynik podczas realizacji kampanii a, każda kampania jest inna i wymaga innego podejścia względem pozostałych konsultantów realizujących z Tobą kampanie. Jeżeli widzisz, że twój wynik odbiega od średniej zespołu zawsze masz możliwość zgłoszenia się na dodatkowe szkolenie. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

L
Kandydat

Rozmowa rekrutacyjna w bardzo miłej atmosferze, natomiast totalnie nieprofesjonalna i nic nie wnosząca (grupowa rozmowa rekrutacyjna to jest całkowity brak szacunku do pracownika), warunki jak w tradycyjnym cc, za to samo zadanie otrzymasz 30/40% mniejsze wynagrodzenie bo cc jako pośrednik bierze prowizje, umawianie spotkań dla handlowców z fotowoltaiki i tym podobnych, bardzo dobra praca dla osób tuż po szkole albo bez doświadczenia, natomiast dla osób z jakimikolwiek umiejętnościami i wiedzą strata czasu.

W
Kandydat
 Pytanie

Czekam na sprzęt... Długo czekaliście? W aplikacji inpost dnia 15.06 dodano, że paczka jest przygotowywana przez nadawcę i taki status jest do dziś.

Jakub
Inne
@W

Czyli dalej nie wysłali? Próbowałeś się z firmą skontaktować?

Pracodawca

@W

Sprzęt wysyłamy po podpisaniu umowy. Zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania związane z twoim procesem rekrutacji napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Pracodawca

@Jakub

Jeżeli posiadasz jakieś dodatkowe pytania do Twojego procesu rekrutacji zapraszam do kontaktu bezpośrednio z nami.

Zostaw merytoryczną opinię o Cloud Call Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cloud Call Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 132.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 13 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Cloud Call Center Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 23 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cloud Call Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii