Wywiad udzielony przez użytkownika BP
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chcę podzielić się moimi negatywnymi doświadczeniami ze współpracy z firmą Cloud CC.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Pracowałem na stanowisku konsultanta call center.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Była możliwość wyłącznie pracy zdalnej.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
25 zł/h. W moim przypadku to kwota netto, ponieważ byłem zatrudniony na umowę B2B.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Pracowałem w tej firmie ponad miesiąc.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.
Nie polecam nikomu współpracy z tą firmą. Brak kontaktu z pracodawcą, gdy jest to potrzebne. Problemem są też nieterminowe wypłaty, przy czym firma twierdzi, że wypłaci dziś pieniądze, a następnie urywa kontakt i wypłaty nie otrzymuje się przez kolejne tygodnie. Osobiście otrzymałem pieniądze, jednak z dużym opóźnieniem. Przez to zrezygnowałem z dalszej współpracy z tą firmą.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Brak możliwości rozwoju i awansu.
Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Miałem tylko tydzień szkolenia podczas onboardingu i to wszystko.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?
Nie miałem kontaktu z innymi pracownikami, ponieważ pracowałem zdalnie. Nie mogę wypowiedzieć się w tej kwestii.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.
Nie są terminowi ani słowni, jeżeli chodzi o wypłatę. Mówią, że wypłata będzie przykładowo dzisiaj po czym jest zero kontaktu ze strony firmy i zero wypłaty. Potrafią tak ciągnąć to przez kilka tygodni, aż musiałem napisać im, że zgłoszę sprawę do sądu i Inspekcji Pracy, ponieważ nie wypłacili mi pieniędzy i nie ma z nimi kontaktu. Dopiero to poskutkowało.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Sugerowałbym terminowe wypłaty oraz otwartą, szczerą komunikację. Warto zadbać o uczciwie pracujących ludzi.
Wywiad udzielony przez użytkownika Były pracownik
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chciałabym opowiedzieć jak zostałam potraktowana przez firmę Cloud Call Center.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Pracowałam jako konsultant telefoniczny. Moim zdaniem było umówienie klienta na spotkanie z doradcą odnośnie wyceny opłacalności instalacji fotowoltaicznej. Pracowałam przez 2 tygodnie.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Praca w tej firmie jest w 100% zdalna.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
Chwilę przed rozpoczęciem pracy otrzymałam smsa z kodem nadania zwrotu sprzętu do kuriera oraz maila z gotową formułką do zwolnienia . Został mi usunięty dostęp do wszystkich kont. Nikt wcześniej nie rozmawiał ze mną na ten temat. Nikt mnie wcześniej nie poinformował o tym osobiście, co było słabe. Powodem zwolnienia była zbyt mała liczba zrobionych formularzy, jednak ciężko jest wyrobić ich więcej, skoro przez większość czasu na kampanii jest poczta głosowa lub klienci rzucają słuchawką. Dodam jeszcze, że początkowo czas umówienia klienta na spotkanie wynosi 45 minut. Jeżeli komuś się nie uda, to przekroczony za czas na danej kampanii nikt nie płaci. W następnych dniach ten czas się skraca do 30, 20 i 15/10 minut. Do tej pory nie otrzymałam wynagrodzenia za okres dwóch tygodni mojej pracy. W ubiegłą środę dostałam od firmy maila z informacją, że moje zaległe wynagrodzenie zostanie wypłacone do 7 dni. Jestem w kontakcie z prawnikiem i jeżeli nie otrzymam pieniędzy w tym tygodniu, to zostaną podjęte odpowiednie kroki.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
25 zł netto za godzinę na umowie zlecenie.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Nikomu nie poleciłabym pracy w tej firmie. Jest w niej słaby system motywacyjny. Firma nie wypłaca pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu, czy to telefonicznego, czy mailowego są ignorowane.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
Atmosfera w firmie była miła. Zawsze można było poprosić swojego managera o ewentualną pomoc.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.
Pracodawca nie wywiązuje się z warunków umowy poprzez niewypłacanie należnych pieniędzy. Telefony są ignorowane, na maile w tej sprawie też nikt nie odpowiada.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Sugerowałabym, żeby pracodawca zaczął wypłacać zaległe wynagrodzenia swoim byłym pracownikom. Nie jestem jedyną osobą, która została potraktowana przez firmę Cloud Call Center w taki sposób.
Wywiad udzielony przez użytkownika Marta
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chcę opowiedzieć o tym, jak zostałam potraktowana przez firmę Cloud Call Center.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?
Pracownik call center- do moich zadań należała obsługa powierzonych kampanii.
Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?
Pracowałam tylko zdalnie.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?
Nie otrzymałam wynagrodzenia - ani ja, ani nikt z całej grupy pracowników, którzy zostali zatrudnieni w tym samym czasie. Gdy zaczęliśmy domagać się naszych wypłat i zgłaszać problem pracodawcy, zostały rozwiązane z nami umowy zlecenia. Co więcej, najpierw byliśmy zwodzeni, że brak wypłat spowodowany był awarią systemu. Sprawa została zgłoszona do Państwowej Inspekcji Pracy, część osób planuje także zgłoszenie do prokuratury.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
Wynagrodzenie jest godzinowe i wynosi 25 złotych brutto, plus ewentualna prowizja.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
Miesiąc.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź
Nie - opisana przeze mnie sytuacja jest wystarczającym powodem.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Raczej żadne, biorąc bod uwagę, że firma ma taką strategię, że zatrudnia cały czas nowych zleceniobiorców, jednocześnie nie płacąc i rozwiązując umowy z tymi zatrudnionymi wcześniej.
Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Szkolenie było bardzo obiecujące, trwało tydzień i nic nie można było mu zarzucić. Dlatego daliśmy się zwieść firmie.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?
O ile można coś powiedzieć o atmosferze w trakcie świadczenia zdalnej pracy, to była ona bardzo dobra.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.
Nie otrzymaliśmy wynagrodzenia za pracę, co jest niedotrzymaniem warunków umowy.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Firma powinna przestać oszukiwać pracowników. Mam nadzieję, że tą sprawą zajmą się odpowiednie instytucje.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy