(usunięte przez administratora)
Trochę wyjęte z kontekstu. Nie chodzi o to, że nie wolno mówić z jakiej firmy dzwonisz. Klienta nawet to nie interesuje. Istotne jest jednak w imieniu jakiej firmy dzwonisz co na pewno było podkreślone w skrypcie. I tej informacji udzielasz klientowi.
A ostatecznie przepracowałaś tutaj chociaż chwilę? Faktycznie nie trzeba niczego sprzedawać tylko zapraszać na spotkania?
Tak. Proponujesz spotkanie i tyle, nawet nie ustalasz konkretnego dnia ani godziny, ponieważ od tego już jest doradca, który później przedstawi ofertę.
Realizujemy projekty nie sprzedażowe. W celu poznania szczegółów pracy zachęcamy do złożenia CV. Podczas rozmowy omawiamy wszystkie zadania związane z tym stanowiskiem. Zapraszamy do aplikowania.
Kto płaci za zwrot sprzętu do pracy w przypadku rozwiązania umowy?
Wszelkie informację na temat powierzenia i zwrotu sprzętu określa umowa, którą omawiamy na spotkaniu onboardingowym. Zachęcamy również do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl
Pracuję w tej firmie od stycznia , z czystym sumieniem mogę polecic , odpowiada mi ta praca na którą wpływa wiele czynników m.in -praca zdalna (stała) -elastyczne godziny pracy -wypłata i premia na czas -konkursy -pomocni koordynatorzy . Wszystko jest na plus . Nie zastanawiaj się tylko aplikuj !
A panna K koordynator pracuje? Jeżeli tak to unikam powrotu i żal mi czasu na nią, wolałam tego chłopaka który nie potrafił odpowiedzieć poprawnie na pytanie.
Pierwszym etapem jest rozmowa rekrutacyjna, podczas której omawiane są wszystkie szczegóły współpracy. Rekruter zadaje kilka pytań, aby sprawdzić umiejętności komunikacyjne kandydatów. Staramy się dbać o miłą, naturalną atmosferę. Zapraszamy do przesłania swojego CV.
Cześć, w ogłoszeniu o telefonicznym umawianiu spotkań w formie pracy zdalnej pisali, że jest umowa zlecenie. Czyli mogę pracować o dowolnej godzinie? Mógłby ktoś mi to rozjaśnić, bo z tego co wiem, to umowa zlecenie tak działa.
Godziny pracy są zależne od projektu. Grafik jest bardzo elastyczny, zgodnie z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl
Witam chciałabym się zapytać nie mam doświadczenia a szukam jakiejkolwiek pracy zdalnej czy mam jakiekolwiek szanse.
W procesie rekrutacji biorą udział osoby również bez doświadczenia w branży. Zapraszamy do złożenia aplikacji.
Czy istnieje możliwość pracy na pół etatu (4 godz. dziennie)?
Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy i dyspozycyjności można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl . Zapraszamy do przesłania swojego CV.
Czy istnieje możliwość pracy na pół etatu - 4 godziny dziennie?
Kwestie dyspozycyjności zawsze są ustalane indywidualnie podczas procesu rekrutacji. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy i dyspozycyjności można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl . Zapraszamy do przesłania swojego CV.
Pracuję tutaj miesiąc i nie na źle. Mam tylko pytanie o pomoc. do kogo piszecie? Już miałam sytuację że dostałam sprzeczne informacje więc może ktoś z dłużej pracujących może polecić kogoś, kto szybko i trafnie odpowiada? HR? Koordynator? Ktoś coś?
Czy jest obecnie prowadzony nabór do pracy?
Z pracy jestem bardzo zadowolony. Bardzo dobrze zaopatrzony w informacje techniczne dział koordynatorów którzy zawsze są skłonni do pomocy. Już sama rekrutacja odbywała się w bardzo przyjemny sposób ponieważ sortowanie odbywa się już właśnie na takim spotkaniu. Sprzęt przyszedł bardzo szybko i tu brawa dla działu IT. Sprzęt sam w sobie bardzo wysokiej klasy wręcz dedykowany do tego typu pracy. Samo szkolenie trwa w bardzo miłej atmosferze w zasadzie wszyscy czują fajny luz co przekłada się na skuteczność przekazywanej wiedzy. Po szkoleniu praca bardzo przyjemna i wbrew opinii ludzi na temat call center, jest bardzo mało nie miłych osób. Zdecydowanie polecam każdemu kto oczekuje bardzo wdzięcznej pracy home office. Pozdrawiam cały dział HR oraz IT.
Dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy. Staramy się zapewniać naszym pracownikom jak najlepsze warunki.
Mam pytanie dotyczące osób pracujących na projekcie umawiania spotkań. Na czym w praktyce to polega? Dzwonimy przez 8 godzin do zimnej bazy w celu znalezienia osoby zainteresowanej, czy jednak inny jest charakter tego zadania?
Podczas rozmowy rekrutacyjnej opisujemy stanowisko pracy i zakres obowiązków. Zapraszamy do przesłania swojego CV, chętnie przedstawimy szczegóły.
A nie macie gdzieś na stronie internetowej lub jakimś portalu wywieszonego ogłoszenia? Chętnie bym się zapoznała ze stanowiskiem pracy i z zakresem obowiązków żeby wiedzieć czy ta praca by mi w ogóle odpowiadała i czy jest sens wysyłać CV
Z całego serca nie polecam tej firmy, na spotkaniach rekrutacyjnych jest mowa ze jest to praca na ciepłych infoliniach, a tak naprawdę jest to typowa sprzedaż telefoniczna. Już pierwszego dnia każą dzwonić do klientów, gdzie kompletnie nie jesteśmy przeszkoleni. Koordynator tłumaczy się tym ze od czasu aplikacji mogły zmienić się kampanie i dlatego tak to wyglada i ze możemy się skontaktować z hr w sprawie wyjaśnienia tego.
Realizujemy projekty nie sprzedażowe. Podczas rozmowy rekrutacyjnej szczegółowo przedstawiamy stanowisko pracy- brak elementu sprzedaży telefonicznej. Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej i ma w pełni przygotować do wykonywanych zadań. Rozmowa z klientem to podstawa pracy w call center. Dlatego przygotowanie w tym zakresie jest niezbędne. Jeżeli coś wzbudziło Twoją wątpliwość zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z nami na hr małpa cloudcc.pl
Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że praca w tej firmie bardzo mnie rozczarowała. Koordynatorzy którzy nie bardzo mieli czas aby odpisywać na nasze wiadomości, rzekomą możliwość reszkolenia (a nagle wywalenie niby poprzez zleceniodawcę głównego). Odcięcie od laptopa w momencie telefonu o zwolnienie. (usunięte przez administratora) Bardzo nie polecam, wypłata była spóźniona o kilka dni a następnie kolejny tydzień oczekiwania na wyrównanie kwoty za ponad 20 godzin.
Jest nam przykro, że otrzymaliśmy od Ciebie taką opinie. Koordynatorzy zawsze udzielają wsparcia i regularnie organizują szkolenia. Odpisujemy na zgłoszenia według kolejności przesłania. Termin wynagrodzenia jest określony w umowie i przestrzegany. Zachęcam do kontaktu bezpośrednio z nami email hr małpa cloudcc kropka pl.
Ile dni trwa szkolenie? Przeczytałem że po przepracowaniu 120h dostaje się za szkolenie wynagrodzenie ale czy sam czas szkolenia jest do tego wliczany czy dopiero godziny naliczone oo podpisaniu umowy?
Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl
Witam. Jak wyglądają wypłaty? Są na czas ? Bo widzę, ze pojawiały się opinie ze się spóźniają.
Zastanawia mnie kwestia szkolenia. Z tego, co zrozumiałem, firma płaci za czas spędzony na szkoleniu, dopiero po przepracowaniu 120 godzin? A w ogłoszeniu napisali jedynie, że płacą za czas spędzony na szkoleniu i przerwach, bez tych dodatkowych warunków. Zastanawiam się, czy i w pozostałych kwestiach, są jakieś dodatkowe obwarowania i czy generalnie trzeba na nich uważać np.: w kwestii pilnowania swoich statystyk i premii, bo nie wszystko potrafi się zgadzać?
Wszystkie warunki współpracy wraz z umową omawiamy podczas onboardingu gdzie również można zadać szczegółowe pytania dotyczące konkretnego punktu z umowy. Statystyki są dostępne na bieżąco online po zalogowaniu do systemu. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Termin wynagrodzenia jest określony w umowie i zawsze jest przestrzegany. Na spotkaniu onboardingowym dokładnie to omawiamy. Każdy nasz pracownik ma na ten temat informację.
niestety wypłaty nie są na czas a co gorsza trzeba sie upominać o swoje pieniądze, zawsze jest coś nie tak i trzeba sie wykłucić o swoje wiec jeżeli ktoś nie jest asertywny to Cie oszukają na pieniądzach
Termin wynagrodzenia jak również zasady rozliczenia określa umowa. Zgodnie z zaakceptowanymi danymi jest realizowany przelew do wszystkich pracowników. W przypadku dodatkowych pytań zawsze można zwrócić się o dodatkowe spotkanie i omówienie zagadnienia na konkretnym przykładzie.
Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Przed rozpoczęciem pracy trzeba mieć wiedzę z poszczególnych dziedzin czy też firma szkoli na początek pracowników?
Jest kilkudniowe szkolenie, a później co wtorek treningi z innymi, tzn. omawianie trudnych klientów, aktualizacja wiedzy itd. zawsze na bieżąco:)
Czy to prawda, że na szkoleniu nie może padać nazwa firmy? ktoś coś takiego napisał niedawno i się zastanawiam o co może z tym chodzić. i tak dla pewności to w który momencie podpisuje się umowę? bo też niejasne info na ten temat padło
Kwestie nazwy już wyjaśniłam. Nie można powiedzieć, że się dzwoni od kogoś, z czegoś albo w czyimś imieniu bez żadnej podstawy, bo to podszywanie się a zwrot "nazywam się x 8 kontaktuje się bo chce zacząć pracować w Y " jest po prostu bez sensu. Szkolenie to część merytoryczna i część praktyczna, umowę dostaje się po odbytym szkoleniu :)
(usunięte przez administratora)
Podczas rozmowy rekrutacyjnej jak również później podczas onboardingu dokładnie opisujemy proces szkolenia zakresu godzin w pełnym wymiarze czasu pracy. Po trzy dniowym szkoleniu, każda osoba dostaje swój wynik względem średniej wszystkich osób uczestniczących w szkoleniu. Informacje o możliwości rozpoczęcia pracy dopiero w chwili przejścia szkolenia jest również omawiana zawsze pierwszego dnia tak, żeby każdy wiedziała jak cały proces wygląda i brał aktywny udział w całym procesie szkolenia. Jeżeli na którymś etapie coś było niejasne wystarczyło zgłosić się do osoby szkolącej a zostało by wygenerowane dodatkowe indywidualne szkolenie. Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Podczas każdego szkolenia otrzymuje się trzy różne typy kampanii z dedykowanymi grupami docelowymi. Jednym z elementów weryfikacji wdrożenia szkolenia jest kontakt telefoniczny zgodnie z przedmiotem pracy w kontrolowanym środowisk pozwalającym zawsze na kontakt ze szkoleniowcem. Statystycznie 85% osób przechodzi pozytywnie szkolenie przy odpowiednim swoim zaangażowaniu. Rozumiemy, że jesteś osobą ambitną stąd Twoje zdenerwowanie negatywnym przejściem szkolenia jednak czasem tak jest, że nie jest to praca dla każdego. Dziękujemy za opinie jeżeli masz dodatkowe pytania zapraszam do kontaktu email hr małpa cloudcc kropka pl.
Zapraszamy do złożenia aplikacji bezpośrednio na portalu go work, w zakładce OFERTY PRACY na naszym profilu. :)
100% prawda
Cześć, jeżeli dostanę laptopa sami się odezwą co do szkolenia ? Czy to leży w mojej roli ?
Po rozmowie rekrutacyjnej zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Na szkolenie zapisujemy się po otrzymaniu sprzętu przesyłanego kurierem. Kontaktujemy się telefonicznie i ustalamy termin szkolenia. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Cześć, jeżeli dostane laptopa, to oni się do mnie odezwą co do szkolenia ?
Po rozmowie rekrutacyjnej zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Na szkolenie zapisujemy się po otrzymaniu sprzętu przesyłanego kurierem. Kontaktujemy się telefonicznie i ustalamy termin szkolenia. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl
Czy można pracować z zagranicy?
Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl
Witam, czy pracę w Cloud Center można w ciągu dnia rozłożyć, np. 4h rano i 4h popołudniu? Czy musi być ciągiem?
Grafik jest bardzo elastyczny, zgodnie z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy i dyspozycyjności można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl Zapraszamy do przesłania swojego CV.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cloud Call Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cloud Call Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 132.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloud Call Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 13 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!