Również nie polecam. Praca w tej firmie wykańcza. Firma toleruje (usunięte przez administratora) a osoba zarządzająca przoduje w braku kultury, braku tolerancji i ocenianiu na podstawie własnych niezawodowych kryteriów. Zero świadczeń socjalnych, zero współdziałania, zero równego traktowania. To firma w której nie można pracować dla jej dobra, bo zarządzający sam utrudnia pracę.To jest firma zarządzana przez plotki, relacje i chęć wyżej postawionych do utrzymania się na stokach i udowadniania każdego dnia swojej wyższości nad pracownikami "niższego stopnia". To nie jest normalna firma - nie dla ludzi którzy chcą pracować i za pracę oczekują szacunku.
Każdy kto przyjdzie się przekona. Ja nie polecam i nikt kto tam przepracował dłużej niż miesiąc też nie poleca. Nie ważne czy jesteś na magazynie czy pracujesz jako sprzedawca. Warunki są po prostu źle. Są wieczne nerwy, niedopowiedzenia i widoczny brak kompetencji prezesa firmy. Zarobki najniższe, które nie zawsze są wypłacane. W firmie sami sobie piszą pozytywne opinie, słabe to. Szkoda czasu wysyłać CV.
Wcześniej zbagatelizowałam sprawę, ale znowu w Arhelanie w Józefowie ul. Zawiszy Czarnego 1c, Pani ekspedientka sprzedała mi starą obślizgłą kiełbasę. Kupiłam trzy różne gatunki kiełbas (na pięć pętek tylko dwa były świeże). Niestety mam już dość. Jeśli nadal taka bedzie obsługa to zapewne sklep się nie utrzyma. Około 200 metrów dalej otworzono właśnie market Aldi, więc spokojnie tam można robić zakupy. Bardzo możliwe, że taka jest polityka sklepu i sklepowe mają za zadanie upychać stary towar klientom. Nie zwróciłam kiełbasy, nie mam ochoty wykłócać się z personelem, robić aferę etc. Zresztą Pani sklepowa z Ukrainy poleciła mi jedną z kiełbas z promocji po 23 PLN za kg, była to najtańsza z kiełbas, które kupiłam i notabene ta polecona była świeża. Na całe szczęście stać mnie na to, żeby robić zakupy w odległych sprawdzonych sklepach.
Również nie polecam tej firmy, sprzedają coś czego nie ma, a później próbują wymuszać zamianę towaru na tańszy, oczywiście wszystko z grą na czas by Klient nie miał wyjścia i musiał kupić, jak włączyłem do sprawy Allegro to dopiero się doczekałem chociaż pieniędzy. Sama obsługa jest rodem z PRL, gdzie obwiniają Klienta za to, że nie wywiązują się z umowy, cud, że jeszcze działają na rynku.
Na jakie wsparcie w Tofivet Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!! NIE ZASLUGUJA NAWET NA JEDNA GWIAZDKĘ!!!! Nie czytam opinii o firmach, bo czasami są niepodstawne. W tym przypadku, niestety WSZYSTKIE NEGATYWNE OPINIE SA PRAWDZIWE!!! Przekonałam się o tym sama. Kupiłam kilka razy w firmie Tofivet, ponieważ mieli duży wybór interesującej mnie karmy. Za każdym razem otrzymywałam zamówienie z pogniecionymi puszkami. Zwalałam to na transport, Choć puszki i saszetki dla kotów, były po prostu wrzucone do pudelka, nie zabezpieczone należycie. Ale jak otrzymałam ostatnio paczkę i były metalowe puszki zgniecione, tak jakby ktoś je zgniótł butem, napisałam do tej firmy. Odpowiedź jaką otrzymałam zszokowała mnie „ niestety jest możliwe że mogli wyjechać od nas zdeformowane, ale jeżeli puszka nie jest otwarta - to nie liczy się jako uszkodzenie” Bałam się otworzyć tę puszkę, żeby nie eksplodowała. Puszka została wyrzucona do kosza. Firma Tofivet. klienta ma za nic. Liczy się tylko dla nich kasa- nie ważne co i w jakim stanie sprzedają, ważne że sprzedają. Kupuje karmy w rożnych firmach, ale z takim traktowaniem jeszcze nigdy się nie spotkałam. Niekiedy w innych firmach, zdążyło się pomylić zamówienie, lub puszki przyszły uszkodzone- zawsze proponowali jakieś rozwiązanie, korzystne dla klienta. A firma tofivet- staje okoniem i nie przyjmuje skarg i uwag klientów. ŻENADA!!!!
Pracuję w firmie która zajmuje się sprzedażą wysyłkową i często trafiam na takie klientki które tylko liczą na rekompensaty z byle jakiego powodu bo im się należy otóż nie droga pani nie należy się a jak się nie podoba to radzę ruszyć 4litery i iść do sklepu
Najgorszy sklep internetowy. Korzystam od 15 lat że sklepów zoologicznych pierwszy raz jestem bez informacji kiedy dostawa czy jest opóźnienie.czekam już 9 dni i dalej nic.Brak potwierdzenia wpłaty. Nie Polecam!!!!!!!!
księgowa to cwaniara jak mało która w dodatku całe te szefostwo nosi "maski" na początku wszystko fajnie kolorowo ale gdy przychodzi co do czego żeby podpisać umowę to pseudo-szefa nagle w pracy nie ma mimo tego że sie sam sie umawia i kryje sie księgową ze mozna było z nią sie dogadać co do podpisania ... kierownik też kombinuje i procencik dostaje :) brakuje tylko żeby inspekcja do was wjechała i tego dopilnuje bo umowa zlecenie dla nowego pracownika na czas nieokreślony to łamanie przepisów OMIJAĆ NAJDALEJ JAK MOŻNA!
Ooo to prawda jak ostatni dzień gdzie człowiek myśli ze podpiszą umowę nagle szef wyjechał i ktoś od czapy przekazuje informacje ze nie wie dlaczego ale szefa nie ma noi spadaj .Umowa tylko dla młodych jeśli już bo tylko umowa zlecenie a jak nie to sory za pardon
Radzę uważać w tej firmie na umowach są robione grubsze wałki pod ladą umowa nie jasna a szef obiecuje "na słowo" co innego na papierze a co innego w słowach przemiał osób jest gigantyczny i co 2 dni ktoś nowy ZDECYDOWANIE ODRADZAM JAKI KOLWIEK KONTAKT Z TĄ FIRMĄ! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
A w szczególności sklep na Wyszyńskiego tam pani kierownik zmienia ludzi jak rękawiczki bez mrugnięcia . Szef dumny ze niby taka dobra tak trzyma wszystko w garści Tak pilnuje .Masakra ale nic się nie zmieni bo do pracownika ma się dobre podejście tzn.Nie ten to inny ...
Bardzo rozczarował mnie sklep i podejście do klienta. Nie jesteście jedynym sklepem na rynku i powinniście lepiej przemyśleć waszą obsługę klienta i cały proces realizacji zamówienia a przede wszystkim przejrzeć stany zapasów. Wrazie ich braków o przemyślana odpowiedź. Tymczasem na Wyszyńskiego strach się o cokolwiek zapytać nie miła obsługa a pokarm na wagę posiadał szczurze..... Proponuję do takiego sklepu dać obsadę kompetentną. Bo to co obserwujemy ostnio to totalna porażka.
W życiu nie widziałam tak szybko zmienionych pracowników. Mieli fajną, sympatyczna panią, która potrawa doradzić np. przy rybach. Byłam bardzo zadowolona . Sympatyczny sprzedawca to połowa sukcesu. Dlaczego rządzi tam pani z Ukrainy której kompletnie brak empatii. I gdzie podziała się ta sympatyczna pani sprzedawczyni
Zaginęła bez wieści jak i inni i nic się nie zmieni czeski film. Po niej wszystko spływa więc dlatego nic się nie zmieni a szeryfowi pasuje że tak świetnie wszystkiego pilnuje. Nigdy się nie zorientuje czy traci perełki czy nie
Trafione w samo Sedno zwalnia bo musi być najlepsza a jak ktoś sprytny to szybko trzeba było się pozbyć bo nie daj bóg ktoś inny od niej zortentowalby się że ona sama jest do zastąpienia.
Otóż to!!!Tylko tak może ukryć swoje braki z podstawowej wiedzy zoologicznej ,szkoda tylko zwierzaków bo się marnują bo nie ma pojęcia o hodowli ani ptaków ,ani gryzoni już nie mówiąc o gadach.Dlatego pozbywa się lepszych i pracowitych ludzi którzy się znają..Ale no cóż .. ,jaki kierownik taki sklep...
Oj braki braki ostatnio po rozmowie jestem zażenowany brakiem wiedzy prosiła pracownika o pomoc bo podstawowej wiedzy brak. O ptakach już nie wspomnę bo odchodzi zapytana o cokolwiek. Akwarystyka również w tyle i bardzo nie przyjemna. Najlepiej kupić i nie pytać
256 KK § 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa, lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
Dziennik Ustaw Dz.U.2020.1320 t.j. | Akt obowiązujący Wersja od: 1 grudnia 2020 r. Art. 943. [Mobbing] § 1. Pracodawca jest obowiązany przeciwdziałać mobbingowi. § 2. Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. § 3. Pracownik, u którego mobbing wywołał rozstrój zdrowia, może dochodzić od pracodawcy odpowiedniej sumy tytułem zadośćuczynienia pieniężnego za doznaną krzywdę. § 4. Pracownik, który doznał mobbingu lub wskutek mobbingu rozwiązał umowę o pracę, ma prawo dochodzić od pracodawcy odszkodowania w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalane na podstawie odrębnych przepisów. § 5. Oświadczenie pracownika o rozwiązaniu umowy o pracę powinno nastąpić na piśmie z podaniem przyczyny, o której mowa w § 2, uzasadniającej rozwiązanie umowy.
Więc właśnie o to chodzi to nie jest problem kto jest jakiej narodowości i jakie stanowisko zajmuje w firmie. Problem bolega na traktowaniu pracowników. Lekceważenie, poniżanie. Kłaniam się Wyszyńskiego. Ktoś pomylił wymaganie z nękaniem psychicznym.
DLATEGO TO WKLEIŁEM ,ktoś się chciał wybronić z tym rasizmem .Odkrecić kota ogonem bo żadnego rasizmu tu nie ma w komentarzach i w sklepie...Chyba wiadomo o kogo chodzi.Tylko najlepsze jest to że nikt na to nie reaguje co się tam dzieję...tz.na (usunięte przez administratora) w firmie...
właściciel (usunięte przez administratora) WYKORZYSTUJE PRACOWNIKÓW (usunięte przez administratora)
A ja się z tym nie zgodzę. Pracuje i nie narzekam! Mam umowę normalną stawkę, fakt nie jest to praca w której się przyjdzie z ładnymi pazurkami i siedzi w telefonie. Pracy jest sporo ale wypłata się zgadza! Tyle w temacie
A weź przestań przecież wszyscy wiedzą że wtej firmie ludzi się zmienia jak rękawiczki i nie ważne że są przeszkoleni że pracują długo. Ludzi się zwalnia za krzywe spojrzenie to też jest powód.
A najlepszy pracownik Ukrainka na Wyszyńskiego Józefów bo największą rotacja ludzi przez ostatni miesiąc już 4osoby zmienione i to nie koniec jak ktoś sprytny to zwalniany bo zagrożenie dla niej jak nie sprytny to też zwalniany itd itd i bez zmian chodzę od 3 lat i jest to niekończąca się opowieść
Na Wyszyńskiego rządzi Ukraina znów nowe osoby. Były fajne kobitki już zwolnione bo pani Ukraince nikt nie pasuje. Rotacja była i będzie bo szef firmy nie ma nic do powiedzenia. A ukrainka z czarną czupryna przymrożona do fotela rządzi i zwalnia, ktoś oszalał. Dając jej taki polot. (usunięte przez administratora)
Tu akurat dużo musi być prawdy byłam w sklepie w I wyglądałam pani która ostatnio z takim zaangażowaniem ubierała mi mojego pupila to ktoś kto naprawdę czuje ludzi i zwierzęta. Jak szlam do sklepu to wyglądałam tej pani przesympatyczna. Niestety ktoś podejmuje dziwne decyzję. Szkoda. Duży minus dla sklepu
Czytam posty wielu pracowników wylewających pomyje na byłych lub teraźniejszych pracodawców. 90 % to negatywy! - jeśli nie wierzycie sprawdzcie sami ! Dlaczego pytam? Czy pracodawcy są tacy źli - czy może problem leży w nas samych pracownikach. Chcemy dużo zarabiać - a nie chcemy więcej pracować!. Mamy pretensje do pracodawcy o wszystkie niedogodności a często nic nie proponujemy i nic nie wnosimy w zamian. Chcemy dużo zarabiać a niewiele umiemy - i czasami nie chcemy się uczyć. Warto zastanowić się przede wszystkim nad samym sobą zadając pytanie - czy rzeczywiście robię wszystko co mogę dla tego lub innego pracodawcy. Dzisiaj każdy pracodawca stąpa po bardzo cienkiej linie - nie dość, że biurokracja rozwinięta do granic absurdu, Rodo, PPK , Tarcze antykryzysowe to również olbrzymia niepewność ekonomiczna i zdrowotna - powinniśmy wszyscy pomagać a nie krytykować. Łatwo zrzucić winę na pracodawcę,żonę lub męża państwo czy partię rządzącą - gorzej ujrzeć swoje błędy i pomyłki i zaproponować jakieś rozwiązania. Być może ta pandemia jest szansą, wskazówką ale i przestrogą dla nas abyśmy się pozbierali i zaczęli szukać winy w nas samych.
Czy Tofivet Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Dopóki nie doprosisz się o śmieciową umowę za najniższą stawkę ( z ubiegłego roku, właściciela nie interesują rządowe podwyżki) to pracujesz na czarno.
Co słychać w firmie Tofivet Sp. z o.o. w miejscowości Józefów? Oczekujemy na aktualne info. Może znajdzie się pracownik, w firmie Tofivet Sp. z o.o., który ma jakieś sprawozdania?
Tofivet to firma, gdzie pracownicy uczciwie pracują i wykonują swoje obowiązki. Jeśli ktoś liczy na patrzenie w telefon żeby czas szybciej płynął na pewno miejsca tu nie zagrzeje. Może dlatego taka rotacja młodych pracowników.
Mimo, że zamówienie zostało zapłacone już tydzień temu to jednak nie zostało zrealizowane. Jak długo można czekać? Infolinia nie jest obsługiwana. Ciekawe czy poczta dochodzi? Czyżbym trafiła na (usunięte przez administratora) Wstyd i hańba!
Witam czy cos się zmieniło na Wyszyńskiego czy cały czas problem z pracownikami zdaje się że pani czarnej w lokach nikt nie pasuje. Duża rotacja ludzi bo ktoś ma przerost formy nad treścią. Poznałem osobę ala kierownika. Nie polecam miejsca pracy pracownika traktuje jak śmiecia
Duża rotacja? Mam przez to rozumieć, że firma ta ma tak duże wymagania w stosunku do pracowników, których tam zatrudnia? Tak to aktualnie rozumiem, więc proszę o sprecyzowanie, czy dobrze zrozumiałem wpis? Nie chciałbym czegoś źle zrozumieć.
Pracowałem tam przez chwilę Pani ktora tam pracuje ukrainka kierowniczka,tak naprawdę nie ma pojęcia o zwierzętach widać to po zaniedbanym Żako i innych biednych zwierzakach już nie mówiąc o masie przeterminowanych produktach i brudzie na półkach .A traktuje każdego z góry czyli jak śmiecia pomiata A sama nic nie robi na sklepie tylko z nosem w kompie przez cały dzień. A jak czuję się zagrożona czyli ktoś wykazuje więcej inicjatywy i sie stara jak najlepiej to go usuwa A jak coś nie po nosie to potrafi zwalić wine na pracownika...A i oczywiście co do grafika to na wszystko trzeba się zgodzić czyli jest robiony pod nią. To nie tylko moja opinnia.Unikac najlepiej tego sklepu. Jeszcze z czymś takim się nie spotkałem.
Ok. Na tą chwilę bez zmian. Firma Tofivet zamilkła.....
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tofivet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tofivet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tofivet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Tofivet Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Tofivet Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.