Wszyscy pracownicy salonu muszą mieć wykształcenie optyczne albo okulistyczne czy do obsługi klienta nie jest konieczne doświadczenie w takiej branży? Wcześniej ktoś wspomniał że tylko minimalna idzie na konto a reszta do ręki. Mam nadzieje że to się zmieniło i teraz całość jest płacona na legalu. Możecie potwierdzić?
Właśnie odebrałam zamówione okulary w salonie przy Al. Stanów Zjednoczonych przy ul. Wiatracznej w Warszawie. Zależało mi na fakturze, aby uzyskać zwrot dopłaty od firmy, w której pracuję. Zadatek w kwocie 200 zł, na który dostałam paragon nie został uwzględniony na fakturze. Sprzedawca twierdził, że uprzedzał mnie o tym przy składaniu zamówienia. Nawet, jeśli tak było (chociaż nie pamiętam takiej informacji), to sprzedawca zaczął mnie obrażać, że sama sobie jestem winna, bo powinnam wiedzieć takie rzeczy przychodząc do optyka. Uważam, że jako klient optyka czy jakiejkolwiek innej placówki handlowej nie mam obowiązku znać wszystkich przepisów w tym względzie. Czyżby każdy nawet prosty klient miał przeczytać regulamin zanim dokona zakupu? Akurat nie jestem osobą o najniższym wykształceniu i właśnie dlatego nie pozwolę się bezkarnie obrażać. W efekcie transakcji nie mam na fakturze pełnej wartości zakupu, a jedynie na dopłatę, którą dokonałam przy odbiorze. Na dodatek, przy całym aroganckim słowotoku sprzedawca wystawił fakturę na błędną kwotę i to moja dobra wola ,że zwróciłam fakturę do korekty. Przestrzegam przed sprzedawcą, który pozwala sobie na obraźliwe teksty. Nigdy już nie skorzystam z usług salonu - OPTIGEM.
Czyli koniec końców niestety przynależy Ci dużo mniejszy zwrot? :/ Czy jak to u Ciebie firmie wobec tego wszystkiego wyszło?
To nie jest wina sprzedającego tylko klienta. Powinien doinformować się w kadrach na jakich zasadach będzie zwrot czy faktura na firmę czy imienna! Obowiązkiem kupującego jest się dowiedzieć. Od 4 lat jest nowa ustawa o nip-ie na paragonie i każdy powinien wiedzieć kiedy stara się o dofinansowanie od pracodawcy.
Ponoć w tej firmie zarobki są bardzo słabe. Tak ktoś napisał. Możecie powiedzieć ile można w tej firmie maksymalnie zarobić miesięcznie - wliczając premie? :)
Zatrudnienie jest dla każdego bez wyjątku na najniższą krajową reszta płacona jest pod stołem .Zarobki bardzo słabe .Szef jest osobą nie słowną .Praca 6 dni w tygodniu .Za sobotę można mieć odbiór w tygodniu ale za ten dzień odebrany nie dostaje się premii .Nie polecam pracy w tej firmie .
Ok, ale jednak piszesz, że jakieś premie tam są. Ciekawe, ile można takiej premii wyszarpać w zł.
W firmie panuje ogólny choas. Mało kto wie za co odpowiada. Wszystko wykonana po najmniejszej linii oporu. Firma słynie z tego że jej usługi są przeciętnej jakości a uczciwość właściciela hmmmm jakby to powiedzieć nikogo nie obrażając. Może tak nie powierzyłbym nic. Po prostu człowiek bez zasad. Liczy się tylko kasa i to aby pracownik turał jak wół. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Uważajcie na te miejsce pracy. To nie jest dobra droga.
Optigem szuka teraz pracowników na kilka stanowisk: https://www.gowork.pl/oferta-zewnetrzna/zatrudnimy-optykow-optometrystow-sprzedawcow,lento.pl940c11b728c0136bbf97b474c5e1ce11,warszawa W ogłoszeniu nie ma wiele informacji, więc chciałabym się dowiedzieć, jak wyglądają godziny pracy. Czy trzeba mieć doświadczenie, czy może jest jakieś przeszkolenie?
Za wymianę szkieł dano mi wycenę 1190 zł ale po tym jak sprawdziłam u optyką Trzaski że za te same szkła cena wynosi 550zł wycofałam się z zakupu. Zakupiłam u nich szkła kontaktowe za 178 zł które nie tylko nie poprawiły mojej wizji wręcz sprawiają że nic nie widzę. Czuje się kompletnie oszukana.
@Oszukana klientka, nie rozumiem, nie sprawdziłaś jakości szkieł przed zapłatą? Specjalista w sklepie nie upewnił się czy wszystko jest ok? Czy korzystałaś później ponownie z usług firmy?
Mega! Super załatwiona reklamacja. Jestem zadowolony z całokształtu. Polecam Optigem przy Al. Stanów Zjednoczonych 72.
Czego dotyczyła reklamacja i jak długi był czas oczekiwania na jej rozpatrzenie? Dostałeś zwrot gotówki czy wymieniono produkt na nowy? Czekam na Twoją odpowiedź.
Witaj @Kuba, nie słyszałeś może, czy poszukują pracowników? Co do reklamacji-super, każdy konsument ma do niej prawo, a naprawdę dużo firm unika odpowiedzialności za jakość swoich produktów.
Dzień dobry wszystkim:) Pracowałam jako sprzedawca i doradca klienta przez 11 lat. Niestety, w dobie kryzysu zostałam bez pracy. Zastanawiam się nad aplikowanie do salonu Optigem w Warszawie, czy bez doświadczenia jako sprzedawca w salonie optycznym, mam w ogóle szanse? Co radzicie? Czy firma oferuje jakieś szkolenia dla pracowników?
@OszukanaKlientka To jest forum dla pracowników. Napisz do firmy uwagi.
Ja mam na razie bardzo negatywną opinię o tym salonie - miałam mieć wstawione szkła -0,75 wstawiono +1,5. Nie otrzymałam recepty badania wzroku a powinnam dostać, o czym dowiedziałam się dopiero przy odbiorze okularów. Tak pracują przy Rondzie Wiatraczna. Żałuję, ze odebrałam ten bubel - może ktoś zna kontakt do właścieciela tych salonów?
Salon otwarty do 20 byłem o 19:45 i zamkniety ???
Czy Twoim zdaniem warto podjąć pracę w firmie Optigem Salon Optyczny Emanuela Stępień? Dodaj komentarz i pomóż innym podjąć decyzję.
Praca dla ludzi niebojących się wyzwań, chcących dobrze zarabiać za swoją pracę. Co odróżnia to miejsce od innych salonów optycznych świetna atmosfera w zespole i nie pracujesz w niedzielę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Optigem Salony Optyczne Emanuela Stępień?
Zobacz opinie na temat firmy Optigem Salony Optyczne Emanuela Stępień tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.