Opinie o Kaufland w Jaworzno Jana Matejki 27

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Kaufland. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Kaufland na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Kaufland w Jaworzno Jana Matejki 27

Xyz

To się nadaje do telewizji. I nikt nic z tym nie robi? Czemu pracownicy się na to zgadzają ?

16
XxXx
@Xyz

Pracownicy sie na to nie zgadzają,a piszą tutaj z bezsilności.Przez lata kilkakrotnie były podejmowane próby walki o godne traktowanie i za każdym razem wszystko zostało zamiecione pod dywan co tylko upewniało panią dyrektor w tym ,że słusznie w swoim mniemaniu nas traktuje. Wszystko co wcześniej zostało napisane jest prawdą,nie ma tutaj wyssanych z palca historii. My chcemy godnego traktowania w pracy,bez przekleńst,krzyków i zlecania 5 zadań na raz.Wszyscy ciężko pracujemy i oczekujemy szacunku i równego traktowania a nie oczekiwania codziennie rano kto dziś będzie celem....

16
Xyz
@XxXx

Czy zarząd wie co się tam dzieje? Czemu narzekacie na internecie a nie zrobicie żadnego kroku by cokolwiek zmienić?

13
XxXx
@Xyz

Napisałam wyżej że już wielokrotnie były podejmowane próby rozwiązania tego problemu. Lata temu juz był sygnalizowany problem,były rozmowy z Panem (usunięte przez administratora) członkiem zarządu) i różnymi VKLami - bo mieliśmy ich wielu i nic nie zostało zrobione w tej sprawie,wszystko zostało pozamiatane.

16
anonim

(usunięte przez administratora)

Marek

To się zgadza że pani dyrektor jest chamska co do swoich podwładnych sam słyszałem jak w obecności klientów wyzywa do swoich pracowników.Jestem dziennikarzem lokalnym i zastanawiam się czy nie opublikować tego stosowanego mobbingu do swoich pracowników przez Panią Dyrektor z Kaufland Jaworzno

36
Ninka
@Marek

dziewczyny z Jaworzna Trzymajcie się razem my tu w Będzinie i moi znajomi z Mysłowic iteż Śledzimy wasze wypowiedzi także trzymajcie się może w końcu zarząd zmieni zdanie i wywali tą dyrektorkę dyktatorkei będzie atmosfera taka jak powinna być normalnym zakładzie pracy czyli spokój. Pozdrawiamy was

28
Pracownik
@Marek

Oj dużo by można opowiedzieć. Włos na głowie by się zjęzył .!!!!

23
Zawidziona

Wszystko to prawda.Jaka jest pani dyrektor ? Wiecznie nadąsana dzień bez przykrości to dzień stracony , nieproś o pomoc nie licz na wyrozumiałość. Pani dyrektor spowodowała odejście wielu pracowników a i nad kierownikami nie miała litości musieli ci odejść co mieli szacunek dla pracownika a zostali tacy co tańczą jak im grają! Pani dyrektor to mistrzyni w wydawaniu kilku poleceń naraz i oczywiście sprzeczne ze sobą, wspaniałe wprowadza haos można by tak wyliczać tylko czy to co da??? Ja przed pracą biorę tabletkę na uspokojenie głęboki oddech i liczę ile zostało do niedzieli.Może jakoś przetrwam następy dzień.

27
Andzia

I co z tego że my pracownicy zostawimy swoją opinię o pani dyrektor dyktator co może skoro zarząd nic nie robi w końcu podejmą decyzję o zmianie dyrektora i będzie inna atmosfera człowiek będzie się czuło atmosferę jak w pracy a nie jak w obozie dla osób przymusowo pracujących

26
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Kaufland spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Jaworzno
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. spawalnictwa
Jaworzno
ZRE Katowice
(363 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Zakupów
Jaworzno
ICB Pharma Sp.j.
(103 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik

Zgadzam się z poniższymi komentarzami. pani dyrektor (mała litera użyta celowo) dąży do skłucenia załogi. Ma kilku (usunięte przez administratora), którzy skutecznie dosznoszą na resztę i są na każde zawołanie co skutkuje ich nietykalnością. Do pracowników zwraca się z brakiem należytego szacunku, niejednokrotnie podnosi głos, używa ironi, pojęcie ludzkiej wyrozumiałości jest jej nie znane. Udaje że wszystko wie o każdym dziale, jednak nie jest wszechwiedzaca przez co wydaje polecenia nieadekwatne do pory i czasu w jakim trzeba je wykonać. Starzy pracownicy wiedzą niejednokrotnie więcej od niej nawet w sprawach administracyjnych itp. Jak nie zna odpowiedzi odsyła do innych pracowników udając że nie ma czasu. Wydaje tyle poleceń na raz do zrobienia na "Cito", że nie wiadomo w co ręce wkładać. Wiadomo, że jest za mało pracowników na markecie i trzeba się sprężać ale rozłożenie palety w 30 minut jest nie możliwe, no chyba że pani dyrektor tak sądzi więc napewno się. Często zaczyna robić "pożadki" na magazynie, wyworząc palety, które jak się okazuje nie da się rozłożyć bo półki są pełne danego towaru. Zdarzało się że zleca przejście na inny dział a w momencie kiedy regionalny zauważa brak pracownika na swoim dziale, zagrywa(usunięte przez administratora) co pracownik robi a nie pilnuje swojego działu. Bywają też sytuację gdzie pracownik zglasza chęć rozmowy z regionalnym do dyrektorki, jednak gdy on się zjawia, nikt pracownika nie informuje, że może iść porozmawiać z jej przełożonym. Skargi są bagatelizowane zwłaszcza jeżeli dotyczą ulubieńców. Nawet gdy takowy jest wzywany na rozmowe sprawa zostaje zamiatana pod dywan. Gdy ktoś się postawi nie może liczyć na jakie kolwiek przywileje. I choć człowiek chce dobrze wychodzi na tym jak Zabłocki na mydle... Nie radzi sobie z okełznaniem (usunięte przez administratora), którzy migaja się od obowiązków co przenosi się na więcej obowiązków dla reszty pracowników. Miesza w grafikach, człowiek się umawia z kierownikiem na wolne np. Żeby iść do lekarza ale okazuje się, że w ten dzień pracuję bo pani dyrektor zrobiła zmiane (często niepotrzebną). Jeżeli jest jej potrzebny pracownik zasady czasu pracy nie istnieją. Jeżeli zaś pracownik chce owe zasady nagiąć tu już jest ciężej. (usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora) Niejednokrotnie doprowadza podwładnych do płaczu. Nie są to pojedyńcze przypadki. Wiele pracowników zwolnilo się właśnie z jej powodu. Nigdy nie staje po stronie pracownika, jej zadaniem jest jedynie zadowolenie jej przełożonych. Można by tu wymieniać nieprawidłowości w nieskończoność ale wystarczy jedno słowo. Mobbing Poprzedni dyrektor był o niebo lepszy. Nie pozdrawiam.

27
Zyta gilowska

Popieram powyzsze wypowiedzi .Dyrektorka Kauflandu to dyktatorka dla pracownikow,traktuje wszystkich bardzo zle,wiecznie krzyczy,nigdy nie jest zadowolona.Przychodzi do pracy z takim nastawieniem ze lepiej o nic nie pytać bo zaraz awantura.Ma swoich ulubieńców a resztę niszczy psychicznie,nie szanuje długoletnich pracownikow, kiedyś zostanie tam sama bo ludzie maja dość takiego pomiatania.Zarząd powinien zrobić z Nią porządek.

32
Praccownicy

Panie administratorze dobrze że piszę z obcego źródła komputera bo namieżacie ich AJP.wypowiadam się nie tylko ja a również pracownicy .czekamy na decyzje zarządu w sprawie pani dyrektor która sposób dyktatorski traktuje ludzi jak śmieci wcześniej zgłasza liśmy byłem u regionalnemu Kaufland niestety nic nie zrobił już nie możemy wytrzymać z tą kobietą panią dyrektor dyktator Podejmiemy wspólnie decyzję wśród pracowników czy nie podjąć ten zwanego strajku nie przyjdziemy do pracy nie Podejmiemy pracy Zobaczymy co dalej zarząd. Po prostu pójdziemy wszyscy na L4 . skoro pani dyrektor dyktator tak traktuje ludzi nawet w obecności klientów to jest niedopuszczalne Żądamy zmiany dyrektora w Kaufland w Jaworznie

35
Mario

Jestem stałym klientem i nie raz słyszałem jak dyrektorka krzyczy na swoich pracowników w obecności klientów brak szacunku ma do swoich podwładnych i (usunięte przez administratora) w obecności klientów.Wiem że to dyrektorka w okularach bo kiedyś byłem u niej na skardze bo kurczaki które zakupiłem były w środku surowe

31

Zostaw merytoryczną opinię o Kaufland - Jaworzno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kaufland?

    Zobacz opinie na temat firmy Kaufland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaufland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Kaufland
Przejdź do nowych opinii