Opinie o Kaufland w Jaworzno Jana Matejki 27

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Kaufland. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Kaufland na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Kaufland w Jaworzno Jana Matejki 27

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy firma Kaufland w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Klientka Nowy wpis
Inne

Pani Monika z informacji jest nie miła i (usunięte przez administratora), widać że pracuje bo musi. Jak się jej coś spytałam to odpowiadała jakbym nie wiem co pytała, odpowiada na odczep się. To samo jest przy kasach mało empatyczne, lepiej niekiedy iść na kasy samoobslugowe, choć może z 3 kasjerki są pomocne i uśmiechnięte reszta to jakaś kpina. Droga władzo w Kauflandzie zróbcie coś z tymi pracownicami.

Klient Nowy wpis
Inne

W tym markecie obsługą jest nie miła i zdarza się że chamska. A te Panie na kasach to tam chyba siedzą za karę, mało empatyczne tylko kasują jakby robiły na akord. Ale jak się w (usunięte przez administratora) komuś wchodzi to tak jest. Niektóre kasjerki są pomocne i bardziej empatyczne. Miałem okazję rozmawiać z Panią kierownik z kas to niby miła i wg ale podlizywać się każdy może. Zróbcie egzamin z empati i miłego obsługiwaniu klientów.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Kaufland? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Kaufland spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Jaworzno
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. spawalnictwa
Jaworzno
ZRE Katowice
(363 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ROBOTNIK TOROWY/CZYŚCICIEL WAGONÓW
Jaworzno
PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.
(334 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Kaufland?

Barbie
Pracownik
@Pytanie

Ja dostałam na pół roku a następna na czas nie określony

Zwyczajna
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam kilka miesięcy w tym markecie,i z racji zajmowanego stanowiska miałam bardzo częsty kontakt z opisywaną na tym portalu w tak negatywny sposób Panią Dyrektor.Sama praca,jak to w markecie jest ciężka zarówno fizycznie jak i psychicznie.Bez względu na zajmowane stanowisko trzeba być wielozadaniowym,pracować szybko i sprawnie, i nie jest to wymysł dyrektora tego Kauflandu a ogólna norma jeśli chodzi o prace w marketach-wiem z doświadczenia.Jeśli ktoś przychodzi do pracy by pracować-to nic go nie zaskoczy,jeśli przychodzi niekoniecznie by pracować cóż.....Co do atmosfery w pracy-to przepraszam bardzo ale atmosferę tworzą wszyscy pracownicy....wiec jeśli jeden na drugiego nadaje,i wszyscy wszystkich straszą dyrektorka-wiedźma to sorry...... jaka ma być atmosfera?? Co do samej Pani dyrektor to osoba bardzo wymagająca,dokładna,doskonale orientująca się gdzie co leży ile tego jest,ile powinno być,skrupulatna.Pani dyrektor ma bardzo wysokie wymagania odnośnie swoich pracowników,ale ludzie po to ją tam ktoś zatrudnił na tym stanowisk,od niej jej przełożeni wymagają,ona wymaga od swoich pracowników....proste i logiczne.Co do rzekomych krzyków,wulgaryzmów,to bardzo często pracowałam na sali sprzedaży z Panią dyrektor jak i poza nią i nigdy w stosunku do mnie niczego takiego nie miało miejsca.Nigdy też nie byłam świadkiem niegrzecznego zachowania Pani dyrektor w stosunku do pracownika,wręcz przeciwnie sposób wymowy,przekazywania informacji,czy poleceń zawsze odbywał się w bardzo spokojny i rzeczowy sposób.Praca w tym markecie nie jest łatwa,prosta i przyjemna ,al e w żadnym markecie taka nie jest..

Olc
Były pracownik
@Zwyczajna

A czy stwierdzenia do pracownika że jest debilem to normalne czy mobing.Czy stwierdzenie z jakimi idjotami muszę pracować to normalne czy wysokie wymagania. Bo ja to słyszałam przez 8lat!!!!! Zero u tej pani kultury.

1
Aaa
Pracownik
 Pytanie
@Zwyczajna

Ciekawa opinia??To dlaczego nie pracujesz????

No
Inne

Jedną wyrzucili to znalazła się zastępczyni..od tych stanowisk to się w dupie poprzewracało chyba. Oby za jej dupe tez się wzięli jak za koleżanki z działu.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Kaufland?

Olc
Były pracownik
@Pytanie

Tam nie ma atmosfery .Strach , poniżanie , wyśmiewywanie ot i cała atmosfera .

Agnieszka
Inne

Bardzo współczuję serdecznie pracownikom Kaufland z tą dyrektorka się nie da wytrzymać dwa procesy tetaz też ją czeka sprawa w Sądzie nękanie zastraszanie przymuszanie pracownika nie stosowne odzywki nie grzeczny poniesiony ton głosu bardzo często świadkiem tego są kijenci mam nadzieję że Centrala w Niemczech coś z tym zrobi bo Centrala we Wrocławiu nie reaguję!!!!

Stały klient
Inne
@Agnieszka

Szanowny Zarządzie Kaufland, dlaczego dopuszczacie do scen skandalicznych stosowanych przez dyrektora tej placówki w Kaufland w Jaworznie.Pani Dyrektor nie potrafi opanować swoich chamskich zachowań do swoich pracowników, krzyczy na nich i przeklina do nich.Byłem dwukrotnie świadkiem i uważam że stosuje wobec pracowników mobbing i znęcanie.ZNAM tą Panią dyrektor bo jestem stałym klientem Kaufland od lat i nie rozumiem dlaczego nadal bagatelizuje się zachowanie tej Pani , która nie przebiera w słowach przekleństw nawet przy klientkach.Skandal i Hańba dla tak powszechne przeze mnie szanowanego Marketu

Beata
Inne
 Pytanie
@Agnieszka

Dzień dobry, dzisiaj ( 12/10) około godziny 9;00 robiłam zakupy w Kaufland Jaworzno. Przechodziłam z koszykiem plastikowym przez piekarnie. Na ziemi leżały kartony. Chciałam spróbować przejechać przez dział dalej i niestety przewróciłam kartony. Po czym wysoka Pani w okularach, krótkich włosach zaczęła mnie obrażać jak bym miała zrobić to specjalnie. Chciałam Pani wytłumaczyć że niechcący je przewróciłam ale Pani nie chciała słuchać i dalej swoje. Takie zachowanie moim zdaniem jest karygodne i będę zgłaszała z mężem to wyżej. Osoba na stanowisku menadżera marketu ( zdjęcie wisi przed wejściem do sklepu obok bankomatu) robi sobie jakieś żarty z klientów i nie tylko. Myślałam że to są zwykle plotki i zemsta pracowników na Pani w/w. Ale teraz czytając trochę o tej Pani jestem świecie przekonana że ludzie tam pracujący piszą prawdę. Jak można pracować z taka osoba? Ile juz lat pracownicy i klienci musza przechodzić piekło bo ktoś kto powinien leczyć się w psychiatryku jest na tak poważnym stanowisku. Życzę Pani menadżer aby trafiła Pani na kogoś kto zrobi wkoncu z Panią porządek. Dzisiaj ostatni raz robiłam zakupy w Kaufland. Wolę iść dalej ale mieć pewność że nie zostanę upokorzona przez taką pierdołę w obecności innych klientów przez menadżera marketu. Trzymajcie się pracownicy którzy tam pracują i współczuje Wam z całego serca szefowej. Pozdrawiam Beata K.

Były klient
Inne
@Beata

Bo sama doświdczyłam spotkania z tą osobą. Nic miłego .Przestałam robić zakupy w Kauflandzie.

pracownik
Pracownik
 Rekomendacja

Witam chciałam się podzielić uwagą na temat naszej dyry . Chyba trzeba podziękować naszej pani od spraw personalnych , która chciała naprawić atmosferę między załogą a dyrą. Pomysł okazał się fatalny w skutkach ona jest jeszcze gorsza niż była, a podobno rozmowy miały być poufne. Otóż nasza władza nie tylko gnębi załogę ale zaczyna tracić równowagę i zaczyna się drzeć po załodze. Czy to nie jest przypadkiem mobbing !!!!! Za niedługo to załoga będzie potrzebować psychiatry, a nie dobrych rad. Proszę pomóżcie bo chcemy pracować ale w spokoju.

OND
Były pracownik
@pracownik

Świnię się da wychować ale dyry nie nauczysz szacunku do pracowników ,widocznie jest mało Dy.ana i mści się na pracownikach

Antek
Inne
@OND

Mam w rodzinie osobę która pracuje. To jest chore że cały sklep nie może sobie poradzić z jedną babą. Kpina.. Sam się zastanawiam czy się tam przyjąć na chwilę, i pokazać innym że da się pokazać kim jest naprawdę. Raz ją widziałem, takie byle nic i się stawia. Chciałem się odezwać, ale niestety zostałem zatrzymany, bo mieliby jeszcze większe problemy. Zobaczymy jak w końcu wszyscy odejdą, a ona zostanie sama. Chciałbym to widzieć ????

ona
Pracownik
@Antek

Wszyscy już się śmieją z dyry na innych oddziałach z jej poczynaniach a skoro stosuje mobbing to dlaczego nie złożycie stosownego zawiadomienia tym bardziej już ma dwie sprawy w sądzie przeciwko jej łamaniu kodeksu pracy. Tylko w JAWORZNIE tak jest, bo na innych oddziałach jest ok, a widocznie w Jaworznie można stosować wobec pracowników terroryzm przez pseudodyrektorkę. ŚWIŃSTWO i OBŁUDA.Z tego co wiem to i klienci też się na nią skarzą bo jej zachowanie odbiega od norm przyzwoitego przełożonego bo potrafi nawet głośno się wypowiadać do pracownika przy klientach Skoro Wam nie można zrobić zakupów przed pracą i przechować w szatni to dlaczego ona chowa towar na magazynie a po pracy go zabiera i kasuje się ,jeśli Wam zabrania to dlaczego nie stosuje się do zasad zabraniającym Wam pracownikom

rzetelni pracownicy Kaufland
Pracownik
@ona

Drogie koleżanki z Jaworzna,czytają i mając wiedzę o Waszej dyrektorce,doszłyśmy do wniosku.Jezeli członkowie Zarządu Kaufland nie reagują na poczynania łamiące prawa kodeksu pracy przez pseudodyrektorkę ,to chcielibyśmy Wam pomóc, ogłaszając strajk Włoski w całym regionie Śląskim i Zagłębiowskim Może wtedy obudzą się nasi prawdziwi pracodawcy w Niemczech i dojdą do wniosku że jeśli Zarząd w Polsce nie daje sobie radę z jedną osobą w Polsce tz.dyrektorką z Jaworzna,która ma już dwie sprawy w Sądzie za przesladowania pracownicze i nadal sprawuje swoje bezmyślne prawa wewnętrzne,to być może za nią będzie trzeba również wymienić Zarząd Nie zrozumiałe jest że od lat Wami steruje osoba do której są poważne zastrzeżenia co do mobbingu pracowniczego,widocznie trafiliście drogie koleżanki i koledzy z Jaworzna na kapitana który nie potrafi uszanować godność człowieka i stosując do Was terroryzm pracowniczy Czekamy na Wasze opinie koleżanki z Jaworzna ...NIE ZOSTAWIMY WAS SAME i JESTEŚMY Z WAMI.Pozdrawiamy Was z Kauflandów na Śląsku a Przymierza też się do nas z Warszawy i woj.Mazowieckiego

Nikt
Były pracownik
@Antek

To jest niezrozumiałe, że osoba taka jak dyrektorka, reprezentującą sobą NIC, mobingujaca zespół jest niezatapialna. Miałam okazję współpracować i tak toksycznej, niekompetentnej osoby nie spotkałam nigdy wcześniej. Jak o niej myślę to chce wierzyć, że karma wraca.

Pytanie
 Pytanie

Czym w Kaufland zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Śmiech
Pracownik
@Pytanie

Tak ,zachęca ale pseudodyrektorkę do mobingu nam pracownikom zabroniła cokolwiek zostawiać a później sobie kupić do domu.Ale dyrektorka (menadżer obiektu) a nie dyrektor .Ona jest ponad władze ona może sobie zostawiać mięso i inne produkty w czasie pracy na magazynie a my nie .Dzisiaj zabroniła dziewczynom z pierwszej zmiany i podpisać deklarację że w czasie pracy na przerwie nie mogą sobie robić zakupów.Dziewczy to jest karygodne i mobing i cała sprawa nadaje się nie tylko do zarządu Kaufland ale również do PIP-u.Pani menadżer niby dyrektor łamie pani wszelkie zasady pracownicze dla nas jest pani nikim , jesteśmy zastraszane przez panią.Jutro tj.16.09.2022 dzwonię do centrali kaufland z zapytaniem czy takie bezprawie może pani stosować wobec pracowników.Zobaczymy że pani odkłada cokolwiek na magazynie to poinformujemy ochronę aby zabezpieczyła materiał z monitoringu o stosowanych i łamiących zasadach.Jak to się mówi ...wszystkich obowiązują przepisy a najwidoczniej je pani łamie . Dziewczyny nie dajcie się !!!!!!!!

wierna
Pracownik
@Śmiech

dyra już dawno powinna być zawieszona,dwie sprawy w sądzie za mobbing ale no cóż jak regionalny dyrektor przymykał (usunięte przez administratora)na jej poczynania.Widocznie pseudodyrektorka ma swoje prawa które stosuje (usunięte przez administratora)wśród pracowników (usunięte przez administratora)prawa kodeksu pracy.Ciekawe bo już o niej mówią na wszystkich oddziałach i dziwią się Zarządowi Kaufland że jeszcze trzymają taką pseudodyrektorkę w Jaworznie.WSTYD I HAŃBA dla korporacji Kaufland że trzymają taką osobę, aby się mściła na pracownikach i łamała prawa pracownicze.WSTYD I HAŃBA

Olc
Pracownik
@wierna

Dyrektorka jest tyle warta co zeszłoroczny śnieg. Doprowadziła sporo osób do leczenia nerwów.Brrry oby ngdy więcej nie pracować z tą osobą.

Śmiech
Pracownik
@Olc

We wtorek piszę do Zarządu w Niemczech w sprawie pseudodyrektorki i przedstawię sprawę nękania i mobbing a także poinformuję o jej sprawach w Sądzie za stosowanie mobbingu do pracowników

ŻYRAFA
Pracownik
@Śmiech

dopóki nie usuną tej (usunięte przez administratora)kobiety tak zwanej mniej niż (usunięte przez administratora)a wiadomo o kogo chodzi 01 to kaufland w Jaworznie nie pozbiera się psychicznie wśród pracowników.Przyjdzie nowa/wy dyrektor to być może uspokoi się atmosfera wśród załogi i kapusie zrozumia że trzeba się trzymać razem z załoga a nie kofidentem być wśród kolegów i koleżanek, no nie Aniu,brak koleżanki dobrusi i tak tęskno

1
Ps
Były pracownik
@ŻYRAFA

O którą Anne chodzi bo nie przypominam sobie żeby ktoś pałał sympatią do wymienionej koleżanki

LOLA
Pracownik
@Ps

No ta wyższa od tej niskiej a co nie można zakumać ,chyba wiadomo o którą chodzi

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Kaufland motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Motywuje…. Donosiciele pracownicy którzy chcą podlizać się Pani 01…. Rzygam donosicielstwem i mam nadzieje że za takie podchody karma wróci podwójnie. Dość dobrze komuś robić to jeszcze źle. (usunięte przez administratora) konfidentów z kauflanda Jaworzno.

lola
Pracownik
@Pracownik

(usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora)powinno się utilizować jak śmiecie,jest jeszcze parę koleżanek które kapują a jak się wkurzę to sama napiszę KTÓRE

Oo

To dlaczego nie zrobimy postojowego że 3 godziny,dając sygnał dla Zarządu głównego że nie chcemy pani Dyrektor

Nikt ważny
@Oo

Dla tego że wszyscy piszemy tu są cwani aw pracy boją się i tyle

Zonia
@Oo

A może na dobry początek wystosujmy odpowiednie pismo do Wrocławia ze mamy dość dyry i chcemy zmiany dyry .Mamy juz dość rozmow bo zmiana zachowania dyry jest na 2czym dni.I dla tego planujemy strajk ostrzegawczy a jak tonie pomoże to to następny krok to znacznie dłuższy strajk np włoski. Może to wpłynie na górę i ktoś poważnie zechce przeanalizować sytuacje na naszym sklepie. Z czym jest związana wymiana dobrych pracowników i dlaczego tak często ludzie uciekają na l4.Bo mają dość dyry??Bo muszą odpocząć od jej madrości? !?!? Bo jak nie to znajdą się u psychiatry jak juz niektórzy pracownicy.A może trzeba oddać grupowo sprawę do sądu pracy o notorycznie prowadzony mobing.?? Coś mi się zdaje że swoje trzy grosze dołożyli by ci którzy już odeszli z sklepu.

KLIENT
Były pracownik
@Oo

Bo jesteście za cienkie w gaciach, tylko w internecie mocne

Kaktus
Pracownik
 Pytanie
@Zonia

I gdzie ten strajk ? Straciłam czas na czytanie Twoich zbędnych wypocin . Nie bądź śmieszna i zajmij się praca na dziale a pisanie głupot zostaw dla siebie bo dużo szczekasz mało robisz.

śmiechu warte
Pracownik
@Oo

Na takie wpisy i negatywne opinie to prawdziwy zarząd dawno by wywalił Dyrektorkę a kontrola PIP nałożyła kary za naruszenie standardów społecznych jaki jest mobbing a i nie odbyło by się bez sądu i kar pieniężnych za zadość uczynienie i ubliżanie pracownikom w obecności klientów Dyra zawsze znajdzie jakiś pretekst do tuszowania nieprawidłowości na magazynie I szukanie nie wiadomo czego a teraz wpadła na pomysł kontrolowania co mamy w torebkach jak kończymy zmianę śmiech na sali

Maja
Pracownik
 Pytanie

Pani dyrektor ma nas za tanią siłę roboczą, ale również potencjalnymi złodziejami,którzy okradają jej sklep.

Pracownik
Pracownik
@Maja

Każdy to (usunięte przez administratora) A może powinna się przyjrzeć przeceną i tym którzy je robią zwłaszcza kilku bliskim jej pracowniką.

Warchoł
Pracownik
@Pracownik

Chętnie tą funkcję oddamy skoro uważasz że to taki miód. Ja uważam że to powinna robić ,pani dyrektor osobiście.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Warchoł

A może wszystkie WARCHOLKI powinny zrezygnować? Ale co tam władza się liczy @@@!!!!!

Zuza
Pracownik
@Pracownik

Ja bym obstawała za tym jedynym , ale jak co niektórym mało to już spadać,

Yy
Pracownik
@Maja

Złodziejami nas nazywa to niech interweniuje w centrali że są jakieś braki bo nie raz brakowało alkoholu itp i co nic albo się coś tuszuje i boi się Dyra co kolwiek odezwać do centrali

klient
Inne
 Pytanie

Najwidoczniej z tego co słyszałam i jest to potwierdzone od koleżanki która pracuje w kauflandzie w Jaworznie wśród pracowników obsługujących klientów panuje (usunięte przez administratora) a Pani Dyrektor nie zarządziła dezynfekcji stoisk i całego sklepu chcąc to ukryć przed klientami pandemię.Pani Dyrektor ukrywanie i nie stosowanie do zasad panujących w Polsce a nie dbanie o klientów ,którzy poruszają się po sklepie i brak jest stosownych zachowań dezynfekcji ,jest karalne! Dlaczego wózki nie są dezynfekowane? dlaczego inni klienci chodzą po sklepie bez maseczek ochronnych? To Pani jako Dyrektor odpowiada za tą epidemie w hipermarkecie to przez Panią nadal jest żądza pieniądza i najzwyczajniej Pani zależy na utargu dziennym niż na zdrowiu swoich pracowników i nas klientów A przypomnę iż,jestem klientką od lat i znam nie które Panie ekspedientki i przypomnę Pani ze już wcześniej jedna z pracownic oddała życie przez Pani niechlujstwo w czasie epidemii i nie stosowanie się do zasad ich przestrzegania. Proszę aby, Panią nadal traktowali pracownicy i my klienci, jako Dyrektora a nie dyktatora Mam nadzieję że Pani zgłosiła całą sytuację pandemiczną w swoim hipermarkecie w sanepidzie w Jaworznie,ponieważ zdając sobie sprawę z poważnej sytuacji pandemicznej to sklep powinien być zamknięty i zdezynfekowany i zachować stosowne zasady zakrywania ust i nosa przez innych klientów,ponieważ to my klienci którzy stosują się do przepisów jesteśmy narażeni i nie tylko ,bo Pani podwładni również. Pozdrawiamy my klienci,którzy już wiedzą o całej sytuacji w mediach społecznościowych

Klient
Inne

Kaufland Jaworzno, nie wiem jak rekrutujecie pracowników do obsługi kas, ale na pewno nie zwracacie uwagi na empatię i kulturę niektórych kandydatek. Nie polecam Pani z kasy 2 (średni wiek, ciemne, upięte włosy), która 6 listopada obsługiwała ludzi ok godziny 15. Tak chamskiego zachowania nie spotkałem w żadnym sklepie. Niemądra kobieto, jak masz ciężki dzień, to zostań w domu, a nie wyżywaj się na klientach, bo za to Cię potem rozliczą. Perfekcyjnie niszczysz opinię o sklepie.

1
Janek
Inne

Stoisko mięsne. Jedna pracownica ubliża klientowi, cyt. Pani nie umie czytać, osoba po zawodówce ubliża osobie , która 20 lat się kształciła , druga nie przetnie schaba na trzy kawałki ,bo jej nie wolno , trochę empati , parodia . Więcej moja noga tam nie zawita . Godz. 17 . dnia 30.07.2021.

Kaktus
Pracownik
@Janek

Mogłeś zgłosić to do Pani (usunięte przez administratora) Ona codziennie siedzi u Pani Dyrektor więc zapewne by wspomniała o tym jak i o wszystkim innym(usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Czy w Kaufland zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?

Rogata
Pracownik
@Pytanie

Tak,na gorsze. Szkoda juz nawet czasu na pisanie.

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Następna franca przyszła się szkolić na kierownika z Będzina,ona powinna zostać beż szkolenia konfidentem bo już donosiciel donośiciel do żyrafy na pracowników itp.UWAZAJCIE NA NIĄ (usunięte przez administratora)

Lila
Pracownik
@Rogata

No to teraz zobaczymy co Pani dyrektor zrobi że (usunięte przez administratora)naszą koleżanką, która kradnie a jest naszym pracownikiem Kaufland.Dość tego ,może Pani Dyrektor ujawni wszystkim jej imię. Bo ja wiem kto.Piszcie koleżanki na ten post ,jak jej nie zwolni dyra to jej imię podam na forum

1
Nika
Pracownik
@Lila

Przecież wszyscy my byliśmy złodziejami,no u nas w kauflandzie nie da się nic ukryć, nasza koleżanka jest (usunięte przez administratora) a dyra co zrobi zatuszuje przed regionalnym bo swoją (usunięte przez administratora) będzie bronić..CIEKAWE CO ZARZĄD ZROBI Z DYRĄ JAK TUSZUJE ZŁODZIEJSTWO.HAHA HAHA

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Lila

Skoro wiesz kto to na co czekasz? Jaki jest problem w tym by iść i wskazać złodzieja? Naprawdę nie masz na tyle odwagi?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Nika

Rozumiem , że posiadasz niepodważalne dowody złodziejstw koleżanki jak i tuszowania sprawy przez dyrektorkę ? Idąc Twoim tokiem myślenie to ty sama teraz bronisz dwójkę ludzi . Skoro wiesz , że ktoś kradnie to dlaczego czegoś z tym nie zrobisz tylko wylewasz swoje żale na forum ? Zdajesz sobie sprawę , że aby oskarżyć kogoś o kradzież trzeba go na tej kradzieży złapać , bądź mieć dowód w postaci nagrania z monitoringu ? Czy może myślisz że wystarczy wypisać swój bełkot publicznie i sprawa się rozwiąże ?

Lila
Inne
@Pracownik

Dobrze ze ta franca z Bedzina jest u nas tylko chwilowo także bez nerwów

JA
Pracownik

Nasza Zosia oddala zycie za kaufland. I co,NIC.

1
Pracownik
Pracownik
@JA

Polecam przed napisaniem opini na forum publicznym zasięgnąć porady u psychoterapeuty . Czytając wasze wpisy wstyd się przyznać , że z wami pracuje .

Ktoś
Pracownik
@Pracownik

No to,w takim razie dyra tuszuje (usunięte przez administratora) pracownika.A może ty idź do psychologa albo jesteś taka sama co ładuje w siatki i nie płaci wychodząc przez kasy aby tylko skasować najtańszą rzecz.Może spytacie Kasię o to jak się to robi ja też robię czasami na kasie i widać co kto kasuje a co nie.Bylam kiedyś na tej samej zmianie i robiłyśmy zakupy przed robotą i dziwne że po skończonej pracy na taśmie kasowej była tylko jedna rzecz mojej koleżanki a resztę sobie dopowiedzcie

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Dlaczego według Ciebie mam iść do psychologa ? Bo nie popieram stwierdzenia , że " Zosia oddała życie za Kaufland " ? Chyba nie zauważyłaś że właśnie pod tym postem wypisujesz swoje detektywistyczne anegdotki . Czytając Twój komentarz widać jednak gołym okiem że masz duży problem z czytaniem ze zrozumieniem jak i skonstruowaniem czytelnej wypowiedzi . Oj widzę , że najlepszą obroną jest atak i mnie również zaczynasz oskarżać o niepłacenie za zakupy ? Rozumiem że nie posiadając argumentów swojej poprzedniej wypowiedzi najlepiej jest zacząć atakować kogoś tylko dlatego że nie zgadza się z Tobą ? Ponowie jednak swoje pytanie , czy posiadasz dowody kradzieży przez koleżankę oraz dowody tuszowania sprawy przez dyrektorkę ? Czy oczekujesz że ktoś zostanie zwolniony przez nasze " dopowiedzenia " ? Nikogo nie bronie ale oskarżanie kogoś " bo coś widziałam , coś odpowiedziałam " świadczy tylko o poziomie Twojej inteligencji . PS .Ogłaszanie wszem i wobec że coś wiesz tylko komplikuje sprawę złapanie takiej osoby na " gorącym uczynku " . Pozdrawiam ????

Lena
Pracownik
@Pracownik

Widocznie jest to prawda skoro tylko zatuszowanie pracownika jest najlepszym rozwiązaniem dla Waszej Dyrektorki.My już o tym wiemy w Będzinie.No ale to jest Wasza sprawa wewnętrzna pracowników i Dyrektorki.POZDRAWIAMY.Dziewczyny z Będzina .PS my wiemy kto nam o tym powiedział tu w Będzinie widocznie coś jest nie na rzeczy u Was.My będziemy i tak śledzić Wasze wpisy co dalej się u Was dzieje.

jaw
Inne
 Pytanie

Uważam za upokarzające dla klienta sprawdzanie go czy zakupił wyroby alkoholowe bo przy opuszczaniu sklepu(przy wyjściu) pika sygnalizator gdy takowe posiada.Ludzie patrzą jak na złodzieja bo pani przy wyjściu sprawdza na rachunku czy jest zakupiony alkohol.A co byłoby gdy klient nie zabierze rachunku przy kasie?Zostanie uznany za złodzieja?Powinno to być inaczej rozwiązane.

Romek
Inne
 Pytanie
@jaw

Jak Ci piszczy alkohol na bramce to co Ci ma sprawdzić jaja czy co?a paragon masz mieć do końcowego wyjścia że sklepu,bo kasjerka każdemu klientowi wręcza i po co się plujesz jak ci nie pasi to idź do przytułku

Zostaw merytoryczną opinię o Kaufland - Jaworzno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kaufland?

    Zobacz opinie na temat firmy Kaufland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaufland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Kaufland
Przejdź do nowych opinii