Fajny sklepik, fajne kasjerki. Już 3 zaliczyłem w rok. Polecam
Dobry jesteś. Ja jedną w 2020 musisz dać jakiś namiar na pozostałe 2. Naiwne są mile itd a potrzebują tego co każde. Współczuję ich faceta ale same są chetne
Skandaliczne i chamskie zachowanie obsługi na dziale wędlin 29.12 .2020 między godz 13-14. Pani złośliwie olała klientów przy wędlinach stworzyła sobie kolejkę na serach i tam sprzedawała wędliny. Kierowniczka zmiany nie lepsza zamiast zwrócić jej uwagę zrobiła z nas intruzów! W efekcie nie zostaliśmy obsłużeni i odeszliśmy z kwitkiem po staniu w kolejce ponad 10min. Proszę dyrekcję o zainteresowanie się tymi paniami i sprawdzenie monitoringu. Będzie skarga na piśmie
tam jest taka ruda franca jest bardzo zlosliwa pyskata donosi nie szanuje ludzi na bruk ta (usunięte przez administratora) powinna wyleciec
Ta koleżanka, sama jest sobie winna, więc nie obarczajcie winą innych
Droga koleżanko... jesli nie znasz tematu od poczatku do końca to nie wypisuj bzdur.Mnie też jest bardzo przykro z powodu tego co sie stało,od początku pracowałyśmy i bardzo ją lubię,ale to co sie stało, kiedyś musiało nastapić.Nie był to pierwszy raz,ani drugi ale niestety ostatni.A zakończenie tego wszystkiego w ten sposób było tylko i wyłacznie jej decyzją, Więc najpierw proszę zapoznać się z faktami a nie z plotkami i przemyśleć sobie czy jesteś w stanie wziąć na zmianie odpowiedzialność za kogoś w takim stanie.A skoro tak komentujesz to chyba wiesz doskonale jaki to był stan. Pozdrawiam
To ja że wstydu bym się zwolniła jak by mnie ktoś okrzyknął kapusiem no ale rude tak mają
Ha ha ha.... umarłam ze śmiechu,sama sie zwolnij jak Ci nie pasuje praca jak to nazywasz z kapusiami. Masz coś do niej, to idź i jej powiedz ,zapytaj dlaczego zrobiła tak a nie inaczej,widać nie masz nic sensownego do powiedzenie,poza wypisywaniem tutaj bzdur.
Jestem jestem klientką państwa sklepu Kaufland w Jaworznie czy możecie państwo zainterweniować jeśli chodzi o firmy InPost która korzysta z waszych wózków a są przeznaczone są przeznaczone do celów spożywczych firma inpost wkłada różne paczki pocztowe niestety są też tej pandemii zarazki proszę o interwencję
Masz rację jest coraz gorzej, ostatnio słyszałam coś na ten temat. Lubi jak załoga jest skłócona. Wtedy czuje się pewnie.
Chciałbym się dowiedzieć co z panen Leszkiem Janeckim działa jeszcze w Kauflandzie podobno kiedyś awansował na dyrektora??
Jakie są mocne strony pracodawcy Kaufland?
Wypłata na czas!!!I tylko to . No chyba że się lubi słyszeć za plecami szybciej ruszaj się i że klient to ,, bóg" i może ci bezkarnie nawtykać a wręcz dreczyć a dyra nic z tym nie robi bo to przecież klient nasz pan!!! Więc jeżeli to lubisz lub jesteś masochistą to zapraszamy w nasze progi .
I co mamy Covid-19 w naszym sklepie, to było do przewidzenia ,bo pani dyra ma w d..ie nasze zdrowie .Klienci wchodzą bez maseczek bo ważniejszy jest utarg niż nasze zdrowie pracowników No cóż my pracujemy nadal ,a dyra i inni na kwarantannie, a co jak się okaże że inni z nas mają covid-19 i pracują? Jak powiedzieć naszym rodzinom że jest tak a nie inaczej W innych marketach ,sklepach nawet na stacjach benzynowych są kartki informujące klienta o obowiązującym zakładaniu maseczek przed wejściem do sklepu a u nas nic nie ma Nie wiem jak wy drogie koleżanki, ale jeśli ja zostanę zarażona covidem-19 to złożę zawiadomienie do prokuratury na dyrektorkę o narażenie mojego zdrowia i życia jak zarówno mojej rodziny.Nie będę tolerować tego typu zachowań ze strony pani dyrektor bo ona jest odpowiedzialna za pracowników a jeśli nie stosuje się ona do obowiązujących przepisów covid-19 to znaczy że my jesteśmy dzisiaj a jutro może nas nie być.Nawet klienci informowali i zgłaszali do dyry że tak nie może być że jedni mają maseczki a inni nie. To jest SKANDAL Zobaczymy w piątek być może zajmą szybką reakcję media w naszym mieście ,bo zamierzam poinformować ich anonimowo.
No nareszcie może coś się ruszy z przestrzeganiem przepisów, bo nawet regionalny, to taki sam jak dyra, a oczywiście centrala Kaufland ma to gdzieś nas pracowników
Covd19 to powinni nam zrobić badania tak jak robią na kopalniach. Myślę że wynik byłby wyższy niż na kopalniach.!!! Ale jak narazie nie planują pozamykać marketów wiec będzie spoko. A jeżeli dyre , regionalnego , naszych kierowników oraz cały zarzad to się cisną na usta różne dosadne słowa. !!! Czasami lepiej milczeć może tylko to są siebie warci a nas pracowników mają za cytryny które należy wycisnąć i wywalić do bio odpadów aby jeszcze na koniec uniknąć jakichkolwiek kosztów.
Zgadzam się na no właśnie dlaczego nie zrobią nam badań że boją się by pozamykali market nasz . Ważniejsze są utargi niż pracownik
Pani dyrektor jak można łamać prawo wprowadzone przez rząd.Dlaczego brak nadzoru osób które wchodzą bez maseczek do sklepu..Dzisiaj wczoraj idd byłam na zakupach a pan z ochrony jest zajęty dyskusja z recepcją niż patrzeć co dzieje się wokół niego.Bez maseczek można się poruszać na zewnątrz a w hipermarketach i nie tylko obowiązuje noszenie maseczek.Ale nie dziwię ,bo zwróciłam uwagę to było brak reakcji..WSTYD I HAŃBA.Narazacie nas innych klientów aby się zaraźic od innych.Widocznie trzeba to zgłosić medialnie i do sanepidu . Że Kaufland w Jaworznie łamie podstawy ochrony przezd viirusem
Dzisiaj zadzwoniłam do centrali Kaufland,że Pani dyrektor nie przestrzega zasad obowiązkowego zasłaniania ust i nosa maseczkąmi ,które są obowiązkiem klienta wchodzącego do hipermarketu Dlaczego my inni klienci oraz pracownicy Kaufland w Jaworznie mają być narażeni przez jakiegoś niezdyscyplinowanego klienta, który olewa sprawę Dzisiaj Ministerstwo Zdrowia zaapelowało do Dyrektorów hipermarketów i właścicieli sklepów ,aby nie wpuszczali osób do swoich sieci handlowych bez zasłaniania ust i nosa, bo jest obowiązkiem ich noszenia Na zadane pytanie jednej Pani która jest pracownikiem kaufland w Jaworznie,dlaczego nie zachowuje się ostrożności przed innymi klientami którzy nie noszą maseczek przed wejściem pomimo obowiązku, ponieważ nawet pomiędzy klientami nie ma odstępu 2 metrów. (usunięte przez administratora) Obiecuję z mężem i z innymi moimi znajomymi że tej sprawie nadamy bieg medialny, ponieważ jesteśmy stałymi klientami i nie pozwolimy sobie na nieudolne decyzje ze strony Waszej dyrektorki, ponieważ wiele opinii słyszeliśmy o niej ALE COVID-19 TO NIE PRZELEWKI I OLEWANIE KLIENTÓW W TAKIEJ EPIDEMI JEST NIEDOPUSZCZALNE. Zobaczymy czy sytuacja się poprawi, czy nie. Mamy nadzieję ze w końcu Pani Dyrektor weżmie to pod uwagę Pozdrawiamy Stali klienci
I bardzo dobrze że są już kary finansowe nałożone na Dyrektorów i właścicieli sklepów za nie przestrzeganie zasad obowiązywania noszenia maseczek przez klientów wchodzących do sklepu i to nie będzie karany klient tylko Dyrektor hipermarketu lub właściciel sklepu bo 22.06.2020r.już 13 tyś zostało nałożone kary pieniężne za wpuszczanie klientów do sklepów bez maseczek. Sami zadzwonimy jak zobaczymy że klient jest bez maseczki, a o sprawdzenie nie ma problemu bo mamy monitoring i Policja czy sanepid ma prawo wglądu do zapisu z monitoringu I tutaj klienci mają racje.POPIERAMY
Hmmmm...która Anka ? 602 czy 605 ? Dawno sie tak nie uśmiałam. Miłego weekendu,do zobaczenia na 2 zmianie :)
Jakie bzdury,! Dyrektorka nie przestrzega obowiązku i zasad aby klienci nie powinni wchodzić do sklepu bez maseczek.Takie zaostrzenia zrobiły inne sklepy,czyli nie masz maseczki nie wchodzisz.No ale dyrektorka nie płacić będzie kar ze swojej kieszeni ,a jakby zapłaciła raz to by nie narażała nas i klientów i nie przymykała na to oczów.Niech dyrektorka poczyta na portalu społecznościowym co piszą o Kauflandzie i jaśniej pani dyrektor.Bo duża część klientów oznajmiła że nie będzie chodzić do naszego sklepu.Zobaczymy co na to Zarząd bo o fakcie poinformuję telefonicznie i wyślę opinie klientów z portalu, co piszą nasi klienci
Czym ty straszysz, zastraszyć to możesz artykułem panią dyrektor o narażeniu życia naszego i klientów,bo nie przestrzega obowiązku noszenia maseczki przez klientów w pomieszczeniu zamkniętym taki obowiązek nałożono prze Ministerstwo Zdrowia.Moze nie macie telewizji i jesteś z wiadomościami w epoce lodowcowej
No to nie jesteś sama przynajmniej, widzę że Twoja inteligencja jest na poziomie 0 skoro cały miesiąc myślałaś co by tu odpisać na pytanie koleżanki. Brawo ty
Takie bzdury to wypisuje człowiek który ma duże kompleksy, i próbuje w każdy możliwy sposób zwrócić na siebie czyjąś uwagę, bo czuje się na każdym kroku pomijany, a tak wogule to która na tym markecie nie jest walnięta, wszystkie bez wyjątku każda w jakiś inny sposób, miłej pracy dziewczyny
Tak jesteśmy wszystkie walnięte że tu pracujemy a raczej że się godzimy na takie warunki i takie traktowanie czyli notoryczny mobing . Raczej spokojnej pracy!!
Jak to możliwe że tylko 5 kilogramów można było kupić na osobę nóżki z kurczaka,a młody chłopak pracownik z Kauflanda mógł z magazynu przynieść 2 kartony swojej mamie .To jest nies prawiedliwe.A było to o godzinie 8.30
Słyszałam że jedna pani latała z aparatem po sklepie i robiła zdjęcia , potem leciała do dyry że sklep był nie ładny. A potem jak gdyby nic normalnie ludziom w oczy patrzy i mówi że pada deszcz.
Ale właśnie takie uwielbia dyra. No jak my same boimy się odezwać to czy warto się nad tym rozczulać .A może same zacznijmy stosować tą metodę i wysyłajmy odpowiednie fotki do regionalnego i wyżej.Jak się dobrze przyjrzeć to było by co robić a góra by się troszkę więcej dowiedziała.
Ta "pani" już tak ma .Ciucia z dyrą niby jak blondynka wszystko jej gada , a potem schodzi na sklep i udaje miłą koleżankę. Jej fałsz bije w oczy jak słońce w samo południe.
Drogie Panie skoro Wam tak źle to czas zmienić pracę ja bym się tak nie męczyła z wrednymi koleżankami donosicielami ze złym Dyrektorem itp......☹
O czyżby obrońca dyry???????A może sama "wyskość".Uważam że te swoiste koleżanki też by się inaczej zachowywały gdyby nie zachęcała je do tego dyra. A jeżeli chodzi o zmianę pracy to wice wersa. I dotyczy to wszystkich również dyre i śmieszne kierownictwo!!!!!????
I co z tego ze znów jest bajzel na sklepie ,klienci chodzą bez maseczek po markecie bo pani dyrektor tak nakazała ochronie ze klient jak jest chory na astmę to nie musi nosić, można się z tym zgodzić i nie. Na jakiej podstawie pani dyrektor wprowadza takie zasady skoro nie ma podstaw do tego aby wydawać takie decyzje ,to każdy z klientów może powiedzieć że ma niewydolności dróg oddechowych, wszyscy za niedługo będziemy narażeni na Koronavirusa, bo kto może wiedzieć czy klient jest czy nie jest nosicielem. Skoro się wprowadziło od 10 do 12 że tylko mogą wchodzić seniorzy a inni nie.TO SIĘ PYTAM DALCZEGO SENIORZY WCHODZĄ PO GODZINIE 12 BEZ MASECZEK I PORUSZAJĄ SIE PO MARKECIE. Daję słowo jeśli zobaczę taką osobę bez maseczki sama wezwie straż miejską i wcześniej nagram na telefon a i jest przecież monitoring i jeśli się okaże ze klient ściemniał jest chory na drogi oddechowe to zobaczymy panią dyrektor jak zapłaci grzywnę
Przecież naszego pogromce stać na mandaty!!! Liczy się tylko zysk i aby utrzymać się na stołku w Jaworznie. Dotyczy to całego kierownictwa jedna lepsza od drugiej ino patrzą jak dokopać pracownikowi.
Drogie koleżanki jak zauważyć na głównych drzwiach nie ma nawet kartki informacyjnej o tym ,że od do mają wchodzić seniorzy. Ja bym się spierała czy to wina p. dyr. czy władzy wyższej bo dla nich są ważne słupki, a nie ludzie. Fakt jest taki że dyra ma nas gdzieś. Więc atak na ochronę jest bez sensu dostał polecenie i musi wykonać.My się nie stawiamy bo inaczej won. MOŻEMY SOBIE TYLKO POPISAĆ BO NA NIC INNEGO NIE MA JEDNOŚCI, JEDNOŚĆ JEST TYLKO NA KABLOWANIE I ROBIENIE , ZDIĘĆ ILE KTO ZROBIŁ. Uważacie że to jest normalne chyba nie. No ci co robią zdięcia wyrabiają sobie morale.
No drogie koleżanki dyra umiała nas skłucić.Stworzyła grupę donosicieli i pupilków .Tylko te lizodupki niech sobie zbudują że jak coś dowalą i będzie znaleźć kozła ofiarnego to dyra nawet palcem nie kiwnie i ogarnie ją całkowita amnezja jak to "pięknie i solidnie jej pomagali"!!!!!!A może należy takie osoby leceważyć a nie siadać do wspólnej kawki śniadania czy papieroska .Całkowita izolacja z tymi@@@!!!!!!
Co to za ochrona ,gdzie Pani Dyrektor.Po co ustawa skoro pomiędzy 10 a 12 pracownik ochrony wpuszczał wczoraj ludzi młodszych a mieli być w tych godzinach seniorzy
Czemu administrator usuwa prawdę o do sicie(usunięte przez administratora) bo prawda w oczy kole
Dziewczyny czym dyra ma się przejmować. Przecież Kaufland dużą pulę pieniędzy na straty. Fakt starają się stwarzać pozory ochrony . Ale wiadomo jak jest . Ludzi brakuje to jak może jakiś ludziki się marnować na monitoringu.Może znowu dyra wpadnie na pomysł że my pracownicy mamy wyłapywać złodzieji . Pamiętacie jak swego czasu pewien nadgorliwy kierownik i kierowniczka walczyli ze zlodziejami.?Szybko wymiękli po otrzymaniu małego ostrzeżenia. A tak wogóle ochrona dla dyrektorki jest przydatna jak chce kogoś z pracowników przypisywać. Ha
Drogie koleżanki i koledzy , jak będziemy na siebie psioczyć jesteśmy przegrane, czy wy nie widzicie że pani dyrektor z(usunięte przez administratora) kier zmian. Próbują nas skłócać. Dziewczyny jedność to siła i potęga.Niema rzeczy nie możliwych . Oni wiedzą że wszyscy to potęga jednostki nic nie zrobią. albo to zrozumiemy albo jesteśmy skazane z góry na porażkę.Zrozumcie to w końcu.
No mądra uwaga . Tylko czy wszyscy ją zrozumią . Załoga jest skłucona przez dyrektore ( sławetne zdanie dyrektorki - wiesz były koleżanki na skargę na ciebie ) i czeka co się będzie dziać itp.A inna metoda to robienie tak grafiku aby Ci weszło w pięty. Wic trzeba postawić wszystko na jedną kartę. Postawić się cała załogą tylko trzeba znaleźć taką załogę i czasami postawić dyrektorke do pionu stanąć w obronie koleżanki która jest właśnie na celowniku dyrektorki.
Ten zespół jest skazany na porażkę ponieważ pracują w nim ludzie pełni nienawiści obłudy zakłamania którzy potrafią pisać w domowym zaciszu bo nie potrafią powiedzieć w prost tylko plotki plotki plotki ☹
Jak by kier. Z konsalnet miał jaja to by nie słuchał tak bardzo pani dyrektor ale widocznie jest mega przydupasem derektorki śmiech na sali ale jak cały listopad grodzien i styczeń pracował ochroniarz Ela i Sławek to było spoko?? Teraz co jest gnój i nic więcej
Młody ochraniaz po 2 latach został zwolni y przez 1 błąd każdy wie jaki kto ma wiedzieć i przez kogo dokładnie Dob.... poszła do derektorki ale jak były wyniki wykrywalności to była cisza teraz dziadki są i co wpuszczają nawet jak są godziny emerytów młodych i co tego nie widać??? I zamiatane jest po dywan?? Bo tak wygodniej niech wyniosą ten. Kaufland cały to wtedy pani. Detektor zrozumie że popełniła błąd zresztą szkoda pisać bo to i tak czytacie wszyscy a nic nie robicie
no to się zgadza że(usunięte przez administratora) dobra sicielka Dyrektorki, też ochrona zamiast pilnować złodziei to podaje rękawiczki klientom a obowiązek jest odstęp 2m, śmiech na sali haha haha ciekawe co zrobi Pani Dyrektor z dziadkami co wpuszczają swoich znajomych poza kolejką i młodych ludzi wtedy gdy mają w tym czasie być seniorzy Tu rzeczywiśćie musi się zająć SANEPID WRACAJ OCHRONIARZU (usunięte przez administratora) DO NAS Że na takie guściki Pani Dyrektor zgadza się Kierownictwo KONSALNET,CIEKAWIE się dzieje ,że Dyrektorka zamiast szanować ludzi dobrych w swoim zawodzie to szuka haka i wyrzuca
(usunięte przez administratora)
Warchołem jesteś Ty mpże przydupasem Pani Dyrektor
Dlaczego nie mamy maseczek na korawirusa.Nie ma wolnych etatów a Dyrektorka karze ochronie wykładać towar ,zamiast pilnować naszego bezpieczeństwa przez ochronę marketu wysługuje się nimi żeby wykładali towar między innymi alkohol i inne rzeczy spożywcze
Bo to jest nie tylko wina Dyrektorki,która nakazuje pracownikom ochrony wykładać towar,ale również przedstawicieli firmy ochraniarskiej KONSALNET ,że zmusza swoich pracowników i zgadzają się z sugestiami Dyrektorki na tego typu zachcianki. Bo po co zatrudnić osobę,skoro można wysługiwać się pracownikami ochrony, która ma chronić naszego bezpieczeństwa a wykładają towar. Teraz są zatrudnieni dziadki w ochronie,którzy boją się własnego cienia, był młody chłopak w ochronie to Dyrektorka kazała go zwolnić, bo taką miała zachciankę bo ludzie jak są nie wygodni dla pani Dyrektorki to szuka na nich haka
Bo to pierwszy raz jej ktoś nie pasuje .Jest w tym dobra. Szukać haków i usuwać. Wszyscy pamiętamy ile osób odeszło przez dyre. No cóż jak to ona powiedziała ja tu jestem i będę a reszta to części wymienne . A jak która coś nie pasi to won!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaufland?
Zobacz opinie na temat firmy Kaufland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaufland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!