Specjalista ds. sprzedaży ma myć podłogę, łazienki i pomieszczenia gospodarcze (wc pewnie także) - cytując ogłoszenie sprzed dwóch lat. @Prawnik, a co konkretnie proponujesz zgłaszać, bo akurat powyższe nie kwalifikuje się. Czy chodzi Ci o umowy, o coś jeszcze?
Radze dobrze - Uciekaj jak najdalej od tej firmy-krzak. Rotacja średnio co dwa miechy,(usunięte przez administratora) umowa zlecenie na śmieszne 300 zł .Szkolenia produktowe żadne, sprzedażowe w stylu wciskania klientowi na chama kiepskiego produktu.(usunięte przez administratora)nie ma za grosz szacunku do ludzi oraz dla pracownika i jego pracy, poniża, obraża, stosuje(usunięte przez administratora)
Czy możliwa jest praca zdalna w firmie SOFAROOM SP. Z O.O w przypadku pracy jako Doradca Klienta?
Odejście z firmy uznane za najlepszą czyjąś decyzje w życiu? A mnie także ściągnęła ta aktualna oferta dla doradcy klienta z takiego portalu. piszą w niej o widełkach do 8 500 zł, gdzie rok temu widziałam, że pisano o 8 000 zł. przyznano więc jakieś podwyżki? a następują jeszcze jakieś inne zmiany? albo czy są planowane?
Hej, o co chodzi z tym językiem angielskim? Widzę, że ktoś o niego zapytał, czy rozmowa jest w nim prowadzona a ja jak kiedyś widziałam ogłoszenie dla doradcy klienta to nie widziałam, żeby znajomość języka była w ogóle wymagana? Jakoś niedawno ja dodali? Rozmowa się tez z klientami zagranicznymi?
W języku polskim,chociaż nie wiadomo co M.uderzy do głowy to może i prowadzić w j.angielskim o ile potrafi :) W pracy był 1 klient na kilka miesięcy z który rozmawiało się po angielsku przez 10-15 minut.Uciekaj z tej firmy nawet nie składaj podania o ile nie jesteś zdesperowana.Najgorsza firma w jakiej przyszło mi kiedyś pracować.Jak ktoś napisał wcześniej ,współwłaściciel to typowo my warszawski cwaniaczek ,taki (usunięte przez administratora)co wypłaca pensje pod stołem nie odprowadzając wszystkich składek itp.Nie wspominając już że umowa o pracę w tej śmiesznej firmie to mega wyróżnienie mało kto ją tam dostał :) Odejście z tej firmy to była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu.
Co z tymi rotacjami? Ktoś pisał jeszcze w marcu, że dochodzi do odejść i ciekawi mnie czy ta tendencja dalej się utrzymuje? szukam pracy w swojej okolicy, znam się na sprzedaży. widziałam przy tym na takim portalu dawniejsza ofertę na Malborską, w której było napisane, że doradca klienta zarabia od 4 do 8 tys. było to dość dawno wiec ciekawi mnie czy na spokojnie teraz dyszkę się przebija?
Radze dobrze - Uciekaj jak najdalej od tej firmy-krzak. Rotacja średnio co dwa miechy, do tego pensja pod stołem, umowa zlecenie. Jeśli jesteś orłem sprzedaży to wyciągniesz max 3,5 tys....Szkolenia produktowe żadne, sprzedażowe w stylu wciskania klientowi na chama kiepskiego produktu. Szef - typowy warszawski cwaniaczek, bez szacunku dla pracownika.
Nonsto poszukują Doradcy klienta. Ogłoszenie od kilku miesiecy odświeżane. O co chodzi ? Mają takie wysokie wymagania czy taka rotacja ? Jak sie obecnie pracuje, jaka atmosfera, benefity ?
Ile razy już odświeżyli? Może nie mogą znaleźć nikogo odpowiedniego? W ogłoszeniu są podane zarobki? Bo może to stanowi problem? Ty będziesz aplikować? W razie co daj znać co się dowiedziałaś.
Najprawdopodniej dlatego że ludzie ciagle się zwalniają.Pracowałam tam kiedyś to przemiał pracowników był niemal non stop na niemal wszystkich salonach, gdy jeszcze miał ich więcej teraz zostały mu jedynie 2 albo 3.Mało kto chce pracować w takich warunkach gdzie 3/4 pensji jest wypłacana pod stołem a pranie mózgu na porządku dziennym :)
Zaciekawiła mnie oferta pracy w firmie SOFAROOM SP. Z O.O jako Specjalista ds. Marketingu. Wiecie coś więcej o tym pracodawcy? Jak go oceniacie?
Pracuję w SofaRoom od lutego i jestem bardzo zadowolona! Natomiast ja pracuje w salonie, tutaj mamy bardzo motywacyjny system premiowy, a w pracy biurowej raczej tylko wynagrodzenie zasadnicze. Pracodawca właśnie wprowadza system benefitów, z tego co wiem planuje wdrożenie opieki medycznej. Firma oferuje bardzo dobrej jakości produkty, z przyjemnością mogę polecać je klientom, to nie produkt chiński z odsetkiem reklamacji co chwila i wstydem przed klientem. Reklamacje praktycznie nie występują. Właściciel dba o dobór produktów, wyróżniamy się jakością, tworzymy firmę w której wymagający klient znajdzie produkty dla siebie, a w polskich domach produkty zagoszczą na lata!!! Meble są bardzo solidnie wykonane, mamy na meble gwarancję. Cieszę się l, że współtworzę tak solidna markę z firma SofaRoom!!! Pracodawca godny polecenia:)
Miejsce pracy godne polecenia!!! Pan Marcin dokłada wszelkich starań do przeszkolenia z produktów i profesjonalnej obsługi klienta. W poprzednim salonie nikt z szefostwa nie kontaktował się nawet na powitanie, nie było solidnego wdrozenia, a tutaj jest. Obsługa klienta nie jest prosta sprawą, do tego potrzebne jest pozytywne nastawienie, nawiązanie kontaktu z klientem, wyczucie jego potrzeb, aby odpowiednio doradzić. W SofaRoom odbyłam już kilka godzin porządnego wdrozenia o firmie, produktach i technikach obsługi klienta. Produkty są bardzo solidne, jestem pod wrażeniem jakości sof, tkanin, wykonania! Fajne miejsce i dla chcących się rozwijać i dla osób, które chcą zarobić! Praca tutaj bardzo mi się podoba!!!
Bardzo się rozwijać w upadającej firmie z szefem który ma ego, megalomanie jak z Warszawy do Zakopanego , który płaci wam premie pod stołem i daje najniższe stawki na umówie a resztę pod stołem :) Nie znam żadnej innej firmy. Branży meblowej w której tyle osób zwolniło się w tak krótkim czasie. Najgorsza firma w branży meblowej .
(usunięte przez administratora)
No jeśli faktycznie za kurtyną jest tak jak to opisujesz, to słabo to wygląda. Zwłaszcza martwiąca teraz zdaje się być jakość całych tych mebli. Piszesz o szkoleniach la pracowników. Czego one dotyczą? Jak wyglądają?
Szanowny anonimowy :), trudno odnieść się do komentarzy, szczególnie nie wiedząc w jakiej roli "anonimowy" występuje i jaki jest cel tej wypowiedzi. Firma SofaRoom z sukcesem funkcjonuje na rynku polskim od 2017 roku, rozwijana jest z pasją, cieżką pracą i zaangażowaniem Pracowników oraz właścicieli. W firmie funkcjonują ustrukturyzowane zasady współpracy, organizacji pracy, a także współpracy z kontrahentami. Współpracujemy z prestiżowymi fabrykami i jesteśmy też producentem w Polsce oraz jedynym oficjalnym przedstawicielem sof, które posiadamy w salonach. O niezawodności naszych mebli świadczą statystyki odnośnie reklamacji. W ostatnich latach współczynnik reklamacji nie przekraczał 1,8% co jest fenomenalnym wynikiem w porównaniu do innych sieciówek, w których reklamowane meble to ponad 30% z transakcji. Wiemy jak ważna jest jakość oraz długi cykl życia produktu, dlatego też solidne wykonanie sof to nasz atut! Wybraliśmy również niezawodnych i solidnych dostawców, ponieważ zależy nam na długotrwałej współpracy z klientem. Solidny produkt jest gwarantem naszej jakości. Również badanie satysfakcji klientów przeprowadzane regularnie wskazuje na zadowolenie klienta po pierwszym i trzecim roku użytkowania produktu. Firma, pomimo pandemii COVID-19, kiedy salony zostały zamknięte, a także pomimo spowolnienia na rynku, przetrwała unikając likwidacji. Działania strategiczne podjęte przez Zarząd firmy w celu utrzymania działalności, przyczyniły się do ochrony miejsc pracy dla Pracowników i zachowania ciągłości zatrudnienia. Osoby z wiedzą, chęcią nauki, rozwoju, chęcią do pracy, a także posiadające świadomość biznesową, nie wspominając o kulturze osobistej nie pozwoliłyby sobie na przekroczenie dozwolonej krytyki pracodawcy, hejtu, a także bezpodstawnych stwierdzeń. W sieci nie jesteśmy "anomimowi" :) Pozdrawiam Zarząd SofaRooom
Szkolenia dotyczą sprzedaży. Marcin może i ma pojęcie na temat sprzedaży ale jego umiejętności moim zdaniem jak i innych pracowników którzy pracowali nadają się bardziej do branży finansowej ,ubezpieczeniowej. Ja jak i kilkoro innych osób może potwierdzić że jego podejście do klienta jest tak nachalne że często klienci się zniechęcali na samym początku wizyty w sklepie. Często jego szkolenia opierały się na tym samym czyli praniu mózgu , jakieś dziwaczne złote myśli , tanie slogany , osobiście dla mnie to przypominało jakaś sektę i po kilku miesiącach odeszłam . Każdy z pracowników był dołączony do grupy gdzie jak ktoś jakimś cudem miał zamówienie to trzeba było klaskać , gratulować jak się nie udzialałaś to był telefon z pytaniem dlaczego się nie udzielam:) najgorsze ze nawet jak był dzień wolny to i tak ciagle powiadomienia zaburzały ten dzień . Ogólnie za moich czasów obowiązkowo trzeba było dołączyć do grupy , miłe widziany był instagram i lajkowanie ,komentowanie postów , dołączanie do grup na fb w tematyce wnętrz , architektów -wiec tak, odnośnie wypowiedzi mojej poprzedniczki/poprzednika w czasie pracy siedzieliśmy w mediach społecznościowych już tym bardziej ze bywały dni a nawet tygodnie(sZczegolnie w okresie wakacyjnym, co w branży wnętrzarskiej jest powszechnym zjawiskiem ) ze do salonu nikt nie wchodził cały dzień albo max.1-2 osoby a praca była od otwarcia do zamknięcia, wiec nikt nie będzie cały dzień siedział i gapił się w witrynę.Plusem jest to ze właściciel nie skąpił pieniędzy w salon, zawsze była kawa , woda dla klientów albo krówki, perfumy do wnętrz. :) niestety skąpił na pracownikach dając im śmieszne umowy zlecenia na kilkanaście godzin a resztę płacił pod stołem sam się wożąc autem za kilkaset tysięcy złotych :)
Przyjzyjcie sie kolekcji i kolek ji w agacie moze znajdziecie ten sam wzor za wyzsza cene Robia w konia
Pracuje w firmie Sofaroom od poczatku jej istnienia i bardzo się ciesze że moge byc częścia tak fajnego projektu biznesowego. Razem z rozwojem firmy rosna również zarobki i dodatki. Wszystkim serdecznie polecam.
Powiedziala Paulina z biura :) Podobno jego jakaś krewna lub bliska znajoma. Jeszcze dajcie tutaj mamę Marcina i jego brata/kuzyna/ kuzynke którzy też pracowali w SR na salonie, niech napiszą troche pozytywnych komentarzy. ;]
Czy zarobki w firmie SOFAROOM SP. Z O.O są Waszym zdaniem satysfakcjonujące? Co powiecie o warunkach zatrudnienia?
Nie warto
Pracownicy coraz częściej oczekują od pracodawców zapewnienia benefitów pozapłacowych. Jak wygląda ten aspekt w SOFAROOM SP. Z O.O? Chodzi o pracę jako Specjalista Ds. Sprzedaży, takie ogłoszenie jest na GoWork.pl 9 stycznia.
Nie ma. Masz umowe zlecenie z niby przeprocowanymi 17 godzinami reszta pod stołem. Jeden chłopak miał umowe o prace( musial kogos zatrudnić na um. O prace żeby mieć zabezpiecznie z 2 tygodniowym okresem wypowiedzenia i nie siedzieć tam samemu jak to mialo miejsce w lipcu i sierpniu( salon był zamknięty bo nie bylo chetnych do pracy lub sam tam przesiadywał) ale oczywiscie część kasy dostawał pod stołem.Swoją drogą bardzo symaptyczny chłopak z którym sporo przegadaliśmy i sie dowiadywaliśmy na bieżąco co w tej śmiesznej firmie sie dzieje.
W Gdańsk SOFAROOM SP. Z O.O poszukuje osoby na stanowisko Doradca Klienta. Jeśli wziąłeś udział w procesie rekrutacji, daj znać, jak on wyglądał. Przekazane przez Ciebie informacje mogą okazać się cenną wskazówką dla mieszkańców regionu, którzy biorą pod uwagę pracę w firmie.
A to ta dziewczyna to świeżak jakiś, że ją tu sugerujesz? Czyli z tego wynika, że to nowi tylko stąd odchodzą?
Nie pamiętam już imienia, ale na początku była pupilem Marcina, potem jej sprzedaż spadła i... :) Pozdrawiam cie Paulino z biura :) Marcin chyba kazał ci odpowiadać niemal na wszystkie komentarze. :)
Warto również dodać że to taka super firma, że często miał problemy z zatrudnieniem nowych osób, przez co czasami sam siedział na salonach a nawet były zamknięte bo nie było ludzi do pracy.Jeden chłopak( z wieloletnim doświadczeniem w branży wnętrzarskiej) uciekł po 3 godzinach bo widział że to nie ma racji bytu.
Marcinek pousuwał częć komenarzy na temat tego że jedna z dziewczyn niemal załamała sie nerwowo przez jego podejście do pracowników:) Warto również wspomnieć o pożegnaniu w Domarze jakie zgotował jednej z dziewczyn(nie byla pracownikiem) zachowując sie jak ostatni kretyn,gdy wspomniana dziewczyna zadzwoniła po męża (usunięte przez administratora) uciekł i juz sie nie pokazal gdyż był to dzień w którym wynosił ten swój badziew i zamknął salon w G. W. DOMAR. Najlepsze jest to że tylko na 1 piętrze pracuje jego 4 bylych pracowników, wszyscy się zwalniali.- to już świadczy o tej firmie. ogólnie robił wieś za każdym razem jak przyjeżdżał w tej swojej przyciasnej marynareczce i rozpiętej koszuli czy to w Poznaniu, Wrocławiu albo Gdańsku. Najgorsza firma, nikomu nie polecam.
Potwierdzam - dla profesjonalistów i osób chcących rozwijać się w sprzedaży jest to super miejsce pracy!!! Bezpośredni kontakt z założycielem firmy to duża wartość, można czerpać wiedzę, inspiracje, i bardzo duuużo się nauczyć :) Tylko trzeba chcieć, a nie siedzieć w salonie non stop na prywatnym koncie social media ???? z pozorna chęcią do pracy..
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie SOFAROOM SP. Z O.O? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Dziękujemy za pytanie. Nadgodziny nie występują ponieważ praca wykonywana jest w godzinach otwarcia salonów. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania służymy pomocą. Pozdrawiamy serdecznie. Zespół Sofaroom
(usunięte przez administratora), wymagający w zamian za niewielki zarobek kosmicznych wyników i to od pierwszych dni pracy. Do tego potrafi zwolnić z dnia na dzień bez ostrzeżenia, po prostu powiedzieć, by się więcej nie przychodziło. (usunięte przez administratora) Dla ludzi o mocnych nerwach i małych wymaganiach. Nie polecam.
Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro czytać takie zarzuty, zwłaszcza, że dużą wagę przywiązujemy do atmosfery pracy. Nigdy wcześniej nikt nie zgłaszał nam takich nieprawidłowości. Zapewniamy jednak, że nasi liderzy to osoby kompetentne i doświadczone, a przedstawione przez Pana/Panią zachowania nie są w firmie akceptowalne. Jeśli chodzi o plany sprzedażowe są wprost proporcjonalne do kosztów ponoszonych przez biznes i ich poziom jest uzależniony od kosztów utrzymania salonów. Absolutnie zaprzeczamy, że jakikolwiek pracownik w naszej firmie został zwolniony z dnia na dzień a nie zgodnie z obowiązującym okresem wypowiedzenia. Podstawowym zadaniem na stanowisku Sprzedawcy jest sprzedaż, a co się z tym wiąże realizacja założonych planów sprzedażowych. Żadna osoba która realizuje plany sprzedażowe a tym samym wywiązuje się z powierzonych obowiązków nie została z naszej firmy zwolniona. System wynagrodzeń w naszej firmie składa się z trzech części: wynagrodzenia podstawowego wynikającego z przepracowanych godzin, premii za sztuki sprzedanych produktów, premii za wolumen oraz premii zespołowej - osoby które nie wykonują transakcji nie otrzymują kluczowych 3 elementów wynagrodzenia. Mimo wszystko, serdecznie pozdrawiamy prosimy o kulturalny poziom komunikacji :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SOFAROOM SP. Z O.O?
Zobacz opinie na temat firmy SOFAROOM SP. Z O.O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SOFAROOM SP. Z O.O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 4 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!