Opinie o Elektrohome Sp. z o.o. w Sochaczew

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Elektrohome Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Elektrohome Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Elektrohome Sp. z o.o. w Sochaczew

Klientka
Inne

Wszystko niby Ok do czasu kiedy pojawia się reklamacja. Kupiłam sprzęt z wadą i reklamacja do tej pory nie rozpatrzona, brak jakiejkolwiek informacji.. Masakra nigdy więcej!!!

Inny
Były pracownik
@anonim

Ucięcie premii albo obarczenie kosztami transportu.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Elektrohome Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

Hela
Inne

Nie ma rozwoju, a jak z podwyżkami? Przydałoby się chociaż inflacyjnie coś dostać raz w roku. Funkcjonuje coś takiego w firmie? Albo chociaż socjal typu opieka medyczna, karty lunchowe?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Elektrohome Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?

Klientka
Inne

Wszystko niby Ok do czasu kiedy pojawia się reklamacja. Kupiłam sprzęt z wadą i reklamacja do tej pory nie rozpatrzona, brak jakiejkolwiek informacji.. Masakra nigdy więcej!!!

Dział Reklamacji
Pracownik
@Klientka

Dzień dobry, Szanowna Klientko, dziękujemy za wyrażenie opinii, każda opinia jest dla nas ważna, jednakże potrzebujemy więcej szczegółów. Uprzejmie proszę o podanie szczegółów reklamacji - numer zamówienia i/lub numer FV zakupu lub ID zgłoszonej reklamacji, jeśli nastąpiła tego typu sytuacja na pewno pomożemy ją rozwiązać. Czekamy na więcej informacji. Z poważaniem zespół elektrohome.pl

Inny
Były pracownik
@Dział Reklamacji

Wszystko żeby tylko nie ponosić odpowiedzialności. Spychologia na serwis albo spedytora. Nic się nie zmieniło, reakcja dopiero jak wpadnie negatywna opinia na Ceneo, Allegro albo Google. A jeśli już takowa wpada to wina pracownika reklamacji mimo że wykonuje polecenia kogoś kto jest na stanowisku wyżej.

anonim Nowy wpis
Inne
@Inny

I jakie wtedy konsekwencje ponosi pracownik? Można dostać naganę albo zabiorą premię? Mimo że w zasadzie wykonywał tylko polecenia?

Inny Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Ucięcie premii albo obarczenie kosztami transportu.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Elektrohome Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Elektrohome Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

elektrohome.pl admin
Pracodawca
@Pytanie

Dziękujemy za pytanie. Jako Pracodawca stawiamy na zdrowy przepływ informacji pomiędzy Pracownikami jak również pomiędzy zespołami. Panuje otwarta atmosfera do dyskusji i rozwiązywania problemów na bieżąco. Dobre pomysły i innowacje są zawsze mile widziane i często wdrażane. Pozdrawiamy serdecznie

1
Damian
Były pracownik
@Pytanie

Pracownicy dogadują się bez żadnych problemów, gorzej gdy zachodzi potrzeba załatwienia sprawy wyżej.

elektrohome.pl admin
Pracodawca
@Damian

Szanowny użytkowniku "Damian" dziękujemy za wyrażenie opinii. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog. Jednakże w tym przypadku opinie jest nieobiektywna, gdyż od ponad roku nie jest Pan pracownikiem naszej Spółki. Jeżeli chciałby Pan opisać sprawy, które mogą Pana wciąż niepokoić proszę o kontakt pod adresem: rzecznik@elektrohome.pl z poważaniem elektrohome.pl admin

1
Inny
Były pracownik
@Damian

@Damian - Bez zmian i tak zostanie, cyferki i tylko ceferki a szkoda.

Dominika
Inne
@Inny

A możesz coś więcej powiedzieć i pracy ? Dobrze wiedzieć że atmosfera między pracownikami jest ok. Chcę aplikować jako specjalista ds zakupów, jednak brak ofert pracy . Jakie są godziny pracy i czy są zmiany ? Wynagrodzenie jest na jakim poziomie ? Premie tez sie pojawiają?

Damian
Były pracownik
@Dominika

Jeżeli masz ambicje i szukasz pracy aby w niej coś osiągnąć a nie tylko w niej być to z doświadczenia swojego, kolegów i koleżanek którzy tu pracowali lub jeszcze pracują, polecam rozejrzeć się za innymi firmami.

Hela
Inne

Nie ma rozwoju, a jak z podwyżkami? Przydałoby się chociaż inflacyjnie coś dostać raz w roku. Funkcjonuje coś takiego w firmie? Albo chociaż socjal typu opieka medyczna, karty lunchowe?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Elektrohome Sp. z o.o.? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Sm
Były pracownik
 Pytanie

Dorotka już nie pracuje? Kto tam jeszcze został?

Damian
Były pracownik
@Sm

(usunięte przez administratora) teraz sprzedaż mają tak tragiczną że zaraz kolejne osoby odejdą (usunięte przez administratora)których muszą szukać już dosłownie wszędzie, a zamiast awansować zasłużonych pracowników którzy nie raz pokazali co potrafią (usunięte przez administratora) kolejnego randoma który również za kilka miesięcy pożegna się z pracą bo nie będzie robić wyników (usunięte przez administratora) najlepsze jest to, że chcieli stworzyć Dream Team który w pewnym momencie już był bo były pobijane wszelkie rekordy, ale nieudolne decyzje i przede wszystkim nieudolność w działaniu gdy była potrzeba sprowadziły ich w miejsce w którym są i prędko z tego dołka nie wyjdą(usunięte przez administratora)

3
elektrohome.pl admin
Pracownik
@Damian

Szanowny użytkowniku "Damian" dziękujemy za wyrażenie opinii. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog. Jednakże w tym przypadku nasz dział prawny przyjrzy się tej opinii, czy wystawiona opinia nie narusza dobrego imienia firmy oraz Pracowników. Jeżeli chciałbyś opisać sprawy, które mogły Cię niepokoić skontaktuj się z nami pod adresem: rzecznik@elektrohome.pl zajmiemy się sprawą i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu

10
elektrohome.pl admin
Pracownik

Szanowny użytkowniku "Damian" dziękujemy za wyrażenie opinii. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog. Jeżeli chciałbyś opisać sprawy, które mogły Cię niepokoić skontaktuj się z nami pod adresem: rzecznik@elektrohome.pl zajmiemy się sprawą i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu

4
elektrohome.pl admin
Pracownik

Szanowny użytkowniku "Damian" dziękujemy za wyrażenie opinii. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog. Jeżeli chciałbyś opisać sprawy, które mogły Cię zaniepokoić u byłego Pracodawcy, skontaktuj się z nami pod adresem: rzecznik@elektrohome.pl zajmiemy się sprawą i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu

2
anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Wanda
Inne

a napiszesz coś wiecej dlaczego twoja opinia jest wlasnie taka?

Osasa
Kandydat
@Wanda

Specjalista może u nich na start zarabiać (usunięte przez administratora)netto + jakieś śmieszne prowizje od sprzedaży, niby (usunięte przez administratora)podstawy ok ale prowizja wynosi uwaga (usunięte przez administratora) od sprzedaży, tyle to można oferować(usunięte przez administratora) a nie ludziom którzy mają już kilkuletnie doświadczenie w danej branży. w dodatku w ramach ciekawostki w branży AGD chodzą bardzo nieprzyjemne opinie na temat tej firmy dlatego moja ocena jest bardzo zła i opisałem to jako jedna wielka pomyłka.

Marta
Inne
@Osasa

Co to za prowizja,jest sens ją liczyć tak właściwie?No ale piszesz, żeby zaproponować tym co byle jakiej pracy szukają, ale coś wiedzieć jednak trzeba, żeby tu robić. A coś więcej wiesz o tych ciekawostkach z branż AGD, co wspominasz, co mówią?

Iza
Inne
@Osasa

No to słabo serio. 2500 to słabo w dzisiejszych czasach. A były jakieś rozmowy z szefostwem, że może warto coś zmienić? Inflacja itd. No jednak jakaś podwyżka by się przydała

elektrohome.pl admin
Pracodawca

Szanowny użytkowniku "Osasa", dziękujemy za wyrażenie opinii. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog. Jeżeli chciałbyś opisać sprawy, które mogły Cię niepokoić skontaktuj się z nami pod adresem: rzecznik@elektrohome.pl zajmiemy się sprawą i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu

1
elektrohome.pl admin
Pracownik
@Osasa

Szanowny użytkowniku "Osasa", dziękujemy za wyrażenie opinii. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog. Jeżeli chciałbyś opisać sprawy, które mogły Cię niepokoić skontaktuj się z nami pod adresem: rzecznik@elektrohome.pl zajmiemy się sprawą i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu

1
Marta
Pracownik

Nie zwracajcie uwagę na te negatywy pisane przez jedną i tę samą osobę, to były pracownik wylewający swoje frustracje najprawdopodobniej. Pracuje tu trochę czasu i wszystko gra jak najbardziej, fajni ludzie i pensja w porządku. Jak ktoś się przykłada do pracy to jest doceniany i nie musi potem narzekać w internecie i szkalować innych :)

9
Inny
Były pracownik
 Pytanie
@Marta

Marto, a moze zamiast pisac opinie w ramach akcji "ratujemy oceny tak samo jak na Ceneo" napisz prawde?

elektrohome.pl admin
Pracodawca

Szanowny użytkowniku "Damian", dziękujemy za wyrażenie opinii. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog. Jeżeli chciałbyś opisać sprawy, które mogły Cię niepokoić skontaktuj się z nami pod adresem: rzecznik@elektrohome.pl zajmiemy się sprawą i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu

Grażyna
Inne

zakup można ocenić na plus i na tym koniec bo proces reklamacyjny oraz poszanowanie klienta a przede wszystkim jego czasu dalece odbiega od norm przyjętych w obecnych czasach

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Marta
Pracownik

Chyba jacyś byli sfrustrowani pracownicy się odzywają :) ja pracuje obecnie tutaj i nic złego na temat szefostwa nie powiem bo jest naprawdę w porządku i panuje pozytywna atmosfera :) wypłaty zawsze na czas, kontakt tez spoko, nigdy nie miałam problemów z szefostwem.

3
Asasin
Pracownik
@Marta

Martula którą znam nigdy czegoś takiego by nie napisała ????

E
Kandydat

Fajni ludzie tutaj pracują, bardzo miła atmosfera w pracy. Nie polecam.

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Elektrohome Sp. z o.o.?

1
Emil
Pracownik
@Pytanie

W pracy obowiązuje ubiór luźny biznesowy, bez napinki, nie ma jakiegoś sztywnego dress code'u.

1
Marta
Pracownik
@Pytanie

Nie ma sztywnego dress code'u :) raczej taki dość luźny biznesowy jak napisał Emil, szefostwo nie wymaga od nas sztywno określonego dress code.

2
anonim
Pracownik

Według mnie wszystko jest jak najbardziej w porządku. Przyjemna atmosfera w pracy i ludzie są ok w stosunku do siebie. Pensje zawsze na czas, szefostwo dobrze traktuje pracowników. Praca czasem ciężka, czasem luźniejsza, tak jak wszędzie w podobnej branży.

5
mario
Pracownik

Niezłe prowizje dla handlowców, mogę polecić pracę w tym miejscu jako pracownik, który pracuje tu juz prawie rok.

2
Marta
Inne
@mario

Niezłe tzn? ;)

Damian
Były pracownik
@mario

totalna bzdura i zakłamywanie rzeczywistości, dość szybko minął Ci ten rok skoro ja nie pracuje od grudnia 2021, oficjalnie od stycznia 2022 i nie było nikogo takiego jak ty w dziale handlowym ale no niech Ci będzie pracujesz rok.

Agnieszka
Inne
@Damian

Ale skąd wiesz kto to? Nick to sobie byle jaki mógł dać.

Damian
Były pracownik
@Agnieszka

Agnieszko, nie został tam żaden handlowiec płci męskiej, ja byłem ostatnim który tam pracował a pracowałem ponad 2 lata tak więc osoba wpisująca takie (usunięte przez administratora), że pracuje ponad rok i jest super.. mija się z rzeczywistością ale oczywiście ktoś kto nie zna sytuacji w tej śmiesznej firmie może w to uwierzyć, ale ktoś kto tam był doskonale wie jak było, jest i będzie.

Mozi
Pracownik

Te negatywne komentarze to pisał chyba jakiś jeden sfrustrowany były pracownik bo ja pracuje tutaj 2 lata i nie narzekam ani też nie spotkałem się z jakimiś złymi słowami w kierunku firmy ze strony kolegów i koleżanek z pracy

1
Robert
Pracownik

Atmosfera jest akurat bardzo fajna i tak jak "Mozi" mogę stwierdzić, że wszytko jest ok, pracuje tu póki co krótko, ale od poczatku praca mi się podoba.

Inny
Były pracownik
@Mozi

Była na tyle dobra że w pewnym momencie z dnia na dzień odeszła cała załoga magazynu.

Karol
Pracownik
@Inny

W tamtym okresie firma przeżywała bardzo dynamiczny rozwój i ktoś z magazynu nie wytrzymał presji i pamiętam, ze 1 czy 2 osoby odeszły. Obecnie sytuacja wróciła do normy, zarobki są bardzo dobre, magazyn pracuje bez zarzutu. Także wiele się zmieniło.

2
Damian
Były pracownik
@Karol

Bzdury wypisujecie, jeżeli zarobki są dobre to do ambitnych ludzi z pewnością nie należycie. Z resztą zobaczymy za jakiś czas :) firma pod względem organizacyjnym osiągnęła dno już dawno temu i prędko z tego nie wyjdzie,

Michu
Pracownik
@Damian

Nie ma co raczej oceniać obecnej sytuacji pod kątem tego jak było w firmie gdy przechodziła duzy rozwój i zmiany, tak jak pisał wyzej @Karol. Nie wiem kiedy pracowałeś tutaj, ale obecnie jest wszystko dobrze, a nawet bardzo :) jestem pracownikiem dość krótko, ale bardzo mi się tu podoba i z tego co ludzie w pracy mówią to nikt źle nie zarabia w stosunku do swojego stanowiska.

Inny
Pracownik
@Damian

Widać teraz nowa akcja w biurze, wystaw pozytywa na go work od 16:30 :)

Marta
Inne
@Inny

O których komentarzach mówisz? Bo ja tu widzę głównie przed 16, że są. ;p

Inny
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Taki żart związany z jedną aktywności która była/jest? prowadzona.

Inny
Były pracownik
@Karol

Ciekawe bo Ciebie z tamtego okresu nie pamietam.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Inny
Były pracownik
 Pytanie

Cos wiecej ?

Olek
Pracownik

Pracuję na magazynie i według mnie jest to dobra praca, szefostwo szanuje pracowników i pensja jest niezła. Ludzie w firmie w porządku, nie ma się do czego przyczepić.

Kondzio
Pracownik
@Olek

Popieram, bardzo fajne szefostwo w firmie i praca na magazynie w porządku, czasem cięzej, czasem lzej, jak to w sumie na magazynach

Arek
Pracownik

Dział sprzedaży oraz ludzie na magazynie są w porządku, praca jak dla mnie zadowalająca pod względem finansowym i pod względem atmosfery w pracy. Jako handlowiec nie narzekam, pracuje mi się dobrze i z szefostwem jest fajny kontakt.

3
Tomasz
Pracownik
@Arek

Witaj Arku :) jako pracownik działu handlowego z dłuższym stażem w firmie mogę powiedzieć to samo. Bardzo dobra atmosfera w pracy, płaca zadowalająca i handlowcy są odpowiednio nagradzani.

4
Zbyszek
Pracownik
@Tomasz

Tak! jak najbardziej potwierdzam. Kto chce działać aktywnie jest wynagradzany dobrze, nie ma co do tego wątpliwości, sprawdzałem to już u innych pracodawców, pracowałem na różnych systemach prowizyjnych ( wcześniejsze zatrudnienia ), więc mogę potwierdzić. Aby w to uwierzyć trzeba się przekonać. Pozdrawiam

4
Ziko
Pracownik

Praca dobra, jako handlowiec potwierdzam. Stawki satysfakcjonujące, duzo osób pracuje tu juz długo, firma naprawdę dba o swoich pracowników a to jest wazne.

1
Mych
Były pracownik

Wszystkie negatywne wiadomości które czytam są prawdziwe.. omijajcie z daleka tą firmę.

Marta
Inne
@Mych

Co Ty, serio? :/ I nie masz już nic więcej do nich do dodania? Bo ja już sama nie wiem w co tutaj wierzyć...

1
Inny
Były pracownik
 Pytanie
@Marta

Możemy podsumować, - Dział sprzedaży z potencjałem ale z problemami z zarządzaniem i obwinianiem magazynu o pomyłki/opóźnienia - Magazyn który jest obłożony i z punktu widzenia normalnego pracownika jest niewydolny przez to jaki jest jego rozkład i ilość zamówień - Wynagrodzenie uzależnione od premii sprzedażowej jest zwyczajnie małe co Sama przyznałaś - O opiniach w branży się nie wypowiadam, mam swoje przemyślenia dlaczego część marek może mieć problem z tym jak ta firma prowadzi biznes ale nie będę tutaj na ten temat spekulował Dlaczego uważam magazyn za niewydolny? Jest/był tylko jeden bay (rampa) służąca do rozładunku, w teorii jest drugie wejście ale z racji tego że jest ono w miejscu gdzie był garaż nadaje się raczej do ładowania śrutu (małe gabaryty np. odkurzacze, płyty indukcyjne, krany itd.). Problem pojawia się w momencie kiedy następuje wysyłka i jednocześnie dostawa z racji małej ilości miejsca koło bay-a i konieczności przygotowania wcześniej tego co ma być out nie ma gdzie rozładować dostawy. W obecnych czasach ludzie często zamawiają kilka rzeczy na raz (pralka, lodówka, piekarnik) i przy kilku takich zamówieniach zwyczajnie nie ma gdzie tego upychać bo firmy logistyczne nie biorą towaru na paletach więc paletyzacja zamówień odpada. Samym problemem jest też rampa która jest zwyczajnie za wysoka w stosunku do samochodów które są podstawiane pod rampę. To się przekłada na nadmierny wysiłek pracowników co powoduje szybsze zmęczenie i spadek wydajności, jeśli dodasz do tego tempo pracy to masz przepis na zmęczonego i zdekoncentrowanego pracownika który ma większe szanse na popełnienie błędu. Tylko że to jeden z elementów drugim jest sama powierzchnia magazynowa która owszem była by w stanie obsługiwać sklep ale w miarę rozwoju firmy stała się ciasna. Łączy się to że zamówienia są wieloelementowe i co zrozumiałe klient woli dostać wszystko na raz a nie na raty przez co produkty oczekują czasem krócej czasem dłużej na magazynie. Naturalne jest to że sklep ma czasem stock który jest "od ręki" więc część powierzchni będzie zawsze zajęta, więc mamy stały stock + extra stock a w rezultacie mało miejsca. Nie ma więc szans żeby można było jeździć tam EPT albo korzystać z wózka widłowego. Sam towar nie jest trzymany na palecie z racji tego jak pisał np @Wolny, łatwiej ładować wózkiem dwukołowym z ziemi niż zestawiać coś z palety, co ponownie brak ułatwień i odciążenia jest równoznaczny z szybszym zmęczeniem. Dział sprzedaży pracuje w oparciu o zamówienia ze strony internetowej, platform sprzedażowych ale też zamówień mailowych, ktoś wspominał o faworyzacji niektórych pracowników i częściowo się zgadzam. Wynagrodzenie podstawowe jest na poziomie sieci typu Euro RTV, Media Expert tyle że tam jest dużo większa premia więc może to zniechęcać i zgadzam się że jest to słaby argument za tym że podjąć pracę która wymaga wiedzy i zaangażowania. Problemem jest też przyznawanie wielu funkcji jednemu pracownikowi np sprzedaż + logistyka, sprzedaż + reklamacje. Taki system to tylko niepotrzebne wywieranie presji i oczekiwanie od ludzi dużo więcej niż wynika to z tego ile zarabiają. Przerzucanie odpowiedzialności na pracownika przy takiej organizacji pracy jest odrobinę niesmaczne bo ludzie nie mogą w 100% odpowiadać za to jak wygląda ich miejsce ich pracy (magazyn) albo wynikające z tego opóźnienia (dział sprzedaży). Mam nadzieje że choć trochę rozjaśniłem Ci o co chodzi zostawiającym tutaj opinie pracownikom.

Damian
Były pracownik

Nie starczy 5tyś znaków by opisać jak źle jest w firmie ale kto pracuje lub pracował ten wie.. Krótko opisując dramat organizacyjny, od ponad roku nikt nie słucha głosu pracowników a magazyn jest jakiś oderwany od rzeczywistości, nie interesują ich rekordy czy najwyższe cele, 80 przesyłek dziennie to już jest dramat i pełno pomyłek + nie wysłany towar do klienta a za te pomyłki i inne problemy reklamacyjne, czy magazynowe i tak handlowiec odpowiada. Podsumowując: Ludzie w dziale handlowym wspaniali ale cała reszta pozostawia wiele do życzenia i jeżeli nie przejrzą na oczy to nie wróżę przyszłości tej firmie.. no chyba, że podoba im się byle jakość taka jaka jest obecnie to rzeczywiście czapki z głów bo jest byle jak.

1
elektrohome.pl
Pracownik
@Damian

Szanowny Panie, dziękujemy za opinię, każdy komentarz jest dla nas bardzo cenny, pomaga nam się zmieniać i usprawniać procesy w firmie. Przyjrzymy się wspomnianym przez Pana zagadnieniom, ocenimy je i jeśli będzie wymagało to działań podejmiemy odpowiednie kroki w celu usprawnienia. Przy okazji życzymy sukcesów na drodze prywatnej i zawodowej. Pozdrawiamy serdecznie, zespół elektrohome.pl

elektrohome.pl
Pracownik
@Damian

Szanowny Panie, dziękujemy za opinię, każdy komentarz jest dla nas bardzo cenny, pomaga nam się zmieniać i usprawniać procesy w firmie. Przyjrzymy się wspomnianym przez Pana zagadnieniom, ocenimy je i jeśli będzie wymagało to działań podejmiemy odpowiednie kroki w celu usprawnienia. Przy okazji życzymy sukcesów na drodze prywatnej i zawodowej. Pozdrawiamy serdecznie, zespół elektrohome.pl

Marta
Inne
@Damian

Dobrze, że chociaż tych z handlowych lubisz. A może podasz jakieś konkretne sugestie co do tych pozostałych? Co powinni zmienić, żeby według Ciebie było o wiele lepiej?

Marta
Inne

Ale teraz jaja jakieś sobie robisz czy jak? Bo nie za bardzo rozumiem nagłej zmiany nastawienia. ;) Przykre podejście do drugiego człowieka no, ale nic nie poradzę. ;)

Zostaw merytoryczną opinię o Elektrohome Sp. z o.o. - Sochaczew

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Elektrohome Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Elektrohome Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Elektrohome Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 8 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Elektrohome Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 15 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Gen. Stanisława Grzmot-Skotnickiego 10
    96-500 Sochaczew
  • NIP: 8371866838 REGON: 384111443 KRS: 0000799226
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Elektrohome Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii