Opinie o Andrzej Biermann Domo-Top Meble w Olsztyn

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników na temat pracodawcy Andrzej Biermann Domo-Top Meble, jak również Klientów firmy. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Andrzej Biermann Domo-Top Meble o rozmowie kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Andrzej Biermann Domo-Top Meble w Olsztyn

Klientka
Klient

Ja niestety muszę dać negatywną opinię. Nie odnoszę się tu bezpośrednio do wykonania mebli, bo uważam, że są dobrze zrobione. Dopóki miałam kontakt z p. Kasią z działu projektów dotąd było wszystko w porządku. Byłam zachwycona kontaktem firmy z klientem i zaangażowania w zamówienie. Jesienią jednak się coś zmieniło. Montaż się opóźniał, firma milczała, dopiero po kilku naszych telefonach zostali umówieni monteży. W rezultacie montaż nastąpił ponad tydzień po terminie zawartym w umowie. Jak się później okazało, zabrakło kilku części. Panowie zapewnili, że w ciągu tygodnia ktoś się odezwie i brakujące elementy dojadą. To był październik. W końcu zaczął się listopad, telefon milczał, napisałam kilka meili z prośbą o dokończenie montażu oraz jakikolwiek kontakt. W połowie listopada zadzwoniła pani z magazynu poinformować mnie, że jutro będzie dokończony montaż (bez pytania czy ktoś będzie w domu i wcześniejszego umawiania). Na szczęście jest czas pracy zdalnej, więc oboje z mężem byliśmy. Owszem, monter przyjechał, ale zamontował tylko jeden element, bo do reszty nie miał narzędzi. Nikt go nie poinformował jaki układ ma garderoba i że będzie potrzebował wkrętarki kątowej. Uchwytu do szafy w łazience też zabrakło. Pan powiedział, że przekazuje sprawę do firmy i ktoś się z nami skontaktuje. Nazajutrz zadzwoniła pani i zapytała o dokładne wymiary uchwytu i kolor (już pomijam, że wszystkie dane mała w wiadomości mailowej). To był 13 listopada. Mijały kolejne dni i nic się nie działo. Uchwyt nie dojechał, telefony milczały, a wiadomości mailowej chyba pisałam w powietrze... Wreszcie przed świętami, po moim już niezbyt miłym mailu zadzwoniła pani z magazynu. Przeprosiła za zwłokę i zapytała, czy może mi uchwyt wysłać pocztą. Potwierdziła adres i zapewniła, że wysyła uchwyt. Byłam już szczęśliwa, że na tym koniec naszej współpracy z tą firmą. No ale cóż... Dziś jest 14 stycznia. Uchwytu nadal nie mam. We wtorek zadzwoniłam zapytać co się dzieje i usłyszałam, że uchwyt przebywa na lakierni i schnie. Chwilę później, że nie ma lakiernika przez pandemię, a na koniec, że są też inne zamówienia oprócz mojego. Dodam, że uchwyt który zamawiałam nie jest lakierowany. Więc aż się boje co mi wyślą... O ile wyślą. Podsumowując, coś się zadziało w firmie domotop od jesieni, kontakt z firmą jest tragiczny. Mieliśmy chęć domówić jeszcze kilka mebli, bo naprawdę są dobrze zrobione, ale nie chcemy przez kolejne pół roku toczyć batalii z tą firmą. NIE POLECAM.

Pracownik DomoTop Meble

Nie zgodzę się z poprzednimi negatywnymi opiniami. Pan Andrzej jest bardzo dobrym pracodawcą. Do każdego pracownika podchodzi indywidualnie, wedle jego umiejętności i doświadczenia. Jest wymagający, ale to plus, bo dzięki temu firma prężnie funkcjonuje i się rozwija. Docenia ludzi, którym zależy na pracy, a nie na braniu kasy za obijanie się. Pracownicy mają najlepszy sprzęt dzięki czemu podnoszą się ich kwalifikacje i umiejętności. Wypłaty są zawsze na czas. Gdyby było źle nie było by w Domotopie wieloletnich pracowników. Proponuję wszystkim niezadowolonym , aby sami założyli własne firmy, zainwestowali w nie ogromne pieniądze, a potem użerali się z niekompetentnymi pracownikami, którzy zamiast dać trochę z siebie i cieszyć się, że mają dobrą pracę w fajnej firmie tylko narzekają na wszystko. Skoro jest tak źle proponuję zmienić pracodawcę, mamy wolny rynek i nikt nikogo nie trzyma na siłę...

Asia
Klient

Zakupiłam wiele mebli zarówno do firmy jak i do domu. Pierwsze zakupione meble służą mi już 9 lat. Bzdury piszecie o bublach i obsłudze. Coś nie tak jest z Wami niezadowolonymi, problem tkwi w Was samych. Zastanówcie się i zróbcie rachunek sumienia, a nie opluwajcie człowieka i firmę. A co do byłych pracowników - trzeba pracować a nie udawać, że się pracuje. POLECAM TĘ FIRMĘ

Ryzyk fizyk Nowy wpis
Klient

Miałam zamówić z tej firmy meble ale po przeczytaniu komentarzy o poziomie obsługi wolę zrezygnować.

kukukimg Nowy wpis
Pracownik

najszczerczy czlowiek na swiecie

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Andrzej Biermann Domo-Top Meble zapewnia kartę multisportu?

Spostrzegawczy Nowy wpis
Były pracownik

Firma powinna nazywać się raczej dom schadzek...jeżeli jesteś gotowy/gotowa na bliższe relacje pomiędzy pracownikami to idealne miejsce dla Cb????

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Hokus pokus
Klient

Reklamacje i kontakt w tej firmie to jedno wielkie (usunięte przez administratora) a pod dnem jeszcze gromada mułu...jedyne co można pochwalić to montażyści, którzy jednak nie mają większego wpływu na decyzje przełożonych...stanowczo nie polecam, wręcz odradzam!

Pytanie
 Pytanie

Czy Andrzej Biermann Domo-Top Meble organizuje staże dla studentów?

Klientka
Klient

W ciągu ostatnich pięciu lat w sumie korzystałam 3 razy z oferty firmy Domo Top, dwukrotnie w swoim domu i raz całe mieszkanie syna. Byłam i jestem bardzo zadowolona z obsługi w salonie , Pani projektantka super dopasowała kolory i pomagała dobrać najlepsze rozwiązania techniczne w mojej kuchni , u syna bardzo podobnie - jego prowadziła inna Pani , ale również bardzo chwalił współpracę. Bardzo sympatyczni Panowie montażyści , zgrany duet , czysto i solidnie. Serdecznie polecam.

1
Syla
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś się orientuje, dlaczego w ciągu ostatniego roku z pracy w salonie zrezygnowało aż 5 osób? Jak wygląda sytuacja z pracownikami montującymi? Czy tam też występuje taka roszada?

Hanna
@Syla

Czy Ci pracownicy, o których piszesz, sami zrezygnowali z pracy w firmie Andrzej Biermann Domo-Top Meble czy też dostali wypowiedzenia? Ciekawi mnie, z jakiej pozycji piszesz na forum - byłego pracownika, obserwatora, osoby chcącej aplikować do pracy?

Sialala
Pracownik
@Hanna

Nie znam nikogo kto został zwolniony :) pracownicy sami rezygnują z pracy w tej firmie.

Happy
Były pracownik
@Sialala

Potwierdzam

Syla
Kandydat
@Happy

Dziękuję za opinię. Chciałam aplikować. Widzę jednak, że nie ma sensu....???? tak trudno o dobrego pracodawcę. Sama zrobiłam małe rozeznanie i niestety usłyszałam niezbyt dobre opininie.

Asia
Klient

Zakupiłam wiele mebli zarówno do firmy jak i do domu. Pierwsze zakupione meble służą mi już 9 lat. Bzdury piszecie o bublach i obsłudze. Coś nie tak jest z Wami niezadowolonymi, problem tkwi w Was samych. Zastanówcie się i zróbcie rachunek sumienia, a nie opluwajcie człowieka i firmę. A co do byłych pracowników - trzeba pracować a nie udawać, że się pracuje. POLECAM TĘ FIRMĘ

Hehe
Pracownik
@Asia

I to jest właśnie czysta kwintesencja głównej projektantki.... Nie mebel stanowi problem w tej firmie, tylko człowiek i jego podejście do drugiego człowieka. Rachunek sumienia polecam Tobie, a nie klientom czy byłym pracownikom.... Jest prawda stara jak świat: "Jak Kuba Bogu, tak ......" Mimo wszystko, szczęścia życzę i sukcesów ;)

Kasia - były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Asia

Joanno, myślę że każdy z nas zrobił rachunek sumienia, o którym piszesz i dlatego rozeszliśmy się w swoje strony. Uważasz, że udawaliśmy, że pracowaliśmy? Przykro mi, że nie zauważaliście naszych nadgodzin i poświęcania swojego prywatnego czasu, po to by wyrobić wymagane progi sprzedaży czy zdążyć z terminem. Pracę, którą wykonywałam lubiłam, ale po pewnym czasie nie tolerowałam już sposobu traktowania pracownika, i poruszając problen, finalnie tylko usłyszałam, że widocznie źle odbieram świat. Przykro mi także, że nie widzicie winy także w sobie i że nie przyjmujecie do siebie uwag pracownika, no i przede wszystkim wyciskacie z niego jak najwięcej się da. Metaforycznie, robicie lemoniadę nie tylko z soku cytryny, ale wyciskacie też całą skórkę. Wszystko jest lekcją, także dla mnie, i uważam, że każdy z nas powinien wyciągnąć wnioski z naszej wspólnej współpracy :-) Pozdrawiam ciepło

Happy
Były pracownik
@Kasia - były pracownik

Rany Asiu, ile jadu w Twoim komentarzu.... Przykro się to czyta bo to jest właśnie Twoje odbicie. Pamiętaj też, że zawsze zbieramy plony, tego co siejemy przez lata. Energia zawsze do nas wróci jak bumerang. I tylko od nas samych zależy czy powróci do nas ta dobra czy ta zła. Pozdrawiam

Happy
Były pracownik
@Asia

Rany Asiu, ile jadu w Twoim komentarzu.... Przykro się to czyta bo to jest właśnie Twoje odbicie. Pamiętaj też, że zawsze zbieramy plony, tego co siejemy przez lata. Energia zawsze do nas wróci jak bumerang. I tylko od nas samych zależy czy powróci do nas ta dobra czy ta zła. Pozdrawiam

Salsa
Klient
 Pytanie
@Asia

Dziwne, że opinia na temat mebli pojawiła się tuż po negatywnych komentarzach... Czy to aby nie opinia projektantki z salonu na Jarotach? Do tego zbieżność imion hmmm...dziwna sytuacja. Czyżby komentarz na prośbę szefa?

Klientka
Klient

Ja niestety muszę dać negatywną opinię. Nie odnoszę się tu bezpośrednio do wykonania mebli, bo uważam, że są dobrze zrobione. Dopóki miałam kontakt z p. Kasią z działu projektów dotąd było wszystko w porządku. Byłam zachwycona kontaktem firmy z klientem i zaangażowania w zamówienie. Jesienią jednak się coś zmieniło. Montaż się opóźniał, firma milczała, dopiero po kilku naszych telefonach zostali umówieni monteży. W rezultacie montaż nastąpił ponad tydzień po terminie zawartym w umowie. Jak się później okazało, zabrakło kilku części. Panowie zapewnili, że w ciągu tygodnia ktoś się odezwie i brakujące elementy dojadą. To był październik. W końcu zaczął się listopad, telefon milczał, napisałam kilka meili z prośbą o dokończenie montażu oraz jakikolwiek kontakt. W połowie listopada zadzwoniła pani z magazynu poinformować mnie, że jutro będzie dokończony montaż (bez pytania czy ktoś będzie w domu i wcześniejszego umawiania). Na szczęście jest czas pracy zdalnej, więc oboje z mężem byliśmy. Owszem, monter przyjechał, ale zamontował tylko jeden element, bo do reszty nie miał narzędzi. Nikt go nie poinformował jaki układ ma garderoba i że będzie potrzebował wkrętarki kątowej. Uchwytu do szafy w łazience też zabrakło. Pan powiedział, że przekazuje sprawę do firmy i ktoś się z nami skontaktuje. Nazajutrz zadzwoniła pani i zapytała o dokładne wymiary uchwytu i kolor (już pomijam, że wszystkie dane mała w wiadomości mailowej). To był 13 listopada. Mijały kolejne dni i nic się nie działo. Uchwyt nie dojechał, telefony milczały, a wiadomości mailowej chyba pisałam w powietrze... Wreszcie przed świętami, po moim już niezbyt miłym mailu zadzwoniła pani z magazynu. Przeprosiła za zwłokę i zapytała, czy może mi uchwyt wysłać pocztą. Potwierdziła adres i zapewniła, że wysyła uchwyt. Byłam już szczęśliwa, że na tym koniec naszej współpracy z tą firmą. No ale cóż... Dziś jest 14 stycznia. Uchwytu nadal nie mam. We wtorek zadzwoniłam zapytać co się dzieje i usłyszałam, że uchwyt przebywa na lakierni i schnie. Chwilę później, że nie ma lakiernika przez pandemię, a na koniec, że są też inne zamówienia oprócz mojego. Dodam, że uchwyt który zamawiałam nie jest lakierowany. Więc aż się boje co mi wyślą... O ile wyślą. Podsumowując, coś się zadziało w firmie domotop od jesieni, kontakt z firmą jest tragiczny. Mieliśmy chęć domówić jeszcze kilka mebli, bo naprawdę są dobrze zrobione, ale nie chcemy przez kolejne pół roku toczyć batalii z tą firmą. NIE POLECAM.

Kora
Były pracownik
@Klientka

To się zadziało, że nikt normalny, odpowiedzialny za klienta i swoje zlecenia nie chce już pracować w tej firmie. Książkę można napisać o traktowaniu pracowników w tej firmie. Z całego serca nikomu nie polecam tego miejsca. Strasznie toksyczne.

Karol

A premie są czasem jakieś? ;)

Bonzo
Były pracownik
@Karol

Tak :)... Są. Premie są regularne i dość wysokie .. I dostaje je tylko kierowniczka pani J...a z głównego salonu. A i jeszcze taki szczegół - na jej premię pracują inne projektantki wykonując za nią prace. Więc Karol, odpowiadając jeszcze raz na Twoje pytanie to tak :))) są premie.

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Andrzej Biermann Domo-Top Meble? Można dołączyć rodzinę?

Uhaha
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Pakiet medyczny?????? Buuuhahaha.... Dobrze jak umowę o pracę się dostanie .... :)

Pracownik DomoTop Meble

Nie zgodzę się z poprzednimi negatywnymi opiniami. Pan Andrzej jest bardzo dobrym pracodawcą. Do każdego pracownika podchodzi indywidualnie, wedle jego umiejętności i doświadczenia. Jest wymagający, ale to plus, bo dzięki temu firma prężnie funkcjonuje i się rozwija. Docenia ludzi, którym zależy na pracy, a nie na braniu kasy za obijanie się. Pracownicy mają najlepszy sprzęt dzięki czemu podnoszą się ich kwalifikacje i umiejętności. Wypłaty są zawsze na czas. Gdyby było źle nie było by w Domotopie wieloletnich pracowników. Proponuję wszystkim niezadowolonym , aby sami założyli własne firmy, zainwestowali w nie ogromne pieniądze, a potem użerali się z niekompetentnymi pracownikami, którzy zamiast dać trochę z siebie i cieszyć się, że mają dobrą pracę w fajnej firmie tylko narzekają na wszystko. Skoro jest tak źle proponuję zmienić pracodawcę, mamy wolny rynek i nikt nikogo nie trzyma na siłę...

Klientka
Klient
@Pracownik DomoTop Meble

Ta opinia jest chyba zamówiona na życzenie szefa

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Andrzej Biermann Domo-Top Meble są regularne szkolenia pracownicze?

Szkolenia
Były pracownik
 Problem
@Pytanie

Już odpowiadam - w firmie Domo Top nie ma żadnych regularnych szkoleń pracowniczych. Ot taki detal :) taka firma :)

Black coffee
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś może wytłumaczyć dlaczego w ciągu miesiąca z Domo top zwolniły się trzy z czterech projektantek???? Dość zastanawiające.... Czy ktoś, coś na ten temat wie???? Bo ja wiem jedynie że to prawda i że to przez warunki pracy i bezkrytyczną wobec własnej osoby kierowniczkę z głównego salonu...

Siwy

Nie polecam tego miejsca. Wyzyskuje i (usunięte przez administratora) ludzi. Dorabia się kosztem pracowników. Klientom wciska stare, przerabiane, posalonowe meble, stare zawiasy, zakurzone używane prowadnice, wstawia tańsze zamnienniki, choć klient płaci za markowe. Śmiech na sali nie stolarnia. Najgorze miejse w Olsztynie.

2
Nie ma to jak
@Siwy

Nie ma to fejk konta tworzyć tylko Nicki zmienić. Tak kto to pisał to ma mózg 12 latka xD wszystkie komentarze napisane jednego dnia w odstępie 3-4 min po sobie napewno ludzie uwierzą w ta co jest napisane tylko imbecyl by tego nie zauważył.

Nie ma co
Kandydat
@Nie ma to jak

"Na pewno" pisze się oddzielnie - Panie mądry :-)

Asia

Firma działa tylko na terenie Olsztyna?

Niezadowolony Klient

Obsługa klienta w biurze na jarotach jest skandaliczna. Podpisują stronnicze umowy- płatność 100% przed wykonaniem usługi, a w razie nienależytego jej wykonania śmieszna rekompensata i widmo dochodzenia odszkodowania w sądzie. Przez zbyt dużą liczbę zleceń projektanci nie mają polotu- białe fronty i drewniane blaty, wszędzie tak samo. Wszelkie sugestie od klienta traktowane jako obraza majestatu. Pomylili termin montażu, trwał on tydzień bo został źle zaprojektowany sposób otwarcia szafek. Źle dopasowane kolory blatu w stosunku do szafek i na końcu uszkodzenie mojego sprzętu AGD przy montażu. Widziałam, że ktoś reklamował system szuflad na ich forum. Pisał, że telefoniczne zgłoszenia są ignorowane. Komentarz na fb usunęli. Wychodzi na to, że ich gwarancja to fikcja, a usługa kończy się na montażu, później radź sobie sam. Odradzam każdemu zamawianie jakichkowiek mebli w tej firmie. Jest mocno przereklamowana, a konkurencja dużo lepiej i przy lepszym poziomie obsługi realizuje dużo ładniejsze projekty.

15
Nie ma to jak
@Niezadowolony Klient

Trzeba było iść do konkurencji skoro lepsza a nie brać meble z tej firmy.

bylypracownik

Czytając poniższe wiadomości ciężko mi stwierdzić jak naprawde jest w tej firmie. Niby człowiek szanuje pracowników, podchodzi do każdego indywidualnie, ale nie kwapi się aby dać jakąkolwiek umowę. Wysyła ludzi w trasy zatrudnionych na czarno, nie myśląc o konsekwencjach jakie mogą być w razie wypadku dla ludzi którzy nie mają umów, a co za tym idzie nie posiadają ubezpieczenia. Wymaga od nowo zatrudnionych ludzi wyrobienie się z projektem w takim samym czasie jak stały pracodawca. Praca po 9 godzin dziennie, dodatkowo nadgodziny robione w trakcie kursów z meblami, które nie są dodatkowo płatne. Ogólnie rzeczbiorąc nie polecam

4
bylypracownik
@bylypracownik

Jak stały pracownik *

2
Mistrz Jebiemnieto

Jakis kulawy stolarzyk wywolal gownoburze i wszystkich wciagnelo jak tornado,rece opadaja az po kostki.Facet daje wam prace,warunki o jakich tylko mozna pomazyc kasa dobra(oczywiscie adekwatna do umiejetnosci i zdolnosci)sprzety z pierwszej reki a wy jeszcze ja podgryzacie.najpierw to trzeba sie znac na robocie a nie dwie lewe rece i bedzie kijem wisle cofal ,no (usunięte przez administratora) zenada.

Zostaw merytoryczną opinię o Andrzej Biermann Domo-Top Meble - Olsztyn

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Andrzej Biermann Domo-Top Meble
1.5/5 Na podstawie 8 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Zbigniewa Herberta 18 lok. 17
    10-686 Olsztyn
  • NIP: 7392347310 REGON: 280573888
Andrzej Biermann Domo-Top Meble