Jysk Sp. z o.o.

Adres: Meteorytowa 13, 80-299 Gdańsk

NIP: 5862016763 REGON: 191873139 KRS: 0000036908

Jysk Sp. z o.o.
2 136 6 1

Opinie o Jysk Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Były pracownik
 Opinia

Nie polecam pracy w Jysk wysyłają dziewczyny na magazyn do wydawania ciężkich szaf, gdy nie ma mężczyzny na zmianie a jeśli ci sie coś stanie to nie ich wina bo przeciez ty nie przestrzegałaś bhp ale towar musisz wydać bo klient stoi i czeka.. Po dwa jeśli masz wolne to strach mieć telefon włączony bo dzwonią do Ciebie czy przyjdziesz do pracy a jeśli nie to potem wielkie pretensje. A o zwolnieniu lekarskim to zapomnij bo po przyjściu do pracy powiedzą ci ,że udawałeś. Atmosfera fatalna cały czas obgadują a nie które pracownice mają więcej do powiedzenia od samego kierownika,narobisz sie a pensja strasznie marna,grafik co chwile zmieniany więc nawet zaplanować nic nie możesz a o wakacjach zapomnij, starzy pracownicy zabierają najlepsze terminy a ty nie masz nic do powiedzenia i dostajesz urlop we wrześniu wtedy możesz jechać z dzieckiem na wakacje. Po tej pracy mam problemy z kręgosłupem więc nikomu nie polecam tej firmy.

Pomocna?
Tak39Nie1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia
@Były pracownik 23.02.2018 10:49

równouprawnienie :)

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xx
 Opinia
@Były pracownik 23.02.2018 10:49

Wypisz wymaluj, to właśnie "praca w jysku".

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jan Kowalski
 Opinia
@Były pracownik 23.02.2018 10:49

w innych miejscach pracy kobiety też migają się od noszenia cięższych rzeczy, twierdząc "że to "faceci" są od tego" (nie wszystkie kobiety żeby wypowiedz była sprawiedliwa)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Misiunia
 Opinia

Wczoraj podeszłam z Jysk. Pierwszy raz jechałam do pracy taka spokojna. Na kierowniku nie zrobiło to najmniejszego wrażenia. Mam już nową pracę, za tydzień zaczynam????. Wszystko, co tu piszecie jest prawda. Ja miałam dostać cały etat po 2 miesiącach, bo byłam na pół, a później się okazało, że kierownik dał go swojej narzeczonej.....nic mi o tym nie mówiąc, Masakra, nie wspomnę już o atmosferze w pracy i nadmiaru obowiązków . Próba rozmowy z kierownikiem kończyła się słowami,,kiedyś o tym porozmawiamy,, ale kiedyś nie nadeszło nigdy....

Pomocna?
Tak22Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Haha
 Opinia
@Misiunia 11.08.2017 07:21

Jak sie chowalas na lazience i ukladalas 3h reczniki to wcale dla kiera sie nie dziwie decyzji - nikt nie bedzie oral za 3ech.

Pomocna?
Tak4Nie3

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xx
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Haha 16.05.2018 22:24

Widzę że kierownik się odezwał XD

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dall
 Opinia

Byłem na rozmowie w jednym z JYSK. Oferta niby na sprzedawcę, a kierownik na tejże rozmowie mi mówi, że szuka magazyniera a sprzedawcą jest się wtedy, kiedy innego pracownika z obsługi nie ma, Zarobki- proponował 2500zł brutto, pierwsza umowa na 3 mc. Trochę to niepoważne, ze ogłoszenie nie jest adekwatne do stanowiska na które aktualnie jest prowadzona rekrutacja.

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xx
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Dall 25.06.2018 13:10

To prawda, jeśli jesteś mężczyzną to będziesz i magazynierem i sprzedawcą. Oczywiście zmiany masz tylko takie że musisz poprowadzić i kasę i magazyn. Benefitów z podwójnych obowiązków oczywiście nie ma.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Igor
 Opinia

Nie tylko JYSK ma problem z brakiem pracowników, nie przesadzajcie. Wszyscy wiedzą, że brakuje ludzi do pracy!

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
xx
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Igor 05.08.2018 20:55

Z całym szacunkiem Igorze, ale ludzi do pracy jest mnóstwo... To warunki i poniżająco niskie pensje są powodem braku chętnych do pracy w takich firmach.

Pomocna?
Tak15Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

Ciekawa jestem, jak wygląda rekrutacja do firmy JYSK w innych miastach? Czy podobnie nieprecyzyjne ogłoszenia co do stanowiska pracy zdarzały się również gdzie indziej? Zachęcam do podzielenia się swoimi doświadczeniami z rozmów rekrutacyjnych, aby tym samym ułatwić innym przejście tego procesu.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
bmth1991
 Opinia
@Edyta 02.07.2018 20:46

parę lat temu w swojej miejscowości zobaczyłam że jest ogłoszenie do sklepu jysk,cytuje:firma jysk poszukuje kandydata na stanowisko sprzedawca...gdy poszłam do sklepu osobiście dopytać się o ogłoszenie sprzedawczyni mi odpowiedziała:och ale my szukamy mężczyzny,a nie kobiety...myśle sobie:aha,okey ale takiej informacji nie było nawet w tym ogłoszeniu...na drugi raz niech może piszą kogo szukają do pracy,kobietę czy mężczyznę a nie ludzie tracą czas na chodzenie tam do nich

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Wojtek
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Trzymajcie się jak najdalej od zakładu w Rumii. Kierowniczka to karierowiczka która wszytkiego łapie się twoim kosztem. Jak wracasz po chorobie do pracy to czeka na ciebie z regionalną i każe spowiadać się z choroby. Jeśli coś jej nie odpowiada to potrafi rozsiewać kłamstwa na twój temat. Chodzi po sklepie i rozgaduje plotki o innych pracownikach. Po zamknięciu dnia wpuszcza do sklepu swojego męża, choć to niedozwolone. Pensje tragiczne, w zimę pracując na magazynie specjalnie ukrywają przed Tobą fakt ze należy się posiłek pracowniczy aby tylko zaoszczędzić. O wiecznym braku personelu nawet nie wspominam.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Były North
 Opinia

Pracowałem dwa lata w tym "zakładzie pracy". I tak: -Pensja zawsze na czas (to nie jest zaleta. To jest obowiązek pracodawcy.) -Jeśli jesteś mężczyzną, to większość czasu będziesz spędzać na magazynie, targając ciężkie paczki z meblami, i z totalnym brakiem poszanowania dla BHP. Może przyjechać dostawa 20 palet towarów, na magazynie brak miejsca, ale "góry" to nie obchodzi. Ma przyjechać, masz gdzieś wcisnąć i kropka. Jak to zrobisz i czy przy okazji zniszczysz sobie kręgosłup, już nie ma znaczenia. -Malowanie trawy na zielono przed wizytacjami. Tak, to prawda. Firma potrafiła wydać grube tysiące kiedy przyjeżdżał ktoś z Danii. Łącznie z tym, że meble na ekspozycji, które miały najmniejszą ryskę, materace z delikatnie przybrudzonym pokrowcem, szły za grosze poniżej kosztów zakupu albo do śmieci. WSZYSTKO na ekspozycji musiało być wtedy świeżo skręcone czy wypakowane. Oczywiście wiązało się to też z dodatkowymi nadgodzinami, które trzeba było sobie odebrać. Przecież nikt za nie nie zapłaci. -System premiowania z roku na rok coraz gorszy. Premiowanie kierowników za brak L4 na sklepie, co wiąże się z patologiami. Generalnie w sklepie z raczej dość dobrymi wynikami w sprzedaży ciężko było zrobić więcej jak 200-300 zł brutto premii. - Po roku podwyżka (50zł) i kolejna umowa na rok. Pracowałem na 3/4 etatu, bo łatwiej takiego dopchnąć do grafiku w razie czyjejś nieobecności, a za nadgodziny nie trzeba dodatkowo płacić - dopracowanie do pełnego etatu. Obiecywanego pełnego etatu nie dostałem i nie dostałbym. -Ostatni konkurs wewnętrzny jaki wygraliśmy, kiedy jeszcze pracowałem, zaowocował dodatkowymi 20zł do pensji. Żart. - Nagroda za dobry kwartał? 20zł na ciastko do kawy albo lody. - Zniżka pracownicza na zakupy. Owszem, ale oczywiście dopisywana do PIT-u jako dodatkowy dochód. Ponadto jeśli weźmiesz za dużo, lub uzyskasz zbyt wysoki rabat, to przyjedzie Don Wasyl i potrąci nadmiar z wypłaty. - Customer Service Centre, które częściej utrudniało nam pracę niż pomagało. Ostatecznie klient i tak wrzeszczał na nas za błędy ludzi w centrali. - Awansowanie? Tylko jeśli odpowiednio liżesz regionalnemu. Kierownicy sklepów to osobna kasta (żeby nie powiedzieć - sekta) promująca kolesiostwo na maksa. -Jako zatrudniony najkrócej często byłem wysyłany "w delegacje" do innych sklepów. Kiedy im brakło ludzi do pracy, wysyłali mnie nawet do innego miasta, żebym robił tam za pachołka (przynieś, podaj, pozamiataj). -No i częste spotkania z regionalnym, na których omawiane były słupki i naciskano na dopychanie jeszcze większej ilości szmelcu, byle tylko podnieść średnią wartość paragonu. Paranoja. O jakichkolwiek sensownych szkoleniach produktowych można zapomnieć. Z dobrych rzeczy mogę wymienić na pewno zgraną, doświadczoną i pomocną załogę i fakt, że z dopasowaniem grafiku do moich potrzeb faktycznie nie było problemu. No chyba że ktoś zachorował, wtedy nie ma "ale ja potrzebuję wolne tego dnia". Nie zgodzisz się przyjść, to przez 3 miesiące góra będzie obrażona, że nie chcesz pomagać. To chyba tyle co mi przychodzi do głowy. Na pierwszą pracę, na jakiś czas - OK. Ale nie na długo.

Pomocna?
Tak24Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Alvaro
 Opinia
@Były North 24.08.2018 11:41

Sama prawda

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
sahu
 Opinia
@Były North 24.08.2018 11:41

10/10

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Khaki
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Były North 24.08.2018 11:41

Ktos wyjal mi z glowy tresc i napisal ja tutaj... A tak serio to w 100% sie zgodze... Wasyl postrach calego Jyska... Haha. I te spotkania godzinę lub dwie przed praca z regionalnym ktore nic nie wnosily oprocz miliona slupkow o których i tak po sekundzie zapominales.. Brawo szczera i piekna wypowiedz.

Pomocna?
Tak1Nie
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ku przestrodze
 Opinia

Panie i Panowie kierownicy sklepów czy regionów, wasze zachowania wyczerpujące znamiona zachowań mobbingowych, będą rozliczone przez PIP oraz sądy, to nie lata 90-te czy 2000-ne....i nie łudźcie się, że jak będzie kogoś mieszac z błotem w zaciszu socjalu czy biura to was uchroni.....

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Krzysztof
 Opinia
@Ku przestrodze 13.01.2019 07:48

Jest to poważny zarzut skierowany w stronę pracodawcy. Niestety na chwilę obecną z Twojego wpisu mało wynika, ponieważ nie uzasadniłeś go w żaden sposób. Jeżeli rzeczywiście uważasz, że w firmie występują zjawiska, które można sklasyfikować pod pojęcie mobbingu, to zachęcam Cię, abyś swoją wypowiedź uargumentował odpowiednimi przykładami. Tylko w taki sposób jako czytelnicy będziemy mogli uznać, iż jest to opinia zgodna z prawdą.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Robert
 Opinia
@Ku przestrodze 13.01.2019 07:48

Niestety trafiłem na taką kierowniczkę, chociaż wybrałem tę pracę z polecenia znajomego, który kiedyś pracował w Jysk.Pani nasiąknięta stylem zarządzania jeszcze z lat 90.do tego wulgarna, siejąca postrach i intrygi.Niestety w bardzo dobrych komitywach ze swoimi przełożonymi.Lata wzajemnej współpracy wiadomo , że zacieśniają więzi.Pracownik nie ma prawa głosu. Z Duńską kulturą pracy ten sklep nie ma nic wspólnego.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Www
 Opinia

Ile zarabia sprzedawca?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anonimus
 Opinia

Pracowałem w tej firmie kilkanaście lat temu i jest (z tego co czytam co raz gozej), firma na pokaz , (usunięte przez administratora) sam go zasnąłem od regionalnego i kierowniczki . Jak powiedziałem co mi się nie podoba wezwano mnie na rozmowę , pytanie :o co ci chodzi ? Powiedziałem i później już tylko jazda , kierownik regionalny , kierowniczka i aspirant na regionalnego! Jak byłem w delegacji i poprosiłem o podwyżkę na ten okres to taka (usunięte przez administratora)jak bym chciał kogoś okraść. Nic się nie zmieniło gorąco odradzam , ludzi z którymi pracowałem i mieli jakiś kręgosłup moralny pozwalania no teraz karierowicze. Regionalny miał w regionie same kobiety kierowniczki bo łatwiej manipulować, (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
tajna opona
 Opinia

aplikuje do IT, ktoś sie wypowie na temat tego działu ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
MH
 Opinia

polecam towar i prace w JYSK Lubię atmosferę w Jysk Sp. z o.o. za: jakość obsługi, towary

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia

Nie polecam pracy w tej firmie. Narobisz się za dwóch a na konto marne grosze. Wyzysk się czuję w tej firmie na dzień dobry

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia

Witam ! Mam pytanie , ile w obecnej chwili zarabia magazynier na ,, ręke ' ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ja
 Opinia
@anonymous 02.10.2018 12:34

2 tys

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
nick
 Opinia

Jaka stawka teraz dla nowego pracownika? Proszę jak ktoś znajdziesz czas na odpowiedz. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak68Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Niezadowoloma
 Opinia
@nick 15.05.2018 16:28

2600 brutto

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jyskowa
 Opinia
@Niezadowoloma 27.06.2018 20:53

Teraz 3000brutto

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Twój stary
 Opinia
@nick 15.05.2018 16:28

Jak to jaka. Sprzedawca z 1900 zł. Zje ana firma szkoda czasu. Trzeba yebac jak pies w zaprzegu

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
jyvcryhj k
 Opinia

Pokazał co potrafi...kto dobrze lizał (usunięte przez administratora) , kto nie miał skrupułów , kto z pracy zrobił religie.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

Możecie powiedzieć, czy osoby bez doświadczenia zawodowego także odnajdą się w Jysk? Czy istnieje opcja dopasowania grafiku do dostępności pracownika? Jak często wypłacane są premie? Czy zatrudnione osoby otrzymują zniżki pracownicze? Wszystkie te dane przydadzą się potencjalnym kandydatom.

Pomocna?
Tak16Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
....
 Opinia
@Edyta 22.05.2018 22:45

Tak zniżki które są odcinane z pensji procent

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anon
 Opinia

Do jedynych plusów pracy w tej firmie zaliczyć można elastyczny grafik i terminowość wypłacania wynagrodzenia, pominę jego marną wysokość w porównaniu do innych sieci sklepów. Minusy to przede wszystkim : *zbyt mała załoga na sklepach. Jeśli ważny Piotruś Pan (dyrektor dyrektorów) szczyci się, że ilość osób na zmianie to średnio 3,5 (ciekawe gdzie?), to chyba źle świadczy o tej firmie. Wyobraźcie sobie 3 osoby na zmianie w biedronce. Fajnie, nie? * nagminne proponowanie pracownikom urlopu lub dni wolnych zamiast wstawiania L4. Oczywiście, czasem jest to bardziej opłacalne dla pracownika, natomiast jak może z taką propozycją wyjść kierownik, który wiadomo jest premiowany za brak zwolnień lekarskich? Jak można w ogóle wpaść na pomysł, aby premiować kogokolwiek poza samymi pracownikami za brak L4? *jeśli już trafisz na l4, biada Ci! Jak możesz zostawiać firmę w potrzebie? Na sugestię, że może gdyby było więcej etatów twoja nieobecność tak znacząco nie dałaby o sobie znać, obrażają się jakbyś conajmniej szkalował papieża. *kumoterstwo wśród kadry kierowniczej. Jeśli jesteś psiapsiółką kierowniczki, przed tobą świetlana przyszłość. * premia w postaci zakupu ciastka, czy loda to wśród dorosłych ludzi lekki obciach. Nie pracujemy w przedszkolu. * podwyżka w wysokości 100 czy 50 zł brutto to kpina, nie podwyżka. *brak profesjonalnych szkoleń sprzedażowych, czy o produktach. Informacje dostępne w e-learningach można znaleźć w internecie na własną rękę. * kadra na stanowiskach kierowniczych ma problemy z podstawową znajomością języka angielskiego. Nie daj Boże, ktoś przyśle maila po angielsku... *malowanie trawy na zielono przed wizytacjami. *pracownicy z tak wypranymi mózgami, że przychodzą do pracy wcześniej, a wychodzą później bez wpisywania zmian w grafiku. *spotkałam się ze stwierdzeniem, że to iż firma daje nam odzież służbową albo musi spełnić pewne wymogi bezpieczeństwa jest ogromnym plusem. Tak, będziecie pracowali z osobami, które uparcie twierdzą, że to co w nowoczesnym świecie jest standardem, jest tak naprawdę przywilejem. * osoby takie jak Pani Edyta z tej strony, które rozumiem, że wykonują swoją pracę natomiast niestety wygląda to jakby tonący brzytwy się chwytał. Ile jeszcze zada tu Pani pytań w nadziei, że nakłoni kogokolwiek do zmiany zdania? Jeśli 100 osób mówi, że ktoś ma plamę na koszulce, to rozwiązaniem jest się z tym pogodzić i zrobić pranie. Jysk jest taką osobą w brudnej odzieży, tylko się upiera, że to w osobach zwracajacych mu uwagę jest problem, a nie w nim. Więcej informacji o tym jak jysk traktuje pracowników, można znaleźć na kafeterii.

Pomocna?
Tak14Nie1
1

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
nn
 Opinia
@Anon 17.07.2018 23:38

W pełni się zgadzam. Niech dowodem jak marnie jest w jysku bedzie fakt ,że mają juz problem z brakiem chetnych facetów do pracy. Jako facet (zapomnij ze bedziesz "sprzedawcą" ) będziesz tylko dzwigał jak koń i zniszczysz sobie zdrowie. Firma z rozdmuchanym ego , przeładowana procedurami , z chorym systemem premiowania (premie kwartalne) pełna lizodupów i kółeczek wzajemnej adoracji.

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Anon
 Opinia
@Anon 17.07.2018 23:38

Idealne podsumowanie tej firmy. Z koleżanką chętnie bym się umowil na piwo, miło że coraz więcej osób to dostrzega.

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
1centauri
 Opinia
@Anon 22.07.2018 16:53

bo Ci co to dostrzegli dawno już porzucili ten kołchoz

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dariusz
 Opinia

Tylko biorąc pod uwagę ilość klientów firma pozostaje w tyle!! Tu jest jeden i robi duży wartościowo zakup!

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

@Dall, rozumiem, że nie zdecydowałeś się podjąć zatrudnienia? Czy podczas rozmowy kierownik wspominał o perspektywie podniesienia zarobków po pierwszej umowie? Czy oferował jakieś benefity? Co do adekwatności ogłoszenia, przypuszczam, że było zamieszczane przez zewnętrzną firmę, być może stąd taka sytuacja.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Dall
 Opinia
@Edyta 25.06.2018 13:26

Nie interesowała mnie opcja pracy jako magazynier i po chwili wyszedłem. oczekując na rozmowę byłem świadkiem jak jeden ze sprzedawców miał wiele problemów z obsługą klienta który przyszedł po meble, które kupił wcześniej a on nie miał kompletnego pojęcia o co chodzi. Możliwe, że to ich aktualny magazynier i chce przejść na stanowisko sprzedawcy. Mam już inną pracę więc niech tam sobie robią co chcą. Co do benefitów nic nie mówił, o perspektywie podniesienia zarobków coś tam przebąkiwał no ale ja nie takiej pracy szukałem. Zastanawia mnie jedno po co mnie kierownik zapraszał na rozmowę, jeśli ja nie mam żadnego doświadczenia na magazynie a tylko w roli sprzedawcy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Kola
 Opinia
@Dall 28.06.2018 10:22

Możesz przybliżyć w jakim mieście ten Jysk? Też ostatnio składałem CV i chciałbym zorientować się czy to ten sam.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

@anonymous, czy obecnie jesteś pracownikiem firmy? Mógłbyś się wypowiedzieć na temat zatrudnienia w tym miejscu? Jakie dostrzegasz wady i zalety pracy w JYSK? Twój komentarz może bardzo pomóc potencjalnym kandydatom.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
klient bardzo zdegustowany
 Opinia

Wchodząc do sklepu - brak widocznej obsługi, ani za kasą ani gdziekolwiek. Chadzam sobie dobre 10 minut i nikogo nie widać z obsługi. Myślałem, że to samoobsługa - bierz, skasuj się, zapłać i wyjdź. No ale nawet nikogo do kontroli brak. To chyba można wejść, wziąć i wyjść bez płacenia bo nikt by nawet nie zauważył.... a co do dopiero kwestia o zapytanie o cokolwiek...? przyszedłem z chęcią zakupu materaca, niestety byłem zmuszony pójść do konkurencji, w Ikei chociaż jest pracownik co 20 metrów, którego można o cokolwiek zapytać.... Wiem, że każda firma oszczędza, chcąc maksymalizować zyski, ale chyba jakąś załogę na sklepach trzeba mieć, żeby można było obsłużyć klientów, czyż nie? NO chyba, że liczą się tylko zyski i wynagrodzenia szczebli "wyższych" bo co to tam, sprzedawca, zrobi wszystko co mu się każe, no nie zważając na obsługę klienta bo na to to nie ma czasu...

Pomocna?
Tak14Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
pinc
 Opinia
@klient bardzo zdegustowany 15.11.2017 19:42

Tu sie komentuje pracodawcę a nie wylewa żale konsumenta

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
JAN
 Opinia
@klient bardzo zdegustowany 15.11.2017 19:42

Bo w Ikei bucu Płacą! i maja na dziale 20 Osób na zmianie a nie 3 na cały sklep. Przysłuż się pracownikom i omijaj ten sklep... Nie chcemy takich klientów.

Pomocna?
Tak12Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ona1502
 Opinia

Pracuje prawie rok w Jysk i atmosfera jest mega fajna, ekipa zgrana można liczyć na siebie. 3/4etatu na umowie, co miesiąc wpadają nadgodziny ale zawsze rzetelnie wypłacone. Premia miesięczna od 1m-ca. Kwartalne też były. Podwyzka w między czasie. Na całym etacie mniej płacili.Może to wyjątek. Fakt jest ze obowiązków sporo, ale czas szybciej mija w pracy. Dzień dostawy jest najcięższym dniem, ale wtedy zazwyczaj jesteśmy wszyscy w pracy. (6,25etatu).Grafik ustawiony tak, że 2-3dniowy wypad z rodzinką można planować. Klientów mamy też spoko. Często gifty wpadają w postaci kawy, słodyczy. Pierwsza praca w której odpoczywam psychicznie. Negatywne nastawienie do pracy nie pomaga.

Pomocna?
Tak32Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Łapacz fałszu
 Opinia
@Ona1502 13.05.2016 13:13

Pani rejonowej już podziękujemy

Pomocna?
Tak20Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
kokl
 Opinia

Ile zarabia zastępca kierownika sklepu ? ktoś coś wie? prosze o kwoty brutto

Pomocna?
Tak82Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonim
 Opinia

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Jeszcze pracujący
 Opinia

Dokładnie zabrali nam premie miesięczną a zostawili tylko kwartalną szczycąc się że będzie 3x większa no ale pod warunkiem ze sklep wyrobi nadwyżkę suma sumaru zaoszczędzą kupę kasy tylko dlaczego kosztem pracowników. Najgorsze jest to że firma zarabia kupę kasy a obcina pensje pracownikom co jest dość nie zrozumiałe. U mnie na sklepie 50% pracowników myśli o zmianie pracy. Obudzą się z wielką ręką w małym nocniku.

Pomocna?
Tak21Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
anonymous
 Opinia
@Jeszcze pracujący 17.10.2016 23:41

jestem (usunięte przez administratora) w plecy o jakies 1500zl. miesieccznie dzieki nowemu sytemowi premiowania, dziekuje i nie pozdrawiam,

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Patryk
 Opinia

Sieć sieci nie równa, Ta sieć się porównywuje do standardów europejskich .... śmiechota. Rżną rodaków jak się da jak te szczury na pokładzie aby wykazać się.... kierownik trzęsie się aby go za marne 4000 brutto nie wywalili, regionalny się spina nad wynikami aby więcej, alby lepiej , mobbując zaniżoną etatowo załogę ( zapierdyka się za dwóch) i ciągle jest źle, nic nigdy nie pasuje. Sprzedawaj, sprzedawaj, upychaj - bo premii (kwartalnej) nie dostaniesz. Klient idzie do kasy i czeka na obsługę.... bo ta akurat odkurza czy dokłada poduszki czy kołdry, czasem doradza przy meblach czy materacach. A szefostwo wymaga - klient na pierwszym miejscu - weź się qrvva zreplikuj i odkurzaj, dokładaj poduszki i kołdry, doradź na meblach czy materacach i leć na kasę skasuj, uśmiechnij się i podziękuj za zakup. Wszystkim chętnym pracy w tej firmie życzę miłej lektury i wyboru lepszej ścieżki kariery.

Pomocna?
Tak21Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
sprzedawca
 Opinia
@Patryk 15.11.2017 19:15

(usunięte przez administratora) dokladnie. (usunięte przez administratora) za pieciu na tym (usunięte przez administratora) sklepie a pizniej zagrnij (usunięte przez administratora) ze nie ogarniasz. doczytajcie to (usunięte przez administratora) dyrektorzy pijacy kawe i przegladajacy tabelki... z 2-3 osobowa zmiana nic nie osiagniecie

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
SONDA
 Opinia

klient :tak w temacie świąt-sklepy Jysk dały podobno w tym roku pracownikom wolne w wigilie-jeśli to prawda to szacun dla jysk i wielkie brawa.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
ble
 Opinia
@SONDA 19.12.2017 08:12

niby wszystko ładnie, ale tydzień poprzedzający wigilię sklepy otwarte do 21 i człowiek dzień w dzień ciągnął 12 godzinne zmiany z tabunami klientów.. po prostu super.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Pracownik z central 2
 Opinia

To co jest napisane w powyższych postach to całą prawda. Coraz więcej obowiązków i Pensje stoją w miejscu, może podwyżka 100 lub 200 zł, to kpina jak sklepy zarabiają miliony. Dla regionalnych i administracji są na nowe samochody, które robią za prywatne, na karty paliwowe telefony i inne gówna. Na pracownika to tylko wymogi i marne wynagrodzenie za oddanie się firmie. Jak skandynawska firma to niech będzie też skandynawskie wynagrodzenie dla pracownika, który zapie.... za wszystkich baranów i jest poniżany jak pies. Ostatnie ogniwo zawsze będzie olewane. a oni zarabiają te miliony za was barany. Szanujcie pracowników, których macie bo innych możecie nie znaleźć. Pozdrawiam wszystkich pracowników obecnych jak i byłych sieci JYSK, Ale nie pozdrawiam pozerów z administracji i całej reszty

Pomocna?
Tak25Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Racja
 Opinia
@Pracownik z central 2 22.08.2017 17:17

Racja, 100% racji

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ktoś
 Opinia
@Pracownik z central 2 22.08.2017 17:17

Popieram w 100%

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Ktoś
 Opinia

Witam, jestem byłym pracownikiem JYSK i popieram ludzi którzy się zwolnili z tej firmy. Czysty (usunięte przez administratora) nic więcej, mała załoga, najczęsciej dwójka osób na zmianie w czym jedna na kasie a druga na magazynie.Małe zarobki jak na wykonywaną prace,obowiązków przybywa a zarobki te same.Kierownik daje grafik dzien przed rozpoczęciem nowego miesiąca. Regionalny nic nie pomaga tylko pokazuje paluszkiem co mu sie nie podoba i co ma być jeszcze zrobione. Po prostu nie polecam,praca na początek później trzeba uciekać bo zamęczy się człowiek na śmierć.Pracownicy nie równo trakotwani. Zero przestrzegania warunków pracy i nielegalne delegacje na inne sklepy bo robić nie ma komu.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Edyta
 Opinia

@Bemol Rzeczywiście, to jak wygląda kontakt z kandydatem w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacji może powiedzieć dużo o firmie. Jednak czasem proces ten może się przedłużyć. Czy do tej pory dostałaś odpowiedź zwrotną odnośnie wyniku Twojej rozmowy kwalifikacyjnej?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna
Bemol
 Opinia
@Edyta 19.07.2017 09:13

Brak odpowiedzi

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

neutralnanegatywnapozytywna

Zostaw opinię o Jysk Sp. z o.o. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Jysk Sp. z o.o.

Nie bądź obojętny na problemy w firmie!

Jeśli potrzebujesz wsparcia i chcesz ostrzec innych użytkowników o sytuacji dotyczącej mobbingu w firmie, skontaktuj się z nami pod adresem zgloszenie@gowork.pl
Po weryfikacji zgłoszenia otrzymasz możliwość bezpłatnego spotkania z Panią Joanną, która jako ekspert doradzi Ci co możesz zrobić, jako osoba pokrzywdzona.

*Zgłoszenie wiążę się z dostarczeniem dowodów oraz kontaktem z mediami.
  • Jysk Sp. z o.o.
  • Meteorytowa 13
    80-299 Gdańsk

Oddziały »

Pracowałeś w tej
firmie?
Zostaw opinię!

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny