Opinie o jysk.pl - JYSK Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Jysk Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Jysk Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jysk Sp. z o.o. w Gdańsk

w.k.
Kandydat

nie uważam pracy w tej firmie za zaszczyt, o jakim informują w tym przypadku ludzie pracujący tu :)

Mateusz
Kandydat
 Problem

Nie polecam jakiejkolwiek rekrutacji w tej firmie, stratą czasu jest rozmowa z kierownikiem, następnie z osobą decyzyjną, z toku rozmowy wynikający fakt zatrudnienia, po czym telefon że nie decydują się jednak na podjęcie współpracy. Jak dla mnie samą głupotą jest proponowanie spotkań i marnotractwo czasowe, nie mówiac już o ich cudownej ankiecie:D można od razu wykluczyć kandydata, nie trzeba ingerować w to wielu godzin :) Podsumowując: NIE POLECAM SKŁADANIA CV DO FIRMY JYSK.

Smt
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie odnośnie stanowiska kierownik sklepu stażysta. Czy gra jest warta świeczki. Jak wygląda praca. Wynagrodzenie i dodatek do paliwa? Po przeczytaniu opini waham się i to mocno czy zmieniać pracę.

Jane Doe
Były pracownik
@Smt

Wynagrodzenie jest ściśle uzależnione od regionu, nie ma jednej konkretnej stawki dla wszystkich. Co do dodatku do paliwa - zapomnij. Możesz liczyć jedynie na zwrot kosztów dojazdów na szkolenia, o innych nie ma mowy chyba że dojeżdżasz dziennie ponad 50 km w jedną stronę.

Xxc
Kandydat
 Pytanie

Kiedy jest premia świąteczna ?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Półtorej miesiąca. Odpowiedz po wyslaniu C. V. 3 tyg. Udział w filmikach - odpowiedz po prawie 3 tyg. Zaproszenie na nastepny etap, mam czekac na dwa kolejne maile w ktorych czekają zadania - brak dalszej części to ponad 3 tyg. Pisałam co sie stało dlaczego nie dostałam tych linków, czy coś poszło nie tak nikt nic nie napisal. Smutek i żal, ze tyle czasu musiałam się denerwować. A po prostu mnie olano. :(

Pytania

Pytania były normalne - takich mniej wiecej się spodziewałam na to stanowisko. Dalej pytają o rezultat odpowiedź - brak jakiejkolwiek informacji po kolejnych 3 tyg. :(

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Volvvo
Były pracownik

Zacznę od najwyższych szczebli. Dyrektorzy widzą tylko tabelki, firma się chwali skandynawskimi korzeniami, ale jakby tutaj ktoś z Danii przyjechał, to chyba by wszystkie Jyski pozamykali. Regionalni widzą tylko tabelki i rzeczy do poprawy. Nawet jak wskoczy się w zielone, to pogrożą paluchem, że targety się zwiększają, że mimowszystko to i tamto źle, i właściwie to szkoda że zielone. Miałem do czynienia z piątką kierowników, dwóch panów na luzie, jeden świr którego nikt nie lubił, jedna pani pracocholiczka, druga panie nienormalna pracocholiczka ulegająca emocjom jak dziecko w lunaparku. Obsada sklepu stale poniżej logicznej normy - 3 lub nawet 2 pracowników na cały sklep to norma, góra nie chce więcej etatów bo sklep jakoś daje radę. Sytuacja powtarza się przynajmniej w 3 innych sklepach. Rotacja jak na karuzeli. Ludzie odpadają po 3-9 miesiącach, czasem wytrzymują rok. (usunięte przez administratora) Przerażający seksizm - faceci to podludzie i (usunięte przez administratora) od ciężkiej pracy. Przynajmniej tak to wygląda w większości sklepów prowadzonych przez panie. Klimat wśród pracowników to właściwie rozmowy o tym, kto jakie ciekawe oferty pracy ostatnio widział. Może na poziomie personalnym wszyscy się lubią, ale cały czas człowiek ma wrażenie, że zaraz mu ktoś wbije zatruty sztylet w plecy. Benefity właściwie żadne. Prywatna opieka zdrowotna i czasem ciastka, napoje czy owoce to nie jest nic do chwalenia się. Plus za kawę, herbatę, cukier, mleko itp. O to w żadnym sklepie, z tego co wiem, nie trzeba się martwić. Premie uzależnione od wciskania klientom czasami naprawdę żenującej chińszczyzny. Czasami lepiej sprzedać jeden materac z prześcieradłem i poduszką, niż np. 10 materacy (tabelki i wyniki), co wiadomo jak wpływa na motywację do sprzedaży. Z powodu złej obsady, a raczej braku tak gdzieś połowy kadry, traci się dużo klientów. Wynagrodzenie atrakcyjne jak krowa w którą ktoś strzelił z moździerza. Czyli niezbyt, comiesięczny przelew na konto bardziej dla beki, bo jak nie pracujesz 20 lat i nie masz korzeni na 50 metrów pod posadzką sklepu, to te klepaki z premią na kwartał to bardziej żal. Ale warto się zatrudnić tak, żeby dostać premię grudniową. To akurat trzeba przyznać, że chociaż na święta i wielkanoc coś tam wpadnie. Jednak, mimo wszystko, praca dla maniaków i masochistów, którzy wolą na koniec tygodnia paść na pysk. Średnie wynagrodzenie krajowe na dzień recenzji to 4364,88 netto. No więc w Jysk PL dostaniesz na start połowę tej kwoty i puste obietnice rozwoju. Rozwój to jak masz 5+ lat w firmie i chcesz np. z Poznania pojechać do Białegostoku i wziąć cały nowy sklep na barki. Reszta rozwoju to albo przełożony cię lubi albo nie ma wyboru i w końcu trzeba cię awansować, żeby otworzyć okienko na zatrudnienie, i nigdy nikogo nie zatrudnić.

Agonia
Były pracownik
@Volvvo

To prawda. Regionalni lubią plotki ale nic z tym nie robią. Jestem byłym pracownikiem. Wieloletnim bo pracownikiem i zostałam zmuszona do odejścia choć mogłam pójść na chorobowe. Zaczęło się od kablowanie na moją osobę przez młodą pracownice, która miała wielkie parcie na bycie kierownikiem lub zastępca. Miałam rozmowy z regionalnym ale moje wypowiedzi go nie interesowały. Mówiłam jak pracownicy się do mnie odzywają min. Że mają (usunięte przez administratora) i mam zrobić sobie sama. Regionalny w ogóle nie zareagował i nie rozmawiał z tą osobą. Po kilku dniach od rozmowy z regionalnym już nikt ze mną nie rozmawiał tylko jak musiał.mozna się domyślić, że byłam osobą funkcyjna. Załoga była młoda od 21 do 35 lat a ja mogłam być ich matka więc trzebabylo mnie wykopać bo do nich nie pasowałam. Po roku weszłam do tego byłego mojego sklepu i pozal się Boże. (usunięte przez administratora) kurz sam z towarów spadał. Pod półkami tona brudu. A pracownicy przy kasie, telefony, śmiech bo na sali nie było żadnych klientów. Ale ja chodziłam i nikt do mnie nie podszedł zaznaczę, że byli to nowi pracownicy. Z tego co słyszałam po dwóch, trzech miesiącach się zwalniają i ciągle szukają nowych. Na koniec powiem tylko tyle, że w tym sklepie i z tą załoga źle się będzie pracować nowym osobom ponieważ nikt się nimi nie interesuje. Stawiają na kasę na głęboką wodę i sobie radz. A jeśli o coś ich będzie prosić to z wielka nie chęcią to robią. Oddalając się Od nowego pracownika idą do starego i obmawiają jaka to sierota, że nic nie potrafi

Nick
Kandydat

Jysk Bydgoszcz ul. Gdańska. Wyplata 3480 brutto. Same prawie baby tam pracują, a więc chłopy muszą wszystko przenosić. Dwie zmiany. Nie polecam.

bez
Pracownik
@Nick

Bo tak już ktoś "mądrze" to zorganizował, że bab więcej niż facetów, Robią może z 30 % tego co faceci, więc tak żeby było równo na 1 faceta muszą przypadać 3 baby. I nikogo nie obejdzie że facet (usunięte przez administratora) 3x więcej, i tak zawsze tylko pretensje i żale, a żadna "piękna" nie popatrzy na siebie, zamiast tego od razu z ryjem do Ciebie i pretensjami. Chyba najgorsze co może faceta w tej firmie spotkać to trafić na babski sklep ;/

a
Były pracownik
@bez

sama prawda, ja wytrzymałem w takim sklepie 3 lata, ale jak już wielokrotnie tutaj było pisane, szkoda nerwów, zdrowia bo i tak nikt nie docenia pracy twojej, i nikt się nie przejmuje tym że się ciągle faceci zwalniają. baby opowiadają bajki że wszędzie tak jest... tyle w tym prawdy co w bajkach na temat wywalania pracowników za to że odważy się na sklepie mieć własne zdanie... tak to jest zrobione po to żeby one same mogły o sobie powiedzieć, jakie to my jesteśmy lojalne, oddane, i dobre dla firmy, a ci faceci to nawet dobrze że się zwalniają bo się nie nadawali... ty zapieprzasz za 3 a jak przychodzi jakaś wizytacja to nagle udawanie że coś robią, ciekawe w jakiej innej firmie, centrala wydaje (usunięte przez administratora) kasy na badanie satysfakcji a jak przychodzi do badania to pato-kierowniczka stoi za tobą i patrzy co wypisujesz, co chwilę sapiąc "nie mniej niż 8, bo pożałujesz" .... i z tym też nikt nic nie robi, te ciągłe zastraszanie, nie wiem co to za korpo-kultura, ale z prawdziwą firmą która na plakatach ma "obowiązek i prawo do wypowiadania własnego zdania" nie ma wiele wspólnego...

Paula
Inne
@Nick

,,baby''- to już świadczy tylko o Tobie. Widocznie tylko do tego się nadajesz...złóż CV na Pocztę tam czekają na takich jak TY !

a
Były pracownik
 Pytanie
@Paula

Cóż Paulo, jeśli Ty wiesz do czego się ktoś nadaje to pewnie jesteś wróżką, i pasujesz tutaj, dużo tutaj takich osób które uwielbiają opowiadać bajki. Nasłuchałem się różnych głupot o ludziach którzy się zwalniali ze sklepów, takich jak: "zwolnił się bo znalazł lepszą pracę" , " się tutaj nie nadaje bo jest zbyt duża różnica charakterów", " jest wypalony zawodowo" itp... i w cale nie jest tak że faktycznym powodem zwolnień ludzi z firmy jest nieustanne zastraszanie a w niektórych sklepach zwyczajny mobbing. A może tak jest co ? Ja zawsze dbałem o parametry sprzedażowe chociaż nigdy nic z tego nie miałem, zawsze robiłem więcej niż mam zapisane w umowie, a w zamian nie usłyszałem nawet jednego dziękuje nie mówiąc o jakichś wymiernych korzyściach. W końcu pracowałem na premie SM i dSM, a co z tego miałem ? Ciekawi mnie czy w ogóle kogokolwiek obchodzi ta ciągła rotacja na sklepach, czy oni widzą to tak że "zwalniają się gorsi żeby na ich miejsce przyszli lepsi" a tak naprawdę jest tak że zwalniają się Ci zaangażowani żeby na ich miejsce przyszli Ci co mają wszystko gdzieś ale umieją dobrze stwarzać pozory :) A do "pitbula", nikt się z tobą nie skontaktował bo być może masz za dobre CV i ktoś na sklepie uznał że mógłbyś wygryźć SM albo dSM, pomyślałeś o tym ? A na poczte nie pojde bo jeszcze ministra jakiegos spotkam i za szczerosc każe mnie zwolnic :P

PRZYSZŁY PRACOWNIK
Kandydat
 Pytanie
@Nick

Na jakim stanowisku ?

Tomek
Były pracownik

Pracowałem w Jysk 8 miesięcy pensja 3200 brutto plus oczywiście premia której nigdy nie było. Zmiany grafików z dnia na dzień praca po 11 godzin oraz kierownik którego nigdy nie było a bo wyjazdy delagcje i tak dalej. Za dużo obowiązków ludzie którzy byli w pracy mniej godzin niż ja nagle mieli dziesiątki nadgodzin. Kolesiostwo nic więcej. Za dużo obowiązków jak ma takie wynagrodzenie jak dla mnie.

1
Kaska
Były pracownik
@Tomek

Widzę że na każdym sklepie to samo

Adam
Były pracownik

prymitywny system rekrutacji smieszne zarobki nagrywanie jakis filmików a placa jak dla zebraka pózniej pracowałem do pierwszej wyplaty i to rzucilem wyzysk i upodlenie tyle w temacie psa to niech szukaja gdzie indziej

MASSAKRA
Pracownik

(usunięte przez administratora)i jeszcze raz (usunięte przez administratora)! Jestem pracownikiem w tej firmie od kilku miesięcy niestety już na wyczerpaniu psychicznym . Tak jak potrafi firma i pracownicy dłużej na etatcie zjechać człowieka za to ,że nie skompletujesz kołdry z poduszką .. masakra wiadomości na grupie milion szpilek i śmiechów za nie sprzedaz ściereczki ,która aktualnie jest w produktach polecanych . Kiedy nowa osoba stoi na kasie wszystko jest wina jego kiedy nie idzie bed kiedy kołdra pójdzie beż poduszki natomiast kiedy stanie osoba dłuższa stażem i również nie sprzeda kołdry z poduszka wina nowego bo nie podbiegł do klienta cóż może ona sobie zarzucić . Ręce opadają jak potrafią zajechać człowieka . Również straszenie ,że jeśli dalej będziesz im psuć komplementarkę wylecisz z roboty . Zero życia prywatnego zastępca kierownika również w niedzielę potrafi swoje żale na grupie wylewać jaki ty zły jesteś . Pracuje kilka miesięcy umowa na rok po którym jak nie dorobię się chorób psychicznych to pakuje się i nara Młodzi uważajcie! zero szacunku do człowieka.

1
Krzychu
Pracownik
@MASSAKRA

Zgadza sie. Ja pracuje kilka tyg i jest dokladnie tak samo.

kokos
Pracownik
@MASSAKRA

ja pracuje ponad 2 lata, i zmartwię cię, nic się z czasem nie zmienia, Też mam problemy ze zdrowiem właśnie przez takie traktowanie, tyle że mnie tak traktują bez świadków, a ciebie na pewno na pokaz przed innymi pracownikami. Dodatkowo nikt się nie interesuje przestrzeganiem prawa pracy na sklepie... ale to już było wiele razy opisywane, i żadnych reakcji ze strony centrali nie było,nikogo nikt nie wyleciał i nie wyleci, jedyne co umieją to czepiać się pracowników że "współzawodniczą niezgodnie z zasadami" i nikt się nie zainteresuje że być może to zostało wymuszone przez kierowniczkę ... ale mi się nie chcę o tym pisać. W dodatku "menagierowie" na których trafiłem.... ehhhh kierowniczka to chyba zanim do firmy przyszła musiała być jakąś kelnerką czy sprzątaczką czy coś, a zastępca chyba ogrodnikiem. Poziom mega extra klasa. Na sklepie uśmiecham się i udaję że jest ok, bo wiem że jak opuszczę gardę będzie jeszcze gorzej,i mnie zajadą całkowicie, ale mam dość przy pierwszej okazji uciekam. Więc się nie martw, nie jesteś sam...

adam
Pracownik
 Pytanie
@MASSAKRA

stary, i tak w porównaniu z tym co się działo u mnie ( i nadal się pewnie dzieje tylko bez świadków ) na sklepie to TY to masz jak w raju. kierowniczka i jej zastępczyni znęcały się psychicznie prze z 6 miesięcy nad ziomkiem, tylko dla tego że upomniał się o godziny za które nie dostał zapłacone ani oddane. jedną sytuację zapamiętam na zawsze, miałem połówkę zmiany, dziwny był dzień bo było 2 facetów i 3 dziewczyny, bo przeważnie dymałem na zmianach w dwie osoby ale niby jakaś wizytacja miała być ( co potem okazało się kolejnym kłamstwem ) Wyszedłem już z pracy ale musiałem się wrócić bo zapomniałem kluczyków z auta, Wchodzę do szatni i słyszę jak drą pyski na tego ziomka i wiesz gdzie to było ? w kiblu... jak mi potem opowiadał, jak tylko wyszedłem z pracy one na niego naskoczyły, zaczęły się wyzwiska itp. więc on poszedł do kibla żeby mieć spokój od nich, a te idiotki weszły za nim do męskiej toalety i przez drzwi od kabiny wyzywały go darły pysk na niego... wyzywały go 20 minut, tak 20 minut, tam stałem, i słuchałem tego, ( nie odzywałem się żeby nie wiedziały że tam jestem ) ... po tym "wspaniałym doświadczeniu " jaki to jest wysoki poziom "menagerów" w naszej firmie, stwierdziłem że nie ma sensu się starać. Skoro chłopaka który nic złego nie zrobił a pracował za kilka osób tak te PIZ@@ potraktowały to po co mam się starać i po co ma mi zależeć ? Impulsy ? komplementarka ? ja nic z tego nie mam, a ten chłopak którego tak potraktowały to sam z siebie zawsze klientom wciskał i impulsy i komplementarkę i co mu z tego ? psychicznie go wykończyły, i zaczął mieć poważne problemy ze zdrowiem i w końcu się zwolnił, jak wcześniej napisałęm 6 miesięcy go tak traktowały....wyobrażasz sobie pracować 6 miesięcy i praktycznie codziennie być poniżanym i wyzywanym ? nikt się nie zainteresował, ani regionalny, ani hr, nikt.... to jest strategia korporacyjna wedlug ktorej nasza wspaniala firma chce byc pierwszym wyborem dla potencjalnego pracownika, ps. one obie nadal pracują i to tez pokazuje ile warte jest poswiecanie sie dla firmy...

xyz
Pracownik
@adam

u mnie coś podobnego trwało ponad 9 miesięcy i zniszczyło mi zdrowie... nie warto się starać i angażować

Zzx
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie. Jak wyglada przeprowadzanie zdolności do pracy przez lekarza?

XYZ
Kandydat
 Pytanie

Czy prócz kierownika i zastępcy kierownika jest jeszcze jakaś osoba funkcyjna? Ktoś typu starszy kasjera albo lider?

Volvvo
Były pracownik
@XYZ

Zawsze jest jakiś "kierownik zmiany", czyli osoba funkcyjna która odpowiada za trudne sytuacje, wydawanie poleceń i opiekę nad sklepiem. Zazwyczaj jest to kolejno zastępca kierownika lub osoba z największym stażem.

Magazynier here
Pracownik
 Pytanie

Jako obecny (o losie - 3 lata na stanowisku) pracownik tej pseudo firmy wypowiem się na kilka tematów. 1) Kierownictwo. Pracowałem z dwoma różnymi kierownikami. Jeden spoko facet, do rany przyłóż, ogarniał wszystko dobrze układał grafik zawsze brał naszą stronę jak było coś nie tak. Atmosfera była fajna, zero mobbingu, plotek człowiek czuł się naprawdę przyjemnie. Życie mu się skomplikowało, musiał odejść. Dostaliśmy nowego kierownika i tu zaczęła się jazda. Na początku wydawał się okej, po 3 miesiącu okazał się totalnym złamasem. Zero pomocy z jego strony, grafiki takie żeby to on miał jak najwięcej wolnego. Ciągłe pretensje o wszystko, nawet o to że ktoś musiał wykonywać jego obowiązki i (usunięte przez administratora) za dwóch. Wieczne pozorowanie roboty (ciągle chował się w biurze), wchodzenie w (usunięte przez administratora) RM/DM, plotki razem z innymi SM z regionu, którzy wcale lepsi od niego nie są. Pretensje że ktoś chory albo kontuzjowany na porządku dziennym. 2) RM/DM Gbury, nieuprzejmi, niemili. Zero zrozumienia tylko wiecznie pretensje i walka o słupki i wykresy. Telefony codziennie jak komplementarka spada poniżej 45-50% albo impuls się nie sprzedaje. Oceny sklepu z (usunięte przez administratora) robione a najczęściej w dniu dostawy albo dzień po. I te 'anonimowe dobrowolne ankiety' XDDDD 3) Magazyn. Najgorsze stanowisko w całym tym kołchozie. Dostawy z Radomska to jakaś kpina. Palety układane na (usunięte przez administratora) wiecznie połamane meble najczęściej szafy. Dużo fizycznej bardzo ciężkiej pracy. Oczywiscie to wszystko pod hasłem (usunięte przez administratora) BHP. Jesteś magazynierem? Jesteś od wszystkiego dosłownie. Sprzedaż na kasie, skręcanie mebli na ekspozycję, bieganie na magazyn na wydanie towaru, obsługa klienta, pilnowanie czy czegoś ci nie wynieśli z ogrodu zewnętrznego, kontrola gotówki i prowadzenie zmian. A to wszystko za niewiele lepsze pieniądze niż sprzedawca który przez 80% czasu tylko dba o swój dział i siedzi na kasie. Kolejne wielkie XD 4) Firma ogółem. Zero dobrego traktowania pracownika, wszędzie pretensje o wszystko nawet że klientów mniej niż rok temu. Zapatrzeni w siebie za nic mający ludzi na najniższych szczeblach. To jest jedna wielka sekta, 90% z tego co piszą o sobie jak to nie jest tu świetnie, rodzinnie i w ogóle, należy włożyć między bajki. Skandynawska kultura pracy w polskim wykonaniu to nieśmieszny żart xD Jako podsumowanie mogę napisać, że nie warto narażać swojego życia, zdrowia psychicznego i fizycznego. Lepiej szukać czegoś gdzie pieniądze będą adekwatne do wykonanej pracy. Kupować czegoś droższego też nie warto, bo jakościowo jest z roku na rok tylko gorzej. Pisząc to mam nadzieję że to mój ostatni rok w tym (usunięte przez administratora) Gdyby nie ta śmieszna pandemia i zamykanie wszystkiego co się dało, pewnie zrezygnowałbym wcześniej, ale bałem się że zostanę z niczym. Pozdrawiam

Były jyskowiec
Pracownik
@Magazynier here

Czytam i nie dowierzam hehe jak odchodzilem 3 lata temu już byl niezły bajzel z komplementarną ale teraz to jest dopiero cyrk po opisie.

Marek
Inne
@Magazynier here

Jak tu pieniądze są nieadekwatne do wykonywanej przez ciebie pracy to powiedz ile zarabiasz. Bo tak jest mi ciężko ocenić czy aby nie przesadzasz.

Romi
Pracownik
@Marek

Nikt nie przesadza.

Zdzich
Pracownik
 Pytanie

Witam czy po rocznej umowie na 3/4 jest szansa na cały etat? Konczy mi się umowa. Pytałem i dalej nic nie wiem. Jak to u Was było? Dzieki za odp.

Bartosz
Pracownik

W końcu w tym roku będzie konkretna kasa na podwyżki.

Ewelina
Inne
@Bartosz

A wiadomo już ile te podwyżki będa wynosić?

kuba
Pracownik
 Pytanie
@Bartosz

Skąd takie informacje?? Co oznacza konkretna kasa ? Najniższa krajowa się zwiększa może dlatego będą podwyżki.

k
Były pracownik
 Pytanie

5. Jyskowe wyjścia integracyjne, nikt nie sprawdza ile faktycznie osób na nie przychodzi chociaż SM zawsze bierze max pieniędzy na to przeznaczone, bo nikogo nie obchodzi jak wydawane są pieniądze firmowe ( tylko Ty jako SM masz się tłumaczyć z kosztów nowych koszul ), i że są sklepy na których sm i zastępca celowo poniżają pracowników przed takim wyjściem żeby potem za pieniądze firmy i pieniądze przeznaczone na wszystkich pracowników, wyjść sobie do restauracji we 2 a później śmiać się „i tak nikt się nie zorientuje, bo nikt nie zna wszystkich pracowników”, a czasem nawet na FB są z takiego wyjścia zdjęcia i na tych zdjęciach są osoby które nawet w jysk nie pracują... ( jak to jakaś „gwiazda” czyta to już widzę ten popłoch i wydzwanianie „usuń te zdjęcia...” żenada ). oczywiście, wymówką jest jedna, „oni są za słabi psychicznie, żeby oddzielić pracę od reszty” ( bo tak na szkoleniu usłyszały, i jak widać nie zrozumiały o co w tym chodzi, ale jak już napisałam poziom ludzi jest jaki jest ) w domyśle my takie silne psychicznie, i od razu samopoczucie kogoś kto powinien raczej kebaba w budce sprzedawać ( i w głębi o tym doskonale wie ) idzie w górę... my takie wspaniałe i silne psychicznie :D hahahaha na szkoleniu z hr jak siedziała jedna czy druga w kółeczku to po kilku minutach ( a niektóre po kilku chwilach ) już był płacz :D 6. Mobbing. Cóż zjawisko jest i jest bardzo rozpowszechnione, chociaż nie mówi się o tym w prost że to mobbing. Bywały przypadki że osoby poddawane regularnemu i wielotygodniowemu mobbingowi musiały potem pracować z mobberami i nikt się tym nie przejmował, a osoby mobbingujące śmiejąc się opowiadały z wielkim zadowoleniem takie bzdury jak ta „no przecież HR uczy jak krzyczeć na pracowników, to ja wyjdę przed szereg i zrobię coś extra, może mnie do HR wezmą ;) Jak nie trudno się domyślić, ofiary mobbingu po jakimś czasie same się zwalniały i wtedy można było usłyszeć „problem rozwiązał się sam”... ewentualnie okazywana jest wielka łaska i ofiara mobbingu jest przenoszona na inny sklep. JYSK Values w wykonaniu gwiazd :P Jaki trzeba mieć poziom wiedzy z dziedziny zarządzania żeby najpierw kogokolwiek poddawać mobbingowi a potem za to że była/był ofiarą karać przenosinami na inny sklep, a w ogóle nie karać osoby mobbingującej ?

Mateusz
Pracownik

Regionalny, a właściwie już były regionalny z Nysy to jakiś zakompleksiony(usunięte przez administratora). Nie dość, że nie potrafi zarządzać sklepem pod swoim nosem (gorszej organizacji pracy niż na delegacjach w nysie nie widziałem, młyn totalny), to jeszcze non stop zwołuje pracowników z innych regionów do pomocy bo nie potrafi ogarnąć sklepu, gościu chyba komuś wszedł bardzo głęboko tam gdzie nie powinien bo przez 17 lat pracy nigdy nie spotkałem się z tak niekompetentnym regionalnym. Na szczęście od września zmieniają się regiony i nie będę musiał ogląda więcej twarzy tego (usunięte przez administratora)

Mala
Inne

Witam czy może ktoś napisać jaka na rękę jest pensja zastępcy kierownika bo nie wiem czy warto składać cv

Lukasz
Pracownik
 Pytanie
@Mala

Jakie miasto?

Gruby
Pracownik
@Mala

do 4 tys brutto . nie warto iść tam pracować nawet nie myśl o tym bo zero życia prywatnego już lepiej iść gdzieś do biura niż do jyska codziennie w pracy i grafik się zmienia z dnia nadzień

Kamil
Inne
@Gruby

Grafik zastępcy kierownika się tak samo zmienia ? Wydaje mi się, ze to chyba jest inaczej niż normalny pracownik, ale mogę się mylić

Gruby
Pracownik
@Kamil

Tak codziennie się zmienia a jak powiesz niby regionalnemu ze jesteś tylko zastepca to ci odpowie ze zastepca to to samo co kierownik wszystko robi lecz tylko nie zatrudnia pracownikie. No i oczywiście jeździ na spotka ia pół roczne i roczne chla i śpi po chotelach a zastepca zapierdziela za niego w pracy . Jak chcesz pracować to daruj sobie myślenie o tej firmie

Dep
Były pracownik
@Mala

5brutto

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Kamil

Zmienia? On mało gdzie istnieje. Podam przykład: masz na 9.30 do 17, o 16 dowiadujesz się ze musisz zostać do końca zmiany czyli 20/21. A wychodzisz o 22 bo zawsze coś. Nie zostaniesz? Jestes złym pracownikiem.

Ilona
Inne
@Kasia

No słabo trochę ale z drugiej strony jak te godziny się tak ponabijają to można to podmienić na dzień wolny?

k
Pracownik
 Pytanie

Cześć wszystkim. Pracowałam w jysk na stanowisku kierownik sklepu, nie nie, nie wywalili mnie (bo takie są zawsze komentarze jak pokazuje się nieprzychylny wpis w internecie), sama się zwolniłam, i po 3 latach normalnej pracy chcę podzielić się z wami kilkoma rzeczami. Często piszecie że to czy tamto jest nie tak, ale nawet nie widzicie co jest prawdziwym powodem tych problemów. To coś to POZIOM ludzi na konkretnych stanowiskach, i to że bardzo często są pozostawieni bez nadzoru kogokolwiek z góry. Ponieważ jest ograniczona ilość miejsca więc co pewien czas wrzucę wam tutaj coś ciekawego do czytania. Miłej lektury. 1. W większości przypadków pracowników na sklepach jest zatrudniona wystarczająca ilość, jeśli tylko SM i zastępca ma odpowiednie umiejętności jeśli chodzi o organizowanie, zarządzanie. Zdziwione ? Zastanówcie się ile razy było tak że np.: w dzień z wysokim obrotem są 2 osoby na zmianie a w dzień kiedy nic się nie dzieje jest tych osób 3 lub nawet 4, i czemu tak jest ? Albo kiedy można coś spokojnie przygotować to zamiast to zrobić kiedy jest 3 – 4 osoby na zmianie to wyskakuje się z tym wtedy kiedy są 2 osoby na zmianie ? Odp.: bo SM albo zastępca sobie chce posiedzieć w biurze, albo poudawać na sklepie że coś robi, pokazać się w oku kamery „żeby nie było”. Potem regionalny przyjeżdża na wizytację i jedne osoby na sklepie wyglądają jakby były na skraju wyczerpania, a inne uśmiech od ucha do ucha bo po czym mają być zmęczone ? Lub też jesteś sprawdzana jak duża naiwniara jest z Ciebie i ile udźwigniesz w pojedynkę, i chociaż każdy normalny człowiek uważa że im więcej zrobi i pokaże to lepiej dla niego w JYSK jest odwrotnie. Jak pokażesz że sama zrobisz 20 rzeczy to potem sama te 20 rzeczy będziesz robić a i jeszcze będą Ci dorzucane inne zadania bo przecierze urlopy itp.. . Jak to w jysk bywa później spadek produktywności i to nie wina SM tylko pracownika, bo „stracił zapał do pracy” albo moje „ulubione gwiazdy" udające inteligencje mówią o „wypaleniu zawodowym” :) 2. Jak się ostatnio od mojej byłej pracownicy dowiedziałam, firma ponoć stworzyła instrukcję w której piszę co należy zrobić po zwolnieniu się pracownika. Jeśli ktoś jest SM lub depSM i nie wie tego co należy zrobić tylko firma musi od góry pisać jakieś instrukcję czy samo to nie świadczy o POZIOMIE tych ludzi ? Bo kto się spodziewa że np.: należy przeprowadzić ankietę dot. powodów zwolnienia się pracownika ? Hmmm wiem z doświadczenia że nikt tego nie robi bo SM boi się że w tej ankiecie wyjdzie prawda na temat braku umiejętności kierowniczych. Zdarzało się też tak że sam SM wypełniał za byłego pracownika tę ankietę. A ankieta istnieje w JYSK od zawsze, bo jest to wymóg Danii, ale w JYSK Polska nikt się tym nie przejmuje. A co z wizerunkiem na tablecie, pracownika który się zwolnił ? Naprawdę trzeba być „wschodzącą gwiazdą” żeby ktoś z centrali musiał Ci pisać iż musisz usunąć zdjęcie byłego pracownika z tabletu... Ciąg dalszy nastąpi... ;)

Kolega
Były pracownik
@k

Ad. 1 tu kwestia czy sm potrafi zrobić grafik bo 3/4 tego nie umie, i dlatego dymamy po 2 osoby. Ad. 2 sm przy mnie robił tą instrukcje, żenada Jysk spadł na psy, od 5 lat idzie to w kierunku dna i wodorostów. Hr twierdzi, że opinie na go work to wina internetowych troli a firmie jest super świetnie kolorowo i dlatego jest tysiąc ofert pracy i na magazyn muszą zatrudniać kobiety bo żadnemu facetowi się to nie opłaca. Porażka inaczej nie potrafię tego określić.

bart
Pracownik
 Pytanie
@Kolega

Faktycznie coś się zmieniło i chyba nawet podobny timeline widzę co Ty. Nie wiem jednak co było przyczyną takiej "dobrej zmiany".... ad.1 faktycznie moja kierowniczka i jej zastępczyni nie potrafią ogarnąć grafiku, zawsze są z tym cyrki, jakby tak "zarządzały" własną firmą to firma by splajtowała, ale jak od jednej z nich usłyszałem, "co się martwisz to nie twoje, tylko firmowe" to już wiedziałem z kim pracuje... obie "gwiazdy" naoglądały się serialików na netflixie i youtubie i myślą że na tym zarządzanie polega :D :D :D Dobrze że siedzą dużo w biurze bo przynajmniej klienci przestali się na nie skarżyć, tak jak wychodziły z tą całą ich butą na sklep to potrafiły się z klientami wykłócać a potem ja na kasie musiałam wysłuchiwać narzekania na nie... ad 2 instrukcja faktycznie pomocna, pokazuje jaki poziom mamy "menagerów" na sklepach, szczerze to jakaś kpina żeby twój przełożony musiał Ci robić instrukcję że musisz usunąć zdjęcie z tabletu osoby która się zwolniła. To taki absurd że następną instrukcją pewnie będzie "Co zrobić jak na sklepie jest ciemno, 1. sprawdź czy zostały włączone wszystkie światła...." choć z drugiej strony skoro jest instrukcja to znaczy że się ktoś popisał i nie usunął zdjęcia. W jednym i w drugim przypadku pokazuje jaki jest poziom SM i dSM, żenujący, ciekawe kto ich na te stołki wcisnał ? :D

Były pracownik
Były pracownik

Wychodzi na to, że wszędzie jest tak samo. Wystarczy przejrzeć komentarze poniżej dlaczego moja opinia jest negatywna.

żenada
Były pracownik

Stanowczo nie polecam,praca we dwie osoby,zero życia prywatnego,niby jedna wolna sobota w miesiącu a kierownik ma trzy. Pracowałam prawie rok i nie przedłużyli mi umowy bo wyraziłam swoje zdanie oraz nie dostałam za to podwyżki a nowy niedoświadczony pracownik dostał. Kpina

Ewelina
Inne
@żenada

To po ile godzin dziennie pracowałaś że nie było czasu na życie prywatne?

Nie ważne kto
Były pracownik
@Ewelina

To już nawet nie chodzi po ile godzin się pracuje ale tak jak ja jestem mężczyzną i jedna osoba ustawia magazyn to potem inny nic nie może znaleźć a nie daj Boże awansujecie to w dniu wolnym 5-6 razy telefon dostaniecie czemu tego nie zrobiliście to jest źle zrobione gdzie coś się znajduje i dostaniecie zadania w dniu wolnym co macie zrobić bo przyjeżdża władza wyższa by ocenić sklep a jeszcze osoby się rozchoruja to zamiany grafiku i ich nie interesuje że w ten dzień wolny coś miał ktoś zaplanowane trzeba przyjść do pracy i koniec dyskusji więc ja z całą pewnością mogę stwierdzić że w tej firmie nie ma się życia prywatnego oni chcą byś 24h był dostępny i myślał o Jysk tyle ode mnie

roczek
Były pracownik

W Jysku mialem nieprzyjemność pracować rok, na szczęście moja historia się skończyła. BHP tylko na papierze skakanie po regałach, paletach, przetowarowany magazyn. Dźwiganie paczek po nawet 40kg. Nadmiar obowiązków, częste zmiany po 7h, 6dni pracy dzień przerwy 5 dni pracy. Sobota-piatek kiepska obsada bieganie kasa-sklep-magazyn. Kiepska logistyka, np w pusta półkę zmieści się 5 poduszek, a pakowane po 12. Jedyny plus to załapać się do delegacji na otwarcia sklepów. Wieczne tabelki cyferki, które zgadzają się jak są kampanie promocyjne na komplementarna w innym wypadku cyferki spadają. Ciągle skrecanie mebli, reklamacje, brak rozwoju=nie ma dla Ciebie miejsca. Rozwijasz się masz nowe obowiązki brak podwyżki. Wyniki rok do roku pobijane brak podwyżki bo covid bo zła gospodarka magazynowa zawsze jakies wytłumaczenie. Masz własne zdanie=nikt o nie nie pytal. Atmosfera między pracownikami, jak wszędzie. Gdy jest dobrze to kierownik pozytywny, przy złych wynikach pretensje o wszystko. Reszta jak to wszędzie jedni normalni, inni z dużym ego, podsluchiwacze, kapusie, śmieszki, leniwi, podburzacze, głupcy dający się wykorzystać i Ci co zastawiający się co oni tu w ogóle robią.

Były jyskowiec
Były pracownik
@roczek

Cała prawda

Marcelinka
Były pracownik
@roczek

Zgadza się. Jak team jest zgrany to trzeba cos zrobić żeby już taki zgrany nie był. Najlepiej jakby kierownik byl ch....em i traktował ludzi jak (usunięte przez administratora) wymagał i nie szedł na ustępstwa.

Ania
Były pracownik
 Pytanie
@roczek

Swieta prawda, człowiek idzie na sprzedawce a okazuje się że robisz to co kierownik sklepu i magazynier. Takiego bałaganu z obowiązkami nigdzie nie widziałam. A rejonowy Warszawa Elektronowa? Hmmm porażka, człowiek obraźliwy niezbyt uprzejmy. Współczuję kontaktów

Kobiety
Były pracownik
@Ania

Pracowalam, odeszłam. Większość tych rejonowych jest taka sama. Dla nich masz otworzyć sklep i kase zarobić.

Zostaw merytoryczną opinię o Jysk Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jysk Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Jysk Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 147.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jysk Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 112, z czego 4 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Jysk Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Jysk Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Jysk Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 205 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jysk Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii