Home&You (BBK S.A.)

Adres: Magnacka 15A, 80-180 Toruń

NIP: 5842056682 REGON: 191337990 KRS: 0000015349

Home&You (BBK S.A.)
2 299 734 5 1

Opinie o Home&You (BBK S.A.)

Filtruj opinie po kryteriach:

GdyniaSzperk
 Opinia

(usunięte przez administratora) Dziewczyny na samą myśl o niej panikują. Prowadzi dwa salony, na jednym i drugim oczernia dziewczyny z drugiego salonu. Oskarża o kradzieże, chcociaż wszędzie jest monitoring, to ona wie swoje. Coś innego tłumaczy, innego oczekuje. Wytłumaczy, potem mówi, że nie mówiła. Wprowadza między dziewczynami chorą atmosferę.Ocenia po wyglądzie, a nie kompetencjach. Kiedy (usunięte przez administratora) coś "zepsuje" (cenzura na inne słowo) zrzuca winę na pracowników. (usunięte przez administratora)pełną parą. Ouh. Jeżeli chodzi o wypłatę- nie spodziewajcie się wynagrodzenia zgodnie z godzinami.

Pomocna?
Tak1Nie
Ula
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@GdyniaSzperk 12.06.2019 13:03

Mam nadzieję, że zgłosiliście to do odpowiednich instytucji, oraz centrali? Nie wyobrażam sobie, że w tych czasach ktoś pozwala sobie na takie traktowanie przez "szefostwo "

Pomocna?
TakNie
aaaa
 Opinia

Witam, czy moglby ktos napisac jak pracuje sie w centrali firmy w GDANSKU? Widze ciagle sporo ofert pracy i chcialabym zapytac jak to tam wyglada.

Pomocna?
Tak1Nie2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czesiu
 Opinia
@aaaa 07.03.2019 13:32

Atmosfera iście rodzinna. Wszyscy uśmiechnięci , przyjaźnie nastawieni . Zarobki wysokie , nawet bardzo wysokie . Fantastyczni ludzie . Polecam tam pracę.

Pomocna?
Tak1Nie3
nokia
 Opinia
@Czesiu 07.03.2019 18:40

yy wysokie zarobki? Chyba nie.

Pomocna?
Tak2Nie1
Miły
 Opinia
@aaaa 07.03.2019 13:32

Skoro jest tam ciągła rotacja to coś znaczy ???????????? czysta korporacja wykorzystać maksymalnie człowieka przy najniższym możliwym wynagrodzeniu ???? Jestem byłym pracownikiem i wiem coś na ten temat

Pomocna?
Tak3Nie
Xxx
 Opinia
@Miły 21.03.2019 21:56

Haha firma zaczyna upadac ???? ale co się dziwić wymagań mają tyle że człowiek czasem po 12h nie wie jak się nazywa a zarobki śmieszne ( najniższa krajowa bo nawet premie ciężko wyrobic). My sprzedawcy zawsze robimy najgorsza robotę niestety taka prawda a kierownik ma wszystko gdzieś ważne że ma swoich roboli.

Pomocna?
Tak5Nie1
Była pracownica
 Opinia
@aaaa 07.03.2019 13:32

Jak wygląda praca na magazynie w kowalach? Nie polecam. Chodzisz po magazynie nawet 14km w ciągu 8h.. Robisz zapierdol dosłownie a na końcu i tak kierownik ci powie że za mało robisz normy..

Pomocna?
TakNie
12345
 Opinia

Czy we wszystkich salonach jest taki problem z wszechobecnymi kartonami, że nawet nie ma jak przejść ? Zawsze, kiedy jest fajna promocja i jest duży ruch są dwie odstraszające rzeczy. Pierwsza to taka, że towar jest napchany na stoły aż wszystko leci, a druga to właśnie te kartony.

Pomocna?
Tak3Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
E
 Opinia
@12345 21.11.2018 20:38

W każdym salonie tak jest. Palety przyjeżdżają co drugi dzien. Bardzo ciężko jest to wszystko wklepac w system, rozpakować z kartonów styropianu foli bombelkowej i worka foliowego. Ludzi na zmianie mało A pracy jak dla 10 osób.

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
 Opinia
@E 23.11.2018 21:58

Być może to efekt nieodpowiedniej organizacji? Czy ktoś poinformował kierownictwo, że pracy jest zbyt wiele w stosunku do zatrudnionych osób? Chyba, że tak duża ilość obowiązków jest zawarta w umowie, którą podpisaliście.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kk
 Opinia
@12345 21.11.2018 20:38

Zazwyczaj przed okresami świątecznymi jest o wiele więcej dostaw, tak samo po, żeby "uzupełnić" pustki. Tak naprawdę salony zostają wtedy przetowarowane o kilkanaście/kilkadziesiąt procent. Ciężko z tym coś zrobić, nawet kierownik nie jest w stanie, bo tutaj towar nie jest zamawiany, on przychodzi z magazynu narzucony przez innych. Często dzwonienie i pisanie kilkanaście razy nic nie daje, bo oni muszą zapełnić "dziurę" :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klientka
 Opinia

Nie wiem po co w salonach Home&You telefony ... Możesz dzwonić cały dzień o różnych godzinach ale i tak nikt nie odbierze Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zlikwidować telefony w salonach lub poprosić pracowników by odbierali telefon lub wyznaczyć jakieś 2h gdzie pracownicy będą mieć telefon i go odbierać ....

Pomocna?
Tak6Nie1
1
Uhaha
 Opinia
@Klientka 17.01.2019 15:43

Bueeheeheee.....

Pomocna?
Tak1Nie
Nowik09
 Opinia

Niestety nie każdy ma sklep po nosem

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowik09
 Opinia

Miło by było jakby pracownicy ruszyli "pupę" i zaczęli odbierać telefon.

Pomocna?
Tak3Nie3
Serdeczne pozdrowienia:):):)
 Opinia
@Nowik09 18.01.2019 00:46

Ważniejszy jest klient, który znajduje się "na salonie", a nie ten który dzwoni;) Poza tym skoro nie pracujesz w salonie H&Y to nie masz pojęcia ile ten sprzedawca musi wykonać pracy, a odbieranie telefonów proszę uwierzyć jest najmniej ważne. Wszelkie zmiany VM(których jest naprawdę bardzo dużo), przyjęcia dostaw (w bardzooo dużej ilości), sprzątanie salonu, obsługa "bieżącego" klienta, już nie wspominając o czasie, gdy w salonie obowiązuje promocja i wiele, wiele innych rzeczy. Także proszę wierzyć, że sprzedawcy ruszają swą "PUPĘ" na najwyższych obrotach i to za najniższą krajową:):):) Gorąco pozdrawiam!:):):)

Pomocna?
Tak16Nie
Aga
 Opinia
@Nowik09 18.01.2019 00:46

Brak pojęcia na temat pracy w Home&you, najlepiej jest oceniać innych a pewnie samemu nie jest się idealnym. Wiele jest takich dni, w których brakuje czasu na to by zejść na przerwę, a wszystko po to by wykonać jak najlepiej swoją pracę, której jest naprawdę bardzo dużo. Proszę mi wierzyć nie siedzimy tam, nie leżymy, nie chodzimy po sklepach i nie gramy w karty. Ciężko pracujemy by każdy był zadowolony. Nowik 09 jeśli czujesz się taki idealny, zaradny to proszę złóż swoją aplikację do salonu w swoim mieście i zobaczymy jak będziesz sobie radził i ile telefonów będziesz w stanie odebrać. Jakim będziesz pracownikiem i czy wogole wytrzymasz dłużej niż tydzień.

Pomocna?
Tak13Nie
Nowik09
 Opinia
@Aga 04.02.2019 22:51

Serdeczne pozdrowienia:):):) Oraz Aga mój komentarz odnosił się akurat do osoby którą usunęła post (swoją drogą, bardzo ciekawe dlaczego ) a brzmiał on mniej więcej tak, by klient ruszył "pupkę" i przyjechał do salonu. Niestety nie każdy na salon tuż pod nosem a jechać kilkanaście kilometrów po produkt gdzie okazuje się że go nie ma, niestety nie jest fajne. I oczywiście rozumiem to że Panie tam pracujące mają dużo pracy i nie oczekuje tego że będą odbierać telefony w weekend kiedy cała masa klientek szaleje na promocji

Pomocna?
Tak3Nie1
Karolina
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Klientka 17.01.2019 15:43

A od kiedy sprzedawca jest od odbierania telefonu? Jak sama nazwa wskazuje sprzedawca jest od sprzedawania nie od odbierania debilnych telefonów od równie debilnych klientek

Pomocna?
Tak11Nie
Marta
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Karolina 22.02.2019 12:55

Po co w takim razie w salonach Home&you telefony ???

Pomocna?
Tak2Nie
YO
 Opinia
@Marta 24.02.2019 18:04

A po to droga Pani, żeby salony mogły się kontaktować z centralą i innymi salonami .Kropka

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
 Opinia
@YO 25.02.2019 19:31

W takim razie powinien on być wykorzystywany tylko do użytku "prywatnego" A nie publicznie podany na stronie internetowej, dostępnym dla wszystkich ale odebrać nie ma komu

Pomocna?
Tak1Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Marta 03.03.2019 00:48

Serio? Tyle lat żyję na tym świecie i nigdy w życiu nie pomyślałabym, żeby dzwonić do sklepu. Ja rozumiem, że człowiek karty płatniczej zapomni i na szybko chce się skontaktować z salonem. Ale nikt o zdrowych zmysłach po 10 telefonach o "niezbędny do życia " kubek, fartuszek, świecznik , czy co tam innego do odlożenia najlepiej do wyprzedaży i z pocałowaniem w tyłek ma to w (usunięte przez administratora) i nie odbiera. Chcecie żeby telefony były odbierane to zacznijcie szanować najpierw nasz czas.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika
 Opinia
@Karolina 06.03.2019 00:25

Nawet jak ktoś zostawi kartę i będzie próbował dzwonić to i tak, to mu się nie uda bo telefonów w salonach nikt nie odbiera ????

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były
 Opinia

Odradzam prace w Arenie Gliwice . Mijacie szerokim łukiem

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abdf
 Opinia

Jak na produkty nie mogę zbyt dużo narzekać tak na obsługę znajdzie się dużo. Dzwonić ka infolinie nie ma sensu Pani odbierająca jest niekompetentna. Pytając 5razy o to kiedy przyjedzie kurier nie dostałam informacji zwrotnej. Znaczy dostałam -błędna. Przez co kurier nie dostarczył przesyłki bo przecież będzie za 2 dni. Porażka zmieńcie obsługę. Bo to już jes chore. Moje sugestie dla Home&You (BBK S.A.): Jak na produkty nie mogę zbyt dużo narzekać tak na obsługę znajdzie się dużo. Dzwonić ka infolinie nie ma sensu Pani odbierająca jest niekompetentna. Pytając 5razy o to kiedy przyjedzie kurier nie dostałam informacji zwrotnej. Znaczy dostałam -błędna. Przez co kurier nie dostarczył przesyłki bo przecież będzie za 2 dni. Zmiencie prostowników albo ich porządnie wyszkolcie

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mario
 Opinia

Szczerze nie polecam pracy w Home &you Avenida w Poznaniu, Pani kierownik jest strasznie zakłamaną osobą, uwielbia robić zamieszanie i afery między pracownikami. Za nim Cię o coś zapyta już jesteś winny , a później się okazuje że jednak wcale nie było tak jak ona mówi , no i w tedy zmiana tematu żeby się tylko nie przyznać do swojego błędy. Obgaduje Swoich pracowników przed innymi pracownikami. No i przecena na 90 % wszystko należy do niej nawet jak znajdziesz coś przecenionego na 90 % na salonie to musisz pokazać co znalazłeś i chcesz kupić , jak Pani wyrazi zgodę to możesz to kupić , no chyba że jej się to spodoba no to wymyśli na poczekaniu jakąś bajkę dla której nie możesz tego kupić. Chociaż na magazynie stoi chyba z 5 kartonów kupionego i jeszcze nie kupionego towaru Pani kierownik , to wiecznie jej mało. Bo klienci w Avenidzie nie mogą kupić nic co jest przecenione na 90% . Klient który chcę kupić Taką rzecz , zostaje okłamany na polecenie Pani kierownik " nie mogę sprzedać tego np: wazonu Pani bo nie mam go na stanie magazynowym ".

Pomocna?
Tak8Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WOW
 Opinia
@Mario 28.01.2019 08:10

WOW, i jeszcze taką kierowniczkę trzymają.....No tak ta firma ewidentnie takich szuka , kto nie spełnia ich dziwnych standardów ( tj. nie przytakuje i klaszcze centrali ) nie pasuje do home&you....

Pomocna?
Tak9Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
 Opinia
@Mario 28.01.2019 08:10

Podobna sytuacja jest w Starogardzie Gdańskim i Tczewie gdzie jest jedna pani kierownik. Takie osoby nie powinny być na takich stanowiskach no ale centrala umywa od wszystkiego ręce niech ludzie sami się użerają. W tych salonach powinno zmieniać się kierowników jak w lpp. Tam nie mają i skrupółów że zwolnieniami kadry zarządzającej, jakieś skargi to wylatuje taki wielki kierownik.

Pomocna?
Tak4Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lusia
 Opinia

Hej dostałam propozycje bycia kierownikiem. Jak zarabiają kierownicy ?? Słyszałam że zarobki są ròżne od 2500 do 3300 na ręke

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lalusia
 Opinia
@Lusia 07.11.2018 14:13

Miejmy nadzieję , że zmienią zdanie , bo od razu widać że się nie nadajesz . Ktoś , kto ma predyspozycje kierownicze nigdy nie zapytałby o to na takim forum tylko u źródła ????

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lusia
 Opinia
@Lalusia 08.11.2018 17:51

U żródła czyli centrali ??? Wiem właśnie że zarobki są różne i zależą tylko od negocjacji i dobrej woli regionalnego

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lalusia
 Opinia
@Lusia 08.11.2018 20:31

No widzisz .... Ty dalej nie rozumiesz . U źródła ..... czyli jeśli dostałaś propozycje bycia kierownikiem ,to spytaj na jakich warunkach . Może spróbuje jeszcze prościej : osoba ,od której przez przypadek DOSTAŁAŚ propozycje udzieli Ci wszelkich informacji .

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
 Opinia
@Lalusia 09.11.2018 08:29

Oczywiście, że najbardziej pewne i rzetelne informacje otrzymujemy zawsze z bezpośredniego źródła. Ale właśnie między innymi w celu wymiany informacji powstało to forum. Dlaczego tak surowo oceniasz osobę, która wyłącznie zadała pytanie? Użytkownik @Lusia, zapytała o warunki finansowe na danym stanowisku i sama przyznała, że zależą one od wielu różnych czynników. Być może nieprecyzyjnie się wyraziła i chodziło jej o tak zwane widełki finansowe? Jeśli tajemnica handlowa firmy nie zabrania upubliczniania tych informacji, to takie pytanie nie jest niestosowne. Nie zrozum mnie źle, ale to czy dana osoba jest odpowiednią kandydatką na dane stanowisko oceni szefostwo.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lusia
 Opinia
@Marta 14.11.2018 13:47

Dziekuje @Marta ???? wiadomo że regionalny czy centrala będzie wmawiać że kierownicy zarabiają np to 2200 i nie więcej a mi chodziło tylko o te widełki Nie chodzi o to żeby np kierownik z Wrocławia napisał ile zarabia tylko o średnią

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
 Opinia
@Lusia 14.11.2018 20:36

Co Ci po średniej ??? Przecież to zależy od miasta , od wielkości powierzchni , od ilości pracowników itp. Ale nie od operacyjnego . Operacyjny to tylko taki „akwizytor” , który sprzedaje nam ścieme z centrali .

Pomocna?
Tak6Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
 Opinia
@Nick 15.11.2018 19:04

Dyskusja o zarobkach zawsze budzi skrajne emocje. Warto pamiętać, że to, ile dana osoba na obecną chwilę zarabia, zupełnie o niczym nie świadczy. Zarobki często uzależnione są od doświadczenia, umiejętności i przebytych szkoleń/kursów pracowników. Mimo pracy na konkretnym stanowisku, różni pracownicy mogą otrzymywać wynagrodzenie w różnej wysokości.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eda
 Opinia
@Lusia 07.11.2018 14:13

A to jest propozycja za jeden,czy za dwa salony? Generalnie to psie pieniądze biorąc pod uwagę ryzyko założenia i prowadzenia działalności,a w szczególności zatrudnienia u siebie pracowników i odpowiedzialności materialnej za towar.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asia
 Opinia
@Lusia 07.11.2018 14:13

2500 na rękę i weksel na pół miliona. Nic tylko brać

Pomocna?
TakNie
Beza...
 Opinia

Powiedzcie czy kierownik sklepu też powinien pracować normalnie i kasować klientów na kasie?Nasz kierownik jeszcze nigdy nie stał na kasie przyjezdzala kiedy się jej podoba a od pół roku była parę razy w salonie ( można byłoby na palcach policzyc) czy to jest normalne???? Fajnie jest spokój ale każdy by chciał siedzieć w domu i za nic nie robienie zgarniac premię. A może to gdzieś zglosic????

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oooooooo
 Opinia
@Beza... 24.09.2018 21:34

zgłosić to Ciebie (usunięte przez administratora) mozna a dział It znajdzie Cie po ip komputera

Pomocna?
Tak2Nie
anja
 Opinia
@oooooooo 25.09.2018 15:31

śpieszcie się szanować pracowników, tak szybko odchodzą

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
 Opinia
@Beza... 24.09.2018 21:34

u nas jest dwóch kierowników (Łódź), jeden ma 3 mniejsze salony, drugi dwa większe. to jest na zasadzie tak jakby prowadzenia swojego oddziału itd, oczywiście jest nad nimi regionalna. chodzi o to że oni ogarniają te wszystkie rzeczy, o których 'normalni' pracownicy nie mają pojęcia. fizycznie w sklepie pracują sprzedawcy i starsi sprzedawcy (kierownicy zmian), którzy są w stałym kontakcie z kierownikami.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eda
 Opinia
@Beza... 24.09.2018 21:34

A ty podpisałaś weksel,żeby pracować? Wiesz coś o prowadzeniu własnej działalności, zatrudnianiu osób u siebie,rozliczeniu w US,ZUS? Podpisujesz umowy z biurem księgowym? Rozliczasz się z centralą?Bierzesz udział w szkoleniach,szukasz optymalizacji podatkowej? Jeśli to dla ciebie "nic nie robienie" ,to załóż własną działalność i nie stój w końcu na kasie :)

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola
 Opinia

Nie polecam sklepu we wzorcownia Włocławek Towar stoi w kartonach na sypialni Pracownice stoją na kasie kręcą włosy na głowie i gadają zamiast zająć sie sklepem Żałuję że nie zrobiłam zdjęć pustych półek na kuchni... Masakra Regionalny za rzadko tam zagląda... Moje sugestie dla Home&You (BBK S.A.): Należy sprawdzać częściej ten sklep

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MAGDA
 Opinia

Nie polecam. Sklep internetowy to porażka. 01.12.18 kupiłam kawiarke za 99 zł. 11.12. 18 dostałam przesyłkę z uszkodzona, krzywa nie nadająca się do niczego kawiarka. Reklamację zgłosiłam tego samego dnia, przesyłając zdjęcia i pełen opis bubla. Po tygodniu i ciągłym dzwonieniu na infolinię, gdzie po 10 minutach oczekiwania na konsultanta pojawia się sygnał zajęty, więc kolejne minuty oczekieania i tak do godziny, emailem dostałam informację o uwzględnieniu reklamacji i 14 dniach kiedy wyślą nowy czajnik. Zamawiałam 01.12.18 po to by mieć czas i prezent był na czas a tymczasem nie ze swojej winy jestem bez prezentu i pieniędzy. W sklepie stacjonarnym bubla wymienić nie mogę. Kompletna katastrofa.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kycia
 Opinia

czy ktoś wie czy kierowniczka blue city i reduty jeszcze zajmuje swoją posadę ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Skrobiemy rzep
 Opinia
@kycia 27.11.2018 21:38

Tak i ma się dobrze . Masz od niej pozdrowienia .

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kycia
 Opinia
@Skrobiemy rzep 27.11.2018 23:45

A ja jej nie pozdrawiam hehe

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
 Opinia
@Skrobiemy rzep 27.11.2018 23:45

Wnioskuję, że obecnie pracujesz w Home&You? Jeżeli tak, powiedz nam, jak aktualnie przedstawiają się warunki pracy w firmie? Czy atmosferę w firmie można określić jako pozytywną? Pracownicy potrafią ze sobą współpracować? A w bardziej kryzysowych sytuacjach - można liczyć na wzajemną pomoc?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ola
 Opinia

nasz operacyjny się marnuje , powinien swą wiedzą i zaangażowaniem aplikować do roli operacyjnego w KFC skoro udaje mu się takie według niego oburzające fotki pstrykać

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
 Opinia
@ola 30.10.2018 07:38

Możesz doprecyzować swoją wypowiedź? O jakim "pstrykaniu fotek" mówisz? Opisz proszę ponownie sytuację bo nie jest ona przedstawiona w sposób klarowny. Pamiętaj też, że jeśli tylko masz wątpliwości co do działań kierownictwa, możesz sprawdzić ich zasadność w Kodeksie Pracy.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ewel
 Opinia

A jeśli jako pracownik biorę coś na -40% to jesli kwota rzeczy wynosi więcej niż 100zł to też odejmuje z tego to -40% czy 40zł?

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxx
 Opinia
@ewel 16.03.2018 17:49

40 zł, jak chcesz coś powyżej 100zl to musisz mieć 2 kupony

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abc
 Opinia
@Xxx 16.03.2018 21:20

-40% tylko wtedy masz wykorzystane 2 kupony. Pierwszy raz słyszę, że 40 zł... nigdy tak nie było, a pracuje już długo w home&you

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dsk
 Opinia
@Abc 30.09.2018 22:19

jest tak już na pewno od dwóch lat, poczytaj sobie maile na ten temat

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jaaa
 Opinia

Nie pozdrawiam pani kierownik z blue city i reduta :))) ta pani nie ma zielonego pojęcia o byciu kierownikiem .

Pomocna?
Tak19Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lol
 Opinia
@Jaaa 31.08.2018 01:58

Haha :D Co takiego zrobiła? :p

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nicki z Amerycki
 Opinia

Z innej beczki. Co robicie, kiedy klient kupil cos w promocji, na przyklad mlynek za 70 zl i poszewke za 5 zl, a mlynek zglasza (zepsuty) na reklamacje? Ile wtedy oddajecie?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sts
 Opinia
@Nicki z Amerycki 27.05.2018 06:54

70zl za młynek

Pomocna?
Tak1Nie
Nicki
 Opinia
@Sts 27.05.2018 11:53

A u nas kierownik kaze 75 podzielic przez te dwie rzeczy. I zwraca polowe z paragonu.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ed
 Opinia
@Nicki 29.05.2018 17:15

Jaka bzdura,masakra.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jakaś tam...
 Opinia
@Nicki z Amerycki 27.05.2018 06:54

klient ma prawo złożyć reklamację na każdy przedmiot mechaniczny do 2 lat od daty zakupu; gdy przyjmiesz reklamację to zwracasz mu gotówkę. Ale przy takich promocjach niestety nie ma możliwości zwrotu ani wymiany ; to sprzedawca odgrywa tutaj ważną rolę i oprócz pieczątki musi jeszcze ustnie poinformować klienta o braku takiej możliwości.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Er
 Opinia
@jakaś tam... 08.07.2018 17:36

Co to za bzdura? Klient korzystający z promocji nie może zwracać ani wymienić towaru, nie dotyczy to reklamacji. W tym przypadku nie ma znaczenia czy dana rzecz została kupiona z akcja czy nie, zawsze klient ma 2 lata gwarancji.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
12
 Opinia
@Er 10.07.2018 22:54

Ale nie chodzi o to czy moze czy nie. Chodzi o to ile mu wtedy zwracacie :)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gośććć
 Opinia

Miałam okazję pracowac w H&Y w SSC ! to co tam przeżyłam nie zapomnę do końca życia! Jeden wielki syffff!!! po 13 h na nogach i trzeba spytać szefa czy możesz iść do domu po skończeniu swojej zmiany !!! Na zapleczy nie ma gdzie usiąść taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] , wszędzie kartony , nic nie jest ułożone ! A jak coś potrzaskasz to okazuje się że ty za to płacisz - klient nie musi , ale pracownik ma obowiązek . A co ważne o tym fakcie nikt nie informuje przy podjęciu pracy tylko po fakcie . Kierownik nie ma pojęcia jak zarządzać ludźmi ! Na 12 h pracy należy ci się jedna przerwa 15 min !!! Miałam okazje już pracować w jednej firmie po 12 h i było na prawdę miło . W tej firmie to jest nie do wytrzymania tym bardziej jak masz w grafiku zmiany 12 h przez 4 dni pod rząd !! ZDECYDOWANIE ODRADZAM !

Pomocna?
Tak22Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duderson
 Opinia
@gośććć 26.04.2012 10:03

Takie jest prawo matole. 15 min przerwy ,jesli pracujesz powyżej 8h.

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
12
 Opinia
@gośććć 26.04.2012 10:03

U nas w salonie coprawda jest zapieprz, ale i odpocząć można. Ze wszystkim da się dogadać, kierownik słucha próśb jeżeli chodzi o grafik. Jedyne na co można się poskarzyc to ciągłe promocje i ogromne dostawy. Ale to już nie "nasza" kwestia. Tylko klienci coraz bardziej bezczelni i ciagle głodni promocji.

Pomocna?
Tak11Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
renia
 Opinia
@12 27.06.2018 20:08

głodni promocji - chyba nic dziwnego przy takich cenach? a że bezczelni to inna sprawa, klienci są (usunięte przez administratora) zawsze i wszędzie, niezależnie gdzie się pracuje

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawska
 Opinia

Hej czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak to jest w Home z umowa zleceniem? Mam umowę zlecenie niby cały etat a w miesiącu gdzie jest 176h to dla mnie jest 154h bo jestem na zleceniu tak usłyszałam.. ze te 176h to dla tych co maja umowę o prace a na zleceniu zawsze jest cały etat tylko 154h. Czy ktoś się spotkał z takim czymś ?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kinga
 Opinia
@Ciekawska 30.07.2018 15:09

Jest to spowodowane tym by zlecenie i umowa o pracę miały podobną wypłatę. Kiedy zlecenie wypracowało by 176 godzin dostawało by większą wypłatę, dlatego firma ustaliła taką ilość godzin.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X
 Opinia

Czy tylko mi się wydaje, ze znów za dużo akcji dają? Jedna się kończy i od razu kolejna a utargi coraz gorsze.. ludzie łaskę robią jak jeszcze z promocja kupuja, im więcej akcji tym bardziej wydziwiają

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Y
 Opinia
@X 18.05.2018 21:22

Bardzo dobrze że są akcje, chyba lepiej dla nas jak mamy większą sprzedaż....

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Q
 Opinia
@Y 19.05.2018 19:35

U nas ostatnio nikt na tych akcjach nic nie kupuje, im więcej tego dają tym gorsza sprzedaż bo ludzie czekają na to sz jedna się skończy to myślą ze będzie coś lepszego

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kejti
 Opinia

Praca w Home and you to była najgorsza praca w moim zyciu . Ciagle telefony w dni wolne czy mogę przyjść za kogos, przerwa 15 minut na 12 godzin zapieprzania , no dobra dwie przerwy ale co to jest 15 min na cały dzień zapierniczania ? Nawet z toalety nie można było spokojnie skorzystać bo kierwoniczka nienormalną kobieta od razu biegała po sklepie i pytała gdzie jestem chore po prostu chore ! A jak poszłam napić się wody na zaplecze to kierowniczka od razu wyskakiwała z pytaniem co ty tu robisz i ze dawaj na sklep .

Pomocna?
Tak30Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Chuda
 Opinia

Zglaszacie gdzieś, że kartony są za ciężkie?

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ruda
 Opinia
@Chuda 18.05.2018 11:16

Żartujesz,? A kogo to obchodzi, że kartony ciężkie. Na BN miejsa nie było na sklepie żeby towar chować. Było zgłaszane że sklep przetowarowany. Myślisz że coś z tym zrobili? Nie.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Home
 Opinia
@Ruda 18.05.2018 16:43

Zgłaszane wielokrotnie, poprawy brak.. Prztowarowanie o kilka tysięcy indeksów też nie daje alokacji do myślenia

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bez.humoru
 Opinia

Praca jak praca, dużo pracy i nic pozatym. Niskie zarobki, premię tyle co kot napłakał. Jeszcze gdyby zawsze były te premie to ok, bo lubiłam tą pracę. Niestety jest taki ktoś jak Pan Marek (regionalny), który jak nie ma humoru, potrafi obniżyć ocenę salonu do minimum , nic mu nie pasuje, wszystko robi po złości. Taki ktoś nie powinien być na takim stanowisku. Trochę pokory by się zdało, szacunku do pracowników, bo ciężko pracują, a takie coś przyjdzie (nie można nazwać tego Pana człowiekiem) i powie że jest wszystko źle, tylko po to żebyś nie dostał premii. Tak się nie robi!!! Niech ten Pan weźmie się w koncu za prawdziwą pracę, bo nie mam pojęcia za co firma mu płaci. Mam szczęście, że znalazłam inną pracę, i nie muszę się bać że Pan Marek przyjdzie i zabierze premię.

Pomocna?
Tak20Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Homo and you
 Opinia
@Bez.humoru 13.05.2018 22:20

To ze pan hmmmm pan Marek tam pracuje to tylko zle świadczy o firmie ze zatrudia ludzi którzy powinnii co najwyzej w tesco towar wykładać a niesprawowac kontrole nad ludzmi którzy sa co najmniej sto razy lepiej wykształceni oraz lepiej rozwinieci intelektualnie:)

Pomocna?
Tak13Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ewa
 Opinia

Szanowny panie operacyjny, wysyłanie maili w dniu wolnym od pracy jest nieetyczne , niestosowne i nieprofesjonalne. Pani Pokrywko mówiła o tym na ostatnim spotkaniu. Jest dzień wolny, święto ,nie można poczekać z wysyłką maili do 9 rano ?? proszę się nad tym zastanowić , może warto ponownie poruszyć ten temat podczas kolejnego spotkania kierowników ????

Pomocna?
Tak26Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwetastsd
 Opinia

Czy u was też z racji wolnych niedziel obcinaja godziny pracownikom na zleceniu?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xx
 Opinia
@Iwetastsd 13.04.2018 07:15

Nie

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
 Opinia
@Iwetastsd 13.04.2018 07:15

Tak

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
 Opinia
@Iwetastsd 13.04.2018 07:15

nie

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
StS
 Opinia

Opowie ktoś o pracy w Home&You mam zostać tam Starszym Sprzedawcą w większym mieście. Czy naprawdę jest tak ciężko i źle?

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
 Opinia
@StS 16.04.2018 21:48

Ja bym na Twoim miejscu próbowała, zawsze możesz się zwolnić jak Ci się nie będzie podobać , dużo zależy też od tego na jakich ludzi trafisz. To jest ciężka praca, ale ja akurat byłam w jeszcze gorszej, zanim tu trafiłam.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fgv
 Opinia

Oooo ilu kierownikow nagle sie na forum znalazlo????zwykle nikt tam energicznie nie komentuje a tu sami obroncy hehee taak kontrak rowna sie brak grafiku praca na zapleczu czytaj fejs i inne pierdoly wolnne wekkendy swieta itd itp i wieczny foch

Pomocna?
Tak24Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
itd
 Opinia
@Fgv 26.02.2018 20:30

Nie wiem o którym sklepie piszesz ,wygląda na to że u Ciebie kierownik nie pracuje w salonie/ ja jestem byłym kierownikiem i uwierz że nie było tak różowo , zapiernicz był razem ze wszystkimi na sklepie tj.wszystkie nocki , zmiany vm,obsługa klienta,sprzątanie , a na koniec podziękowanie od firmy w formie obciążenia za braki , trzeba było z własnej kieszeni zapłacić za niewykorzystane urlopy pracowników - bo firma BBK się wypieła na ludzi ( którzy tak de facto pracowali przecież dla marki home&you a nie dla mnie ....) długo by tu jeszcze opowiadać....cóż życie.....nie jest sprawiedliwe .....cieszę się że to już za mną i nie współpracuję z tą firmą

Pomocna?
Tak8Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hmm
 Opinia

Mam pytanie do wtajemniczonych istot. czy premia uznaniowa jest z góry ustaloną kwotą czy działa na zasadzie "bo tak" i osoby z jednego stanowiska mogą dostawać znacznie różniące się dodatki?

Pomocna?
Tak7Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
 Opinia
@hmm 10.04.2018 18:11

nie wiem jak w tej chwili to działa w h&y -ale kiedyś były tzw. arkusze ocen miesięcznych poszczególnych pracowników -wystawiane , wypełniane przez KS i przesyłane do "opiekuna" regionalnego......

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuza
 Opinia

Ktoś w tej firmie panuje nad ilością towaru wysyłanego do salonów??

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
 Opinia
@Zuza 12.03.2018 20:30

Nie wydaje mi się żeby tak było. Towar wylewa się z zaplecza! Ciężko jest przyjmować to na bieżąco. Kartony tak ciężkie że musimy sobie pomagać żeby je przenieść.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elegance
 Opinia

Czy od waszych premii uznaniowych odliczaja skladki ? Jesli tak to jakie?

Pomocna?
Tak32Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Meliska
 Opinia

Czy Wasi kierownicy wpisują się normalnie w grafik i wyrabiają godziny z etatu, który jakby nie patrzeć mają?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X
 Opinia
@Meliska 21.02.2018 10:22

Nie ;)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rumianek
 Opinia
@Meliska 21.02.2018 10:22

Meliski się napij .... Kierownik nie pracuje na etacie .

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SS
 Opinia
@Meliska 21.02.2018 10:22

,,Jakby patrzeć,, ,kierownicy nie pracują na etacie..:)

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Meliska
 Opinia
@Meliska 21.02.2018 10:22

Wiem, że kierownicy mają kontrakt itd. , a czy mają jakiś limit godzin narzucony? Czy mogą przychodzić do sklepu raz na tydzień? Pytam, ponieważ nam mówią, ze mamy 6 etatow, pracownikow jest 5 i wydawalo sie nam ze skoro kierownik jest tak jakby tym 6 to tez powinien pracowac. Czy to nam ktos zle z tymi etatami mowi?

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SS
 Opinia
@Meliska 21.02.2018 15:53

Kierownicy nie mają narzuconych limitow godzin :) ale musza pracowac tak , zeby w salonie wszystko dobrze funkcjonowało

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lawenda
 Opinia
@Meliska 21.02.2018 15:53

,,(usunięte przez administratora),, A coś ty taka ciekawska:) startuj na kierownika, salony się otwierają... Przekonasz się jaki to ,,miodzik,, jak bedziesz (usunięte przez administratora)za wszystko zbierała :);)

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
 Opinia
@Lawenda 22.02.2018 21:06

Typowa odpowiedź kierownika... najlepiej, będąc kierownikiem i z przepracowanego czasu nie zostać rozliczonym,dobre ale tak każdy kierownik chciałby... i tak jest bałagan wśród kierowników salonów,bo są wybierane nieodpowiednie osoby na stanowisku kierownika

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PRYWATNA
 Opinia
@Meliska 21.02.2018 10:22

Kierownik to "sektor prywatny", właściciel firmy, Pan lub Pani "PREZES" swojej firmy , świadczy usługi a nie pracuje na etacie. Nikomu nic do tego kto ile i jak pracuje usługa ma być wykonana!!!

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Home&You (BBK S.A.) - Toruń

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny