Home&You

Toruń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 292 ocen.

Opinie o Home&You

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Home&You

Marta

@Sts czyli w Home&You pracownicy mają rabaty pracownicze? Już nie jest brandem LPP? Z tego co wiem kiedyś należał ten sklep do spółki. Od kiedy się to zmieniło? @anja większość sklepów dostaje pudła do salonu. Czemu w waszym przypadku jest inaczej? Czy kurier innym sklepom również zostawia towar na rampie?

anja

U nas towar wozi nowa firma kurierska, nie przywozi go do sklepu tylko zostawia na rampie. Trzeba ten towar przerzucić na wozek, przywieźć do sklepu i rozładować. 5 palet po 20 kg karton, 17 kartonów na palecie,chyba że tekstylia to trochę lzejsze, Anita Włodarczyk by się zmęczyła a po tym wszystkim stój jeszcze do wieczora i obsługuj klienta.

jeden
@anja 05.01.2018 07:11

zgłoscie to do Karkulaka

polqa

Zostali u Wasz z BN na styczeń ?

haj
@polqa 03.01.2018 13:15

nie bylo przedłużenia umowy

Stalker

Ludzie ktos chyba opisuje prace w sklepie na Facebooku. Profil nazywa sie ‚Jak zostałem sprzedawcą dzbanów’ śmierdzi mi to praca w H&Y

Karol

Czy zniżkę 80% można wykorzystać tylko raz ?

Buba
@Karol 21.12.2017 10:41

A ile razy? Raz, na jednym paragonie

Fiktoria

A ja chialabym się dowiedzieć jak to jest ze zniżkami dla pracowników? Czy wy tez dostajecie raz na 3 miesiące? Czy w salonie w którym pracujecie możecie kiedy chcecie kupować ze zniżka ? Bo w salonie gdzie ja pracuje nie mogę kupić kiedy chce tylko wtedy kiedy dostanę zniżkę czyli taki bon na którym jest napisane -40%. Dla mnie to dziwne , skoro jestem pracownikiem powinnam mieć zawsze zniżkę jeżeli coś kupuje w salonie w którym pracuje a nie raz na 3 mies .

Gość
@Fiktoria 20.12.2017 00:57

To gdzie Ty pracujesz? Zniżki 40% masz co miesiąc po przynajmniej 3szt. bo tyle jest przysyłane...

Ysia

Najlepsze jest 20 zł więcej za nockę śmiechu warte . Hahaha

Ysia
@Gość 18.12.2017 08:33

Tez tak uważam ale niestety od czegoś trzeba było zacząć

Joppekwawa
@Ysia 15.12.2017 00:34

A jest tyle wiecej? Bedzie na pizze na nocce-tylko czasu brak ????????????‍♀️

Joppekwawa

Siemaa! Udalo Wam sie poprzeceniac cala liste z dzisiejszej promocji -30/50%? Jesli tak, to w ile osob pracowaliscie?

Marta

@STS możesz wytłumaczyć dokładnie o co chodzi z tą 80 w Home&You? Czy to jest jakaś specjalna zniżka pracownicza na okres świąt? Co roku ją otrzymujecie? A czy nacodzień pracownicy mają jakąś zniżkę pracowniczą, jak w innych brandach firmy LPP?

Sts
@Marta 19.12.2017 14:12

Raz w roku dostajemy 80pro, normalnie każdy pracownik ma 40%

Sts
@Marta 19.12.2017 14:12

I mamy zniżkę tylko do Home&you, nie jest to lpp

X

Centrala zastanawia się nad naszymi 80%na święta

A
@Ona 12.12.2017 23:35

Sami maja 90pro i to co miesiąc a nam rządzą zakupów raz w roku na 80 pro i to do 200zl.. paranoja

Gość
@X 11.12.2017 21:42

W gruncie rzeczy dostajemy 160zł i to musisz wykorzystać w sklepie w którym pracujesz...śmiech na sali, a co najlepsze to to,że nie możesz nic wybrać z towaru przecenionego... Z jednej strony niby dadzą coś na święta ale dalej na nas zarabiają, to już lepiej byłoby jakby nic nie dali

X

Jak w waszych salonach wyglada kwestia 80pro? Możecie przekroczyć kwotę dwustu zł o np pare złotych czy max 200?

E
@X 14.12.2017 11:53

My nic dalej nie wiemy. Nie było żadnej informacji na temat Bonów.

Y
@X 14.12.2017 11:53

W zeszłym roku można było przekroczyć kwotę ale od niej rabatu juz nie było. Czyli płaciło sie 40zl plus to co powyżej dwustu. W tym roku to nawet premiii za planowanie nie bedzie ....

Marta

@Paweł a z jakich powodów zmienił się system premiowy dla pracowników w Home&You? @Hanna a co to był za konkurs? Czy to był konkurs dla wszystkich pracowników sklepu? Często odbywają się takie konkursy dla pracowników? Bon był do wykorzystania razem ze zniżką pracowniczą?

Gość
@Marta 23.11.2017 12:36

System premiowania będzie zmieniony jak wystko...na moje może być nawet tak jak jest w lpp czyli tam wcale nie płacą premi,bo to kolejne oszczędności dla firmy, a idą podwyżki najniższej i od marca wchodzą wolne niedziele...

Elen

Z życia dnia dzisiejszego. Przychodzi do salonu klientka z pytaniem cyt. „ A dlaczego nie dostałam dzis żadnego SMS z info o promocji” Może czas odzwyczaić klientów od tego ze średnio 2 razy w m-c mamy mega akcje ?!?

sts
@Elen 08.12.2017 21:29

połowa klientów to już nawet nie kupuje normalnie niczego, z resztą trudno się dziwić... nie wiem czy bym kupiła coś w sklepie po normalnej cenie wiedząc, że ciągle mają jakieś akcje..

STS

Czy ktoś coś wie o naszych osiemdziesiątkach na Święta? Na razie cisza jak makiem zasiał.. Może to też nam zabiorą?

Sts
@STS 07.12.2017 12:52

O ja tez chętnie się dowiem, coś cisza a przecież do 23 trzeba to kupić.. nie zdziwiłabym się jakby i to zabrali

Przeszłość

100 lat temu stał się to portal nie zadowolonych pracowników... Spróbujcie zrozumieć to że każdy ma przełożonego. Kierownik, regionalny, dyrektor, a szefem wszystkich szefów nie jest Krzysztof Jeżyna ze Szczecina tylko rachunek ekonomiczny. Byłem w tym wiele lat, wierzcie lub nie, traktujcie jak agenta, pracownika centrali... Wynik, cyfra na końcu musi się zgadzać i to ona jest punktem wyjściowym dla planów na przyszłość. Nikt sobie Ferrari za to nie kupuje! Praca jak praca -bywa lepiej i "trudniej"...

Sławomir
@Przeszłość 18.11.2017 01:48

fajnie, aby ten wynik i cyfra był adekwatny do nakładu pracy pracowników na ich kontach bankowych ..........aby pracodawca (BBK) umiał podzielić się wypracowanym zyskiem ...........a tak NIESTETY ale nie było i nie jest

Home&you

Mam pytanie odnośnie wypłat. Czy w każdym salonie jest najniższa krajowa? Ilość pracy przecież jest nieadekwatna do naszych wypłat:o

Tara
@pb 13.07.2017 22:33

1600-1700 w okresie świąt. Za takie pieniądze.... tragedia

anonymous
@Home&you 08.07.2017 11:49

Szkoda gadać , ja również uważam ze ilość pracy jest nieadekwatna do zarobków

ed

tak, jedna osoba otrzymuje premię dekoratorską, też uważam, że to niesprawiedliwe bo wszyscy robimy zmiany, a nie tylko dekorator. Niemili klienci czasem się zdarzają. Ostatnio o dziwo więcej jest tych miłych. Czasem ktoś przychodzi robi spiny o nie wiadomo co, że torebka płatna, że na prezent nie pakujemy. Jak ktoś chce coś położyć na kasie, to czasem pozwalamy. Czasem mówimy po prostu, że mamy koszyczki a wtedy nie wiadomo czemu klienci się obrażają :D Często ludzie też naklejają ceny te czerwone z innych towarów i podchodzą z tym do kasy i chcą to kupić za tyle ile jest na tej czerwonej naklejce.. Tak, klienci się o to spinają. 3/4 wie o tym, że nie można, każdemu jeszcze mówimy przy kasie i mówią, że wiedzą bo już kupowali na akcji. Często ktoś odpowiada "ale wie pani, że jest to niezgodne z prawem?klient ma prawo dokonać zwrotu" . Najlepsze jest jak zostają poinformowani, że nie ma możliwości zwrotu i wymiany, a przychodzą następnego dnia i "ale przecież ja nie chce zwrócić!! ja chce tylko wymienić" Czasem zdejmuję, czasem nie, jak ktoś jest miły to czasem zdejmuję i postaram się w miarę ładnie owinąć w papier. Jak klient mnie denerwuje i mówi "proszę ściągnąć cenę i w papier zawinąć"to czasem powiem, że może pani sobie sama ściągnąć a wtedy jest obraza majestatu. Zawsze mnie rozwala o taki o to dialog: czy doliczyć płatną torebkę? nie Potem daję paragon i resztę i jest wielkie zdziwienie "ale jak to? tak w rękę mam sobie to wziąć?" :D chyba dostanę chociaż jakąś reklamówkę? Raz koleżanka odpowiedziała, że nie mamy, babka naciskała czy żadnych siatek nie ma. Koleżanka zażartowała, że tylko worki na śmieci. Babka kazała sobie zapakować narzutę w worek na śmieci i tak poszła. :') i dużo też osób się spina jak np pościeli jakiejś nie ma na stanie, że jak to nie możemy tego sprzedać.

emka
@ed 29.07.2017 16:18

W naszym salonie też był przypadek że klientka kazała zapakować sobie zakupy w worek na śmieci bo torebka płatna...

Nina.c
@emka 07.11.2017 18:25

To ja musialam ostatnio zapakowac narzuta w papier ????

Bsjss

Ja pracowałem w dwóch salonach i w tej pracy najważniejsze to zgrana ekipa i fajny kierownik. Niemiłych klientów była masa ale u nas była zasada, że możemy im powiedzieć co chcemy byle nie obrazić ich tak prosto w twarz. Zmiany, towar, kartony. To również zależy od kierownika, my robiliśmy swoje, nie biegaliśmy. Jeżeli coś nie było zrobione bo brakowało czasu to dzwoniliśmy do VM lub regionalnego. Jak nie dawaliśmy rady wyjść z kartonów to kierownik zmniejszył dostawy na jakiś czas. Gdy nie mieliśmy się jak pomieścić z rzeczami to zarządał przebudowy części salonu. Pieniądze nie są duze, są nawet dość małe, ale lubiłem te prace przez miłą atmosferę zgrany zespół i kierownika który razem z nami wszystkimi pracował był na wszystkich nockach, a nie siedział na magazynie z kawką. Dla mnie dużym plusem były również zmiany 12 h

Stalowa
@Bsjss 22.09.2017 10:46

Jami był tam zarobek i na jaka część etatu bądź umowe zlecenie ?

Er

Tez macie taki wysoki plan na listopad? My mamy do wyrobienia dziennie po min 4tys, czasem nawet po 10tys kiedy nasz sklep bez żadnych akcji ma około 3tys utargu....a święta niestety idą coraz gorzej, 2lata temu był spory ruch w listopadzie, teraz klienci sami przyznają, ze są zaopatrzeni w towar z wyprzedazy poprzedniej i tylko czekają na tegoroczna wyprzedaż bn :/

Grześ
@Er 05.11.2017 09:17

To przecież standard, żeby premii nie było; sprzedaż już nie taka jak kilka lat temu, podobnego i tańszego asortymentu jest wszędzie m.in. w pepco, kik, tim i to o wiele taniej a jakość taka sama..

gość123

Praca przerasta wszelkie możliwości. Pracownik jest wykorzystywany za najniższą krajową. Praca ciężka i pod presją w szczególności w okresie przedświątecznym . Mnóstwo dostaw i tylko palety z kartonami ... non stop!

Grześ
@gość123 03.11.2017 17:59

Niestety, wiele razy była o tym mowa,h&y nic się nie zmienia i nie zmieni........

Gość

Co można zrobić z takim pracownikiem,gdy nie wykonuje poleceń starszego sprzedawcy,robi co chce, a gdy zwróci mu się uwagę to zaraz biegnie na skargę do kierownika. Co najgorsze to pupilek kierownika,bo o wszystkim mu donosi co kto robi,co kto mówi. Chyba jedynie zmienić pracę bo w takiej atmosferze nie da się pracować...

Sara

Czy która juz wie jak ma dokładnie wyglądać system premiowy ??? Jak to się będzie rozkladalo na sprzedawców, starszych sprzedawców i dekoratorów? Czy to są tylko plotki ze wszyscy będę premiowania tak samo? A podwyżki dla SS są przewidziane?

wiola
@Sara 20.10.2017 22:28

Premia ma być liczona od utargu netto , np.1% jak dostaniesz dobą ocenę od operacyjnego, więc suma kwoty będzie mniejsza niż obecnie o jakąś 1/3 , bo już to liczyliśmy wstępnie z naszą kierowniczką . Jak to wejdzie w życie to będziemy zarabiać mniej niż obecnie . Najbardziej stracą salony, które do tej pory miały dobre oceny finalne , bo teraz dolicza się pula np.170% do tego co wyrobimy.

Gość

Jak myślicie czy dobry kierownik to taki który stoi nad pracownikami z "batem"że klienci którzy wchodzą do salonu widzą całe napięcie wśród pracowników. Czy lepszy jest taki z którym idzie normalnie się dogadać? Skargi od klientów wpływają do firmy,a oni mają to gdzieś i nic z tym nie robią. Czy to jest zdrowe podejście?

Fg
@Gość 26.10.2017 09:16

Jak dla mnie zdrowe ;) u nas klienci spinają się do nas o wszystko, piszą skargi nawet, ze pracownik odmówił zapakowania na prezent :D nie wyobrażam sobie, żeby kierownik miał coś z każda taka bzdeta robić ;) zwłaszcza, ze klienci po prostu zachowują się jak nienormalni

Gość
@Fg 27.10.2017 12:48

To nie jest co chwilę,że masz takiego klienta... chodzi bardziej o podejście kierownika do swoich pracowników o gnębienie,nękanie i sposób bycia który wszystkich dookoła odstrasza...

robert w.

Proponuję założenie związków zawodowych , wtedy nie będą mogli zmienić systemu premiowania na mniej korzystne tak jak mają zamiar zrobić . To jedyne wyjście w tej sytuacji

Grześ W
@robert w. 19.10.2017 18:44

Związki zawodowe to mogą zakładać pracownicy home&you (czytaj centrala) firma bbk- właściciel marki home&ou podpisuje umowy o współpracy z kierownikami salonów ( którzy z kolei zatrudniają sprzedawców i ss przedawców bo zakładaja działalność gospodarczą ) tak więc pracownicy sklepów którzy zapierniczają dla marki home&you nie są zatrudniani bezpośrednio przez BBK i firma umywa ręce i ma spokój z pracownikami i ze wszystkimi sprawami pracowniczymi..... czyli związki , urlopy mają gdzieś....

anonim

(usunięte przez administratora)

er

oj wątpię, żeby kiedykolwiek splajtowali przy takich utargach jakie robią nie które sklepy :)

er

oo nawet nic nie wiem, o co chodzi z nowym systemem premiowym? operacyjny nawet nic nie wspomniał, skąd wiecie?

Ja
@er 13.10.2017 12:41

No właśnie napiszcie o co kaman z tym nowym systemem ......jakie zmiany?

Paweł

Jak wam się podoba nowy system premiowy??

Gość
@Paweł 12.10.2017 17:07

Nowy system zacznie działać od stycznia, wtedy się okaże.

bomba
@Gość 12.10.2017 20:19

Wtedy się okaże , że zarabiamy mniej niż dotąd , bo tak to działa. Z naszych premii , które będą mniejsze pokryte zostaną podwyżki stawek minimalnych.

Eliza

Już po nocce ??? Wszystko wprowadzone??

Hanna

Dobry Wieczór Wszystkim, mam pytanie wiecie może coś o wynikach za konkurs Bon 100 zlotych?

Er
@Hanna 02.10.2017 21:57

A co chcesz wiedzieć? Przecież był MEiL z wynikami

Bajjja

Napisałem komentarz o tym, że pracowałem w dwóch salonach i że miałem super kierownika, to dostałem komentarz, że pewnie jakiś niedowartościowany kierownik... sorry ale niestety nie kierownik, nawet nie starszy sprzedawca. To jaki jeste kierownik zależy od VM i regionalnego, nam na szczęście trafili się spoko. To, że w waszych salonach regionalny ciśnie kierownika, a kierownik was nie oznacza, że w innych salonach jest identycznie. Moja kierowniczka powiedziała, że wiadomo trzeba pracować, ale nie wyprówać sobie żyły za najniższą krajową.

Marta

Czy wszyscy na forum opisują salony Home&You w Toruniu? Czy w różnych miastach? Rozmawiał ktoś z kierownikiem regionalnym o tych wszystkich sytuacjach, które są wyżej opisane? Proponuję na początek takie rozwiązanie. Dajcie znać jak poszło.

Home
@Marta 29.09.2017 12:40

Marta. Nie tylko o Toruniu ????

Home
@Marta 29.09.2017 12:40

Tak rozmawiałam z operacyjnym. Jednak oni mają wylane na to co się dzieje. Jedynie wymagania i nic więcej. Także spalony pomysł.

Kasia

Oni z niczym nic nie zrobią. Kartony jak były tak są cholernie ciężkie! Konkursy ? Ciekawe dlaczego ciągle jeden OP wygrywa ? Zbieg okoliczności ? Ostatnie zmiany VM standardów śmiech na sali. Po co robić coś co i tak nie ma głębszego sensu skoro zaraz wchodzą BNy.

menera

To jak Wam tak źle to po co siedziec i narzekać na prace , ruszy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i szukac czegoś innego tylko co pewnie szkoły się nie ma i siedzi jako sprzedawczyk

ff
@menera 22.09.2017 23:06

Większość jest po studiach

Jjjjj

Opinie wyzej piał jakis kierownik ktory chcial sie dowarosciowac Pozdrawiam

kdfrgh
@Jjjjj 22.09.2017 20:12

Dokładnie tak.Kierownik no jaki wspaniały ten kierownik.Nic tylko pracowac do konca życia w home.

Marta

Ale to może jest problem w tym, że nie ma komu pracować i nikt nie składa CV do Home&You? Wtedy muszą nadrabiać już zatrudnieni pracownicy. Niestety są takie czasy, że w galeriach handlowych praktycznie każdy sklep ma ogłoszenie, że szuka kogoś do pracy.

Gość

W większości sklepów ilość etatów nie jest adekwatna do ilości pracy. Podejrzewam że tylko we flagowym sklepie jest więcej personelu no i Wa-wie. Co do kradzieży to personel nie jest obciążony kosztami ale Kierownik już tak.

nikola
@Nana 08.09.2017 07:53

Ja też pracuję w salonie 300 m i trzy osoby na zmianie rzadko są bo jak mamy pięć i pół etatu to nie ma szans aby były 3 osoby. Jest za mało rąk do pracy ,nagminnie zdarza się więcej zadań do zrobienia niż jesteśmy w stanie wykonać , to jest codzienność . Operacyjny przyjeżdża i wpisuje że jest kurz , ale nie zapyta dlaczego , bo nie chce słyszeć że nas jest za mało . Ale ocenę obniża oczywiście .

Ja
@nikola 08.09.2017 09:02

Wszędzie jest tak samo. Jak czyta się poprzednie wypowiedzi to ma się wrażenie że to lotos od Nas z salonu. Nie ma lekko. Na święta przy tak cięŻkiej pracy pewnie znowu w zamian dostaniemy "zakupy w home&you" :)

Marta

W Home&You w każdym sklepie są tak małe zmiany czy w jakimś konkretnym? Z tego co wiem każdy sklep ma inna wielkość i inne zapotrzebowanie w personel. A czy pracownicy muszą płacić za kradzieże? To ważne w tym aspekcie, o którym piszesz.

bw

Z każdym miesiącem jest coraz gorzej. Zagracajà każdy wolny kąt każdą wolną ścianę meblami.Ludzie poruszac siè nie mogą bo co się ruszą to tłuką co popadnie.Roboty coraz więcej czas wykonania taki sam a nawet i krótszy a kasa stoi w miejscu.Niedlugo Ukraina zawladnie sklepami bo nikt inny nie będzie chcial pracowac w takim [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] 2 os na zmianie to po prostu kpina!!!Pół sklepu mozna wynieść przy takiej ilości pracowników!

sprzedawca

Co dzieje się z VM, skąd taki chaos? Od jakiegoś czasu te same produkty znajdują się na dwóch różnych stołach w instrukcjach. Dawniej to był ciężki grzech za które karano salon. Produkty ustawiane są na sobie, niszczą się i są mało stabilne co powoduje dużo stłuczek. To są stoły sprzedażowe a nie muzealne na eksponaty gdzie nikt nie dotyka. Wprowadzany jest standard np, na ściany kuchenne i od 5 miesięcy nie dostaliśmy półek by wdrożyć standard. Nie ma porozumienia wśród VM' mu. Jeden mówi,że to wolno drugi każe za zrobienie tego co ten pierwszy pozwolił. Standard ręczników basic powoduje, że klient niszczy ułożenie całego słupka chcąc obejrzeć duży rozmiar ręcznika, który jest pod małymi. Kto to wymyślił? Tam jest wieczny bałagan! To jest sklep i towar ma być dostępny dla klienta! Po promocji druga za 10 zł, komentarze pusty stół - dotowarować. To nie wiedzą, że to się wyprzedaje? Dojdzie towar to zostanie dołożone. Dołoży się coś nie pasującego to też będzie źle. Wdrażanie zmian. Nie zawsze jest czas je zrobić. To jest sklep i sprzedawca ma obsługiwać klienta a nie latać z towarem z jednego miejsca na drugie. Wyznaczanie sztywne godziny na którą ma to być zrobione jest nie rozumieniem specyfiki pracy na sklepie. VM powinien też znać terminy i produkty do promocji. Przykład: Ostatni tydzień promocja koców i narzut. Instrukcja koszy ważność od 1 zwyż: 1-2 pościele, 3-5 koce, 6-8 poszewki itd. Gdzie sens i logika? Te 3 kosze kocy to standard. Paleta kocy w dostawie a ścianki pełne poszewek. Jak byśmy się trzymali standardów VM to kocy czy poprzednio ręczników sprzedalibyśmy znacznie mniej. Ja rozumiem, że my jesteśmy od roboty ale nie zawsze da się myślenie logiczne wyłączyć.

Kasia
@sprzedawca 01.09.2017 23:59

Święte słowa. Logiki u Nich dawno nie ma. Jak zwykle palety gonią palety. 21 palet w tygodniu ??? Powariowali.

Er

Jak wam idzie dzisiaj?

Milena

Jak u Was promocja dała duży wzrost realizacji planu czy nie bardzo?? U nas ciągle są 2 osoby na zmianie Czy to weekend czy to dzień tygodnia Najgorzej jak są zmiany vm i dostawa i tysiąc e-maili jakieś ankiety i Nie wiadomo co jeszcze

Sonia

Zapewne sie odezwał jakis kirownik siedzacy cale dnie na zapleczu czytaj od 9 do 14 i oczywiscie bez weekendow bo przeciez to czlowiek na stanowsku i dla dobra salonu niema sie co przepracowywac lub jakis regionalny broniący honoru home and you tak czy siak reszta wypowiedzi poza tymi ratujacymi tak zwana doba opinie prawdziwa duzo pracy wieczne zmiany operacyjni wzieci z ulicy majacy sie za bogow

A
@b.... 26.08.2017 19:35

Dokładnie tak. Nie ma lekko. Orka totalna. Tak jak dziś przy takim ruchu. Palet od cholery do przyjęcia, ludzi w ch* i 2 osoby na zmianie.

robol
@A 26.08.2017 21:52

A ile osób ma być na zmianie jak jest pięć etatów na salon , pięć i pół. Jest okres urlopowy więc nie ma rąk do pracy , a firma nie daje dodatkowych etatów . To jak mają być 3 osoby na zmianie ? z pustego to i salamon nie naleje. Firma chce tanim kosztem wykonać pracę , dlatego jest taka orka,podziękujmy górze,

b....

W dzisiejszych czasach klient potrzebuje pomocy,fachowej obsługi ale w tej firmie bardziej bieżnik potrzebuje obslugi bo krzywo leży.Naprawdè wazniejszy jest bieżnik? Dostawy,zdjęcia, zmiany,promocje,przeceny wszystko naraz??Tak się nie da,ależ da tylko czyim kosztem??Jestesmy tylko ludzmi nie robotami.Bn na horyzoncie -moje ulubione ...ale juz beze mnie. Najgorsza praca w jakiej pracowałam.

Justynka12345
@Gość 25.08.2017 10:45

W kazdym salonie SS ma taka sama stawke! Jeszcze wcześniej jak najniższa krajowa była kolo 1280 a my miałyśmy 1500 były ok w porównaniu co SS ma na głowie. Teraz gdy podnieśli najniższa krajowa nam zaoferowali 100zł podwyżki zeby nie było, ze za te same pieniadze robimy. Wstyd poprostu.. Ekipa wyżej to chyba wszyscy z rodziny po pojecia ani o logistyce ani marketingu nie maja. Wyznaczaj zasady regulaminy robisz z siebie debila przy kliencie, ze nie nie mozesz bo taki regulamin bla bla a oni i tak pozwola zwrócić itp. To no cholere za przeproszeniem to wszystko?? W życiu w takim gównie nie pracowałam... mają Cie za nic...a Ty zaiwaniaj za śmieszny hajs, gdzie siedzac sobie na kasie spokojnie możesz wiecej zarobic niż tu walić jak wół...Tak kochani to tylko ładny sklep z pierdołami a przyjdz do ptacy w home szybciutko pracą i jej polityką będzies żygac. Na szczeście juz niedługo...:)

Gość
@Justynka12345 02.10.2017 12:39

Wszystkich biorą nas do jednego worka i nie obchodzi nikogo czy jesteś sprzedawcą czy ss...tego nie odróżnią jak zwykle po nowym roku, gdy najniższa krajowa znowu się podniesie, a o pracownikach niższego szczebla jak zwykle zapomną... starszy sprzedawca czy sprzedawca będzie za taką samą pensję robić,to jest problem jak co roku...takie zmiany personalne zrobili "na górze" a nadal widać brak organizacji

Inna

Czy ktos zaraz pomyslał Tak jak ja o panu kozaku z południa???

Marus

Operacyjnygej po gastronomie z matura albo nawet bez a zwykly szary sprzedawca mgr albo po dobtej szkole co tubduzo mowic firma sama sobie krzywde robi

ola

U nas niestety lipa z ta promocją , a klienci tez byli informowani na bieżąco :(

marysia

jaka starszy sprzedawca ma stawkę?

SS
@Gość 24.08.2017 08:05

Nic nie zależy od żadnego stażu, my od 6 lat nie mamy podwyżki. Podwyżka jest tylko wtedy jak najwyższa krajowa wzrasta.

sylwia
@SS 24.08.2017 18:09

Zgadza się . Staż w tej firmie nie ma najmniejszego znaczenia. Pracuję 8 lat, podwyżki miałam 100 zł brutto , po ośmiu latach jako starszy sprzedawca zarabiam 2200 brutto , a najniższa krajowa 2000 , śmiechu warte

Nana

I jak tam promo się udało? Bo u nas słabiutko. Ruch prawie zerowy.

Spis
@Nana 20.08.2017 21:19

U Nas naprawdę dobrze a zaznaczę ze nie jesteśmy jakimiś wielkim miastem. Mamy konkurencję dość sporą. Ale prowadząc zmiane wymagała informowania każdego klienta o promocji. Do tego 1 Dziewczyna stała cały czas praktycznie w strefie łazienki i informowała doradzala. Palety ręczników również przyjęte. Wszystko na bieżąco dokładane.

Nana
@Spis 20.08.2017 21:38

Jak ma się z kim pracować to tak można. U nas były tylko 2 osoby na zmianie, wiec trudno było przyjąć 2 palety ręczników, ktore z powrotrm trafiły do kartonów, bo wszystkie zasobniki i zaplecze zawalone recznikami.

Smkskzkzjz

Większość klientów to totalne buraki i matoły. Nie umiejący czytać ze zrozumieniem. Nie posiadającym odrobiny kultury osobistej. Nie rozumiejących że nie jesteśmy wyposażone aby za darmo zapakować coś na prezent. Kłócą się o wszystko. Zaczynając od torby przez zdrapywanie cen kupno produktów z witryny. Pretensje o dziurki po hantagach klipsach. Czasem mam ochotę zbluzgac takie Babsko i wygrać ze sklepu. Chodź czasem przyznaje się nerwy puszczają i też w dość chamski sposób odpowiem bo już człowiek nie daje rady. Zdarzają się i mili klienci chodź tych jest zdecydowanie mniej. Pozdrawiam Robotnice i Robotników z Home :D

Gdhebdv

Jak wam idzie sprzedaż? U nas tragedia, jakieś 30procent planu a to pierwsza akcja w tym miesiącu i to do tego strasznie słaba... codziennie nie wyrabiamy planów. A plan na ten miesiąc jest prawie jak na poprzedni w którym była wyprzedaż ...

Sympatia
@Gdhebdv 13.08.2017 20:18

U nas też tragedia. Zaledwie 30% PLANU. Premii to w tym miesiącu nie będzie. Promka bardzo marna. Klienci pytają się kiedy będzie wyprzedaż letnia??? A my w szoku jesteśmy :D Przecież już dawno po ! Muszą daj kolejną promocję za tydzień lub dwa Ale to jak juz 2 szt za 10 pln.

Zostaw opinię o Home&You - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Home&You