Home&You

Toruń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 286 ocen.

Opinie o Home&You

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Home&You

Przeszłość

100 lat temu stał się to portal nie zadowolonych pracowników... Spróbujcie zrozumieć to że każdy ma przełożonego. Kierownik, regionalny, dyrektor, a szefem wszystkich szefów nie jest Krzysztof Jeżyna ze Szczecina tylko rachunek ekonomiczny. Byłem w tym wiele lat, wierzcie lub nie, traktujcie jak agenta, pracownika centrali... Wynik, cyfra na końcu musi się zgadzać i to ona jest punktem wyjściowym dla planów na przyszłość. Nikt sobie Ferrari za to nie kupuje! Praca jak praca -bywa lepiej i "trudniej"...

Sławomir
@Przeszłość 18.11.2017 01:48
100 lat temu stał się to portal nie zadowolonych pracowników... Spróbujcie zrozumieć to że każdy ma przełożonego. Kierownik, re...

fajnie, aby ten wynik i cyfra był adekwatny do nakładu pracy pracowników na ich kontach bankowych ..........aby pracodawca (BBK) umiał podzielić się wypracowanym zyskiem ...........a tak NIESTETY ale nie było i nie jest

Home&you

Mam pytanie odnośnie wypłat. Czy w każdym salonie jest najniższa krajowa? Ilość pracy przecież jest nieadekwatna do naszych wypłat:o

Tara
@pb 13.07.2017 22:33
Amerykę odkryła, ilość pracy przecież jest nieadekwatna do naszych wypłat. Dzisiaj pogłębienie, 3 palety ,milion klientów, i co...

1600-1700 w okresie świąt. Za takie pieniądze.... tragedia

anonymous
@Home&you 08.07.2017 11:49
Mam pytanie odnośnie wypłat. Czy w każdym salonie jest najniższa krajowa? Ilość pracy przecież jest nieadekwatna do naszych wyp...

Szkoda gadać , ja również uważam ze ilość pracy jest nieadekwatna do zarobków

ed

tak, jedna osoba otrzymuje premię dekoratorską, też uważam, że to niesprawiedliwe bo wszyscy robimy zmiany, a nie tylko dekorator. Niemili klienci czasem się zdarzają. Ostatnio o dziwo więcej jest tych miłych. Czasem ktoś przychodzi robi spiny o nie wiadomo co, że torebka płatna, że na prezent nie pakujemy. Jak ktoś chce coś położyć na kasie, to czasem pozwalamy. Czasem mówimy po prostu, że mamy koszyczki a wtedy nie wiadomo czemu klienci się obrażają :D Często ludzie też naklejają ceny te czerwone z innych towarów i podchodzą z tym do kasy i chcą to kupić za tyle ile jest na tej czerwonej naklejce.. Tak, klienci się o to spinają. 3/4 wie o tym, że nie można, każdemu jeszcze mówimy przy kasie i mówią, że wiedzą bo już kupowali na akcji. Często ktoś odpowiada "ale wie pani, że jest to niezgodne z prawem?klient ma prawo dokonać zwrotu" . Najlepsze jest jak zostają poinformowani, że nie ma możliwości zwrotu i wymiany, a przychodzą następnego dnia i "ale przecież ja nie chce zwrócić!! ja chce tylko wymienić" Czasem zdejmuję, czasem nie, jak ktoś jest miły to czasem zdejmuję i postaram się w miarę ładnie owinąć w papier. Jak klient mnie denerwuje i mówi "proszę ściągnąć cenę i w papier zawinąć"to czasem powiem, że może pani sobie sama ściągnąć a wtedy jest obraza majestatu. Zawsze mnie rozwala o taki o to dialog: czy doliczyć płatną torebkę? nie Potem daję paragon i resztę i jest wielkie zdziwienie "ale jak to? tak w rękę mam sobie to wziąć?" :D chyba dostanę chociaż jakąś reklamówkę? Raz koleżanka odpowiedziała, że nie mamy, babka naciskała czy żadnych siatek nie ma. Koleżanka zażartowała, że tylko worki na śmieci. Babka kazała sobie zapakować narzutę w worek na śmieci i tak poszła. :') i dużo też osób się spina jak np pościeli jakiejś nie ma na stanie, że jak to nie możemy tego sprzedać.

emka
@ed 29.07.2017 16:18
tak, jedna osoba otrzymuje premię dekoratorską, też uważam, że to niesprawiedliwe bo wszyscy robimy zmiany, a nie tylko dekorat...

W naszym salonie też był przypadek że klientka kazała zapakować sobie zakupy w worek na śmieci bo torebka płatna...

Nina.c
@emka 07.11.2017 18:25
W naszym salonie też był przypadek że klientka kazała zapakować sobie zakupy w worek na śmieci bo torebka płatna......

To ja musialam ostatnio zapakowac narzuta w papier ????

Bsjss

Ja pracowałem w dwóch salonach i w tej pracy najważniejsze to zgrana ekipa i fajny kierownik. Niemiłych klientów była masa ale u nas była zasada, że możemy im powiedzieć co chcemy byle nie obrazić ich tak prosto w twarz. Zmiany, towar, kartony. To również zależy od kierownika, my robiliśmy swoje, nie biegaliśmy. Jeżeli coś nie było zrobione bo brakowało czasu to dzwoniliśmy do VM lub regionalnego. Jak nie dawaliśmy rady wyjść z kartonów to kierownik zmniejszył dostawy na jakiś czas. Gdy nie mieliśmy się jak pomieścić z rzeczami to zarządał przebudowy części salonu. Pieniądze nie są duze, są nawet dość małe, ale lubiłem te prace przez miłą atmosferę zgrany zespół i kierownika który razem z nami wszystkimi pracował był na wszystkich nockach, a nie siedział na magazynie z kawką. Dla mnie dużym plusem były również zmiany 12 h

Stalowa
@Bsjss 22.09.2017 10:46
Ja pracowałem w dwóch salonach i w tej pracy najważniejsze to zgrana ekipa i fajny kierownik. Niemiłych klientów była masa ale...

Jami był tam zarobek i na jaka część etatu bądź umowe zlecenie ?

Er

Tez macie taki wysoki plan na listopad? My mamy do wyrobienia dziennie po min 4tys, czasem nawet po 10tys kiedy nasz sklep bez żadnych akcji ma około 3tys utargu....a święta niestety idą coraz gorzej, 2lata temu był spory ruch w listopadzie, teraz klienci sami przyznają, ze są zaopatrzeni w towar z wyprzedazy poprzedniej i tylko czekają na tegoroczna wyprzedaż bn :/

Grześ
@Er 05.11.2017 09:17
Tez macie taki wysoki plan na listopad? My mamy do wyrobienia dziennie po min 4tys, czasem nawet po 10tys kiedy nasz sklep bez...

To przecież standard, żeby premii nie było; sprzedaż już nie taka jak kilka lat temu, podobnego i tańszego asortymentu jest wszędzie m.in. w pepco, kik, tim i to o wiele taniej a jakość taka sama..

gość123

Praca przerasta wszelkie możliwości. Pracownik jest wykorzystywany za najniższą krajową. Praca ciężka i pod presją w szczególności w okresie przedświątecznym . Mnóstwo dostaw i tylko palety z kartonami ... non stop!

Grześ
@gość123 03.11.2017 17:59
Praca przerasta wszelkie możliwości. Pracownik jest wykorzystywany za najniższą krajową. Praca ciężka i pod presją w szczególno...

Niestety, wiele razy była o tym mowa,h&y nic się nie zmienia i nie zmieni........

Gość

Co można zrobić z takim pracownikiem,gdy nie wykonuje poleceń starszego sprzedawcy,robi co chce, a gdy zwróci mu się uwagę to zaraz biegnie na skargę do kierownika. Co najgorsze to pupilek kierownika,bo o wszystkim mu donosi co kto robi,co kto mówi. Chyba jedynie zmienić pracę bo w takiej atmosferze nie da się pracować...

Sara

Czy która juz wie jak ma dokładnie wyglądać system premiowy ??? Jak to się będzie rozkladalo na sprzedawców, starszych sprzedawców i dekoratorów? Czy to są tylko plotki ze wszyscy będę premiowania tak samo? A podwyżki dla SS są przewidziane?

wiola
@Sara 20.10.2017 22:28
Czy która juz wie jak ma dokładnie wyglądać system premiowy ??? Jak to się będzie rozkladalo na sprzedawców, starszych sprzedaw...

Premia ma być liczona od utargu netto , np.1% jak dostaniesz dobą ocenę od operacyjnego, więc suma kwoty będzie mniejsza niż obecnie o jakąś 1/3 , bo już to liczyliśmy wstępnie z naszą kierowniczką . Jak to wejdzie w życie to będziemy zarabiać mniej niż obecnie . Najbardziej stracą salony, które do tej pory miały dobre oceny finalne , bo teraz dolicza się pula np.170% do tego co wyrobimy.

Gość

Jak myślicie czy dobry kierownik to taki który stoi nad pracownikami z "batem"że klienci którzy wchodzą do salonu widzą całe napięcie wśród pracowników. Czy lepszy jest taki z którym idzie normalnie się dogadać? Skargi od klientów wpływają do firmy,a oni mają to gdzieś i nic z tym nie robią. Czy to jest zdrowe podejście?

Fg
@Gość 26.10.2017 09:16
Jak myślicie czy dobry kierownik to taki który stoi nad pracownikami z "batem"że klienci którzy wchodzą do salonu wid...

Jak dla mnie zdrowe ;) u nas klienci spinają się do nas o wszystko, piszą skargi nawet, ze pracownik odmówił zapakowania na prezent :D nie wyobrażam sobie, żeby kierownik miał coś z każda taka bzdeta robić ;) zwłaszcza, ze klienci po prostu zachowują się jak nienormalni

Gość
@Fg 27.10.2017 12:48
Jak dla mnie zdrowe ;) u nas klienci spinają się do nas o wszystko, piszą skargi nawet, ze pracownik odmówił zapakowania na pre...

To nie jest co chwilę,że masz takiego klienta... chodzi bardziej o podejście kierownika do swoich pracowników o gnębienie,nękanie i sposób bycia który wszystkich dookoła odstrasza...

robert w.

Proponuję założenie związków zawodowych , wtedy nie będą mogli zmienić systemu premiowania na mniej korzystne tak jak mają zamiar zrobić . To jedyne wyjście w tej sytuacji

Grześ W
@robert w. 19.10.2017 18:44
Proponuję założenie związków zawodowych , wtedy nie będą mogli zmienić systemu premiowania na mniej korzystne tak jak mają zami...

Związki zawodowe to mogą zakładać pracownicy home&you (czytaj centrala) firma bbk- właściciel marki home&ou podpisuje umowy o współpracy z kierownikami salonów ( którzy z kolei zatrudniają sprzedawców i ss przedawców bo zakładaja działalność gospodarczą ) tak więc pracownicy sklepów którzy zapierniczają dla marki home&you nie są zatrudniani bezpośrednio przez BBK i firma umywa ręce i ma spokój z pracownikami i ze wszystkimi sprawami pracowniczymi..... czyli związki , urlopy mają gdzieś....

anonim

(usunięte przez administratora)

er

oj wątpię, żeby kiedykolwiek splajtowali przy takich utargach jakie robią nie które sklepy :)

er

oo nawet nic nie wiem, o co chodzi z nowym systemem premiowym? operacyjny nawet nic nie wspomniał, skąd wiecie?

Ja
@er 13.10.2017 12:41
oo nawet nic nie wiem, o co chodzi z nowym systemem premiowym? operacyjny nawet nic nie wspomniał, skąd wiecie?...

No właśnie napiszcie o co kaman z tym nowym systemem ......jakie zmiany?

Paweł

Jak wam się podoba nowy system premiowy??

Gość
@Paweł 12.10.2017 17:07
Jak wam się podoba nowy system premiowy??

Nowy system zacznie działać od stycznia, wtedy się okaże.

bomba
@Gość 12.10.2017 20:19
Nowy system zacznie działać od stycznia, wtedy się okaże.

Wtedy się okaże , że zarabiamy mniej niż dotąd , bo tak to działa. Z naszych premii , które będą mniejsze pokryte zostaną podwyżki stawek minimalnych.

Eliza

Już po nocce ??? Wszystko wprowadzone??

Hanna

Dobry Wieczór Wszystkim, mam pytanie wiecie może coś o wynikach za konkurs Bon 100 zlotych?

Er
@Hanna 02.10.2017 21:57
Dobry Wieczór Wszystkim, mam pytanie wiecie może coś o wynikach za konkurs Bon 100 zlotych?

A co chcesz wiedzieć? Przecież był MEiL z wynikami

Bajjja

Napisałem komentarz o tym, że pracowałem w dwóch salonach i że miałem super kierownika, to dostałem komentarz, że pewnie jakiś niedowartościowany kierownik... sorry ale niestety nie kierownik, nawet nie starszy sprzedawca. To jaki jeste kierownik zależy od VM i regionalnego, nam na szczęście trafili się spoko. To, że w waszych salonach regionalny ciśnie kierownika, a kierownik was nie oznacza, że w innych salonach jest identycznie. Moja kierowniczka powiedziała, że wiadomo trzeba pracować, ale nie wyprówać sobie żyły za najniższą krajową.

Marta

Czy wszyscy na forum opisują salony Home&You w Toruniu? Czy w różnych miastach? Rozmawiał ktoś z kierownikiem regionalnym o tych wszystkich sytuacjach, które są wyżej opisane? Proponuję na początek takie rozwiązanie. Dajcie znać jak poszło.

Home
@Marta 29.09.2017 12:40
Czy wszyscy na forum opisują salony Home&You w Toruniu? Czy w różnych miastach? Rozmawiał ktoś z kierownikiem regionalnym o...

Marta. Nie tylko o Toruniu ????

Home
@Marta 29.09.2017 12:40
Czy wszyscy na forum opisują salony Home&You w Toruniu? Czy w różnych miastach? Rozmawiał ktoś z kierownikiem regionalnym o...

Tak rozmawiałam z operacyjnym. Jednak oni mają wylane na to co się dzieje. Jedynie wymagania i nic więcej. Także spalony pomysł.

Kasia

Oni z niczym nic nie zrobią. Kartony jak były tak są cholernie ciężkie! Konkursy ? Ciekawe dlaczego ciągle jeden OP wygrywa ? Zbieg okoliczności ? Ostatnie zmiany VM standardów śmiech na sali. Po co robić coś co i tak nie ma głębszego sensu skoro zaraz wchodzą BNy.

menera

To jak Wam tak źle to po co siedziec i narzekać na prace , ruszy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i szukac czegoś innego tylko co pewnie szkoły się nie ma i siedzi jako sprzedawczyk

ff
@menera 22.09.2017 23:06
To jak Wam tak źle to po co siedziec i narzekać na prace , ruszy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i szukac czegoś in...

Większość jest po studiach

Jjjjj

Opinie wyzej piał jakis kierownik ktory chcial sie dowarosciowac Pozdrawiam

kdfrgh
@Jjjjj 22.09.2017 20:12
Opinie wyzej piał jakis kierownik ktory chcial sie dowarosciowac Pozdrawiam

Dokładnie tak.Kierownik no jaki wspaniały ten kierownik.Nic tylko pracowac do konca życia w home.

Marta

Ale to może jest problem w tym, że nie ma komu pracować i nikt nie składa CV do Home&You? Wtedy muszą nadrabiać już zatrudnieni pracownicy. Niestety są takie czasy, że w galeriach handlowych praktycznie każdy sklep ma ogłoszenie, że szuka kogoś do pracy.

Gość

W większości sklepów ilość etatów nie jest adekwatna do ilości pracy. Podejrzewam że tylko we flagowym sklepie jest więcej personelu no i Wa-wie. Co do kradzieży to personel nie jest obciążony kosztami ale Kierownik już tak.

nikola
@Nana 08.09.2017 07:53
No niewiem. Pracowałam w jednym z salonów w Warszawie. Powierzchnia około 300m2, 2 osoby na zmianie to norma....

Ja też pracuję w salonie 300 m i trzy osoby na zmianie rzadko są bo jak mamy pięć i pół etatu to nie ma szans aby były 3 osoby. Jest za mało rąk do pracy ,nagminnie zdarza się więcej zadań do zrobienia niż jesteśmy w stanie wykonać , to jest codzienność . Operacyjny przyjeżdża i wpisuje że jest kurz , ale nie zapyta dlaczego , bo nie chce słyszeć że nas jest za mało . Ale ocenę obniża oczywiście .

Ja
@nikola 08.09.2017 09:02
Ja też pracuję w salonie 300 m i trzy osoby na zmianie rzadko są bo jak mamy pięć i pół etatu to nie ma szans aby były 3 osoby....

Wszędzie jest tak samo. Jak czyta się poprzednie wypowiedzi to ma się wrażenie że to lotos od Nas z salonu. Nie ma lekko. Na święta przy tak cięŻkiej pracy pewnie znowu w zamian dostaniemy "zakupy w home&you" :)

Marta

W Home&You w każdym sklepie są tak małe zmiany czy w jakimś konkretnym? Z tego co wiem każdy sklep ma inna wielkość i inne zapotrzebowanie w personel. A czy pracownicy muszą płacić za kradzieże? To ważne w tym aspekcie, o którym piszesz.

bw

Z każdym miesiącem jest coraz gorzej. Zagracajà każdy wolny kąt każdą wolną ścianę meblami.Ludzie poruszac siè nie mogą bo co się ruszą to tłuką co popadnie.Roboty coraz więcej czas wykonania taki sam a nawet i krótszy a kasa stoi w miejscu.Niedlugo Ukraina zawladnie sklepami bo nikt inny nie będzie chcial pracowac w takim [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] 2 os na zmianie to po prostu kpina!!!Pół sklepu mozna wynieść przy takiej ilości pracowników!

sprzedawca

Co dzieje się z VM, skąd taki chaos? Od jakiegoś czasu te same produkty znajdują się na dwóch różnych stołach w instrukcjach. Dawniej to był ciężki grzech za które karano salon. Produkty ustawiane są na sobie, niszczą się i są mało stabilne co powoduje dużo stłuczek. To są stoły sprzedażowe a nie muzealne na eksponaty gdzie nikt nie dotyka. Wprowadzany jest standard np, na ściany kuchenne i od 5 miesięcy nie dostaliśmy półek by wdrożyć standard. Nie ma porozumienia wśród VM' mu. Jeden mówi,że to wolno drugi każe za zrobienie tego co ten pierwszy pozwolił. Standard ręczników basic powoduje, że klient niszczy ułożenie całego słupka chcąc obejrzeć duży rozmiar ręcznika, który jest pod małymi. Kto to wymyślił? Tam jest wieczny bałagan! To jest sklep i towar ma być dostępny dla klienta! Po promocji druga za 10 zł, komentarze pusty stół - dotowarować. To nie wiedzą, że to się wyprzedaje? Dojdzie towar to zostanie dołożone. Dołoży się coś nie pasującego to też będzie źle. Wdrażanie zmian. Nie zawsze jest czas je zrobić. To jest sklep i sprzedawca ma obsługiwać klienta a nie latać z towarem z jednego miejsca na drugie. Wyznaczanie sztywne godziny na którą ma to być zrobione jest nie rozumieniem specyfiki pracy na sklepie. VM powinien też znać terminy i produkty do promocji. Przykład: Ostatni tydzień promocja koców i narzut. Instrukcja koszy ważność od 1 zwyż: 1-2 pościele, 3-5 koce, 6-8 poszewki itd. Gdzie sens i logika? Te 3 kosze kocy to standard. Paleta kocy w dostawie a ścianki pełne poszewek. Jak byśmy się trzymali standardów VM to kocy czy poprzednio ręczników sprzedalibyśmy znacznie mniej. Ja rozumiem, że my jesteśmy od roboty ale nie zawsze da się myślenie logiczne wyłączyć.

Kasia
@sprzedawca 01.09.2017 23:59
Co dzieje się z VM, skąd taki chaos? Od jakiegoś czasu te same produkty znajdują się na dwóch różnych stołach w instrukcjach....

Święte słowa. Logiki u Nich dawno nie ma. Jak zwykle palety gonią palety. 21 palet w tygodniu ??? Powariowali.

Er

Jak wam idzie dzisiaj?

Milena

Jak u Was promocja dała duży wzrost realizacji planu czy nie bardzo?? U nas ciągle są 2 osoby na zmianie Czy to weekend czy to dzień tygodnia Najgorzej jak są zmiany vm i dostawa i tysiąc e-maili jakieś ankiety i Nie wiadomo co jeszcze

Sonia

Zapewne sie odezwał jakis kirownik siedzacy cale dnie na zapleczu czytaj od 9 do 14 i oczywiscie bez weekendow bo przeciez to czlowiek na stanowsku i dla dobra salonu niema sie co przepracowywac lub jakis regionalny broniący honoru home and you tak czy siak reszta wypowiedzi poza tymi ratujacymi tak zwana doba opinie prawdziwa duzo pracy wieczne zmiany operacyjni wzieci z ulicy majacy sie za bogow

A
@b.... 26.08.2017 19:35
Kazdy kto pracuje,bądź pracował wie jak jest.

Dokładnie tak. Nie ma lekko. Orka totalna. Tak jak dziś przy takim ruchu. Palet od cholery do przyjęcia, ludzi w ch* i 2 osoby na zmianie.

robol
@A 26.08.2017 21:52
Dokładnie tak. Nie ma lekko. Orka totalna. Tak jak dziś przy takim ruchu. Palet od cholery do przyjęcia, ludzi w ch* i 2 osoby...

A ile osób ma być na zmianie jak jest pięć etatów na salon , pięć i pół. Jest okres urlopowy więc nie ma rąk do pracy , a firma nie daje dodatkowych etatów . To jak mają być 3 osoby na zmianie ? z pustego to i salamon nie naleje. Firma chce tanim kosztem wykonać pracę , dlatego jest taka orka,podziękujmy górze,

b....

W dzisiejszych czasach klient potrzebuje pomocy,fachowej obsługi ale w tej firmie bardziej bieżnik potrzebuje obslugi bo krzywo leży.Naprawdè wazniejszy jest bieżnik? Dostawy,zdjęcia, zmiany,promocje,przeceny wszystko naraz??Tak się nie da,ależ da tylko czyim kosztem??Jestesmy tylko ludzmi nie robotami.Bn na horyzoncie -moje ulubione ...ale juz beze mnie. Najgorsza praca w jakiej pracowałam.

Justynka12345
@Gość 25.08.2017 10:45
Przestańcie tak narzekać. Jeśli coś komuś nie pasuje to zmienia się prace a nie marudzi. Przez takie Marudy ekipy to wy nie zg...

W kazdym salonie SS ma taka sama stawke! Jeszcze wcześniej jak najniższa krajowa była kolo 1280 a my miałyśmy 1500 były ok w porównaniu co SS ma na głowie. Teraz gdy podnieśli najniższa krajowa nam zaoferowali 100zł podwyżki zeby nie było, ze za te same pieniadze robimy. Wstyd poprostu.. Ekipa wyżej to chyba wszyscy z rodziny po pojecia ani o logistyce ani marketingu nie maja. Wyznaczaj zasady regulaminy robisz z siebie debila przy kliencie, ze nie nie mozesz bo taki regulamin bla bla a oni i tak pozwola zwrócić itp. To no cholere za przeproszeniem to wszystko?? W życiu w takim gównie nie pracowałam... mają Cie za nic...a Ty zaiwaniaj za śmieszny hajs, gdzie siedzac sobie na kasie spokojnie możesz wiecej zarobic niż tu walić jak wół...Tak kochani to tylko ładny sklep z pierdołami a przyjdz do ptacy w home szybciutko pracą i jej polityką będzies żygac. Na szczeście juz niedługo...:)

Gość
@Justynka12345 02.10.2017 12:39
W kazdym salonie SS ma taka sama stawke! Jeszcze wcześniej jak najniższa krajowa była kolo 1280 a my miałyśmy 1500 były ok w po...

Wszystkich biorą nas do jednego worka i nie obchodzi nikogo czy jesteś sprzedawcą czy ss...tego nie odróżnią jak zwykle po nowym roku, gdy najniższa krajowa znowu się podniesie, a o pracownikach niższego szczebla jak zwykle zapomną... starszy sprzedawca czy sprzedawca będzie za taką samą pensję robić,to jest problem jak co roku...takie zmiany personalne zrobili "na górze" a nadal widać brak organizacji

Inna

Czy ktos zaraz pomyslał Tak jak ja o panu kozaku z południa???

Marus

Operacyjnygej po gastronomie z matura albo nawet bez a zwykly szary sprzedawca mgr albo po dobtej szkole co tubduzo mowic firma sama sobie krzywde robi

ola

U nas niestety lipa z ta promocją , a klienci tez byli informowani na bieżąco :(

marysia

jaka starszy sprzedawca ma stawkę?

SS
@Gość 24.08.2017 08:05
Zależy w jakim mieście i jaki staż pracy.

Nic nie zależy od żadnego stażu, my od 6 lat nie mamy podwyżki. Podwyżka jest tylko wtedy jak najwyższa krajowa wzrasta.

sylwia
@SS 24.08.2017 18:09
Nic nie zależy od żadnego stażu, my od 6 lat nie mamy podwyżki. Podwyżka jest tylko wtedy jak najwyższa krajowa wzrasta....

Zgadza się . Staż w tej firmie nie ma najmniejszego znaczenia. Pracuję 8 lat, podwyżki miałam 100 zł brutto , po ośmiu latach jako starszy sprzedawca zarabiam 2200 brutto , a najniższa krajowa 2000 , śmiechu warte

Nana

I jak tam promo się udało? Bo u nas słabiutko. Ruch prawie zerowy.

Spis
@Nana 20.08.2017 21:19
W piątek mieliśmy armagedon, sobota ledwo wyrobiona a dzisiaj to jakby promo nie bylo????

U Nas naprawdę dobrze a zaznaczę ze nie jesteśmy jakimiś wielkim miastem. Mamy konkurencję dość sporą. Ale prowadząc zmiane wymagała informowania każdego klienta o promocji. Do tego 1 Dziewczyna stała cały czas praktycznie w strefie łazienki i informowała doradzala. Palety ręczników również przyjęte. Wszystko na bieżąco dokładane.

Nana
@Spis 20.08.2017 21:38
U Nas naprawdę dobrze a zaznaczę ze nie jesteśmy jakimiś wielkim miastem. Mamy konkurencję dość sporą. Ale prowadząc zmiane wym...

Jak ma się z kim pracować to tak można. U nas były tylko 2 osoby na zmianie, wiec trudno było przyjąć 2 palety ręczników, ktore z powrotrm trafiły do kartonów, bo wszystkie zasobniki i zaplecze zawalone recznikami.

Smkskzkzjz

Większość klientów to totalne buraki i matoły. Nie umiejący czytać ze zrozumieniem. Nie posiadającym odrobiny kultury osobistej. Nie rozumiejących że nie jesteśmy wyposażone aby za darmo zapakować coś na prezent. Kłócą się o wszystko. Zaczynając od torby przez zdrapywanie cen kupno produktów z witryny. Pretensje o dziurki po hantagach klipsach. Czasem mam ochotę zbluzgac takie Babsko i wygrać ze sklepu. Chodź czasem przyznaje się nerwy puszczają i też w dość chamski sposób odpowiem bo już człowiek nie daje rady. Zdarzają się i mili klienci chodź tych jest zdecydowanie mniej. Pozdrawiam Robotnice i Robotników z Home :D

Gdhebdv

Jak wam idzie sprzedaż? U nas tragedia, jakieś 30procent planu a to pierwsza akcja w tym miesiącu i to do tego strasznie słaba... codziennie nie wyrabiamy planów. A plan na ten miesiąc jest prawie jak na poprzedni w którym była wyprzedaż ...

Sympatia
@Gdhebdv 13.08.2017 20:18
Jak wam idzie sprzedaż? U nas tragedia, jakieś 30procent planu a to pierwsza akcja w tym miesiącu i to do tego strasznie słaba....

U nas też tragedia. Zaledwie 30% PLANU. Premii to w tym miesiącu nie będzie. Promka bardzo marna. Klienci pytają się kiedy będzie wyprzedaż letnia??? A my w szoku jesteśmy :D Przecież już dawno po ! Muszą daj kolejną promocję za tydzień lub dwa Ale to jak juz 2 szt za 10 pln.

xaxanana

Ło paaaaaaanie, a ja myślałam, że takie historie zdarzają się tylko u nas. A tu takie zaskoczenie, wszystko, dosłownie wszystko dzieje się i w naszym sklepie. Niedawno miałam (wątpliwą) przyjemność obsługiwać klientkę kupującą taki turkusowy lampion (domek). Włożyłam jej produkt w folię bąbelkową, która nie była wystarczająco duża, żeby przykryć całość, ale na tyle duża, aby ochronić szklane elementy. Oburzona powiedziała, że muszę jej to zapakować na prezent. Gdy odmówiłam, wskazała na papier mówiąc ironicznie : A co w takim razie robicie z tym pięknym białym papierem? Odpowiedziałam, że pakujemy w to produkty tylko asekuracyjnie. Na to ona ironicznie i z przekąsem : Dobrze, to proszę mi go ASEKURACYJNIE zapakować. Zrobiłam tak, mimo folii która dostatecznie ochroniłaby produkt. Jednakże rozmiar papieru nie odpowiadał rozmiarowi lampion, toteż część pozostała nieprzykryta papierem. Klientka spojrzała na to jak na przysłowiowe gówno i kazała sobie to zapakować w całości. Oczywiście z uśmiechem na ustach zapakowałam jej to w kolejną warstwę papieru, dość brzydko, ale przecież to tylko ASEKURACJA. Kobietka pomruczała pod nosem, powyzywała firmę i mnie, poprosiła o "numer do zarządu", spisała moje imię i poszła.

Nana
@xaxanana 09.08.2017 23:25
Ło paaaaaaanie, a ja myślałam, że takie historie zdarzają się tylko u nas. A tu takie zaskoczenie, wszystko, dosłownie wszys...

U nas jest to samo. Na prezent zapakować, cenę ściągnąć. Ciekawe jak? Paznokcie noszę krótkie, bo się łamią. Biorę więc nożyk i delikatnie ściągam cenę. Jakie wtedy są awantury. Rysy pani zrobi, a to na prezent jest. Zabezpieczam w folie, ew w papier. Miała to pani na prezent zapakować. Jak ja to teraz dam? Na prezent nie pakujemy, zabezpieczamy tylko towar. A w innym salonie to mi panie zapakowaly. Ale to nie tylko pakowanie na prezent. Jak to nie można zwrócić? Przecież na to rabatu nie dostałam. A to nie można w każdym sklepie zwrócić? W innych sklepach można. Proszę pani, bo tu w niedziele była taka szkatułka, a teraz jej nie ma a jest na wystawie. Może mi ją pani ściągnąć, bo chce ją kupić? To było w czwartek i jakie wielkie zdziwienie, że nie można rzeczy z witryny kupić. I oczywiście wielkie halo, bo 2 skarbonki są na witrynie a żadnej na sklepie. Ja CHCE to kupić i kropka. Jest może dzisiaj jakaś promocja? A kiedy będzie? No to jest promo. Baneru nie widzą. Kupują po jednej rzeczy i wielkie zdziwko, że promo jest. Jprdl.... cyrk na kółkach.

xaxanana
@Nana 11.08.2017 14:14
U nas jest to samo. Na prezent zapakować, cenę ściągnąć. Ciekawe jak? Paznokcie noszę krótkie, bo się łamią. Biorę więc nożyk...

U nas Pani kiedyś (po uprzedzeniu, że jest promka i sugestii dobrania drugiej rzeczy) nabyła jedną rzecz, wróciła do kasy po dłuższym czasie z drugą rzeczą i tekstem, że ona już dobrała tę rzecz za -70%... Cycki opadają.

Siema

Kartony ważą ponad 20 kg. Operacyjny zobowiązał salon do zadeklarowania , że jesteśmy w stanie przyjąć 4 palety dziennie. Fajnie co ??

ed

aaaaa jak mogłam zapomnieć jeszcze o odwiecznej spinie o poduszki! średnio co 3 klient spina się, że wypełnienia poduszek są po 10zł. Każdy myśli, że cena za poszewkę to cena za całość.

Sssssjuuuu
@kinga 30.07.2017 16:26
zapomniałaś napisać ile ważą kartony w dostawach ,kierownicy z chojnic i kalisza wysłali zdjęcia , dlaczego tego nikt nie skome...

Ale co tu komentować. Kartony od zawsze są przeraźliwie ciężkie. Nieraz trzeba we dwie osoby je przenosić. Nagminnie łamane są zasady co do wagi kartonów. Poniekąd winny jest magazyn Ale z drugiej strony co oni mogą jak im tak każą. U nas też jest wieczny dym o poszewki tzn i dodatkowo płatne wypełnienia. O to że torby są płatne, zostaniemy podane przez klientów do "inspekcji handlu" ;) O to że nie ściągamy produktów z witryny Ale co zrobić jak głąb jeden z drugim nie umieją czytać. Podczas zmian co tygodniowych zdarza się większy bałagan na salonie o to również są pretensje że zamiast im czyt. Klientom nie mamy jak pomagać w dokonywaniu jakże trudnego wyboru co do np. Koloru chodnika łazienkowego. Nie wspominając już magicznie tworzących się braków nastanie !

Alfa
@kinga 30.07.2017 16:26
zapomniałaś napisać ile ważą kartony w dostawach ,kierownicy z chojnic i kalisza wysłali zdjęcia , dlaczego tego nikt nie skome...

Nie martw się z wagą kartonów. Już info idę mnie poszlo do operacyjnego i nic z tym nie zrobili.

Monika

Witajcie. Od roku pracuję w Home&You w innym mieście (jestem dekoratorem)- chciałabym dowiedzieć sie jak kilka "rzeczy" wygląda u Was? Czy wszędzie jest tak ciężko jak u mnie czy tylko ja mam takie wrażenie? Zadam kilka pytań i jeśli ktoś zechce mi na nie odpowiedzieć według własnych doświadczeń to będę niesamowicie wdzieczna :) Czy w Waszych salonach dekoratorzy otrzymują premię dekoratorską? W jakiej kwocie? Ja niestety nie dostaję, bo kierownik stwierdził, ze skoro w zmianach uczestniczą wszyscy pracownicy to dlaczego premia ma sie należeć tylko mnie? Czy u Wy też użeracie sie z niemiłymi klientami? U nas najwięcej pretensji ludzie mają o to, że torby są płatne i o to, ze nie pozwalamy zostawiać rzeczy na blacie kasowym (tekst typu "zostawię to tutaj i jeszcze pochodzę"). Zostawi tak jedna, druga, trzecia a ja potem nie mam miejsca, żeby złożyć narzutę czy po prostu coś zapakować klientowi wrrrr Czy przy akcjach różnego typu gdzie informujecie klientów, ze "nie ma wymian i zwrotów" klienci bulwersują się, że to jest niezgodne z prawem? Czy zdejmujecie ceny z produktów na życzenie klienta? Czasami te metki tak mocno siedzą, że nie da sie tego zdjąć bez śladu- zwłaszcza jeśli masz dłuższe paznokcie. A kiedy nie chcemy ich zdejmowac to klientki sie bulwersują i plują jadem jakbyśmy co najmniej im krzywdę robiły. W ogóle u nas jest mnóstwo pretensji o to, ze nie pakujemy na prezent ale to chyba w całej sieci sie nie pakuje

Alfa
@Monika 28.07.2017 15:04
Witajcie. Od roku pracuję w Home&You w innym mieście (jestem dekoratorem)- chciałabym dowiedzieć sie jak kilka "rze...

U mnie w home w salnonie jest taka sama sytuacja, więc Ci się nie wydaje ????

Megi

Szczerze odradzam zakup w sklepie online!!!!! ŹLE przysłano mi towar, po złożeniu reklamacji mailowo czekam na odpowiedz średnio dwa dni na każdy mail. Trwa to już ponad tydzień i końca nie widać.

Shwizard

Najgorszy sklep jaki spotkałem w Łodzi na ul. Piłsudskiego. Mimo towaru na wystawie odmawiają jego sprzedaży - kretyni !!!! Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!

Nana
@Shwizard 22.07.2017 21:46
Najgorszy sklep jaki spotkałem w Łodzi na ul. Piłsudskiego. Mimo towaru na wystawie odmawiają jego sprzedaży - kretyni !!!! N...

To zmień sklep. Pisze jak wół, że towar na witrynie stanowi element ekspozycji i nie podlega sprzedaży. Ale skoro wielkiego baneru z promocją klienci nie widzą to oczywiście rozumiem, że mniejszych liter również nie dostrzegają. Ale spokojnie. Wystarczy udać się do okulisty i lekarz dobierze odpowiednie okulary. Pozdrawiam

Pracownik
@Shwizard 22.07.2017 21:46
Najgorszy sklep jaki spotkałem w Łodzi na ul. Piłsudskiego. Mimo towaru na wystawie odmawiają jego sprzedaży - kretyni !!!! N...

Napisz kretynie skargę do centrali, że ci nie sprzedali z witryny. ...... Będziemy się wszyscy wtedy z ciebie kretynie śmiać...... Chociaż i tak już nas rozbawiłeś :) :) :)

Nana

O tym właśnie ostatnio pisałam. Kolejny tydzień kolejna promocja. Trzeba było wcześniej dać pogłębienie, albo nie przesyłać do salonów tyle wyprzedazowego towaru. I znowu większość rzeczy nie zostanie poglebionych, bo oczywiście nie będzie jak. Przybędzie multum hien, którzy tylko promocjami żyją, a później będą się sapać, że jak to nie można towaru zwrócić. Życzę wszystkim pracującym w ten weekend, w tym i sobie spokojnej pracy. Sorki to będzie droda do Mordoru????????

B..
@Nana 21.07.2017 10:55
O tym właśnie ostatnio pisałam. Kolejny tydzień kolejna promocja. Trzeba było wcześniej dać pogłębienie, albo nie przesyłać do...

Tak siè spędza wolny czas na zakupach zwlaszcza jak promocja to juz w ogole.Jak można wstać rano zwlaszcza w niedzielę i lecieć do sklepu.Ludzie czy wy naprawdę nie macie innych zajęć? Jakby tego było mało to właśnie w niedzielę ludzie są najbardziej wredni...

SS
@B.. 21.07.2017 16:18
Tak siè spędza wolny czas na zakupach zwlaszcza jak promocja to juz w ogole.Jak można wstać rano zwlaszcza w niedzielę i le...

Bo w niedzielę przerzedzają w większości same buraki co im słoma z butów wystaje i udają wielkie ,,państwo,, I co kupują- serwetki za 7,5 hehehe

Marta

@Nana Jakie są Twoje doświadczenia w pracy w Home&You, oprócz negatywnej styczności z klientami? Co dokładnie spowodowało chęć Twojej rezygnacji ze współpracy z Home&You?

gość
@Nana 19.07.2017 17:19
1. Niekontrolowane dostawy 2. Za mało osób pracujących w salonie (praca nie rozkłada się równo po pracownikach) 3. Za dużo pr...

Idealnie to opisalas.popieram każdy podpunkt.

Nana
@gość 19.07.2017 18:03
Idealnie to opisalas.popieram każdy podpunkt.

Dzięki. Mam nadzieję, że ktoś z centrali to czyta. Niech wiedzą jak się pracuje pod tą marką.

Nana

To może akurat tak trafiłaś. U mnie klient perfidnie brnie do awantury. Widzi, że obslugujesz kolejka sie robi to podejdzie i z tekstem może mi poani sprawdzić stan tej pościeli bo nie umiem znalezc. Po prostu porażka. Jak odpowiesz, że teraz nie możesz to ci jeszcze pogrozi skarga i awanture zrobi za brak kultury. Kuwa kultury to niech się najpierw klienci nauczą.... my wszystko mamy wiedzieć, rozdzielić się, robić bilion rzeczy naraz... cieszę się, że to już końcówka pracy u mnie w tej pożal się Boże firmie.

Myszka

Dlaczego dalej tam ktos jeszcze pracuje? Ja przepracowalam 4 dni i ucieklam. Umowa na najnizsza krajowa za prace w ktorej powinno dostawac min 2000 zl na reke! Troche szacunku do siebie. Piszecie ze klienci nie mili? Ja bylam na sklepie gdzie sprzedawczynie wysmiewaly kazdego klienta i na glos go krytykowaly przy nim! Kilent prosil o pomoc w odpowiedzi slyszal niech pan sobie sam znajdzie. Region Mareczka

zxc

Platforma VM jak narazie podkreślam jak narazie ułatwia nam pracę. Poczekajmy z 2 misiace i wtedy zoaczymy czy tych zdjęć do raportów nadal będzie mało czy będą kazali robić wszystkie numerki ;) Po za tym ja w swoim salonie nie narzekam na pracę. Czasami oczywiście jest ciężko ale jak na się tak zgrana i solidna ekipę jak mamy to wszystko jest do zrobienia. Dostawy czasem małe czasem duże :) Życzę każdemu salonowi takiego zespołu i Kierownika jak mam ja ! Nie ma problemów nieporozumień każdy się wspiera i motywuje !

s??
@zxc 30.06.2017 19:33
Platforma VM jak narazie podkreślam jak narazie ułatwia nam pracę. Poczekajmy z 2 misiace i wtedy zoaczymy czy tych zdjęć do ra...

salon z jakiego miasta ma tak cudnie niby

Zxc
@s?? 26.07.2017 15:59
salon z jakiego miasta ma tak cudnie niby

Wolę nie podawać. Ale naprawdę tak jest. Mimo tego że czasem jest ciężko, jak się ma dobrą ekipę i super kierownika to nie ma powodów do narzekania. Oczywiście nie sadze że jest mega super odlotowo ale moim zdaniem dobra ekipa to połowa sukcesu ???? Premie prawie zawsze ładne, wypłata na czas z grafikiem nie ma żadnych problemów. A to że jest dużo pracy to jest normą. W każdej sieciowce tak jest. Pracowałam jeszcze w 2 innych sieciowkach i było o wiele gorzej niż tutaj.

dino

jak się pracuje w salonie w chojnicach? szukają kierownika i nie wiem czy składać papiery,napiszcie jakieś opinie

Nana

Właśnie teraz dopiero widać, że wcześniejsze raporty w ogóle nie były przeglądane...

hej

Jak Wam się podoba Nowa platforma VM?

AND
@Gość 25.06.2017 00:16
Do niczego,znowu utrudniają życie innym nawet zdjęć sobie nie mogą odwrócić... Wymyślają jakieś śmieszne standardy których sami...

Gupoty gadasz, przyznaj sie po prostu nie ogarniasz tego. Platforma jest genialna, nie musimy recznie opisywac zdjec. No i zdjec jest o wiele mniej do wyslania.

Gość.
@AND 29.06.2017 17:13
Gupoty gadasz, przyznaj sie po prostu nie ogarniasz tego. Platforma jest genialna, nie musimy recznie opisywac zdjec. No i zdje...

O wiele mniej to masz na początek,jak Ci wyskoczą z fotami każdej strefy to ciekawe jak będziesz wtedy gadał. A z ogarnięciem tego to szczerze mówiąc nie było co,bo to nic trudnego...

Zostaw opinię o Home&You - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Home&You