Wszyscy się rozpisują o pracy w salonach, a to jest przecież profil centrali w Kowalach! Są ogłoszenia o pracę, chcą grafika, hr business partnera i młodszego speca do obsługiwania klienta na tel/mail. Gdzie się można dowiedzieć coś o wypłatach na tych stanowiskach? Szanuję Was sklepowe, ale Home&You się nie kończy na Was.
Czy w Home&You (BBK S.A.) zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Okres próbny 3 miesiące,następnie umowa na 3 lata. Po tym okresie umowa na czas nieokreślony. Zlecenie tyłko przez agencje pracy.
Jak przechodzi się z okresu próbnego na czas określony w Home&You, to czy zmieniają się jakoś warunki pracy? Rośnie nasza stawka lub dochodzą nam jakieś premie/benefity? Jeśli tak, to jakie? :)
Firma jest dobra ale niestety zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony!
Moim zdaniem firma powinna się wziąć ostro za kierowników sklepów,bo nawet nie mają pojecia co sie dzieje w salonach i jaka atmosferę wprowadzają dla pracownikach o przekrętach nie wspomnę.Można robić co się chce.
Jak u Was wygląda sytuacja z urlopami?
Rozmowa szybka, ale konkretna. Rekruterka nie przywiązywała uwagi do odpowiedzi. Skupiła się na dyspozycyjności i wyjaśnieniu zakresu pracy. Zaproponowana praca- max. 2 miesiące na zlecenie, 1/2 etatu, w tym od razu zastrzeżone, że będą 2 ciężki nocki do przepracowania przy przenoszeniu towaru przed okresem świątecznym. Do podpisania jest jakiś świstek o odpowiedzialości pieniężnej ponoszonej za zniszczone i skradzione przedmioty. Wynagrodzenie: 650zł. Czyli śmiechu warte pieniądze w porównaniu z pracą i "odpowiedzialnością za przedmioty".
Powiedzieć coś o sobie. Określić dyspozycyjność. Podać swoje wady i zalety.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Nie wiem po co w salonach Home&You telefony ... Możesz dzwonić cały dzień o różnych godzinach ale i tak nikt nie odbierze Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zlikwidować telefony w salonach lub poprosić pracowników by odbierali telefon lub wyznaczyć jakieś 2h gdzie pracownicy będą mieć telefon i go odbierać ....
Niestety nie każdy ma sklep po nosem
Miło by było jakby pracownicy ruszyli "pupę" i zaczęli odbierać telefon.
Ważniejszy jest klient, który znajduje się "na salonie", a nie ten który dzwoni;) Poza tym skoro nie pracujesz w salonie H&Y to nie masz pojęcia ile ten sprzedawca musi wykonać pracy, a odbieranie telefonów proszę uwierzyć jest najmniej ważne. Wszelkie zmiany VM(których jest naprawdę bardzo dużo), przyjęcia dostaw (w bardzooo dużej ilości), sprzątanie salonu, obsługa "bieżącego" klienta, już nie wspominając o czasie, gdy w salonie obowiązuje promocja i wiele, wiele innych rzeczy. Także proszę wierzyć, że sprzedawcy ruszają swą "PUPĘ" na najwyższych obrotach i to za najniższą krajową:):):) Gorąco pozdrawiam!:):):)
Brak pojęcia na temat pracy w Home&you, najlepiej jest oceniać innych a pewnie samemu nie jest się idealnym. Wiele jest takich dni, w których brakuje czasu na to by zejść na przerwę, a wszystko po to by wykonać jak najlepiej swoją pracę, której jest naprawdę bardzo dużo. Proszę mi wierzyć nie siedzimy tam, nie leżymy, nie chodzimy po sklepach i nie gramy w karty. Ciężko pracujemy by każdy był zadowolony. Nowik 09 jeśli czujesz się taki idealny, zaradny to proszę złóż swoją aplikację do salonu w swoim mieście i zobaczymy jak będziesz sobie radził i ile telefonów będziesz w stanie odebrać. Jakim będziesz pracownikiem i czy wogole wytrzymasz dłużej niż tydzień.
Serdeczne pozdrowienia:):):) Oraz Aga mój komentarz odnosił się akurat do osoby którą usunęła post (swoją drogą, bardzo ciekawe dlaczego ) a brzmiał on mniej więcej tak, by klient ruszył "pupkę" i przyjechał do salonu. Niestety nie każdy na salon tuż pod nosem a jechać kilkanaście kilometrów po produkt gdzie okazuje się że go nie ma, niestety nie jest fajne. I oczywiście rozumiem to że Panie tam pracujące mają dużo pracy i nie oczekuje tego że będą odbierać telefony w weekend kiedy cała masa klientek szaleje na promocji
A od kiedy sprzedawca jest od odbierania telefonu? Jak sama nazwa wskazuje sprzedawca jest od sprzedawania nie od odbierania debilnych telefonów od równie debilnych klientek
W takim razie powinien on być wykorzystywany tylko do użytku "prywatnego" A nie publicznie podany na stronie internetowej, dostępnym dla wszystkich ale odebrać nie ma komu
Serio? Tyle lat żyję na tym świecie i nigdy w życiu nie pomyślałabym, żeby dzwonić do sklepu. Ja rozumiem, że człowiek karty płatniczej zapomni i na szybko chce się skontaktować z salonem. Ale nikt o zdrowych zmysłach po 10 telefonach o "niezbędny do życia " kubek, fartuszek, świecznik , czy co tam innego do odlożenia najlepiej do wyprzedaży i z pocałowaniem w tyłek ma to w (usunięte przez administratora) i nie odbiera. Chcecie żeby telefony były odbierane to zacznijcie szanować najpierw nasz czas.
Nawet jak ktoś zostawi kartę i będzie próbował dzwonić to i tak, to mu się nie uda bo telefonów w salonach nikt nie odbiera ????
W salonach home&ypu nie prowadzi się sprzedaży telefonicznej tylko stacjonarną, więc należało by ruszyć tylek i wybrać się do sklepu
He he, tak np. wyproszą klientów i zamkną sklep na 2 godz. i będą prowadzić obsługę telefoniczną. To jest sklep stacjonarny, więc jak klient czegoś potrzebuje to przychodzi do sklepu, a nie do niego dzwoni i przeszkadza w wykonywaniu i tak już nadmiaru obowiązków
Aktualnie jest prowadzona rekrutacja do biura do działu zakupów, czy ktoś może powiedzieć jaką atmosfera panuje w firmie? Czy można liczyć na dobre wynagrodzenie? Czy warto? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna?
Czy macie wypłacane postojowe podczas lockdownu?
Nie ma postojowego. Dostaje się minimalne wynagrodzenie a godziny trzeba odrobić
Szukam jakiegoś info o pracy w Home&You. Za co można dostać premię? Ciekawa jestem jeszcze, czy są jakieś dodatki pozapłacowe. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Premia przyznawana przez kierowników sklepu w zależności od zaangażowania. Będąc dobrym pracownikiem z dwumiesięcznym stażem pracy dostaniesz tyle samo co słabszy pracownik z rocznym stażem pracy. Pula premii do podziału zależy od obrotu sklepu. Czasem jest to 50zł netto (zwykłe miesiące), czasem 200-300zł (w okresie świątecznym). Jeśli się "spiszesz", "zasłużysz", np. nie weźmiesz przez rok L4 dostaniesz dodatkowe pieniądze za przepracowany rok.
Cześć! Po ile się w waszych salonach składacie na braki? U nas kierowniczka wymyśliła już składkę po 20zł miesięcznie i uważam że to przy tych zarobkach jest stanowczo za dużo :(
A masz w umowie zapis, że jesteś odpowiedzialna za kradzieże? Ja bym nic nikomu nie płaciła, jak kierownik wziął na siebie taką odpowiedzialność niech sam płaci.
Firma żałuje kasy na ochroniarzy to dlaczego niby pracownicy mają się dokładać z tych marnych pensyjek?
Absurd. Pracownik z najniższą krajową nie ma obowiązku płacić za nic. U nas tylko za manko w kasie składają się osoby które były na zmianie (wiadomo konflikty przez to są między pracownikami). Za stłuczki raz każą płacić klientom raz każą spisywać protokół uszkodzenia.
A w którym konkretnie salonie Home&You jesteś? I jakie macie w ogóle umowy? Jest od razu o pracę?
Wiecie coś o podwyżkach od stycznia dla starszych na umowie o prace? Przeważnie podwyżki były od lutego a teraz od stycznia musza wszystkim podwyższyć do najniższej krajowej. Będziemy w styczniu robić za tyle co sprzedawca?:/
W styczniu starsi pracowali za tyle co zwykły sprzedawca czyli za najniższą krajową (2600 brutto +premia). Firma twierdziła "że muszą zrobić zebranie i to obgadać". Od lutego 2800 brutto dla starszego +premia (na umowę o pracę).
Może słyszał ktoś o rekrutacji w firmie? Warto aplikować? jakieś wskazówki dobrze jest poznać.
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Home&You (BBK S.A.)?
A w zyciu. Kierownicy mają czasami wyjazdowe szkolenia. Pracownicy nawet szkoleń nie mają a co dopiero mówić o wyjazdach integracyjnych itp
Jest tutaj ktoś może z Gdyni z riviery? Ciekawi mnie jaka atmosfera tam panuje :)
Niestety firma płaci najnizsza krajowa na terenie Trójmiasta tzn. 1650 zl. Pierwszy miesiąc jest na zlecenie, czyli godz brutto 14.70. Stawka po podpisaniu umowy o pracę nie wzrasta nadal jest najnizsza krajowa.
(usunięte przez administratora) Dziewczyny na samą myśl o niej panikują. Prowadzi dwa salony, na jednym i drugim oczernia dziewczyny z drugiego salonu. Oskarża o kradzieże, chcociaż wszędzie jest monitoring, to ona wie swoje. Coś innego tłumaczy, innego oczekuje. Wytłumaczy, potem mówi, że nie mówiła. Wprowadza między dziewczynami chorą atmosferę.Ocenia po wyglądzie, a nie kompetencjach. Kiedy (usunięte przez administratora) coś "zepsuje" (cenzura na inne słowo) zrzuca winę na pracowników. (usunięte przez administratora)pełną parą. Ouh. Jeżeli chodzi o wypłatę- nie spodziewajcie się wynagrodzenia zgodnie z godzinami.
Mam nadzieję, że zgłosiliście to do odpowiednich instytucji, oraz centrali? Nie wyobrażam sobie, że w tych czasach ktoś pozwala sobie na takie traktowanie przez "szefostwo "
Witam, czy moglby ktos napisac jak pracuje sie w centrali firmy w GDANSKU? Widze ciagle sporo ofert pracy i chcialabym zapytac jak to tam wyglada.
Atmosfera iście rodzinna. Wszyscy uśmiechnięci , przyjaźnie nastawieni . Zarobki wysokie , nawet bardzo wysokie . Fantastyczni ludzie . Polecam tam pracę.
Skoro jest tam ciągła rotacja to coś znaczy ???????????? czysta korporacja wykorzystać maksymalnie człowieka przy najniższym możliwym wynagrodzeniu ???? Jestem byłym pracownikiem i wiem coś na ten temat
Haha firma zaczyna upadac ???? ale co się dziwić wymagań mają tyle że człowiek czasem po 12h nie wie jak się nazywa a zarobki śmieszne ( najniższa krajowa bo nawet premie ciężko wyrobic). My sprzedawcy zawsze robimy najgorsza robotę niestety taka prawda a kierownik ma wszystko gdzieś ważne że ma swoich roboli.
Jak wygląda praca na magazynie w kowalach? Nie polecam. Chodzisz po magazynie nawet 14km w ciągu 8h.. Robisz zapierdol dosłownie a na końcu i tak kierownik ci powie że za mało robisz normy..
Hej dostałam propozycje bycia kierownikiem. Jak zarabiają kierownicy ?? Słyszałam że zarobki są ròżne od 2500 do 3300 na ręke
Miejmy nadzieję , że zmienią zdanie , bo od razu widać że się nie nadajesz . Ktoś , kto ma predyspozycje kierownicze nigdy nie zapytałby o to na takim forum tylko u źródła ????
U żródła czyli centrali ??? Wiem właśnie że zarobki są różne i zależą tylko od negocjacji i dobrej woli regionalnego
No widzisz .... Ty dalej nie rozumiesz . U źródła ..... czyli jeśli dostałaś propozycje bycia kierownikiem ,to spytaj na jakich warunkach . Może spróbuje jeszcze prościej : osoba ,od której przez przypadek DOSTAŁAŚ propozycje udzieli Ci wszelkich informacji .
Oczywiście, że najbardziej pewne i rzetelne informacje otrzymujemy zawsze z bezpośredniego źródła. Ale właśnie między innymi w celu wymiany informacji powstało to forum. Dlaczego tak surowo oceniasz osobę, która wyłącznie zadała pytanie? Użytkownik @Lusia, zapytała o warunki finansowe na danym stanowisku i sama przyznała, że zależą one od wielu różnych czynników. Być może nieprecyzyjnie się wyraziła i chodziło jej o tak zwane widełki finansowe? Jeśli tajemnica handlowa firmy nie zabrania upubliczniania tych informacji, to takie pytanie nie jest niestosowne. Nie zrozum mnie źle, ale to czy dana osoba jest odpowiednią kandydatką na dane stanowisko oceni szefostwo.
Dziekuje @Marta ???? wiadomo że regionalny czy centrala będzie wmawiać że kierownicy zarabiają np to 2200 i nie więcej a mi chodziło tylko o te widełki Nie chodzi o to żeby np kierownik z Wrocławia napisał ile zarabia tylko o średnią
Co Ci po średniej ??? Przecież to zależy od miasta , od wielkości powierzchni , od ilości pracowników itp. Ale nie od operacyjnego . Operacyjny to tylko taki „akwizytor” , który sprzedaje nam ścieme z centrali .
Dyskusja o zarobkach zawsze budzi skrajne emocje. Warto pamiętać, że to, ile dana osoba na obecną chwilę zarabia, zupełnie o niczym nie świadczy. Zarobki często uzależnione są od doświadczenia, umiejętności i przebytych szkoleń/kursów pracowników. Mimo pracy na konkretnym stanowisku, różni pracownicy mogą otrzymywać wynagrodzenie w różnej wysokości.
A to jest propozycja za jeden,czy za dwa salony? Generalnie to psie pieniądze biorąc pod uwagę ryzyko założenia i prowadzenia działalności,a w szczególności zatrudnienia u siebie pracowników i odpowiedzialności materialnej za towar.
Czy we wszystkich salonach jest taki problem z wszechobecnymi kartonami, że nawet nie ma jak przejść ? Zawsze, kiedy jest fajna promocja i jest duży ruch są dwie odstraszające rzeczy. Pierwsza to taka, że towar jest napchany na stoły aż wszystko leci, a druga to właśnie te kartony.
W każdym salonie tak jest. Palety przyjeżdżają co drugi dzien. Bardzo ciężko jest to wszystko wklepac w system, rozpakować z kartonów styropianu foli bombelkowej i worka foliowego. Ludzi na zmianie mało A pracy jak dla 10 osób.
Być może to efekt nieodpowiedniej organizacji? Czy ktoś poinformował kierownictwo, że pracy jest zbyt wiele w stosunku do zatrudnionych osób? Chyba, że tak duża ilość obowiązków jest zawarta w umowie, którą podpisaliście.
Zazwyczaj przed okresami świątecznymi jest o wiele więcej dostaw, tak samo po, żeby "uzupełnić" pustki. Tak naprawdę salony zostają wtedy przetowarowane o kilkanaście/kilkadziesiąt procent. Ciężko z tym coś zrobić, nawet kierownik nie jest w stanie, bo tutaj towar nie jest zamawiany, on przychodzi z magazynu narzucony przez innych. Często dzwonienie i pisanie kilkanaście razy nic nie daje, bo oni muszą zapełnić "dziurę" :)
Odradzam prace w Arenie Gliwice . Mijacie szerokim łukiem
Jak na produkty nie mogę zbyt dużo narzekać tak na obsługę znajdzie się dużo. Dzwonić ka infolinie nie ma sensu Pani odbierająca jest niekompetentna. Pytając 5razy o to kiedy przyjedzie kurier nie dostałam informacji zwrotnej. Znaczy dostałam -błędna. Przez co kurier nie dostarczył przesyłki bo przecież będzie za 2 dni. Porażka zmieńcie obsługę. Bo to już jes chore. Moje sugestie dla Home&You (BBK S.A.): Jak na produkty nie mogę zbyt dużo narzekać tak na obsługę znajdzie się dużo. Dzwonić ka infolinie nie ma sensu Pani odbierająca jest niekompetentna. Pytając 5razy o to kiedy przyjedzie kurier nie dostałam informacji zwrotnej. Znaczy dostałam -błędna. Przez co kurier nie dostarczył przesyłki bo przecież będzie za 2 dni. Zmiencie prostowników albo ich porządnie wyszkolcie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Home&You (BBK S.A.)?
Zobacz opinie na temat firmy Home&You (BBK S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Home&You (BBK S.A.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 2 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Home&You (BBK S.A.)?
Kandydaci do pracy w Home&You (BBK S.A.) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.