Opinie o Home&You (BBK S.A.) w Kowale

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Home&You (BBK S.A.). Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Home&You (BBK S.A.) na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Home&You (BBK S.A.) w Kowale

Mario

Szczerze nie polecam pracy w Home &you Avenida w Poznaniu, Pani kierownik jest strasznie zakłamaną osobą, uwielbia robić zamieszanie i afery między pracownikami. Za nim Cię o coś zapyta już jesteś winny , a później się okazuje że jednak wcale nie było tak jak ona mówi , no i w tedy zmiana tematu żeby się tylko nie przyznać do swojego błędy. Obgaduje Swoich pracowników przed innymi pracownikami. No i przecena na 90 % wszystko należy do niej nawet jak znajdziesz coś przecenionego na 90 % na salonie to musisz pokazać co znalazłeś i chcesz kupić , jak Pani wyrazi zgodę to możesz to kupić , no chyba że jej się to spodoba no to wymyśli na poczekaniu jakąś bajkę dla której nie możesz tego kupić. Chociaż na magazynie stoi chyba z 5 kartonów kupionego i jeszcze nie kupionego towaru Pani kierownik , to wiecznie jej mało. Bo klienci w Avenidzie nie mogą kupić nic co jest przecenione na 90% . Klient który chcę kupić Taką rzecz , zostaje okłamany na polecenie Pani kierownik " nie mogę sprzedać tego np: wazonu Pani bo nie mam go na stanie magazynowym ".

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WOW
@Mario

WOW, i jeszcze taką kierowniczkę trzymają.....No tak ta firma ewidentnie takich szuka , kto nie spełnia ich dziwnych standardów ( tj. nie przytakuje i klaszcze centrali ) nie pasuje do home&you....

Gość
@Mario

Podobna sytuacja jest w Starogardzie Gdańskim i Tczewie gdzie jest jedna pani kierownik. Takie osoby nie powinny być na takich stanowiskach no ale centrala umywa od wszystkiego ręce niech ludzie sami się użerają. W tych salonach powinno zmieniać się kierowników jak w lpp. Tam nie mają i skrupółów że zwolnieniami kadry zarządzającej, jakieś skargi to wylatuje taki wielki kierownik.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beza...

Powiedzcie czy kierownik sklepu też powinien pracować normalnie i kasować klientów na kasie?Nasz kierownik jeszcze nigdy nie stał na kasie przyjezdzala kiedy się jej podoba a od pół roku była parę razy w salonie ( można byłoby na palcach policzyc) czy to jest normalne???? Fajnie jest spokój ale każdy by chciał siedzieć w domu i za nic nie robienie zgarniac premię. A może to gdzieś zglosic????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oooooooo
@Beza...

zgłosić to Ciebie (usunięte przez administratora) mozna a dział It znajdzie Cie po ip komputera

anja
@oooooooo

śpieszcie się szanować pracowników, tak szybko odchodzą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Beza...

u nas jest dwóch kierowników (Łódź), jeden ma 3 mniejsze salony, drugi dwa większe. to jest na zasadzie tak jakby prowadzenia swojego oddziału itd, oczywiście jest nad nimi regionalna. chodzi o to że oni ogarniają te wszystkie rzeczy, o których 'normalni' pracownicy nie mają pojęcia. fizycznie w sklepie pracują sprzedawcy i starsi sprzedawcy (kierownicy zmian), którzy są w stałym kontakcie z kierownikami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
eda
@Beza...

A ty podpisałaś weksel,żeby pracować? Wiesz coś o prowadzeniu własnej działalności, zatrudnianiu osób u siebie,rozliczeniu w US,ZUS? Podpisujesz umowy z biurem księgowym? Rozliczasz się z centralą?Bierzesz udział w szkoleniach,szukasz optymalizacji podatkowej? Jeśli to dla ciebie "nic nie robienie" ,to załóż własną działalność i nie stój w końcu na kasie :)

kycia

czy ktoś wie czy kierowniczka blue city i reduty jeszcze zajmuje swoją posadę ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Skrobiemy rzep
@kycia

Tak i ma się dobrze . Masz od niej pozdrowienia .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kycia
@Skrobiemy rzep

A ja jej nie pozdrawiam hehe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne
@Skrobiemy rzep

Wnioskuję, że obecnie pracujesz w Home&You? Jeżeli tak, powiedz nam, jak aktualnie przedstawiają się warunki pracy w firmie? Czy atmosferę w firmie można określić jako pozytywną? Pracownicy potrafią ze sobą współpracować? A w bardziej kryzysowych sytuacjach - można liczyć na wzajemną pomoc?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karola

Nie polecam sklepu we wzorcownia Włocławek Towar stoi w kartonach na sypialni Pracownice stoją na kasie kręcą włosy na głowie i gadają zamiast zająć sie sklepem Żałuję że nie zrobiłam zdjęć pustych półek na kuchni... Masakra Regionalny za rzadko tam zagląda... Moje sugestie dla Home&You (BBK S.A.): Należy sprawdzać częściej ten sklep

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa szybka, ale konkretna. Rekruterka nie przywiązywała uwagi do odpowiedzi. Skupiła się na dyspozycyjności i wyjaśnieniu zakresu pracy. Zaproponowana praca- max. 2 miesiące na zlecenie, 1/2 etatu, w tym od razu zastrzeżone, że będą 2 ciężki nocki do przepracowania przy przenoszeniu towaru przed okresem świątecznym. Do podpisania jest jakiś świstek o odpowiedzialości pieniężnej ponoszonej za zniszczone i skradzione przedmioty. Wynagrodzenie: 650zł. Czyli śmiechu warte pieniądze w porównaniu z pracą i "odpowiedzialnością za przedmioty".

Pytania

Powiedzieć coś o sobie. Określić dyspozycyjność. Podać swoje wady i zalety.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
MAGDA

Nie polecam. Sklep internetowy to porażka. 01.12.18 kupiłam kawiarke za 99 zł. 11.12. 18 dostałam przesyłkę z uszkodzona, krzywa nie nadająca się do niczego kawiarka. Reklamację zgłosiłam tego samego dnia, przesyłając zdjęcia i pełen opis bubla. Po tygodniu i ciągłym dzwonieniu na infolinię, gdzie po 10 minutach oczekiwania na konsultanta pojawia się sygnał zajęty, więc kolejne minuty oczekieania i tak do godziny, emailem dostałam informację o uwzględnieniu reklamacji i 14 dniach kiedy wyślą nowy czajnik. Zamawiałam 01.12.18 po to by mieć czas i prezent był na czas a tymczasem nie ze swojej winy jestem bez prezentu i pieniędzy. W sklepie stacjonarnym bubla wymienić nie mogę. Kompletna katastrofa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ola

nasz operacyjny się marnuje , powinien swą wiedzą i zaangażowaniem aplikować do roli operacyjnego w KFC skoro udaje mu się takie według niego oburzające fotki pstrykać

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta
Inne
@ola

Możesz doprecyzować swoją wypowiedź? O jakim "pstrykaniu fotek" mówisz? Opisz proszę ponownie sytuację bo nie jest ona przedstawiona w sposób klarowny. Pamiętaj też, że jeśli tylko masz wątpliwości co do działań kierownictwa, możesz sprawdzić ich zasadność w Kodeksie Pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ewel

A jeśli jako pracownik biorę coś na -40% to jesli kwota rzeczy wynosi więcej niż 100zł to też odejmuje z tego to -40% czy 40zł?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xxx
@ewel

40 zł, jak chcesz coś powyżej 100zl to musisz mieć 2 kupony

Abc
@Xxx

-40% tylko wtedy masz wykorzystane 2 kupony. Pierwszy raz słyszę, że 40 zł... nigdy tak nie było, a pracuje już długo w home&you

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dsk
@Abc

jest tak już na pewno od dwóch lat, poczytaj sobie maile na ten temat

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jaaa

Nie pozdrawiam pani kierownik z blue city i reduta :))) ta pani nie ma zielonego pojęcia o byciu kierownikiem .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lol
@Jaaa

Haha :D Co takiego zrobiła? :p

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nicki z Amerycki

Z innej beczki. Co robicie, kiedy klient kupil cos w promocji, na przyklad mlynek za 70 zl i poszewke za 5 zl, a mlynek zglasza (zepsuty) na reklamacje? Ile wtedy oddajecie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sts
@Nicki z Amerycki

70zl za młynek

Nicki
@Sts

A u nas kierownik kaze 75 podzielic przez te dwie rzeczy. I zwraca polowe z paragonu.

ed
@Nicki

Jaka bzdura,masakra.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jakaś tam...
@Nicki z Amerycki

klient ma prawo złożyć reklamację na każdy przedmiot mechaniczny do 2 lat od daty zakupu; gdy przyjmiesz reklamację to zwracasz mu gotówkę. Ale przy takich promocjach niestety nie ma możliwości zwrotu ani wymiany ; to sprzedawca odgrywa tutaj ważną rolę i oprócz pieczątki musi jeszcze ustnie poinformować klienta o braku takiej możliwości.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Er
@jakaś tam...

Co to za bzdura? Klient korzystający z promocji nie może zwracać ani wymienić towaru, nie dotyczy to reklamacji. W tym przypadku nie ma znaczenia czy dana rzecz została kupiona z akcja czy nie, zawsze klient ma 2 lata gwarancji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
12
@Er

Ale nie chodzi o to czy moze czy nie. Chodzi o to ile mu wtedy zwracacie :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gośććć

Miałam okazję pracowac w H&Y w SSC ! to co tam przeżyłam nie zapomnę do końca życia! Jeden wielki syffff!!! po 13 h na nogach i trzeba spytać szefa czy możesz iść do domu po skończeniu swojej zmiany !!! Na zapleczy nie ma gdzie usiąść taki (usunięte przez administratora) , wszędzie kartony , nic nie jest ułożone ! A jak coś potrzaskasz to okazuje się że ty za to płacisz - klient nie musi , ale pracownik ma obowiązek . A co ważne o tym fakcie nikt nie informuje przy podjęciu pracy tylko po fakcie . Kierownik nie ma pojęcia jak zarządzać ludźmi ! Na 12 h pracy należy ci się jedna przerwa 15 min !!! Miałam okazje już pracować w jednej firmie po 12 h i było na prawdę miło . W tej firmie to jest nie do wytrzymania tym bardziej jak masz w grafiku zmiany 12 h przez 4 dni pod rząd !! ZDECYDOWANIE ODRADZAM !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duderson
@gośććć

Takie jest prawo matole. 15 min przerwy ,jesli pracujesz powyżej 8h.

12
@gośććć

U nas w salonie coprawda jest zapieprz, ale i odpocząć można. Ze wszystkim da się dogadać, kierownik słucha próśb jeżeli chodzi o grafik. Jedyne na co można się poskarzyc to ciągłe promocje i ogromne dostawy. Ale to już nie "nasza" kwestia. Tylko klienci coraz bardziej bezczelni i ciagle głodni promocji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
renia
@12

głodni promocji - chyba nic dziwnego przy takich cenach? a że bezczelni to inna sprawa, klienci są (usunięte przez administratora) zawsze i wszędzie, niezależnie gdzie się pracuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ciekawska

Hej czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak to jest w Home z umowa zleceniem? Mam umowę zlecenie niby cały etat a w miesiącu gdzie jest 176h to dla mnie jest 154h bo jestem na zleceniu tak usłyszałam.. ze te 176h to dla tych co maja umowę o prace a na zleceniu zawsze jest cały etat tylko 154h. Czy ktoś się spotkał z takim czymś ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kinga
@Ciekawska

Jest to spowodowane tym by zlecenie i umowa o pracę miały podobną wypłatę. Kiedy zlecenie wypracowało by 176 godzin dostawało by większą wypłatę, dlatego firma ustaliła taką ilość godzin.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X

Czy tylko mi się wydaje, ze znów za dużo akcji dają? Jedna się kończy i od razu kolejna a utargi coraz gorsze.. ludzie łaskę robią jak jeszcze z promocja kupuja, im więcej akcji tym bardziej wydziwiają

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Y
@X

Bardzo dobrze że są akcje, chyba lepiej dla nas jak mamy większą sprzedaż....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Q
@Y

U nas ostatnio nikt na tych akcjach nic nie kupuje, im więcej tego dają tym gorsza sprzedaż bo ludzie czekają na to sz jedna się skończy to myślą ze będzie coś lepszego

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kejti

Praca w Home and you to była najgorsza praca w moim zyciu . Ciagle telefony w dni wolne czy mogę przyjść za kogos, przerwa 15 minut na 12 godzin zapieprzania , no dobra dwie przerwy ale co to jest 15 min na cały dzień zapierniczania ? Nawet z toalety nie można było spokojnie skorzystać bo kierwoniczka nienormalną kobieta od razu biegała po sklepie i pytała gdzie jestem chore po prostu chore ! A jak poszłam napić się wody na zaplecze to kierowniczka od razu wyskakiwała z pytaniem co ty tu robisz i ze dawaj na sklep .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Chuda

Zglaszacie gdzieś, że kartony są za ciężkie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ruda
@Chuda

Żartujesz,? A kogo to obchodzi, że kartony ciężkie. Na BN miejsa nie było na sklepie żeby towar chować. Było zgłaszane że sklep przetowarowany. Myślisz że coś z tym zrobili? Nie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Home
@Ruda

Zgłaszane wielokrotnie, poprawy brak.. Prztowarowanie o kilka tysięcy indeksów też nie daje alokacji do myślenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bez.humoru

Praca jak praca, dużo pracy i nic pozatym. Niskie zarobki, premię tyle co kot napłakał. Jeszcze gdyby zawsze były te premie to ok, bo lubiłam tą pracę. Niestety jest taki ktoś jak Pan Marek (regionalny), który jak nie ma humoru, potrafi obniżyć ocenę salonu do minimum , nic mu nie pasuje, wszystko robi po złości. Taki ktoś nie powinien być na takim stanowisku. Trochę pokory by się zdało, szacunku do pracowników, bo ciężko pracują, a takie coś przyjdzie (nie można nazwać tego Pana człowiekiem) i powie że jest wszystko źle, tylko po to żebyś nie dostał premii. Tak się nie robi!!! Niech ten Pan weźmie się w koncu za prawdziwą pracę, bo nie mam pojęcia za co firma mu płaci. Mam szczęście, że znalazłam inną pracę, i nie muszę się bać że Pan Marek przyjdzie i zabierze premię.

Homo and you
@Bez.humoru

To ze pan hmmmm pan Marek tam pracuje to tylko zle świadczy o firmie ze zatrudia ludzi którzy powinnii co najwyzej w tesco towar wykładać a niesprawowac kontrole nad ludzmi którzy sa co najmniej sto razy lepiej wykształceni oraz lepiej rozwinieci intelektualnie:)

ewa

Szanowny panie operacyjny, wysyłanie maili w dniu wolnym od pracy jest nieetyczne , niestosowne i nieprofesjonalne. Pani Pokrywko mówiła o tym na ostatnim spotkaniu. Jest dzień wolny, święto ,nie można poczekać z wysyłką maili do 9 rano ?? proszę się nad tym zastanowić , może warto ponownie poruszyć ten temat podczas kolejnego spotkania kierowników ????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwetastsd

Czy u was też z racji wolnych niedziel obcinaja godziny pracownikom na zleceniu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xx
@Iwetastsd

Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@Iwetastsd

Tak

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@Iwetastsd

nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
StS

Opowie ktoś o pracy w Home&You mam zostać tam Starszym Sprzedawcą w większym mieście. Czy naprawdę jest tak ciężko i źle?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@StS

Ja bym na Twoim miejscu próbowała, zawsze możesz się zwolnić jak Ci się nie będzie podobać , dużo zależy też od tego na jakich ludzi trafisz. To jest ciężka praca, ale ja akurat byłam w jeszcze gorszej, zanim tu trafiłam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fgv

Oooo ilu kierownikow nagle sie na forum znalazlo????zwykle nikt tam energicznie nie komentuje a tu sami obroncy hehee taak kontrak rowna sie brak grafiku praca na zapleczu czytaj fejs i inne pierdoly wolnne wekkendy swieta itd itp i wieczny foch

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
itd
@Fgv

Nie wiem o którym sklepie piszesz ,wygląda na to że u Ciebie kierownik nie pracuje w salonie/ ja jestem byłym kierownikiem i uwierz że nie było tak różowo , zapiernicz był razem ze wszystkimi na sklepie tj.wszystkie nocki , zmiany vm,obsługa klienta,sprzątanie , a na koniec podziękowanie od firmy w formie obciążenia za braki , trzeba było z własnej kieszeni zapłacić za niewykorzystane urlopy pracowników - bo firma BBK się wypieła na ludzi ( którzy tak de facto pracowali przecież dla marki home&you a nie dla mnie ....) długo by tu jeszcze opowiadać....cóż życie.....nie jest sprawiedliwe .....cieszę się że to już za mną i nie współpracuję z tą firmą

hmm

Mam pytanie do wtajemniczonych istot. czy premia uznaniowa jest z góry ustaloną kwotą czy działa na zasadzie "bo tak" i osoby z jednego stanowiska mogą dostawać znacznie różniące się dodatki?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@hmm

nie wiem jak w tej chwili to działa w h&y -ale kiedyś były tzw. arkusze ocen miesięcznych poszczególnych pracowników -wystawiane , wypełniane przez KS i przesyłane do "opiekuna" regionalnego......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Home&You (BBK S.A.) - Kowale

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Home&You (BBK S.A.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Home&You (BBK S.A.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Home&You (BBK S.A.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 2 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Home&You (BBK S.A.)?

    Kandydaci do pracy w Home&You (BBK S.A.) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Home&You (BBK S.A.)
Przejdź do nowych opinii