Zero odzewu na przesłaną aplikację przez ponad miesiąc, takie podejście na etapie rekrutacji bardzo źle wróży. CX nieprzystający do standardów rynkowych.
Bardzo przepraszamy za brak odpowiedzi z naszej strony. Ostatni miesiąc był dla nas intensywny, zbiegły się rekrutacje, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. Trochę przeliczyliśmy się, jeśli chodzi o nasze możliwości i nie udało nam się odpowiedzieć na bieżąco wszystkim aplikującym. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o swojej aplikacji zapraszamy do kontaktu na LinkedIn z naszą rekruterką Iwoną Wysocką, która odpowie na pytania. Tutaj link do profilu Iwony: https://www.linkedin.com/in/iwona-wysocka-19890920/
I will be the first here. Recruiting process takes a long time (a month or more) with no contact at the end. You need to write them by yourself in order to receive final feedback. Candidate need to be super overqualified in order to get your first job there. (a several years experience) Final feedback from HR not constructive: “we found someone who is WOW” for us and you are just “good”. Not helpful information for the candidate. If someone is interesting in working there- you really need to fit into theirs company “vibe” and be super overqualified . Otherwise you won’t get a job. People seems to be “happy and nice” but I am not sure if they actually are so ;)
no I didn't get a job. there were 3 stages with different people. Final feedback was "we found someone who is WOW” for us and you are just “good"" XD Recruiting process was time-consuming.
First of all we would like to thank for Your opinion. If you feel that the feedback from our team was insufficient and you would like to find out a little bit more, please contact us at hr@prowly.com. We always try to provide accurate assessment after the recruitment calls and we try to do it as soon as possible,so if we can improve our process, we are open to any comments that you might have :)
Na jakich umowach zatrudniają? Bo ktoś pytał o B2B. Ja zdecydowanie wolałbym umowę o pracę a nie zakładanie działalności. Ktoś mi powie czy taką dostanę?
Hej, jeśli pracujesz z klientami, to ta elastyczność może być nieco bardziej ograniczona przez fakt, że są oni np. z US, więc trzeba się troszkę dopasować, w innym razie dowolność wyboru godzin pracy jest dość spora :) Natomiast stawiamy mocno na flexibility, więc zdecydowanie jest opcja na to by się porozumieć nawet w pracy klienckiej :)
Generalnie zatrudniamy na UoP, jeśli ktoś jest studentem i preferuje UZ - nie ma problemu, natomiast B2B jest raczej jedynie dla IT.
Co do studentów, chodzi tutaj o prace na pełen wymiar godzin czy możliwy jest staż/praktyka? :)
Hej, to dobry pomysł - zastanowimy sie nad stażami w przyszłym roku. Póki co nie mieliśmy takiej możliwości - za dużo sie dzieje. Ale dzieki za pomysł!
Hej, czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tej firmy? Zadnych opinii nie można znaleźć
Ej faktycznie.xd Przeleciałam neta tak na szybko i a innych stronkach też 0 opinii praktycznie. W krs są normalnie, to jakaś firma widmo? Ktoś coś wie?
Jedyną formą zatrudnienia jest B2B?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Prowly.Com Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Prowly.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Prowly.Com Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!