Brałam udział w rekrutacji do Prowly. Pełen profesjonalizm. Transparentny proces rekrutacyjny, jasna ścieżka kariery i jawne widełki. Wiele firm może się od nich uczyć.
Dziękujemy za miłe słowa! Bardzo cieszymy się, że Twoje doświadczenie z naszym procesem rekrutacyjnym było pozytywne.
Hej. : ) opiszesz mi proszę swoja rozmowę? wole wiedzieć jak się przygotować, żeby dobrze wypaść zwłaszcza, że widzę kilku chętnych. Myślicie, że dużo osób zgłasza się na jedno miejsce? Jak wygląda część techniczna?
Cześć! Z naszej strony możemy przekazać kilka wskazówek jak przygotować się do rekrutacji. Będziemy rozmawiać o Twoim doświadczeniu, kompetencjach i motywacji. Przygotuj się na pytania o realizowane zadania i projekty, sukcesy zawodowe, ale też o trudności czy wyzwania. Zastanów się, które doświadczenia zawodowe potwierdzają, że posiadasz kompetencje, których poszukujemy w danej roli - zawsze znajdziesz je w ogłoszeniu - i przygotuj się, aby opowiedzieć nam o konkretnej sytuacji, zadaniu, działaniu jakie zostało przez Ciebie podjęte oraz o jego rezultatach. Przygotuj też kilka pytań od siebie do nas, ponieważ rozmowa to dobry moment, żeby poznać nas lepiej i upewnić się, że Prowly spełnia Twoje oczekiwania. Jeśli podasz nam nazwę stanowiska, chętnie odpowiemy jak wygląda część techniczna, ponieważ ta różni się w zależności od roli, na którą rekrutujemy :)
Nie wiem jakie stanowisko osobę wyżej interesowało ale widzę ze macie otwarta chyba teraz jak na razie jedna pozycje? – Client Solution Manager. Czy jesteście w stanie opis warunki rekrutacyjne w tym przypadku? ile sam proces zajmie? Czy są prace do wykonania na część etatu?
Proces rekrutacji został opisany w ogłoszeniu (ostatnia część zatytułowana: Here’s what the recruitment process looks like) - pierwszy etap to 30-minutowa rozmowa online z naszą rekruterką. Następnie zapraszamy wybrane osoby na godzinne spotkanie online z Hiring Managerem. Ostatni etap to godzinne spotkanie z zespołem, podczas którego realizujesz próbne demo naszego narzędzia. Kolejne etapy następują po sobie po około 3-7 dniach, w zależności od liczby osób w procesie. Po ostatnim etapie czas oczekiwania na ostateczny feedback i decyzję wynosi zazwyczaj około tygodnia, maksymalnie 2 tygodnie. W procesie rekrutacji na Client Solution Managera poszukujemy osób z większym doświadczeniem. Jesteśmy już na ostatnich etapach, więc to ostatni moment, żeby zaaplikować :) Co do pracy na część etatu, jeśli pojawia się taka możliwość, informujemy o tym w ogłoszeniu. W tej rekrutacji poszukujemy osoby gotowej do współpracy na pełen etat.
Cześć, przedstawcie mi bieżącą ofertę dla juniora. Czy od nowego roku na cos ciekawego będę mieć szanse? Widzę po opiniach, że można pracować 100% zdalnie co jest dla mnie pierwsza kluczowa informacja. W aktualnym ogłoszeniu dla NestJS Deva jak widać wymaga się min 4ech lat komercjalnego doświadczenia. Programowanie to moje hobby i planuje się przebranżowić, czy w tym przypadku byłaby na to szansa czy raczej trudno przebić się przez innych kandydatów? Mam zapal do nauki i oddaje się w 100% swojej pracy, lecz kluczowe pytanie niestety brzmi jaka wtedy zostanie mi zaproponowana min stawka netto?
Cześć! Na ten moment nie mamy otwartej rekrutacji na juniora, ale zapraszamy do śledzenia naszej strony https://prowly.com/careers/. Obecnie poszukujemy osoby z większym doświadczeniem, ale być może od nowego roku pojawi się więcej otwartych rekrutacji. Na pewno zawsze warto aplikować, bo być może to właśnie Ty jesteś najlepszym kandydatem/kandydatką w danym procesie, nigdy nie wiadomo jak się nie spróbuje :). Jeśli chodzi o widełki to zawsze umieszczamy je w danym ogłoszeniu.
Witajcie. ;) jak wygląda u Was sprawa trzymania CV „na zapas”? czy istnieje po pierwsze na to możliwość? Trzeba dorzucić jakiś specjalny dopisek? Mam na myśli przeslanie dokumentu i jeśli znajdzie się odpowiednia oferta pod podane kwalifikacje to ktoś mógłby się wtedy skontaktować? Chyba, że występuje zbyt duże obłożenie kandydatami?
Cześć :) Jeśli widzimy ciekawe CV osoby, która na dany moment nie pasuje do żadnej dostępnej oferty, ale mamy nadzieję, że w przyszłości taka oferta się pojawi, zaznaczamy to w systemie rekrutacyjnym i kontaktujemy się z tą osobą później. Wkrótce planujemy wprowadzić na naszej stronie możliwość spontanicznej aplikacji. Dzięki temu będzie można przesłać nam swoje CV nawet wtedy, gdy aktualnie nie znajdziesz oferty, która Cię interesuje.
To ja także czekam na te spontaniczną aplikację. :) pytanie tylko czy w razie czego będzie można liczyć na szczery feedback gdy od razu ktoś raczej nie będzie dopasowany do Waszej firmy? zawsze lepiej wiedzieć niż stale czekać
Będziemy regularnie przeglądać aplikacje i jeśli po wstępnej weryfikacji dojdziemy do wniosku, że dana osoba nie będzie pasować do naszej organizacji lub do ról, na które będziemy prowadzić rekrutacje, będziemy o tym informować.
Brałam udział w rekrutacji na pracownika działu obsługi klienta i jestem pod ogromnym wrażeniem. Profesjonalizm, klarowność i jasne przekazywanie informacji to coś co rzuca się w oczy już od pierwszych minut rozmowy. Prowly pozytywnie zaskoczyło mnie podejściem do swoich pracowników, jak i zarówno do mnie jako kandydata. Takiego miejsca pracy w dzisiejszych czasach trzeba ze świecą szukać. Na ten moment mogę wyrażać się o firmie jedynie w superlatywach, nic nie wywarło na mnie negatywnego odczucia. Pozytywni ludzie, rewelacyjne warunki i podejście do drugiej osoby jest godne podziwu. Pytanie do pozostałych kandydatów: Jak u Was wygląda kwestia oczekiwania na informację zwrotną między etapami? Po ilu dniach otrzymaliście odpowiedź czy przechodzicie do kolejnego z nich?
Dziękujemy za tak miłe słowa! Bardzo zależy nam na tym, aby rekrutacja z nami była partnerskim spotkaniem dwóch stron. Jeśli chodzi o feedback to staramy się wrócić z informacją zwrotną tak do pięciu dni roboczych po spotkaniu. Jeśli jednak zajmuje nam to dłużej lub jeśli masz jakiekolwiek pytania, śmiało możesz skontaktować się z naszą rekruterką.
Jest tu może ktoś kto aplikował (i najlepiej się dostał :) ) na Node.js Developera nie mając w ogóle komercyjnego doświadczenia, jedynie lotny umysł i zapal do nauki? Rozważam wysłanie dokumentów ale wiem przy tym, że czeka mnie większe przeszkolenie. Obecnie jest czas na przyuczanie juniorów?
I co, dostał się już ktoś z was ostatnio może na tego Testera? : ) ciekaw jestem rozmowy w przypadku tego stanowiska, w jaki sposób weryfikowane są umiejętności u kandydata? ocenicie całokształt procesu? Ile by trwał?
Cześć! Zauważyliśmy, że nikt nie odpowiedział na to pytanie, więc odpowiemy my i podamy kilka informacji z naszej strony. Przede wszystkim, tak, mamy już na pokładzie nowego Testera :) Jeśli chodzi o ocenę umiejętności, to w tym procesie zaczynaliśmy od zadania, więc sprawdzaliśmy umiejętności testerskie w praktyce. Akurat na to stanowisko mieliśmy bardzo dużo aplikacji, więc proces trwał trochę dłużej niż standardowo, około 1.5 miesiąca.
Witam. tak na przyszłość chce już dopytać czy nie można przypadkiem „odroczyć” przyjęcia się? ja również celowałbym w testera ale skoro proces tyle trwa a ja mam poprzednia pracę i musze złożyć wypowiedzenie to czy jest szansa by dopiero po miesiącu się jej podjąć tutaj?
Cześć! Cały proces rekrutacyjny zazwyczaj trwa średnio około miesiąca. Jeśli decydujemy się złożyć ofertę danej osobie, oczywiście zależy nam na tym, aby dołączyła do nas jak najszybciej. Jednak zawsze szanujemy okres wypowiedzenia, jaki dana osoba ma w obecnej firmie.
6 lat doświadczenia? akurat widzę, że jedna Pani tyle ma za sobą, aż ciekawa jestem jak to wpłynie na oferowana stawkę, bo u mnie akurat to ledwo 2 lata przekracza. Czy coś jeszcze jest brane pod uwagę podczas negocjacji zarobków?
Jeśli chodzi o wysokość wynagrodzenia, to głównie wpływa na nią jakość doświadczenia. Czasami osoby z krótszym stażem na podobnej roli wykonywały większy zakres obowiązków oraz bardziej różnorodne zadania, co sprawiało, że lepiej radziły sobie z zadaniami w procesie rekrutacji i wykazywały się większą ekspertyzą. Dlatego większy wpływ na oferowaną stawkę mają umiejętności, wiedza, kompetencje niż sama długość stażu pracy.
Pracuje ktoś może teraz jako Node.js Dev? Wiem już z oferty, że zarobki zależą od doświadczenia, więc ile mi wyjdzie to się już dowiem na rozmowie ale czy o bieżących projektach możecie mi napisać coś więcej? jak współpraca z zespołem przebiega?
Cześć! Jest otwarte stanowisko - Corporate Development Analyst. Czy mogę podpytać, jak mogłabym przygotować się do rozmowy - czego oczekiwać? W jakim języku odbywa się rozmowa? Czy muszę mieć praktyczną wiedzę w obszarze M&A? Mam łącznie 6 lat doświadczenia w księgowości, analizie finansowej i FPA i nie wiem czy to good match.
Cześć! Chyba musiała zajść jakaś pomyłka, ponieważ w Prowly nie mamy otwartej rekrutacji na taką rolę. Jeśli chodzi natomiast ogólnie o przygotowanie się do pierwszej rozmowy w naszym procesie, rozmawiamy ogólnie o motywacji, o dotychczasowym doświadczeniu, o kierunku rozwoju. To jest moment, aby każdy mógł sprawdzić dopasowanie drugiej strony do oczekiwań - my sprawdzamy, czy osoba w procesie ma odpowiednie doświadczenie, wiedzę, wartości, kwalifikacje, i podobnie osoba rekrutowana sprawdza, czy my jako pracodawca spełniamy jej oczekiwania. Rozmowa prowadzona jest w języku polskim, ale w trakcie sprawdzamy znajomość języka angielskiego, ponieważ jest to główny język, w jakim komunikujemy się w Prowly.
Odnośnie tej sugestii co do zaglądania na stronę jak widać wystawiona jest teraz oferta dla testera. Sęk w tym, że wymaga się minimum 18 miesięcy komercyjnego doświadczenia. co w przypadku osoby która nie ma go wcale a chciałaby się nauczyć? Czy jest sens aplikować czy lepiej nie zawracać sobie jak na razie tym głowy?
Na ten moment poszukujemy do zespołu osoby z większym doświadczeniem na stanowisko samodzielne. Dlatego jednak wymagane jest doświadczenie komercyjne. Zapraszamy do skorzystania z opcji zostawienia swojego CV w naszej bazie talentów na przyszłość. Pod ogłoszeniami na stronie prowly.com/careers znajduje się przycisk "Can't find a role for you? Leave us your application for the future" - wybierając tę opcję, Twoje CV trafi do bazy osób, z którymi będziemy kontaktować się, jeśli w przyszłości pojawi się rekrutacja odpowiednia do ich preferencji, umiejętności i doświadczenia.
Cześć. ;) o tej pracy zdalnej już wspominano wcześniej, że jest na to opcja w 100% i zastanawiam się przy tym na jakie początkujące stanowiska będą planowane nabory teraz od przyszłego roku? ile taka rekrutacja potrwa i ile czasu średnio zabierze? Czy godziny rozmów są do elastycznego ustalenia?
Cześć! Jeśli chodzi o rekrutacje, polecamy obserwować naszą stronę: prowly.com/careers - w ogłoszeniach można znaleźć informację jakiego doświadczenia poszukujemy na daną rolę. Proces rekrutacyjny zazwyczaj składa się z dwóch/ trzech etapów: 30 minut rozmowy z rekruterką, godzinnej rozmowy z managerem i/lub zespołem, a trzeci etap to w zależności od procesu kolejna rozmowa lub zadanie rekrutacyjne. Etapy następują po sobie po maksymalnie tygodniu. Po rozmowach zazwyczaj wracamy z informacją zwrotną w ciągu 3-4 dni, a z ostateczną decyzją po około tygodniu. Godziny spotkań oczywiście zawsze są do ustalenia, nasza rekruterka wysyła kalendarz, w którym możesz wybrać odpowiedni termin. Jeśli nie możesz znaleźć dogodnego dla siebie slotu, zawsze możesz wrócić do rekruterki z prośbą o znalezienie innego terminu.
W jednym wątku było napisane, że wdrażane są różne programy talentowe. Na przykład ścieżka dla Team Leadów. Ciekawi mnie zdanie odnośnie tego osoby, która brała w nim udział. Możecie wprost napisać czego udało się nauczyć i jaki był dalszy efekt? Warto?
Hej DY! Mielismy juz dwie edycji sciezki edukacyjnej Team Leadow, bralam udzial w drugiej, ktora doslownie skonczyla sie 2 tygodnie temu, to byly 3 miesiace podczas ktorych spotykalismy sie mniej wiecej raz w tygodniu i poruszalismy jeden z tematow z obszarow budzetowania, planowania, budowania strategii, zatrudniania, rekrutacji, ale tez ogolnej wspolpracy z teamem, feedbackowania, itp. Ogolnie bardzo to bylo fajne, bo mialo czesto format warsztatowy i musielismy sie postawic w konkretnej sytuacji i sobie w niej poradzic. Dodatkowo mamy w zaleznosci od teamu budzet edukacyjny i w ramach ambasadorow Prowly mamy tez warsztaty z budowania wlasnej marki, prezentacji, obecnosci w SM. Takze, tak, Prowly mocno stawia na rozwoj :)
Czy można liczyć w Prowly.Com Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Tak, w Prowly częściowo finansujemy prywatną opiekę medyczną. Pokrywamy stałą kwotę, niezależnie od wybranego planu.
O benefitach w praktyce już padła wcześniej wzmianka. Czy prócz tej wspomnianej opieki jakieś jeszcze są dodatkowo współfinansowane w podobny sposób? Jeśli tak to które? I co w przypadku, gdy pracownik zrezygnuje z takiej opcji? Występują ekwiwalenty?
Oferujemy również dofinansowanie do karty sportowej - podobnie jak w przypadku opieki zdrowotnej, Prowly pokrywa stałą kwotę, niezależnie od wybranego planu. Jeśli nie zdecydujesz się na opiekę medyczną lub kartę sportową nie możemy przeznaczyć tej kwoty na coś innego. Inne benefity jakie oferujemy to: - Trust Paid Time Off - każda osoba może wziąć więcej niż ustawową liczbę dni wolnych jeśli potrzebuje. - Praca zdalna bez konieczności pojawiania się w biurze - Budżet rozwojowy, który można wykorzystać na kursy online, szkolenia, treningi, konferencje itd. - Nielimitowany dostęp do anonimowych konsultacji psychologów i psychoterapeutów w ramach Programu Wsparcia Zdrowia Psychicznego - Kursy języka angielskiego - zajęcia grupowe, które są w 100% pokrywane przez firmę, lub lekcje indywidualne, gdzie Prowly pokrywa 50% kosztów. - Program Ambasadorski #StayProwly - dla zainteresowanych budowaniem swojej marki osobistej. W ramach programu osoby uczestniczące otrzymują regularne warsztaty, webinary i inne formy wsparcia. - Narzędzia Rozwojowe - w ramach programów talentowych (np. ścieżka dla Team Leadów) nasz zespół może korzystać z takich narzędzi jak Clifton Strengths (Gallup), FRIS czy Facet5 Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: prowly.com/careers
Brałam udział w rekrutacji do Prowly. Pełen profesjonalizm. Transparentny proces rekrutacyjny, jasna ścieżka kariery i jawne widełki. Wiele firm może się od nich uczyć.
Dziękujemy za miłe słowa! Bardzo cieszymy się, że Twoje doświadczenie z naszym procesem rekrutacyjnym było pozytywne.
Hej. : ) opiszesz mi proszę swoja rozmowę? wole wiedzieć jak się przygotować, żeby dobrze wypaść zwłaszcza, że widzę kilku chętnych. Myślicie, że dużo osób zgłasza się na jedno miejsce? Jak wygląda część techniczna?
Cześć! Z naszej strony możemy przekazać kilka wskazówek jak przygotować się do rekrutacji. Będziemy rozmawiać o Twoim doświadczeniu, kompetencjach i motywacji. Przygotuj się na pytania o realizowane zadania i projekty, sukcesy zawodowe, ale też o trudności czy wyzwania. Zastanów się, które doświadczenia zawodowe potwierdzają, że posiadasz kompetencje, których poszukujemy w danej roli - zawsze znajdziesz je w ogłoszeniu - i przygotuj się, aby opowiedzieć nam o konkretnej sytuacji, zadaniu, działaniu jakie zostało przez Ciebie podjęte oraz o jego rezultatach. Przygotuj też kilka pytań od siebie do nas, ponieważ rozmowa to dobry moment, żeby poznać nas lepiej i upewnić się, że Prowly spełnia Twoje oczekiwania. Jeśli podasz nam nazwę stanowiska, chętnie odpowiemy jak wygląda część techniczna, ponieważ ta różni się w zależności od roli, na którą rekrutujemy :)
Nie wiem jakie stanowisko osobę wyżej interesowało ale widzę ze macie otwarta chyba teraz jak na razie jedna pozycje? – Client Solution Manager. Czy jesteście w stanie opis warunki rekrutacyjne w tym przypadku? ile sam proces zajmie? Czy są prace do wykonania na część etatu?
Proces rekrutacji został opisany w ogłoszeniu (ostatnia część zatytułowana: Here’s what the recruitment process looks like) - pierwszy etap to 30-minutowa rozmowa online z naszą rekruterką. Następnie zapraszamy wybrane osoby na godzinne spotkanie online z Hiring Managerem. Ostatni etap to godzinne spotkanie z zespołem, podczas którego realizujesz próbne demo naszego narzędzia. Kolejne etapy następują po sobie po około 3-7 dniach, w zależności od liczby osób w procesie. Po ostatnim etapie czas oczekiwania na ostateczny feedback i decyzję wynosi zazwyczaj około tygodnia, maksymalnie 2 tygodnie. W procesie rekrutacji na Client Solution Managera poszukujemy osób z większym doświadczeniem. Jesteśmy już na ostatnich etapach, więc to ostatni moment, żeby zaaplikować :) Co do pracy na część etatu, jeśli pojawia się taka możliwość, informujemy o tym w ogłoszeniu. W tej rekrutacji poszukujemy osoby gotowej do współpracy na pełen etat.
Cześć, przedstawcie mi bieżącą ofertę dla juniora. Czy od nowego roku na cos ciekawego będę mieć szanse? Widzę po opiniach, że można pracować 100% zdalnie co jest dla mnie pierwsza kluczowa informacja. W aktualnym ogłoszeniu dla NestJS Deva jak widać wymaga się min 4ech lat komercjalnego doświadczenia. Programowanie to moje hobby i planuje się przebranżowić, czy w tym przypadku byłaby na to szansa czy raczej trudno przebić się przez innych kandydatów? Mam zapal do nauki i oddaje się w 100% swojej pracy, lecz kluczowe pytanie niestety brzmi jaka wtedy zostanie mi zaproponowana min stawka netto?
Cześć! Na ten moment nie mamy otwartej rekrutacji na juniora, ale zapraszamy do śledzenia naszej strony https://prowly.com/careers/. Obecnie poszukujemy osoby z większym doświadczeniem, ale być może od nowego roku pojawi się więcej otwartych rekrutacji. Na pewno zawsze warto aplikować, bo być może to właśnie Ty jesteś najlepszym kandydatem/kandydatką w danym procesie, nigdy nie wiadomo jak się nie spróbuje :). Jeśli chodzi o widełki to zawsze umieszczamy je w danym ogłoszeniu.
Witajcie. ;) jak wygląda u Was sprawa trzymania CV „na zapas”? czy istnieje po pierwsze na to możliwość? Trzeba dorzucić jakiś specjalny dopisek? Mam na myśli przeslanie dokumentu i jeśli znajdzie się odpowiednia oferta pod podane kwalifikacje to ktoś mógłby się wtedy skontaktować? Chyba, że występuje zbyt duże obłożenie kandydatami?
Cześć :) Jeśli widzimy ciekawe CV osoby, która na dany moment nie pasuje do żadnej dostępnej oferty, ale mamy nadzieję, że w przyszłości taka oferta się pojawi, zaznaczamy to w systemie rekrutacyjnym i kontaktujemy się z tą osobą później. Wkrótce planujemy wprowadzić na naszej stronie możliwość spontanicznej aplikacji. Dzięki temu będzie można przesłać nam swoje CV nawet wtedy, gdy aktualnie nie znajdziesz oferty, która Cię interesuje.
To ja także czekam na te spontaniczną aplikację. :) pytanie tylko czy w razie czego będzie można liczyć na szczery feedback gdy od razu ktoś raczej nie będzie dopasowany do Waszej firmy? zawsze lepiej wiedzieć niż stale czekać
Będziemy regularnie przeglądać aplikacje i jeśli po wstępnej weryfikacji dojdziemy do wniosku, że dana osoba nie będzie pasować do naszej organizacji lub do ról, na które będziemy prowadzić rekrutacje, będziemy o tym informować.
Na stronie widzę informacje o pracy zdalnej i elastycznych godzinach pracy, może ktoś powie jak to wygląda w praktyce? Czy chodzi o pracę 100% zdalną czy tylko na terenie PL?
Osoby z Warszawy i Łodzi mają możliwość pracy zdalnej lub z biura (w Warszawie) lub coworku (w Łodzi) według indywidualnych preferencji. Osoby z pozostałych miejsc w Polsce pracują w 100% zdalnie. Jeżeli chodzi o pracę poza terenem Polski działamy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Pracuję w Prowly ponad 1.5 roku i na tą chwilę jestem bardzo zadowolony. Dla mnie największe plusy to: -brak ciągłej kontroli i tzw. "patrzenia na ręce" - jeśli wykonujesz dobrze swoje zadania i "dowozisz" wyniki to naprawdę masz pełną swobodę działania i zaufanie liderów i teamu - jest to ogromny plus! -nielimitowany urlop (ale tak naprawdę) - brak stresu, że zostało Ci np. ostatnie 3 dni urlopu a chciałbyś jeszcze pojechać na dodatkowy urlop. Super sprawa. -możliwość rozwoju - są budżety szkoleniowe, liderzy sami namawiają na znajdywanie interesujących szkoleń czy kursów. Ogólnie naprawdę polecam.
Teraz rozumiem, dlaczego klienci wystawiają negatywne recenzje w Google i mówią, że produkt Prowly jest błędny, a obsługa klienta jest okropna. Bądź na bieżąco z "mniejszą kontrolą"i" nieograniczonym urlopem".
Skąd takie podsumowanie powyższej opinii? i tak przy okazji czy ktoś zorientowany w tych szkoleniach mógłby cos więcej o nich napisać? ile tego budżetu dostane i co jaki okres czasu się odnawia? Na jakie szkolenia i kursy z własnego doświadczenia się decydowaliście?
Każdy zespół posiada określony budżet rozwojowy na dany rok, ustalany pod koniec poprzedniego roku na następny. Wykorzystanie tego budżetu zależy od potrzeb całego zespołu oraz poszczególnych osób. Przykładowo, jeśli zespół uzna, że potrzebuje szkolenia z określonej dziedziny lub chce uczestniczyć w konferencji, bądź jeśli indywidualny pracownik chce rozpocząć kurs online, uczestniczyć w warsztatach lub szkoleniach, to koszty takie mogą być pokryte z budżetu. Ostatnio, dla zespołu Sales, zorganizowano szkolenie z negocjacji. W najbliższym czasie część zespołu developerów weźmie udział w konferencjach branżowych. W zespole HR niedługo odbędzie się szkolenie z przygotowywania prezentacji, a że nasz team jest niewielki, poszukujemy także chętnych z innych zespołów do udziału w tym szkoleniu. Dodatkowo, w firmie mamy program Employee Advocacy, który wspiera pracowników w budowaniu swojej marki osobistej. W ramach tego programu uczestnicy przechodzą co kwartał szkolenia z takich tematów jak obsługa LinkedIn, wystąpienia publiczne, content writing, personal branding, itp.
Prowly cieszy się jedną z najwyższych ocen w rankingu dostawców usług cyfrowego PR według platformy G2 Crowd (4,2/5 gwiazdek), a nasz zespół obsługi klienta robi wszystko, aby zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia. Świadczą o tym wyniki ankiety satysfakcji: średnia ocena obsługi klienta wynosi 6,1 w skali 7-stopniowej, a średni czas reakcji na pytanie klienta to 3 minuty. Te dane są najlepszym dowodem na to, że nasze benefity nie przeszkadzają zespołowi być na bieżąco.
W Warszawa Prowly.Com Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Ruby Developer. Wziąłeś udział w tym procesie? Podziel się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej. Z pewnością okaże się to cenną wskazówką dla osób, które również biorą pod uwagę pracę w tym przedsiębiorstwie.
Pracuję w Prowly od 5 miesięcy, ale już mogę powiedzieć, że jest to firma która naprawdę dba o pracowników i stawia ich na pierwszym miejscu. Pomijając benefity, takie jak choćby nielimitowany urlop czy profesjonalne wsparcie psychologiczne, to głównym atutem jest tu atmosfera szczerości, otwartości i zaufania. W takim środowisku powstaje przestrzeń na budowanie relacji z innymi pracownikami, ale także osobisty rozwój. Oczywiście jak każda firma na tym etapie rozwoju boryka się też z pewnymi problemami - ale gdzie ich nie ma? Z tą różnicą że w Prowly podchodzi się do nich odpowiedzialnie, z otwartą głową i każdy ma szansę zaproponować rozwiązania czy ulepszenia. Jest to po prostu miejsce w którym chce się być, praca do której przychodzisz (choć pracujemy 100% zdalnie :D) bez bólu brzucha czy stresu, bo nawet jeśli stają przed nami jakieś wyzwania, to wiesz że masz ze sobą ekipę ludzi którzy są w tym z Tobą i gotowi Cię wesprzeć. Na ten moment mogę powiedzieć że Prowly naprawdę zasługuje na miano Dream Employer :)
Dziękujemy za opinię! Wzajemne wsparcie, zaufanie i otwartość są dla nas bardzo ważne, dlatego cieszymy się, że odczuwasz to w swojej pracy :)
Pracuje w Prowly od ponad 1,5 roku i mogę się podzielić wyłącznie pozytywnym feedbackiem, firma i caly zespół jest super elastyczny jeśli chodzi o czas i miejsce pracy, jest ogromna wyrozumiałość jeśli chodzi o "sprawy prywatne", czego nie doświadczyłam w żadnym innym miejscu, focus zdecydowanie zadaniowy, co daje ogromny komfort zyciowy, od tego roku dodatkowo mamy możliwość dobierania dni wolnych ponad standardowe 26dni, co jest wisienka na torcie jesli chodzi o komfort i elastycznosc.
Dziękujemy za podzielenie się zwoją opinią! :)
Pracuję w Prowly od ponad dwóch lat i jestem bardzo zadowolona. Firma umożliwiła mi łączenie pracy z dziennymi studiami, zapewniła możliwość pracowania na część etatu i w bardzo elastycznych godzinach. W Prowly można się rozwijać - sama w tym roku awansowałam. Konkurencyjne benefity, szczególnie nielimitowany urlop i darmowa pomoc psychologiczna.
Czy możliwa jest praca zdalna w firmie Prowly.Com Sp. z o.o. w przypadku pracy jako Product Manager?
Jak najbardziej tak. Jesteśmy firmą remote-first więc nasz zespół pracuje zdalnie i nie musi przychodzić do biura. Jeśli jednak ktoś ma ochotę, zawsze może przyjść popracować z naszego warszawskiego biura na ulicy Madalińskiego lub coworku w Łodzi na Piotrkowskiej.
Jak dużo osób pracuje w Prowly.Com Sp. z o.o.?
jaka jest przy tym struktura organizacyjna? ciekawi mnie też sam rozwój ile osób przez pół roku mogło dołączyć jeszcze do zespołu? czy jakiekolwiek rotacje przy tym występują?
W Prowly jesteśmy podzieleni na kilka głównych zespołów jak team developerski, team produktowy, sales, customer success oraz marketing czy HR, a struktura cały czas się rozwija. Na ten moment mamy na pokładzie około 90 osób. Naszym priorytetem w tym roku jest praca nad Employee Experience czyli udoskonaleniem doświadczeń pracowników.
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Prowly.Com Sp. z o.o. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
Pamiętaj, że zarejestrować się mogą tylko osoby upoważnione do obsługi zgłoszeń.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Prowly.Com Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Prowly.Com Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Prowly.Com Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Prowly.Com Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Prowly.Com Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Huculska 6
00-730 Warszawa - NIP: 5213649218 REGON: 146685631 KRS: 0000462787
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji - Warszawa i okolice
Popularne
- Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.
- Joy Box Sp. z o.o.
- Visions4you Daniel Morski
- Bluestone Poland Sp. z o.o.
- Punkta
- Locon Sp. z o.o.
- Sectumsempra Sp. z o.o.
- Marcin Łopucki Marcin.Lopucki.Mjl System
- PolSource S.A.
- IHS Global sp. z o.o.
- CGI Information Systems and Management Consultants (Polska) Sp. z o.o.
- Raks Sp zoo
- Procter And Gamble Polska Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |