Opinie o pyszne.pl - Sto2 sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Pyszne.pl. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Pyszne.pl o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pyszne.pl w Wrocław

CSer
Pracownik

Nie polecam nikomu pracy na obsłudze klienta. Nie wiem jak inne stanowiska ale chyba każdy tutaj narzeka patrząc na opinie

Karolina
Inne
@CSer

A co dokładnie jest nie tak jeśli chodzi o ten dział? Ktoś tu pisał, że dużo osób odchodzi, a nowych ogłoszeń brak.. A brałam ich pod uwagę jeśli chodzi o kolejną pracę. Widzę, że praca zdalna w 100% nie jest możliwa, ale hybrydowa już tak. Czy bez problemu pozwalają te dwa dni z domu pracować? Zakładam, że to dwa dni w tygodniu a nie w miesiącu ;)

Kio
Były pracownik

Jeżeli zastanawiasz się żeby pracować tutaj na obsłudze klienta - dam Ci radę: UCIEKAJ

gandalf
Pracownik

Nie polecam. Fajnie tu mają chyba tylko graficy którzy całymi dniami zajmują się wszystkim tylko nie pracą - cały czas kuchnia, billard albo papieroski. Jeżeli nie jesteś grafikiem to czeka cię ostry wyścig aby jakoś spełnić targety. Marne wypłaty i niesympatyczna atmosfera.

2
heh
Pracownik
 Pytanie

Minusy: - marne wynagrodzenie - zakłamane dane na paskach płacowych (każdego miesiąca twoja wypłata będzie inna) - podwyżka tylko raz w roku - w każdej chwili możesz zostać zwolniony (są w stanie zwolnić cały dział po zapewnieniach, że nikt się nie musi tego obawiać) - obsesja na punkcie chodzenia do biura (jesteś w stanie wykonywać swoją pracę w pełni zdalnie, ale nowe biuro więc musisz chodzić bo tak) - toksyczna atmosfera (każdy niby się uśmiecha, ale w praktyce jest inaczej) - kiepski przepływ informacji - równi i równiejsi (nie jesteś pupilkiem team leadera? no to współczuje) - brak możliwości rozwoju - złudne zalety benefitów (drogi multisport, opieka medyczna w medicover w której nigdy nie ma miejsc do specjalisty) - mało miejsc parkingowych i codzienne problemy z rezerwacją Plusy: - umowa o pracę - komfortowe biuro

byczek
Były pracownik
@heh

zgadzam się z tym w 100 procentach

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Pyszne.pl w ostatnim czasie przeprowadzała rekrutację na stanowisko Junior Talent Acquisition. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania w sprawie pracy.
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji
Warszawa
Kaliszuk sp.j. Staff Partners
(17 opinii)
Wyślij CV
logo firmy 2024 Revenue Operations Summer Intern
Warszawa
Equinix Poland Sp. z o.o.
(72 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Who cares
Były pracownik
 Pytanie

Cześć. Firma odpowiednia dla osób bez ambicji (a szkoda, bo perspektywy są i każdy, kto się tu pojawił, na pewno w takowe wierzył), które akceptują absurdy działań kadry zarządzającej i nie chcą się zbytnio utożsamiać z firmą. Jeżeli chcesz po prostu gdzieś przesiedzieć, dostać za to jakieś wynagrodzenie i wstawić w CV "doświadczenie" z korpo - idź śmiało. Pieniądze średnie, benefity - nic ponad podstawowe, dostępne ogólnie na rynku. Brak określonych ścieżek rozwoju/kariery, oceny roczne wyssane z palca (podobno przełożeni dostają pulę ocen, które mogą rozdać), dodatkowo podwyżki są ułamkiem tego, co otrzymuje się w innych firmach na rynku (rzędu 3-5%, oczywiście brutto). Dodatkowo przedstawiane zakresy obowiązków podczas rekrutacji nijak mają się do rzeczywistości, stawki na okresie próbnym NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM PRZY PRZEDŁUŻENIU (też żart sam w sobie). Niektórzy managerowie działów są z przypadku na swoich stanowiskach, nie posiadając kompetencji do prowadzenia i zarządzania zespołami. Kultura feedbacku nie istnieje, jak się czegoś dowiesz to przy ocenie rocznej - nastaw się raczej na słabą ocenę, przynajmniej się nie zaskoczysz. Elastyczność? zapomnij! Pójście na rękę pracownikowi? Tylko gdy trafisz na dobrego TL'a. Czujesz się delikatnie podziębiony, ale jesteś w stanie pracować tylko nie chcesz pogorszyć Swojego stanu i/lub zarazić kolegów? Przełożeni będą kazać Ci iść na L4, bo praca zdalna (nawet przy pracy hybrydowej) jest w ustalonym odgórnie stosunku dni! (co z tego, że z pracą jesteście w lesie). Święto/L4/urlop w tygodniu? Pamiętaj, by nadrobić pracę w biurze - tutaj nie ma czegoś takiego jak proporcjonalność! :) Dodatkowo nastaw się na wewnętrzną sprzeczność pomiędzy działami - tutaj nie gracie do jednej bramki, cele i targety poszczególnych zespołów często się pokrywają (i są oddzielne, więc konkurujecie między sobą), lub – co gorsza – SĄ SPRZECZNE! :D Uważaj też z kim i jak otwarcie rozmawiasz - są osoby, które chętnie rozpoczną rozmowę, by potem (jakże profesjonalnie) nie próbować rozwiązać ew. problemów, tylko je zaognić. W niektórych działach widać, że liderami są osoby, które piastują te stanowiska od lat i kolesiostwo ma się nieźle (szczególnie, gdy widzisz rażący brak kompetencji). Dodatkowo musisz nastawić się, że możesz trafić na TL'a, którego celem może być uprzykrzenie Ci pracy i życia (dzięki Bogu nie trafiłem, na co po niektórych). Spoglądanie przez ramie? Podsłuchiwanie? (nawet mimo prowadzonych rozmów na ten temat z HR etc.), Zapraszanie na dywanik? Wytykanie przez TL'a, że ktoś podczas nic niewnoszących spotkań robił coś innego związanego z pracą - żeby było śmieszniej, tak samo jak jego przełożony! :) Firma nie radzi sobie z komunikacją, wszelkiego rodzaju targety i cele wydają się wyznaczane przez przypadek - a wszystko to w swojej odrealnionej formie skutkuje zmianami w trakcie ich obowiązywania, rozliczeń etc. FIrma nie zapewnia szkoleń, wewnętrzne rekrutacje nie mają pierwszeństwa przed zewnętrznymi (nawet jeżeli nie masz ścieżki rozwoju), osoba odpowiedzialna za dział HR i benefity potrafi jedynie lać wodę, bez konkretów - dodatkowo nie zna warunków zawieranych ofert i na najprostsze pytania proponuje zapoznanie się z regulaminami i umowami (sic!). Dział rozliczeń potrafi zrobić babola i sam musisz udowadniać, że coś jest błędem. Firma nie posiada budżetu rozwojowego, absurdem jest, chociażby oferowana nauka języka angielskiego - wcześniej odbywała się z native speakerem, co zostało zmienione na platformę "interaktywną", która podobno świetnie wypadła podczas testów - nikt tylko nie wspomniał, że zakres testów a produkt końcowy będą się od siebie różnić zakresem (śmiech na sali). Z pierwotnie dostępnych nauczycieli 1na1 i klas międzynarodowych oraz platformy online (pomijam, że tylko w języku angielskim - nawet słówka nie mają tłumaczeni, więc musisz je sam gdzieś zapisać i przetłumaczyć) zostało tylko to ostatnie - dwie pierwsze funkcjonalności "dla wybranych". Lepiej spożytkować czas na darmowe duolingo :) Firma mierzy się z falami odejść (szczególnie z działu obsługi klienta), na comiesięcznych spotkaniach zostały wprowadzone blokady na zadawanie pytań - najpierw nie mogły być anonimowe (za co mogłeś oberwać), potem firma z tego się wycofała, by finalnie wprowadzić przesyłanie pytań z wyprzedzeniem. Takowe pytania są przesiewane, wybierane "wygodne" i odpowiedź udzielana jest na podstawie wcześniej przygotowanej treści. Z dobrych rzeczy są świetni ludzie, piwne piątki (świetna opcja, by pożegnać się z zespołem po rzuceniu wypowiedzenia), a także minigolf i bilard (gdy musisz odpocząć od absurdów, z którymi każdego dnia się tutaj spotkasz).

adam
Były pracownik
@Who cares

potwierdzam, w tej firmie absurd goni absurd i mam nadzieję, że ktoś się zainteresuje wałkami na wypłatach ;)

Vika
Inne
 Pytanie

Отвратительное заведение!!!Заказала здесь суши на 14 февраля, оплатила,появилась карта с машиной где показывалось как машина едет ко мне, прождала 40 минут, А за 20 мин до доставки пришло сообщение, что мой заказ аннулирован!! КАк???время 10 вечера короче праздник испорчен нигде заказать уже не смогу

14
Leonid
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem na pyszne.pl przez 9 miesiecy. Niestety wszystkie negatywne opinie o tym, ze firma zle traktuje swoich pracowników jest całkowitą prawdą. Zatrudnienie kurierów wyłącznie na umowe zlecenie. Nawet przy przepracowanych kilku latach w firmie. Na okres jesień- zima zatrudniają dużo osób ponieważ mało kto chce pracować o tej porze. Potem jak nadchodzi wiosna zwalniają nawet tych, kto dobrze pracowali i jeżdzili rowerem przy -15 stopni. Zimą jezdzisz ile chcesz, ale czy zdążych cały dzień pracować na ulicy? Jak nadchodzi jesień dostajesz przypisane w umowie 40 godzin na miesiąc ze zmianą 2 godziny na dzień. Jak masz własny rower i pracujesz na dzielnicy w której mieszkasz jest ok, ale jak musisz przyjezdzać do habu żebyś wziąć rower to czy się opłaca pracować 2 godziny? Stan techniczy rowerów jest okropny. Miałem sutyacje kiedy rower rozwalił sie pode mną i doszło do wypadku. Zadnego ubiezpiezpieczenia czy coś w tym stylu. Jak tutaj już pisali firma zarabia duzy hajs ponieważ mają reklame z Katty Perry, ale zaoszczedzą na pracownikach. Pamiętam sutacje kiedy w kwietniu 2022 nawaliło duzo śniego + mróz i gołoliedz wtedy dostaliśmy powiadomienie od firmy, ze wszystcy, którzy mają zmiane w ten dzień i nie wyszli do pracy będą zwolnioni. Czy dla firmy to byłaby duza strata przestać przyjmować zamówenia na 1 dzień? Jak umrzesz w pracy nikt nie bedzie za to odpowiedzialny. Moze dla studentów którzy bardzo kochają rowery ten sposób dorabiania jest ok, ale w ogólie odradzam.

Piter
Kandydat
 Pytanie

Jak się nazywa podwykonawca ktory zatrudnia dostawców?

Były Kurier
Były pracownik

Cześć wszystkim. Z tego co widzę to opinie są tutaj naprawdę różne. Pracowałem jako Kurier - Dostawca - Rowerowy. Jeździłem w Katowicach i mogę jednoznacznie stwierdzić że nie było tak źle. Plusy: - Płacą Ci za godzinę. Więc nawet jak siedzisz i nie masz zamówień to zarabiasz. - Elastyczny grafik. - Kordynatorzy też jakoś nie byli źli, zależy kto. Ale, to bywa różnie, nie miałem z nimi jakiegoś większego problemu. - Tutaj wiele osób się może z moją opinią nie zgodzić to nawet fajne zarobki, W ~~97 godzin dostałem ~~2200zł. Więc nie narzekam. :) Minusy: - No cóż plusy się kończą i zaczynają się minusy. - Ilość godzin. Np. chce się zapisać na 8h. Dostawałem 4h, a potem dzwonili do mnie czy nie chce zostać dłużej albo krócej. Trochę nie fajne, ale zawsze możesz odmówić. - Klienci, czasem naprawdę uciążliwi. - Czas na odbiór i dostawę. Czasem musiałem się zmieścić w 10 minutach, ponieważ dostawałem spóźnione zamówienie, potem już miałem "gdzieś" te czasy i czasami się spóźniałem po 10 albo 20 minut z zamówieniami, bo restauracja się też spóźniała. No, albo jakaś inna tragedia jak na przykład wylanie napoju i tym podobne. - Sprzęt. Pozostawia on wiele do życzenia, jeśli przypną Cię do hubu oczywiście, jeżeli nie to masz wszystko swoje również z plecakiem. Jeżeli chodzi o te HUB'owe to koszmar. Są w ogóle źle zaprojektowane ponieważ wiele razy zdarzyło mi się coś wylać bo w zamówienia tej torbie latają jak cholera. A "uchwyt" na napoje to już jakiś żart. Już lepsza torba Glovo, albo Stuarta. Zdarzały się również że w torbie było coś urwane. - Nakaz noszenia kasku. No musisz i koniec. Możesz za to nawet wylecieć. - Czasem za długie odległości dostawy. Np. 6-7km. I potem aplikacja każe Ci wracać. Jakieś dziwne czasem to bywało. W sumie tyle. Praca nie jest idealna. Ale moim zdaniem żadna nie jest. Możesz spróbować. ;)

Łucja
Inne
@Były Kurier

Takie opinie lubię. A dasz znać czy można dostać umowę o pracę? Godzinowa to jest zlecenie? I czy stawki są jednakowe dla wszystkich czy można coś negocjować?

Były Kurier
Były pracownik
@Łucja

Niestety nie. Nie dają nawet ubezpieczenia. Stawki dla wszystkich są raczej jednakowe. :)

Ewelina
Inne
@Były Kurier

czyli na jakiej umowie można być, bo nie zostało to doprecyzowane... nikt nie ma szans na uop nawet po dłuższym stażu pracy już? po ile średnio ludzie w tym robią tak naprawdę?

Gargamel
Pracownik
@Ewelina

Nie, nie ma szans na UOP, pracujesz nie dla Pyszne tylko jesteś zatrudniony przez zewnętrzną firmę.

Ewelina
Inne
@Gargamel

a to nie wiedziałam tego w sumie. czyli pyszne jedyne co to biurowców swoich zatrudnia czy jakieś jeszcze stanowiska nadzorują?

Przemek
Inne

nie polecam ciagle problemy z zamowieniami i obsuga na poziomie 0 do tego bardzo nieprofesjonalne podejscie - kasuja komentarze(merytoryczne kulturalne opinie) na fb i blokuja mozliwosc ich dodwania

1
Pytajnik
Kandydat
 Pytanie

Warto się zatrudnić? Da radę zarobić 3000zł na rękę?Można pracować na cały etat?

40 i 4
Były pracownik
 Problem

Pracę w tej korpo i na CS mogę ocenić przez pryzmat dobrych i złych rzeczy. Ludzie są jak najbardziej plusem, zawsze pomocni i mili. Team Liderzy, tutaj bywa różnie ale większość chyba też nie ma większych złudzeń czym jest ta firma, większość też była w porządku. W ostatnich miesiącach mnóstwo odejść i zwolnień. Płaca jest marna, w firmie panuje straszny chaos oraz dezinformacja. Grafik jest potwornie ciężki i układany chyba na zasadzie rzutu kością. Niestety praktycznie nie ma się wolnego czasu, chyba że jakimś cudem wylosuje się 2 dni wolnego w miesiącu pod rząd, zmiany godzinowo również są męczące. Część papierów można podpisywać online, cześć trzeba zanosić do biura co jest totalną bzdurą. System oceniania zostawia dużo do życzenia, wielokrotnie zgłaszane wulgarne rozmowy od resto pozostawały bez jakiejkolwiek interwencji czy feedbacku. Ciśnięcie na ilość zamiast jakość i wmawianie że da się obsługiwać na poziomie 3 okienka czatu jednocześnie, równocześnie żąglując procesami i załatwiając sprawy to jakiś absurd. Ciągłe przerzucanie między kanałami i czynnościami aż zgłupieć można, dostajesz na początku dnia zaplanowane czynności tylko po to by wiedzieć że i tak zamienią się w tęczę. Mozliwości awansu na seniora niby są ale i tak to niczego nie zmienia, o podwyżkach można zapomnieć, robią łaskę że dają dodatek weekendowy. To jest zabawne że tak wielka korporacja która jest liderem rynku w Polsce oszczędza na pracownikach oraz całym oddziale. Co z tego że biuro jest ładne, są piwne piątki i inne duperele skoro przy tym grafiku nie ma się życia prywatnego i to za psi pieniądz. Jeśli ktoś jest studentem, to może rozważać. Inaczej nie polecam. Z zalet wymienię jeszcze pracę hybrydową. Wszystkim którzy tam zostali życzę wszystkiego dobrego oraz cierpliwości. Trzymajcie się cieplutko.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@40 i 4

Cześć, a powiesz proszę jakie są wymagania by dostać pracę w obsłudze klienta w Pyszne? Zastanawiam się czy w ogóle aplikować jak nie mam wcześniejszego doświadczenia? Po tym co napisałeś, wszystkie te zadania itp. to wydaje mi się, że muszą przyjmować tylko mocno wykwalifikowane osoby żeby dały sobie radę?

.
Pracownik
@Zainteresowana

W żadnym wypadku, jeśli jesteś po podstawówce to już masz duże szanse. Każdy, nawet małpa jest w stanie się nauczyć tych procesów, wystarczy odrobina czasu. Jeżeli jednak chcesz mieć mało życia prywatnego to polecam tę pracę.

Eh
Pracownik

Pyszne robi naprawdę wielkie obroty, szczyci się tym jak to bardzo przewyższa swoją konkurencję. Firma organizuje non stop huczne imprezy, których koszta mogłyby przerazić większość przedsiębiorców - A mimo to ciągle mają problem, żeby traktować pracowników godnie i dać im normalne pieniądze. To jest przerażające, że w tych ciężkich czasach jedyne na co można liczyć od Pyszne, to zwolnienie :))) bo oczywiście zapewniali, że nikt nie musi się niczym przejmować, a zwolnili cały dział jak za pstryknięciem palca. Okropny stosunek pracodawcy do pracownika

Kinder
Były pracownik
 Pytanie
@Eh

Który dział poleciał w całości?

x
Były pracownik
@Kinder

wszyscy ze zlecenia

Aleksandra
Inne
@x

a czemu to zrobili?

Kinder
Pracownik
@x

O dział pytam, nie formę zatrudnienia.

Mix
Były pracownik
@Kinder

Po formie zatrudnienia można wywnioskować, o który dział chodzi :)

abc
Pracownik
@Eh

teraz zwolnili wszystkich grafików ze zlecenia

Ewelina
Inne
@abc

Zapowiadane było kilka dni wcześniej czy z dnia na dzień? a od kiedy nie pracowali zbytnio? pytam, bo rozumiem, że powodem jest brak zleceń?

Dramat
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałxm w CS prawie dwa lata i byłxm zaangażowanym pracownikiem. Mega kolejki na infolinii i mailach, parcie na szybkie załatwianie spraw i dobre oceny z rozmów, CSAT... A PRZY TYM 0 PREMII. Zjeżdżalnia w biurze za kilkaset tysięcy spoko, wycieranie mordy imprezami dwa razy do roku spoko, ale podwyżki? Nie słyszałxm. Jeśli masz do siebie szacunek, nie idź tam, bo choć atmosfera jest dobra i ludzie są świetni, nic dobrego Cię tam nie spotka. No, może poza nerwicą i nieuczciwym traktowaniem w rekrutacjach wewnętrznych, których pewnie i tak już nie ma, bo zabrano możliwość jakiegokolwiek rozwoju i wrzucili wszystkich do jednego worka. W ciągu kilku miesięcy to miejsce stało się (usunięte przez administratora). Head CS tylko się uśmiecha, potakuje, że rozumie trudną sytuację pracowników i nic z tym nie robi. Nie polecam.

Julia
Były pracownik
@Dramat

Radzę zmienić pracę, tam już lepiej nie będzie:(

Aztec
Były pracownik
@Dramat

Typie xd na każdej infolinii masz parcie na szybkość i dobre oceny, inaczej by to nie funkcjonowało

Dramat
Były pracownik
@Aztec

Oj zdziwiłbyś się, pracuję obecnie w miejscu, gdzie tego parcia nie ma i jest zdecydowanie lepiej. Oczywiście są pewne wytyczne itd. Ale w pyszne to wszystko było na morderczym poziomie.

Wymiana studencka eRozmus
Były pracownik

Z czystym sumieniem polecam pracę w dziale Customer Service jako start dla młodych ludzi. Warunki pracy są naprawdę dobre, na co dzień nie ma powodów do narzekania. Natomiast nie liczyłbym zupełnie na awanse, podwyżki i rozwój, niezależnie od wyników. Nikt nie jest niezastąpiony i po Waszym odejściu zmieni się tylko komórka w Excelu (tudzież Google Sheets). Przepracowałem w pyszne 4 lata do połowy 2022 roku i wspominam ten okres bardzo dobrze. Natomiast współczuję osobom, które dały się złapać w pułapkę obietnic bez pokrycia i boją się rozwijać poza Pyszne. Po tej pracy naprawdę możecie powypisywać cuda w CV i liczyć na dużo lepsze zarobki. #życiepopyszne

Och i ach
Były pracownik
@Wymiana studencka eRozmus

Tak, tak, na pewno po takiej beznadziejnej firmie czeka się rozwój niewiadomo jaki. Raczej "rozwuj" :)) Weź się zastanów trochę co piszesz. 4 lata zmarnowane i och aż do innej firmy możesz iść na słuchawkę. Ach szkoda tych twoich studiów...

Katarzyna
Inne
@Wymiana studencka eRozmus

Co masz na myśli mówiąc o tych bardzo dobrych warunkach, dasz znać o co właściwie chodzi? No i piszesz o 4 latach pracy a potem o nieliczeniu na podwyżki między innymi - czyli co, w ciągu tych 4 lat nie miałeś żadnych podwyżek?

Szymon Majewski show
Były pracownik
@Katarzyna

Tak się zabawnie składa, że pomijąc coroczne premie 120 zł brutto to największe podwyżki zapewniało ustawowe podniesienie minimalnych zarobków.

Ewelina
Inne
@Szymon Majewski show

to ja sama nie wiem czy to takie zabawne... od ilu lat już te premie 120 wynoszą? czemu one nie są oparte o jakieś wyniki czy coś? i skoro z kasą tak słabo to co innego tu ludzi zachęca, żeby się zatrudnić? bo normalnie widzę, że pracują

Niespoko
Były pracownik

Nie warto! Odradzam prace w tej firmie.

ile macie najechane tygodniowo
Kandydat
 Pytanie

Chciałem zapytać czy ktoś dostarcza własnym zwykłym manualnym rowerem? Ile tak tygodniowo km robicie i jakie średnie prędkości są osiągane? Ze swoim rowerem to średnio się opłaca po miesiącu max 2 i najechanych 3000km często cały napęd nadaje się do wymiany. Licząc 168h x2zł co płacą za własny rower=336zł ciężko za to kupić łańcuch kasetę i blat/blaty korby... A gdzie reszta? Powinni płacić co najmniej 4zł/h za własny rower. Ogólnie to wydaje się fajna ta praca, przyjemnie z pożytecznym. Tylko czy bez elektrycznego roweru jest sens się interesować ta praca? ~30-50km dziennie to jeszcze do ogarnięcia.

Niki
Kandydat
 Pytanie

Trochę beka, że w reklamie pyszne.pl występuje Kate Perry, więc hajs jest, ale pracownikom na infolinii proponują śmieszne pieniądze. To się nazywa (usunięte przez administratora)21 wieku. Współczuje wszystkim, którzy godzą się na takie warunki. Co Wami kieruje?

Stivi
Pracownik
 Pytanie
@Niki

Ok, ale tak z ciekawości to ile ty proponujesz by płacić za CS? Z tego co wiem to nie wymagają tam jakichś turbo skilli, praca wymaga umiejętności mówienia i czytania po polsku + dostępności i to chyba tyle. Wydaje mi się, że nie jest to dziwne, że za taką pracę nie płacą tyle co programiście. Siedzisz sobie w eleganckim biurze, niczego Ci nie brakuje a oczekują od Ciebie jedynie wykonywania swojej roboty :D - znam gorsze call center i to o wiele.

...
Pracownik
 Pytanie
@Stivi

A pracujesz/pracowałeś/aś w Pyszne? Bo z zewnątrz wydaje się, że ooo taka super firma, tyle fajnych benefitów - a jak już tu jesteś to wcale nie jest tak kolorowo.

Stivi
Pracownik
 Pytanie
@...

Tak, pracuje w firmie, co nie jest kolorowe? Co ci serio nie gra, to że chcą byś w ogóle pracowała i wykonywała swoje obowiązki? To za co ty wypłate chcesz dostać, za obecność? Śmieszne. Wczoraj fajnie 1 z managerów powiedział, że żeby dostać coś ekstra to coś ekstra trzeba od siebie dać i pokazać to na wynikach. Ja widzę wiele osób, które sie w firmie rozwinęły. A to, że są zgrzyty to żadna niespodzianka, gdzie są ludzie tam często są różne opinie. Ja do pracy przychodzę by pracować a to że mam ekstra owocka na stole czy co jakiś czas moge zagrać w bilard czy w pt wypić kraftowe piwko to tylko +. Pokaż mi inną firmę gdzie siedzisz na słuchawce i masz takie warunki. Jak Ci się nie podoba to szukaj szczęścia gdzie indziej - ja już gdzie indziej byłem, widziałem - nie wracam. Pozdro

Joman
Pracownik
@Stivi

+1

dwukropek
Były pracownik
@Stivi

Wszystko ladnie pieknie. Tylko kiedy CS dawal od siebie wiecej to okazywalo sie ze nagroda byl przyslowiowy "uscisk reki prezesa" i ewentualnie wyrownanie celow do nowo wypracowanych wynikow. Sprzedaz nieco zapomina czasami ze od tego jak CS zasuwa zalezy ile restauracji zostanie uruchomionych. Jak ciagle jest kijek a nie ma marchewki to osiolkowi nie chce sie zasuwac ponad tyle ile musi

Znafca
Pracownik
@Niki

Kasę mają bo pyszne zostało wykupione przez Just Eat Takeaway com. Firma ta działa na całym świecie. Stąd w reklamach w Polsce "występują" osoby czarnoskóre i Azjaci. Spot jest po prostu międzynarodowy tylko logo polskie

Majkel
Pracownik

Pracuję nadal w obsłudze klienta i to jedna z lepszych prac jakie miałem. Zadania i cele jak wszędzie, ekipa świetna, biuro mega. Jedynie godziny pracy męczące - szczególnie weekendy. Największymi narzekaczami są osoby, które kilka lat siedzą na stanowisku juniora, niczym się nie wyróżniają, a wyniki mają gorsze ode mnie po kilku miesiącach. Jak gdzieś są lepsze warunki to przecież nikt nie każe siedzieć latami w tej samej pracy.

Joman
Pracownik
 Pytanie

Czy Wy kurierzy serio macie dwucyfrowe IQ? Zrozumcie, że jesteście zatrudnieni u podwykonawcy. Wiele moich znajomych pracuje jako kurierzy i bardzo sobie chwalą pracę ze względu na wysokie zarobki. Jak ktoś jest niezbyt bystry i leniwy, to na pewno będzie narzekać. Już na starcie pokazujecie swoją inteligencje płacząc w opiniach u nieswojego pracodawcy X D

1
Niewiemalesięwypowiem
Pracownik
@Joman

No nie wiem, czy to kurierzy mają dwucyfrowe IQ skoro twierdzisz, że jak jesteś podwykonawcą to nie obowiązują cię zasady pracy, które istnieją w danej firmie. Jak zatrudnia cię agencja pracy, to nie agencja dyktuje ci ile ma trwać twoja zmiana, co masz robić ani jakie są zasady w danej firmie, tylko właśnie ta firma, w której jesteś zatrudniony przez agencję. Agencja tylko wypłaca ci hajs. Cytując klasyka: póki nie było internetu, tylko rodzina wiedziała żeś (usunięte przez administratora) ????

Zostaw merytoryczną opinię o Pyszne.pl - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pyszne.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 147.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 105, z czego 17 to opinie pozytywne, 68 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pyszne.pl
2.1/5 Na podstawie 97 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pyszne.pl
Przejdź do nowych opinii