Centrum usług wspólnych jakich wiele, a jednak wyjątkowe. W pierwszych tygodniach pracy w tej renomowanej skandynawskiej kulturze korporacyjnej poznasz historię o legendarnym dyrektorze-założycielu poznańskiego SSC, który pożegnał się ze stanowiskiem po długo tolerowanych zachowaniach noszące znamiona (usunięte przez administratora) Niestety nie lepszy był los jego następczyni i jej prawej ręki do spraw finansowych. Pół roku po całusach, uściskach i pochwałach nad Jeziorem Maltańskim podczas hucznego dziesięciolecia centrum usług wspólnych, zostają zwolnione za źle zaplanowany budżet, a osoby które rzeczywiście były niekompetentne, pozostają w zarządzie. Nie można wreszcie zapomnieć o selektywnie ślepej dyrektor personalnej zatrudnionej jeszcze przez dyrektora-mobbera. Królowa kadrowych patusiarek (tych, które są wobec Was tak miłe podczas rekrutacji), nie jest szczęśliwa dopóki pracownicy nie są spanikowani, lub nie mają odruchów wymiotnych i myśli samobójczych przed potencjalnym spotkaniem jej na korytarzu. Ogólnie, bardzo polecam, nieźle płacą.
Scandinavian work experience - our company values equality, teamwork, and a healthy work-life balance. We encourage open communication, flexibility, and a positive atmosphere. Plus, everyone's input matters, and feedback is welcome! This is the DFDS way!
Nieźle płacą? Jakie stawki obecnie obowiązują w DFDS Polska na entry level? A jakie dla seniorów i ekspertów?
Skoro pani dyrektor personalna jest powszechnie uważana w DFDS za osobę złą, niemiłą, mającą radość z zastraszania i obrażania współpracowników, to dlaczego nie robi się z tym nic? Nie jest możliwy zbiorowy sprzeciw wystosowany do szefostwa czy do spółki matki? Jeśli tak łatwo było ekspresowo pożegnać się z poprzednią dyrektor finansową oraz generalną, to nie da rady i z nią?
Skąd pewność ze taki zbiorowy sprzeciw już nie został złożony? Jeśli ludzie wcześniej jakoś chętnie reagowali na takie sytuacje i był tego efekt to sie dziwie żeby byli nagle bierni
Chciałbym podzielić się swoim trudnym doświadczeniem z pracy w DFDS. Podczas mojego zatrudnienia miała miejsce sytuacja, w której mój bezpośredni przełożony zachował się wobec mnie w sposób, który uznaję za wysoce niewłaściwy. Do zdarzenia doszło w toalecie na trzecim piętrze, w momencie, gdy obaj znajdowaliśmy się przy pisuarach. Jego zachowanie wywołało u mnie ogromny dyskomfort. Po tym incydencie zdecydowałem się zgłosić sprawę odpowiednim osobom w firmie, jednak widzę, że temat nie został potraktowany z należytą powagą. Uważam, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca i firma powinna bardziej dbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Piszę to, aby zachęcić innych do otwartego mówienia o swoich doświadczeniach i korzystania z przysługujących im praw. Każdy zasługuje na pracę w szacunku i poczuciu bezpieczeństwa.
Możesz powoli żegnać się z jakiekolwiek awansem, skończysz jak większość twoich poprzedników czyli walczyli o prawa by następnie zostać zwolnionym.
Jeżeli to prawda i zwolnili "rewolucjonistę" z customs to nie ma sensu pracować w tej firmie, skoro cokolwiek zgłosimy. Jest to ignorowane i odwracane przeciwko nam.
Podobno tak, zresztą spodziewaliście się czegoś innego? Gościu z kręgosłupem moralnym to co wysłał w poprzednim roku WOW chylę czoła i pewnie nie tylko ja, przecież ten temat był wałkowany w całym dziale, przez miesiąc. Ciekawe czemu go wtedy nie zwolnili.
Z mojej obserwacji domyślam się że to ze wskazania jak cały dział ledwo co dyszy. Przecież nie powiedzą "tak ma rację pracownik" bo polecą stołki zarządzające. Zresztą chyba większość osób się bała wypowiedzieć. Sam dużo nie zdziałasz. Nawet jeśli to zwolnienie za to, że wskazało się gdzie firma popełnia błędy to jest zdecydowanie nie na miejscu. Dla mnie DFDS straciło po tej akcji w oczach, a sądząc po wpisach na tej stronie, szkoda że weszłam tutaj dopiero teraz...
Jakim cudem temat pracownika niepracującego ile 5-6 miesięcy? Jest nadal główną kwestią rozmowy w tym dziale? Aż tak jebło, gdy odkrył prawdziwe karty nieróbstwa zarządu?
Wiesz to i tak dobrze ze dają odejść do innych zespołów bo już szczytem wszystkiego byłoby gdyby kazali sie zwalniać jeśli sie nie podoba. A zaczęli motywować do pracy na przykład lepsza kasa?
Jak masz coś w stylu lojalnościówki czy innej powiązanej z korporacją pismo to Cię zostawią w tym zespole. Nie wiem czy były takie przypadki trzymam kciuki, że nie. Wypłata w górę? Dobre sobie, pół roku temu nastąpiło coś w rodzaju wyrównania, ale wiadomo tylko dla nielicznych.
To słabe morale można raczej wyczuć jeśli jednym dorównali a inni z kasa stoją w miejscu. i nie było to teraz większego rzutu papierami mimo to?
Większość pracowników o ile nie wszyscy są nowi na rynku pracy więc nawet nie wiedzą, że powinni walczyć o swoje prawa. Jak wyjdziesz poza wskazaną normę to jesteś już wskazywany jako zagrożenie.
Przecież z tego powodu HR wspominało o nowym durszlaku, które przechodzi przez "królową patusiarek". Dlatego ten temat ożył to jest po to by zapobiec takiemu obrotowi spraw jak było z rewolucjonistą. Co w konsekwencji daje nam możliwość zamiatania więcej spraw pod dywan :)
Pracuje tutaj już ponad dwa lata, nie przypominam sobie by odejście jednej osoby spowodowało tak wielką poprawę morali w zespole. Imponujące
Się obudzili z zimowego snu, po tym jak poprzerzucali i pozwalniali połowę ludzi na projekcie. Nagle oświeciło ich że to może nie pracownicy są powodem takiego obrotu spraw Zarząd Pierwsza Liga.
Spóźnione zmiany. Jak były wysyłane sygnały to ignorowali, no i przyszła kreska na Matyska, z pracownika będący spoiwem zespołu odesłali z kwitkiem. Można już po fakcie rzec, zwolnienie rewolucjonisty położyło zespół na kawałki.
Dfds Polska sp z oo to jeden z najlepszych pracodawców w Wielkopolsce. A może i kraju. Przede wszystkim wielka dbałość o pracownika, jego zdrowie, well being. W Dfds Polska sp z oo nigdy nie zostaniesz sam, jak śpiewają fani Manchester unitek. Wyjątkowo skuteczny system zapobiegania (usunięte przez administratora) dzięki czemu niemożliwe jest, by przełożony źle traktował podwładnych. Nawet o tym nie pomyśli. Bardzo dobry system szkoleń. Nowy pracownik ma zapewnionego opiekuna, który go wyszkoli i gamę materiałów. Poza tym Dfds Polska sp z oo szczególnie dba o pracowników z długim stażem. Pod tym względem mogłaby być wzorem. Polecam wszystkim.
Ten system który powoduje ze przełożony nie może zle traktować pracownika brzmi ciekawie. Da rade wyjaśnić na czym to polega bo pierwsze słyszę?
Jeżeli to prawda i zwolnili "rewolucjonistę" z customs to nie ma sensu pracować w tej firmie, skoro cokolwiek zgłosimy. Jest to ignorowane i odwracane przeciwko nam.
Podobno tak, zresztą spodziewaliście się czegoś innego? Gościu z kręgosłupem moralnym to co wysłał w poprzednim roku WOW chylę czoła i pewnie nie tylko ja, przecież ten temat był wałkowany w całym dziale, przez miesiąc. Ciekawe czemu go wtedy nie zwolnili.
Z mojej obserwacji domyślam się że to ze wskazania jak cały dział ledwo co dyszy. Przecież nie powiedzą "tak ma rację pracownik" bo polecą stołki zarządzające. Zresztą chyba większość osób się bała wypowiedzieć. Sam dużo nie zdziałasz. Nawet jeśli to zwolnienie za to, że wskazało się gdzie firma popełnia błędy to jest zdecydowanie nie na miejscu. Dla mnie DFDS straciło po tej akcji w oczach, a sądząc po wpisach na tej stronie, szkoda że weszłam tutaj dopiero teraz...
Jakim cudem temat pracownika niepracującego ile 5-6 miesięcy? Jest nadal główną kwestią rozmowy w tym dziale? Aż tak jebło, gdy odkrył prawdziwe karty nieróbstwa zarządu?
Wiesz to i tak dobrze ze dają odejść do innych zespołów bo już szczytem wszystkiego byłoby gdyby kazali sie zwalniać jeśli sie nie podoba. A zaczęli motywować do pracy na przykład lepsza kasa?
Jak masz coś w stylu lojalnościówki czy innej powiązanej z korporacją pismo to Cię zostawią w tym zespole. Nie wiem czy były takie przypadki trzymam kciuki, że nie. Wypłata w górę? Dobre sobie, pół roku temu nastąpiło coś w rodzaju wyrównania, ale wiadomo tylko dla nielicznych.
To słabe morale można raczej wyczuć jeśli jednym dorównali a inni z kasa stoją w miejscu. i nie było to teraz większego rzutu papierami mimo to?
Większość pracowników o ile nie wszyscy są nowi na rynku pracy więc nawet nie wiedzą, że powinni walczyć o swoje prawa. Jak wyjdziesz poza wskazaną normę to jesteś już wskazywany jako zagrożenie.
Przecież z tego powodu HR wspominało o nowym durszlaku, które przechodzi przez "królową patusiarek". Dlatego ten temat ożył to jest po to by zapobiec takiemu obrotowi spraw jak było z rewolucjonistą. Co w konsekwencji daje nam możliwość zamiatania więcej spraw pod dywan :)
Pracuje tutaj już ponad dwa lata, nie przypominam sobie by odejście jednej osoby spowodowało tak wielką poprawę morali w zespole. Imponujące
Się obudzili z zimowego snu, po tym jak poprzerzucali i pozwalniali połowę ludzi na projekcie. Nagle oświeciło ich że to może nie pracownicy są powodem takiego obrotu spraw Zarząd Pierwsza Liga.
Spóźnione zmiany. Jak były wysyłane sygnały to ignorowali, no i przyszła kreska na Matyska, z pracownika będący spoiwem zespołu odesłali z kwitkiem. Można już po fakcie rzec, zwolnienie rewolucjonisty położyło zespół na kawałki.
Czy mozna w biurze umyc rece w cieplej wodzie? Czy jest ona dodatkowo platna? Zimna chyba jest za darmoszke?
Nowy head jest (usunięte przez administratora)co można było zauważyć na ostatnim townhallu. Jest bezczelny i chamski. Mówi o rynkowych wynagrodzeniach, gdy mijają się one znacznie ze średnią dla Poznania. Po zadanym pytaniu o zmiany w pracy hybrydowej, podśmiechiwał się z osoby pytającej. Przy okazji kłamiąc. Wprowadza transformację, która nie ma żadnego ładu, a jedynym sukcesem jest danie awansu dawnej koleżance na stanowisko Transformation Office Head, bo menadżer w zarządzie to dla niej za mało. Jej jedynym sukcesem na nowym stanowisku póki co jest dwutygodniowy urlop, czekamy na osiągnięcie kolejnych ambitnych celów. Na szczęście firma kupiła nowy ekspres do kawy, dlatego zostanę tutaj na dłużej.
A czy ten nowy boss nie jest z Łodzi? Czyli co, sam pracuje z doskoku w biurze, a innych gania do biura? Dziwny koles. Niech zamieszka w Poznaniu i będzie w biurze codziennie, a nie jak student 10 godzin w tygodniu.
Rotacja w zarządzie jest podobna co na Rynku Jeżyckim. Nowy head wszedł z buta do tej firmy przedstawiając wielkie oraz ambitne plany dotyczące nadchodzących zmian. Od tej pory wszystko się zmieniło, przełożeni patrzą nam na ręce, każda czynność musi zostać zaraportowana, a długość przerw jest weryfikowana przez team leaderów. Skandynawska kulturę można znaleźć już jedynie w ofercie pracy, w rzeczywistości panuje tutaj srogi (usunięte przez administratora) przypominający taśmę na magazynie w Temu. Taktyką na cięcie kosztów w firmie jest pokazywanie drogi ucieczki dla seniorów a w ich miejsce zatrudnianie juniorów, którzy z pewnością będą klikać tak samo szybko i sprawnie po krótkim trzymiesięcznym szkoleniu. Moją sugestią dla nowych headów, jest wprowadzenie pewnej zmiany - zmiany miejsca swojej pracy :) buziaczki
Nie no wezcie mi opiszcie cały socjal jaki tu maja, dorzucają coś jeszcze? ktoś pytał czy z własna kawa ma przyjść a dla mnie to wręcz śmieszne by było
Jaki socjal? Nie ma żadnego socjalu. Benefitów już praktycznie też, bo wszystko pozabierali. Masz gołą pensję, a jeśli jesteś seniorem to też roczną premię. Z benefitów dopłata do Multisporta i marne owoce w biurze. Tyle.
A juniorzy i pracownicy średniego szczebla dlaczego nie są objęci roczną premią? Ile wynosi ta dopłata do Multisport?
Jaka premia dla juniora! Junior jest po to żeby było tanio a nie żeby premie mu dawać. Niech się cieszy, że ma pensję na czas i bez potrąceń.
ty tak serio? mamy prywatną opiekę zdrowotną włącznie z dentystą w pakiecie, ubezpieczenie podróżne, dopłaty do kursów i studiów, premię świąteczną i część osób również roczną prawie że „trzynastkę”, budżet na integracje w zespole, co kilka lat akcje firmy bądź ich równowartość w gotówce dla pracowników którzy są dłużej, owoce i soki 2 razy w tygodniu, punkty na kafeterii mybenefit… możliwość podróżowania statkami dfds za darmo. może nie jest to super szał, ale mówienie że goła pensja i marne owoce to trochę przesada.
A możesz przybliżyć proszę więcej szczegółów na temat tej „trzynastki”? Na jakiej zasadzie dokonuje się w DFDS selekcji komu przysługuje a komu nie? Liczy się staż, znajomości czy może efektywność? Dlaczego w ogóle tylko jakaś określona cześć pracowników ma do tego prawo?
w dziale księgowości tylko seniorzy, ale w innych działach (np master data czy właśnie hehe HR) zdaje się, że wszyscy. jest to gdzieś w regulaminie, musiałbym poszukać dokładnie. a wysokość tej premii rocznej dla osób którym się należy jest ustalana przez TL, na podstawie rocznej oceny pracy, ale wynosi zdaje się od 7 do 10% rocznych zarobków danej osoby.
Owoce są ale robaczywe. Raz jadłam gruszkę i robak wyszedł ze środka i patrzył mi w oczy.
Pamiętaj robotniku pracowniku 30zl dziennie oszczędzone daje 11tys zl rocznie. Gas światło w biurze i nie lej cieplej wody. Od mleka jak najdalej niech firma nie wydaje pieniądzy swoich Tylko Ty plać za wszystko managery będą bogate i jeździły na wakajki a Ty jedz Suchy chleb bez masła. Nie polecam tu robic
Pracując w DFDS Polska przez ostatnie dwa lata, moje doświadczenia były niestety wyłącznie negatywne. Firma boryka się z dramatycznymi spadkami na kopenhaskiej giełdzie, totalną dezorganizacją matrycowego zatrudnienia, a decyzje kierownictwa w Polsce i Danii są po prostu chaotyczne i nieprzemyślane. W SSC brakuje jakiegokolwiek wsparcia dla pracowników, a atmosfera po częściowej zmianie kierownictwa nadal jest toksyczna. Sygnalistów zwolniono tylko w tym roku w Customs, Master Data i księgowości. Komunikacja między działami w Poznaniu to nieustanny bałagan, co powoduje frustrację i opóźnienia w realizacji zadań dla centrali czy innych spółek w ramach grupy. Dodatkowo, rozwój zawodowy jest praktycznie niemożliwy, a poczucie wypalenia towarzyszy większości moich znajomych. Nie poleciłabym tego miejsca nikomu szukającemu stabilnej i przyjaznej pracy.
A skąd takie emocje? Pewnie frustracja. Ja tam nie narzekam. Pracuje od paru lat i jest fajnie.
wiele świetnych osób odeszło, a świat był dla nich niesprawiedliwy. to są fakty. Rotacja w tej firmie jest ogromna. Ludzie którzy odeszli, bo byli bezsilni w stosunku do tego co dzieje się w firmie, piszą komentarz na gowork, bo nie powiedzą tego na "exit interview" - wiedząc, że hr stwierdzą, że to "niemerytoryczna" i "nieusazadniona" opinia. Wizerunek być idealny, a niepopularny feedback jest "fuj". =(
rotacja jest ogromna? widzę kilka nowych twarzy co miesiąc, ale jakoś nie zauważyłem żeby ubywały „ogromne” ilości obecnych pracowników. w moim dziale na przestrzeni kilku zespołów które znam najlepiej w ciągu ostatnich 4 lat kilka osób awansowało i przeniosło się w strukturze firmy w inne miejsca, ale faktycznie odeszło dosłownie z 5 osób na krzyż. w moim zespole absolutnie żadnych zmian od ponad roku. mamy super ludzi i super przełożonego. wyraźnie w tej samej firmie można trafić bardzo różnie.
W ogłoszeniu o pracę zauważyłam że można elastycznie rozpoczynać pracę. To dla mnie ważne bo mam psiaka i muszę go wyprowadzać :D Potwierdzacie że są flexible??
Tak, można zacząć o drugiej w nocy, ale płacą dopiero za pracę po dziesiątej trzydzieści.
Rozumiem że to żart ale przez ten komentarz mam teraz pewne wątpliwości. Macie tutaj nadgodziny, jak są płatne? W mojej byłej pracy był taki wyzysk w tym temacie że nawet nie chce wspominać
Są płatne, pracownicy zwykli musieli płacieć djengi do kasy DFDS albo odciągamy byli z wypłatu. Tolka niet dlja team liderów i Ukraińców. Slava Ukrajini i liderom i HRom DFDS!
Można po polsku? Co konkretnie było odciągane z wypłaty? Ile i czy oni już na rozmowie o tym mówią?
Tak, można zaczynać o dowolnej godzinie w przedziale 8:00-9:15 i kończysz wtedy pracę analogicznie między 16:00 a 17:15. Ta elastyczność obowiązuje każdego i nie trzeba się tłumaczyć o której zaczniesz w danym dniu. Zalogujesz się 8:23 to pracujesz do 16:23 i tyle. Praca hybrydowa - 2 dni w biurze w tygodniu lub, również dość elastycznie, 8 w miesiącu. Można w jednym tygodniu przyjść 4 razy a w kolejnym wcale. Kwestia dni ogólnie do dogadania się.
To brzmi całkiem sensownie, opis fajnej firmy, szanującej pracowników i ich czas, dbającej o work life balance. Dlatego proszę nie czytać tych bzdur!!! Wszystko można powiedzieć o DFDS, ale nie takie rzeczy! DFDS jest pracodawcą dysfunkcyjnym, patologicznym. Nie dba o pracowników, a wręcz przeciwnie. Na porządku dziennym jest tam brak szacunku, ordynarność, wulgarność, chamstwo, grubiaństwo, (usunięte przez administratora) kłamstwa, dyskryminacja, zastraszanie, ośmieszanie, łamanie prawa, i tak dalej, i tak dalej. Panuje tam tzw. „fala”, jak w więziennictwie czy niegdyś wojsku. Zarząd zastrasza i gnębi managerów, ci team leaderów, ci z kolei swoich podwładnych. Szeregowi pracownicy mają właśnie najgorzej, z racji bycia na dnie hierarchii. Z całego serca życzę DFDS Polska rychłego upadku lub likwidacji. Na pewno pozytywnie to wpłynie na poznański rynek pracy w sektorze usług profesjonalnych i oczyści go z takiej (usunięte przez administratora).
Masakra jeśli ten opis jest prawdziwy. Jeju ale jeśli tak sa traktowani pracownicy w firmie to czemu nikt nie odchodzi? Bo to naprawdę ciężko znieść, jak ma się szefa nie za fajnego... dziwne że nie odchodzą masowo.
Widzisz to zależy, niektórzy boją się zmiany, inni poświęcili 3-4 lata pracy i ciągle się łudzą że będzie lepiej -> nie, nie będzie. Potwierdziły to chociażby sytuacje z managerem z 3piętra z kwietnia lub rewolucjonistą z marca o których było najgłośniej mieli kozackie argumenty, do zdziałania czegokolwiek, ale na nic to się nie zdało gdyż panuje kółko wzajemnej adoracji i cokolwiek byś pokazał nie ważne jak poważne zarzuty nic nie zdziałasz. Jeszcze inni są w takim dołku psychicznym, że nie potrafią myśleć o zmianie pracodawcy (podpytaj dział customs o wypaleniu zawodowym) lub najzwyczajniej mają kredyt/hipotekę i nie mogą sobie na to pozwolić.
Już miałem takiego na innej firmie ale tam to nie było opcji na zmianę na kogoś innego i musiałem odejść. tutaj jak jakiś wredny mi sie trafi to też będzie pozamiatane czy jednak można iść do innego zespołu?
Nie no jest kilka spoko normalnych osób na tym stołku.
Co według Ciebie oznaczają normalne osoby na stolku? Jak wpływają na warunki pracy? bo jeśli sa tylko do pogadania to różnicy wielkiej mi to nie czyni
Nie spotkałam się z tym o czym piszesz. Pracuję od kilku lat i jestem zadowolona. Mój opis odnośnie zasad godzin pracy i home office jest prawdziwy i u nas w zespole działający bez zarzutu.
DFDS Polska właśnie poszukuje OtC Managera Czy to znaczy, że polityka dobrej zmiany w kadrze zarządzającej postępuje?
Dzisiaj na spotkaniu pojawił się Bohater, na jakiego nie zasługujemy! Nie dał się uciszyć dyrekcji, w końcu przyznali, że nie jesteśmy rodziną, że tu chodzi tylko o biznes. Kierownictwo podejmuje decyzje nie w oparciu o wolę pracowników, ale tylko i wyłącznie ze względu na swoją wygodę.
Jako osoba, która podczas tego spotkania była w biurze, a nie online, dodam tylko, że zachowanie dyrekcji podczas tej rozmowy było niestosowne. W momencie, kiedy osoba online przedstawiała dalej swoje zdanie, dyrekcja pokazywała osobom z IT, aby wyciszyli ('mute') osobę wypowiadającą się.
Na początku miałem ubaw i myślałem, że to jakaś ustawka, ale po chwili wstyd mi było słuchać tego twojego 'bohatera'. Mówił bez ładu i składu, w emocjach, a logiczne argumenty do niego nie docierały - masakra. Dwa dni w biurze to całkiem spoko deal, taką umowę podpisaliście, nikt nikogo na siłę nie trzyma.
Problem jest taki, że idąc na urlop na tydzień musimy odrobić te 2 dni w kolejnych tygodniach, jeśli zachoruję i pójdę na L4 na dwa tygodnie, to według wielce szanownego pana dyrektora mam pojawić się i nadrobić te zaległości. Dwa razy w tygodniu - ok, ale jak wypadną święta+ wolne, to okaże się że będę w biurze 4x w tygodniu wcześniej, bo frekwencja musi się zgadzać. Poza tym oficjalnie zostało przyznane - 26 dni pracy zdalnej wg przepisów też trzeba odrabiać w terminie późniejszym. Natomiast w pełni się zgodzę - nikt tutaj nikogo nie trzyma na siłę, pozostałe ssc podchodzą rozsądniej do tego tematu.
Prawda, że jeśli chce się publicznie zadać pytanie "szefostwu", należy wcześniej dobrze je przygotować, a potem zadać spokojnie i w sposób zrozumiały. Jednak zachowanie "szefostwa" w tej sytuacji było, moim zdaniem, jeszcze bardziej kuriozalne i niewłaściwe. Biorąc pod uwagę swoją pozycję, powinni ze spokojem podejść do rozmowy i dążyć do porozumienia, które zadowoliłoby obie strony. Zamiast tego widać było, że ktoś "odważył się wejść na ich ego", z czym sobie zupełnie nie poradzili. W konsekwencji prowadzili rozmowę w bezczelny sposób, drwiąc z pracownika i uciekając się do dobrze znanych metod pokazywania swojej wyższości. Starali się udowodnić, że tylko ich poglądy są słuszne, próbując wyciszyć "problem" i zakończyć temat w stylu: „Nic się przecież nie stało, heh XD”. Najwięcej do powiedzenia w takich sytuacjach mają osoby, których to w ogóle nie dotyczy – bo albo są w biurze więcej niż wymagana liczba dni, albo uważają decyzję za słuszną, bo boją się o własną pozycję. Nie wyrażają własnego zdania, którego prawdopodobnie nawet nie mają, bo obecny stan rzeczy im odpowiada i wpisuje się w ich poglądy. Zamiast spojrzeć na problem z szerszej perspektywy i spróbować zrozumieć obie strony, wolą milczeć. Tymczasem wystarczy pięć minut skupienia i użycie Google'a, aby znaleźć artykuły i badania wskazujące, że praca zdalna jest bardziej efektywna dla osób, które potrzebują skupienia, są zdyscyplinowane i niekoniecznie mają ochotę słuchać rozmów o tym, co słychać u dziecka współpracownika z trzeciego biurka obok. Podpisaliśmy się i zgodziliśmy na dwa dni pracy w biurze w tygodniu, ale nie na sytuację, w której te dni są przesuwane na kolejne tygodnie, a „praca zdalna okazjonalna” okazuje się w praktyce czymś równie konkretnym, co Manchester United w angielskiej lidze. Powinno zostać jasno doprecyzowane, jak w praktyce ma wyglądać organizacja pracy, a także, w jaki sposób nowe zasady będą egzekwowane. Czy jest to jedynie rekomendacja dla Team Leaderów i Managerów? Czy to oni mają dowolność w decydowaniu o tym, ile razy w tygodniu dany pracownik powinien pojawić się w biurze, uwzględniając specyfikę pracy zespołu i obowiązki danej osoby? Jasne określenie zasad pozwoliłoby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień i wypracować rozwiązanie, które będzie bardziej sprawiedliwe oraz transparentne.
Nie warto aplikowac nie ma nadgodzin dla pracownikow tylko dla leaderow
No jak nie ma jak są dla wszystkich tylko juniory nie chcą brać bo są leniwi i tylko bejmów by chcieli wiecej, za to Tim Lidery siedzą w pracy po nocach biorą nadgodziny i to za darmo.
Chciałbym podzielić się swoim trudnym doświadczeniem z pracy w DFDS. Podczas mojego zatrudnienia miała miejsce sytuacja, w której mój bezpośredni przełożony zachował się wobec mnie w sposób, który uznaję za wysoce niewłaściwy. Do zdarzenia doszło w toalecie na trzecim piętrze, w momencie, gdy obaj znajdowaliśmy się przy pisuarach. Jego zachowanie wywołało u mnie ogromny dyskomfort. Po tym incydencie zdecydowałem się zgłosić sprawę odpowiednim osobom w firmie, jednak widzę, że temat nie został potraktowany z należytą powagą. Uważam, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca i firma powinna bardziej dbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Piszę to, aby zachęcić innych do otwartego mówienia o swoich doświadczeniach i korzystania z przysługujących im praw. Każdy zasługuje na pracę w szacunku i poczuciu bezpieczeństwa.
Możesz powoli żegnać się z jakiekolwiek awansem, skończysz jak większość twoich poprzedników czyli walczyli o prawa by następnie zostać zwolnionym.
pytanie o referencje , co jest niezgodne z prawem. Kompletnie zacofanie, czasy lat 90. Pracodawca nie może zażyczyć sobie referencji, to było 20 lat temu!!!chyba ktoś, coś przeoczył. może warto postudiować aktualne przepisy!???!
Firma zarzuca jeśli ktoś często zmieniał pracę a sama nie oferuje możliwości rozwoju. Dojdziesz max do seniora a dalej to już tylko fart. Jako senior będziesz tylko klepać i klepać. Zarobki senior w RTR 10k brutto Atmosfera powiedzmy spoko ale wiadomo... Trzeba jednak trzymać dziub na kłódkę i udawać że zgadzasz się ze swoim przełożonym. Jak dla mnie za dużo(usunięte przez administratora)o zaangażowaniu, integracji i innych (usunięte przez administratora). Chce przyjść i zrobić robotę za którą mi płacą i nara.....
Ta firma to bardzo toksyczne miejsce. Kosztowała mnie moje zdrowie psychiczne. Nikt się z Toba nie liczy, nie rozwiązują problemów w danym dziale. Nigdy nie byłem w bardziej toksycznym miejscu. Nie polecam
witam, interesują mnie zarobki kontrolera finansowego SSC. Jest teraz wystawiona oferta, wymagania są przeze mnie spełnione, zobaczymy co wyjdzie na rozmowie. możecie przed tym jednak opisać atmosferę, która występuje w tym 11-osobowym zespole z opisu?
Podpinam się do pytania :) Na jakie wynagrodzenie może liczyć SSC Financial Controller w DFDS? Jakie są warunki pracy? Jaka atmosfera w zespole? Czy jest tam ludzki i empatyczny manager? Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Oferta znowu się pojawiła na linkedinie :) Ponawiam pytanie - na jakie zarobki można liczyć na tym stanowisku? Czy to fajny zespół? Spoko manager? :) będę wdzięczna za jakieś informacje :)
Zespół spoko, zarobki nie odbiegają od poznańskiej średniej, managerka nowa, ale daje radę!
A ile to jest poznańska średnia? Ja nie wiem, ja z wioski pod Koninem jezdem
2 dni z biura, 3 z domu. Na tę chwilę, bo całkiem możliwe, że nowe kierownictwo zmieni to na niekorzyść pracownika.
Cześć wszystkim. Chce się podzielić tym co zadziało się w tej firmie. Już od samego początku było niezbyt miło każdy każdego popędza i donosi ale tego się spodziewałem i w ogóle mnie to nie zdziwiło. Zdziwienie nastąpiło gdy przypadkowo odkryłem u siebie raka, napisałem o tym szefowej - Co zrobiła? Od razu odpisała (po raz ostatni). ,,Przykro mi. Od razu uprzedzam o nieprzedłużeniu umowy.W tym momencie ostatni bastion w moim umyśle reprezentujący zaufanie w te firmę upadł. =(
Jeżeli masz to na piśmie to podstawa do odwołania do sądu pracy? Zrobiłeś to? Brdzo niepokojące są te opinie plus historia z jakimś sygnalistą zwolnionym za zgłoszenie :/ Zdrowia!
No jeśli to była umowa na czas określony to niestety ale niczego nie ugra. Pracodawca nie ma obowiązku podpisania nowej umowy. Ale zachowanie poniżej pasa. Z drugiej strony, nie spodziewałabym się niczego innego :(
Praca w dfds to słabe pieniądze, duże wymagania i niepłatne nadgodziny. Menadżer stosuje mikro management, ma kosmiczne wymagania i zero umiejętności miękkich. Atmosfera jest napięta i owocowe dni nie złagodzą stresu w teamie :D może i nie ma premii rocznych ani podwyżek, ale za to musisz dowieźć projekty i zaproponować improvementy. Odejście kilku wieloletnich pracowników w bieżącym roku, mówi samo za siebie.
To co głównie trzyma ludzi w tej firmie, jeśli jest faktycznie tak jak piszesz? Nie oszukujmy się muszą być tez pozytywne aspekty pracy tam.
Bardzo ciekawe to co piszesz. Z mojego doświadczenia wynika, że nawet jakbyś chciał robić nadgodziny to nie dostaniesz zgody. Kto się zwolnił? Nie znam ani jednej osoby, która by odeszła. Który manager stosuje micro management? Jesteś TL, że w ogóle masz nad sobą managera? Zwyczajny pracownik z managerem nie ma w ogóle styczności.
Firma w upadłości coraz większej mają wyprzedać asortyment w tym biurka i krzesła dzięki temu będą pieniądze na 800+ do wpłaty do Zusu
Nie polecam działu AP kadra zarządzająca tylko z nazwy. Brak szkoleń, podwyżek i możliwości rozwoju. Team Leader nigdy nieobecny, a jak obecny to nie ma swojego zdania. W sumie to nie wiem po co zatrudniony. Firma lubi miernych ale wiernych więc jak masz swoje zdanie to nie masz tam czego szukać. Nadgodziny niepłatne do odebrania, a odebrać nie ma jak
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w DFDS Polska Sp. z o.o. - Poznań
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w DFDS Polska Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DFDS Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DFDS Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 151.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DFDS Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 123, z czego 7 to opinie pozytywne, 87 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Roosevelta 18
60-829 Poznań - NIP: 1080013990 KRS: 0000446115
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |