Opinie o Superauto.pl
Tym razem do wyzwania przystąpiło aż 45 osób z #TeamSuperauto, które zmierzyły się z 4-kilometrową trasą, łącząc sport z pomaganiem.
To sportowe wyzwanie zrealizowaliśmy w formie wirtualnej, co oznacza, że każdy z uczestników mógł pokonać swój dystans z dowolnego miejsca na świecie i elastycznie dopasować aktywność do swoich możliwości. Część z nas postawiła na indywidualne treningi, a chętni spotkali się, aby wspólnie pobiec w Parku Śląskim.
Po zakończonym biegu spotkaliśmy się w jednej z parkowych restauracji, by uzupełnić energię podczas regeneracyjnego, wspólnego śniadania. Wszyscy uczestnicy zostali uhonorowani pamiątkowymi medalami, co było symbolicznym zwieńczeniem naszych wspólnych starań.
Udział w Poland Business Run to dla nas przede wszystkim okazja do wsparcia szczytnego celu, ale także sposób na integrację i wspólne działania na rzecz potrzebujących.
Wielkie gratulacje dla wszystkich biegaczy, którzy udowodnili, że nie tylko #JedziemyzPomocą, ale gdy trzeba – również biegniemy ????????
- fajna, wspierająca atmosfera pracy - współpracownicy są pomocni i serdeczni - dynamiczne środowisko pracy, w którym nie ma miejsca na nudę - zamiast raz ustalonego status quo jest elastyczność i ciągłe poszukiwanie najlepszych rozwiązań
Praca w serwisie superauto.pl to niezwykle pozytywne i satysfakcjonujące doświadczenie. Jednym z najważniejszych aspektów, które wyróżniają tą firmę, jest wyjątkowo wysoki poziom szkolenia, który jest dostępny dla pracowników. W superauto.pl zauważalne jest zaangażowanie w rozwój swojego personelu. Firma inwestuje również w warsztaty, które pozwalają pracownika poszerzać swoje umiejętności i doskonalenie się w branży. Praca w serwisie superauto.pl oznacza prace w przyjaznej i wspierającej atmosferze. Dzięki solidnemu szkoleniu, pracownicy maja pewności, ze mogą polegać na wsparciu swoich kolegów i przełożonych. Wymiana wiedzy i doświadczeń jest hojnie udostępniana, co przyczynia się do wzrostu umiejętności technicznych i zespołowego ducha.
POLECAM ! ! ! Miejsce pracy bardzo przyjemne , świetni ludzie , atmosfera i wyrozumiałe podejście do pracownika. Mało jest tak "ludzkich" firm. Praca w atrakcyjnym budynku , klimatyzacja , nowe sprzęty i pomocni współpracownicy. Mogę polecić na prawdę każdemu z czystym sumieniem.
Kilka miesięcy temu dołączyłem do zespołu handlowców firmy Superauto. Po szerokim szkoleniu podczas Akademii Superauto zacząłem pracować w firmie. Dzięki bardzo dobrej współpracy w zespole pozytywnie patrzę w przyszłość, którą wiąże z tą firmą. Cenie sobie rozwój, pozytywną budującą atmosferę oraz elastyczność pracy. Zdecydowanie polecam współpracę z tą firmą.
Niestety, ale firma ma ogromny problem z dawaniem feedbacku po rekrutacji do działu HR. :) Niestety, nie jestem pierwszą osobą, która ma takie samo zdanie. Nie ma co zawracać sobie głowy na takie rekrutacje. Czerwona lampka zapaliła się podczas rozmowy, kiedy jedna z osób na rozmowie powiedziała, że szuka osoby, która pierwszego dnia usiądzie i zacznie dzwonić... To nie call center.
Nie polecam współpracy z firmą Super auto. Nie doszło do zakupu auta z ich winy. Teraz nie chcą zwrócić wpłaconej zaliczki szukając w tym mojej winy. Leasing to kosmiczne oprocentowanie w porównaniu z innymi firmami. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Sprawa skierowana do sądu.
Przykro nam, że Pana doświadczenie z naszą firmą nie spełniło oczekiwań. Chcielibyśmy zapewnić, że naszym priorytetem jest transparentność i zadowolenie klientów, dlatego zależy nam na wyjaśnieniu wszelkich wątpliwości. Każda sytuacja dotycząca zwrotu zaliczki czy finansowania jest rozpatrywana indywidualnie, zgodnie z warunkami umowy. W przypadku jakichkolwiek niejasności zawsze jesteśmy gotowi do dialogu, by znaleźć wspólne rozwiązanie. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu email: bok@superauto.pl - aby omówić szczegóły i spróbować wypracować porozumienie. Wierzymy, że dzięki otwartej komunikacji uda się rozwiać wszelkie wątpliwości
Czy zaliczka została zwrócona? Proszę o informacje poniewaz rowniez mam z tą firmą problemy.
Tym razem do wyzwania przystąpiło aż 45 osób z #TeamSuperauto, które zmierzyły się z 4-kilometrową trasą, łącząc sport z pomaganiem.
To sportowe wyzwanie zrealizowaliśmy w formie wirtualnej, co oznacza, że każdy z uczestników mógł pokonać swój dystans z dowolnego miejsca na świecie i elastycznie dopasować aktywność do swoich możliwości. Część z nas postawiła na indywidualne treningi, a chętni spotkali się, aby wspólnie pobiec w Parku Śląskim.
Po zakończonym biegu spotkaliśmy się w jednej z parkowych restauracji, by uzupełnić energię podczas regeneracyjnego, wspólnego śniadania. Wszyscy uczestnicy zostali uhonorowani pamiątkowymi medalami, co było symbolicznym zwieńczeniem naszych wspólnych starań.
Udział w Poland Business Run to dla nas przede wszystkim okazja do wsparcia szczytnego celu, ale także sposób na integrację i wspólne działania na rzecz potrzebujących.
Wielkie gratulacje dla wszystkich biegaczy, którzy udowodnili, że nie tylko #JedziemyzPomocą, ale gdy trzeba – również biegniemy ????????
To intensywne szkolenie, które stało się nieodłącznym elementem wprowadzania nowoprzyjętych pracowników do naszej organizacji. Uczestnicy mają okazję bliżej poznać firmę, jej kulturę organizacyjną oraz zespół, a także zdobyć praktyczną wiedzę m.in. z zakresu finansowania, RODO i kwestii podatkowo-księgowych, które mają kluczowe znaczenie w codziennej działalności handlowej.
Szkolenia są prowadzone przez nasz zespół trenerów – ekspertów w zakresie sprzedaży oraz menadżerów Superauto.pl, którzy z zaangażowaniem dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Każdego dnia nowi pracownicy spotykają się z innymi osobami, poznają tajniki naszego systemu CRM oraz zdobywają wiedzę niezbędną w pracy z klientami.
Dzięki współpracy z doświadczoną kadrą szkoleniową, uczestnicy mogą liczyć na wsparcie i wskazówki, które pomogą im w skutecznym rozpoczęciu kariery w naszej firmie.
Kulminacyjnym momentem każdej edycji Akademii jest uroczyste zakończenie, podczas którego Wiceprezes Superauto.pl, Bartosz Chojnacki, osobiście wręcza certyfikaty ukończenia. To nie tylko potwierdzenie zdobytej wiedzy, ale także motywacja do dalszego rozwoju. Dodatkowo, wyróżniamy Mistrza Akademii – osobę, która wykazała się najlepszymi wynikami i wyjątkowym zaangażowaniem w trakcie całego kursu.
Zostań częścią naszego zespołu!
Gratulacje dla wszystkich uczestników ostatniej edycji!
Kolejne edycje Akademii czekają na kolejne nowe osoby w naszych szeregach. Jeżeli szukasz miejsca, gdzie będziesz mógł się rozwijać w zakresie sprzedaży i budować swoją karierę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Superauto.pl jest idealnym wyborem.
Sprawdź nasze aktualne oferty pracy, prześlij nam swoje CV… i dołącz do #TeamSuperauto!
Najpierw do mnie zadzwoniła Pani i umówiła mnie na spotkanie rekrutacyjne w siedzibie Superauto. Przyjechałem trochę wcześniej bo bałem się, że nie będę miał gdzie zaparkować, ale nie było źle bo całe szczęście mają parking. Spotkanie było podzielone na 2 części, co mnie trochę zaskoczyło bo myślałem, że spotkam się tylko z osobą z HR a tu od razu spotkanie z menedżerem sprzedaży. Może to i dobrze bo fajnie zobaczyć od razu z kims się będzie pracować no i oszczędność czasu. Ogólnie była miła i luźna atmosfera.
Zostalem zapytany o ocene swojego doswiadczenia w obsludze klienta i sprzedazy, jakie sa moje oczekiwania finansowe oraz czy interesuje sie motryzacja
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Super podejście do klienta pełen profesjonalizm polecam
Firma superauto okazała się bardzo rzetelna i profesjonalna. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług wszystkich pracowników, którzy nas zdalnie obslugiwani, ale zwłaszcza Pana Łukasza, bardzo kompetentnego dealera, który prowadził nas począwszy od wyboru auta, aż po sam zakup. Wysoka kultura w komunikacji. W chwilach niezdecydowania, bądź naszych dylematów dotyczących wyboru, był bardzo pomocny i profesjonalny w doradztwie. Na plus również kontakt ze strony super auto, w razie problemów bardzo szybko oddzwaniają i kierują do właściwego dealera. Jasne i klarowne odpowiedzi oraz instrukcje. Również atrakcyjne ubezpieczenia. Wszystko przebiegło łatwo, przyjemnie i bez wychodzenia z domu, włącznie z dostarczeniem samego auta pod drzwi. Auto również sprawdza się w ???? %. Bez wątpienia bezkonkurencyjna firma na rynku, z jaką mieliśmy do czynienia. Na pewno będziemy ją polecać dalej i w przyszłości również skorzystamy z jej usług. Daję 5 gwiazdek, oby więcej takich na rynku, brawo!
jednym co wiem to ze nie zapłacili i nie mogę się doprosić o zapłatę . PS. opinie usuwane przez administratora wiec to wszystkie pozytywne to jedno wielkie kłamstwo
Dzień dobry, przez tyle lat, ile działamy na rynku, NIE było nigdy sytuacji, że komuś nie zostało wypłacone wynagrodzenie. Sytuacja, o której mowa, dotyczy klienta, który bezpodstawnie domagał się zwrotu zaliczki / kaucji. Sprawa została natychmiast wyjaśniona, prawo jest po naszej stronie - zwrot absolutnie klientowi się nie należał.
Byłem parę dni temu na rozmowie kwalifikacyjnej i chętnie opiszę to, udowodniając że firma ta niestety nie jest godna polecenia. Po wysłanym CV dostałem informację, że danego dnia o danej godzinie zadzowni rekruterka na krótka, 10min rozmowę-ok. PO tej rozmowie, na której "z grubsza" przedstawiono mi co to za praca i jakie są średnie zarobki, umówili mnie na rozmowę u nich w biurze na stalowej 16 w Chorzowie. Parking jest płatny dla gości- więc już nie fajnie, że taka firma a jadąc na rozmowę kwalif. musisz zapłacić 4zl za godzine. Wchodzisz na rozmowę i wszystko wydaje sie cacy, ładna siedziba, auta na placu do demonstracji klientom, ładny wystrój budynku w którym wszyscy pracują ale.. no wlasnie ktos na to musi zarobić i zaraz napiszę kto i jak: 1 rozmowa z rekruterka, standardowa nic trudnego, ciekawego o pracy, o zarobkach chociaz o tym mowila juz przez tel ale nie do konca, umknal jej maly szczegol... 2.Rozmowa zaraz po rekruterce z managerem, juz mniej ciekawie, wymagajaco ale chociaz dowiedzialem sie o waznej o waznej sprawie finansowej, czyli ze oprocz podstawy ktora wynosi jakies 3400zł netto to jeszcze zeby otrzymajac jaka kolwiej prowizje musisz sprzedać więcej niz 6 aut.. tak firma ma wedlug nich skonstruowany system prowizyjne. O tych prowizjach dokładnie nic mi nie powiedziana tylko tyle ze jest od przychodu. Takze moga tez to byc grosze no i jak sprzedac3 albo6 aut to robisz za sama podstawe ktora jest slaba. Po tym powiedziano mi ze jest jeszcze kolejny etap, na ktory przyjezdzam do firmy i sa jakieś scenki sprzedazowe, gdzie inni siedza i Cie oceniaja i cos tam jeszcze, dla mnie słabe -bo firma oferuje nie wiele, wymagania ma bardzo dużę a do tego jeszcze rekrutacja tak złożona jak na jakiegoś managera, a to zwykły sprzedawca przez słuchawkę. Zrezygnowalem z ostatniego etapu po tym jak dowiedziałem się że musze sprzedac wiecej niz 6 aut bo nic nie zarobie, poporstu sie to nie oplaca a i sam nie wiem ile dostalbym prowizji, to jakas tajemnica chyba. Takze odradzam.
Nie rozumiem w sumie zdziwienia, że w firmie sprzedażowej są cele ;) nie wiem czy istnieje gdzieś taka w której premie dostajesz za nic nie robienie :))) Sama również byłam na rekrutacji i przyjęłam ofertę pracy i uważam, że firma wydaje się być konkretną:)
Prowizje nie są niczym dziwnym, ale to że żeby zarobić cokolwiek z tej prowizji musisz sprzedać powyżej 6 aut, bo do tego pułapu mimo że sprzedajesz nie dostajesz nic... Do tego wymogi jak na managera a płaca jak na szeregowego pracownika. (usunięte przez administratora)
Jakie 6 aut? Czytaj ze zrozumieniem, od 6 samochodów dopiero dostajesz prowizję jakąkolwiek, nie za dużą. JAk sprzedasz 3 albo 5 samochodów, nie dostajesz NIC, 0zł. Tylko podstawa, która w tej chwili jest minimalna krajowa. A sprzedać samochód za 80-140tys nie jest łatwo, zwłaszcza przez telefon. Uwierz mi.
Sprzedawałem przez 5 lat w superauto. jako sprzedawca dostajesz zawsze klientów, to ludzie do handlowca dzwonią a nie odwrotnie. sprzedać 6 samochodów to nic nadzwyczajnego, najlepsi handlowcy sprzedają po 25/30 średnio miesięcznie. Przeciętny handlowiec bez problemu sprzedaje po 12-14 samochodów, a za takie ilości premie są juz naprawde wysokie, nieporównywalne z premiami w salonach czy innych firmach sprzedażowych.. a parking jest darmowy... przedmówca zaparkował na płatnym parkingu firmy obok..
nie płacą sprawa skierowana do sadu nie polecam
zalegaj z planosciam bardzo dugo nich ca zapłacić nie polcem współpracy
hej. widziałam ofertę dla specjalisty ds. obsługi klienta. doświadczenie niby nie zostało określone jako warunek konieczny, ja je jednak posiadam. Jest tu może ktoś kto był już na rozmowie i by mi o niej opowiedział? planuje aplikować i chce wiedzieć na co się przygotować
Cześć Kinia, jesteśmy na etapie zbierania i analizy aplikacji, jeszcze nie spotykaliśmy się z Kandydatami w ramach procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. Planujemy spotkać się z wybranymi Kandydatami (wybranymi na podstawie krótkich rozmów telefonicznych) w naszej siedzibie w Chorzowie przy ulicy Stalowej. Spotkania będą podzielone na 2 części: 1) Część HR - spotkanie z rekruterem (rozmowa nt. formalności, oczekiwań Kandydatów i ich doświadczeń zawodowych), 2) Spotkanie dot. szczegółów stanowiska - z Dyrektorem Działu Obsługi Klienta. Spotkania będą prowadzone w formule standardowej rozmowy rekrutacyjnej / wywiadu. Nie przewidujemy żadnych dodatkowych zadań rekrutacyjnych. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w rekrutacji do Superauto.pl :)
Firma w której przepracowałem ponad trzy lata. I nie mogę powiedzieć niczego innego jak tego, że było to najlepsze miejsce pracy jakie można znaleźć. Jeżeli będziesz zaangażowany i zdeterminowany to w zamian dostaniesz możliwość zarobienia fajnych pieniędzy, wsparcie z każdej strony i sporą dawkę nauki. Ale jeśli myślisz, że będzie łatwo lekko i przyjemnie to nie marnuj swojego czasu ;)
Z perspektywy pracownika z półrocznym stażem, zdecydowanie polecam Superauto.pl jako wspierające miejsce do pracy, współpracy i rozwoju. Pracujący tutaj Ludzie są kompetentni, życzliwi i zawsze pomocni, co sprawiło, że wdrożenie było bezproblemowe, a praca jest przyjemnością. Zadania, które otrzymuję, są ambitne i dostosowane do moich umiejętności, w razie potrzeby zawsze mogę liczyć na wsparcie, co uważam za duży komfort. Bardzo cenię sobie energię, entuzjazm i zaangażowanie Osób, z którymi mam przyjemność pracować w Superauto. Liczę na długą i owocną współpracę :)
Bardzo polecam pracę w Superauto. Tygodniowy onboarding był bardzo pomocny i wiele się na nim dowiedziałam - zarówno o historii firmy, jak i mojej pracy oraz obowiązkach. Miła atmosfera, wszyscy są bardzo pomocni! Z praktycznych rzeczy - dojazd do firmy jest bezproblemowy i dostępny jest duży parking.
pracują tam ludzie niekompetentni szczególnie jedna pani umówiłem sie na oglądanie croslanda po przyjeżdzie samochodu brak # i bezszczelnie proponowała mi zakup samochodu z ich placu, najmniejszego słowa przepraszam nie mówiąc o zwrocie kosztów podróży ok 100 km
Firma rekrutuje od października aż do teraz bo... nikt nie chce tam iść do pracy. A jak już ktoś przyjdzie to się zwalnia bo widzi, że to co tak ładnie wygląda nie jest rzeczywistością. Oferują minimalna krajową jako podstawe+ prowizja, ale dopiero jak sprzedasz więcej niż6 aut... Twierdzą, że te 6 auto to jest na swoją podstawe żeby zarobić- no chyba nie poważne, z auta mają kilka dokilkanaście tysiecy na czysto zysku a tu takie bezdety. Generalnie firma nastawiona na wyzysk, zatrudnienie za groszę i żebyś zarabiał dla nich kokosy. Popracowałem miesiąc i uciekłem stamtąd czym prędzej, porazka.
Dzień dobry, faktycznie rekrutujemy od października, co jest spowodowane naszym rozwojem i jednocześnie powoduje dalszy rozwój. Od października zrekrutowaliśmy ponad 40 Osób, z których na palcach jednej ręki możemy policzyć te, które ze współpracy z różnych względów (w tym zdrowotnych) zrezygnowały. KAŻDA rozsądnie myśląca Osoba jest świadoma, że w sprzedaży zarabia się z tytułu sprzedaży, a nie wyłącznie przychodzenia do pracy i też KAŻDY nasz Kandydat w procesie rekrutacji jest informowany o istnieniu progów sprzedażowych. Pozdrawiamy Zespół Superauto.pl
A jak to jest później jak klienci stwierdzają jakieś problemy? akurat jeden taka sytuacje zasugerował i zastanawiam się nad tym biorąc pod uwagę treść ogłoszenia dla specjalisty ds. sprzedaży i finansowania samochodów, która jest teraz dostępna. Jest napisane wprost, że w zakres obowiązków wchodzi obsługa w zakresie złożonego zapytania dotyczącego oferty zakupu samochodu. Czy to oznacza, że później ktoś inny zajmuje się obsługa posprzedażowa?
Tak, tym zajmuje się już inna komórka. Jest szereg Osób odpowiedzialnych za obsługę Klientów na różnych etapach, Sprzedawca odpowiada głównie za te elementy, które są wyszczególnione we wspomnianym ogłoszeniu.
Chcieliśmy podziękować naszym niesamowitym współpracownikom za kolejny rok pełen wyzwań i sukcesów. Dzięki Wam każdy dzień to prawdziwa podróż! ????????
A także Wam, drodzy Obserwujący ???? życzymy niezapomnianych chwil w gronie najbliższych, mnóstwa radości, spokoju oraz sukcesów w nadchodzącym roku. Niech te Święta będą dla Was magiczne i pełne ciepła.
Zapraszamy Was do zanurzenia się w świątecznej atmosferze razem z nami! ????????????
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku od całego #TeamSuperauto! ✨
Kilka dni temu uczestniczyłem w procesie rekrutacyjnym, było to dość pozytywne doświadczenie ponieważ każdy etap rekrutacji badał inną stronę potencjalnego kandydata. Najbardziej zaskoczył mnie etap końcowy który pozwalał mi wejść w rolę sprzedawcy i ukazać moją prawdziwą twarz w radzeniu sobie ze stresem. Cały proces rekrutacji był bardzo profesjonalny oraz Informacja zwrotna po każdym z etapów byla na czas.
Super pracodawca ! Atmosfera w firmie na świetnym poziomie , O LUDZIACH NIE WSPOMNĘ ! Zdecydowanie polecam !????
Jako specjalista ds. HR chciałabym poinformować, że w najbliższym czasie organizowany będzie konkurs zespołowy na zdobienie dyni - HALLOWEEN 2023. Dodatkowo planujemy Mikołaja dla najmłodszych organizowanego w naszej siedzibie jak również coroczną imprezę "wigilijną". W kwietniu odbyła się impreza integracyjna a w czerwcu na Dzień Dziecka nie zapomnieliśmy o naszych milusińskich. Obchodzimy również ważne okazje jak ślub czy urodzenie dziecka. Jesteśmy bardzo prężnie rozwijająca się firmą. W najbliższym czasie nasze działania Emploer Breandingowe jeszcze bardziej nabiorą tempa :)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Superauto.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Superauto.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Superauto.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 38 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Superauto.pl?
Kandydaci do pracy w Superauto.pl napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.