Operator Sprzętu Lotniskowego poza tą podstawową stawką która mi pokazuje oferta 4 800–5 200 zł to ma jakieś dodatki? Finansowe, o takie mi chodzi. Ewentualnie czy jest możliwość negocjacji stawki, bo nie jestem pewien czy mi odpowiada do końca? Bo to jest brutto podane
Nie ma czegoś takiego jak średnia. Premia zależy od kilku rzeczy w tym podstawy wynagrodzenia. Ale po potrąceniach i nie dla stanowiska kierowniczego z negocjowaną podstawą wynagrodzenia tylko dla personelu z tabeli zaszeregowania to nawet nie jest 1000. W tym roku lepiej nie będzie. Kierownictwo w ramach budowania motywacji i dobrej atmosfery zapowiedziało, że więcej pieniędzy spodziewać się nie należy. Ale to już mi przekablowano po moim odejściu. Nie "zapewnia" wigilii. Nie ma czegoś takiego jak "zapewnia" bo nawet gdyby ktoś chciał w tym uczestniczyć to nie może zejść ze stanowiska pracy. To się odbywa w godzinach pracy i jest najliczniej obsadzone przez administrację, a nie przez szeregowy plebs. Integratki... hehehe... kto ma na to siłę chodzić, jeżeli zaczyna na drugi dzień o 4 rano, albo w danym dniu akurat kończy o 23.
Witam serdecznie, proszę mi opowiedzieć o pracy jako specjalista ds. BHP. niedawno pojawiła się oferta w sieci. wstępnie wiem ze spełniam wskazane wymogi. Od czego może zależeć +/- 1000 zł różnicy w widełkach? Oraz co może być powodem tych aktualnych przyjęć?
Z plusów: brak opóźnień w wypłatach, całkiem przyjemni ludzie w zespole z którymi można się pośmiać czy nawet wyżalić, sama praca w sobie ciekawa i nie ma nudy. To tyle z pozytywów niestety. Minusy: niepoważne godziny pracy, często zdarzają się zmiany od 3:30 do 14/15 gdzie człowiek już powoli nie kontaktuje, przez pasażerów jesteśmy traktowani jak gorszy sort ludzi - nie ma dnia gdzie nie jesteśmy wyzywani od (usunięte przez administratora) itd a kierownictwa to oczywiście nie obchodzi, stałe braki kadrowe przez sporą rotację pracowników, bardzo chamskie odzywki kierownictwa - że jesteśmy roszczeniowi, jak się nie podoba to jesteśmy wolnymi ludźmi i nic nie stoi na przeszkodzie zmiany pracy, że mamy doceniać co mamy a nie wymyślać…. Na ubrania do pracy trzeba poczekać 3-6 miesięcy, więc trzeba się wyposażyć na własną rękę żeby wpisywało się w standardy firmy. Brak odpowiedniego sprzętu do pracy - brakuje radiotelefonów, sprzęt lotniskowy przestarzały i często niedziałający (akurat komputery i skanery to wina portu). Oczywiście praca w każde możliwe święta i dni ustawowo wolne od pracy, baaardzo trudne do ugrania wzięcie wolnego - czasem się uda dostać dzień wolnego przez kilkudniowe Święta Bożego Narodzenia na przykład. Generalnie problemów jest dużo więcej - organizacyjnych, komunikacyjnych, ekonomicznych, ergonomicznych i można by tu wymieniać i wymieniać. Firma stwarza wrażenie jakby żerowała na pasjonatach lotnictwa i chyba tak właśnie tutaj jest. Tracisz zdrowie fizyczne i psychiczne z każdym dniem i to za prawie najniższą krajową (zlecenie ma 30 groszy więcej niż najniższa krajowa, dosłownie zarobki jak w gastro ale tam to chociaż zjesz za darmo, na umowie o pracę zależnie ale pożal się Boże 800-1200 więcej niż najniższa krajowa). Zatrudniając się tutaj tracisz życie prywatne, zdrowie i to w zamian za jakieś ochłapy które do życia nie starczają. Firmę trapi wiele problemów ale najważniejszy to ten, żeby zrobić odpowiedni target z opłatami dla pewnej lowcostowej linii lotniczej (chyba wszyscy wiemy jaka :) ) bo inaczej tłumaczysz się, dlaczego nie było tyle ile sobie zażyczyła linia…Poważnie… Praca fajna dla osób, które będą potem chciały iść dalej i przenieść się do AirCrew dla jakiejkolwiek linii lotniczej. To chyba tyle, trzymam kciuki żeby w firmie się poprawiło bo mogłoby być naprawdę pięknie, ale trzeba docenić stałych pracowników bo kiedyś naiwnych młodziaków zabraknie a wtedy Welcome będzie miał problem… A kiedyś zabraknie agentów czy to na płycie czy w obsłudze pasażerów, bo lotów przybywa. Oby opamiętali się trochę wcześnej, tego im życzę.
Cześć, dodali dziś ofertę dla pracownika obsługi płytowej. Zastanawiamy się z chłopakiem od czego zależą to podane widełki 5 600 – 6 600 zł. nie piszą wprost by doświadczenie było wymagane. Chłopak je ma, ale co jeszcze jest potrzebne by zarabiał ten górny próg?
Cześć, jaka jest na zleceniu stawka godzinowa na stanowisku agent obsługi pasażerskiej?
Cześć, ktoś tu pisał o tym, że premie kwartalne mogą się zdawać skromne, zastanawiam się przy tym czy na każdym stanowisku są one równe? Patrzę wstępnie na te ofert dla młodszego specjalisty ds. koordynacji operacji i w nim też wspominają o tych premiach, ale oczywiście bez szczegółów, więc byłabym wdzięczna gdyby ktoś coś napisał.
Cześć, a tu ma się nad sobą też innych przełożonych czy głownie Dyrektor jest? zastanawiam się po prostu po tym zadanym teraz niedawno zapytaniu. Interesuje mnie oferta dla specjalisty ds. Informatyki, jaki jest tamtejszy zespół? zarobki mam już podane, że do 8 tysięcy można zarobić, zastanawiam się więc przy jakiej atmosferze i przy jakim nakładzie pracy? jak go oceniacie?
Głównie NIE dyrektor. Taką osobę widuje się rzadko. Nad sobą masz tzw lidera a potem kierownika zmiany. I z nimi się stykasz.
Operator Sprzętu Lotniskowego poza tą podstawową stawką która mi pokazuje oferta 4 800–5 200 zł to ma jakieś dodatki? Finansowe, o takie mi chodzi. Ewentualnie czy jest możliwość negocjacji stawki, bo nie jestem pewien czy mi odpowiada do końca? Bo to jest brutto podane
Jak każdy pracownik... po okresie próbnym masz niezbyt obfite premie kwartalne, rzekłbym bardzo ale to bardzo skromniutkie, godziny nocne - mam na myśli dodatki do godzin między 22-6 rano - to grosze, wyskrobiesz z tego ze 60 zł miesięcznie jesli będziesz późno konczyć lub zaczynać wczesnie, dalej - nie licz na ekstra dodatki za niedziele czy swięta - nie istnieje bo pozwala na to prawo pracy, gruszowe małe, nadgodziny raczej licz plus 50%, setka bowiem to rzadkość. I nie ma znaczenia czy zostaniesz na nadgodzinach " z wezwania" - ściągną cię ekstra gdzy się zgodzis, chcby to było nie wiem jakie święto kalendarzowe. To będzie nadal dzien nadgodzin za plus 50% do stawki. Premie kwartalną tracisz gdy masz więcej niż trzy dni chorobowego. A spróbuj się nie wyłożyć od czerwca do wrzesnia w sezonie dzikiego (usunięte przez administratora) zasuwania. Dodatkiem będą pochwały i zapewnienia jaki jesteś doceniany. Są nagrody dyrektora oddziału, owszem i jeśli się akurat trafi to zawsze jest te kilkaset do wypłaty. Nie napiszę ci ile dokładnie ale to jest jakaś pula na konkretną komórkę organizacyjną do podziału i może być różnie. Stosowali też dofinansowania. Nazywało się to jakoś ładnie i miało kompensować inflację. Zastępowało dodatek świąteczny. Nie ma osobnej premii bożonarodzeniowej/wielkanocnej.
A możesz powiedzieć ile taka średnia premia kwartalna wynosi? Piszesz, że mało ale dla jednego 1000 to będzie mało a dla drugiego sporo, dlatego zależy mi żebyś bardziej określił tą sumę. Czyli na święta dodatku nie macie a czy na przykład pracodawca zapewnia wspólną wigilię pracowniczą?
Wspólną wigilię pracowniczą? Nie wiesz chyba o czym piszesz, np. w oddziale PAX WAW panuje tak toksyczna atmosfera że w życiu nie chciałbyś takiej życzliwej "wigilii" doświadczyć, no chyba że lubisz jak z kimś rozmawiasz i myślisz że się dogadujecie a z drugiej strony cię obgaduje i najchętniej wbiłby ci przysłowiowy "nóż w plecy" na pierwszym twoim potknięciu, taka jest codzienność w tym miejscu. Wigilia z definicji powinna być w miłej przyjaznej atmosferze (mógłbym napisać "rodzinnej" ale pamiętajmy że to praca) natomiast co to są "integratki w welcome"? gdy wejdziesz we wrony musisz krakać tak jak one jeśli powszechnie przyjętym (i niestety akceptowalnym) są toksyczne relacje pomiędzy pracownikami (czym wyżej tym większa (usunięte przez administratora) i pomiędzy pracownikami a kierownictwem zwłaszcza to nie licz na dobrą atmosferę pracy
Nie ma czegoś takiego jak średnia. Premia zależy od kilku rzeczy w tym podstawy wynagrodzenia. Ale po potrąceniach i nie dla stanowiska kierowniczego z negocjowaną podstawą wynagrodzenia tylko dla personelu z tabeli zaszeregowania to nawet nie jest 1000. W tym roku lepiej nie będzie. Kierownictwo w ramach budowania motywacji i dobrej atmosfery zapowiedziało, że więcej pieniędzy spodziewać się nie należy. Ale to już mi przekablowano po moim odejściu. Nie "zapewnia" wigilii. Nie ma czegoś takiego jak "zapewnia" bo nawet gdyby ktoś chciał w tym uczestniczyć to nie może zejść ze stanowiska pracy. To się odbywa w godzinach pracy i jest najliczniej obsadzone przez administrację, a nie przez szeregowy plebs. Integratki... hehehe... kto ma na to siłę chodzić, jeżeli zaczyna na drugi dzień o 4 rano, albo w danym dniu akurat kończy o 23.
Czy Welcome Airport Services zapewnia kartę multisportu?
Dołączam się do pytania. Czy firma zapewnia jakiekolwiek inne benefity swoim pracownikom?
Chyba jest jakiś ograniczony multisport, ale jest też taki system mybenefit; ma to adres www cafeteria mybenefit i tam co miesiąc wpada ci całe 30 zł; jak się uzbiera to sobie możesz wydać w jakims dużym sklepie online.
Na płycie większość młodych pracowników, kultura osobista niektórych jednostek to (usunięte przez administratora)a nawet gorzej. Na socjalu same wulgaryzmy. To co robią z bagażem jest poniżej wszelkiej krytyki. Trafiłem na trenera który traktował mnie z góry, był nieprzyjemny. wmawiał, że coś mówił - co nie było prawdą i generował niepotrzebne stresowe sytuacje. Ten człowiek ma kogoś trenować? Praca fizyczna za najniższą krajową oraz cały dzień z (usunięte przez administratora). Nie warto. Dodatkowy aspekt to słabe połączenia komunikacji miejskiej dla osób bez auta. Odradzam
Zatrudnienie jako agent obsługi pasażerskiej - umowa zlecenie. Pierwszy kwas: jak na ilość wiedzy, która jest do przyswojenia, to płaca jest żadna. Drugi kwas: w Warszawie jest się stopniowo wprowadzanym do pracy, zaczyna się od ustawiania kolejek, odbierania pasażerów z samolotu itp., w Gdańsku od razu rzut na głęboką wodę. A spróbuj się pomylić np. przy odprawianiu pasażerów to powiedzą ci, że nic nie umiesz, co tu w ogóle robisz etc. Szczególnie są takie dziewczyny z bliskiego "kręgu zaufania" kierowniczki. Oczywiście trafiają się bardzo spoko osoby, ale niestety to rzadkość. Trzeci kwas: podczas boardingu jest się odpowiedzialnym nie tylko za sprawdzenie dokumentów i karty pokładowej, ale również przyjmowanie płatności i obsługę kasy fiskalnej. Nie do pomyślenia na innych lotniskach. A tu jeszcze bardzo często robi się to w dwie osoby. A jak jeszcze się szkolisz, to przychodzą czasami starsze stażem agentki i głośno komentują wszystko co robisz. Masakra. Nie polecam, chyba że ktoś lubi być maksymalnie obciążony psychicznie w pracy i dostawać za to psie pieniądze.
A ile ma się czasu na przyswajanie tych informacji? Kiedy pojawia się zdziwienie, że się czegoś nie wie lub, że popełnia się błędy? I jakie pieniądze w zamian?
Ktoś tu wyrażał ostatnio swoje nieukontentowanie pakietem benefit system, zamiast karty mutlisport. U mnie w robocie nie mam takich rzeczy. Może więc ktoś mi wyjaśni, co wchodzi w skład takiego pakietu benefit system i jakie są dopłaty, jakbym chciał z tego korzystać?
Dzień Dobry mam pytanie jak wygląda praca na stanowisku ,,Pracownik Obsługi Naziemnej Samolotów" chodzi mi o godziny pracy i zarobki?
Jakie wynagrodzenie brutto i ile godzin w miesiącu? Akurat ukończyłem szkołę i rozważam tam pracę.
To prawda, że 3 tys nie jest i tak tu osiągalne? Bo ktoś tak pisał jeszcze 2 miesiące temu.
Brutto? Owszem. Generalnie przykładowo dla agenta obsługi pasażerskiej podstawa w WAW to 3400zł brutto + premie widmo, w GDN podstawa może być taka sama lub niższa (mniej lotów, mniejsze lotnisko)
Rozumiem i ta podstawa to jest wiecznie stała, nawet po dłuższym czasie nie ma co liczyć na podwyżkę?
Zależy od kierownika sekcji, w WAW jest tak że nowe osoby dostają więcej niż osoby które nie dawno się przyjęły i już pracują dlatego że nowi nie chcą podpisywać umowy jak stawka jest zbyt niska, a ci co pracują to już podpisali umowę więc i tak więcej nie dostaną :D generalnie realnie po roku można liczyć na podwyżkę jak Ci się umowa skończy i tyle
Ticket desk service żenada. Karolek bo tak się przedstawił uznał że RODO mu nie pozwala na udzielanie żadnych informacji, nawet typu jeg przełożony.totalne dno. A niby (usunięte przez administratora) w 89 się skończyła a tu takie fajerwerki, i to z młodego pokolenia. Z...ne mileniale
Obsługa oraz znajomość regulaminów własnej pracy na poziomie depresyjnym
Jak na dzisiaj wygląda kwestia zarobków? Nadal jest problem, by na rękę zarobić 3000 zł? Pasja pasją, ale z czegoś trzeba opłacić zarobki i kupić jedzenie...
To i tak dobrze, bo jest bliżej do tych 3 tys niż dalej jakby tak pozytywnie spojrzeć. Ktoś też kiedyś wspominał coś o premiach, jak to teraz z nimi sytuacja wygląda?
Witam W jakich godzinach odbywa się praca dla pracownik porządkowy i jakie są zarobki?
Rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko Dyspozytora centrum bezpieczeństwa i dozoru technicznego. Nazwa stanowiska brzmi poważnie jednak wynagrodzenie oferowane przez pracodawcę już poważne nie jest - oscyluje w kwocie 3-3.5k netto. Obecnie branża jest w dołku więc nie ma co liczyć na dodatki i przez najbliższe miesiące ich nie będzie. Co do samej rozmowy to cóż... Pani "specjalistka" do spraw kadrowych merytorycznie wypada bardzo słabo, dodatkowo warto wspomnieć droga pani, że swoją "swietność" miała pani jakieś 30 lat temu więc pewne zachowanie w takim wieku już nie przystoi. Dodatkowo poziom żartu wręcz żenujący. Da się wyczuć lekceważenie i dyskryminowanie kandydata. Główny punkt programu to oceny na świadectwie więc tutaj już chyba nie trzeba nic dodawać. Zero przygotowania do rozmowy. Na szczęście druga osoba nadrabiała kompetencjami. Generalnie na obecne czasy praca na lotnisku jest totalnie nieatrakcyjna i dodatkowo jeżeli osoba z kadr jest taką wizytówką firmy to lepiej sobie darować i oszczędzić nerwów w przyszłości.
Fajnie, że podajesz widełki, na które można liczyć zgłaszając się do pracy w Welcome Airport Services. To na pewno ważne dla takich osób. Chciałam dopytać jeszcze o samą rozmowę - czy miałeś podczas niej do wykonania jakieś konkretne zadania?
Szanowny Panie, Był Pan na rozmowie o pracę, gdzie pracodawcą jest spółka Port Lotniczy Gdańsk, nie zaś Welcome Airport Services.
Poprostu welcome nie oferuje takiego stanowiska "dyspozytor centrum bezpieczeństwa i dozoru technicznego" to stanowisko operacyjne na które poszukują Porty Lotnicze zarządzające lotniskiem a nie welcome airport services agent handlingowy linii lotniczych
Witam . Czy jest może tu jakiś strażak z Lotniskowej Straży Pożarnej ? Interesuje mnie kwestia zarobków i zmian jak to wygląda? Z góry dzięki za info.
@romek to każdy dostaje na wstępie swojego trenera?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Welcome Airport Services?
Zobacz opinie na temat firmy Welcome Airport Services tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Welcome Airport Services?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!