Liberty Poland
3 311 6 1

Opinie o Liberty Poland

Filtruj opinie po kryteriach:

Anderson
Nazwa działu: IT
 Opinia

Nie polecam pracy w tej firmie jako kulsant ponieważ obiecują góry a tak naprawdę nic nie ma z tym wspólnego pierwsze wypłaty kordynatorki podwyższają wypłatę by ona była dobra a następna radź sobie sam a do tego niewiadomo gdzie idą te prowizję za umowy bo jak pracowałem nie widziałem ich ani razu na swoim koncie bankowym

Pomocna?
Zainteresowana
 Opinia

Czy obecnie jest prowadzona rekrutacja na stanowisko przedstawiciela handlowego? Jak wygląda praca? Na jaki adres można wysłać swoje CV?

Pomocna?
Kaja
 Opinia
@Zainteresowana 08.02.2019 09:24

Też chętnie się dowiem Może ktoś się wypowiedzieć?

Pomocna?
TakNie
Niezależny
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kaja 18.02.2019 13:20

20 wizyt dziennie, skoda fabia w kombi/renault clio grandtour ale masz cały bagażnik zawalony materiałami i tylną kanapę (chyba, że w domu masz magazyn)...to w hybrydzie (detal i sieci) ;) a w sieciach j.w. z tym, że mniej materiałów i podobno lepsza kasa. Na aucie limit km prywatnych, brak porządnego szkolenia wprowadzającego (2-4 dni w terenie z PH i wio samemu w teren). Szkolenie BHP i szkolenia produktowe, ofertowe robisz po godzinach pracy w domu. Ogólnie ludzie w zespołach w większości spoko, ale firma trochę 100lat za murzynami jeśli chodzi o podejście do pracownika :) Z plusów zdobycie doświadczenia jeśli ktoś nie posiada i ludzie. Pytać śmiało z miłą chęcią odpowiem...może coś się zmieni w tej firmie (podobno Liberty czyta opinie :O )

Pomocna?
Kaja
 Opinia
@Niezależny 18.02.2019 16:55

Na jakiego maila wysłać CV? Doświadczenia jako PH mam zaledwie miesiąc, jaka jest szansa na dostanie tej pracy?

Pomocna?
TakNie
Eskobar
 Opinia
@Niezależny 18.02.2019 16:55

Zapomniałeś dopisać że cele mało realne do zrealizowania,wiedz wypłata to raczej marna podstawa,jesteś rozliczany z tego na co praktycznie nie masz żadnego wplywu,ciągle kontrolę i polowania,badanie polecenia klienta,rynek nieustannie się zmniejsza i jest coraz mniej punktów które bawią się w prepaid,a cele co miesiąc większe...bardzo dużą rotacja w zespolach,bo w firmie nie znaczysz nic,pracodawca daleko za murzynami chodź to subtelne określenie. Pozdrawiam walczących

Pomocna?
zleceniobiorca
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

"Praca" tylko dla studentów kompletnie bez doświadczenia, żeby dorobić grosze na max pół etatu lub ludzi nienadających się do niczego innego. Tu się jedynie nauczycie gadania jak małpa i wciskania ludziom beznadziejnych ofert (serio, oferty na kartę są 100x lepsze niż ten (usunięte przez administratora) Najgorszym elementem jest "jakość" i nacisk na dosprzedaż - jak już wciśniemy komuś przepłacony abonament, to mamy się postarać by wziął równie drogi internet/TV. Jak nas klient wyzywa, to również mu zaproponujemy :) Recytowanie sztywno przyjętych formułek przez kilka godzin to robota dla papugi, a nie "handlowca". Mnie jako potencjalnego klienta taki "standard obsługi" odpycha. O ile współpracownicy wydają się spoko, to koordynatorzy mają ludzi za nic nie znaczące pionki. Byle plan był, bo mają z tego kasę, a konsultant jakieś marne grosze. Już na "szkoleniu" widać, że system jest tak zrobiony, by w większości przypadków premia wyszła skromna. Atmosfera jak w przedszkolu, zapisywanie "wyników" na tablicy, żeby napędzić wyścig szczurów :) Do tego głośna muzyka - widać tu profesjonalizm "kierowników", super warunki do pracy głosowej. Polecam omijać takie "infolinie" i postarać się o normalną pracę, gdzie można rzeczywiście się czegoś nauczyć i zdobyć wartościowe doświadczenie.

Pomocna?
Basia
 Opinia
@zleceniobiorca 28.02.2019 00:57

Szkoda, że osoba pisząca to nie podpisała się imieniem i nazwiskiem.. Nie Tobie oceniać dla kogo to jest praca i obrażanie osób pracujących w Liberty jest nie na miejscu. Każdy pracuje gdzie chce i gdzie mu odpowiada. Atmosfera w firmie jest fajna, a pierwszy raz słyszę , żeby komuś przeszkadzała muzyka.. Skoro tak bardzo coś komuś nie odpowiada to wystarczy podejść do kogoś z kadry i zgłosić to, a nie wylewać tutaj żale. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii, ale takie zachowanie jest chamskie i nie ma sensu.

Pomocna?
HakunaMatata
 Opinia
@zleceniobiorca 28.02.2019 00:57

Zacznijmy od tego, że administracja powinna chyba cenzurować opinie pracowników o innych ludziach z którymi dana osoba pracowała kiedy są to osoby postronne- w tym wypadku konsultanci bo chyba forum jest od wystawiania opinii o danej firmie a nie po to żeby obrażać pracowników danej firmy. Patrz "Praca tylko dla studentów kompletnie bez doświadczenia, żeby dorobić grosze na max pół etatu lub ludzi nienadających się do niczego innego". Dla "zleceniobiorcy" pracowały tu osoby po studiach, kiedyś profesor matematyki, młodzieżowa mistrzyni Europy lub nawet świata w hokeju(nie pamiętam które dokładnie) osoby które mają własne działalności gospodarcze i chcą sprawdzić się w nowej roli- no generalnie myślę, że osoby które osiągnęły w życiu więcej niż Ty wiec obrażanie ich jest żałosne z Twojej strony. Dalej już karuzela śmiechu rusza :) "Jakość" żebyś nie wciskał/a klientom głupot żeby zarobić te "grosze"(tutaj raczej heheszki gratuluje skilla w pracy) "Nacisk na dosprzedaż"- Serio w CC zależy komuś żebyśmy sprzedawali jak najwięcej? NIESAMOWITE!(generalnie to wystarczy zapytać czy chce a potem czy chce kontakt w innym terminie WIEC FAKTYCZNIE NACISK) "jak nas klient wyzywa" 3 LATA- 1x wyzwisko ze strony pijanego klienta. Jeśli uważasz, że trzeba recytować formułki to jesteś Papuga a nie handlowcem i się do tego nie nadajesz widocznie masz 0 wyobraźni lub chęci spróbowania czegoś innego. "Koordynatorzy mają ludzi za nic nie znaczące pionki"- jeśli oczekujesz masaży, pocałunków czy czego tam oczekujesz żeby się nie czuć jak pionek to niestety nie da rady :D KO to byli konsultanci i nikomu woda sodowa do głowy nie uderzyła i nikt się nie czuje lepszy niż konsultanci wiec bez żarcików proszę. a wiem to bo widać to np na wyjściach integracyjnych kiedy wszyscy o wszystkim rozmawiają i widać wtedy kto jak kogo traktuje bo jeśli ktoś się uważa za lepszego to widać to wszędzie nie tylko w pracy. "system premiowy" faktycznie jeśli dobrze Ci idzie i się starasz i to co zarobiłeś masz pomnożone x1.6 lub 1.8 to premia wychodzi skromna? CMONNNNN matematyka się kłania. "Zapisywanie wyników na tablicy"- to akurat nie ma nic wspólnego z przedszkolem :) każdy kto się angażuje w pracę chce wiedzieć ile brakuje do danego celu i jak wypada na tle innych tutaj jest o tyle fajnie że wszyscy chcemy żeby swoje zarobił kolega z boku jak i KO bo to się nazywa "grupa" pomagamy sobie i wspieramy się bo bywają gorsze chwile :) "GŁOŚNA MUZYKA" no tu już jest hit :) jakim trzeba być dziwnym człowiekiem żeby w "przedszkolu" bać się podejść do przedszkolanki i poprosić żeby ściszyć muzykę. Myślę że temat wartościowego doświadczenia zostawimy bez komentarza bo to akurat zależy od człowieka co dla niego jest wartościowe. Generalnie to zabawne argumenty tutaj padły i myślę że autor/ka dobrze zrobił/a zwalniając się (lub Ciebie zwolnili?) bo Toxic ludzie nie są potrzebni

Pomocna?
Nigdywiecej
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@HakunaMatata 28.02.2019 20:09

Uderz w stół, to odezwą się nożyce - potwierdzają się wcześniejsze opinie o tuszowaniu negatywnych opinii :)

Pomocna?
Anonimbosieboikoordynatorki
 Opinia

Ogólnie nie najgorzej. Lajtowa robota, siedzisz i dzwonisz, zależy od kampani na jaką się trafi, jeśli nie przyjdziesz do pracy albo się spóźnisz to w miarę da się dogadać i to odrobić także grafik elastyczny ale też trzeba sobie zasłużyć, szkoda że kasa słaba no i cele zawsze tak żeby akurat zrobić blisko 100 procent ale go nie osiągnąć aby nie wypłacić wymarzonej premi, tym samym ludzie się łudzą że zarobią nie wiadomo ile premi a że brakło im troszeczkę to już kieszonkowe na fajki, także trochę lichwa/ cwaniactwo. No i mogli by wreszcie naprawić ten męski kibel bo zamiast sedesu siada się na zimną porcelanke. Ogólnie spoko ale niebo ani piekło też nie jest. Pozdrawiam ziomeczki! :D

Pomocna?
Wiktoria
 Opinia
@Anonimbosieboikoordynatorki 31.01.2019 09:12

Twój wpis zawiera wiele przydatnych informacji na temat warunków pracy i atmosfery panującej w firmie Liberty Poland. Nie mówisz jednakże nic na temat warunków zatrudnienia. Czy możesz w takim razie powiedzieć, czy pracodawca oferuje wszystkim nowo zatrudnionym pracownikom stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością rozwoju zawodowego? Pytam, ponieważ widziałam w internecie mnóstwo ogłoszeń z naprawdę najróżniejszymi stanowiskami, a kwestia zatrudnienia z umożliwionym rozwojem jest najbardziej pożądanym obecnie warunkiem podjęcia pracy w danym miejscu.

Pomocna?
TakNie
zlotychlopak
 Opinia

Pracuję w tej firmie, prowadzę punkt, co do organizacji super, każdy zajmuje się tym do czego jest potrzebny, wszyscy są pomocni, zrobienie planów, ilości,premię są odpowiednie, w moim przekonaniu patrząc na to realnie i obiektywnie a mam na myśli to na jakim jest się stanowisku, otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie, premia uzależniona od twojej pracy i nawet jeśli miesiąc jest najgorszy, trochę poleniuchować np. mamy gorszy okres w zyciu prywatnym a będzie wykonywał swoją pracę zawsze ją dostanie, tak jak w każdej pracy obowiązki są przyjemne i te mniej przyjemne, dużo zależy od kierownika dyrektora placówki i atmosfery w pracy, jednak to tworzą różni ludzie już indywidualnie a nie cała firma, czy są "ciśnienia" tak jak napisałem wcześniej zatrudniamy się na odpowiednie stanowisko więc poprostu to do czego zostaliśmy zatrudnieni róbmy, praca świetna, jeśli ktoś nie lubi pomagać innym, nie ma do ludzi cierpliwości to ta praca nie jest dla niego, nie mam na myśli złego dnia sprzedawcy bo jak każdy ma takie, najlepszymi cechami jest otwartość, firma zapewnia szkolenia, wystarczy je na nich uważać lub porostu się przyłożyć i nic nie jest skomplikowane i trudne, usługi i produkty firmy to technologia, elektronika tak też jest dużo zmian z którymi warto się zapoznać, rozglądając się na rynku, pod względem finansowym jest dobrze, stabilnie, elastycznie i doceniona jest praca, znam osoby które dużo zarabiają i te które mniej wynika to z cech danej osoby i jej predyspozycji w obsłudze klienta, motywacji bądź też np z czystego podejścia jestem w pracy to pracuję,

Pomocna?
TakNie
;)
 Opinia

Tak patrzę na opinie pozytywne i widze taka prawidlowosc, ze prawie kazda jest napisana w taki agresywny sposób. Tak jakby pisał to ktoś z kadry albo konsultant któremu każą tak pisać. Bo nie ma zazwyczaj wtedy opinii obiektywnej czyli ze na przykład „słuchawki są uszkodzone a grafik wcale nie jest elastyczny ale za to atmosfera jest świetna i wcale nie tak ciężko zrobić cel, premie wypłacane na czas”. Zauważcie ze takich opinii jest mało jeśli chodzi o te pozytywne. A większość jest taka „jak ktoś narzeka to znaczy ze jest leniem a jak mu się nie podoba to niech się zwolni pełno osób jest na jego miejsce a tak poza tym to wszystko jest rewelacyjne, każdy kto ma inne zdanie to (usunięte przez administratora) i leń który myśli ze siedząc na krześle zarobi kokosy”. Zauważyliście? Kadro liberty, jak chcecie zatuszować złe opinie to te pozytywne piszcie z głową hehe. A moja opinia o tym miejscu jest taka ze grafik nie jest elastyczny, konsultanci sympatyczni, gorzej ma się sprawa koordynatorów bo są nieuprzejmi i traktują konsultantów jak nic nie warte pionki

Pomocna?
ZainteresownyTeleTele
 Opinia

Chodzi mi o pracę na słuchawce, odział Chorzów, tylko i wyłączonie. Wiele komentarzy dotyczy pracy w salonach, czy też przedstawicieli handlowych. Z tego co wyczytałem, to umowa jest zlecenie. Elastyczny grafik. Czy faktycznie jest ciężko wyrobić cel, a firma nie wypłaca premii za to? Dosyć często pojawiają się wątki w tym temacie. Także, że jest problem z weryfikacją ilości umów. Czyżby niemają rejestrów, czy jakis ewidencji, ile się tych umów zrobiło, bo czegoś tu nie rozumiem? Aż tak źle tam jest, a pieniądze na waciki? Czy ktoś obiektywnie jest mi w stanie pomóc, podjąć decyzję? Jak nie chcesz pisać na forum, to odezwij się na poniższy adres email: adam.milowskii@gmail.com Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Dawid Dziobek
 Opinia
@ZainteresownyTeleTele 05.01.2019 11:27

Cześć, trochę niżej w opiniach napisałem dosyć obiektywną opinię na temat tej firmy to też możesz poczytać. Umowa jak najbardziej zlecenie (właściwie chyba jedyny minus tutaj) i elastyczny grafik. nigdy nie miałem problemu z dogadaniem się z kierownictwem że w tym dniu np nie mogę przyjść a w tym dniu muszę zostać na 6h czy coś takiego. jeśli potrzebuje to mogę mieć nawet cały miesiąc na rano to jest po prostu kwestia dogadania się z koordynatorem. Nie wiem o co chodzi ludziom w kwestii tego że się nie da dogadać. jak ktoś nie potrafi rozmawiać z ludźmi albo siedzi i nic nie robi to pewnie dlatego ma problem z dogadaniem się w kwestii grafiku :) wyrobienie celu to jest banał. ja miesiąc w miesiąc ani razu nie miałem sytuacji że nie udało mi się wyrobić celu miesięcznego minimum tydzień przed zakończeniem miesiąca. Są osoby które w ciągu dnia sprzedają np słabo albo przeciętnie a i tak wyrabiają na koniec cel. wystarczy że robisz przy około 160h około 4/5 zamówień dziennie przy zatrzymaniu i to już wystarczy do zrobienia celu a naprawdę nie wiem co trzeba robić w tej pracy żeby tyle zamówień nie robić. a same premie zawsze były i wypłacane i tu również nie wiem o jakiej firmie ludzie niżej piszą ale na pewno nie o Liberty że nie wypłacają premii. nie raz dostawałem premię wyższą niż moja podstawa ale to wiadomo przy robieniu np 120% celu. ale żeby zarobić tu przynajmniej 500 zł premii to naprawde nie jest wyczyn wystarczy tu przychodzić i robić swoje a firma zawsze wypłaca :) Jedyna ciężkość to jakość, no ale wiadomo jest to po to byś klientom nie wciskał byle jakiego kitu tylko po to by sprzedać. ale i bez niej idzie wyrobić dobrą premię. umowy zapisywane są w systemie CRM i jak je wszystkie wypisujesz zgodnie z prawdą i dbasz o nie (tj. poprawiasz jeśli coś tam się nie zgaddza itd) i też nie wiem skąd w ogóle temat że jest w firmie problem z wyliczaniem umów? zawsze wszystko jest w porządku chyba że ktoś np narobi pełno umów których nie wprowadza do KPWA i potem tego nie wliczają bo to jest umowa widmo :) co do kasy to naprawdę odkąd tu pracuje to bez problemu wyciągam wypłatę z dwójką lub trójką z przodu w zalezności od premii i nigdy nie zarobiłem mniej. i tu nawet nie chodzi o premię ale to że same stawki godzinowe są spoko i nie są przynajmniej najniższą krajową :) atmosfera jest (usunięte przez administratora) i naprawdę w tej pracy jest czas na prace wiadomo, ale również na fun czy pogranie na XBOX czy w piłkarzyki bez żadnego problemu. Szczerze jeśli wiesz co to jest praca na słuchawce i nie boisz się takiej pracy jak i rozmawiania z nieraz gburowatymi klientami to aplikuj i się nie martw tymi opiniami na dole ludzi którzy tu ewidentnie piszą coś anonimowo po to żeby pisać albo "odpadli" po kliku dniach szkolenia xd w razie pytań zawsze możesz do mnie gdzieś tam na FB uderzyć Dawid Regis Dziobek ;) Pozdrawiam.

Pomocna?
ZainteresownyTeleTele
 Opinia
@Dawid Dziobek 05.01.2019 13:22

Dziękuję Ci bardzo za wyczerpujące informacje w tym temacie. Serio, wielkie dzięki.

Pomocna?
Elastyczny grafik
 Opinia
@ZainteresownyTeleTele 05.01.2019 15:32

Grafik jest elastyczny tylko na początku, potem wciskają ci zmiany na siłę. Atmosfera to kwestia gustu. Płaca to najniższa krajowa za godzinę, a jeżeli chodzi o premie to dużo zależy od bazy, na niektórych fajnie się pracuje, na innych jest trudniej. Osobiście nie polecam, ale spróbować zawsze możesz, może ci się spodoba, a jeżeli nie, to najwyżej szybko uciekniesz, jak wiele innych osób.

Pomocna?
ZainteresowanyTeleTele
 Opinia
@Elastyczny grafik 15.01.2019 12:27

Spoko dzięki.

Pomocna?
TakNie
PlXtb...
 Opinia

Realne, średnie zarobki do ręki ( netto ) , to na jakim są poziomie?

Pomocna?
PlXtb
 Opinia
@PlXtb... 08.01.2019 21:11

W call Centre te zarobki pytam?

Pomocna?
eliyyyya
 Opinia
@PlXtb... 08.01.2019 21:11

To zależy od godzin jakie wypracujesz i premii jaka jestes w stanie wyrobić. wlasnie dostałam ostatnią wypłatę za 2018, robie średnio 150 godzin w miesiacu i w 2 miesiacach mialam wyplate poniżej 3 tys netto. W jednym mialam malo godzin bo 2 tygodnie wolnego, w drugim słabą premie bo przerzucili mnie na inną baze. poza tym mega spoko bo chodzac systematycznie jest łatwo wyciągnac dobrą premie, gorzej jak nie masz jakości :)

Pomocna?
PlXtb
 Opinia
@eliyyyya 09.01.2019 12:56

Fajnie. Thx za info :-)

Pomocna?
TakNie
OSTRZEŻENIE
 Opinia

Składając CV do pracy w tej firmie dbasz o dobro liderów, rekrutacji, całej firmy ale nie o swoje. Przez ciągły nabór Pracowników firma zyskuje nowe moce przerobowe i dzięki temu nie musi szanować Pracowników których już ma w firmie, ponieważ jeśli się ich pozbędzie czyli zwolni albo sami odejdą z firmy to będą na ich miejsce nowi Pracownicy. Składając CV do pracy w tej firmie napędzacie ten proces.

Pomocna?
racja
 Opinia
@OSTRZEŻENIE 21.07.2018 17:06

masz racje, dlatego ja nie wyślę do nich cv, znam kilka osób które odeszło z tej firmy i wiem jak tam traktują ludzi

Pomocna?
Popieram
 Opinia
@OSTRZEŻENIE 21.07.2018 17:06

Szkoda czasu na tą firmę

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@Popieram 24.08.2018 15:04

Dzień dobry. Przykro nam, że masz takie odczucia. Jak już informowaliśmy systematyczna rekrutacja na wiele stanowisk: m.in. konsultanci call center, handlowcy biznesowi i D2D, doradcy klienta w punktach sprzedaży ma związek z rotacją pracowników, rozwojem i awansem, jak i również m.in. z rozbudową sieci sprzedaży czy poszerzaniem spektrum oferowanych usług. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
inna firma
 Opinia
@OSTRZEŻENIE 21.07.2018 17:06

dokładnie, dlatego znalazłem pracę w innej firmie

Pomocna?
były pracownik
 Opinia
@OSTRZEŻENIE 21.07.2018 17:06

dokładnie tak, kiedyś tam pracowałem ale znalazłem pracę w innej firmie gdzie lepiej traktują pracowników

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@były pracownik 12.10.2018 12:46

Przykro nam, że ma Pan takie odczucia. Dokładamy wszelkich starań, żeby atmosfera w pracy była jak najlepsza. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
Pracownik
 Opinia
@OSTRZEŻENIE 21.07.2018 17:06

Szkoda czasu i tyle. Pracują tam niektórzy przez 10 lat bo nie mają innej alternatywy

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@Pracownik 30.10.2018 21:03

Dzień dobry, wydaje nam się, że nie jest to jednak kwestia braku alternatywy. Obecnie popyt na pracę ma jeden z wyższych wskaźników na przełomie ostatnich 5 lat, dlatego uważamy, że alternatywy istnieją i cieszymy się, że pracownicy którzy pracują u nas dłużej nie mają potrzeby z nich korzystać. Pozdrawiamy! Liberty Poland S.A

Pomocna?
zwolniona
 Opinia
@Pracownik 30.10.2018 21:03

jak ktoś pracuje w tej firmie i dostanie gdzieś indziej umowę o prace to zaraz od nich ucieka

Pomocna?
Grr
 Opinia
@były pracownik 12.10.2018 12:46

Pracowałam w tej firmie dość długo i większej głupoty nie słyszałam. Nigdy źle nie zostałam potraktowana. Gdy miałam jakieś pytania czy inne problemy, zawsze mi ktoś pomógł. Pracowałam z 3 różnymi koordynatorami, z każdym dało sie spokojnie dogadać.

Pomocna?
ZainteresowanyTeleTele
 Opinia
@inna firma 04.09.2018 19:08

To gdzie ta lepsza robota? adam.milowskii@gmail.com

Pomocna?
TakNie
Mr. Know
 Opinia

Radzę omijać szerokim łukiem firmę Liberty Poland. Pracowałem w salonie przez kilka ładnych lat. Za jedne z najlepszych wyników w Polsce otrzymywałem uścisk dłoni koordynatora. 100% jakości obsługi klienta to tutaj wymóg który nie jest nagradzany, a kiedy raz powinie ci się noga otrzymasz NAGANĘ i nie ważne, że przez wcześniejsze lata robiłeś maxa. Plany są zawyżane, aby przypadkiem firma nie musiała Tobie wypłacić zbyt wysokiej premii. Firma prowadzi sklepy i salony sprzedaży oferujące usługi grupy kapitałowej Cyfrowego Polsatu (Plus, Cyfrowy Polsat, Plusbank, ) co za tym idzie, trzeba znać wszystkie oferty bankowe, telewizji, internetu, energii elektrycznej, dystrybucji gazu oraz sprzętu AGD :D w zamian otrzymasz podstawę najniższą na rynku. Atmosfera w pracy nie była najgorsza jeśli trafiłeś na fajnych ludzi, ale cały czas żyjesz w stresie, czy aby na pewno zrobisz plan np. na konta bankowe których nikt nie chce :D. Najlepsi sprzedawcy uciekli jak ja, zresztą widzę, że inne opinie są bardzo podobne . Rotacja pracowników większa niż w Biedronce. Jeśli jesteś masochistą, to polecam :P

Pomocna?
były(uff)pracownik
 Opinia
@Mr. Know 07.12.2018 21:40

100 % racji. Brak podwyżek podstaw to temat wałkowany w tej firmie od lat. Raz rzucili 100 zł (brutto i to nie wszystkim). Wychodzą z założenia że jak się chce to się zarobi, bo najlepsi wyrabiają w samych premiach więcej niż podstawę. Tylko jakim kosztem. Ogrom wiedzy , zasad, procedur które trzeba nabyć i cały czas uczyć się na bieżąco jest nieadekwatny do podstaw w tej firmie.

Pomocna?
M.
 Opinia

Premie widmo, cel wyrobiony, a premii brak, znika regularnie. Elastyczny grafik polega na tym, że raz przychodzi się na rano, raz na popołudnie - obiecują, że można dostosować grafik do innych zajęć, a potem i tak masz chodzić wg zmian. Podstawa niska. Brak sprzętu - słuchawki są niczym święty grall, a to przecież call center. Krzyki przez megafon, okazjonalne, ale jednak, nie ułatwiają rozmów z klientami. Szkolenie kiepskie, bardzo pobieżne.

Pomocna?
były pracownik
 Opinia
@M. 28.12.2018 23:52

obecnie też pracuję dla Plusa ale w Maksimum w Katowicach niby wszystko jest to samo ale z tą różnicą, że w Liberty masz umowę zlecenie a w Maksimum na początku też jest umowa zlecenie a potem jak chcesz to możesz dostać umowę o pracę, a praca w Liberty Poland i w Maksimum nie różni się niczym, a rzadko spotyka się na słuchawkach mieć umowę o pracę jak byłem na kilku rozmowach o pracę to byli zdziwieni, że mam taką umowę

Pomocna?
OSZUŚCI
 Opinia

obiecują elastyczny grafik, czepiają się kiedy przychodzi się na inną godzinę bo ma się coś do załatwienia, obiecują premie ale robią wszystko, żebyś jej nie zarobił, jak nawet zrobisz to bywają problemy z wypłatą

Pomocna?
Były pracownik
 Opinia

Nowoczesny budynek? Niektóre boksy się rozpadają, 3/4 słuchawek nie działa. Krzesła są połamane. Grafik elastyczny, ale jeżeli nie chodzisz według zmian bo nie mozesz (i tak jakby dlatego wybrałeś te prace, bo miał być elastyczny grafik), to są pretensje. Obiecuję się wielkie premie, a później nie ma ich wcale lub są śmieszne (a warunki spełnione - i jakość i cel) i nie mają zbyt wiele wspolnego z tymi obietniami. KO są raczej zyczyliwy, choć nie wszyscy... brak umowy o pracę, tylko zleceniowka, więc jeżeli ktoś się nie uczy, nie dostanie nawet normalnej umowy.

Pomocna?
Dawid Dziobek
 Opinia

Czytam te opinie i nie wierze czasem gdzie ludzie zgubili mózg XD zupełnie nie rozumiem podejścia niektórych ludzi do pracy i pracodawcy. na wstępie co to znaczy że odpadłaś/eś na szkoleniu i Ci nie zapłacili? To firma ma Ci hajs wypłacić za co? wyraźnie zawsze jest zaznaczone że za szkolenia każdy ma płacone ale dopiero po przepracowaniu 2 miesięcy... i o tym mówi każdy zawsze już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej chyba że w ogóle nie słuchasz bo przecież jesteś tutaj tylko po to by zgarnąć hajs za szkolenie. przecież to logiczne że w takim przypadku każdy by sobie odchodził i przychodził i zgarniał hajs za darmo. Włączcie myślenie.. Firma nie wypłaca premii? albo wypłaca za mało? Skoro najwidoczniej jesteś słabym sprzedawcą i nie robisz celów to za co ma Ci firma płacić premię? za siedzenie na krześle? to jest praca. robisz swoje i idziesz do domu. To samo tyczy się jakości. firma nie robi wszystkiego na przekór żeby nikt nie dostał premii. Masz wytyczne podane co masz mówić klientowi. jeśli wprowadzasz klienta w błąd albo mu mówisz co innego niż będzie miał na umowie to tym bardziej nie będziesz miał jakości. Po to ta jakość mądrze została zrobiona żeby ludzie nie oszukiwali klientów a ich profesjonalnie i rzetelnie obsługiwali ;) Zresztą i tak jest lepiej niż było, bo kiedyś jakość poniżej 90% = brak premii. Teraz nawet z brakiem jakości można dostać fajną premię i nie jest to bynajmniej 300 zł ;) zresztą idealnym przykładem jest to że w zeszłym miesiącu sam miałem jakość na poziomie 83%, ot pechowo słabą rozmowę odsłuchali a i tak moja premia zmieściła się w TOP 20 premii w firmie więc nie mam nawet na co narzekać ;) wystarczy po prostu sprzedawać na normalnym poziomie i robić cele. a nie narzekać. Więc nie wiem skąd info że firma uwala za jakość i nie daje premii xd zbyt duże ciśnienie na wynik? TO JEST SPRZEDAŻ! nie ma na świecie firmy sprzedażowej w której nie ma ciśnienia. Jeśli się nie nadajesz do sprzedaży, nie umiesz robić celów to nie narzekaj na ciśnienie. A najlepiej w ogóle nie zatrudniaj się w sprzedaży. Zresztą zrobisz cel to masz spokój. Koordynatorzy cisną? To też są ludzie i też chcą swoją premię zarobić, ale oni nie odpowiadają tylko i wyłącznie za swój wynik tak jak ty jako zwykły konsultant a za wynik całej swojej grupy - czyli około 25 osób wśród których oprócz (usunięte przez administratora) kompetentnych ludzi nie raz trafia się osoba która nie potrafi sprzedawać, nie umie wysłuchać komunikatów i wskazówek których udzielają koordynatorzy bo CHCĄ TEŻ CI POMÓC ZAROBIĆ. To normalne że będą motywowali grupę żeby robili cele bo leży to w interesie zarówno koordynatorów jak i konsultantów. Zresztą oni sami i tak już wiele robią, mają mnóstwo roboty a i tak podchodzą, pomagają i udzielają rad bo właśnie (wiem to dziwne) ALE ZALEŻY IM NA SWOICH PRACOWNIKACH. trzeba ludziom coś wciskać? nie wiem co ty musisz ludziom wciskać albo co w ogóle wciskasz ale skoro nie dostajesz premii albo zła firma uwala Ci za jakość albo dostajesz tylko 300 zł to może właśnie dlatego że coś wciskać ;) bez przerwy podnoszone cele? LOL? pracuje tu łącznie już 9 miesięcy licząc wcześniejszy staż i ani razu nie widziałem by podniosły się cele... BA! nawet osoby które pracują tu dłużej np 2 lata też sobie takich sytuacji nie przypominają. wręcz poszło to na plus bo kiedyś nie ważne czy pracowałeś 100h czy 160h cel miałeś i tak i tak taki sam. a teraz pracujesz 100h masz cel adekwatny do 100h, pracujesz 160h masz cel adekwatny do 160h. więc można by powiedzieć że cel zmalał wręcz ale okej xd duża rotacja pracowników? No cóż... patrząc na te opinie tutaj wcale się nie dziwie że taka jest skoro większość ludzi to takie półmózgi które przychodzą na szkolenie i się zwalniają licząc na szybki hajs, albo które z chwilą swojego pierwszego połączenia z klientem rezygnują i składają wypowiedzenie, albo które nie potrafią się dostosować do panujących zasad w PRACY i przychodzą tu tylko posiedzieć i narobić godzinówek to po prostu tak się robi duża rotacja. a pozostając przy mojej opinii - Ja jestem bardzo zadowolony z pracy tutaj ponieważ rozpoczęła ona moją przygodę ze sprzedażą i mogłem rozwijać się dalej. A najlepsze że pracowałem wcześniej tutaj i się zwolniłem a po roku wróciłem i zostałem ciepło przyjęty, przydzielony do zajebistej grupy i przemiłej koordynatorki :DDDDDDD i nie żałuję tej decyzji bo firma jest bardzo w porządku dla pracowników. nigdy nie czekałem na kasę, wręcz dostaje ją zawsze przed terminem, na samą kasę również nigdy nie narzekałem bo jak na standard w Polsce i jak na pracownika bez doświadczenia i wykształcenia zarabiam miesiąc w miesiąc naprawdę bardzo dużo. na elastyczny grafik tym bardziej nigdy nie narzekałem. chciałem pracować pół etatu pracowałem pół etatu, w ten sam dzień miałem jakiś kłopot i musiałem wcześniej wyjść - nie było problemu nigdy. nie wiem jakim człowiekiem trzeba być żeby w tej firmie nie dało się dogadać w kwestii grafiku xd. Także zapraszam do pracy tych fajnych otwartych ludzi!

Pomocna?
pracownik
 Opinia
@Dawid Dziobek 20.12.2018 12:01

Witam cię Dawidzie zgadzam się z twoja opinia w 100 % wyraźnie na szkoleniu jest podkreślane , że kasa jest wypłacana ze szkolenia po 2 msc. Co do pracy , bardzo mili ludzie zarówno Kierownik kampanii , jaki i Koordynatorzy . Ludzie przychodzący tutaj zapominają , że jest to PRACA. Przychodzimy tutaj sprzedawać i robić to co do nas należy . Żeby nie dostać premii naprawdę trzeba się postarać pracuje tutaj prawie rok i nie miałem miesiąca , żebym nie mial premii. Nie miałem nigdy wyplaty ponizej 3 tys. jak za 140 h msc jest to chyba najlepsza kasa jak na tym etapie życia gdy człowiek jest młody. Dodatkowo , w pracy można liczyć na różnego rodzaju konkursy czy to na wygranie telefonu czy dodatkowej kasy do wypłaty. Jeśli ktoś ma problem ze sprzedaża zawsze przełożeni pomagają , każdy jest człowiekiem i zdarzają się gorsze dni. Grafik jest ustalany zawsze miesiąc wczesniej i kazdy rozumie , że ktoś się uczy , ma lekarza , weterynarza itp. Zawsze można się dogadać . To , że kogoś zwolnili przez godziny jest to totalna bzdura i kłamstwem !!!!!!!!

Pomocna?
szkolenie to przymus
 Opinia
@pracownik 20.12.2018 13:02

szkolenie to przymus bez którego nie przyjmą do pracy, więc musisz się zgodzić na wypłatę po 2 miesiącach bo inaczej nie dostaniesz pracy, dodatkowo ze szkolenia można odpaść w trakcie i nikt za ten czas nie zapłaci - czas który można poświęcić na szukanie innej pracy

Pomocna?
Ręce opadają
 Opinia
@szkolenie to przymus 23.12.2018 00:53

Nikt nigdy nie odpadł ze szkolenia startowego. To nie 1 z 10... Odpadają tylko osoby które rezygnują dobrowolnie utwierdzajac się w tym, że lepiej poświęcać czas na narzekanie czy pisanie durnych komentarzy niż nauczyć się czegoś nowego i zarobić. W jakiej firmie przyjmą Cię bez szkolenia? Podpowiem- w żadnej. Więc jeżeli liczysz że przyjdziesz na płatne szkolenie po którym znikniesz i pójdziesz do następnej firmy itd... To powodzenia! Pracuję, firmę polecam. A jak macie pisać głupoty to zastanówcie się trzy razy. Pozdrawiam

Pomocna?
kłamiesz
 Opinia
@Ręce opadają 23.12.2018 23:41

do ręce opadają - kłamiesz tak samo jak osoby na kierowniczych stanowiskach

Pomocna?
:))
 Opinia

Pracuje w Liberty ponad rok. Robiąc po ok8h dziennie wychodzi ok 2000zl, dodając do tego premie ok 1700. Co miesiąc wychodzę ok 3.700. Robię to co powinnam i wychodzę. Jeżeli chłodzi o KO to na prawde spoko ludzie, „cisną” jedynie wtedy, gdy nie ma wyniku.... wiec??? Jeżeli nie zrobisz swojej roboty to co się dziwić. Odsłuchy przychodzą za to jak rozmawiasz, wiec gdy wprowadzasz Klienta w błąd to co się dziwić... Żeby nie dostać premii chociażby 0.6 to niezle trzeba się postarać. Jedynym minusem jest zleceniowka... Według mnie osoby wyżej mogłyby pomyśleć o umówie o prace dla tych, którzy pracują conajmniej rok. Ogólnie warto spróbować na własnej skórze i nie kierować się opiniami ludzi, którzy po prostu byli słabi. :)

Pomocna?
do roboty
 Opinia

macie robić wyniki, macie wciskać umowy wszystkim nawet pocztom głosowym do których dzwonicie codziennie, mają być wyniki, jak nie to zwolnienie, jesteście od robienia wyników i nabijania kasy wspaniałej firmie Liberty, macie robić na wynagrodzenie i premie osób które wami rządzą, taki jest układ, jak się nie podoba to możecie się zwolnić, na wasze miejsce jest wiele chętnych osób

Pomocna?
Dav
 Opinia

(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) dlaczego? Z godzin zarobione 12270 zł, dostaję 1000 zł, z premii? Cel wyrobiony mam otrzymać 800 zł dostaję 35...(?!) co?! 35 zł! Niby porezygnowali do 14stu dni...zapomnieli tylko, że ja potrafiłem to sprawdzić. Szefowie dno, kierownicy? Jeszcze większe dno. Muzyka okey, ale zero motywacji, zero pomocy. Masz i rób. A jak nie? Nara. Dla mnie ta robota to kpina i nie polecam! P.S. Dowody mam, mimo, że umowa zlecenie, to mam maile z informacjami o kwotach, jakie powinienem zarabiać. Na razie zachowam to dla siebie. Moje sugestie dla Liberty Poland: Skończcie kłamać na rozmowach, zacznijcie płacić to, co się należy! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Nie kłamać!

Pomocna?
Dav
 Opinia
@Dav 07.12.2018 17:56

P.S. Nie przystoi Plusowi i Cyfrowemu Polsatowi firmowanie się przez Liberty Poland...wstyd!

Pomocna?
cubus85
 Opinia
@Dav 07.12.2018 17:56

Potwierdzam. Kierownicy regionalni kłamią na rozmowach rekrutacyjnych o zarobkach. Jest to nagminne. Pytanie czy sami są tacy mądrzy czy ktoś im kazał?

Pomocna?
Kamil Gacoń
 Opinia

Widzę niektóre opinie i mam wrażenie że część osób jest pod wpływem alkoholu lub pisze o innej firmie ;) zacznijmy od tego bo tutaj jest to napisane tylko po to zeby cokolwiek napisac: "ja odpadłam podczas szkolenia, straciłam czas, nikt mi za ten czas nie zapłacił, takich osób jest więcej" Co znaczy że odpadłaś? To nie jest 1 z 10 że odpowiadasz 3x błędnie na pytanie i odpadasz. Dalej? Okej! firma do której przychodzisz na szkolenie i go nie kończysz i chcesz mieć zapłacone za to? no szanujmy się ;) Problem z elastycznym grafikiem? Pracuję tu 2.5 roku i 90% tego czasu chodzę tak jak mogę bo dogaduję się z Koordynatorem i przychodząc tutaj inaczej niż moja grupa nie obijam się a pracuje bo (tylko przypominam) to jest praca. Jakość przychodzi kiedy wychodzi Ci premia? swoja droga musiałeś tu być dobrym pracownikiem skoro wychodzi Ci 300 zł premii ale to już swoją drogą . Generalnie to każdy dostaje minimum 3 jakości każdego miesiąca i trzeba się spodziewać, że mogą odsłuchać rozmowy która nie koniecznie była udana ale kazał Ci ktoś opowiadać klientowi coś inaczej niż tak jak jest ustalone od samego początku? Znasz zasady od 1 dnia odsłuchu i to że robisz coś inaczej to już jest Twoja wina a nie tego że wychodzi Ci premia i chcą Cie "uwalić" Koordynator który jest niekompetentny? Koordynatorami zostają konsultanci i nikt nie rodzi się OMNIBUSEM w każdym temacie i każdy może czegoś nie wiedzieć ale wystarczyłoby zapytać kogoś innego(INNEGO KO LUB NAWET KONSULTANTA) i byś wszystko wiedział ale oczywiście LEPIEJ MARUDZIĆ. Chillout room który nie jest używany? Mając 40 minut przerwy około każdego dnia to spędzam tam jakieś 35 grając w piłkarzyki czy Fife (swoja droga kierowniczka dołożyła ze swoich pieniędzy żebyśmy mieli fife) Awarie i dzwonienie. Kiedy jest awaria i dzwonimy to (my konsultanci) dostajemy informację od przełożonych że warto w trakcie rozmowy zwrócić uwagę że ma się jakiś problem a dodatkowo jesteśmy zapewnieni że jeśli taka rozmowa zostanie odsłuchana to ogarnie się to tak żeby konsultant nie był stratny na tym. UWAGA! Kilka osób właśnie dostało odsłuch z "czasu awarii" i zostało to załatwione tak żeby nikt na tym nie stracił ;) Temat wigilii to już totalnie jakaś śmieszna akcja. Informacja 3 dni przed wigilią jest w skrócie następująca: "W ten i w ten dzień odbędzie się wigilia pracownicza będzie trwała od godziny 00.00 do 01.00 (przykładowo żeby nikt nie płakał ze wigilia pracownicza w środku nocy) dalsza część- jedz pij na nasz koszt dziękujemy że byłeś z nami BAWCIE SIĘ DOBRZE" W tej informacji zawarte jest od której do której będzie ta wigilia trwała więc potem poszliśmy dzwonić no to nie jest przedszkole wiec w czym problem? Są ustalone reguły i kto umie czytać to wie jak to będzie wyglądało. Połamane krzesła i zepsute słuchawki NO IKS DE Na sali jest 80 osób słuchawek używają tylko konsultanci więc kto je zepsuł KADRA czy my? Koordynator siedzi i Ci przeszkadza? Zacznijmy od tego że widzę że tutaj EGO 1000 :) KO nie siadają bez powodu opcje są 2: a) średnio Ci idzie więc podpina się żeby Ci pomóc BO TUTAJ UWAGA ! CHCE ŻEBYŚ COŚ ZAROBIŁ A NIE CHODZIŁ ZDEMOTYWOWANY BO NIC TU NIE ZARABIASZ (300 zł premia) b) Nie masz jakości czyli mówisz klientowi nie to co masz lub czytasz coś błędnie co jest wprowadzeniem klienta w błąd bo jak wiesz literówka potrafi zmienić znaczenie przykładowo "zgody" a pisali to ludzie mądrzejsi od nas i wypada się tego trzymać. Tutaj sławna literówka która zmienia znaczenie zdania czy tam pytania: "idziemy na wodę" a "idziemy na wódę" różnica jest i tutaj każdy wybierze co mu bardziej pasuje. Generalnie bawi mnie trochę to że wszystkim tak źle a potrafią pracować ponad ROK w danej firmie ;) Szkoda też że nikt się nie podpisuje i wtedy byłaby szansa jakoś sobie wyjaśnić dlaczego kogoś już z nami nie ma a tak to anonimowo można napisać co się komu podoba co moim zdaniem właśnie jest totalną głupotą takiego serwisu bo nic nie można zweryfikować. i na koniec: podpisuję się imieniem i nazwiskiem żeby można było zweryfikować więc: Pozdrawiam Kamil Gacoń człowiek który jest jednym z bardziej stażowych pracowników i jest dumny z tego że ma wokół siebie taką ekipę a nie inna w razie pytań wiecie jak można się ze mną skontaktować

Pomocna?
Była pracownica
 Opinia
@Kamil Gacoń 29.10.2018 14:03

Hmm czytając twoja wypowiedz aż mi się chce płakać ze śmiechu. Powiem krótko pracowałam tam i przy mnie kierownik kampanii zwolnił jednego z lepszych pracowników bo się spóźnił kilka minut do pracy, nie mogłam się dogadać z grafikiem bo nie i koniec, jak chciałam pogadać z KO to się na mnie krzywo patrzyła i mówiła ze nie ma czasu po czym chodziła i gadała ze nie mam celu (pracowałam pierwsze dwa tygodnie wiec miałam prawo czegoś nie wiedzieć), wchodzisz na sale i wszyscy się na ciebie krzywo patrzą wiec atmosfera tez nie jest jakaś super, mojej premii nie widziałam nawet na oczy ale to mnie nie dziwii mało osób ją widzi a stawka za godziny śmieszna. Wszystkie inne call center są lepsze od tego. Dziękuje pozdrawiam

Pomocna?
Aga
 Opinia

Super atmosfera w pracy, wszyscy bardzo koleżeńscy, bardzo przyjemnie się pracuje, lecz zarobki są śmieszne 2300netto podatawy tj. 1669zł na ręke plus premia max 500-600zł przy realizacji planu na 160%, dodatkowa premia przychodzi nie opodatkowana i trzeba na koniec roku rozliczyc PIT-8C, nie liczy się do dochodu. W prównaniu do konkurencji płacą najgorzej Moje sugestie dla Liberty Poland: Jak chcecie mieć zadowolonych pracowników to wyrównajcie podstawe do minimalnej w konkurencji tj. 2100zł na ręke. Inaczej najlepsi będą odchodzili. Lubię atmosferę w Liberty Poland za: Miła i koleżeńska atmosfera.

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@Aga 16.11.2018 15:09

Dzień dobry, dziękujemy za miła opinie i zwrócenie uwagi na dany aspekt. Sprawdzimy, jak wysokość wynagrodzenia wygląda w porównaniu z wynagrodzeniem w innych firmach. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
pytanie
 Opinia
@Liberty Poland 16.11.2018 15:31

sprawdzicie ? to nie wiecie tego co wiedzą wszyscy ? - co wy tam robicie w tej firmie skoro tego jeszcze nie wiecie ?

Pomocna?
Magdalena
 Opinia
@pytanie 19.11.2018 18:21

W Biedronce płacą 3000netto, i jest plakat w każdej, u Nas bieda panuje, w końcu grupa kapitałowa jest najbogatszą Polską firmą według Forbsa, najlepiej bogacić się na ludziach.. Bez urazy Liberty Poland, ale takie jest moje zdanie.

Pomocna?
pytanie
 Opinia
@Liberty Poland 16.11.2018 15:31

i co? sprawdziłyście ? - co wam z tego sprawdzenia wyszło ?

Pomocna?
pytanie
 Opinia
@Liberty Poland 16.11.2018 15:31

Liberty Poland, - co z tym sprawdzeniem ? - sprawdziłyście już ?

Pomocna?
Poirytowany
 Opinia

Wyraze w kilku zdaniach opinie na temat tej firmy...... Pracowalem jakis czas w liberty.. Na poczatku cieszylem sie elastycznym grafikiem oraz atmosfera w pracy. Choc nie zawsze atmosfera byla na miejscu. Jedna z koordynatorek mialem wrazenie wyżywa sie na wszystkikich ktorzy byli na jej zmianie. Stawka to kpina 10.50zl na reke. Przy przepracowaniu 150 h nie dostalem nawet dwojki z przodu.. Premia?? Nikt pracujacy w tej firmie nie potrafi przeliczyc swojej premii. Placa za aktywowane umowy. A gdy sie chcesz dowiedziec, ktore zostaly aktywowane, przekladaja rozmowe na pozniej.. Ogolnie nie polecam tybardziej za taka stawke i umowe zlecenie.. Jest wiele innych konkurencji ktore daja wiecej.

Pomocna?
to liczymy
 Opinia
@Poirytowany 01.12.2018 22:14

150 godzin x 10,50 na rękę = 1575 zł + premie, no i fakt, może nie być 2 z przodu

Pomocna?
Obserwator
 Opinia

Ostrzegam wszystkich przed pomysłem pracy w liberty!!! Na rozmowie obiecują złote góry a potem jest inaczej,firma zrobi wszystko i wymyśli taki system premiowy abyś zarabiał jak naj mniej,zrobisz cel to za miesiąc masz jeszcze więcej i więcej i więcej aż w końcu targety będą takie że się zes...sz. Atmosfera w zespole ok tylko że tym rachunków nie zapłacisz Ktoś napisał że najlepsi odchodzą ...? Ich już nie ma ! A reszta jaka została szuka innej pracy Ciagłe polowania na kontrolach za co by tu uszczypnąć trochę kasy zamiast pomyśleć co zrobić aby zoptymalizować sprzedaż. Jeśli wcześniej roznosiles ulotki,sprzedawałem majtki na targu,mieszałeś beton na budowie to praca może ci się spodobać A teraz pewnie pod moją opinia liberty napiszę coś durnego ale cóż innego mogą zrobic....

Pomocna?
Nick
 Opinia

Dokładnie atmosfera super lecz zarobki demotywujące

Pomocna?
odpadłam
 Opinia

ja odpadłam podczas szkolenia, straciłam czas, nikt mi za ten czas nie zapłacił, takich osób jest więcej

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@odpadłam 26.10.2018 15:00

Dzień dobry. Szkolenia są u nas płatne, jednak warunkiem jest uczestniczenie w pełnym szkoleniu oraz utrzymanie statusu zleceniobiorcy do momentu wypłaty za szkolenie (2 mies.) o czym zawsze informujemy na początku. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
też odpadłam
 Opinia
@odpadłam 26.10.2018 15:00

tak samo odpadłam ze szkolenia - zajęli mój czas i zero zapłaty za wymóg który mają w firmie, żeby u nich zacząć pracować

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@też odpadłam 12.11.2018 19:08

Dzień dobry. Szkolenia są u nas płatne, jednak warunkiem jest uczestniczenie w pełnym szkoleniu oraz utrzymanie statusu zleceniobiorcy do momentu wypłaty za szkolenie (2 mies.) o czym zawsze informujemy na początku. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
XDe
 Opinia

Swietna praca, luzna atmosfera. Pracuje w tej firmie i ani jednego zlego slowa nie moge powiedzieć o tej firmie. Grafik mozna dostowac np do zajec. Spoznisz sie? No problem. Koordynatorzy i szkoleniowcy bardzo przemili ludzie.

Pomocna?
Paweł
 Opinia

Kierownik grupy sprzedazy, można prosić o więcej informacji Jaka podstawa netto, jakie premie Czy umowa o prace czy własna działalność Jakie auto sluzbowe?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@Paweł 05.10.2018 17:18

Dzień dobry, Zapraszamy na rozmowę, wówczas odpowiemy na wszystkie pytania. :) Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
Skodafabia
 Opinia
@Liberty Poland 09.10.2018 10:20

Nie licz na to za ktoś napisze na forum jakie zarobki bo chcesz to wież lub nie ale pani w Biedronce na kasie zarabia więcej niż Ty

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@Skodafabia 09.10.2018 19:40

Dzień dobry, ciężko nam odpowiadać na tak nierzeczowe zarzuty. Mimo wszystko zachęcamy do aplikowania i przekonania się we własnym zakresie na rozmowie rekrutacyjnej. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
bla bla bla
 Opinia
@Liberty Poland 10.10.2018 14:30

wam w ogóle jest ciężko odpowiedzieć, umiecie tylko zbywać ludzi sformułowaniami których się nauczyliście i nic z tego nie wynika

Pomocna?
nie ta firma
 Opinia
@Paweł 05.10.2018 17:18

nie rób głupstwa, trzymaj się od tej firmy z daleka, szukaj normalnej pracy

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@bla bla bla 10.10.2018 16:08

Dzień dobry, staramy się odpowiadać najlepiej jak możemy i udzielać możliwie wyczerpujących odpowiedzi. Są jednak pewne zapisy umowy których stanowią tajemnice handlową, wówczas nie możemy pisać o nich na publicznym forum. W razie chęci poznania szczegółów zachęcamy do kontaktu na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
Przedstawiciel
 Opinia

Płaca niepopłaca.

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@Przedstawiciel 21.09.2018 16:38

Dzień dobry, rozwiń proszę, co masz na myśli. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
Przedstawiciel
 Opinia
@Liberty Poland 24.09.2018 12:57

Słowo PODSTAWA powinna wiele wyjaśnić. Premia.... pozostawia wiele do życzenia. Reszta.. atmosfera, itp, na poziomie dopuszczającym.

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@Przedstawiciel 24.09.2018 18:30

Warunki na jakich podejmuję się pracę zawsze są ustalane obustronnie i wyjaśniane przed podpisaniem umowy. Przykro nam, że nie odpowiadała Panu/Pani atmosfera w pracy, zawsze dokładamy największych starań, żeby była jak najlepsza, ta informacja jest to jednak dla nas sygnał, że zawsze może być lepiej. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
pytanie
 Opinia
@Liberty Poland 26.09.2018 16:26

które opcje w umowie można ustalić z firmą ? dokładacie starań, żeby atmostefa była lepsza, np np jakich ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@pytanie 26.09.2018 19:15

Umowy są elastyczne i nie stanowi dla nas problemu wprowadzanie zmian na obopólnych warunkach jeśli przyszły pracownik o to poprosi. Ciężko jest nam konkretnie odpowiedzieć na Twoje pytanie ponieważ nie mamy informacji na jakim stanowisku pracowałeś/łaś. Jeśli w Twoim przypadku zachodzą jakieś wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
inna firma
 Opinia
@Przedstawiciel 21.09.2018 16:38

zmień firmę, to całe liberty niech sobie dalej istnieje samo dla siebie i znajomych

Pomocna?
czyli ?
 Opinia
@Liberty Poland 27.09.2018 08:08

co konkretnie w umowie możecie zmienić ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@czyli ? 27.09.2018 16:46

Umowy stanowią tajemnice służbową, dlatego nie możemy ujawnić konkretnych zapisów umowy na tym forum. Tak jak pisaliśmy wcześniej, umowy są elastyczne i zawsze chętnie podejmujemy rozmowy, dotyczy to każdego działu w firmie. Jeśli w Twoim przypadku dalej zachodzą jakieś wątpliwości lub chcesz dokładnie przeanalizować Twój przypadek prosimy o bezpośredni kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
pytanie
 Opinia
@Liberty Poland 28.09.2018 11:22

ale skoro napisaliście, że coś można zmienić w umowie to może dacie jakiś przykład co można zmienić ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@pytanie 01.10.2018 15:02

Tak jak pisaliśmy, treść umowy stanowi tajemnice służbową. Każdy "element" umowy podlega rzeczowej negocjacji, zaczynając od wypłaty, po premie i czas pracy. Pamiętaj proszę, że Jeśli w Twoim przypadku dalej zachodzą jakieś wątpliwości lub chcesz dokładnie przeanalizować Twój przypadek prosimy o bezpośredni kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
pytanie
 Opinia
@Liberty Poland 02.10.2018 12:19

ale mi nie chodzi o to, żebyście ujawniali umowy, które macie podpisane tylko chodzi o to które elementy umowy są do negocjacji ? czy negocjacja polega na tym, że podpisujesz taką umowę jaką da firma albo żadnej ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@pytanie 03.10.2018 17:23

Odpowiedzieliśmy już na o pytanie. :) Każdy "element" umowy podlega rzeczowej negocjacji, zaczynając od wypłaty, po premie i czas pracy. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
pytanie
 Opinia
@Liberty Poland 04.10.2018 16:26

czas pracy ? - przyjdź w sobotę, wypłata minimalna, premie to tragedia, czyli wszyscy na wstępie dostają najgorsze warunki i powinni się zgłosić na negocjacje, żeby mieć lepsze warunki w umowach od tych które drukuje firma każdej osobie ?

Pomocna?
pytanie
 Opinia

to nie kandydaci do pracy spełniają życzenia firmy, że firma pisze o spełnianiu życzeń kandydatów - chyba odwróciliście kolejność ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@pytanie 05.10.2018 15:40

Czasem jest tak, że kandydat który spełnia nasze oczekiwania, posiada swoje w stosunku do nas, wówczas zawsze staramy się wyjść na przeciw. :) Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
pytanie
 Opinia
@Liberty Poland 05.10.2018 16:24

a propo tego wychodzenia na przeciw - ilu osobom daliście umowę o pracę ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@pytanie 28.10.2018 13:21

Nasza firma zatrudnia ponad 1300 pracowników, z czego ok. 70% zatrudnionych jest na umowę o pracę. W celu uzyskania konkretnych danych prosimy o kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
szkolenie odpadłam
 Opinia

odpadłam ze szkolenia, stracony czas, nikt mi nie zapłacił za czas spędzony na szkoleniu, firma wymaga żeby poświęcić czas na szkolenie, inaczej się nie dostaniesz do pracy i nie gwarantuje, że się dostaniesz kiedy poświęcisz czas dla firmy - nie warto, takich osób jest więcej, czas stracony, zero kasy

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@szkolenie odpadłam 25.10.2018 17:38

Dzień dobry. Szkolenia są u nas płatne, jednak warunkiem jest uczestniczenie w pełnym szkoleniu oraz utrzymanie statusu zleceniobiorcy do momentu wypłaty za szkolenie (2 mies.) o czym zawsze informujemy na początku. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
Pracowałam. Opinia
 Opinia

Nie wiem czemu pozytywne opinie nie przechodzą weryfikacji na go.worku tak jakby można tu było pisać same donosy, ale spróbuję raz jeszcze. Opinia dotyczy Działu CC Chorzów. 1. Wypłaty i prowizje - zawsze na czas. 2. Udział w szkoleniu jest płatny (dodam, że w innych firmach proponowano tylko odsłuchy przez 2h i trzeba było sobie dalej samemu radzić) tutaj przez kilka dni szkolą Cię od podstaw. 3. Cele i prowizje - być może część zamieszczonych tu opinii wynika z poprzedniego systemu prowizyjnego, który faktycznie nie należał do najlepszych, ale obecnie spokojnie można tu bardzo dobrze zarobić. 4. Wymagania - jesteśmy w pracy i naszą pracą jest sprzedaż a nie siedzenie i udawanie jeszcze z pretensjami, że nie mam dobrej premii, nie sprzedajesz to logiczne, że za co masz ją mieć? 5. Zarzuty, że zwalniają i szukają kogoś innego - patrz pkt. 4 jeśli siedzisz i liczysz tylko na kasę z podstawy myśląc, że nic nie musisz robić no to nie dziw się, że dostajesz wypowiedzenie - to chyba logiczne w każdej firmie. 6. Atmosfera - pracuje tu sporo młodych osób, a z kadrą są luźne stosunki i przyznam, że żal było mi odchodzić (trafiła mi się propozycja pracy w zawodzie :)) co do atmosfery czasem czułam się jak w szkole/ przedszkolu - gry, piłkarzyki, losowania, konkursy, dzień dziecka, mikołajki itp. Dużo się nauczyłam pracując tutaj i żaden klient mi nie straszny :)

Pomocna?
opinia
 Opinia
@Pracowałam. Opinia 27.07.2018 08:24

udział w szkoleniu jest płątny pod warunkami czy bez warunków - np po szkoleniu ktoś mówi że nie będzie pracował dalej i wtedy firma wypłaca kase za szkolenie czy nie ? system premiowy - omów na czym polega zmiana z poprzedniego systemu premiowego na obecny, co konkretnie się zmieniło ? sprzedaż - no przecież o tym mowa - ktoś sprzedaje to liderzy robią dużo, żeby nie zarabiał za dużo, wszystkich zwolnią - to tylko kwestia czasu i wymówek jakie sobie znajdą liderzy. piłkarzyki czyli dalej firma tkwi w czasach komuny - pokaż mi kogoś kto uważa to za fajną rozrywkę i kto się z tego nie wyśmieje. Odeszłaś bo dostałaś umowę o pracę, a poprzednio nie było widoków na umowę o pracę tylko co najwyżej umowa zlecenie - taka prawda. Atmosfera na sali - sprzedaj więcej, więcej, więcej...

Pomocna?
Pracowałam. Opinia
 Opinia
@opinia 27.07.2018 16:33

Oczekujesz kasy za szkolenie dzień po nim? To chyba każdy by sobie posiedział i zniknął po zgarnięciu kasy. Mimo tego Firma zapłaciła część od razu a część po 2 miesiacach. System premiowy - zmienił się na duży plus (kiedyś nie ma jakości nie ma premii, jestes na 100h to i tak masz cel jak na 160) teraz tak nie było w dodatku za zrobienie celu na 100% i ponad firma daje drugie tyle. Sprzedaż - nie wiem skąd masz takie info, koordynatorzy idą na rękę osobą, które dobrze sprzedają a już na pewno nie robią pod górkę, żeby jak to mowisz nie zarabiał za duzo. Piłkarzyki - no tu się zaśmiałam, bo pamietam jak ciagle byly zajete i jak to głównie faceci byli pod emocjami, gdy sobie grali szczerze.. chyba prędzej zastałam wolny xbox niż pilkarzyki. Jak dla mnie szukasz dziury w całym. Odeszłam, bo dostałam umowę o pracę? :D Człowieku przecież napisałam wyraźnie czemu odchodzę, a tu kolejne szukanie dziury.

Pomocna?
TakNie
odpadłam
 Opinia
@opinia 27.07.2018 16:33

ja odpadłam podczas szkolenia, straciłam czas, nikt mi za ten czas nie zapłacił, takich osób jest więcej

Pomocna?
marcin
 Opinia

Witam jestem zainteresowany stanowiskiem Przedstawiciel Handlowy ds. Klientów Sieciowych? Czy może ktoś coś więcej na ten temat napisać wszystko odnośnie umowy obowiązków płacy samochodu atmosfery w Firmie itp. Z góry dziękuje za informację bo nie wiem czy składać CV?

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Opinia
@marcin 10.10.2018 06:57

Dzień dobry, jak najbardziej zachęcamy do złożenia CV. Postaramy się po kolei odpowiedzieć na Pana pytania: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. - Handlowiec zatrudniony na tym stanowisku obsługuje głownie duże sieci handlowe, w tym np. stacje paliw, supermarkety. Jest odpowiedzialny za sprzedaż i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. Często ich odwiedza i pozostaje do Ich dyspozycji. Do zadań należy dystrybucja głownie starterów pre-paid. - Na płace mają wpływ dwa składniki : płaca podstawowa + premia (wysokość premii uzależniona jest od wyników) - konkretnych odpowiedzi udzielimy na spotkaniu rekrutacyjnym. - Handlowiec oczywiście dostaje do swojej dyspozycji samochód służbowy. - Grupę handlowców tworzą energiczne, pomocne i zaangażowane osoby (takich też osób szukamy), a co za tym idzie atmosfera pracy wygląda świetnie. :) W razie pytań służymy pomocą, prosimy o kontakt na marketing@liberty.eu Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
cv
 Opinia

zanim złożę cv do firmy to mam pytanie - z jakiego powodu z firmy odeszło aż 18 pracowników ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@cv 17.06.2018 17:03

Dzień dobry. Przy tak dużej ilości pracowników i takiej skali firmy, rekrutacje prowadzimy w trybie ciągłym. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, skąd akurat taka ilość w Pana/Pani komentarzu bez podania konkretnego źródła tej informacji.

Pomocna?
Redaktor
 Opinia
@Liberty Poland 18.06.2018 10:41

Argument o wielkości firmy i jakoby skorelowaną z tym większą rotacją pracowników jest nietrafiony i wynika z arogancji i niekompetencji osoby piszącej, która nie ma pojęcia o migracji pracowniczej w naszym kraju. Większość polskich solidnych, szanujących pracownika, wielkich firm, zatrudniających pow. 250 pracowników ma rotację na poziomie kilku procent - u was jest kilkadziesiąt. Nie trzeba być teoretykiem fizyki kwantowej, żeby zrozumieć, że dbałość o dobrego pracownika i chęć jego zatrzymania w dłuższej perspektywie z korzyścią długoterminową dla firmy po prostu w Liberty nie istnieje. P. S. Zazwyczaj poziom wykształcenia jaki oferuje publiczna szkoła podstawowa w zupełności wystarcza, tak więc proszę zwyczajnie nie kłamać.

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@Redaktor 18.07.2018 23:41

Dzień dobry. Systematycznie rekrutujemy na wiele stanowisk: m.in. konsultanci call center, handlowcy biznesowi i D2D, doradcy klienta w punktach sprzedaży. Ma to związek z rotacją pracowników, ale również m.in. z rozbudową sieci sprzedaży czy poszerzaniem spektrum oferowanych usług.

Pomocna?
ona
 Opinia
@cv 17.06.2018 17:03

no właśnie, jeśli jest dobrze w firmie to pracownicy nie odchodzą, a tu odeszło tyle osób, dlaczego?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@ona 26.09.2018 12:17

Dzień dobry. Tak jak już informowaliśmy, przy tak dużej ilości pracowników i takiej skali firmy, rekrutacje prowadzimy w trybie ciągłym. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, skąd akurat taka ilość w Pana/Pani komentarzu bez podania konkretnego źródła tej informacji. Jednak gwarantujemy, że rotacja jest związana głownie z rozwojem sieci. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
ona
 Opinia
@Liberty Poland 26.09.2018 16:31

dobrze rozumiem - firma Liberty nie jest w stanie zweryfikować ilu pracowników odeszlo z firmy Liberty jeśli ja nie podam skąd to wiem ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@ona 27.09.2018 16:49

Dzień dobry, nie było u nas żadnych "rezygnacji" masowych. Zgodnie z naszymi danymi poziom rotacji pracowników od wielu lat pozostaje ten sam. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

Pomocna?
TakNie
ona
 Opinia
@Liberty Poland 28.09.2018 11:14

były zwykłe rezygnacje pojedyncze ?

Pomocna?

Pracodawca

 Opinia
@ona 30.09.2018 00:47

Dzień dobry, tak, jak w każdej firmie. Znajdują się jednostki, które decydują rozwijać się poza naszymi szeregami. :) Jednak zawsze staramy się przegadać temat i zatrzymać wartościowego pracownika. Pozdrawiamy, Liberty Poland S,A