Opinie o Liberty Poland w Chorzów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Liberty Poland. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Liberty Poland o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Liberty Poland w Chorzów

Były pracownik ;>
Pracownik

Miałem okazje pracować przez chwilę czasu w owej korporacji i szczerze nie polecam współpracy z nimi. Pracowałem już w wielu korporacjach Call Center. Szukałem dla siebie coś odpowiedniego tak by w końcu zmienić firmę, gdzie pracowałem od długiego czasu i znalazłem ofertę pracy od Liberty. Jeżeli chodzi o wypłatę, to jest na siódmego następnego miesiąca, więc to jest akurat na plus. Może zacznę od kadry, która tam pracuje i przebywa na codzień w biurze. Niestety, ale nie ma możliwości pracy zdalnej tak by nie oglądać tych twarzy, które szukają byle jakiej przyczyny by tobie nie dopiec. Nie mogłeś się nawet słowem odezwać lub zażartować z czegoś tak by rozładować atmosferę, bo była z tego wielka wojna. Firma szerzy się ogromnym donosicielstwem.(usunięte przez administratora) Odsyłają ludzi jak piłeczkę Ping-Pongową i na ich pomoc czasami nie można się doczekać, a jak się już doczekasz, to musiałeś czekać x minut czasu zanim łaskawie ktoś się pojawi i miałeś tego nie komentować. Każą nie siedzieć na telefonach, bo praca jest z danymi osobowymi, a same siedzą z nimi i się chichoczą.(usunięte przez administratora) Buziaczki ;>

1
Vilge
Kandydat

Podzielę się z Wami informacjami co do pracy Przedstawiciela Handlowego, ponieważ sam szukałem takiej informacji i nie znalazłem. Podstawa to pensja minimalna, maksymalna premia to 60% podstawy ale bardzo trudno ją wypracować (przeważnie jest sporo niższa). Dodatkowo jest jeszcze jakiś program bonusowy z którego średnio dostaje się 400 zł brutto lecz trzeba jeszcze od tego zapłacić podatek dochodowy. Samochód to Renault Clio za użytkowanie prywatnie odciągają z pensji 400 zł/msc. Przedstawicieli na Polskę jest 100, więc region na jednego przedstawiciela to około 3 powiaty. Dziennie trzeba odbyć 22 wizyty. Czas pracy zadaniowy. Jeśli założymy sobie 8 godzin pracy dziennie to szybko licząc mamy 21 minut na dojechanie, poczekanie jak pracownik sklepu skonczy obsługę, poskanowanie starterów, wystawienie woblerów i plakatów, a odliczając czas na naszą przerwę to wychodzi poniżej 20 minut na punkt. Z zalet wolne weekendy. Moim zdaniem jak na tyle wizyt dziennie i faktycznie, że nie mamy w pełni wpływu na wypracowanie premii (pół premii zależy od czynników niezależnych od nas), raczej nie warto.

Kandydat Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy faktycznie jest tak źle w tej firmie na słuchawce?

Dawid Nowy wpis
Były pracownik
@Kandydat

odnoszę wrażenie że nie ważne jaka firma, praca na słuchawce zawsze nie należy do najprzyjemniejszych. Masz kontakt z ludźmi którzy raczej są wkurzeni ;)

Paweł Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 54 dni.
Kandydat
 Pytanie

Cześć Na jakie warunki może liczyć RKS? Zatrudnienie widzę b2b więc na jaką podstawę można liczyć? Jakieś premię? Jak z autem? Jakimi teraz jeżdżą i czy można użytkować prywatnie?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy urlop w Liberty Poland jest płatny 100%?

Były pracownik ;>
Pracownik

Miałem okazje pracować przez chwilę czasu w owej korporacji i szczerze nie polecam współpracy z nimi. Pracowałem już w wielu korporacjach Call Center. Szukałem dla siebie coś odpowiedniego tak by w końcu zmienić firmę, gdzie pracowałem od długiego czasu i znalazłem ofertę pracy od Liberty. Jeżeli chodzi o wypłatę, to jest na siódmego następnego miesiąca, więc to jest akurat na plus. Może zacznę od kadry, która tam pracuje i przebywa na codzień w biurze. Niestety, ale nie ma możliwości pracy zdalnej tak by nie oglądać tych twarzy, które szukają byle jakiej przyczyny by tobie nie dopiec. Nie mogłeś się nawet słowem odezwać lub zażartować z czegoś tak by rozładować atmosferę, bo była z tego wielka wojna. Firma szerzy się ogromnym donosicielstwem.(usunięte przez administratora) Odsyłają ludzi jak piłeczkę Ping-Pongową i na ich pomoc czasami nie można się doczekać, a jak się już doczekasz, to musiałeś czekać x minut czasu zanim łaskawie ktoś się pojawi i miałeś tego nie komentować. Każą nie siedzieć na telefonach, bo praca jest z danymi osobowymi, a same siedzą z nimi i się chichoczą.(usunięte przez administratora) Buziaczki ;>

1
Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa się nie odbyła, osoby, która mnie zaprosiła na rozmowę nie było w pracy.

Pytania

Brak pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy w Liberty Poland możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

Były przedstawiciel
Były pracownik

Brak szacunku do pracownika, traktują Cię jako pionka, pensja nie adekwatna do wymogów, wysokie cele i aby je zrealizować zazwyczaj przedstawiciel musi sam rejestrować startery, wszyscy o tym wiedzą ale udają że nie widzą, ważne żeby statystyki się zgadzały . Niby czas zadaniowy ale musisz pracować minimum 7.30 godzin,z czego do późnych godzin wieczornych ciągle @ itp . No i odciągają za samochód 400 zł

Aga
Inne
 Pytanie

Chciałam się dowiedzieć jaki jest przedział czasowy pracy konsultanta?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Liberty Poland mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Vilge
Kandydat

Podzielę się z Wami informacjami co do pracy Przedstawiciela Handlowego, ponieważ sam szukałem takiej informacji i nie znalazłem. Podstawa to pensja minimalna, maksymalna premia to 60% podstawy ale bardzo trudno ją wypracować (przeważnie jest sporo niższa). Dodatkowo jest jeszcze jakiś program bonusowy z którego średnio dostaje się 400 zł brutto lecz trzeba jeszcze od tego zapłacić podatek dochodowy. Samochód to Renault Clio za użytkowanie prywatnie odciągają z pensji 400 zł/msc. Przedstawicieli na Polskę jest 100, więc region na jednego przedstawiciela to około 3 powiaty. Dziennie trzeba odbyć 22 wizyty. Czas pracy zadaniowy. Jeśli założymy sobie 8 godzin pracy dziennie to szybko licząc mamy 21 minut na dojechanie, poczekanie jak pracownik sklepu skonczy obsługę, poskanowanie starterów, wystawienie woblerów i plakatów, a odliczając czas na naszą przerwę to wychodzi poniżej 20 minut na punkt. Z zalet wolne weekendy. Moim zdaniem jak na tyle wizyt dziennie i faktycznie, że nie mamy w pełni wpływu na wypracowanie premii (pół premii zależy od czynników niezależnych od nas), raczej nie warto.

??
Inne
 Pytanie

Witam jak oceniacie pracę w Liberty? Zarobki premie ?? Ile można jako mlodszy doradca zarobić na rękę byłabym wdzięczna za info. Pozdrawiam

Ja
Pracownik
@??

Przy 160h 5 tys na rękę razem z premia bez statusu ucznia

3
Były pracownik.
Były pracownik

Pracowałam w firmie 5 lat. Podziękowałam za współpracę i dziś dziękuję sobie, że tego dokonałam. Ludzie- nie warto pracować w ich salonach. Generalnie w salonie usług telekomunikacyjnych. Najpierw byłam u agenta, potem salon przejęło Liberty. Ale nie ma to znaczenia, czy salon będzie liberty, czy agenta XYZ. Gdy zaczynałam jeszcze dało się pracować i wyciągać fajne pieniądze. Po czasie liberty tj. Polkomtel zaczął traktować pracowników, jak zwykle śmiecie. Robisz w salonie wszystko. Dosłownie odpowiadasz za wszystko za najniższą krajową najczęściej. Musisz dzwonić do ludzi każdego dnia, praca z kalendarzem, te kontakty się powielają, klienci są wściekli, że do nich wydzwaniasz, Ty też nie masz za bardzo czasu na to dzwonienie, bo musisz zająć się klientami w salonie, musisz wpieprzać wszystko- od zegarków do ubezpieczeń, kredytów i niedługo pewnie dojdą jeszcze hot dogi, bo tylko tego tam brakuje. Kpią sobie z pracowników, żeby dostać kasę za umowy, która Ci się należy, musisz spełnić pierdyliard warunków, które ciężko jest spełnić w czasach przesytu na rynku telekomunikacyjnym. Wygrażają Ci w wiadomościach, musisz odpisywać i tłumaczyć się praktycznie codziennie, dlaczego nie sprzedałaś czegoś tam, mając tyle wejść, a tłumaczenia, że to starsi ludzie, którzy przyszli doładować telefon, bądź zapytać o coś nie docierają do nich. Mogłabym tu napisać jeszcze tak wiele, ale podsumowując przez tą pracę leczę się psychiatrycznie. To nie jest tego warte, to największe (usunięte przez administratora) w jakie możesz się wpakować. Na samym końcu mojej pracy został zmieniony koordynator salonu, pan karierowicz, który miał się za guru i wpędzał ludzi w taki stan, że wiele osób chciało wyjść z pracy i nigdy tam nie wracać. Gdy przejął salony w mojej miejscowości wszyscy odeszli. To już chyba o czymś mówi. Nigdy nie czułam tak negatywnych emocji do żadnego człowieka, tak jak do tego pana. Trzymajcie się z daleka od salonów Plusa i Polsat Box. Nie będziecie się liczyć, tam liczą się wskaźniki, wy jesteście zerem.

Papi
Inne
 Pytanie
@Były pracownik.

Jaki region?

????
Były pracownik

Bardzo fajna praca. Miła atmosfera bardzo przyjemne towarzystwo

4
Była Pracownica ..
Były pracownik

Wszystko zależy od tego do jakiego koordynatora /koordynatorki trafisz ....jeśli do fajnego , wesołego , który pomaga , udziela informacji ,podpowiada , motywuje pozytywnie do pracy to praca tam jest super- jak jesteś dobry w sprzedaży i starasz się ... Jeśli trafisz do koordynatora sadystycznego psychopaty -który zamiast pomóc , wesprzeć wydziera się na ciebie i poniewiera błędnie sądząc ,że to cię zmotywuje a ty masz tylko ciemność w oczach od tego ....to już jest ciężko i tylko (usunięte przez administratora) wytrzymują .... Proponuję zgłosić nieodpowiednie zachowanie koordynatora do Zarządu Liberty - bo został on wyznaczony po to aby wspomóc sprzedaż a nie wpędzać ludzi w stresy ....POGODNY PRACOWNIK TO NAJEFEKTYWNIESZY PRACOWNIK -szkoda że niektórzy tego nie wiedzą i szukają odwrotnych sposobów zwiększenia sprzedaży ...słabi z nich psycholodzy najwyraźniej ..

Była konsultantka
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w firmie ponad rok i bardzo złe zakończyłam współpracę. Co miesiąc zmiana kampanii po której się dzwoniło. Ganienie za celem - a jak się go nie robiło było się gnębionym przez koordynatora. Osoby które miały wyniki były o wiele lepiej traktowane niż te które wyniki miały słabe. Obcinanie godzin, mobing, zastraszanie zwolnieniem. Skoro ktoś miał problem z robieniem wyniku czemu nie było szukania rozwiązania? Nie wiadomo. A gdy już się chciało pomocy to jej się po prostu nie otrzymywano. Bo przecież konsultanci wszystko musza wiedzieć sami. Zamiast wsparcia od koordynatora było ciagle ciśnienie o to żeby on tylko dostał premie. Wstawałam załamana ze muszę tam jechać. Ciągły stres, nerwy i opryskliwe teksty od przełożonego. Nie polecam tam pracy i współczuje ludziom którzy dalej użerają się z niektórymi ludźmi.

Maja
Inne
@Była konsultantka

Dawno zakończyłaś współpracę? Może są jakieś widoki na zmiany? Z tego co udało mi się wyczytać w komentarzach to problem jest z koordynatorami... Miałam aplikować, ale na razie się wstrzymam aż się dowiem co i jak

uczę się
Pracownik
@Maja

Zależy do kogo trafisz. Ja pracowałam głównie niedzielę czasami soboty i jeden dzień w tygodniu. I bardzo sobie chwalę, zrezygnowałam ze względu na studia i przeprowadzkę do innego miasta.

2
Milady
Były pracownik
@uczę się

W niedziele dzwoniliscie do ludzi to juz jest chore

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Liberty Poland?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Obawiam się, że nigdy. Na stanowisku konsultanta będą cię trzymać na zleceniu. Chyba, że jakimś cudem uda ci się dostać awans, wtedy może dostaniesz umowę o pracę.

...
Były pracownik
@Pytanie

Wogóle

Soma
Pracownik
@Pytanie

Nigdy

nigdy
Pracownik
@Pytanie

nigdy nie będziesz na stałe w tej firmie, jak cię przyjmą to będziesz tak długo jak długo będziesz robić wyniki, jak przestaniesz robić wyniki bo ci dadzą złą baze klientów albo zachorujes albo coś ci się stanie to ci podziękują za współpracę pisząc bardziej brutalnie zwolnią cię, nie przedłużą umowy, nazwij jak chcesz, chodzi o to samo

Jerzy
Inne
@nigdy

A możesz napisać mi coś o zarobkach w Liberty? Ile może zarobić początkujący pracownik? I czy firma przyjmuje też osoby bez doświadczenia? Jeśli tak, to czy są tu jakieś szkolenia dla takich pracowników? :D Czym się takie osoby tu zajmują?

nigdy
Były pracownik
@Jerzy

zarobki - minimalna + premia która jest zależna od zdobienia celu, który firma podwyższa, więc możesz mieć premie, możesz nie mieć, szkolenia są, ale nie przywiązuj do nich zbyt dużej uwagi bo są teoretyczne, prawdziwa jazda zaczyna się kiedy rozmawiasz na żywo z człowiekiem, nie zawsze możesz mówić tak jak na szkoleniu bo będzie to sztuczne, musisz odpowiadać na pytania klienta i z nim rozmawiać, nie mówić scenariusz który powiedzieli ci na szkoleniu bo on nie będzie się nadawał do tej rozmowy, musisz to czuć choć trochę, firma przyjmuje bez doświadczenia ale może ci być trudno jeśli nie masz doświadczenia, osobny bez doświadczenia najczęściej odchodzą kiedy się przekonają co to jest za praca, dochodzą do wniosku, że to nie dla nich, jasne, że się zdarzają osoby, które zostaną ale większość odchodzi z tej pracy, prawdziwą plagą to są poczty głosowe, dzwini automat, łączy cię i słyszysz tu poczta głosowa, nagraj wiadomość, no i weź sprzedaj poczcie głosowej, to irytuje i spowalnia prace, i ta formułka - dzień dobry, nazywam się ,,, dzwonię w imieniu Polkomtel sp zoo operatora sieci Plus, rozmowa będzie nagrywana albo w teosce o jakość i bezpieczeństwo rozmów rozmowa będzie nagrywana, zawsze w każdej rozmowie na początku, jak cię przyjmą będziesz to powtarzać po 100 razy dziennie albo więcej razy, zależy ile będziesz mieć połączeń z klientami

nigdy
Pracownik
@Jerzy

na 100 połączeń dobrze będzie jeśli będziesz mieć 3-5 umów, a zdarza się, że 2 albo 1 jak jest do kitu baza klientów dzwoniona po milion razy przez konsultantów, potem się ciebie czepiają dlaczego masz mało umów

Kiedyś to było
Były pracownik
@nigdy

Jak ja tam pracowałem to jak była ta poczta głosowa plusa na przykład abonent chwilowo niedostępny wyślij mu bezpłatną wiadomość coś tam coś tam to ja sobie po prostu zostawiałem tą rozmowę wyciszyłem mikrofon i ta formułka co te automat mówił to ja sobie to zostawiłem na jakieś pół godziny i sobie szedłem do kuchni na przerwę na jakieś tam na dwór do Lidla sobie poszedłem a ten automat sobie działał i mi się nabijał status a umów w ogóle nie było bo dla mnie się liczy tylko pieniądze pieniądze za godzinę a nie umowa umowy mogę zrobić 0 ważne że pieniądze są kasa dawać mi kasę za umowę nic nie zrobi ja tam tylko jestem dla godzin nie jest nie byłem tam w ogóle dla premii byłem tam tylko dla tej stawki godzinowej bo tej premii i tak się nie da dostać

premia
Pracownik
 Pytanie
@Kiedyś to było

nie ma to jak obiecać premie, co robi firma, mówić, że można ją zdobyć i zrobić warunki niemożliwe do spełnienia, tak to pracujesz na zysk firmy tylko za stawkę godzinową i nie ma nigdy żadnej premii, a koordynatorki nie czepiały się, że zostawiasz poczte głosową na pół godziny?

Kiedyś to nie było
Inne
@premia

Nie mi się nikt nie czepiał bo nikt tego nie zauważył ja tak zrobiłem może z 2 albo 3 razy i nikt nie zauważył i ja się cieszę z tego no ale jeszcze na przykład odłączałem mikrofon to nikt nie zauważył a było wszystko ready i czas było a dzwonienia nie było a co do premii to no nie da się ich zdobyć i można tylko za godzinę a nic więcej nie zrobisz bo tego się nie da mnie interesowała tylko stawka godzinowa za dzwonienie i nic więcej bo tak wszyscy mówili że się łatwo robi te premię a to nieprawda może ci co tam pracują dłużej co im współczuję bo już chyba lepiej w tym Lidlu obok się zatrudnić niż w tym chIewie no to oni może jakieś premię mają ale nie nowi pracownicy co im jest wciskany taki kit i propaganda na temat tej pracy i sieci Polkoltelt w której nielegaInie są klientom uruchamiane usługi których oni nie chcą i nie da się ich wyłączyć na przykład czasoumilacz czy jakiś lokalizator ludzi no że to jest nie do pomyślenia i pamiętajcie żeby nie załatwiać nic przez telefon bo tam cię chcą naciągnąć lepiej iść do salonu i tylko tam !!!!!;!!!!!!!!!!!

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Tu nie masz szans na umowę o pracę bo w Liberty Poland na słuchawkach możesz o tym pomarzyć. Natomiast nie ma takiego problemu w Katowicach w Maksimum

Byly pracownik
Były pracownik
@Pytanie

W liberty w chorzowie nie istnieje cos takiego jak umowa o prace tylko caly czas zlecenie dla konsultantow telefonicznych

Ewa
Inne
@Byly pracownik

Jeśli faktycznie dostępne jest tylko zlecenie to na jakich warunkach?

Zabolek
Były pracownik
@Pytanie

Tu masz tylko umowe zlecenie o umowie o prace to zapomnij

Milady
Były pracownik
@Pytanie

Tu jest tylko umowa zlecenie o umowie o prace dla konsultantow telefonicznych mozna zapomniec jedynie co umowe o prace maja kierownicy kampanii oraz osoby z tzw monitoringu czyli weryfikacji rozmow

Konsultantka
Były pracownik

Opiszę sytuacje która miała miejsce w zeszłym tygodniu. Trafiłam na bardzo trudnego klienta z nietypowym pytaniem i nie wiedziałam jak sobie z nim poradzić, podeszłam do mojej weryfikatorki(Pani Justyny), która nie udzieliła mi pomocy, ponieważ Panie(kierowniczka, dwie koordynatorki,dwie weryfikatorki urządziły sobie spotkanie towarzyskie i opowiadały o imprezowaniu) Na moje pytanie Pani Justyna opowiedziała mi że przecież widzę że rozmawia i nie ma dla mnie teraz czasu. Podeszłam z pytaniem do innych osob(Pana Jakuba i Pana Przemka) otrzymałam konkretną odpowiedź i pomoc. Chciałam opisać powyższą sytuację, dlatego ze przez takie działanie mocno zastanawiam się nad zmianą pracodawcy. Mam nadzieję że jakaś osoba wyżej przeczyta to i wyciagnie odpowiednie konsekwencje do tych Pan lub przynajmniej zwróci im uwagę. Dodatkowo na temat (Pani Justyny) w wielu grupach chodzi nieprzychylna opinia że jest niemiła,arogancka i podlizuje się Kierownikowi i jakby mogła to by jej weszła do czterech liter.

4
Pracownik "wielu grup"
Pracownik
@Konsultantka

Proszę nie wypisywać kłamstw na temat Pani Justyny.

9
Leszek
Były pracownik
@Pracownik "wielu grup"

Widzę że przez tyle lat się nic nie zmieniło. Jedna nieprzychylna opinia bez kłamstw i już ktoś ,,wyżej" próbuje napisać że to kłamstwo. Konsultanci na sali wiedzą jak jest. Przypomina to film ,,Miś"

Pytanie
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik "wielu grup"

Może się przedstawisz z imienia i nazwiska? Z tego co mi wiadomo a pracowałam kilka lat ludzie nie zmieniają grup.

2
Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Liberty Poland? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Płatne? Marzenie. Do wybrania Kiedy pracodawca Ci każe.

Barbara
Inne
@Xxx

A często się zdarzają te nadgodziny? I trzeba się na nie zgadzać czy nie?

Ewa
Inne
@Xxx

pytanie mam odnośnie "kazania" co w sytuacji gdy będą wolne terminy do odebrania a ja nie będę chciała? to na siłę trzeba czy można na kolejny przenieść?

bbyla
Były pracownik

bylam w Justyny w grupie pracowalam kilka miesiecy totalna porazka zero pomocy tylko stres dzwonilam pozyskanie na pytanie o zatrzymanie mowila tylko dla osob ne pelen grafik nie potrafilam zapisac umowye to nie pomogla tylko mowila jestem najlepszym korydynatorem kolezanka ktura jeszcze pracuje napisala mi ze przeniesili ja na inny dzial heh caly czas gadala z kims i sie smiala serio zero pomocy

1
Michał
Pracownik

Ponad 7 LAT pracy w Liberty, w dziele B2B. Jak w każdej firmie, lepsze i gorsze dni. Ogólnie, dobra atmosfera pracy, pozytywni ludzie z którymi dobrze współpracuję się na co dzień. Cel to sprzedaż i realizacja planów, których nikt nie odpuszcza - muszą być zrealizowane. Ale jest wsparcie i pomoc. W tym dziale jest dość duża swoboda działa i odpowiedzialność - podejmujesz decyzję jak będziesz pracował. Polecam dla osób które dobrze się czują w sprzedaży do B2B.

1
Beata
Inne
@Michał

A powiedz mi czy macie tam jakieś konkretne wytyczne odnośnie otrzymania premii?

Michał
Pracownik
@Beata

Tak, są konkretne parametry - w zależności od ich wykonania, jest naliczna premia.

Beata
Inne
@Michał

Piszesz o "tym" dziale, masz na myśli pracę na słuchawce? Pisali tu o zleceniówkach, a czy jest szansa przeskoczyć na koordynatora i czy oni mają umowę o pracę?

MTS
Były pracownik
 Pytanie
@Beata

Czy jest szansa przeskoczyć na koordynatora? Nie mam pojęcia, ale nabór na koordynatora wydaje mi się że jest tylko wtedy gdy któryś z koordynatorów się zwolni. Tak koordynatorzy mają umowę o prace

Ewa
Inne
@MTS

Z tego raczej wynika, że nie często się zwalniają?

MTS
Były pracownik
@Ewa

No nie często, przez dwa lata mojej pracy zwolnił się tylko jeden koordynator.

Ewa
Inne
@MTS

A to faktycznie mała rotacja u nich. I to raczej samoistnie, firma się nie przyczyniła?

MTS
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w tej firmie 2 lata, od razu na wstępie odradzam tej pracy ludziom słabym psychicznie, nie byłem w stanie wysiedzieć w tej pracy więcej niż 6 godzin podczas dniówki. Do domu często wracałem zdenerwowany i sfrustrowany, ta praca męczy bardziej niż nie jedna praca fizyczna, ciągła pogoń za wynikiem, na bazach zatrzymaniowych stres bo nie wiadomo czy wyrobisz cel na „RATY”, najczęściej się udawało ale zawsze musisz mieć z tyłu głowy że aby dostać dość dobrą premie to trzeba jednak wyrobić ten cel. Denerwujący częsty brak nowych rekordów a co za tym idzie? Mniejsza szansa na zrobienie zamówienia, w ciągu dnia potrafiłem do jednego klienta zadzwonić 8 razy i zgrywać głupa że to nie ja wcześniej dzwoniłem. Częste awarie systemu czy to KPWA czy SmartMaster, to podstawowe narzędzia pracy bez których nawet nie wiesz jakie klient ma usługi i co możesz klientowi zaproponować, do tego dochodzi program SmartDOM gdzie klient na prawdę może mieć różny rabat i nie jesteś w stanie mu powiedzieć ile będzie płacił bo nie wiesz czy jakiś rabat mu się naliczy czy nie dopóki nie zobaczysz całego konta klienta, oczywiście na moją zapowiedź że nie będę pracował w takich warunkach to zawsze słyszałem „Ale wszyscy sobie muszą jakoś radzić” lub po prostu że mogę iść do domu. I co z tego że mogę iść do domu skoro jestem 2 godziny w pracy, nie zdążyłem zrobić żadnego zamówienia, nikt mi nie zapłaci za całe 6 godzin pracy tylko zapłacą za 2 przepracowane, pomimo że awaria nie jest moją winą, a siedząc dalej i udając że pracuje efektywność rośnie i cel zrobić trzeba. Kolejna sprawa to tzw. Jakość, odsłuchiwane są nasze rozmowy i średnia z ocen musi wynosić minimum 90% aby otrzymać premie, niekiedy procenty z odsłuchanej rozmowy były zabierane za na prawdę bezsensowne i głupie rzeczy przez co czasem można było mieć 89,75% jakości i główny oddział w Warszawie nie potrafił podnieść tej jakości do żądanych 90% pomimo dużej ilości zamówień i sprzedanego sprzętu. Kolejną sprawą jest to że od wielu pracowników na wyższym szczeblu ciężko było się dowiedzieć coś na temat abonamentu, usług dodatkowych, rabatu czy innych rzeczy związanych z realizacją zamówienia bo każdy mógł powiedzieć ci zupełnie coś innego, przykładowo jeśli chodzi o rabat SmartDOM, jeden ci powie że dostanie 50% drugi że 25 zł, trzeci że dostanie tylko 10 zł, czasem na prawdę nie dało się nadążyć. Kolejną sprawą to osoby pracujące w Back Office (BO), moim zdaniem tych ludzi na prawdę mogłoby tam nie być, proszenie się aktualizacje adresu lub dowodu, kiedy zostawała godzina to końca ich dniówki bo zwykle pracują do 16 to nie potrafili zaaktualizować adresu klienta abym mógł szybko wysłać umowe i klient mógł sobie szybciutko zaakceptować aneks, częste pomyłki gdzie wysyłali do klienta pozyskaniowego telefon inny niż on chciał. Na zarobki narzekać nie mogłem, bo przy dobrej sprzedaży dało się zarobić na prawdę fajne pieniądze, wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenie więc i prowizje mogły by być nieco lepsze ale nie mnie to oceniać czy jest to godne wynagrodzenie czy złe, ja byłem nawet usatysfakcjonowany. Jeśli ktoś by chciał podjąć się tej pracy to tylko i wyłącznie w grupie Pani Izabeli, wiadomo że każdy ma coś za uszami, ja też święty nie jestem i na wiele rzeczy narzekałem ale Iza w większości starała się zawsze pomóc, jest wyrozumiała i nigdy nie robiła pod górkę człowiekowi a nie tak jak słyszałem co się dzieje w innych grupach, pracownicy z grupy również świetni ludzie przez co na prawdę uważałem że ekipa była bardzo zgrana dlatego jedyne co będę miło wspominał z tej pracy to właśnie cała grupa Izy z Izą włącznie jak i również weryfikatorzy tacy jak Pani Daria, Zuzanna czy Justyna, z nimi na prawdę miło się współpracowało. Podsumowując jest to moja dość mocno subiektywna opinia i nie uważam że ta praca jest zła ale na pewno nie jest to praca dla mnie, wiele rzeczy w firmie na prawdę jest do poprawy aby dobrze wszystko funkcjonowało, na pewno jest to praca dla ludzi z mocną psychiką i potrafiący dobrze sprzedawać bo jeśli nie jesteś w tym dobry to tylko szkoda twojego czasu.

Zostaw merytoryczną opinię o Liberty Poland - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Liberty Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Liberty Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Liberty Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Liberty Poland?

    Kandydaci do pracy w Liberty Poland napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Liberty Poland
Przejdź do nowych opinii