Opinie o Liberty Poland w Chorzów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Liberty Poland. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Liberty Poland o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Liberty Poland w Chorzów

Były pracownik.
Były pracownik

Pracowałam w firmie 5 lat. Podziękowałam za współpracę i dziś dziękuję sobie, że tego dokonałam. Ludzie- nie warto pracować w ich salonach. Generalnie w salonie usług telekomunikacyjnych. Najpierw byłam u agenta, potem salon przejęło Liberty. Ale nie ma to znaczenia, czy salon będzie liberty, czy agenta XYZ. Gdy zaczynałam jeszcze dało się pracować i wyciągać fajne pieniądze. Po czasie liberty tj. Polkomtel zaczął traktować pracowników, jak zwykle śmiecie. Robisz w salonie wszystko. Dosłownie odpowiadasz za wszystko za najniższą krajową najczęściej. Musisz dzwonić do ludzi każdego dnia, praca z kalendarzem, te kontakty się powielają, klienci są wściekli, że do nich wydzwaniasz, Ty też nie masz za bardzo czasu na to dzwonienie, bo musisz zająć się klientami w salonie, musisz wpieprzać wszystko- od zegarków do ubezpieczeń, kredytów i niedługo pewnie dojdą jeszcze hot dogi, bo tylko tego tam brakuje. Kpią sobie z pracowników, żeby dostać kasę za umowy, która Ci się należy, musisz spełnić pierdyliard warunków, które ciężko jest spełnić w czasach przesytu na rynku telekomunikacyjnym. Wygrażają Ci w wiadomościach, musisz odpisywać i tłumaczyć się praktycznie codziennie, dlaczego nie sprzedałaś czegoś tam, mając tyle wejść, a tłumaczenia, że to starsi ludzie, którzy przyszli doładować telefon, bądź zapytać o coś nie docierają do nich. Mogłabym tu napisać jeszcze tak wiele, ale podsumowując przez tą pracę leczę się psychiatrycznie. To nie jest tego warte, to największe (usunięte przez administratora) w jakie możesz się wpakować. Na samym końcu mojej pracy został zmieniony koordynator salonu, pan karierowicz, który miał się za guru i wpędzał ludzi w taki stan, że wiele osób chciało wyjść z pracy i nigdy tam nie wracać. Gdy przejął salony w mojej miejscowości wszyscy odeszli. To już chyba o czymś mówi. Nigdy nie czułam tak negatywnych emocji do żadnego człowieka, tak jak do tego pana. Trzymajcie się z daleka od salonów Plusa i Polsat Box. Nie będziecie się liczyć, tam liczą się wskaźniki, wy jesteście zerem.

.
Były pracownik
@Tedybear

Kamil

Były przedstawiciel
Były pracownik

Brak szacunku do pracownika, traktują Cię jako pionka, pensja nie adekwatna do wymogów, wysokie cele i aby je zrealizować zazwyczaj przedstawiciel musi sam rejestrować startery, wszyscy o tym wiedzą ale udają że nie widzą, ważne żeby statystyki się zgadzały . Niby czas zadaniowy ale musisz pracować minimum 7.30 godzin,z czego do późnych godzin wieczornych ciągle @ itp . No i odciągają za samochód 400 zł

Luli
Pracownik
 Pytanie
@Daga

A pracowałaś / pracujesz ? Na rozmowie nie mówią wiele rzeczy to się ludzie zgadzają! Praca handlowca w tej firmie to porażka pod każdym względem

Pol
Pracownik

Przedstawiciele Handlowi w tej firmie traktowani są jak pionki. Firma podnosi cele w trakcie miesiąca. Za płyn do spryskiwaczy w lecie trzeba płacić samemu. Nie polecam!

Joanna
Inne
@Pol

Cele podnoszą tak po prostu ? Ciekawe czy pensje też :D czy nie ma mowy o regularnych podwyżkach ale chyba sporo wymogi rosną to stawka też powinna?

Były pracownik.
Były pracownik

Pracowałam w firmie 5 lat. Podziękowałam za współpracę i dziś dziękuję sobie, że tego dokonałam. Ludzie- nie warto pracować w ich salonach. Generalnie w salonie usług telekomunikacyjnych. Najpierw byłam u agenta, potem salon przejęło Liberty. Ale nie ma to znaczenia, czy salon będzie liberty, czy agenta XYZ. Gdy zaczynałam jeszcze dało się pracować i wyciągać fajne pieniądze. Po czasie liberty tj. Polkomtel zaczął traktować pracowników, jak zwykle śmiecie. Robisz w salonie wszystko. Dosłownie odpowiadasz za wszystko za najniższą krajową najczęściej. Musisz dzwonić do ludzi każdego dnia, praca z kalendarzem, te kontakty się powielają, klienci są wściekli, że do nich wydzwaniasz, Ty też nie masz za bardzo czasu na to dzwonienie, bo musisz zająć się klientami w salonie, musisz wpieprzać wszystko- od zegarków do ubezpieczeń, kredytów i niedługo pewnie dojdą jeszcze hot dogi, bo tylko tego tam brakuje. Kpią sobie z pracowników, żeby dostać kasę za umowy, która Ci się należy, musisz spełnić pierdyliard warunków, które ciężko jest spełnić w czasach przesytu na rynku telekomunikacyjnym. Wygrażają Ci w wiadomościach, musisz odpisywać i tłumaczyć się praktycznie codziennie, dlaczego nie sprzedałaś czegoś tam, mając tyle wejść, a tłumaczenia, że to starsi ludzie, którzy przyszli doładować telefon, bądź zapytać o coś nie docierają do nich. Mogłabym tu napisać jeszcze tak wiele, ale podsumowując przez tą pracę leczę się psychiatrycznie. To nie jest tego warte, to największe (usunięte przez administratora) w jakie możesz się wpakować. Na samym końcu mojej pracy został zmieniony koordynator salonu, pan karierowicz, który miał się za guru i wpędzał ludzi w taki stan, że wiele osób chciało wyjść z pracy i nigdy tam nie wracać. Gdy przejął salony w mojej miejscowości wszyscy odeszli. To już chyba o czymś mówi. Nigdy nie czułam tak negatywnych emocji do żadnego człowieka, tak jak do tego pana. Trzymajcie się z daleka od salonów Plusa i Polsat Box. Nie będziecie się liczyć, tam liczą się wskaźniki, wy jesteście zerem.

Papi
Inne
 Pytanie
@Były pracownik.

Jaki region?

Tedybear
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik.

Czy byłabyś tak uprzejma i tylko napisała imię tego koordynatora? Pracownik na wypowiedzeniu.

. Nowy wpis
Były pracownik
@Tedybear

Kamil

Pol
Pracownik

Przedstawiciele Handlowi w tej firmie traktowani są jak pionki. Firma podnosi cele w trakcie miesiąca. Za płyn do spryskiwaczy w lecie trzeba płacić samemu. Nie polecam!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pol

Ile zarabia przedstawiciel handlowy ?

Kuba Nowy wpis
Inne
@Pol

Rozumiem że tak narzekasz bo kasa niska a ty jeszcze ze swoich musisz dopłacać do roboty. Fakturę bierz czy że szef to olewa i udaje ze nie ma kosztów? Ktoś się w ogóle postawił?

Lol Nowy wpis
Pracownik
@Kandydat

To już najlepiej na rozmowie dopytaj od tego odlicz 400 zł za auto ale no wychodzi więcej w biedronce na kasie :) do tego w gratisie brak kompetencji osób zarządzających oczekiwania że będziesz odpowiadać za rzeczy na które nie masz wpływu. Ogólnie atmosfera jest taka że jak kombinujesz na własne ryzyko to szansa lepiej niż najniższa krajowa ale to dalej słabo. Chcesz przekonaj się sam to zobaczysz o czym tu ludzie piszą :)

Joanna Nowy wpis
Inne
@Pol

Cele podnoszą tak po prostu ? Ciekawe czy pensje też :D czy nie ma mowy o regularnych podwyżkach ale chyba sporo wymogi rosną to stawka też powinna?

Mieciu
Inne

Dziwne bo ja spoko opinie o nich słyszałem a wy tu piszecie o zbyt wysokich wymogach i tak dalej. może po prostu nie każdy do takiej pracy sie nadaje i nie ma co plakac?

Były przedstawiciel
Były pracownik

Brak szacunku do pracownika, traktują Cię jako pionka, pensja nie adekwatna do wymogów, wysokie cele i aby je zrealizować zazwyczaj przedstawiciel musi sam rejestrować startery, wszyscy o tym wiedzą ale udają że nie widzą, ważne żeby statystyki się zgadzały . Niby czas zadaniowy ale musisz pracować minimum 7.30 godzin,z czego do późnych godzin wieczornych ciągle @ itp . No i odciągają za samochód 400 zł

Daga
Inne

No ale chyba z tą nieadekwatną kasą to przesada. Nie da się wynegocjować wyższej podstawy? Przecież pracownicy sami musieli się zgodzić na taką kasę więc chyba nie może być tak źle jak piszecie

Luli
Pracownik
 Pytanie
@Daga

A pracowałaś / pracujesz ? Na rozmowie nie mówią wiele rzeczy to się ludzie zgadzają! Praca handlowca w tej firmie to porażka pod każdym względem

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa się nie odbyła, osoby, która mnie zaprosiła na rozmowę nie było w pracy.

Pytania

Brak pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodszy Specjalista SEM
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Administrator / Administratorka Systemu EZD PUW
Warszawa
COI - Centralny Ośrodek Informatyki
(848 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista AI (m / k) (122)
Oborniki Śląskie
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH
(441 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant SAP, SAP S/4HANA - obszar magazyn (MM)
Warszawa
DahliaMatic Sp. z o.o.
(133 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ktoś
Były pracownik

Nie polecam, jedno z gorszych miejsc pracy. Pracowałam w salonie Liberty jako sprzedawca. Dla nich liczy się tyko sprzedaż, nie robisz wyników - które są zazwyczaj nierealne - wylatujesz. Brak wsparcia i pomocy od RKS. W salonie odpowiadasz za wszystko łącznie ze sprzątaniem. Praca pod ciągłą presją, za wszystko oceniają. Szkolenia to tylko teoria która nie ma nic wspólnego z faktyczną obsługą klienta. Uczą tylko wciskania klientom absolutnie wszystkiego łącznie z kredytami.

@przedstawiciel
Były pracownik

Nie polecam pracy. Wysokie cele, Centrala z Warszawy to (usunięte przez administratora) którzy chcą wyników kosztem pracownika. Masa głupich decyzji, i nieprzyjazna atmosfera wręcz ocierająca się o (usunięte przez administratora) Dyrektor powinien zastanowić się kogo zatrudnia ale chyba nie potrafi bo wyniki albo nie przychodzą bo mają błąd albo przychodzą z błędami. Cele potrafią zmienić w trakcie trwania miesiąca na wyższe. Ph są zastraszani żeby na oficjalnych spotkaniach nie mówili o tym co im się nie podoba. Jak zastanawiasz się czy tam pracować to szczerze powiem są lepsze firmy, które płacą więcej wymagają ale szanują pracownika.

kocek
Były pracownik
@@przedstawiciel

powiedzmy sobie to wprost, te cele są celowo nierealne, tak zeby tylko pracownik ich nie wyrobił i nie dostał przypadkiem zbyt duzo kasy. Przecież to nie przypadek...

Soni
Były pracownik
@@przedstawiciel

Zgadzam się w 100% nie dajcie się zwieść tego co mówią Wam na rozmowie o pracę. Polecam się trzymać od tej firmy z daleka

bunia
Inne

Piszę w imieniu mojego zmarłego syna,który pracował w Liberty Poland 15 lat.W wyniku intrygi poprzednich prezesów ,obydwoje już nie pracują,został zwolniony w haniebny sposób.Syn się załamał i zmarł nagle.Wygraliśmy sprawę w sądzie ,ale nic nie przywróci Mu życia a Jego synkowi taty.Działania prezesów miały na celu zaszczucie i zniszczenie pracownika ,żeby nie wypłacać odprawy.Syn pracował w Liberty Poland dłużej niż prezesi którzy go zwalniali.Przeszedł wszystkie szczeble kariery.Był wielokrotnie nagradzany,a oszczędności na odprawie i brak empatii przełożonych przypłacił życiem.Zwolnienie nastąpiło w pandemii.Ico tam ludzkie życie .ZAOSZCZĘDZILI !!!!!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy faktycznie jest tak źle w tej firmie na słuchawce?

Dawid
Były pracownik
@Kandydat

odnoszę wrażenie że nie ważne jaka firma, praca na słuchawce zawsze nie należy do najprzyjemniejszych. Masz kontakt z ludźmi którzy raczej są wkurzeni ;)

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Cześć Na jakie warunki może liczyć RKS? Zatrudnienie widzę b2b więc na jaką podstawę można liczyć? Jakieś premię? Jak z autem? Jakimi teraz jeżdżą i czy można użytkować prywatnie?

Pytanie
 Pytanie

Czy urlop w Liberty Poland jest płatny 100%?

Były pracownik ;>
Pracownik

Miałem okazje pracować przez chwilę czasu w owej korporacji i szczerze nie polecam współpracy z nimi. Pracowałem już w wielu korporacjach Call Center. Szukałem dla siebie coś odpowiedniego tak by w końcu zmienić firmę, gdzie pracowałem od długiego czasu i znalazłem ofertę pracy od Liberty. Jeżeli chodzi o wypłatę, to jest na siódmego następnego miesiąca, więc to jest akurat na plus. Może zacznę od kadry, która tam pracuje i przebywa na codzień w biurze. Niestety, ale nie ma możliwości pracy zdalnej tak by nie oglądać tych twarzy, które szukają byle jakiej przyczyny by tobie nie dopiec. Nie mogłeś się nawet słowem odezwać lub zażartować z czegoś tak by rozładować atmosferę, bo była z tego wielka wojna. Firma szerzy się ogromnym donosicielstwem.(usunięte przez administratora) Odsyłają ludzi jak piłeczkę Ping-Pongową i na ich pomoc czasami nie można się doczekać, a jak się już doczekasz, to musiałeś czekać x minut czasu zanim łaskawie ktoś się pojawi i miałeś tego nie komentować. Każą nie siedzieć na telefonach, bo praca jest z danymi osobowymi, a same siedzą z nimi i się chichoczą.(usunięte przez administratora) Buziaczki ;>

Pytanie
 Pytanie

Czy w Liberty Poland możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

Aga
Inne
 Pytanie

Chciałam się dowiedzieć jaki jest przedział czasowy pracy konsultanta?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Liberty Poland mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Vilge
Kandydat

Podzielę się z Wami informacjami co do pracy Przedstawiciela Handlowego, ponieważ sam szukałem takiej informacji i nie znalazłem. Podstawa to pensja minimalna, maksymalna premia to 60% podstawy ale bardzo trudno ją wypracować (przeważnie jest sporo niższa). Dodatkowo jest jeszcze jakiś program bonusowy z którego średnio dostaje się 400 zł brutto lecz trzeba jeszcze od tego zapłacić podatek dochodowy. Samochód to Renault Clio za użytkowanie prywatnie odciągają z pensji 400 zł/msc. Przedstawicieli na Polskę jest 100, więc region na jednego przedstawiciela to około 3 powiaty. Dziennie trzeba odbyć 22 wizyty. Czas pracy zadaniowy. Jeśli założymy sobie 8 godzin pracy dziennie to szybko licząc mamy 21 minut na dojechanie, poczekanie jak pracownik sklepu skonczy obsługę, poskanowanie starterów, wystawienie woblerów i plakatów, a odliczając czas na naszą przerwę to wychodzi poniżej 20 minut na punkt. Z zalet wolne weekendy. Moim zdaniem jak na tyle wizyt dziennie i faktycznie, że nie mamy w pełni wpływu na wypracowanie premii (pół premii zależy od czynników niezależnych od nas), raczej nie warto.

??
Inne
 Pytanie

Witam jak oceniacie pracę w Liberty? Zarobki premie ?? Ile można jako mlodszy doradca zarobić na rękę byłabym wdzięczna za info. Pozdrawiam

Ja
Pracownik
@??

Przy 160h 5 tys na rękę razem z premia bez statusu ucznia

????
Były pracownik

Bardzo fajna praca. Miła atmosfera bardzo przyjemne towarzystwo

Była Pracownica ..
Były pracownik

Wszystko zależy od tego do jakiego koordynatora /koordynatorki trafisz ....jeśli do fajnego , wesołego , który pomaga , udziela informacji ,podpowiada , motywuje pozytywnie do pracy to praca tam jest super- jak jesteś dobry w sprzedaży i starasz się ... Jeśli trafisz do koordynatora sadystycznego psychopaty -który zamiast pomóc , wesprzeć wydziera się na ciebie i poniewiera błędnie sądząc ,że to cię zmotywuje a ty masz tylko ciemność w oczach od tego ....to już jest ciężko i tylko (usunięte przez administratora) wytrzymują .... Proponuję zgłosić nieodpowiednie zachowanie koordynatora do Zarządu Liberty - bo został on wyznaczony po to aby wspomóc sprzedaż a nie wpędzać ludzi w stresy ....POGODNY PRACOWNIK TO NAJEFEKTYWNIESZY PRACOWNIK -szkoda że niektórzy tego nie wiedzą i szukają odwrotnych sposobów zwiększenia sprzedaży ...słabi z nich psycholodzy najwyraźniej ..

Była konsultantka
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w firmie ponad rok i bardzo złe zakończyłam współpracę. Co miesiąc zmiana kampanii po której się dzwoniło. Ganienie za celem - a jak się go nie robiło było się gnębionym przez koordynatora. Osoby które miały wyniki były o wiele lepiej traktowane niż te które wyniki miały słabe. Obcinanie godzin, mobing, zastraszanie zwolnieniem. Skoro ktoś miał problem z robieniem wyniku czemu nie było szukania rozwiązania? Nie wiadomo. A gdy już się chciało pomocy to jej się po prostu nie otrzymywano. Bo przecież konsultanci wszystko musza wiedzieć sami. Zamiast wsparcia od koordynatora było ciagle ciśnienie o to żeby on tylko dostał premie. Wstawałam załamana ze muszę tam jechać. Ciągły stres, nerwy i opryskliwe teksty od przełożonego. Nie polecam tam pracy i współczuje ludziom którzy dalej użerają się z niektórymi ludźmi.

Maja
Inne
@Była konsultantka

Dawno zakończyłaś współpracę? Może są jakieś widoki na zmiany? Z tego co udało mi się wyczytać w komentarzach to problem jest z koordynatorami... Miałam aplikować, ale na razie się wstrzymam aż się dowiem co i jak

uczę się
Pracownik
@Maja

Zależy do kogo trafisz. Ja pracowałam głównie niedzielę czasami soboty i jeden dzień w tygodniu. I bardzo sobie chwalę, zrezygnowałam ze względu na studia i przeprowadzkę do innego miasta.

Milady
Były pracownik
@uczę się

W niedziele dzwoniliscie do ludzi to juz jest chore

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Liberty Poland?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Obawiam się, że nigdy. Na stanowisku konsultanta będą cię trzymać na zleceniu. Chyba, że jakimś cudem uda ci się dostać awans, wtedy może dostaniesz umowę o pracę.

...
Były pracownik
@Pytanie

Wogóle

Soma
Pracownik
@Pytanie

Nigdy

nigdy
Pracownik
@Pytanie

nigdy nie będziesz na stałe w tej firmie, jak cię przyjmą to będziesz tak długo jak długo będziesz robić wyniki, jak przestaniesz robić wyniki bo ci dadzą złą baze klientów albo zachorujes albo coś ci się stanie to ci podziękują za współpracę pisząc bardziej brutalnie zwolnią cię, nie przedłużą umowy, nazwij jak chcesz, chodzi o to samo

Jerzy
Inne
@nigdy

A możesz napisać mi coś o zarobkach w Liberty? Ile może zarobić początkujący pracownik? I czy firma przyjmuje też osoby bez doświadczenia? Jeśli tak, to czy są tu jakieś szkolenia dla takich pracowników? :D Czym się takie osoby tu zajmują?

nigdy
Były pracownik
@Jerzy

zarobki - minimalna + premia która jest zależna od zdobienia celu, który firma podwyższa, więc możesz mieć premie, możesz nie mieć, szkolenia są, ale nie przywiązuj do nich zbyt dużej uwagi bo są teoretyczne, prawdziwa jazda zaczyna się kiedy rozmawiasz na żywo z człowiekiem, nie zawsze możesz mówić tak jak na szkoleniu bo będzie to sztuczne, musisz odpowiadać na pytania klienta i z nim rozmawiać, nie mówić scenariusz który powiedzieli ci na szkoleniu bo on nie będzie się nadawał do tej rozmowy, musisz to czuć choć trochę, firma przyjmuje bez doświadczenia ale może ci być trudno jeśli nie masz doświadczenia, osobny bez doświadczenia najczęściej odchodzą kiedy się przekonają co to jest za praca, dochodzą do wniosku, że to nie dla nich, jasne, że się zdarzają osoby, które zostaną ale większość odchodzi z tej pracy, prawdziwą plagą to są poczty głosowe, dzwini automat, łączy cię i słyszysz tu poczta głosowa, nagraj wiadomość, no i weź sprzedaj poczcie głosowej, to irytuje i spowalnia prace, i ta formułka - dzień dobry, nazywam się ,,, dzwonię w imieniu Polkomtel sp zoo operatora sieci Plus, rozmowa będzie nagrywana albo w teosce o jakość i bezpieczeństwo rozmów rozmowa będzie nagrywana, zawsze w każdej rozmowie na początku, jak cię przyjmą będziesz to powtarzać po 100 razy dziennie albo więcej razy, zależy ile będziesz mieć połączeń z klientami

nigdy
Pracownik
@Jerzy

na 100 połączeń dobrze będzie jeśli będziesz mieć 3-5 umów, a zdarza się, że 2 albo 1 jak jest do kitu baza klientów dzwoniona po milion razy przez konsultantów, potem się ciebie czepiają dlaczego masz mało umów

Kiedyś to było
Były pracownik
@nigdy

Jak ja tam pracowałem to jak była ta poczta głosowa plusa na przykład abonent chwilowo niedostępny wyślij mu bezpłatną wiadomość coś tam coś tam to ja sobie po prostu zostawiałem tą rozmowę wyciszyłem mikrofon i ta formułka co te automat mówił to ja sobie to zostawiłem na jakieś pół godziny i sobie szedłem do kuchni na przerwę na jakieś tam na dwór do Lidla sobie poszedłem a ten automat sobie działał i mi się nabijał status a umów w ogóle nie było bo dla mnie się liczy tylko pieniądze pieniądze za godzinę a nie umowa umowy mogę zrobić 0 ważne że pieniądze są kasa dawać mi kasę za umowę nic nie zrobi ja tam tylko jestem dla godzin nie jest nie byłem tam w ogóle dla premii byłem tam tylko dla tej stawki godzinowej bo tej premii i tak się nie da dostać

premia
Pracownik
 Pytanie
@Kiedyś to było

nie ma to jak obiecać premie, co robi firma, mówić, że można ją zdobyć i zrobić warunki niemożliwe do spełnienia, tak to pracujesz na zysk firmy tylko za stawkę godzinową i nie ma nigdy żadnej premii, a koordynatorki nie czepiały się, że zostawiasz poczte głosową na pół godziny?

Kiedyś to nie było
Inne
@premia

Nie mi się nikt nie czepiał bo nikt tego nie zauważył ja tak zrobiłem może z 2 albo 3 razy i nikt nie zauważył i ja się cieszę z tego no ale jeszcze na przykład odłączałem mikrofon to nikt nie zauważył a było wszystko ready i czas było a dzwonienia nie było a co do premii to no nie da się ich zdobyć i można tylko za godzinę a nic więcej nie zrobisz bo tego się nie da mnie interesowała tylko stawka godzinowa za dzwonienie i nic więcej bo tak wszyscy mówili że się łatwo robi te premię a to nieprawda może ci co tam pracują dłużej co im współczuję bo już chyba lepiej w tym Lidlu obok się zatrudnić niż w tym chIewie no to oni może jakieś premię mają ale nie nowi pracownicy co im jest wciskany taki kit i propaganda na temat tej pracy i sieci Polkoltelt w której nielegaInie są klientom uruchamiane usługi których oni nie chcą i nie da się ich wyłączyć na przykład czasoumilacz czy jakiś lokalizator ludzi no że to jest nie do pomyślenia i pamiętajcie żeby nie załatwiać nic przez telefon bo tam cię chcą naciągnąć lepiej iść do salonu i tylko tam !!!!!;!!!!!!!!!!!

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Tu nie masz szans na umowę o pracę bo w Liberty Poland na słuchawkach możesz o tym pomarzyć. Natomiast nie ma takiego problemu w Katowicach w Maksimum

Byly pracownik
Były pracownik
@Pytanie

W liberty w chorzowie nie istnieje cos takiego jak umowa o prace tylko caly czas zlecenie dla konsultantow telefonicznych

Ewa
Inne
@Byly pracownik

Jeśli faktycznie dostępne jest tylko zlecenie to na jakich warunkach?

Zabolek
Były pracownik
@Pytanie

Tu masz tylko umowe zlecenie o umowie o prace to zapomnij

Milady
Były pracownik
@Pytanie

Tu jest tylko umowa zlecenie o umowie o prace dla konsultantow telefonicznych mozna zapomniec jedynie co umowe o prace maja kierownicy kampanii oraz osoby z tzw monitoringu czyli weryfikacji rozmow

Zostaw merytoryczną opinię o Liberty Poland - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Liberty Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Liberty Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Liberty Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 26, z czego 2 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Liberty Poland?

    Kandydaci do pracy w Liberty Poland napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Liberty Poland
Przejdź do nowych opinii