Chorzów nie lepszy też wiele działów idzie do stolicy jak to oni nazywają "optymalizacja kosztów" . Pracownicy już kupują mieszkania w Warszawie aby się przeniesieść za pracą przecież co to jest 6-10 tyś za m2 przy ''kokosach'' jakie oferuje firma w płacy...Wczasy pod grusza na działce zapewnione za pensje. Ciekawe kto za niedługo tam przyjdzie jak inne firmy na Śląsku stałe podnoszą place a tu posłucha niczym na Sahara. Kiedyś było inaczej ale widać prezesi z stolicy cudów nie zdziałali ale co się dziwić jak się wychodzi od oszczędności na ludziach a to ludzie którzy są Waszym największym kapitałem i należy ich doceniać a nie cofać się wstecz bo to te zwykle szaraczki na słuchawkach generują zysk i zadowolenie bądź nie klientów Plusa jeśli pracownik nie jest doceniany to odchodzi a rotacja jest duża, szczególnie na salach sprzedażowych. Jak o tym zapominacie to droga do stolicy wolna ale tam raczej nie znajdziecie osób chcących pracować za takie stawki. Od nowego roku rośnie płacą na umowie zlecenie w Polsce czy oddział Chorzów to udźwignie :)
Składając CV do pracy w tej firmie dbasz o dobro liderów, rekrutacji, całej firmy ale nie o swoje. Przez ciągły nabór Pracowników firma zyskuje nowe moce przerobowe i dzięki temu nie musi szanować Pracowników których już ma w firmie, ponieważ jeśli się ich pozbędzie czyli zwolni albo sami odejdą z firmy to będą na ich miejsce nowi Pracownicy. Składając CV do pracy w tej firmie napędzacie ten proces.
Epidemia się nie skończyła ale już kierownictwo wprowadziło rozporządzenie , że wszyscy mogą siedzieć obok siebie. Sprawa jest zgłoszona do PIPU, bo ja nie zamierzam ryzykować swojego zdrowia i życia. Dla przypomnienia pandemia trwa nadal! Dla swojego bezpieczeństwa zwolniłam się z pracy , może kiedyś wrócę.
Śmieszy mnie to że każda pozytywna opinia jest przez hejtujacych odbierana tylko jako wpis kogoś innego niż konsultant bo przecież jeśli pracujesz w tej firmie to nie możesz być zadowolona/zadowolony. Faktem jest że nie dostaniesz tutaj na stanowisku konsultanta umowy o pracę. Faktem jest że jest "jakość" czyli jeśli błędnie coś przeczytasz czy nie poinformujesz klienta o czymś masz odbierane pkt jakości i przez to możesz mieć premie dużo niższa bądź wcale natomiast jedna uwaga jeśli robisz coś wszystko jak jest napisane, jak masz powiedziane na szkoleniu i jak i firmują Cie weryfikatorzy to nie da się dostać mniej niż 90%(które jest wymagane) a nawet w większości dostajesz 100% a nawet jeśli zdarzy się tak że dostaniesz mniej to dostajesz jakości kilka w skali miesiąca i poprawiasz te błędy bo wydaje mi się że człowiek rozumny uczy się na swoich błędach więc można spokojnie ta jakość utrzymać na dobrym poziomie. Kolejna sprawa to cel miesieczny no tutaj faktycznie czasem ciężko jest to zrobić ale da sie, pracuje tutaj już ponad rok i chyba tylko raz dostałam premie wysokości około 150zl ale wynikało to z tego że byłam bardzo mało w pracy i zrobiłam mało zamówień. Jeśli się człowiek postara to da radę tym bardziej że aktualnej jest coś takiego że nowi konsultsnci muszą zrobić tylko 50/60% celu konsultanta stażowego a to chyba przez 2 pierwsze miesiące tak wygląda więc jest czas się nauczyć. Nie zarabia się milionów faktucznie za godziny najniższa krajową ale w handlu chyba liczą się premie a przynajmniej ja to tak rozumiem. Faktycznie bywa że kadra ma gorszy dzień humor i faktycznie ciezko się dogadać ale nie róbmy z nich potworów każdy ma gorsze dni jesteśmy tylko ludźmi. Ogólnie praca jak praca raz idzie świetnie raz gorzej ale da się zawsze coś zarobić i wcale nie tak źle. Mogę polecić z czystym sumieniem ale tylko komuś kto lubi ludzi, lubi z nimi rozmawiać i zdaje sobie sprawę z tego że w pracy się pracuje a nie (usunięte przez administratora)
Jak aktualnie wygląda praca w Liberty? Jakie są stawki, atmosfera, premie i jak wygląda kwestia elektrycznego grafiku? Warto wysłać CV?
Epidemia się nie skończyła ale już kierownictwo wprowadziło rozporządzenie , że wszyscy mogą siedzieć obok siebie. Sprawa jest zgłoszona do PIPU, bo ja nie zamierzam ryzykować swojego zdrowia i życia. Dla przypomnienia pandemia trwa nadal! Dla swojego bezpieczeństwa zwolniłam się z pracy , może kiedyś wrócę.
Potwierdzam. Do tego osoby które przychodzą na odsłuch, nie zachowują wymaganej odległości od konsultanta. A przecież zagrożenie wciąż trwa. Do tego denerwuje mnie hipokryzja koordynatorów, nam zabraniają używać telefonów, a sami używają i siedzą na fejsubuku. Co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie. Oczywiście mobbing, niskie stawki premiowe i koordynatorzy którzy wymagają od nas a sami nie robią nic by pokazać ze się da. Co niektórzy z nich nawet sugerują ze ale dobrze że sami już nie musza dzwonić.Trochę niefajnie no nie? Aż się odechciewa pracować w tej firmie. Dobrze ze odeszłam
jak ktoś call center Plusa jest też w Katowicach firma nazywa się Maksimum i tam przy najmniej można dostać umowę o pracę a nie wiecznie na śmieciówce siedzieć
przyszedłem po kilku latach sprawdzić na tym forum jak aktualnie wygląda sytuacja w Liberty, i w sumie Twój komentarz mnie śmieszy, niezależnie od tego jakim pracodawcom jest ta firma, to nasyłać na swoje miejsce pracy PiP jest żałosne, jak Ci nie pasuje praca to siedź w domu w maseczce, a nie psuj innym możliwości zarabiania ja (usunięte przez administratora) p.s. po komentarzach widzę, że do Liberty nie warto wracać i są lepsze call centra na Śląsku
voice, biznes, saturacja czyli bardziej po polsku pozyskiwanie nowych sprzedaży, kiedyś był jeszcze mix
czyli same najgorsze, sprzedaż, pozyskanie nowych klientów to jest w każdym call center, to są najgorsze projekty
Witam, chciałbym się podzielić z wami moim doświadczeniami po spędzonym prawie roku w Liberty, według mnie jest to świetna praca gdzie można zarobić dobre pieniądze, przy tym nie męcząc się i nie pracując fizycznie, a coś o tym wiem, ponieważ pracowałem bardzo długo w gastronomii, do tego atmosfera jest rodzinna i bardzo miło spędza się każdy dzień w tej pracy. Dlatego jeśli ktoś chcesz zarobić fajną kasę w pracy gdzie tak naprawdę nie ma żadnych ograniczeń, to polecam przyjść do Liberty ;)
Chciałabym napisać coś od siebie, jak to jest że niektórym konsultanta proponuje się podwyżki stawki godzinowej , a innym już nie? Pracuje od ponad roku, robię bardzo dobre wyniki jakość też mam dobra , a podwyżki nawet nie zobaczyłam ?
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Liberty Poland?
Najniższa krajowa, jak masz status studenta - 17 zł na godzinę + premie, jeśli wypracujesz, a to już zależy od tego, czy umiesz sprzedawać, czy nie. Są tacy, którzy co miesiąc mają dodatek do wypłaty i są tacy, którzy po tygodniu dzwonienia rzucają tę robotę :P
Jako juz były pracownik ocenie pracodawce ze swojego punktu widzenia. Nie bez powodu proponują jedynie umowę zlecenie. Takiego pracownika łatwo się pozbyć pod pretekstem słabych wyników, małej ilości godzin, czy co sobie tam wymyślą. Na ich miejsce przecież szybko przyjdą następni - a co jest polityką firmy ? Zatrudnić na 2 msce, następnie zwolnić i ot niespodzianka - wtedy nie trzeba wypłacać szkolenia, czyli 4 dni jezdzisz na swoj koszt na szkolenie, za ktore jak sie okazuje - nie maja obowiazku Ci zapłacić - bo Cie zwolnili. Cele nieraz nieadekwatne do przepracowanych godzin. Jeżeli pracujesz na systemie, który potrafi wyłączyć sie 2 razy podczas jednej rozmowy, na systemie, ktory ma przyspieszenie rodem z windows 98, musisz przeczytać mase zgód i formulek, ktore zabieraja sporą ilość czasu, dodatkowo musisz sie dodzwonić do klienta, ktory nie zawsze odbiera, a nastepnie poswiecic mu czas na przedstawienie oferty i zbicie jego obiekcji - a musisz zrobic 8 zamówien w ciagu 4 godzin pracy (uwzgledniajac w tym czasie czas na przerwe śniadaniowa) - inaczej masz slaby wynik... Tutaj komentarz każdy może sobie wymyślić swój. Oczekują nieraz cudów od pracowników, którzy bądź co bądź - wciąż uczą się tej pracy, ponieważ jest w swoim charakterze dość specyficzna i trzeba się w tym odnaleźć, trzeba nauczyć sie podstaw sprzedaży pośredniej, która z mojej perspektywy nie należy do rzeczy łatwych. Możesz poświęcić 20 min pracy na rozmowe z klientem, który po przejsciu do podsumowania informuje, ze zgubił dowód osobisty, lub zwyczajnie danych z dowodu nie poda i zostajesz bez zamowienia, a czasu na wyrobienie celu coraz mniej. W tej pracy najpewniej sprawdzą sie osoby, które nie mają problemu z naciągiem ludzi, wykorzystywaniem ich niewiedzy. Jeśli masz w sobie choc troche empatii i rozmawiając z klientem slyszysz czlowieka, a nie obiekt, ktory nalezy sfinalizowac - to nie praca dla Ciebie. Jako osoba z doswiadczeniem w pracy z klientem indywidualnym, oraz biznesowym jako mentor/couch/trener, jako osoba z doswiadczeniem w handlu bezpośrednim - tutaj zderzylam sie ze ścianą. Wszystkje wypracowane przez lata schematy w tej pracy zwyczajnie wzięły w łeb, trzeba bylo uczyć się od nowa zupelnie innych zachowań. Praca dobra jako dodatkowa, sezonowa - na pewno nie na stałe.
umowa zlecenie daje firmie dużo swobody tak jak piszesz, żeby nie wypłacić pracownikom za szkolenie, się łatwo było pozbyć pracownika pod byle powodem, każdy powód dobry jak chcą kogoś zwolnić, poza tym po co mają dawać umowe o prace jak chętne osoby do pracy u nich walą drzwiami i oknami, żeby ich tam przyjęli, skoro mają tak duży wybór ludzi do pracy to po co mają się starać i dawać im lepsze warunki jak prościej zwolnić i po szkoleniu zatrudnić nowe osoby
Niestety masz rację. Tutaj ciężko winić kierownika, czy koordynatora - oni są takimi samymi 'marionetkami' centrali jak konsultanci. Prosta sprawa - czy dobrym trenerem może byc osoba, która nigdy nie kopnela pilki ? Czy zatem dobrym pracodawca moze byc osoba, która nigdy nie poznała pracy, którą wykonują jej podwladni ? Stad wlasnie biorą sie te cuda na kiju
i tutaj się z wami zgodzę w liberty Poland na słuchawkach masz tylko umowę zlecenie ja natomiast przeniosłem się do Maksimum w Katowicach i tam po pół roku pracy dostałem umowę o pracę wykonując tą samą pracę co w liberty Poland
skargi na firme, która nie daje ludziom spokoju i dzwoni mimo, że mówią ci ludzie, żeby więcej nie dzwonić należy kierować do UOKiK czyli do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, jak firma zadzwoni np kilka razy mimo, że ktoś wcześniej mówił, żeby nie dzwonić to należy zapytać o nazwę firmy, zapisać ją, zapisać numer jeśli się wyświetla, jeśli się nie wyświetla zapisać godzinę połączenia i nazwe firmy, którą podają konsultanci, agenci podczas rozmowy, jak ktoś nie usłyszał może poprosić o powtórzenie nazwy firmy, potem można napisać skargę do UOKiK, mimo, że mówicie, żeby więcej nie dzwonili, opisujecje sytuacje, że to się już zdarzyło kilka razy i wysyłacie to do UOKiK, zdarzyło się już, że niektóre firmy call center były karane przez UOKiK za takie praktyki, informujcie o tym swoje rodziny i znajomych, że mogą to zgłaszać, pomoże to ucywilizować dziki rynek branży call center, a to jest problem bo firmy call center mają zgody nawet od poprzednich właścicieli numerów z których dziś ludzie korzystają i ci ludzie są zdziwieni dlaczego firma dzwoni skoro nie wyrażali zgody, dużo zgód na marketing firmy zdobywały podstępem np wyślij sms w konkursie, ludzie wysyłali i w ten sposób udzielali zgody na marketing nie wiedząc o tym, a firmy do dziś to wykorzystują i mają te numery w swoich bazach, firmy same tego nie chcą cywilizować bo mają do kogo dzwonić i kogo irytować, więc jeśli to ma się zmienić ludzie muszą wziąć sprawy w swoje ręce, nie zostawiać tego firmom, które nie chcą tego problemu rozwiązać
czyli w skrócie spisywać - daty połączeń, godzine, nazwe firmy, jak ta sama firma zadzwoni kilka razy choć mowicie, żeby więcej nie dzwonili to skarga do UOKiK, firmy bez pomocy ludzi nic z tym nie będą robić bo to koszty, zapłaciły za bazę to chcą mieć z tego maksymalny zysk, dlatego firmy nie są zainteresowane rozwiązaniem tego problemu, dla firmy zawsze lepiej jak jest zgoda na automatyczne systemy wywołujące nawet od poprzedniego właściciela numeru a nie obecnego, dlatego jeśli to ma się zmienić na lepsze to ludzie powinni wiedzieć gdzie to zgłaszać - do UOKiK
Więc tak. Nieco ponad pół roku temu zostałam zwolniona po 3 mscach pracy w tej firmie.. Co moge powiedzieć ? Otóż bardzo wiele. W tej chwili prowadzę własną działalność i dostrzegam liczne błędy w funkcjonowaniu Liberty Poland. Zacznijmy od faktu, że firmę tworzą pracownicy - nie prezesi i właściciele. Firma utrzymuje się dzieki pracy szregowych pracowników. Zatem jakie moga być efekty ich pracy, kiedy wciaz obnizamy ich wartość poprzez ciągłą presje i niezadowolenie z ich wyników ? Jakie moga być efekty, kiedy pracownik nie ma zadnego poczucia stabilności zatrudnienia, widząc ciągłą rotacje i brak perspektyw na umowe o prace ? I tu zatacza sie bledne koło.. Taki pracownik nie osiągnie wysoko postawionych celów, więc.. Zostaje zwolniony, a na jego miejsce szybko przychodzi kolejny.. Na chwile.. Tak działa Liberty Poland i na pewno nie jest to miejsce pracy godne polecenia
Miałam przyjemność pracować tutaj przez kilka miesięcy w 2018 roku i wspominam to jako świetne doświadczenie. Oczywiście, koordynatorzy od nas wymagali, ale zawsze byli chętni do pomocy, pracownice wyższego szczebla starały się, robiły nam kursy, sporo się tutaj nauczyłam. System motywacyjny był zachęcający, ,,rywalizowaliśmy", ale w zdrowy i uczciwy sposób - ogólna atmosfera bardzo przyjazna. Dlatego właśnie jestem głęboko zdziwiona, że przez od tego czasu tak wiele się zmieniło. Wielka szkoda :/
firma sama pisze sobie pozytywne opinie bo zaczyna brakować pracowników i chcą zachęcić nowych kandydatów i kandydatki do składania cv, nie dajcie się nabrać
Jak wygląda praca na stanowisku Przedstawiciel Handlowy?Dla jakich firm Liberty robi projekty?Z góry dzięki za odpowiedź.
Czy Liberty Poland zapewnia kartę multisportu?
Chcialabym sie podzielic z wami swoja opinia na temat miesiecznej pracy w Liberty. Szkolenie w miare ok , trafilam do grupy kierowniczki Kamili. Jak moge ocenic wspolprace z przelozonym ? Powiedziec zle to malo. Na samym szkoleniu juz chodzily opinie ze szybka zwalnia ludzi wymaga ponadprzecietnych zdolnosci i jest nie mila. Gdy zaczelam prace nie robilam zlych wynikow 3,4 umowy to chyba dobre wyniki jak na poczatek. Ludzie od tej Pani z grupy sami mowia ze jest wymagajaca ciagla presja , na raty jakies pozyskanie i Bog wie co jeszcze. Uslyszalam od jednej starszej Pani z jej grupy ze gdyby mogla to chetnie zmienila by przelozonego , podobno inni sa milsi i bardziej przyjazni i rodzinni. Ciagla presja , jakies powiadomienia dziwne pytania , mobbing pelna geba. Czy mam zamiar wrocic ? Pewnie tak ale juz do kogos innego.
Pracuję na tym samym piętrze tylko u koordynatorki Klaudi i nie mogę powiedzieć złego słowa. zdarzają się dni gorsze i lepsze ,ale to jest wzór profesjonalizmu i życzę, aby każdy doradca miał takiego przełożonego, inni w firmie powinni brać przykład. Co do twoich frustracji , od siebie mogę powiedzieć tyle , ludzie mówią , że bardzo krzyczy , wymaga wiele i zapomina , o tym że pracują tutaj ludzie a nie maszyny do sprzedaży. Mimo że grupa od tej pani bywa w wielku aspektach lepsza od nas to czasami widac po twarzach ludzi , że są przygnębieni , smutni i zestresowani , nie zawsze da się sprzedawać. W firmie czasami zapomina się o zwykłych ludzkich gestach.
Ciekawe skoro ta pani kierowniczka Kamila nie potrafi zarządzać doradcami , to moze warto pomyslec o zmianie ? Skoro u innej pani jest super atmosfera i mozna robic wyniki a drugiej jest strach i nerwy to chyba cos jest nie tak ? moze jakis coatching z empatii ludzkiej ?
Mam przyjemność pracowania z Pania Koordynator Kamila juz prawie od 3 lat i pracuje nadal. Napiszę parę zdań od siebie , bo nie mogę czytać tych kłamstw w komentarzach. Jestem od samego początku jak Pani Kamila zostala koordynatorem , zawsze mogłem liczyć na pomoc czy to w sprawach służbowych czy prywatnych , nauczyła mnie wszystkiego(mimo ze mialem juz stycznosc z praca w Call Center) jak sprzedawać , robić dosprzedaże i mieć dobrą jakość. Przez prawie 3 lata , nie podniosla na nikogo glosu. ludzie pracujemy w SPRZEDAŻY i uwaga należy sprzedawać, to ze ktos kogos prosi , zeby robil to po co przychodzi jest nazywany wymagajacym , przychodzimy do pracy aby zarobic a nie wypic kawe czy pogadac z kolega. Grupa Kamili jest najlepsza grupa sprzedazowa w Callym Call Center , najlepsza jakos u nas , najlepsze prowizje u nas , top sprzedawcow miesiaca u nas, gdy pod koniec miesiaca brakuje do premii zawsze powie co brakuje nad czym warto sie skupic. Nasza grupa jako jedyna robi wszyskie bazy na 100% mimo ze inne nie daja rady . Czy pani Kamila jest nie mila ? Przynosi sama grupie slodycze , sama zorganizowala nam Wigilie , bylismy na wielu wyjsciach integracyjnych , zawsze mozna pozartowac , zapytac o dobra rade w wielu sprawach , jestemy jak wielka rodzina z ktora chce sie przebywac caly czas . Dodam ze mamy 3/4 grupy osob ktore pracuja ponad 2 lata wiec sa zadowoleni z pracy i pani Koordynator. Czy polecam prace z pania Kamila ? Taaaak! Jesli ktos lubi duzo zarabiac , zartowac , smiac sie i jesc ;D
Muszę dorzucić kilka słów od siebie, bo dostaję wylewu czytając te opinie... nie wiem skąd się biorą tacy ludzie jak Wy, z całym szacunkiem ale sami zgłaszacie się do pracy, powtórzę P R A C Y - nie do przedszkola.. i to na dodatek do pracy w sprzedaży. Hmmm przełożony wymaga sprzedaży od pracownika?? O nieee jaki zły... Pani koordynator Kamila jest najlepszym koordynatorem w całym call center i nie mam co do tego żadnych wątpliwości, gdyż jestem z jednym ze sprzedawców, którzy nauczyli się wszystkiego tylko i wyłącznie od właśnie Pani mgr Kamili. Kilkukrotnie byłem sprzedawcą miesiąca i to tylko dzięki wsparciu, pomocy i motywacji, właśnie tej jednej osoby. To Pani Kamila pokazała mi co i jak sprzedawać, tak żeby być zadowolony z wypłaty. Nie raz byłem rzucany na głęboką wodę myśląc, że sobie nie dam rady na danej bazie a jednak udowadniała mi milion razy że się mylę, i właśnie dzięki tej wierze osiągam takie a nie inne wyniki. Jeśli chcesz dołączyć do elity sprzedażowej, zacząć robić wyniki na najwyższym poziomie to zapraszam do grupy Pani Koordynator Kamili - wystarczy tylko chcieć i słuchać. Pozdrawiam PS: Smutni, zestresowani i brak rodzinnej atmosfery? Co? Chyba komuś wizyta u okulisty potrzebna.
Pracoholiku - narcyzie przedstaw się z imienia i nazwiska to wtedy moooże będziesz wiarygodniejszy...
Jak to czytam to mi się przypomina film Miś i scena gdzie typo się nagrywa do szafy i mówi ze to nieprawda ze kierownik jest zły jest wspaniały bla bla bla. Wiecie - ze tak wyglada ta opinia. Ktoś powiedział prawdę o Kamili to zaraz znalazł się ktoś kto musi powiedzieć ze absolutnie tak nie jest. Byłem na słuchawkach w czasie gdy przyszła jakas zła opinia o tej pracy i koordynatorka kazała mojej grupie napisać coś dobrego dla równowagi. Powaga. Ciekawe czy ten Leszek to miał klamkę przy głowie jak to pisał czy po prostu tak lubi Kamilę Ha ha może za bardzo nawet lubi ze tak pisze. Ciekawe jak mu się liberty odwdzięczylo za ta opinie. Znałem takich co robili to bo byli podlizywaczami A do innych konsultantów narzekali na kadrę i prace. Ale jak pani kierownik poprosiła o dobra opinie to pierwsi byli i jeszcze pisali ze jak ktoś uważa ze w liberty jest źle to znaczy ze jest leniem. Tak? Coś takiego. A może po prostu każdy może wyrazić opinie. Kadra liberty nie lubi złych opinii
Chorzów nie lepszy też wiele działów idzie do stolicy jak to oni nazywają "optymalizacja kosztów" . Pracownicy już kupują mieszkania w Warszawie aby się przeniesieść za pracą przecież co to jest 6-10 tyś za m2 przy ''kokosach'' jakie oferuje firma w płacy...Wczasy pod grusza na działce zapewnione za pensje. Ciekawe kto za niedługo tam przyjdzie jak inne firmy na Śląsku stałe podnoszą place a tu posłucha niczym na Sahara. Kiedyś było inaczej ale widać prezesi z stolicy cudów nie zdziałali ale co się dziwić jak się wychodzi od oszczędności na ludziach a to ludzie którzy są Waszym największym kapitałem i należy ich doceniać a nie cofać się wstecz bo to te zwykle szaraczki na słuchawkach generują zysk i zadowolenie bądź nie klientów Plusa jeśli pracownik nie jest doceniany to odchodzi a rotacja jest duża, szczególnie na salach sprzedażowych. Jak o tym zapominacie to droga do stolicy wolna ale tam raczej nie znajdziecie osób chcących pracować za takie stawki. Od nowego roku rośnie płacą na umowie zlecenie w Polsce czy oddział Chorzów to udźwignie :)
Dokładnie !!! Ta firma to porażka. Najlepiej jak byś zasuwał jak mrówka bez jakich kolwiek pretensji. Wczasy pod grusza ? Hahaha co tu pisać o takich rzeczy jak nawet wigili firmowej nie ma :-) Ty najlepiej siedz rób cel i umowy a osoby nad tobą posiedzą i pograją w konsole :-) Pracownik pracownikowi nie równy !!!
Sugerujecie, że głównym problemem, z jakim obecnie boryka się firma Liberty Poland jest poziom wynagrodzeń? Będziecie tak uprzejmi i sprecyzujecie, jak wyglądają zarobki dla nowo zatrudnionego pracownika? Będę wdzięczny za rzetelną informację w tym zakresie.
niech dadzą umowy o pracę a nie śmieciówki konsultantom telefonicznym bo w Maksimum 75% pracowników na stanowisku konsultanta telefonicznego ma umowę o pracę a nie zlecenie
Wpłata to tyle ile oferuje polskie państwo ustawą na umowę zlecenie i nic więcej no chyba że będzie premia ale to już temat rzeka... bo może jej nie być albo dostaniesz parę zł co nawet na rachunek za telefon nie starczy. Było niedawno spotkanie z zarządem to tylko zabłysnęli inteligencja bo mówili że nie ma umów o pracę bo w innych firmach też są zlecenia dodatkowo zachęcali do zlecenia podatkiem dla młodych a jak wiemy umowa o pracę teraz to posiada ;) Wniosek jaki mi się nasunął to napychajcie kabzę Plusowi aby miał dobre wyniki i mógł się pochwalić na giełdzie a może spadną wam ochłapy z stołu i będą podwyżki .... Czytaj kiedyś albo jak państwo podniesie stawkę i zmusi...
Nie martwcie się konsultanci wszak nie cały miesiąc i Liberty będzie zmuszone podwyższyć pensje może powiedzą Wam aby skakać z radości że to liberty daje z własnej woli a nie że zostało "zmuszone" przez ustawodawcę.Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie w sprawie minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2020 r.: najmniejsze pensje wzrosną do zaskakującego poziomu 2.600 zł (1.878 zł na rękę), a stawka godzinowa umowy zlecenie wyniesie 17 zł (11 zł netto) a w 2021 kolejna podwyżka ciekawe czy ich "budżet" to wytrzyma albo wiedzą jak w Częstochowie że wskaźniki im nie pasują :) Ciekawe też jaka Wigilia w tym roku będzie bo zanosi się na all inclusive w własnym zakresie bo szkoda prawodawcy wydawać na zwykłych szarych obywateli jak przecież można to inaczej wydać kiedyś był restauracje potem catering a teraz... Oczywiście jak zdążycie ją przygotować bo raczej na wolne się nie zanosi w tym dniu bo cel jest najważniejszy no chyba że ktoś tam pomyśli o Was którzy przecież tworzycie tą firmę ale to już temat rzeka :)
Oczywiscie, ze to super opcja.. Dlatego kazdy po czasie szuka takiej pracy, zamiast tkwic w liberty
może nie poziom wynagrodzeń ale żeby utrzymać ludzi można byłoby dać konsultantom telefonicznym umowy o pracę a nie cały czas śmieciówki jak macie to w zwyczaju ciekawe, że inne callcenter które pracują też dla Polkomtela oferują umowy o pracę większości osobom zatrudnionym a u was o tym to można pomarzyć
Z pozytywów żeby nue było że same negatywy dla zarządu. W imieniu wszystkich dziękuję bardzo za darmowe obiadki, bułeczkę i ciacho w czasach pandemi. Super sprawa, doceniamy gest! :D
Zostawcie (usunięte przez administratora) w spokoju koordynatorów, głos skierowany do zarządu itd. Ciągle wam mało? Jest wynik to trzeba robić leady (umówienie kontaktu na kilka miesięcy później), potem że brak do sprzedaży. Ciągle Wam czegoś jest mało. Przestańcie robić wodę z mózgu koordynatorom którzy każą robić zleceniobiorcom coraz to więcej mimo że sami nie są do tego przekonani ale wy im każecie. Lepiej skończę z tą polityką firmy jest dobrze ale wy chcecie idealnie a to was może zgubić. Prośba, nie ma źle to nie czepiajcie się wszystkich w tym koordynatorów bo oni też kiedyś dostaną nerwicy i (usunięte przez administratora) wie czego bo przesadzacie, lepiej nie przekraczajcie pewnej granicy bo stracicie wszystko.
Jak ze studentami w Liberty Poland? Chętnie zatrudniają?
Składając CV do pracy w tej firmie dbasz o dobro liderów, rekrutacji, całej firmy ale nie o swoje. Przez ciągły nabór Pracowników firma zyskuje nowe moce przerobowe i dzięki temu nie musi szanować Pracowników których już ma w firmie, ponieważ jeśli się ich pozbędzie czyli zwolni albo sami odejdą z firmy to będą na ich miejsce nowi Pracownicy. Składając CV do pracy w tej firmie napędzacie ten proces.
masz racje, dlatego ja nie wyślę do nich cv, znam kilka osób które odeszło z tej firmy i wiem jak tam traktują ludzi
Dzień dobry. Przykro nam, że masz takie odczucia. Jak już informowaliśmy systematyczna rekrutacja na wiele stanowisk: m.in. konsultanci call center, handlowcy biznesowi i D2D, doradcy klienta w punktach sprzedaży ma związek z rotacją pracowników, rozwojem i awansem, jak i również m.in. z rozbudową sieci sprzedaży czy poszerzaniem spektrum oferowanych usług. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A
dokładnie tak, kiedyś tam pracowałem ale znalazłem pracę w innej firmie gdzie lepiej traktują pracowników
Przykro nam, że ma Pan takie odczucia. Dokładamy wszelkich starań, żeby atmosfera w pracy była jak najlepsza. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A
Dzień dobry, wydaje nam się, że nie jest to jednak kwestia braku alternatywy. Obecnie popyt na pracę ma jeden z wyższych wskaźników na przełomie ostatnich 5 lat, dlatego uważamy, że alternatywy istnieją i cieszymy się, że pracownicy którzy pracują u nas dłużej nie mają potrzeby z nich korzystać. Pozdrawiamy! Liberty Poland S.A
jak ktoś pracuje w tej firmie i dostanie gdzieś indziej umowę o prace to zaraz od nich ucieka
Pracowałam w tej firmie dość długo i większej głupoty nie słyszałam. Nigdy źle nie zostałam potraktowana. Gdy miałam jakieś pytania czy inne problemy, zawsze mi ktoś pomógł. Pracowałam z 3 różnymi koordynatorami, z każdym dało sie spokojnie dogadać.
tak jak piszesz, zyskują na tym tylko ludzie na kierowniczych stanowiskach, a nie ludzie którzy pracują w firmie jako zwykli pracownicy
tak jak ktoś napisał w ostrzeżeniu, sama nie wierzyłam, że mogą tak traktować pracowników ale popracowałam w tej firmie i okazało się, że te negatywne komentarze to niestety prawda, odradzam tą firmę
o chłopie, w 100% racja, jakbym wiedział to co wiem dziś o tej firmie to bym nie trafił nawet 5 minut na tą firmę, bajerują jak to u nich super, potem się okazuje, że to zwykły wyzysk, (usunięte przez administratora) niekompetentna kadra kierownicza, szkoda czasu, radzę omijać tą firmę
chciałem napisać, że nie traciłbym nawet 5 minut na tą firmę gdybym o niej wiedział to co wiem dziś, sorry za błąd
Jak oceniłbyś tego pracodawcę pod względem nauki oraz przygotowania do wykonywania obowiązków? Chciałbym ustalić, czy osoby młode bez doświadczenia zawodowego mogą nauczyć się czegoś cennego w firmie Liberty Poland? Jestem ciekaw, co o tym sądzisz.
osoby młode bez doświadczenia jeśli przyjdą pracować do tej firmy mogą się zniechęcić do pracy w tej branży, najpierw na szkoleniach jest to co się może przydać ale nie musi czyli o niczym, to co się przyda tego nie ma, potem jak rozmawiasz z klientem to musisz robić przerwy, żeby o coś dopytać bo na szkoleniu nie było, tracisz w ten sposób klienta który się rozłączy albo nie zdecyduje się, jak te młode osoby chcą iść na np prawo albo do służb np do policji, to mogą sobie popracować w tej firmie zobaczyć jak wygląda mobbing na żywo, jak wygląda nieprzestrzeganie prawa w praktyce i będą mieć dużo lepsze lekcje z łamania prawa, mobbingu niż zajęcia teoretyczne w szkole, tu w tej firmie jest to praktyka, nie teoria, jeśli ktoś chce się rozwijać w tej branży telemarketingu to zdecydowanie jest to zły adres
do tego do finalizacji umowy z klientem konieczne jest, żeby podał-a swoje imie, nazwisko, adres. z tymi danymi klienci nie mają problemu ale potrzebny jest jeszcze musi podać PESEL i NUMER DOWODU i tu pojawia się problem bo niektórzy klienci nie podadzą tych danych, nawet ci na kierowniczych stanowiskach wymagają tych danych to sami by ich nie podali, sam kiedyś słyszałem jak jedna osoba z kierownictwa mówiła, że nie podałaby takich danych przez telefon ale to nie przeszkadza firmie wymagać takich danych od klientów
Zaniepokoił mnie Twój komentarz. Przede wszystkim pod kątem rzekomego mobbingu. To poważne oskarżenie w stosunku do pracodawcy, dlatego chciałbym, abyś uzasadnił swoje zdanie pod tym katem. Czy rzeczywiście dochodzi do sytuacji, które można sklasyfikować pod to pojęcie?
Zacznijcie od zmiany kierowników, którzy pracują z PH w terenie. Totalna żenada.(usunięte przez administratora)
o tak, dokładnie, w 100% racja, niedawno odszedłem z firmy nie widząc w niej przyszłości, trzymajcie się z daleka od tej firmy chyba, że sami chcecie się przekonać, że to co piszą w negatywnych komentarzach o firmie to prawda ale jeśli się nie chcecie przekonywać na sobie o tym, że to prawda i zależy wam na czasie to szukajcie pracy w innych firmach
Niestety mimo Waszych "starań", a raczej pseudostarań jesteście jedną z najgorszych firm na rynku pracy, pod kątem stosunku do pracownika. W punktach sprzedaży panuje atmosfera zastraszań, wręcz podchodzących pod mobbing. Kierownicy regionalni kłamią na rozmowach rekrutacyjnych odnośnie wynagrodzeń. Firma nastawiona jest na wyzysk pracownika do cna. Zero szkoleń (pomijając wątpliwej jakości F1) przygotowujących do pracy. Dostajesz regulamin i masz go znać. Nikt nie przygotowuje pracownika do wykonywania zadań. Ogrom wiedzy do przyswojenia, odpowiedzialność finansowa są niewspółmierne do lichego wynagrodzenia. A próby pr-owe wybielenia się, raczej są słabe. Z resztą widać to po opiniach na tym portalu...
Mam pytanie dlaczego konsultantom telefonicznym nie dacie umowy o prace tylko śmieciówkę. Pracowałam w Chorzowie od marca 2015 r jak się pytano o umowę o pracę dostawało się odpowiedż że jest to nie możliwe. Obecnie pracuję również dla Plusa tyle że w Katowicach też jako telemarketer i od ponad dwóch lat mam umowę o pracę. Dlaczego w Chorzowie nie ma takiej opcji przecież jesteście głównym partnerem Plusa
np. w Maksimum w Katowicach dają umowę o pracę nie od razu ale po jakimś czasie mniej więcej po 6 miesiąch, ale niestety nie w Liberty Poland na stanowisku konsultant telefoniczny
Rozwojem i awansem?! Ludzie od was co miesiąc uciekają, więc musicie szukać na gwałt nowych idiotów, którzy będę robić na wasze utrzymanie w ten atmosferze.
Nic się nie nauczysz, zrobią z Ciebie lenia i nieroba, potem będziesz miał się ciężko odnaleźć w innej firmie bo tam panują zupełnie inne zasady niż w każdej innej pracy, to co u nich jest nagradzane (np sztywna rozmowa z klientem przez schemat rozmowy narzucony od góry) w innej firmie się nie sprawdzi bo trzeba być kreatywnym i rozmawiać na luzie.
To wytlumaczcie czemu dajecie tylko zlecenie i tak latwo pozbywacie sie pracownikow. Bo chyba nie przez rozwoj i awanse. Nie przeczcie sobie samym , fakty swiadcza same za siebie
Adam Miłkowski, może ta lepsza firma to ta w której szukasz zatrudnienia pracując w Liberty, no przypomnij nam jak się nazywa ta firma do której chętnie odejdziesz z Liberty?
W całej Polsce panuje koronawirus , korporacje , duże i średnie przedsiębiorstwa są zamykane , Liberty Poland- otwarte ;) Gdy powiedziałem swojej kierowniczce , że nie przyjdę do pracy , ponieważ martwie sie o swoje zdrowie i udaje się na dwa tygodnie kwarantanny , otrzymałem informacje , że mam się więcej nie pojawiać. Tak dba się o zdrowie i przyszłość konsultantów w tej firmie. Trzeba widocznie zgłosić sprawe do Sanepidu , ponieważ pracuje w firmie wiecej niż 50 osob. Ogolnie nie polecam pracy.
pokaszleć też możesz na dział rekrutacji najlepiej na kierowniczke :), zobaczysz czy dział rekrutacji też wyrzucą jak będą musiały iść na 14 dniową kwarantanne
Po tej firmie mozna sie spodziewac wszystkiego. Kierownicy pozjadali wszystkie rozumy świata i moga traktowac konsultantow z gory, a przy tym wymagać od nich nierealnych wynikow. (usunięte przez administratora)
A zgłosiłeś , najwygodniej napisać i nic nie zrobić!! Bądź odpowiedzialny bo sam widzisz jak tam jest. W okresie epidemii taka działalność w skupisku pracowników stanowi zagrożenie dla zdrowia . Halo kierownictwo mamy stan epidemii !! Chcecie zostać bohaterami, jesteście odporni ?
dzwoń do sanepidu i mów jak jest jeśli kierownictwo nie reaguje, jak im zamkną firmę to może do nich cokolwiek dotrze
Mowiac krotko - nie polecam. Chcesz dorobic w wakacje to mozesz smialo skladac cv, a jesli szukasz pracy bardziej na stale - szczerze odradzam. Moglbym zaczac wymieniac negatywy, ale poprzednicy juz to zrobili, ja moge sie z czystym sumieniem pod nimi podpisac. Na rozmowie i szkoleniu wszystko wyglada pieknie, praca i atmosfera juz niekoniecznie jest taka kolorowa. Przede wszystkim za duzy nacisk na realizacje celow. Koordynatorzy mogliby sie czesciej usmiechac, zamiast demotywowac pracownikow przelewajac na nich swoje niezadowolenie, a o zadowolenie u nich bardzo trudno. Niby luzna atmosfera, a jednak sztywna. Niby lekka praca, a potrafi zdolowac i sfrustrowac kazdego, kto popracuje dluzej niz 2 dni. Musisz sie tlumaczyc z kazdego potkniecia, chocby z tego, ze o minute przekroczyles czas przerwy, bo np dostales sraczki i siedziales w kiblu. Ogolnie dajcie se spokoj ludzie
Śmieszy mnie to że każda pozytywna opinia jest przez hejtujacych odbierana tylko jako wpis kogoś innego niż konsultant bo przecież jeśli pracujesz w tej firmie to nie możesz być zadowolona/zadowolony. Faktem jest że nie dostaniesz tutaj na stanowisku konsultanta umowy o pracę. Faktem jest że jest "jakość" czyli jeśli błędnie coś przeczytasz czy nie poinformujesz klienta o czymś masz odbierane pkt jakości i przez to możesz mieć premie dużo niższa bądź wcale natomiast jedna uwaga jeśli robisz coś wszystko jak jest napisane, jak masz powiedziane na szkoleniu i jak i firmują Cie weryfikatorzy to nie da się dostać mniej niż 90%(które jest wymagane) a nawet w większości dostajesz 100% a nawet jeśli zdarzy się tak że dostaniesz mniej to dostajesz jakości kilka w skali miesiąca i poprawiasz te błędy bo wydaje mi się że człowiek rozumny uczy się na swoich błędach więc można spokojnie ta jakość utrzymać na dobrym poziomie. Kolejna sprawa to cel miesieczny no tutaj faktycznie czasem ciężko jest to zrobić ale da sie, pracuje tutaj już ponad rok i chyba tylko raz dostałam premie wysokości około 150zl ale wynikało to z tego że byłam bardzo mało w pracy i zrobiłam mało zamówień. Jeśli się człowiek postara to da radę tym bardziej że aktualnej jest coś takiego że nowi konsultsnci muszą zrobić tylko 50/60% celu konsultanta stażowego a to chyba przez 2 pierwsze miesiące tak wygląda więc jest czas się nauczyć. Nie zarabia się milionów faktucznie za godziny najniższa krajową ale w handlu chyba liczą się premie a przynajmniej ja to tak rozumiem. Faktycznie bywa że kadra ma gorszy dzień humor i faktycznie ciezko się dogadać ale nie róbmy z nich potworów każdy ma gorsze dni jesteśmy tylko ludźmi. Ogólnie praca jak praca raz idzie świetnie raz gorzej ale da się zawsze coś zarobić i wcale nie tak źle. Mogę polecić z czystym sumieniem ale tylko komuś kto lubi ludzi, lubi z nimi rozmawiać i zdaje sobie sprawę z tego że w pracy się pracuje a nie (usunięte przez administratora)
racja, ludzie rozumni poprawiają błędy, firma nie i jaki z tego wniosek? ludzi można lubić ale jak nie chcą kupować ofert gorszych niż dla nowych klientów to sam im to wciskaj to może zrozumiesz no ale skąd masz to wiedzieć jak osobiście nie dzwonisz do ludzi i z nimi nie rozmawiasz