Cześć Na jakie warunki może liczyć RKS? Zatrudnienie widzę b2b więc na jaką podstawę można liczyć? Jakieś premię? Jak z autem? Jakimi teraz jeżdżą i czy można użytkować prywatnie?
Czy faktycznie jest tak źle w tej firmie na słuchawce?
Czy urlop w Liberty Poland jest płatny 100%?
Czy w Liberty Poland możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Rozmowa się nie odbyła, osoby, która mnie zaprosiła na rozmowę nie było w pracy.
Brak pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Chciałam się dowiedzieć jaki jest przedział czasowy pracy konsultanta?
Na jakie wsparcie w Liberty Poland mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Witam jak oceniacie pracę w Liberty? Zarobki premie ?? Ile można jako mlodszy doradca zarobić na rękę byłabym wdzięczna za info. Pozdrawiam
Pracowałam w firmie ponad rok i bardzo złe zakończyłam współpracę. Co miesiąc zmiana kampanii po której się dzwoniło. Ganienie za celem - a jak się go nie robiło było się gnębionym przez koordynatora. Osoby które miały wyniki były o wiele lepiej traktowane niż te które wyniki miały słabe. Obcinanie godzin, mobing, zastraszanie zwolnieniem. Skoro ktoś miał problem z robieniem wyniku czemu nie było szukania rozwiązania? Nie wiadomo. A gdy już się chciało pomocy to jej się po prostu nie otrzymywano. Bo przecież konsultanci wszystko musza wiedzieć sami. Zamiast wsparcia od koordynatora było ciagle ciśnienie o to żeby on tylko dostał premie. Wstawałam załamana ze muszę tam jechać. Ciągły stres, nerwy i opryskliwe teksty od przełożonego. Nie polecam tam pracy i współczuje ludziom którzy dalej użerają się z niektórymi ludźmi.
Dawno zakończyłaś współpracę? Może są jakieś widoki na zmiany? Z tego co udało mi się wyczytać w komentarzach to problem jest z koordynatorami... Miałam aplikować, ale na razie się wstrzymam aż się dowiem co i jak
Zależy do kogo trafisz. Ja pracowałam głównie niedzielę czasami soboty i jeden dzień w tygodniu. I bardzo sobie chwalę, zrezygnowałam ze względu na studia i przeprowadzkę do innego miasta.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Liberty Poland?
Obawiam się, że nigdy. Na stanowisku konsultanta będą cię trzymać na zleceniu. Chyba, że jakimś cudem uda ci się dostać awans, wtedy może dostaniesz umowę o pracę.
nigdy nie będziesz na stałe w tej firmie, jak cię przyjmą to będziesz tak długo jak długo będziesz robić wyniki, jak przestaniesz robić wyniki bo ci dadzą złą baze klientów albo zachorujes albo coś ci się stanie to ci podziękują za współpracę pisząc bardziej brutalnie zwolnią cię, nie przedłużą umowy, nazwij jak chcesz, chodzi o to samo
A możesz napisać mi coś o zarobkach w Liberty? Ile może zarobić początkujący pracownik? I czy firma przyjmuje też osoby bez doświadczenia? Jeśli tak, to czy są tu jakieś szkolenia dla takich pracowników? :D Czym się takie osoby tu zajmują?
zarobki - minimalna + premia która jest zależna od zdobienia celu, który firma podwyższa, więc możesz mieć premie, możesz nie mieć, szkolenia są, ale nie przywiązuj do nich zbyt dużej uwagi bo są teoretyczne, prawdziwa jazda zaczyna się kiedy rozmawiasz na żywo z człowiekiem, nie zawsze możesz mówić tak jak na szkoleniu bo będzie to sztuczne, musisz odpowiadać na pytania klienta i z nim rozmawiać, nie mówić scenariusz który powiedzieli ci na szkoleniu bo on nie będzie się nadawał do tej rozmowy, musisz to czuć choć trochę, firma przyjmuje bez doświadczenia ale może ci być trudno jeśli nie masz doświadczenia, osobny bez doświadczenia najczęściej odchodzą kiedy się przekonają co to jest za praca, dochodzą do wniosku, że to nie dla nich, jasne, że się zdarzają osoby, które zostaną ale większość odchodzi z tej pracy, prawdziwą plagą to są poczty głosowe, dzwini automat, łączy cię i słyszysz tu poczta głosowa, nagraj wiadomość, no i weź sprzedaj poczcie głosowej, to irytuje i spowalnia prace, i ta formułka - dzień dobry, nazywam się ,,, dzwonię w imieniu Polkomtel sp zoo operatora sieci Plus, rozmowa będzie nagrywana albo w teosce o jakość i bezpieczeństwo rozmów rozmowa będzie nagrywana, zawsze w każdej rozmowie na początku, jak cię przyjmą będziesz to powtarzać po 100 razy dziennie albo więcej razy, zależy ile będziesz mieć połączeń z klientami
na 100 połączeń dobrze będzie jeśli będziesz mieć 3-5 umów, a zdarza się, że 2 albo 1 jak jest do kitu baza klientów dzwoniona po milion razy przez konsultantów, potem się ciebie czepiają dlaczego masz mało umów
Jak ja tam pracowałem to jak była ta poczta głosowa plusa na przykład abonent chwilowo niedostępny wyślij mu bezpłatną wiadomość coś tam coś tam to ja sobie po prostu zostawiałem tą rozmowę wyciszyłem mikrofon i ta formułka co te automat mówił to ja sobie to zostawiłem na jakieś pół godziny i sobie szedłem do kuchni na przerwę na jakieś tam na dwór do Lidla sobie poszedłem a ten automat sobie działał i mi się nabijał status a umów w ogóle nie było bo dla mnie się liczy tylko pieniądze pieniądze za godzinę a nie umowa umowy mogę zrobić 0 ważne że pieniądze są kasa dawać mi kasę za umowę nic nie zrobi ja tam tylko jestem dla godzin nie jest nie byłem tam w ogóle dla premii byłem tam tylko dla tej stawki godzinowej bo tej premii i tak się nie da dostać
nie ma to jak obiecać premie, co robi firma, mówić, że można ją zdobyć i zrobić warunki niemożliwe do spełnienia, tak to pracujesz na zysk firmy tylko za stawkę godzinową i nie ma nigdy żadnej premii, a koordynatorki nie czepiały się, że zostawiasz poczte głosową na pół godziny?
Nie mi się nikt nie czepiał bo nikt tego nie zauważył ja tak zrobiłem może z 2 albo 3 razy i nikt nie zauważył i ja się cieszę z tego no ale jeszcze na przykład odłączałem mikrofon to nikt nie zauważył a było wszystko ready i czas było a dzwonienia nie było a co do premii to no nie da się ich zdobyć i można tylko za godzinę a nic więcej nie zrobisz bo tego się nie da mnie interesowała tylko stawka godzinowa za dzwonienie i nic więcej bo tak wszyscy mówili że się łatwo robi te premię a to nieprawda może ci co tam pracują dłużej co im współczuję bo już chyba lepiej w tym Lidlu obok się zatrudnić niż w tym chIewie no to oni może jakieś premię mają ale nie nowi pracownicy co im jest wciskany taki kit i propaganda na temat tej pracy i sieci Polkoltelt w której nielegaInie są klientom uruchamiane usługi których oni nie chcą i nie da się ich wyłączyć na przykład czasoumilacz czy jakiś lokalizator ludzi no że to jest nie do pomyślenia i pamiętajcie żeby nie załatwiać nic przez telefon bo tam cię chcą naciągnąć lepiej iść do salonu i tylko tam !!!!!;!!!!!!!!!!!
Tu nie masz szans na umowę o pracę bo w Liberty Poland na słuchawkach możesz o tym pomarzyć. Natomiast nie ma takiego problemu w Katowicach w Maksimum
W liberty w chorzowie nie istnieje cos takiego jak umowa o prace tylko caly czas zlecenie dla konsultantow telefonicznych
Tu jest tylko umowa zlecenie o umowie o prace dla konsultantow telefonicznych mozna zapomniec jedynie co umowe o prace maja kierownicy kampanii oraz osoby z tzw monitoringu czyli weryfikacji rozmow
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Liberty Poland? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
pytanie mam odnośnie "kazania" co w sytuacji gdy będą wolne terminy do odebrania a ja nie będę chciała? to na siłę trzeba czy można na kolejny przenieść?
Pracowałem w tej firmie 2 lata, od razu na wstępie odradzam tej pracy ludziom słabym psychicznie, nie byłem w stanie wysiedzieć w tej pracy więcej niż 6 godzin podczas dniówki. Do domu często wracałem zdenerwowany i sfrustrowany, ta praca męczy bardziej niż nie jedna praca fizyczna, ciągła pogoń za wynikiem, na bazach zatrzymaniowych stres bo nie wiadomo czy wyrobisz cel na „RATY”, najczęściej się udawało ale zawsze musisz mieć z tyłu głowy że aby dostać dość dobrą premie to trzeba jednak wyrobić ten cel. Denerwujący częsty brak nowych rekordów a co za tym idzie? Mniejsza szansa na zrobienie zamówienia, w ciągu dnia potrafiłem do jednego klienta zadzwonić 8 razy i zgrywać głupa że to nie ja wcześniej dzwoniłem. Częste awarie systemu czy to KPWA czy SmartMaster, to podstawowe narzędzia pracy bez których nawet nie wiesz jakie klient ma usługi i co możesz klientowi zaproponować, do tego dochodzi program SmartDOM gdzie klient na prawdę może mieć różny rabat i nie jesteś w stanie mu powiedzieć ile będzie płacił bo nie wiesz czy jakiś rabat mu się naliczy czy nie dopóki nie zobaczysz całego konta klienta, oczywiście na moją zapowiedź że nie będę pracował w takich warunkach to zawsze słyszałem „Ale wszyscy sobie muszą jakoś radzić” lub po prostu że mogę iść do domu. I co z tego że mogę iść do domu skoro jestem 2 godziny w pracy, nie zdążyłem zrobić żadnego zamówienia, nikt mi nie zapłaci za całe 6 godzin pracy tylko zapłacą za 2 przepracowane, pomimo że awaria nie jest moją winą, a siedząc dalej i udając że pracuje efektywność rośnie i cel zrobić trzeba. Kolejna sprawa to tzw. Jakość, odsłuchiwane są nasze rozmowy i średnia z ocen musi wynosić minimum 90% aby otrzymać premie, niekiedy procenty z odsłuchanej rozmowy były zabierane za na prawdę bezsensowne i głupie rzeczy przez co czasem można było mieć 89,75% jakości i główny oddział w Warszawie nie potrafił podnieść tej jakości do żądanych 90% pomimo dużej ilości zamówień i sprzedanego sprzętu. Kolejną sprawą jest to że od wielu pracowników na wyższym szczeblu ciężko było się dowiedzieć coś na temat abonamentu, usług dodatkowych, rabatu czy innych rzeczy związanych z realizacją zamówienia bo każdy mógł powiedzieć ci zupełnie coś innego, przykładowo jeśli chodzi o rabat SmartDOM, jeden ci powie że dostanie 50% drugi że 25 zł, trzeci że dostanie tylko 10 zł, czasem na prawdę nie dało się nadążyć. Kolejną sprawą to osoby pracujące w Back Office (BO), moim zdaniem tych ludzi na prawdę mogłoby tam nie być, proszenie się aktualizacje adresu lub dowodu, kiedy zostawała godzina to końca ich dniówki bo zwykle pracują do 16 to nie potrafili zaaktualizować adresu klienta abym mógł szybko wysłać umowe i klient mógł sobie szybciutko zaakceptować aneks, częste pomyłki gdzie wysyłali do klienta pozyskaniowego telefon inny niż on chciał. Na zarobki narzekać nie mogłem, bo przy dobrej sprzedaży dało się zarobić na prawdę fajne pieniądze, wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenie więc i prowizje mogły by być nieco lepsze ale nie mnie to oceniać czy jest to godne wynagrodzenie czy złe, ja byłem nawet usatysfakcjonowany. Jeśli ktoś by chciał podjąć się tej pracy to tylko i wyłącznie w grupie Pani Izabeli, wiadomo że każdy ma coś za uszami, ja też święty nie jestem i na wiele rzeczy narzekałem ale Iza w większości starała się zawsze pomóc, jest wyrozumiała i nigdy nie robiła pod górkę człowiekowi a nie tak jak słyszałem co się dzieje w innych grupach, pracownicy z grupy również świetni ludzie przez co na prawdę uważałem że ekipa była bardzo zgrana dlatego jedyne co będę miło wspominał z tej pracy to właśnie cała grupa Izy z Izą włącznie jak i również weryfikatorzy tacy jak Pani Daria, Zuzanna czy Justyna, z nimi na prawdę miło się współpracowało. Podsumowując jest to moja dość mocno subiektywna opinia i nie uważam że ta praca jest zła ale na pewno nie jest to praca dla mnie, wiele rzeczy w firmie na prawdę jest do poprawy aby dobrze wszystko funkcjonowało, na pewno jest to praca dla ludzi z mocną psychiką i potrafiący dobrze sprzedawać bo jeśli nie jesteś w tym dobry to tylko szkoda twojego czasu.
Witam Chciałbym zapytać o stanowisko przedstawiciela handlowego w dziale prepaid a mianowicie Jakie jest mniej więcej wynagrodzenie netto na tym stanowisku? Czy premie są realne do zrobienia i czy pracodawca to docenia finansowo. Ile jest wizyt w kanale detalicznym? Jaka atmosfera w zespołach Czy firma daje szansę rozwoju/awansu ? Czy są systematyczne podwyżki wynagrodzenia w zależności od stażu,wyników i wartości jaką pracownik wnosi, tak jak w każdej firmie (mamy inflację)? Jakie auto służbowe i ile za nie trzeba płacić ? Czy można korzystać prywatnie? Czy są szkolenia ,spotkania integracyjne itd Za powyższe jak i pozostałe informacje będę jako kandydat bardzo wdzięczny, pozdrawiam
Nie polecam nawet nie myśl aby tu pracować bo to jest takie (usunięte przez administratora) że szkoda gadać a auto służbowe to sobie możesz chyba tylko wyobrazić bo tu żadnych aut nie ma
Jakie są warunki zatrudnienia w Liberty Poland?
Witajcie! Po ślubie się przeprowadziłem i szukam pracy, więc weryfikuję oceny pracodawców. Zakładam, że znajdę wiarygodne informacje o firmach z okolic Chorzowa. Proszę, napiszcie jaka jest atmosfera w firmie Liberty Poland? Czy dobrze się Wam tam pracuje? A może jest kantyna? Mieszkam samemu i nie ma mi kto zrobić kanapek. Andrzej
Pracowałam tam i nie polecam, brak wystarczającego wyszkolenia pracownika, ilość wymaganych dziennych umów nie do wyrobienia, ciągła presja koordynatorek, poniżanie i ocenianie przez nie pracowników, ciągły szum na sali, to tylko kilka z wielu wad tego przybytku . Po mniej niż dwóch tygodniach miałam dosc tej pracy. Jeszcze w dodatku co najmniej trzeba wyrobić 80 godzin lecz i tak te wściekłe landryny ci każą po 8 godzin dziennie siedzieć i naciągać biednych klientów na jakieś dziadowskie umowy które są dla nich niekorzystne jakieś czasoumilacze powłączać i tego się nie da wyłączyć w ogóle Lepiej iść do salonu nic przez telefon nie załatwiać !!!!! Już lepiej się obok w lidlu zatrudnić albo w żabce no gdziekolwiek w maku nawet a nie w tym chlewie ubóstwie z tymi koordynatorkami przeklętymi tryplicami (usunięte przez administratora) Nie polecam Izabela rzetelnym okiem izabeli
Jakie wartości są cenione w Liberty Poland?
Jeśli będziesz robić cele, to możesz mieć nawet najgorsze wartości ale będziesz ceniony przez koordynatorów. Jeśli nie będziesz robił celu, to będziesz traktowany jak popychadło.
To pracownika traktuje się jak takie liczby w Excelu? :( To pewnie nie za dobrze wpływa na atmosferę?
Jak aktualnie wygląda praca w Liberty? Jakie są stawki, atmosfera, premie i jak wygląda kwestia elektrycznego grafiku? Warto wysłać CV?
Ogolnie jest umowa zlecenie ale jak sie wykazesz mozesz dostac umowe o prace po 2 miesiacach. Sa rozne dzialy np administracja IT HR nie tylko call center w ktorym praxuja w soboty i na zmiany. CV zawsze mozna zlozyc w biurowcu sa tez inne firmy OTIS np i z sektora IT i administracji mozna tez i tam probowac. Obok Lidl i Park Slaski. Dla mnie warto mozna rozwijac sie zawodowo intelektualnie
Po 2 msc umowa jak się wykażesz? Buhahaha większego żartu nie mogłeś napisać. Nie znam ani jednej osoby która pracowałaby na słuchawkach i miała tam umowe o pracę:-) o jakich awansach pisze rzekomy pan Karol skoro wszysrkie działy zostały przeniesione do Warszawy :-) do IT hahahah no na bank. Ludzie same bzdury, wiecie jak wygląda praca w liberty ? Tak że idziwsz z mega depresja bo zaatanawiasz się czy zrobisz dzisiaj jakaś umowe czy znowu wylądujesz na dywaniku iż noe wykonałes swojego celu !!! Bywały też "kary" za brak umów np dzwonienie na srojąco. Pozdrawiam wszystkich którzy chcą sie tam zatrudnić cyrk na kółkach. Ktos w jakimś poscie pisał rodzinna atmosfera hahah dobre dobre ciekawe w której grupie bo jakoś nigdzie nie było tego widać :-)
Dzięki, dość pomocne przy wyborze pracy. Długo tam pracowałeś i jak dawno temu to było? Pracowałem kiedyś w innym callcenter i te możliwości awansu mnie nie przekonywały ;-) jeszcze pozwolę sobie dopytać, jak wyglądają premie za wynik? Tzw. cele są bardzo wygórowane?
są bardzo wygórowane, warunki uzyskania premii są coraz wyższe i podnoszone coraz bardziej przez firme, nie zdziw się jeśli nie zobaczysz żadnej premii, to tylko ma cię motywować do lepszej pracy dla firmy a premia no cóż nie udało ci się, może następnym razem się uda, pracuj dalej
Czy w Liberty Call Center Chorzów proponują stanowiska pracy typu pracownik biurowy/pracownik administracyjny ? Jeśli tak, to jakie są warunki zatrudnienia?
Tak i w dziale HR mozna tez awansowac sa rozne dzialy. Umowa zlecenie po pewnym czasie jak sie sprawdzisz umowa o prace takzs dla dzialu IT czy kilku innych dzialow Firmy. Mozna awansowac
Tak sa tez,stanowiska administracyjne IT i obsluga korespondencji umowa zlecenia na poczatek potem o prace
Tak są różne działy zarówno IT jak i administracyjny nie tylko sprzedaż także reklamacje korespondencja można mieć umowę o pracę pierw trzeba sie przyłożyć polecam stabilną Firmę dobra lokalizacja i dojazd blisko Parku Śląskiego
Ciekawe za ile lat się doczekają tego awansu czy czasem szybciej nie osiągną wieku emerytalnego :)... bo na przestrzeni lat były raczej redukcje niż nowe umowy o pracę. Kiedyś jak pracowałem na sali była ściana chwały po czym gdzieś z sali zniknęła.. ileż osób z niej się ostało w firmie na tych awansach i umowach,kogoś mocno fantazja tu ponosi.Administracja chyba w głównej siedzibie Warszawskiej bo w 2019 r przez Chorzów przetoczyła się fala tsunami i zmiotła te działy do stolicy. Z dojazdem tylko się zgodzę blisko parku tylko nie zapomnijcie odprowadzać składek z swoich umów zleceń bo bez tego trzeba będzie się na stare lata do tego parku przenieść na wolną ławkę jak ZUS będzie miał puste konto.
awans w tej firmie zależy od znajomości, jak przyjedziesz prosto z ulicy i nie jesteś znajomym/znajomą kogoś na stanowisku w firmie to zapomnij o awansie, dadzą cię do dzwonienia do klientów i proponowana im warunków których nie chcą, prędzej odejdziesz z firmy i znajdziesz pracę gdzieś indziej niż awansujesz ale roztaczają piękne wizje przed ludźmi którzy mają zacząć pracować w tej firmie, żeby zyskać nowych pracowników bo dotychczasowi pracownicy wiedząc jak jest naprawde w firmie odchodzą, to firma musi się zabezpieczyć i ściągnąć nowych ludzi do pracy w firmie, dlatego robią sobie dobry wizerunek, żeby ciągle ludzie do tej firmy przychodzili jako kandydaci do pracy
większość ludzi rezygnuue po 3 miesiącach, a nawet po 3 dniach, ci którzy zostają dzwonią do klientów i słuchają bredni jakie opowiadają im team liderzy czyli tacy do pilnowania ich, żeby nie mieli za mało klientów a jak mają za mało klientów to im mówią, żeby mieli więce, stanowiska biurowe, mało ich jest i są już obsadzone, jak nawet kogoś trzeba to tylko na chwile jako popychadła na zastępstwo kogoś kto wróci i popychadło też wróci do wcześniejszych zajęć a o awansie ani widu ani słychu bo się skończył okres zastępstwa, jak liczysz na awans w tej firmie to się możesz zawieść
w tej firmie nie ma umów o prace dla zwykłych pracowników, jak chcesz pracować w tej firmie to musisz zapomnieć o umowie o prace
Czy w Liberty Poland jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Zero reakcji :-) Chociaż możliwe, że dostaniesz wypowiedzenie, bo nie potrafisz dostosować się do standardów firmy.
A jak z atmosferą w Liberty to wygląda? Czy pracownicy dobrze ze sobą współpracują, jak to wygląda z Twojej perspektywy? :) Są jakieś wyjazdy integracyjne? Ile osób liczy zespół?
Ze współpracownikami miałem zawsze dobry kontakt. Było kilka osób które chciały napędzać wyścig szczurów, ale to sporadyczne przypadki. Większość pracowników na moim szczeblu trzymała się razem.
każdy pracownik zazdrosny donosi na innego pracownika który pracuje, są problemy, bywają kłótnie, jeden pracownik chce wygryźć drugiego, liderzy grup mają to gdzieś, wymagają wyników, plany sprzedaży są podwyższane, odmowy ludzi coraz częstsze, jeden wielki młyn
Dla mnie wszyscy pracownicy byli mili pomagali mi taka jedna pracowniczka pozdrawiamy serdecznie która mi wszystko powiedziała jak tam pracować bo oczywiście moja koordynatorka nic mi nie powiedziała na temat systemów jak i na szkolenie nie było absolutnie nic na temat systemów i mi jedna pracowniczka musiała w wyjaśnić ale naprawdę tam z tymi ludzie naprawdę oprócz tych wszystkich na wyższych stanowiskach czy między innymi koordynatorki no może jedna weryfikator k byłam ja ale ona była miła weryfikatorka była miła tylko dlatego że nie musiała być niemiła bo ona nie musi się wyżywać a tamte koordynatorki po prostu one chcą też premię i one po prostu chcą tylko kasę tylko zamówienie a ja tam w ogóle nie zrobiłem ani jednego zamówienia
Ile może zarobić Przedstawiciel Handlowy LIBERTY POLAND S.A. ? Jak dużym terenem zajmuje się? Całym woj?
Możesz liczyć na ok 2300zl bo polityka firmy raczej nie daje możliwość zrobienia premii ,no chyba że masz farta i trafi ci się jakieś lotnisko i super trasa . Nie polecam ,w Biedronce więcej się zarabia
Regionalny koordynator sprzedaży Jakie warunki? Ile podstawy? Jakie premie? Ile punktów w obsłudze? Jakie Auto służbowe?