Opinie o Liberty Poland w Chorzów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Liberty Poland. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Liberty Poland o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Liberty Poland w Chorzów

Ale to już było

Praca, którą znienawidzisz już po tygodniu :) Oferta firmy co najmniej słaba. Ciężko wcisnąć komuś coś, czego nie chce, tym bardziej jak sam byś tego nie wziął nawet za darmo. Wiadomo, jak to praca z klientem. 8 godzin przebijania się przez beton. O samej pracy w Liberty? Proszę bardzo! Przychodzisz do pracy i nie możesz się zalogować do żadnego kompa? Nie ma dla Ciebie słuchawek, albo żadne nie działają? Cóż, taki mamy klimat. Oczywiście kierownik już jest gotowy, żeby skwitować jadowicie dlaczego siedzisz i się obijasz :) Słuchawki działają ledwo co, mikrofon też, a do tego muzyka gra głośniej niż w dyskotece? Cóż, taki mamy klimat ;) Umowy sprzed 3 miesięcy się nie aktywowały i z utopijnej wizji koordynatora, prowizji za 12 umów, spadasz prosto do brutalnej rzeczywistości? Norma, praca z klientem. Pomyślisz, że przecież nie każdy musi chcieć usługę, którą mu wcisnąłeś. Jasne, to zrozumiałe. Problem jest gdy wina nie leży po stronie klienta, a po stronie kuriera, który nie wiedzieć czemu, od 3 miesięcy nie wyjechał z Twoją przesyłką. Rozmawiasz z klientem, który pyta o coś, czego nie wiesz, bo Twój przełożony, po szkoleniu posłuchał 2 minut Twoich rozmów i Cię olał? Nie martw się! Już do Ciebie biegnie. Oczywiście jak tylko skończy grać w FIFE, szanujmy się, są priorytety. Nie jesteś w stanie opanować systemu, z którego szkolenia nigdy nie miałeś? Nie martw się! Nauczysz się sam metodą prób i błędów ;) Elastyczny grafik, dopasowany do Twoich zajęć? Oczywiście! Tydzień na rano, tydzień na popołudnie. Przecież jest elastycznie, prawda? Chcesz wolny weekend? Nie ma sprawy, oczywiście po tym jak przyjdziesz ratować świat przez słuchawki na pół soboty. Pamiętaj, Twoje życie od dziś, to Liberty Poland S.A.

1
Aktualny, nie zawsze zadowolon
@Ale to już było

Witać, że ten komentarz napisała osoba pracująca w firmie raptem tydzień i zwolniona za swą nieudolność.

11
Ciąg dalszy
@Aktualny, nie zawsze zadowolon

Ten natomiast na siłę został napisany przez kogoś z kadry :) A spędziłam tam rok ;)

3
Były pracownik

(usunięte przez administratora) pod predekstemi słabej jakości rozmów które sami oceniali czy niewypracowanie 100% czasami niemożliwego planu. Najniższa krajowa w dodatku na umowie zlecenie o umowie o pracę możesz pomarzyć - to nie Ty masz zrobić. Ptaszki ćwierkały o romansach z podwładnymi jak za czasów jednej z Polskich partii politycznych. Dodatkowo jest to jedna z najbardziej prężnych pralni mózgów jakie widziałem. Odradzam i niepozdrawiam przełożonego któremu pracownicy nadali ksywkę pewnej grupy niemieckich żołnierzy. Życzę tej firmie najgorszego w Warszawie.

2
Leszek
Inne
@Były pracownik

Próbowałeś może rozmawiać z pracodawcą o możliwości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę? Zastanawia mnie, czy mając umowę zlecenie, miałeś również nienormowany czas pracy? Napisałeś również o wynagrodzeniu, które oferował pracodawca. Czy mogłeś liczyć na jakiejkolwiek pozapłacowe świadczenia dodatkowe?

Hanys

Na pracuj.pl pojawia się notorycznie oferta pracy na st. Kierownik Regionalny Sprzedaży Bezpośredniej. Posiada ktoś więcej informacji, na czym polega praca i jakie warunki oferują?

Były pracownik
@Hanys

Nie polecam zaczynać pracy w tej firmie

olek
@Hanys

Wg mnie oferta ,, wabik,, , zbierają CV i proponują coś innego. Umowa B2B , budowanie zespołu domowych naciągaczy itp, na dodatek brak jakichkolwiek narzędzi poza iPadem. Kasa po odliczeniu kosztów na poziomie zbliżonym do najniższej krajowej + ,,obietnice,, wysokich prowizji. Oczywiście w rozmowie telefonicznej uprzedzono mnie o tym iż RKS nie jest aktualny ( jak się wyraził rekruter ,, dyrektor wycofał ofertę, bardzo często tak robi,,) , a rozmowa będzie dotyczyła bardzo podobnego stanowiska menadżerskiego, co wg mnie nie do końca się zgadza. To moje doświadczenie ze spotkania z tą firmą, może ktoś potwierdzi podobną sytuację lub nie . Może ktoś był na rekrutacji na RKS niech napisze swoje spostrzeżenia.

Taaa
@olek

Dokładnie taki sam scenariusz :)

Aga

Super atmosfera w pracy, wszyscy bardzo koleżeńscy, bardzo przyjemnie się pracuje, lecz zarobki są śmieszne 2300netto podatawy tj. 1669zł na ręke plus premia max 500-600zł przy realizacji planu na 160%, dodatkowa premia przychodzi nie opodatkowana i trzeba na koniec roku rozliczyc PIT-8C, nie liczy się do dochodu. W prównaniu do konkurencji płacą najgorzej Moje sugestie dla Liberty Poland: Jak chcecie mieć zadowolonych pracowników to wyrównajcie podstawe do minimalnej w konkurencji tj. 2100zł na ręke. Inaczej najlepsi będą odchodzili. Lubię atmosferę w Liberty Poland za: Miła i koleżeńska atmosfera.

4

Pracodawca

@Aga

Dzień dobry, dziękujemy za miła opinie i zwrócenie uwagi na dany aspekt. Sprawdzimy, jak wysokość wynagrodzenia wygląda w porównaniu z wynagrodzeniem w innych firmach. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

pytanie
@Liberty Poland

sprawdzicie ? to nie wiecie tego co wiedzą wszyscy ? - co wy tam robicie w tej firmie skoro tego jeszcze nie wiecie ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magdalena
@pytanie

W Biedronce płacą 3000netto, i jest plakat w każdej, u Nas bieda panuje, w końcu grupa kapitałowa jest najbogatszą Polską firmą według Forbsa, najlepiej bogacić się na ludziach.. Bez urazy Liberty Poland, ale takie jest moje zdanie.

pytanie
@Liberty Poland

i co? sprawdziłyście ? - co wam z tego sprawdzenia wyszło ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pytanie
@Liberty Poland

Liberty Poland, - co z tym sprawdzeniem ? - sprawdziłyście już ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pytanie
@Liberty Poland

ponawiam pytanie - sprawdziłyście ?

pytanie
@pytanie

widzicie - to jest właśnie Liberty, miały sprawdzić i nie sprawdziły

pytanie
@pytanie

od 30.11.2018 do tego komentarza czyli do 9.07.2019 czyli ponad pół roku żadnej odpowiedzi od Liberty choć miały sprawdzić - totalna olewka ludzi

niezależny
@pytanie

Pewnie tak zostanie wszystko sprawdzone, że PH wylądują na własnej działalności gospodarczej :P

Edyta
Inne
@niezależny

Widzę, że wiecie całkiem sporo o Liberty Poland jako pracodawcy, dlatego mam nadzieję, iż udzielicie mi tu pewnych informacji. Przeglądając Internet natknęłam się na wiele ofert pracy od firmy - wklejam Wam przykładowy link: https://pracodawcy.pracuj.pl/liberty-poland-s-a,894 Pracodawca w każdym ogłoszeniu zaznacza, że pracownik będzie miał zapewniony program motywacyjny. Możecie mi dokładnie wyjaśnić, co to oznacza? Będę bardzo wdzięczna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
motywacja
@Edyta

to oznacza, że każą ci zrobić w miesiącu konkretną ilość sztuk, jak nie zrobisz bo braknie ci np 3 sztuk to nie będzie premi

były pracownik
@Liberty Poland

przede wszystkim w większości ludzie mają umowy o pracę a nie zlecenie

RODO
@Liberty Poland

tak mnie zastanawia jak wy chcecie sprawdzić zarobki ludzi w innych firmach - pokaże wam inna firma ile zarabiają jej pracownicy ? no ale jeśli to zrobi to naruszy przepisy prawa - jak więc chcecie to sprawdzić ? - pytać ludzi ile zarabiają ? można ale skąd pewność, że powiedzą prawdę ? - jak chcecie to sprawdzić, żeby nie złamać prawa ?

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa się nie odbyła, osoby, która mnie zaprosiła na rozmowę nie było w pracy.

Pytania

Brak pytań.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ten ktoś

Największym problemem firmy wcale nie są pensje, jak tu co po niektórzy piszą, tylko złe zarządzanie firmą. Dlaczego złe zarządzanie? Po raz pierwszy spotkałem się z takim czymś, że kierowniczka kampanii na spotkaniu firmowym mówi do wszystkich tak "weźcie się w garść, bo na wasze miejsce szkoli się 70 nowych osób". Nie rozumiem jak w takiej firmie, może paść takie zdanie, jeszcze z ust kierownika - jak dla mnie skandal. Koordynatorzy upominają konsultantów, żeby nie siedzieli na telefonach, a sami nagminnie siedzą wgapieni w niebieski ekran przez całe 8 godzin. Jeśli się, ktoś zapyta dlaczego nie można siedzieć na telefonie, odpowiedź brzmi zawsze tak samo - RODO. Rozumiem, że szary zwykły konsultant, jak wyciągnie telefon to łamie zasady RODO, a jak koordynator wyciągnie to nie. No cóż, podwójne standardy tutaj panują. Druga sprawa - pieniądze. Jeśli ktoś solidnie pracuje to z odrobiną szczęścia nie ma problemu żeby zrobić fajną premie, oczywiście jeśli pracownik nie popełni żadnej literówki przy zgodach. Jeśli konsultant, przekręci jedną literę, bądź cyfrę przy podsumowaniu zamówienia to natychmiast są mu obcinane punkty jakościowe. Jak dla mnie jest to okradanie pracownika z pieniędzy w sposób jawny. W innych call center takiego czegoś nie ma. Trzecia sprawa - przerwy. Z przerwami generalnie nie ma problemu, no zależy pod jaką koordynatorką jesteś. Są służbistki, u których się idzie punktualnie na przerwę, a są też normalne koordynatorki u których nie ma żadnego problemu z przerwami. No bo przecież, jeśli ktoś robi zamówienie to przecież jasne jest, że pójdzie na przerwę trochę później - dla niektórych jest to za trudne do zrozumienia. Czwarta sprawa - konkursy. Przyznam szczerze, że wcześniej było ok. Wygrywanie przez grupę sponsorowanego wyjścia integracyjnego, czy bonów na pizze, a nawet wygrywanie innych gadżetów jest fajne. Od czasu do czasu pojawia się też telefon do wygrania, więc fajna sprawa. Jednak to co dobre nie trwa wiecznie. Do wygrania z gadżetów aktualnie są kalendarze, cukierki. Raz udało mi się wygrać - sznurówkę. Nie blefuję, sznurówka sztuk JEDNA do wygrania w super konkursie 3 dniowym. Jeśli chodzi o wiedzę koordynatorek na temat procedur to myślę, że przydałoby się paru osobom z kierownictwa solidne szkolenie, bo już parę osób po zapytaniu o konkretną rzecz wprowadziło mnie w błąd, co miało swoje odzwierciedlenie w jakości przeprowadzonej przeze mnie rozmowy z klientem. Plusem tej firmy są na pewno elastyczne godziny pracy. Tutaj nie ma problemu, żeby przyjść na rano, czy na popołudnie jak kto woli, czy po prostu wyjść odrobinę wcześniej, bo coś nam wypadło. Obiadki na parterze - pierwsza klasa. Czystość jest tutaj dobrze zachowana. Jest sporo rzeczy i pracy do wykonania, żeby firma odzyskała blask. Jednak przyszłość firmy nie zależy tylko od konsultantów, lecz od zmiany podejścia kierownictwa do całej organizacji. Polecam się zapoznać z praktykami stosowanymi wobec pracowników wśród najlepszych firm na świecie. Bardzo ciężka praca do wykonania czeka kierownictwo, ale wszystko jest możliwe.

RODO
@Ten ktoś

zasłaniają się RODO nawet kiedy nie mają do tego podstaw i to jest bardzo wygodne dla nich bo o co by ktoś nie zapytał to odpowiedzą RODO - zadziwia mnie jak nagle się przejmują tym RODO, a wcześniej jak obowiązywały przepisy, które dalej obowiązują to jakoś się nie przejmowały danymi przepisami prawa, a nagle RODO weszło to już się przejmują - to jest obłuda i wytłumaczenie na wszystko, nie wierzcie w to, że RODO wszystkiego zabrania, to tylko wymówka, bardzo wygodna wymówka dla nich

od

Nie rozumiem czemu koordynatorzy, liderzy pokazują, że ta praca jest wyjątkowa i najlepsza na świecie. Wiem, że nie wszyscy tam są zadowoleni finansowo. Jednak to nie jest powód do złego traktowania przez osobę wyżej. "Motywacje ruchowe" (przysiady) za niezrobienie umowy? Przekazywanie czapki wstydu od-do pracownika? Dlaczego? Moja liderka głównie patrzyła w telefon (co przy naszych stanowiskach było surowo zabronione). Stosowała zły rodzaj motywacji wobec swojej grupy. Najbardziej jestem zła o to, że nie chciała przyjąć mojego L4. Patrząc na mnie z politowaniem zapytała "W tej pracy L4?".

motywacja
@od

pokazują, że ta praca jest najlepsza na świecie bo działają na ludzką psychikę - jak sobie wyobrazisz jaka to jest super praca, jak jest w niej wyjątkowo, ile możesz zarobić to będziesz pracować, a skończy się to dla ciebie rozczarowaniem wtedy kiedy spełnisz wymogi i zobaczysz, że firma nic nie daje w zamian oprócz manipulacji ludźmi, żeby na nich pracowali. ci ludzie za taką negatywną motywacja jak tu opisałaś jeśli są na to świadkowie powinni mieć proces w Sądzie - to jest prawnie niedozwolone!

motywacja
@motywacja

pokazują, że ta praca jest najlepsza na świecie bo działają na ludzką psychikę - jak sobie wyobrazisz jaka to jest super praca, jak jest w niej wyjątkowo, ile możesz zarobić to będziesz pracować, a skończy się to dla ciebie rozczarowaniem wtedy kiedy spełnisz wymogi i zobaczysz, że firma nic nie daje w zamian oprócz manipulacji ludźmi, żeby na nich pracowali. ci ludzie za taką negatywną motywacja jak tu opisałaś jeśli są na to świadkowie powinni mieć proces w Sądzie - to jest prawnie niedozwolone i karalne, można się za to domagać odszkodowania!

motywacja
@motywacja

to złe traktowanie pracowników podchodzi pod conajmniej dwa zarzuty - jeden to znęcanie się czyli sprawa KARNA, drugi podchodzi pod sprawę o odszkodowanie czyli sprawa nazwijmy to finansowa o wypłatę odszkodowania za takie traktowanie - szczegóły u każdego szanującego się prawnika!

opl

Ktoś się orientuje jaka jest podstawa w przypadku zatrudnienia jako sprzedawca w salonie stacjonarnym w większych miastach? Jak wyglądają prowizje w porównaniu do innych telekomów? Warto?

Witold
Inne
@opl

Planujesz aplikować na stanowisko sprzedawcy w firmie Liberty Poland? Może Ty słyszałaś coś o fali zwolnień, którą przedstawiła @Była pracowniczka w swoim wpisie na forum. Jestem ciekaw, czy w innych lokalizacjach również takie sytuacje się zdarzają. Wiesz coś na ten temat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była pracowniczka

Z dnia na dzień zwolnili 80 osób i zamknęli oddział w Częstochowie. Praca tutaj jest strasznie niepewna

Olga
Inne
@Była pracowniczka

Dziękuję Ci za tę - niewątpliwie ważną - informację. Potrzebowalibyśmy jednak ich nieco więcej. Dlaczego firma Liberty Poland, jak wspomniałaś, z dnia na dzień zwolniła aż 80 osób? Czy ma to związek z jakimś konkretnymi problemami, z jakimi się mierzy to przedsiębiorstwo, czy przyczyna tkwi w czymś zupełnie innym? Bardzo Cię proszę o uściślenie tej kwestii.

Były pracownik

Moim zdaniem to co dzieje się w tej firmie jest nienormalne cele dzienne są zawyżone zapewne po to by nie dostać obiecywanych premii :) jest bardzo duży nacisk przez co praca nie jest mila ale to nic kordynatorzy traktują pracownikow jak śmieci jak zarabiają na pracownikach to są mili jak troszkę gorzej pójdzie to nawet na odprawie potrafią powiedzieć coś nie tak. Nie jest to tylko moja opinia ale także pracowników którzy może i do teraz tam pracują pozdrawiam i radzę zająć sie Nauka bycia miłym dla koordynatorów :)

1
Anna

To najgorsza firma w jakiej pracowałam. Obiecywali premie, nie zawsze je wypłacali. Nacisk z góry na wyniki, nic nie robią, żeby pomóc ale wymagają. Nie wypłacanie premii to standard.

Piotr
Inne
@Anna

Przykro, że masz negatywne doświadczenia związane z pracą w firmie Liberty Poland. Mimo przeważającej ilości negatywów myślę, że na pewno były aspekty, które można ocenić pozytywnie. Mogłabyś podzielić się tym, co według Ciebie można uznać za plus, pracując u tego pracodawcy? Uzupełnij, proszę swoją opinię.

1
Anna
@Piotr

Niestety nie. W tej firmie nie ma pozytywnych aspektów. Nawet z wypłatą potrafią się spóźnić. Liderzy traktują pracowników jak rzeczy, nie jak ludzi.

Piotr
Inne
@Anna

Dziękuję za odpowiedź. Często zdarzało się tak, że wypłata wynagrodzenia była opóźniona? Jeżeli tak było, to zastanawia mnie, co takiego wpływało na to, że pracownik musiał czekać na należne wynagrodzenie? Napisz, proszę coś więcej na ten temat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pomocnyktoś

Pracowałem w filmie Liberty ponad 2 lata. Na początku było nawet okej, lużna atmosfera, koordynatorzy mili ( nie licząc jednej która została już na szczęście zwolniona)zrobiło się swój cel i miało się luz. Jednak od pewna czasu atmosfera jest nie do wytrzymania. Koordynatorzy zrobili się straszni. Zrobisz ponad swój cel, ale im nigdy mało. Zero pochwały tylko gnoją. Jak nie Ciebie bo masz cel, to akurat osobę która dzisiaj ma gorszy dzień. Ciągłe maile o tym jak to ty masz 0 a inny już mają mase umów. To tylko w danej chwili pogarsza twój stan psychiczny. Konkursy coraz gorszę, a zdobycie nagrody niemal niemożliwe na co niektórych kampaniach. Grafik niby elastyczny, ale jak nie przyjdziesz na swoją zmianę to zaraz problem. Brak jakichkolwiek szkoleń. Pisze ten komentarz z nadzieją, że koordynatorzy się obudzą i atmosfera wróci do tego jak było dawniej. W takich warunkach nie da się pracować i nic dziwnego, że coraz więcej osób się zwalnia.

Piotr
Inne
@pomocnyktoś

Atmosfera w pracy ma ogromne znaczenie i jeśli jest niezbyt komfortowa wpływa na motywacje pracowników. Pomimo tego, że jest duży nacisk na dobre wyniki, współpracownicy powinni dogadywać się ze sobą. Może jakiś wyjazd lub impreza integracyjna mogłaby zmienić wzajemne nastawienie i wprowadzić bardziej koleżeńskie stosunki? Czy widzisz też pozytywne strony zatrudnienia? Napisz kilka słów na ten temat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oleg
@Piotr

Ludzie zorientowani na wyniki choć premia malutka i trudna do zrobienia, dlatego atmosfera nie za dobra, ale do pracy nie chodzi się dla przyjaźni tylko dla pieniędzy więc mnie właściwie nie przeszkadza. Chciałbym tylko żeby zarobki były wyższe.

Piotr
Inne
@Oleg

Jeżeli w Twojej ocenie zarobki powinny być wyższe, to może będziesz tak uprzejmy i napiszesz, jak one obecnie wyglądają? Wspomniałeś, że pensja składa się nie tylko z samej podstawy, ale również premii, choć w Twojej ocenie jest ona nieduża. Czy poza dodatkami pieniężnymi możemy liczyć na innego rodzaju benefity?

Zainteresowana

Czy obecnie jest prowadzona rekrutacja na stanowisko przedstawiciela handlowego? Jak wygląda praca? Na jaki adres można wysłać swoje CV?

Kaja
@Zainteresowana

Też chętnie się dowiem Może ktoś się wypowiedzieć?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezależny
@Kaja

20 wizyt dziennie, skoda fabia w kombi/renault clio grandtour ale masz cały bagażnik zawalony materiałami i tylną kanapę (chyba, że w domu masz magazyn)...to w hybrydzie (detal i sieci) ;) a w sieciach j.w. z tym, że mniej materiałów i podobno lepsza kasa. Na aucie limit km prywatnych, brak porządnego szkolenia wprowadzającego (2-4 dni w terenie z PH i wio samemu w teren). Szkolenie BHP i szkolenia produktowe, ofertowe robisz po godzinach pracy w domu. Ogólnie ludzie w zespołach w większości spoko, ale firma trochę 100lat za murzynami jeśli chodzi o podejście do pracownika :) Z plusów zdobycie doświadczenia jeśli ktoś nie posiada i ludzie. Pytać śmiało z miłą chęcią odpowiem...może coś się zmieni w tej firmie (podobno Liberty czyta opinie :O )

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kaja
@Niezależny

Na jakiego maila wysłać CV? Doświadczenia jako PH mam zaledwie miesiąc, jaka jest szansa na dostanie tej pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eskobar
@Niezależny

Zapomniałeś dopisać że cele mało realne do zrealizowania,wiedz wypłata to raczej marna podstawa,jesteś rozliczany z tego na co praktycznie nie masz żadnego wplywu,ciągle kontrolę i polowania,badanie polecenia klienta,rynek nieustannie się zmniejsza i jest coraz mniej punktów które bawią się w prepaid,a cele co miesiąc większe...bardzo dużą rotacja w zespolach,bo w firmie nie znaczysz nic,pracodawca daleko za murzynami chodź to subtelne określenie. Pozdrawiam walczących

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
INNY
@Zainteresowana

Ja tam pracuję jako PH i muszę powiedzieć , że jest super. Atmosfera jest na najwyższym poziomie, kasa jak dla mnie też ok. Przełożeni super. Auto Skoda Fabia (OK). Zarobki jak to w handlu, potrafisz to będziesz godnie zarabiał.

Karla
@Niezależny

tak jest wszędzie. nie liczcie na ogromne pieniądze i stosunkowo niskie cele jeżeli zawsze znajdzie się mlodziak który za 2k zrobi to samo szczęśliwy że auto dostał.

Niezależny
@Karla

Tylko, że tutaj nawet 2ki z przodu nie zobaczysz jak dostaniesz "golasa" (po potrąceniu wszystkich podatków, samochodu etc.) ;-) Sytuacje ratują konkursy ale tutaj dużo zależy od terenu, na którym pracujesz bo "z pustego to i Salomon nie naleje"

Piotr
Inne
@Niezależny

Firma Liberty Poland organizuje konkursy dla zatrudnionych pracowników? Mógłbyś przybliżyć szczegóły tych konkursów? Jest to ciekawa forma premiowania zatrudnionych osób, dlatego chętnie poznam szczegóły tego pomysłu pracodawcy. Proszę, abyś szczegółowo opisał, jak to wygląda. Myślę, że nie tylko mnie to ciekawi, ale i innych czytelników odwiedzających wątek.

ja
@INNY

Witaj, potrzebuję kontakt do PH na Podkarpaciu wystawił mi paragon zamiast FV :/ a do centrali nie ma szans się dodzwonić.

Mr. Know

Radzę omijać szerokim łukiem firmę Liberty Poland. Pracowałem w salonie przez kilka ładnych lat. Za jedne z najlepszych wyników w Polsce otrzymywałem uścisk dłoni koordynatora. 100% jakości obsługi klienta to tutaj wymóg który nie jest nagradzany, a kiedy raz powinie ci się noga otrzymasz NAGANĘ i nie ważne, że przez wcześniejsze lata robiłeś maxa. Plany są zawyżane, aby przypadkiem firma nie musiała Tobie wypłacić zbyt wysokiej premii. Firma prowadzi sklepy i salony sprzedaży oferujące usługi grupy kapitałowej Cyfrowego Polsatu (Plus, Cyfrowy Polsat, Plusbank, ) co za tym idzie, trzeba znać wszystkie oferty bankowe, telewizji, internetu, energii elektrycznej, dystrybucji gazu oraz sprzętu AGD :D w zamian otrzymasz podstawę najniższą na rynku. Atmosfera w pracy nie była najgorsza jeśli trafiłeś na fajnych ludzi, ale cały czas żyjesz w stresie, czy aby na pewno zrobisz plan np. na konta bankowe których nikt nie chce :D. Najlepsi sprzedawcy uciekli jak ja, zresztą widzę, że inne opinie są bardzo podobne . Rotacja pracowników większa niż w Biedronce. Jeśli jesteś masochistą, to polecam :P

były(uff)pracownik
@Mr. Know

100 % racji. Brak podwyżek podstaw to temat wałkowany w tej firmie od lat. Raz rzucili 100 zł (brutto i to nie wszystkim). Wychodzą z założenia że jak się chce to się zarobi, bo najlepsi wyrabiają w samych premiach więcej niż podstawę. Tylko jakim kosztem. Ogrom wiedzy , zasad, procedur które trzeba nabyć i cały czas uczyć się na bieżąco jest nieadekwatny do podstaw w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
@Mr. Know

Być może to że są małe podstawy wynika z tego iż nie pracujesz w Salonie własnym a w najętym, tu jest problem podstaw. Niestety Najniższa krajowa, brak jakichkolwiek Bonów na święta, paczek dla dzieci, pakietów sportowych lekarskich czy też benefitów. Więc wydaje mi się że to nie leży po stronie Liberty i tu jest problem niskich zarobków... Bo to co wypracujesz to to zarobisz i tyle.

Były pracownik
@anonim

Pracowałam w salonie własnym wiec nasze pensje leżały jak najbardziej po stronie Liberty. Dlatego pozwoliłam sobie wyrazić taka a nie inna opinie. Firma za moich czasów oferowała najgorsza podstawę ze wszystkich operatorów jak również gorsza niż inne partnerskie punkty Plusa.

cv

zanim złożę cv do firmy to mam pytanie - z jakiego powodu z firmy odeszło aż 18 pracowników ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@cv

Dzień dobry. Przy tak dużej ilości pracowników i takiej skali firmy, rekrutacje prowadzimy w trybie ciągłym. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, skąd akurat taka ilość w Pana/Pani komentarzu bez podania konkretnego źródła tej informacji.

Redaktor
@Liberty Poland

Argument o wielkości firmy i jakoby skorelowaną z tym większą rotacją pracowników jest nietrafiony i wynika z arogancji i niekompetencji osoby piszącej, która nie ma pojęcia o migracji pracowniczej w naszym kraju. Większość polskich solidnych, szanujących pracownika, wielkich firm, zatrudniających pow. 250 pracowników ma rotację na poziomie kilku procent - u was jest kilkadziesiąt. Nie trzeba być teoretykiem fizyki kwantowej, żeby zrozumieć, że dbałość o dobrego pracownika i chęć jego zatrzymania w dłuższej perspektywie z korzyścią długoterminową dla firmy po prostu w Liberty nie istnieje. P. S. Zazwyczaj poziom wykształcenia jaki oferuje publiczna szkoła podstawowa w zupełności wystarcza, tak więc proszę zwyczajnie nie kłamać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Redaktor

Dzień dobry. Systematycznie rekrutujemy na wiele stanowisk: m.in. konsultanci call center, handlowcy biznesowi i D2D, doradcy klienta w punktach sprzedaży. Ma to związek z rotacją pracowników, ale również m.in. z rozbudową sieci sprzedaży czy poszerzaniem spektrum oferowanych usług.

ona
@cv

no właśnie, jeśli jest dobrze w firmie to pracownicy nie odchodzą, a tu odeszło tyle osób, dlaczego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@ona

Dzień dobry. Tak jak już informowaliśmy, przy tak dużej ilości pracowników i takiej skali firmy, rekrutacje prowadzimy w trybie ciągłym. Nie jesteśmy w stanie zweryfikować, skąd akurat taka ilość w Pana/Pani komentarzu bez podania konkretnego źródła tej informacji. Jednak gwarantujemy, że rotacja jest związana głownie z rozwojem sieci. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

ona
@Liberty Poland

dobrze rozumiem - firma Liberty nie jest w stanie zweryfikować ilu pracowników odeszlo z firmy Liberty jeśli ja nie podam skąd to wiem ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@ona

Dzień dobry, nie było u nas żadnych "rezygnacji" masowych. Zgodnie z naszymi danymi poziom rotacji pracowników od wielu lat pozostaje ten sam. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

ona
@Liberty Poland

były zwykłe rezygnacje pojedyncze ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@ona

Dzień dobry, tak, jak w każdej firmie. Znajdują się jednostki, które decydują rozwijać się poza naszymi szeregami. :) Jednak zawsze staramy się przegadać temat i zatrzymać wartościowego pracownika. Pozdrawiamy, Liberty Poland S,A

ona
@Liberty Poland

to jak Liberty zatrzymuje pracowników skoro odchodzi ich np po 20 sztuk ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@ona

Dzień dobry, nie było u nas żadnych "rezygnacji" masowych, nie wiemy skąd wzięła się liczba 20 osób, o której Pani wspomina. Zgodnie z naszymi danymi poziom rotacji pracowników od wielu lat pozostaje ten sam. Pozdrawiamy, Liberty Poland S.A

ona
@Liberty Poland

czy jest coś co wiecie ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anderson

Nie polecam pracy w tej firmie jako kulsant ponieważ obiecują góry a tak naprawdę nic nie ma z tym wspólnego pierwsze wypłaty kordynatorki podwyższają wypłatę by ona była dobra a następna radź sobie sam a do tego niewiadomo gdzie idą te prowizję za umowy bo jak pracowałem nie widziałem ich ani razu na swoim koncie bankowym

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zleceniobiorca

"Praca" tylko dla studentów kompletnie bez doświadczenia, żeby dorobić grosze na max pół etatu lub ludzi nienadających się do niczego innego. Tu się jedynie nauczycie gadania jak małpa i wciskania ludziom beznadziejnych ofert (serio, oferty na kartę są 100x lepsze niż ten (usunięte przez administratora) Najgorszym elementem jest "jakość" i nacisk na dosprzedaż - jak już wciśniemy komuś przepłacony abonament, to mamy się postarać by wziął równie drogi internet/TV. Jak nas klient wyzywa, to również mu zaproponujemy :) Recytowanie sztywno przyjętych formułek przez kilka godzin to robota dla papugi, a nie "handlowca". Mnie jako potencjalnego klienta taki "standard obsługi" odpycha. O ile współpracownicy wydają się spoko, to koordynatorzy mają ludzi za nic nie znaczące pionki. Byle plan był, bo mają z tego kasę, a konsultant jakieś marne grosze. Już na "szkoleniu" widać, że system jest tak zrobiony, by w większości przypadków premia wyszła skromna. Atmosfera jak w przedszkolu, zapisywanie "wyników" na tablicy, żeby napędzić wyścig szczurów :) Do tego głośna muzyka - widać tu profesjonalizm "kierowników", super warunki do pracy głosowej. Polecam omijać takie "infolinie" i postarać się o normalną pracę, gdzie można rzeczywiście się czegoś nauczyć i zdobyć wartościowe doświadczenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Basia
@zleceniobiorca

Szkoda, że osoba pisząca to nie podpisała się imieniem i nazwiskiem.. Nie Tobie oceniać dla kogo to jest praca i obrażanie osób pracujących w Liberty jest nie na miejscu. Każdy pracuje gdzie chce i gdzie mu odpowiada. Atmosfera w firmie jest fajna, a pierwszy raz słyszę , żeby komuś przeszkadzała muzyka.. Skoro tak bardzo coś komuś nie odpowiada to wystarczy podejść do kogoś z kadry i zgłosić to, a nie wylewać tutaj żale. Każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii, ale takie zachowanie jest chamskie i nie ma sensu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HakunaMatata
@zleceniobiorca

Zacznijmy od tego, że administracja powinna chyba cenzurować opinie pracowników o innych ludziach z którymi dana osoba pracowała kiedy są to osoby postronne- w tym wypadku konsultanci bo chyba forum jest od wystawiania opinii o danej firmie a nie po to żeby obrażać pracowników danej firmy. Patrz "Praca tylko dla studentów kompletnie bez doświadczenia, żeby dorobić grosze na max pół etatu lub ludzi nienadających się do niczego innego". Dla "zleceniobiorcy" pracowały tu osoby po studiach, kiedyś profesor matematyki, młodzieżowa mistrzyni Europy lub nawet świata w hokeju(nie pamiętam które dokładnie) osoby które mają własne działalności gospodarcze i chcą sprawdzić się w nowej roli- no generalnie myślę, że osoby które osiągnęły w życiu więcej niż Ty wiec obrażanie ich jest żałosne z Twojej strony. Dalej już karuzela śmiechu rusza :) "Jakość" żebyś nie wciskał/a klientom głupot żeby zarobić te "grosze"(tutaj raczej heheszki gratuluje skilla w pracy) "Nacisk na dosprzedaż"- Serio w CC zależy komuś żebyśmy sprzedawali jak najwięcej? NIESAMOWITE!(generalnie to wystarczy zapytać czy chce a potem czy chce kontakt w innym terminie WIEC FAKTYCZNIE NACISK) "jak nas klient wyzywa" 3 LATA- 1x wyzwisko ze strony pijanego klienta. Jeśli uważasz, że trzeba recytować formułki to jesteś Papuga a nie handlowcem i się do tego nie nadajesz widocznie masz 0 wyobraźni lub chęci spróbowania czegoś innego. "Koordynatorzy mają ludzi za nic nie znaczące pionki"- jeśli oczekujesz masaży, pocałunków czy czego tam oczekujesz żeby się nie czuć jak pionek to niestety nie da rady :D KO to byli konsultanci i nikomu woda sodowa do głowy nie uderzyła i nikt się nie czuje lepszy niż konsultanci wiec bez żarcików proszę. a wiem to bo widać to np na wyjściach integracyjnych kiedy wszyscy o wszystkim rozmawiają i widać wtedy kto jak kogo traktuje bo jeśli ktoś się uważa za lepszego to widać to wszędzie nie tylko w pracy. "system premiowy" faktycznie jeśli dobrze Ci idzie i się starasz i to co zarobiłeś masz pomnożone x1.6 lub 1.8 to premia wychodzi skromna? CMONNNNN matematyka się kłania. "Zapisywanie wyników na tablicy"- to akurat nie ma nic wspólnego z przedszkolem :) każdy kto się angażuje w pracę chce wiedzieć ile brakuje do danego celu i jak wypada na tle innych tutaj jest o tyle fajnie że wszyscy chcemy żeby swoje zarobił kolega z boku jak i KO bo to się nazywa "grupa" pomagamy sobie i wspieramy się bo bywają gorsze chwile :) "GŁOŚNA MUZYKA" no tu już jest hit :) jakim trzeba być dziwnym człowiekiem żeby w "przedszkolu" bać się podejść do przedszkolanki i poprosić żeby ściszyć muzykę. Myślę że temat wartościowego doświadczenia zostawimy bez komentarza bo to akurat zależy od człowieka co dla niego jest wartościowe. Generalnie to zabawne argumenty tutaj padły i myślę że autor/ka dobrze zrobił/a zwalniając się (lub Ciebie zwolnili?) bo Toxic ludzie nie są potrzebni

Nigdywiecej
@HakunaMatata

Uderz w stół, to odezwą się nożyce - potwierdzają się wcześniejsze opinie o tuszowaniu negatywnych opinii :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonimbosieboikoordynatorki

Ogólnie nie najgorzej. Lajtowa robota, siedzisz i dzwonisz, zależy od kampani na jaką się trafi, jeśli nie przyjdziesz do pracy albo się spóźnisz to w miarę da się dogadać i to odrobić także grafik elastyczny ale też trzeba sobie zasłużyć, szkoda że kasa słaba no i cele zawsze tak żeby akurat zrobić blisko 100 procent ale go nie osiągnąć aby nie wypłacić wymarzonej premi, tym samym ludzie się łudzą że zarobią nie wiadomo ile premi a że brakło im troszeczkę to już kieszonkowe na fajki, także trochę lichwa/ cwaniactwo. No i mogli by wreszcie naprawić ten męski kibel bo zamiast sedesu siada się na zimną porcelanke. Ogólnie spoko ale niebo ani piekło też nie jest. Pozdrawiam ziomeczki! :D

Wiktoria
Inne
@Anonimbosieboikoordynatorki

Twój wpis zawiera wiele przydatnych informacji na temat warunków pracy i atmosfery panującej w firmie Liberty Poland. Nie mówisz jednakże nic na temat warunków zatrudnienia. Czy możesz w takim razie powiedzieć, czy pracodawca oferuje wszystkim nowo zatrudnionym pracownikom stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością rozwoju zawodowego? Pytam, ponieważ widziałam w internecie mnóstwo ogłoszeń z naprawdę najróżniejszymi stanowiskami, a kwestia zatrudnienia z umożliwionym rozwojem jest najbardziej pożądanym obecnie warunkiem podjęcia pracy w danym miejscu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zlotychlopak

Pracuję w tej firmie, prowadzę punkt, co do organizacji super, każdy zajmuje się tym do czego jest potrzebny, wszyscy są pomocni, zrobienie planów, ilości,premię są odpowiednie, w moim przekonaniu patrząc na to realnie i obiektywnie a mam na myśli to na jakim jest się stanowisku, otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie, premia uzależniona od twojej pracy i nawet jeśli miesiąc jest najgorszy, trochę poleniuchować np. mamy gorszy okres w zyciu prywatnym a będzie wykonywał swoją pracę zawsze ją dostanie, tak jak w każdej pracy obowiązki są przyjemne i te mniej przyjemne, dużo zależy od kierownika dyrektora placówki i atmosfery w pracy, jednak to tworzą różni ludzie już indywidualnie a nie cała firma, czy są "ciśnienia" tak jak napisałem wcześniej zatrudniamy się na odpowiednie stanowisko więc poprostu to do czego zostaliśmy zatrudnieni róbmy, praca świetna, jeśli ktoś nie lubi pomagać innym, nie ma do ludzi cierpliwości to ta praca nie jest dla niego, nie mam na myśli złego dnia sprzedawcy bo jak każdy ma takie, najlepszymi cechami jest otwartość, firma zapewnia szkolenia, wystarczy je na nich uważać lub porostu się przyłożyć i nic nie jest skomplikowane i trudne, usługi i produkty firmy to technologia, elektronika tak też jest dużo zmian z którymi warto się zapoznać, rozglądając się na rynku, pod względem finansowym jest dobrze, stabilnie, elastycznie i doceniona jest praca, znam osoby które dużo zarabiają i te które mniej wynika to z cech danej osoby i jej predyspozycji w obsłudze klienta, motywacji bądź też np z czystego podejścia jestem w pracy to pracuję,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
;)

Tak patrzę na opinie pozytywne i widze taka prawidlowosc, ze prawie kazda jest napisana w taki agresywny sposób. Tak jakby pisał to ktoś z kadry albo konsultant któremu każą tak pisać. Bo nie ma zazwyczaj wtedy opinii obiektywnej czyli ze na przykład „słuchawki są uszkodzone a grafik wcale nie jest elastyczny ale za to atmosfera jest świetna i wcale nie tak ciężko zrobić cel, premie wypłacane na czas”. Zauważcie ze takich opinii jest mało jeśli chodzi o te pozytywne. A większość jest taka „jak ktoś narzeka to znaczy ze jest leniem a jak mu się nie podoba to niech się zwolni pełno osób jest na jego miejsce a tak poza tym to wszystko jest rewelacyjne, każdy kto ma inne zdanie to (usunięte przez administratora) i leń który myśli ze siedząc na krześle zarobi kokosy”. Zauważyliście? Kadro liberty, jak chcecie zatuszować złe opinie to te pozytywne piszcie z głową hehe. A moja opinia o tym miejscu jest taka ze grafik nie jest elastyczny, konsultanci sympatyczni, gorzej ma się sprawa koordynatorów bo są nieuprzejmi i traktują konsultantów jak nic nie warte pionki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZainteresownyTeleTele

Chodzi mi o pracę na słuchawce, odział Chorzów, tylko i wyłączonie. Wiele komentarzy dotyczy pracy w salonach, czy też przedstawicieli handlowych. Z tego co wyczytałem, to umowa jest zlecenie. Elastyczny grafik. Czy faktycznie jest ciężko wyrobić cel, a firma nie wypłaca premii za to? Dosyć często pojawiają się wątki w tym temacie. Także, że jest problem z weryfikacją ilości umów. Czyżby niemają rejestrów, czy jakis ewidencji, ile się tych umów zrobiło, bo czegoś tu nie rozumiem? Aż tak źle tam jest, a pieniądze na waciki? Czy ktoś obiektywnie jest mi w stanie pomóc, podjąć decyzję? Jak nie chcesz pisać na forum, to odezwij się na poniższy adres email: adam.milowskii@gmail.com Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dawid Dziobek
@ZainteresownyTeleTele

Cześć, trochę niżej w opiniach napisałem dosyć obiektywną opinię na temat tej firmy to też możesz poczytać. Umowa jak najbardziej zlecenie (właściwie chyba jedyny minus tutaj) i elastyczny grafik. nigdy nie miałem problemu z dogadaniem się z kierownictwem że w tym dniu np nie mogę przyjść a w tym dniu muszę zostać na 6h czy coś takiego. jeśli potrzebuje to mogę mieć nawet cały miesiąc na rano to jest po prostu kwestia dogadania się z koordynatorem. Nie wiem o co chodzi ludziom w kwestii tego że się nie da dogadać. jak ktoś nie potrafi rozmawiać z ludźmi albo siedzi i nic nie robi to pewnie dlatego ma problem z dogadaniem się w kwestii grafiku :) wyrobienie celu to jest banał. ja miesiąc w miesiąc ani razu nie miałem sytuacji że nie udało mi się wyrobić celu miesięcznego minimum tydzień przed zakończeniem miesiąca. Są osoby które w ciągu dnia sprzedają np słabo albo przeciętnie a i tak wyrabiają na koniec cel. wystarczy że robisz przy około 160h około 4/5 zamówień dziennie przy zatrzymaniu i to już wystarczy do zrobienia celu a naprawdę nie wiem co trzeba robić w tej pracy żeby tyle zamówień nie robić. a same premie zawsze były i wypłacane i tu również nie wiem o jakiej firmie ludzie niżej piszą ale na pewno nie o Liberty że nie wypłacają premii. nie raz dostawałem premię wyższą niż moja podstawa ale to wiadomo przy robieniu np 120% celu. ale żeby zarobić tu przynajmniej 500 zł premii to naprawde nie jest wyczyn wystarczy tu przychodzić i robić swoje a firma zawsze wypłaca :) Jedyna ciężkość to jakość, no ale wiadomo jest to po to byś klientom nie wciskał byle jakiego kitu tylko po to by sprzedać. ale i bez niej idzie wyrobić dobrą premię. umowy zapisywane są w systemie CRM i jak je wszystkie wypisujesz zgodnie z prawdą i dbasz o nie (tj. poprawiasz jeśli coś tam się nie zgaddza itd) i też nie wiem skąd w ogóle temat że jest w firmie problem z wyliczaniem umów? zawsze wszystko jest w porządku chyba że ktoś np narobi pełno umów których nie wprowadza do KPWA i potem tego nie wliczają bo to jest umowa widmo :) co do kasy to naprawdę odkąd tu pracuje to bez problemu wyciągam wypłatę z dwójką lub trójką z przodu w zalezności od premii i nigdy nie zarobiłem mniej. i tu nawet nie chodzi o premię ale to że same stawki godzinowe są spoko i nie są przynajmniej najniższą krajową :) atmosfera jest (usunięte przez administratora) i naprawdę w tej pracy jest czas na prace wiadomo, ale również na fun czy pogranie na XBOX czy w piłkarzyki bez żadnego problemu. Szczerze jeśli wiesz co to jest praca na słuchawce i nie boisz się takiej pracy jak i rozmawiania z nieraz gburowatymi klientami to aplikuj i się nie martw tymi opiniami na dole ludzi którzy tu ewidentnie piszą coś anonimowo po to żeby pisać albo "odpadli" po kliku dniach szkolenia xd w razie pytań zawsze możesz do mnie gdzieś tam na FB uderzyć Dawid Regis Dziobek ;) Pozdrawiam.

ZainteresownyTeleTele
@Dawid Dziobek

Dziękuję Ci bardzo za wyczerpujące informacje w tym temacie. Serio, wielkie dzięki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elastyczny grafik
@ZainteresownyTeleTele

Grafik jest elastyczny tylko na początku, potem wciskają ci zmiany na siłę. Atmosfera to kwestia gustu. Płaca to najniższa krajowa za godzinę, a jeżeli chodzi o premie to dużo zależy od bazy, na niektórych fajnie się pracuje, na innych jest trudniej. Osobiście nie polecam, ale spróbować zawsze możesz, może ci się spodoba, a jeżeli nie, to najwyżej szybko uciekniesz, jak wiele innych osób.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ZainteresowanyTeleTele
@Elastyczny grafik

Spoko dzięki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Liberty Poland - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Liberty Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Liberty Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Liberty Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 2 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Liberty Poland?

    Kandydaci do pracy w Liberty Poland napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Liberty Poland
Przejdź do nowych opinii